abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220918970
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Dat laatste hoeven we toch niet over te twijfelen?
Nou ze zijn een bruiloft aan het plannen, dus er is wel geld.

Ik denk nog steeds dat zij een som geld hebben gekregen en dat die nu uitgegeven wordt aan de bruiloft. Ik geloof er niks van dat zij dat bij elkaar gespaard hebben.
pi_220918985
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:53 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Het is nu al lachen, gieren en brullen
😂😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220918993
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind haar er ook goed uitzien en ze is qua kleding showen een stuk representatiever dan Michelle
Ze heeft zeker meer het figuur van de gemiddelde vrouw. Ik vond haar kleding eerst mooier, maar dat is smaak. Ik vind het vooral bizar dat een volwassen vrouw en moeder van 3 kinderen ten tijde van de poly zo van stijl veranderde en nu weer terug. Wannabe Michelle is nu weer zichzelf blijkbaar en heeft van het leven van Michelle Koen en de bonusklaver overgehouden.
pi_220919174
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:06 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ze heeft zeker meer het figuur van de gemiddelde vrouw. Ik vond haar kleding eerst mooier, maar dat is smaak. Ik vind het vooral bizar dat een volwassen vrouw en moeder van 3 kinderen ten tijde van de poly zo van stijl veranderde en nu weer terug. Wannabe Michelle is nu weer zichzelf blijkbaar en heeft van het leven van Michelle Koen en de bonusklaver overgehouden.
Ze droeg natuurlijk kleren van Jolie misschien?
Maar net wat je zegt de wannabe Michelle heeft nu wat ze wilt. Ze stond net weer lekker in lingerie op haar story! Arme kinderen ook.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:06:43 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220919338
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:02 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Nou ze zijn een bruiloft aan het plannen, dus er is wel geld.

Ik denk nog steeds dat zij een som geld hebben gekregen en dat die nu uitgegeven wordt aan de bruiloft. Ik geloof er niks van dat zij dat bij elkaar gespaard hebben.
Maar dat is dan dus geen buffer, die bewaar je voor onvoorziene omstandigheden
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220919361
En toch vind ik dat Milou altijd wel goed gevulde en gezonde maaltijden maakt.. Wat ze met de kinderen ondernemen is ook altijd leuk, en ze post het dan ook niet meteen maar vaak later/‘‘s avonds.. De jongens worden mijns inziens ook niet echt ingezet met reclame/samenwerking oid
pi_220919386
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
En toch vind ik dat Milou altijd wel goed gevulde en gezonde maaltijden maakt.. Wat ze met de kinderen ondernemen is ook altijd leuk, en ze post het dan ook niet meteen maar vaak later/‘‘s avonds.. De jongens worden mijns inziens ook niet echt ingezet met reclame/samenwerking oid
Ik verbaas me over de hoeveelheid eten op een dag daar. Het ziet er vaak wel lekker en goed uit, maar zo veel!!!
pi_220919402
Ik zie het niet zo dat Jacqueline een wannabe Michelle wilde zijn. Ik denk dat zij zichzelf verloren heeft na de scheiding, dat ze zo zoekende was dat ze domme keuzes heeft gemaakt. Ze zal hiervoor vooral kleding van Jolie gedragen hebben, tegen inkoopprijs (?). Daar zal ze nu niet meer kopen.
pi_220919419
Sanneke: ze is in haar ouderlijk huis dat leeg moet. Weet iemand hoe dit zit? Hoe lang woont hier al niemand? Hadden Sanneke en Dion daar dan niet kunnen wonen? Maar ook: met hun zoektocht weten ze hoe schaars woningen zijn en dan houden zij onnodig een woning bezet omdat het leeghalen te moeilijk is? Dat zou ik echt asociaal vinden, vooral als je bedenkt waar madam allemaal over loopt te zaniken
pi_220919432
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zie het niet zo dat Jacqueline een wannabe Michelle wilde zijn. Ik denk dat zij zichzelf verloren heeft na de scheiding, dat ze zo zoekende was dat ze domme keuzes heeft gemaakt. Ze zal hiervoor vooral kleding van Jolie gedragen hebben, tegen inkoopprijs (?). Daar zal ze nu niet meer kopen.
Was ze al gescheiden toen ze in de poly stapte dan?
pi_220919440
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:20 schreef tulpje19 het volgende:
Sanneke: ze is in haar ouderlijk huis dat leeg moet. Weet iemand hoe dit zit? Hoe lang woont hier al niemand? Hadden Sanneke en Dion daar dan niet kunnen wonen? Maar ook: met hun zoektocht weten ze hoe schaars woningen zijn en dan houden zij onnodig een woning bezet omdat het leeghalen te moeilijk is? Dat zou ik echt asociaal vinden, vooral als je bedenkt waar madam allemaal over loopt te zaniken
Die moeder is toch net pas verhuisd?? Na hun.. misschien is het huis nu pas verkocht
pi_220919451
Misschien denkt/hoopt Sanne dat als er veel mensen komen op hun bruiloft, ze als cadeau een envelopje op de kaart zetten, ze veel geld krijgen en op die manier de bruiloft te kunnen betalen. Dat heb ik een keer gezien bij iemand in mijn omgeving en dat viel toen zo ontzettend tegen dat ze geld hebben moeten lenen bij de ouders om het te kunnen betalen.
pi_220919457
Elisejoanne: zeg gewoon wat jr storm is of zeg niks. Dat cryptische fluflu gezever altijd.
Ik kan alleen vragen om geduld, nee je bent aan het vragen om aandacht.
pi_220919495
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
En ik vind haar ook wel echt actief, ze doet veel met de jongens.
pi_220919510
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:23 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Die moeder is toch net pas verhuisd?? Na hun.. misschien is het huis nu pas verkocht
Oooh oke. Ik kreeg even de indruk dat t al langer leeg stond
pi_220919620
Vast gemist maar hoeven de kinderen van Debbie Dhillon niet naar school..? Het is toch nergens vakantie meer nu? 10,5 uur vliegen is ook geen Spanje of Turkije 🤔 #gifted #corendon
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:42:08 #92
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220919676
Sorry hoor, maar wat een egoïstische vrouw is Sanneke toch ook. Het huis van haar moeder moet leeg, maar zij is vooral blij dat haar moeder nu de zooi van vier mensen moet uitzoeken in plaats van zijzelf. Want ze overziet het anders niet.

Het is nu de eerste keer dat je Sanneke daar ziet “helpen”, uiteraard zittend op de bank met boekjes. Zo te zien is haar hele slaapkamer van vroeger nog intact. Hoezo is dat ineens allemaal haar moeders verantwoordelijkheid?
pi_220919679
Ik vind dat Annemarie ook wel erg veel weg is. Ze vergelijkt het met Maarten die werkt, maar dat is niet echt een terechte vergelijking vind ik, want dan zitten de kinderen ook voor een groot deel op school. Annemarie kiest vaak de weekeinden, avonden en vakanties waarin ze op pad gaat. Ergens snap ik de protesten van L. dus ook wel. Nu is ze ook weer de hele zaterdag weg.

Van de verdeling van de jonge kinderen als ze samen met Maarten op pad gaat snap ik nog minder. Waarom de kinderen verdelen? Zodat er 3 volwassen kinderen druk zijn? Ik zou gewoon iedereen in huis laten, maar dat is misschien te simpel gedacht?
pi_220919758
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:22 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Was ze al gescheiden toen ze in de poly stapte dan?
Volgens mij was ze toen al uit elkaar met haar ex-man. Of de scheiding helemaal afgehandeld was, weet ik niet.
Laten we niet vergeten dat Michelle en Jacqueline voor de poly al 5 jaar een relatie met elkaar hadden. Ik neem aan met wederzijds goedvinden van zowel Koen als de ex-man van Jacqueline.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220919823
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:20 schreef tulpje19 het volgende:
Het is een koophuis. Wat is er precies asociaal aan het hebben van een koophuis dat verkocht wordt? Haar moeder is al verhuisd. Zo gek is het niet om tijdelijk twee koophuizen of een huur- en een koophuis te hebben.
pi_220919851
Het leeghalen van dat huis gaat nog wel even duren als Sanneke alles op insta deelt. Ik zou zeggen: container voor de deur en weg met de (meeste) spullen.
pi_220919853
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is een koophuis. Wat is er precies asociaal aan het hebben van een koophuis dat verkocht wordt? Haar moeder is al verhuisd. Zo gek is het niet om tijdelijk twee koophuizen of een huur- en een koophuis te hebben.
Als je verder had gelezen, zag je dat ik de indruk had dat dit een heel lange periode was.
pi_220919874
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij was ze toen al uit elkaar met haar ex-man. Of de scheiding helemaal afgehandeld was, weet ik niet.
Laten we niet vergeten dat Michelle en Jacqueline voor de poly al 5 jaar een relatie met elkaar hadden. Ik neem aan met wederzijds goedvinden van zowel Koen als de ex-man van Jacqueline.
Zo lang zelfs al? Daarom snap ik de mensen niet die roepen dat JvP het zo heeft uitgekiend, dat ze op Koen aasde. Alsof je dan eerst 5 jaar een relatie gaat hebben met een vrouw omdat je de man wil? Zelfs GTST zou zo’n verhaallijn niet verzinnen. Eens met dievanhiernaast (zit m vast in de naam 😉) dat ze zich verloren heeft in de relatie met Michelle, als het nieuwe speeltje van MCW. En toen MCW daar op uit gekeken raakte en een nieuw speeltje had ontdekt JvP en Koen nog meer naar elkaar toe zijn getrokken.
pi_220919889
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:39 schreef Mallorcameisje het volgende:
Vast gemist maar hoeven de kinderen van Debbie Dhillon niet naar school..? Het is toch nergens vakantie meer nu? 10,5 uur vliegen is ook geen Spanje of Turkije 🤔 #gifted #corendon
Kinderen zijn vast hoogbegaafd zoals ieder flu flu kind. Zijn ze trouwens alweer terug van de vorige vakantie? Jeetje.
pi_220920222
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:02 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Zo lang zelfs al? Daarom snap ik de mensen niet die roepen dat JvP het zo heeft uitgekiend, dat ze op Koen aasde. Alsof je dan eerst 5 jaar een relatie gaat hebben met een vrouw omdat je de man wil? Zelfs GTST zou zo’n verhaallijn niet verzinnen. Eens met dievanhiernaast (zit m vast in de naam 😉) dat ze zich verloren heeft in de relatie met Michelle, als het nieuwe speeltje van MCW. En toen MCW daar op uit gekeken raakte en een nieuw speeltje had ontdekt JvP en Koen nog meer naar elkaar toe zijn getrokken.
Geen 5 jaar toch, voor de poly. Dan zou het iets van 8 jaar geleden begonnen zijn toen ze nog maar 1 kind had.
I can't help it, if I'm lucky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')