En als hij het flikt om met de soep te gooien dan gooi jij gewoon zonder aankondiging een paar stuiterballen naar zijn hoofd.quote:
Ho ho niet zomaar een moeder maar JE MOEDER, moet wel duidelijk zijn he?quote:Op maandag 1 juni 2026 13:47 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
En als hij het flikt om met de soep te gooien dan gooi jij gewoon zonder aankondiging een paar stuiterballen naar zijn hoofd.
Respect voor de soep van je moeder ja!!
Haha waarom moet AM nu met hun mee naar de ikea? Ze kunnen toch wel zelf een kast uitzoeken?quote:Op maandag 1 juni 2026 14:49 schreef AnnArt het volgende:
Dat dat gefilm van AM ook een gespreksonderwerp is daar in huis, te merken aan een tweelingsdochter die bij honderdduizendmiljoen likes haar noodlerecept wil delen. (Tenminste, dat dacht ik te verstaan.) Terwijl AM haar telefoon boven een pannetje ondefinieerbaar prakje houdt.
Maar 10 meter achter je dochter en schoonzoon door de ikea klossen is wel een tragisch punt van ongezellige buitenstaanderigheid.
Als je het eenmaal hoort kun je het niet meer niet horen.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:49 schreef AnnArt het volgende:
Dat dat gefilm van AM ook een gespreksonderwerp is daar in huis, te merken aan een tweelingsdochter die bij honderdduizendmiljoen likes haar noodlerecept wil delen. (Tenminste, dat dacht ik te verstaan.) Terwijl AM haar telefoon boven een pannetje ondefinieerbaar prakje houdt.
Maar 10 meter achter je dochter en schoonzoon door de ikea klossen is wel een tragisch punt van ongezellige buitenstaanderigheid.
Ik vermoed om te betalen.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:12 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Haha waarom moet AM nu met hun mee naar de ikea? Ze kunnen toch wel zelf een kast uitzoeken?
Als dat net zolang duurt als haar verbod op boodschappen doen dan doet ze morgen weer impulsaankopen.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hahahaha Sanneke gaat kappen met impuls aankopen![]()
U vergeet te schreeuwen het is RESPECT VOOR DE SOEP VAN JE MOEDER!!!!quote:Op maandag 1 juni 2026 13:47 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
En als hij het flikt om met de soep te gooien dan gooi jij gewoon zonder aankondiging een paar stuiterballen naar zijn hoofd.
Respect voor de soep van je moeder ja!!
Ja, die zijn vader mag maken en betalenquote:Op maandag 1 juni 2026 16:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
U vergeet te schreeuwen het is RESPECT VOOR DE SOEP VAN JE MOEDER!!!!
Voor 1 uur, gaat in vannacht om 2 uur 😉quote:Op maandag 1 juni 2026 16:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hahahaha Sanneke gaat kappen met impuls aankopen![]()
Niet om aan te horen die MW.. ze voelt zich de koningin, geen enkele ruimte beschikbaar in haar hoofd om rekening te houden met haar kinderen en andere mensen. En zo materialistisch. Het is gewoon nooit genoeg voor haar. Of het nu om geld verdienen, dingen hebben en doen, relaties en nu blijkbaar ook kinderen gaatquote:Op maandag 1 juni 2026 16:40 schreef WildeTuinen het volgende:
Zo er is echt flink geswifferd bij that's so us. Stonden een paar rake comments onder.
Echt niet te geloven, nu wil ze weer een liefdesbaby.
Ik zal haar geen diagnose geven, maar ik denk dat een psychiater er wel wat mee kan 😁😅.
En dan te bedenken dat haar oudste zoon met regelmaat de podcast luistert.
Leuk ook voor de ex van Tim, deze verhalen.....
En de kinderen wonen allemaal in Delft.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:31 schreef Shuri het volgende:
Welja, teken een hele plattegrond van je huis en meld vooral welk kind waar slaapt. Iedereen weet ook al waar je woont. Zou ze niet door hebben dat zoiets gewoon gevaarlijk is?
Net als die walgelijk klikkende broodtrommels en de rammelende sleutelbos.😬quote:Op maandag 1 juni 2026 15:16 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Als je het eenmaal hoort kun je het niet meer niet horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |