Ja lot moest ook precies dezelfde kados hebben dan Jet met Sinterklaas , dat ik toen ook dacht waarom ? Jet heeft toch andere interesses dan Lotquote:Op maandag 1 juni 2026 10:18 schreef papierentas het volgende:
[..]
Nou zo knap en wie ging er vorig jaar (of 2 jaar terug) meteen hetzelfde speelgoed kopen voor L. omdat L. het niet aan kon dat J. een pony had gekregen? Owja...
Een stukje fruit, notabene.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂🤣 echt gewoon dit... ze let niet op geld en niet op meuk dit ze naar binnen klapt.. ze zegt het wel.. maar aan alles zie je dat ze het niet doet.. straks weer in shock dat ze weer te veel heeft uitgegeven "hoe kan dat nou?? Hihihaha" en ze vreet nog wat choco koeken weg en chips en gaat dan klagen dat dion ook iets eet
Ze heeft denk ik Roald Dahl ‘Heksen’ gelezen uit haar verzameling jeugdboeken is bang dat ze gaat smeltenquote:Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke is van suiker gemaakt, daarom kan ze niet naar buiten morgen..
Uhm soep kan een kind van 1,5 prima eten.. lekker brood erin doen. Zo aten mijn kids het altijd lekker brood erin en happen
Sanneke heeft een leertoren voor hem. Daar staat hij in als Dion in de tuin bezig is en Sanneke en haar kind vanuit huis kijken wat Dion doet.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
De meesten hebben een opstapje bij de gootsteen staan Hoe doet Sanneke dat met helpen met koken dan ?
De kamer van Juul lijkt wel groter. En fijn met een groot raam erin. Fijn voor Jet!quote:Op maandag 1 juni 2026 12:18 schreef Harper het volgende:
Pff, AM zit weer lekker op haar "wat doe ik het allemaal goed in de opvoeding" spreekstoel. Gebazel over dat ze elkaar alles gunnen![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom Jet naar de kamer van Julia gaat. Is die werkelijk groter? Het zijn allemaal erg kleine kamers. En Lot blijft kennelijk waar ze nu slaapt.
Ik denk dat ze zelf soms vergeet wat ze allemaal bazelt en verzint.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:32 schreef Maretakje het volgende:
Ik verbaas mij over een paar uitspraken van AM in verschillende stories.
L mag jaloers zijn op J haar nieuwe kamer.
Volgende storie:
De volgende keer heeft L een mazzeltje en hoopt ze dat de rest ook blij is voor haar.
Volgende:
Ik doe niet aan gelijke behandeling. Ik trek ze bewust soms even voor.
Uhm allemaal dezelfde hobbies, valt niet onder gelijke behandeling?
Schiet mij maar lek, ik zal haar stories wel niet begrijpen.
Mijn zoon is 19 en eet ook geen soepquote:Op maandag 1 juni 2026 12:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Mijn kinderen 5 en bijna 3 eten nog steeds geen soep hahah…
Idd, maar ik vind soep eigenlijk niet geschikt voor een kind van anderhalf om zelf te eten? kan M. gewoon nog niet. toch? Ja fraps in stukken snijden kan prima, net als pannenkoeken ofzo. Groentes in stukjes, met een beetje rijst, aardappels prakken met een stukje broccoli of boontjes. Waarom is het zo moeilijk?quote:Op maandag 1 juni 2026 12:41 schreef IlseMarije het volgende:
Hoeveel drama kun je maken om een schaaltje soep. Eet je soep en je denkt dat je kind dat nog niet kan eten dan zorg je dat je evt een potje of een restje van een eerdere avond voor je kind hebt. Dat heet plannen, als wij iets eten wat een van mijn kinderen niet lekker vind dan zorg ik dat er iets in huis is wat mijn kind wél lekker vindt. Het leven kan zo simpel zijn!
Aandacht is alles!quote:Op maandag 1 juni 2026 12:50 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Idd, maar ik vind soep eigenlijk niet geschikt voor een kind van anderhalf om zelf te eten? kan M. gewoon nog niet. toch? Ja fraps in stukken snijden kan prima, net als pannenkoeken ofzo. Groentes in stukjes, met een beetje rijst, aardappels prakken met een stukje broccoli of boontjes. Waarom is het zo moeilijk?
Maar die is wel gestopt met het gooien van zijn bord toch 🤣😂quote:Op maandag 1 juni 2026 12:48 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Mijn zoon is 19 en eet ook geen soep
Volgens mij voerde ik toen wel hapjes soep uit mijn eigen kom en mochten de kinderen zelf "doppen" (klein laagje soep in een kom en dan brood in stukjes erin doppen... ) maar niet een hele schaal netjes met lepel eten idd...quote:Op maandag 1 juni 2026 12:50 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Idd, maar ik vind soep eigenlijk niet geschikt voor een kind van anderhalf om zelf te eten? kan M. gewoon nog niet. toch? Ja fraps in stukken snijden kan prima, net als pannenkoeken ofzo. Groentes in stukjes, met een beetje rijst, aardappels prakken met een stukje broccoli of boontjes. Waarom is het zo moeilijk?
Zodra ze uit een beker konden drinken kregen ze hier afgekoelde soep in een theeglas.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij voerde ik toen wel hapjes soep uit mijn eigen kom en mochten de kinderen zelf "doppen" (klein laagje soep in een kom en dan brood in stukjes erin doppen... ) maar niet een hele schaal netjes met lepel eten idd...
Maar goed snap de drama sowieso niet... hij eet toch gewoon mee??
Deden ze bij ons ook... gewoon wat wij aten en dan aangeboden zodat ze het zelf konden met een beetje hulp waar nodig
Maar begrijp je dan niet dat zij dat allemaal MOET kopen? En ze MOET alles proberen wat nieuw is.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:26 schreef papierentas het volgende:
Sanneke met haar cashback aankopen ook. 9 van de 10 keer is het spul wat je niet perse nodig hebt, net als gister blikjes 7up. En ik zeg niet dat ze niks mag kopen ofzo, maar dat je dat koopt om te proeven en omdat er een cashback op zit van een paar cent en denkt dat je dan geld spaart, zulke gaan het nooit begrijpen.
Ja dat dan weer wel 🤣quote:Op maandag 1 juni 2026 12:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar die is wel gestopt met het gooien van zijn bord toch 🤣😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |