Heb je een korte samenvatting over het begin van de live? Ik zie namelijk reacties over reizen en noorwegenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:33 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke smeert zoveel troep op haar gezicht! Echt niet normaal in haar live
En Mijan zit al lekker aan een koekje😋quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:42 schreef Bubu2012 het volgende:
[..]
Heb je een korte samenvatting over het begin van de live? Ik zie namelijk reacties over reizen en noorwegen
Waarschijnlijk 3 dagen in callcenter gewerkt waar ze mensen moest bellen om advies te geven over besparen op energie en iets te verkopen ofzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik kijk dus even hun Lang leve de liefde terug
Maar is Sanneke Energie coach???? HOEEEEEEE
Nee ik ben snel afgehaakt ging over liedjes waar ze op wou lopen naar het altaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:42 schreef Bubu2012 het volgende:
[..]
Heb je een korte samenvatting over het begin van de live? Ik zie namelijk reacties over reizen en noorwegen
Ik ga stukquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 3 dagen in callcenter gewerkt waar ze mensen moest bellen om advies te geven over besparen op energie en iets te verkopen ofzo.
Ik volg haar niet, maar zoek haar soms wel op. Geen idee of ze gaat scheiden. Het is in elk geval desinfluencer om iets cryptisch te posten over je afwezigheid om heel veel hartjes te krijgen en nieuwsgierigheid op te wekken. Zeg dan niets, denk ik dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:52 schreef Lovelii2026 het volgende:
Volgt iemand Elise Joanne ? Zou zij gaan scheiden ?
Ja dit inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 3 dagen in callcenter gewerkt waar ze mensen moest bellen om advies te geven over besparen op energie en iets te verkopen ofzo.
Hij wilde een broodje maar dat mocht niet... hij moest een koekjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:43 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En Mijan zit al lekker aan een koekje😋
Ik volg haar niet maar ze kwam vanochtend wel weer voorbij met een vage post. Je bent fluflu of niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:52 schreef Lovelii2026 het volgende:
Een koekje is makkelijker😉quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hij wilde een broodje maar dat mocht niet... hij moest een koekje
Iemand reageert wel met zie Boris niet meer?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:52 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ja daar verbaas ik me ook over. Zijn salaris zal toch niet denderend zijn? Ik vind dat ze nog best vaak weggaan inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef Lodelie het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd over de levensstijl van Sanneke en Dion. Nu gaan ze weer naar Antwerpen, ze gaan echt regelmatig weg.
En dat allemaal op maar een salaris.
Ik ben benieuwd of ze wel een goede buffer hebben, of dat alles gewoon uitgegeven wordt.
Hij is gewoon nog te zien bij een aantal postsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:08 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Iemand reageert wel met zie Boris niet meer?
Ooh, dat zal Annemarie niet leuk vinden dat ze dat noemt 😜quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:38 schreef AnnArt het volgende:
Liefslabel-vrouw vanmorgen op insta: Vandaag bingo met deMOEDERvan, maar eerlijk? We hebben nog maar 3 kaarten verkocht...
😂😂😂😂
Het is nu al lachen, gieren en brullenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:38 schreef AnnArt het volgende:
Liefslabel-vrouw vanmorgen op insta: Vandaag bingo met deMOEDERvan, maar eerlijk? We hebben nog maar 3 kaarten verkocht...
😂😂😂😂
Nou ik heb dus die drie afleveringen gezien, en ik kan 1 ding concluderen :quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef Lodelie het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd over de levensstijl van Sanneke en Dion. Nu gaan ze weer naar Antwerpen, ze gaan echt regelmatig weg.
Ik ben benieuwd of ze wel een goede buffer hebben, of dat alles gewoon uitgegeven wordt.
Gisteren poste ze onder die boxquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:53 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Het is nu al lachen, gieren en brullen
Dat laatste hoeven we toch niet over te twijfelen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef Lodelie het volgende:
Nou ze zijn een bruiloft aan het plannen, dus er is wel geld.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat laatste hoeven we toch niet over te twijfelen?
😂😂quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:53 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Het is nu al lachen, gieren en brullen
Ze heeft zeker meer het figuur van de gemiddelde vrouw. Ik vond haar kleding eerst mooier, maar dat is smaak. Ik vind het vooral bizar dat een volwassen vrouw en moeder van 3 kinderen ten tijde van de poly zo van stijl veranderde en nu weer terug. Wannabe Michelle is nu weer zichzelf blijkbaar en heeft van het leven van Michelle Koen en de bonusklaver overgehouden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind haar er ook goed uitzien en ze is qua kleding showen een stuk representatiever dan Michelle
Ze droeg natuurlijk kleren van Jolie misschien?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:06 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze heeft zeker meer het figuur van de gemiddelde vrouw. Ik vond haar kleding eerst mooier, maar dat is smaak. Ik vind het vooral bizar dat een volwassen vrouw en moeder van 3 kinderen ten tijde van de poly zo van stijl veranderde en nu weer terug. Wannabe Michelle is nu weer zichzelf blijkbaar en heeft van het leven van Michelle Koen en de bonusklaver overgehouden.
Maar dat is dan dus geen buffer, die bewaar je voor onvoorziene omstandighedenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:02 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Nou ze zijn een bruiloft aan het plannen, dus er is wel geld.
Ik denk nog steeds dat zij een som geld hebben gekregen en dat die nu uitgegeven wordt aan de bruiloft. Ik geloof er niks van dat zij dat bij elkaar gespaard hebben.
Ik verbaas me over de hoeveelheid eten op een dag daar. Het ziet er vaak wel lekker en goed uit, maar zo veel!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
En toch vind ik dat Milou altijd wel goed gevulde en gezonde maaltijden maakt.. Wat ze met de kinderen ondernemen is ook altijd leuk, en ze post het dan ook niet meteen maar vaak later/‘‘s avonds.. De jongens worden mijns inziens ook niet echt ingezet met reclame/samenwerking oid
Was ze al gescheiden toen ze in de poly stapte dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zie het niet zo dat Jacqueline een wannabe Michelle wilde zijn. Ik denk dat zij zichzelf verloren heeft na de scheiding, dat ze zo zoekende was dat ze domme keuzes heeft gemaakt. Ze zal hiervoor vooral kleding van Jolie gedragen hebben, tegen inkoopprijs (?). Daar zal ze nu niet meer kopen.
Die moeder is toch net pas verhuisd?? Na hun.. misschien is het huis nu pas verkochtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:20 schreef tulpje19 het volgende:
Sanneke: ze is in haar ouderlijk huis dat leeg moet. Weet iemand hoe dit zit? Hoe lang woont hier al niemand? Hadden Sanneke en Dion daar dan niet kunnen wonen? Maar ook: met hun zoektocht weten ze hoe schaars woningen zijn en dan houden zij onnodig een woning bezet omdat het leeghalen te moeilijk is? Dat zou ik echt asociaal vinden, vooral als je bedenkt waar madam allemaal over loopt te zaniken
En ik vind haar ook wel echt actief, ze doet veel met de jongens.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
En toch vind ik dat Milou altijd wel goed gevulde en gezonde maaltijden maakt.. Wat ze met de kinderen ondernemen is ook altijd leuk, en ze post het dan ook niet meteen maar vaak later/‘‘s avonds.. De jongens worden mijns inziens ook niet echt ingezet met reclame/samenwerking oid
Oooh oke. Ik kreeg even de indruk dat t al langer leeg stondquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:23 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Die moeder is toch net pas verhuisd?? Na hun.. misschien is het huis nu pas verkocht
Volgens mij was ze toen al uit elkaar met haar ex-man. Of de scheiding helemaal afgehandeld was, weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Was ze al gescheiden toen ze in de poly stapte dan?
Het is een koophuis. Wat is er precies asociaal aan het hebben van een koophuis dat verkocht wordt? Haar moeder is al verhuisd. Zo gek is het niet om tijdelijk twee koophuizen of een huur- en een koophuis te hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:20 schreef tulpje19 het volgende:
Sanneke: ze is in haar ouderlijk huis dat leeg moet. Weet iemand hoe dit zit? Hoe lang woont hier al niemand? Hadden Sanneke en Dion daar dan niet kunnen wonen? Maar ook: met hun zoektocht weten ze hoe schaars woningen zijn en dan houden zij onnodig een woning bezet omdat het leeghalen te moeilijk is? Dat zou ik echt asociaal vinden, vooral als je bedenkt waar madam allemaal over loopt te zaniken
Als je verder had gelezen, zag je dat ik de indruk had dat dit een heel lange periode was.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het is een koophuis. Wat is er precies asociaal aan het hebben van een koophuis dat verkocht wordt? Haar moeder is al verhuisd. Zo gek is het niet om tijdelijk twee koophuizen of een huur- en een koophuis te hebben.
Zo lang zelfs al? Daarom snap ik de mensen niet die roepen dat JvP het zo heeft uitgekiend, dat ze op Koen aasde. Alsof je dan eerst 5 jaar een relatie gaat hebben met een vrouw omdat je de man wil? Zelfs GTST zou zo’n verhaallijn niet verzinnen. Eens met dievanhiernaast (zit m vast in de naam 😉) dat ze zich verloren heeft in de relatie met Michelle, als het nieuwe speeltje van MCW. En toen MCW daar op uit gekeken raakte en een nieuw speeltje had ontdekt JvP en Koen nog meer naar elkaar toe zijn getrokken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij was ze toen al uit elkaar met haar ex-man. Of de scheiding helemaal afgehandeld was, weet ik niet.
Laten we niet vergeten dat Michelle en Jacqueline voor de poly al 5 jaar een relatie met elkaar hadden. Ik neem aan met wederzijds goedvinden van zowel Koen als de ex-man van Jacqueline.
Kinderen zijn vast hoogbegaafd zoals ieder flu flu kind. Zijn ze trouwens alweer terug van de vorige vakantie? Jeetje.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:39 schreef Mallorcameisje het volgende:
Vast gemist maar hoeven de kinderen van Debbie Dhillon niet naar school..? Het is toch nergens vakantie meer nu? 10,5 uur vliegen is ook geen Spanje of Turkije 🤔 #gifted #corendon
Geen 5 jaar toch, voor de poly. Dan zou het iets van 8 jaar geleden begonnen zijn toen ze nog maar 1 kind had.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:02 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Zo lang zelfs al? Daarom snap ik de mensen niet die roepen dat JvP het zo heeft uitgekiend, dat ze op Koen aasde. Alsof je dan eerst 5 jaar een relatie gaat hebben met een vrouw omdat je de man wil? Zelfs GTST zou zo’n verhaallijn niet verzinnen. Eens met dievanhiernaast (zit m vast in de naam 😉) dat ze zich verloren heeft in de relatie met Michelle, als het nieuwe speeltje van MCW. En toen MCW daar op uit gekeken raakte en een nieuw speeltje had ontdekt JvP en Koen nog meer naar elkaar toe zijn getrokken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |