Nou zo knap en wie ging er vorig jaar (of 2 jaar terug) meteen hetzelfde speelgoed kopen voor L. omdat L. het niet aan kon dat J. een pony had gekregen? Owja...quote:
ja hij wordt niet gecorrigeerd, alleen gelachten om hem, en ze gaat toch elke dag boodschappen doen? Dus waarom speciaal vandaag dan?quote:Op maandag 1 juni 2026 10:12 schreef papierentas het volgende:
Sanneke gaat vandaag boodschappen doen, want morgen gaat het regenen. De straat oversteken naar de Aldi in de regen is te moeilijk, net als haar kind laten eten. Leuk dat je hem zelf laat rommelen, maar stop dan met zeuren over mensen die tips geven voor soep. En hoe ze dat doen. Hem gewoon een keer soep voeren met een lepel is kennelijk te moeilijk en hij gooit met zijn bord als hij klaar is. Nou leuk allemaal dat zelf eten, maar met borden gooien zou ik toch snel klaar mee zijn.
Na het eten laten ze hem zijn handen wassen in een schaaltje water en dat gaat ook nooit goed, want hij gaat ermee spelen. Sanneke, wat denk je zelf als je een kind van 1,5 een bak water voor zijn neus geeft. Doek over die handen, of kind optillen en handen onder de kraan. Kom op zeg, wat een slappe hap daar.
Hoe verzin je het om een kind zijn handen te laten wassen in een schaaltje water? Zet hem bij de kraan of doe het met een doekje 🙈quote:Op maandag 1 juni 2026 10:12 schreef papierentas het volgende:
Sanneke gaat vandaag boodschappen doen, want morgen gaat het regenen. De straat oversteken naar de Aldi in de regen is te moeilijk, net als haar kind laten eten. Leuk dat je hem zelf laat rommelen, maar stop dan met zeuren over mensen die tips geven voor soep. En hoe ze dat doen. Hem gewoon een keer soep voeren met een lepel is kennelijk te moeilijk en hij gooit met zijn bord als hij klaar is. Nou leuk allemaal dat zelf eten, maar met borden gooien zou ik toch snel klaar mee zijn.
Na het eten laten ze hem zijn handen wassen in een schaaltje water en dat gaat ook nooit goed, want hij gaat ermee spelen. Sanneke, wat denk je zelf als je een kind van 1,5 een bak water voor zijn neus geeft. Doek over die handen, of kind optillen en handen onder de kraan. Kom op zeg, wat een slappe hap daar.
Zou ze weten dat er toetenpoetser doekjes bestaan? Anders bij deze Sanneke; op naar de winkel, kopen kopen kopen!quote:Op maandag 1 juni 2026 10:12 schreef papierentas het volgende:
Apart he, iets wat voor mij (ons?) eigenlijk gewoon normaal was. Hup, kind mee, handen wassen onder de kraan, nooit zitten kloten met een bakje water. Als het mondje vies was, een doekje eroverheen, klaar!quote:Op maandag 1 juni 2026 10:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hoe verzin je het om een kind zijn handen te laten wassen in een schaaltje water? Zet hem bij de kraan of doe het met een doekje 🙈
Ik snap het ook niet en ik heb niet eens kinderen (wel jaren opgepast op 5). Hoe wassen ze zelf hun handen dan, ook in een schaal op tafelquote:Op maandag 1 juni 2026 10:22 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Apart he, iets wat voor mij (ons?) eigenlijk gewoon normaal was. Hup, kind mee, handen wassen onder de kraan, nooit zitten kloten met een bakje water. Als het mondje vies was, een doekje eroverheen, klaar!
Snap. het. niet.
Dit! Toen ze klein waren gewoon met een doek! En zodra ze groot genoeg waren aangeleerd om kruk bij de gootsteen te zetten! Enorm handig dat je kan zeggen "ga je handen wassen"quote:Op maandag 1 juni 2026 10:22 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Apart he, iets wat voor mij (ons?) eigenlijk gewoon normaal was. Hup, kind mee, handen wassen onder de kraan, nooit zitten kloten met een bakje water. Als het mondje vies was, een doekje eroverheen, klaar!
Snap. het. niet.
😆quote:Op maandag 1 juni 2026 10:18 schreef papierentas het volgende:
[..]
Nou zo knap en wie ging er vorig jaar (of 2 jaar terug) meteen hetzelfde speelgoed kopen voor L. omdat L. het niet aan kon dat J. een pony had gekregen? Owja...
🤣 wist je dat de nog geen 10 minuten rijden van de visafslag woont en zalm daar ook niet duur en lekkerder is? En ik ben in de weerapp aan het kijken maar ik kan die regen van morgen niet vinden 🤔 er komt smiddags misschien een klein buitje 🤷quote:Op maandag 1 juni 2026 10:40 schreef papierentas het volgende:
Sanneke zeurt nog even door, mensen geven tips, maar het zijn duidelijk weer tips die niet goed genoeg zijn en ze weet het weer beter. Ze zoekt tips wat zij (lees Dion) kan maken. En allemaal even rennen naar de Lidl want de zalm is maar 8 euro!
Het weerbericht veranderd per uur. Hier deze week avond4daagse, en ik eb alle soorten weer al voorbij zien komen🤣. Dus ik zie het op dat moment zelf wel welke kleding ik aan moet.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣 wist je dat de nog geen 10 minuten rijden van de visafslag woont en zalm daar ook niet duur en lekkerder is? En ik ben in de weerapp aan het kijken maar ik kan die regen van morgen niet vinden 🤔 er komt smiddags misschien een klein buitje 🤷
Ze zou eens in de spiegel moeten kijken.... ze gunt niemand iets. Niemand in haar hele gezin behalve zichzelf.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:42 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
AM maakt weer eens een item over iets doodnormaals....jaloezie.
Het is bij hen zo gemoedelijk omdat ze elkaar iets gunnen.
Ehm.....ja? En je punt is nu Annemarie???
Wat is die vrouw toch ongelofelijk wereldvreemd 🤣🤣🤣🤣
En die gaat dan wel een keer om, water op het laminaat, dat trekt krom.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:24 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet en ik heb niet eens kinderen (wel jaren opgepast op 5). Hoe wassen ze zelf hun handen dan, ook in een schaal op tafel, hoe komen ze erop.
Maar daar krijgt ZIJ een error van, dus wordt niet geprobeerd.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke is van suiker gemaakt, daarom kan ze niet naar buiten morgen..
Uhm soep kan een kind van 1,5 prima eten.. lekker brood erin doen. Zo aten mijn kids het altijd lekker brood erin en happen
Ze had in september, tijdens de vakantie een regenjas gekocht, heel Apeldoorn voor afgeweest. Ze is vast alweer vergeten dat ze die heeft.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke is van suiker gemaakt, daarom kan ze niet naar buiten morgen..
Uhm soep kan een kind van 1,5 prima eten.. lekker brood erin doen. Zo aten mijn kids het altijd lekker brood erin en happen
Mijn jongste had iets raars... die wilde altijd zijn lepel vast houden 🤣 hij deed er niets mee... maar anders ging hij mopperen en weigerde zijn mond open te doen 🤷 brood at hij ook met lepel in zijn hand 🤦♂️ 1 hand lepel andere hand stopte hij netjes (dat wel) stukjes brood in zijn mond 👌 pasta... hij at met 1 hand andere hand zat lepel 😂quote:Op maandag 1 juni 2026 11:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Is het nu echt zoveel moeite om een kind van anderhalf eten te geven? Ze konden bij mij echt nog niet zelfstandig eten, ja een beetje spelen met een lepel.
En graag raden hoe duur het was. Ze vindt het niet veel. Twee stories later: veel geld voor weinig boodschappen. 🤡quote:Op maandag 1 juni 2026 11:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou Sanneke is weer thuis.. boodschappen laten nu al zien dat Sanneke ook bedacht heeft dat ze morgen nog een keer gaat 👌😂 wat een onsamenhangend menu weer
😂🤣 echt gewoon dit... ze let niet op geld en niet op meuk dit ze naar binnen klapt.. ze zegt het wel.. maar aan alles zie je dat ze het niet doet.. straks weer in shock dat ze weer te veel heeft uitgegeven "hoe kan dat nou?? Hihihaha" en ze vreet nog wat choco koeken weg en chips en gaat dan klagen dat dion ook iets eetquote:Op maandag 1 juni 2026 11:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En graag raden hoe duur het was. Ze vindt het niet veel. Twee stories later: veel geld voor weinig boodschappen. 🤡
En als dit is wat zij p/d aan boodschappen uitgeeft kan ik haar nu al vertellen dat 450 voor de hele maand niet gaat lukken. Lukt mij ook niet hoor maar ik doe ook niet alsof ik er op ga letten.
De meesten hebben een opstapje bij de gootsteen staan Hoe doet Sanneke dat met helpen met koken dan ?quote:Op maandag 1 juni 2026 10:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hoe verzin je het om een kind zijn handen te laten wassen in een schaaltje water? Zet hem bij de kraan of doe het met een doekje 🙈
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |