Heb je een korte samenvatting over het begin van de live? Ik zie namelijk reacties over reizen en noorwegenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:33 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke smeert zoveel troep op haar gezicht! Echt niet normaal in haar live
En Mijan zit al lekker aan een koekje😋quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:42 schreef Bubu2012 het volgende:
[..]
Heb je een korte samenvatting over het begin van de live? Ik zie namelijk reacties over reizen en noorwegen
Waarschijnlijk 3 dagen in callcenter gewerkt waar ze mensen moest bellen om advies te geven over besparen op energie en iets te verkopen ofzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik kijk dus even hun Lang leve de liefde terug
Maar is Sanneke Energie coach???? HOEEEEEEE
Nee ik ben snel afgehaakt ging over liedjes waar ze op wou lopen naar het altaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:42 schreef Bubu2012 het volgende:
[..]
Heb je een korte samenvatting over het begin van de live? Ik zie namelijk reacties over reizen en noorwegen
Ik ga stukquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 3 dagen in callcenter gewerkt waar ze mensen moest bellen om advies te geven over besparen op energie en iets te verkopen ofzo.
Ik volg haar niet, maar zoek haar soms wel op. Geen idee of ze gaat scheiden. Het is in elk geval desinfluencer om iets cryptisch te posten over je afwezigheid om heel veel hartjes te krijgen en nieuwsgierigheid op te wekken. Zeg dan niets, denk ik dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:52 schreef Lovelii2026 het volgende:
Volgt iemand Elise Joanne ? Zou zij gaan scheiden ?
Ja dit inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 3 dagen in callcenter gewerkt waar ze mensen moest bellen om advies te geven over besparen op energie en iets te verkopen ofzo.
Hij wilde een broodje maar dat mocht niet... hij moest een koekjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:43 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En Mijan zit al lekker aan een koekje😋
Ik volg haar niet maar ze kwam vanochtend wel weer voorbij met een vage post. Je bent fluflu of niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:52 schreef Lovelii2026 het volgende:
Een koekje is makkelijker😉quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hij wilde een broodje maar dat mocht niet... hij moest een koekje
Iemand reageert wel met zie Boris niet meer?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:52 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ja daar verbaas ik me ook over. Zijn salaris zal toch niet denderend zijn? Ik vind dat ze nog best vaak weggaan inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef Lodelie het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd over de levensstijl van Sanneke en Dion. Nu gaan ze weer naar Antwerpen, ze gaan echt regelmatig weg.
En dat allemaal op maar een salaris.
Ik ben benieuwd of ze wel een goede buffer hebben, of dat alles gewoon uitgegeven wordt.
Hij is gewoon nog te zien bij een aantal postsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:08 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Iemand reageert wel met zie Boris niet meer?
Ooh, dat zal Annemarie niet leuk vinden dat ze dat noemt 😜quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:38 schreef AnnArt het volgende:
Liefslabel-vrouw vanmorgen op insta: Vandaag bingo met deMOEDERvan, maar eerlijk? We hebben nog maar 3 kaarten verkocht...
😂😂😂😂
Het is nu al lachen, gieren en brullenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:38 schreef AnnArt het volgende:
Liefslabel-vrouw vanmorgen op insta: Vandaag bingo met deMOEDERvan, maar eerlijk? We hebben nog maar 3 kaarten verkocht...
😂😂😂😂
Nou ik heb dus die drie afleveringen gezien, en ik kan 1 ding concluderen :quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef Lodelie het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd over de levensstijl van Sanneke en Dion. Nu gaan ze weer naar Antwerpen, ze gaan echt regelmatig weg.
Ik ben benieuwd of ze wel een goede buffer hebben, of dat alles gewoon uitgegeven wordt.
Gisteren poste ze onder die boxquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:53 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Het is nu al lachen, gieren en brullen
Dat laatste hoeven we toch niet over te twijfelen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef Lodelie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |