Nou ze zal wel niet zelf naar het pakketpunt fietsenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wie al die Vinted zooi moet gaan inpakken en versturen? Mag toch hopen dat ze daar niet óók nog haar moeder mee opzadelt. Lijkt me een erg lieve ( maar veel te meegaande) vrouw.
En alles inpakken en verzendklaar maken lijkt me ook niet te doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou ze zal wel niet zelf naar het pakketpunt fietsen
Ik vind haar content echt met de dag erger worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:55 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW: Vaste prik op de eerste avond Parijs, eten bij Gigi. Net een half jaar een relatie en nu al een traditie. Of is dit iets wat ze ook al met KB deed? Net als handjes vasthouden in de auto, hi liefde/collega/trainer etc.
Haar leven is nog leger dan dat van Sanneke. Alles is een show.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:30 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind haar content echt met de dag erger worden.
Als Michelle iets 1x gedaan heeft is het traditie. Ze weet van ellende niet meer wat ze moet verzinnenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:55 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW: Vaste prik op de eerste avond Parijs, eten bij Gigi. Net een half jaar een relatie en nu al een traditie. Of is dit iets wat ze ook al met KB deed? Net als handjes vasthouden in de auto, hi liefde/collega/trainer etc.
Je kan ook zelf ijsblokjes maken of gewoon een zak bij de supermarkt halen! Deze meid koopt om het kopen!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke wilt op threads een ijsblokjes machine... en vraagt zich af of dat handig is of kastvulling... reageerders zijn enthousiast 🤣 dat word weer winkelen 🥳
Ja maar haar vriezer zit propvol.... 🤣😂 zoveel eten in huis en toch iedere dag nieuw halen 🤣👍👌quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Je kan ook zelf ijsblokjes maken of gewoon een zak bij de supermarkt halen! Deze meid koopt om het kopen!
Vind je? Ik vind haar er goed uitzien. Laatste setje is niet mijn smaak, maar ze kan het prima hebben. En als ze wat is aangekomen, so what?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:39 schreef Fietsbel26 het volgende:
JvP/MCW
Wat er bij MCW aan kilo's af is gegaan is er bij JvP bijgekomen, lijkt wel. Of haar kledingstijl is niet zo flatterend.
Wat ik me afvroeg; zouden zij elkaar dan tegen kunnen komen bij zo'n fluflu event van Meroda (de changing foundation was een samenwerking altijd MCW's lievelings).
En eten bestellen, of naar burger king. Kopen kopen kopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja maar haar vriezer zit propvol.... 🤣😂 zoveel eten in huis en toch iedere dag nieuw halen 🤣👍👌
Dat ding had ze ook voor de heb. Zelfde als de box, die moest ook weg, maar nu dagelijks gezeur over dat M. aan haar vast geplakt zit.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:26 schreef Post-its het volgende:
Sanneke (threads)heeft hun deryan tentje weggedaan omdat ze er te laat er mee zijn begonnen om eraan te wennen.
Hoe vaak zou ze het geprobeerd hebben? Mijn oudste was ruim 2 toen we dat voor het eerst deden. En daarna ook ideaal op 2 pers hotelkamers
Kan er nog wel bij op het aanrecht. Steeds minder plek om dingen te snijden enzo, kan ze weer meer eten bestellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Je kan ook zelf ijsblokjes maken of gewoon een zak bij de supermarkt halen! Deze meid koopt om het kopen!
Ik vind haar er ook goed uitzien en ze is qua kleding showen een stuk representatiever dan Michellequote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:25 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar er goed uitzien. Laatste setje is niet mijn smaak, maar ze kan het prima hebben. En als ze wat is aangekomen, so what?
En als ze steeds een zak koopt kan ze vaker kopen!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Dit!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als Michelle iets 1x gedaan heeft is het traditie. Ze weet van ellende niet meer wat ze moet verzinnen
Toch vind ik het niet misstaan bij JvP, ik zou liever haar figuur hebben dan dat van MCW.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:39 schreef Fietsbel26 het volgende:
JvP/MCW
Wat er bij MCW aan kilo's af is gegaan is er bij JvP bijgekomen, lijkt wel. Of haar kledingstijl is niet zo flatterend.
Wat ik me afvroeg; zouden zij elkaar dan tegen kunnen komen bij zo'n fluflu event van Meroda (de changing foundation was een samenwerking altijd MCW's lievelings).
Haha ik kwam hier voor deze comment. Dit is de tweede keer in Parijs toch😂quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als Michelle iets 1x gedaan heeft is het traditie. Ze weet van ellende niet meer wat ze moet verzinnen
En waar gaat dat dan neergezet worden? Dat aanrecht staat al vol.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke wilt op threads een ijsblokjes machine... en vraagt zich af of dat handig is of kastvulling... reageerders zijn enthousiast 🤣 dat word weer winkelen 🥳
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |