abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220924247
Het lijkt wel alsof Am van de biblebelt komt, met wat ze aan heeft.

Jammer dat alleen Am gefilmd wordt en niet de deelnemers. Benieuwd hoeveel het er zijn.
pi_220924364
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:58 schreef Lodelie het volgende:
Het lijkt wel alsof Am van de biblebelt komt, met wat ze aan heeft.

Jammer dat alleen Am gefilmd wordt en niet de deelnemers. Benieuwd hoeveel het er zijn.
Nou een handvol? Meer verwacht ik gewoon niet. En dan die prijzen. Allemaal gekregen meuk. Wild, een box, Ahead spul, wat boeken. Nou whoehoe en dat kost dan 20,- deelname, er zit niks bij wat ze zelf heeft gekocht.
pi_220924393
Die borsten van familiekoning hebben gewoon meer beweging gehad dan ik vandaag, jeetje.
pi_220924411
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:06 schreef Mirp het volgende:
Die borsten van familiekoning hebben gewoon meer beweging gehad dan ik vandaag, jeetje.
🤣😂 denk dat de buurvrouw geschrokken is van mijn hardop lach net
pi_220924417
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣😂 denk dat de buurvrouw geschrokken is van mijn hardop lach net
Sorry buurvrouw! 😆
pi_220924450
Ik ben er van overtuigd dat die Brenda echt niet 100 is.. zo kun je niet zijn; praten en je optrekken aan AM .
pi_220924470
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:52 schreef Lovelii2026 het volgende:
Volgt iemand Elise Joanne ? Zou zij gaan scheiden ?
Boris staat niet meer in haar profiel... En ook veel fotos met hem er op weg.
pi_220924524
Minibelle, wat the fuck is dat voor gezin... Die jongste wordt dan op het balkon gezet tijdens een woede aanval en schopt en stampt tegen de muren en nu waren haar ouders haar vergeten en was ze in slaap gevallen op de stenen grond op het balkon. En dan gaat moeder dat even filmen en op haar insta story zetten. Deze mensen zouden geen ouders moeten zijn.
pi_220924548
Sanne: -toen ze die stuiterballen gooide dacht ik echt straks komt er een bal tegen zijn ogen!
- Waarom zijn die boekjes uit het huis van haar moeder nog bewaard? En dan kan ik alleen maar van mezelf spreken maar alle kinderboeken heb ik lekker allemaal naar de kringloop gedaan toen de kinderen ouder werden. Sanne is al jaren de deur uit!!!!! Waarom niet de kamer opruimen en spullen wegdoen?
pi_220924567
Zijn Wiline en haar man hun zwemkleding vergeten? Zitten beide met kleding aan in het zwembad. Dan ga je toch ook lekker met je kind erin? Of je laat m met de schoonfamilie zwemmen ipv zelf zo onhandig je rok vasthouden. Of zouden die ook niet op Reindert mogen letten? 🫣 Denk dat zij uiteindelijk ook voor thuisonderwijs kiezen aangezien kind met niemand alleen mag zijn behalve zijn ouders..
pi_220924572
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:26 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne: -toen ze die stuiterballen gooide dacht ik echt straks komt er een bal tegen zijn ogen!
- Waarom zijn die boekjes uit het huis van haar moeder nog bewaard? En dan kan ik alleen maar van mezelf spreken maar alle kinderboeken heb ik lekker allemaal naar de kringloop gedaan toen de kinderen ouder werden. Sanne is al jaren de deur uit!!!!! Waarom niet de kamer opruimen en spullen wegdoen?
En wat dacht je van al die make-up dozen. Ik durf er eigenlijk wel geld op in te zetten dat ze die mee naar huis heeft genomen. Ze was zo blij dat ze er nog waren! Die gaan echt nooit weggegooid worden
pi_220924620
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:30 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En wat dacht je van al die make-up dozen. Ik durf er eigenlijk wel geld op in te zetten dat ze die mee naar huis heeft genomen. Ze was zo blij dat ze er nog waren! Die gaan echt nooit weggegooid worden
Blijft make-up (zo lang) goed? Of is dat niet aan bederf onderhevig?
pi_220924655
quote:

[..]
Dit!!! Nooit gebruikt en iedere versie... ze is gewoon altijd dus al zo geweest 🤦‍♂️ en niet alleen zij zelf als ik zo dat huis bekijk 😳
Die moeder is echt verhuisd en heeft de deur achter zich dicht getrokken .... het staat nog volledig vol 😳 en nu gaat Sanneke meuk eruit trekken en in hun eigen propvolle huis zetten 😳
Al die zooi 😱 en we hebben allemaal nog vers op ons netvlies hoe ze hun eigen toko inpakte met de verhuizing... hoezo lijkt het bijna of ze het nu actiever doet dan met hun eigen meuk? Omdat ze nu gratis mogen uitzoeken??
Ik vind het heftig
pi_220924690
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:06 schreef Mirp het volgende:
En zo gaat ze dan naar een pannenkoekenrestaurant met een jeugd voetbalteam. Vreemde bovenlip en stuk tussen lip en neus trouwens, daar zit dan weer minimaal beweging in😂
pi_220924702
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:23 schreef Weerikier het volgende:
Minibelle, wat the fuck is dat voor gezin... Die jongste wordt dan op het balkon gezet tijdens een woede aanval en schopt en stampt tegen de muren en nu waren haar ouders haar vergeten en was ze in slaap gevallen op de stenen grond op het balkon. En dan gaat moeder dat even filmen en op haar insta story zetten. Deze mensen zouden geen ouders moeten zijn.
Het was, aan de hand te zien, zelfs vader die haar van dichtbij gefilmd heeft. Terwijl het kind in de volle zon lag te bakken in een veel te krap shirt. Vreselijk sneue situatie weer dit… Maar hey, gelukkig rockt ze zwemles!! Prestatie, prestatie, prestatie!!!!
pi_220924711
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:12 schreef poohenzo het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat die Brenda echt niet 100 is.. zo kun je niet zijn; praten en je optrekken aan AM .
Ik vind haar ook heel infantiel overkomen, krijg er jeuk van.
pi_220924718
quote:

[..]
Op zich wel fijn dat ze dit terug vond dacht ik, want tijdens haar laatste verhuizing is al haar make up die in de la van een kastje zat met het grof vuil meegegaan. Nu hoeft ze een keer niet te kopen. Wishful thinking 😉
pi_220924727
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:26 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanneke zal het verzamelen niet van een vreemde hebben misschien.
Ons mam heeft ook al mijn kinderboeken weggedaan, vind ik ergens wel jammer. Ik las altijd pinkeltje en dat had mijn zoon nu ook geweldig gevonden. Maarja al die zooi bewaren is ook nergens goed voor.
Nu gaat t van Sanneke dr oude kamer, naar dr nieuwe huis. Lekker op de content kamer of op de eettafel, maar net waar er plek is.
pi_220924792
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:50 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Het was, aan de hand te zien, zelfs vader die haar van dichtbij gefilmd heeft. Terwijl het kind in de volle zon lag te bakken in een veel te krap shirt. Vreselijk sneue situatie weer dit… Maar hey, gelukkig rockt ze zwemles!! Prestatie, prestatie, prestatie!!!!
Ja moet ze ook ff vertellen! Wat een walgelijke vrouw is het! Of vader en moeder beide even walgelijk
pi_220924854
Sanneke zegt ook dat al haar vaders spullen nog in dat huis staat... die man is ongeveer 7 jaar dood 😳 haar broers spullen/ kamer.... 17 jaar er niet meer 😳 en sanne haar kamer stond ook nog propvol met haar zooi en ze is al heel lang het huis uit... toen ik het huis uit ging nam ik mijn zooi mee en op wat speelgoed na (bewaard voor als er kinderen kwamen spelen) is er niets meer van mijn man bij zijn ouders... vind het echt heftig om te beseffen dat sanne dit dus gewoon van huis uit mee heeft gekregen... koop alles en doe vooral echt niets weg
pi_220924886
AM helpt Juul met haar kamer leegruimen.

AM camera in hand en filmen.

Top hulp!!
pi_220924907
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Sanneke zal het verzamelen niet van een vreemde hebben misschien.
Ons mam heeft ook al mijn kinderboeken weggedaan, vind ik ergens wel jammer. Ik las altijd pinkeltje en dat had mijn zoon nu ook geweldig gevonden. Maarja al die zooi bewaren is ook nergens goed voor.
Nu gaat t van Sanneke dr oude kamer, naar dr nieuwe huis. Lekker op de content kamer of op de eettafel, maar net waar er plek is.
Er was altijd een boek wat mijn vader voorlas,ik weet nog hoe geweldig we(ik) het vonden dat we een plaatje mochten kiezen en dan las hij dat voor. Na zijn overlijden heb ik nijn moeder gevraagd of ze dat boek nog had maar helaas. Dit vond wel eeg jamner, maar zelf heb ik ook de boeken waar mijn kinderen te groot voor zijn weggedaan.
pi_220924953
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke zegt ook dat al haar vaders spullen nog in dat huis staat... die man is ongeveer 7 jaar dood 😳 haar broers spullen/ kamer.... 17 jaar er niet meer 😳 en sanne haar kamer stond ook nog propvol met haar zooi en ze is al heel lang het huis uit... toen ik het huis uit ging nam ik mijn zooi mee en op wat speelgoed na (bewaard voor als er kinderen kwamen spelen) is er niets meer van mijn man bij zijn ouders... vind het echt heftig om te beseffen dat sanne dit dus gewoon van huis uit mee heeft gekregen... koop alles en doe vooral echt niets weg
Ja bizar he en heftig.
pi_220924992
Ik heb al mijn kinderboeken ook weggedaan. En maar goed ook, wat een ouderwetse kul staat daar eigenlijk in. Maar goed, ik vind Jip en Janneke ook geen geschikte verhalen meer voor nu haha!
pi_220925055
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:26 schreef Lostit het volgende:
Ik heb al mijn kinderboeken ook weggedaan. En maar goed ook, wat een ouderwetse kul staat daar eigenlijk in. Maar goed, ik vind Jip en Janneke ook geen geschikte verhalen meer voor nu haha!
Klopt ook, tijden veranderen. Maar ik lees bijv wel pluk van de petteflat voor en da's ook al best oud haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')