abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220935728
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:44 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ja dat dan weer wel 🤣
En als hij het flikt om met de soep te gooien dan gooi jij gewoon zonder aankondiging een paar stuiterballen naar zijn hoofd.
Respect voor de soep van je moeder ja!!
pi_220935748
Toen mijn kinderen klein waren werkte ik ook niet maar de hele tijd op de bank? Echt niet! Elke dag naar buiten en als ze sliepen was ik aan het knutselen. (Dan mocht ik rotzooi maken 😉) Ik was heel makkelijk met eten geven, mijn oudste wou geen smeerkaas, geen pindakaas of ander "gezond" broodbeleg en dus at hij hagelslag (ontaarde moeder!) mijn jongste at geen vers fruit (lang verhaal) en dus at hij fruit uit potjes en later knijpfruit. (Zonder suiker natuurlijk 😉) Als het niet kan zoals het "moet" dan maar zoals het kan. O en het boek "oei ik groei" heb ik al snel verkocht.

Nu ik Sanneke en DBM zo nu en dan bekijk op insta snap ik niet waar ik toen zo onzeker over was.
pi_220935753
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:47 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
En als hij het flikt om met de soep te gooien dan gooi jij gewoon zonder aankondiging een paar stuiterballen naar zijn hoofd.
Ho ho niet zomaar een moeder maar JE MOEDER, moet wel duidelijk zijn he?
pi_220935793
Als ik van 1 salaris mijn gezin draaiende moest houden en wilde besparen op boodschappen (zegt Sanneke wel maar uiteindelijk geeft ze alleen maar meer uit), dan zou ik vooral geen zalm kopen. Maar het is in de aanbieding dus het is goedkoop of zoiets.. Snap werkelijk niet hoe zij denkt. Wij hoeven gelukkig niet zo enorm op te letten, werken we allebei ook gewoon voor, maar ik doe wel prijsbewust boodschappen. Alles wat je kunt besparen is mooi meegenomen.
pi_220935799
DBM nog een burn-out?
pi_220935976
Dat dat gefilm van AM ook een gespreksonderwerp is daar in huis, te merken aan een tweelingsdochter die bij honderdduizendmiljoen likes haar noodlerecept wil delen. (Tenminste, dat dacht ik te verstaan.) Terwijl AM haar telefoon boven een pannetje ondefinieerbaar prakje houdt.

Maar 10 meter achter je dochter en schoonzoon door de ikea klossen is wel een tragisch punt van ongezellige buitenstaanderigheid.
pi_220936004
Gelukkig krijgen we alweer een closeup te zien van AM haar gebit. Het kan aan mij liggen maar het staat nog schots en scheef en een flinke bleek sessie is ook geen overbodige luxe in haar geval. Als ze echt 25k per maand naar binnenharkt zou ik investeren in goede kronen en facings , is toch geen gezicht zo .
pi_220936155
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:49 schreef AnnArt het volgende:
Dat dat gefilm van AM ook een gespreksonderwerp is daar in huis, te merken aan een tweelingsdochter die bij honderdduizendmiljoen likes haar noodlerecept wil delen. (Tenminste, dat dacht ik te verstaan.) Terwijl AM haar telefoon boven een pannetje ondefinieerbaar prakje houdt.

Maar 10 meter achter je dochter en schoonzoon door de ikea klossen is wel een tragisch punt van ongezellige buitenstaanderigheid.
Haha waarom moet AM nu met hun mee naar de ikea? Ze kunnen toch wel zelf een kast uitzoeken?
pi_220936172
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:49 schreef AnnArt het volgende:

Als je het eenmaal hoort kun je het niet meer niet horen.
pi_220936239
Welja, teken een hele plattegrond van je huis en meld vooral welk kind waar slaapt. Iedereen weet ook al waar je woont. Zou ze niet door hebben dat zoiets gewoon gevaarlijk is?
pi_220936259
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:12 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Haha waarom moet AM nu met hun mee naar de ikea? Ze kunnen toch wel zelf een kast uitzoeken?
Ik vermoed om te betalen.
pi_220936376
Knap staaltje tekenwerk van AM 😂
En weer die gele knarsers in beeld, de gruwel 😵‍💫
pi_220936396
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:05 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM nog een burn-out?
Één ei is geen ei!
pi_220936406
Hahahaha Sanneke gaat kappen met impuls aankopen _O- _O-
pi_220936414
Waarom draagt AM een dikke coltrui bij dat tandenfilmpje?
Al eerder opgenomen content?

Sorry, het was de beginstand.
pi_220936443
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als dat net zolang duurt als haar verbod op boodschappen doen dan doet ze morgen weer impulsaankopen.
pi_220936489
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:47 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
U vergeet te schreeuwen het is RESPECT VOOR DE SOEP VAN JE MOEDER!!!!
pi_220936493
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
U vergeet te schreeuwen het is RESPECT VOOR DE SOEP VAN JE MOEDER!!!!
Ja, die zijn vader mag maken en betalen :P
pi_220936513
Wel stoer: met een zak snoep in de hand naar de tandarts
pi_220936543
Zo er is echt flink geswifferd bij that's so us. Stonden een paar rake comments onder.
Echt niet te geloven, nu wil ze weer een liefdesbaby.
Ik zal haar geen diagnose geven, maar ik denk dat een psychiater er wel wat mee kan 😁😅.
En dan te bedenken dat haar oudste zoon met regelmaat de podcast luistert.
Leuk ook voor de ex van Tim, deze verhalen.....
pi_220936565
Lekker samenhangend weer, de verhalen van AM.
"Nu hebben alle kinderen eindelijk een eigen kamer. Dat vinden mensen altijd zo zielig voor onze kinderen".
En: "De grootste uitdaging was mijn tanden niet kwijtraken. Ik heb ze meerdere keren met het uitschudden van het tafelkleed de tuin in geslingerd ".
8)7
(enne, bah, die bitjes tijdens het eten op tafel :r )

Ik snap trouwens niet dat ze niet nog een tijdje doorzet met de beugel. Volgens mij staat dit binnen de kortste keren weer scheef. Tenzij ze spalkjes krijgt (dat neem ik aan) en trouw is met een nachtbeugel.
En ja, ik snap dat ze het zat is. Maar half werk is zonde.
pi_220936566
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor 1 uur, gaat in vannacht om 2 uur 😉
pi_220936658
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:40 schreef WildeTuinen het volgende:
Zo er is echt flink geswifferd bij that's so us. Stonden een paar rake comments onder.
Echt niet te geloven, nu wil ze weer een liefdesbaby.
Ik zal haar geen diagnose geven, maar ik denk dat een psychiater er wel wat mee kan 😁😅.
En dan te bedenken dat haar oudste zoon met regelmaat de podcast luistert.
Leuk ook voor de ex van Tim, deze verhalen.....
Niet om aan te horen die MW.. ze voelt zich de koningin, geen enkele ruimte beschikbaar in haar hoofd om rekening te houden met haar kinderen en andere mensen. En zo materialistisch. Het is gewoon nooit genoeg voor haar. Of het nu om geld verdienen, dingen hebben en doen, relaties en nu blijkbaar ook kinderen gaat
pi_220936687
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:31 schreef Shuri het volgende:
Welja, teken een hele plattegrond van je huis en meld vooral welk kind waar slaapt. Iedereen weet ook al waar je woont. Zou ze niet door hebben dat zoiets gewoon gevaarlijk is?
En de kinderen wonen allemaal in Delft.

Ja, zij wel. 😅 Pa en ma wonen gewoon op Ypenburg, dus in Den Haag.ik 😇
pi_220936690
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:16 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Als je het eenmaal hoort kun je het niet meer niet horen.
Net als die walgelijk klikkende broodtrommels en de rammelende sleutelbos.😬
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')