Een ouder die er zo vaak af ligt wanneer de kinderen er zijn maar de wereld aan lijkt te kunnen wanneer de kinderen er niet zijn, is ook verontrustend. En hier weten de kinderen niet beter dan dat hun moeder regelmatig niet bereikbaar is voor ze.quote:Op maandag 1 juni 2026 07:17 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Een kind van 5 dat haar ouder 3 uur lang met rust laat? Verontrustend.
Ik vind t knap dat ze het kan, ik kan echt niet slapen als ik alleen ben met mijn 5jarige. Ja oke toen ik zwanger was ben ik wel eens ingedoezeld, maar anders lukt me dat echt niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 07:17 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Een kind van 5 dat haar ouder 3 uur lang met rust laat? Verontrustend.
Ik las het. Kom ik aan met mijn handbagage.quote:Op maandag 1 juni 2026 07:38 schreef Cato99 het volgende:
En wij ons altijd maar verbazen over de hoeveelheid die MW meeneemt. Het kan altijd gekker:
https://www.destentor.nl/(...)-ogen-niet~a341bc51/
Was dat bij sam eerst ook niet dat het niet bekend mocht worden? Dat heeft AM niet lang volgehouden.quote:Op maandag 1 juni 2026 06:33 schreef Maretakje het volgende:
Julia heeft haar account privé staan/gezet. Althans de link die AM gebruikt, geen idee of ze ook een ander heeft.
Ik denk dat J haar adres niet bekend wil hebben en am er niet veel zal komen maar J bij hen. Mijn gevoel zegt dat J toch de politie opleiding gaat doen die ze graag wilde.
Waarom ik dat denk? Ze is, ik kijk niet vaak, anders in beeld dan een aantal maanden geleden. Maar ik kan het mis hebben.
En ze mocht in huis van Sam niet filmen en ze deed het toch. Daarnaast liet ze uitgebreid de voorkant en de straat van het huis zien zodat iedereen die maar een beetje bekend is met de omgeving precies weet waar Sam woont. Echt walgelijk gedrag.quote:Op maandag 1 juni 2026 07:55 schreef Post-its het volgende:
[..]
Was dat bij sam eerst ook niet dat het niet bekend mocht worden? Dat heeft AM niet lang volgehouden.
Zou verklaren waarom hij zo vaak weg kan met MCW.quote:Op maandag 1 juni 2026 07:37 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW reageert onder de post van de podcast dat iemand moet informeren bij haar psychologe naar een diagnose i.p.v. haar eigen huistuinkeukendiagnostering op MCW los te laten.
Los van diagnoses, of wat dan ook, kan iedereen zien en horen dat MCW niet stabiel is.
Gisteren trouwens een poging gewaagd om de nieuwste vlog te kijken. Heb steeds stukjes doorgespoeld maar hoorde Tim zeggen dat hij geen inkomen heeft. Kan sarcastisch zijn maar ergens zou het mij ook niet verbazen. Het zou wel verklaren waarom hij als een puppy achter MCW aanhobbelt.
Hahaha idd. Over 2 weken een aantal dagen naar Londen. Dan ook niet meer dan een klein rugzakjequote:Op maandag 1 juni 2026 07:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik las het. Kom ik aan met mijn handbagage.
Dat is ook weer zo. AM houdt sowieso niet lang iets vol. Behalve filmen en online gooien van van alles.quote:Op maandag 1 juni 2026 07:55 schreef Post-its het volgende:
[..]
Was dat bij sam eerst ook niet dat het niet bekend mocht worden? Dat heeft AM niet lang volgehouden.
Ja ze wou dan koen en sjaak samen nog kindje kregen, maar wou sjaak niet die vond genoeg kinderen waren nuquote:Op maandag 1 juni 2026 08:27 schreef Babbelaertje het volgende:
MCW laat toch wat negatieve reacties staan op insta onder de podcast..
Wilde ze tijdens de poly ook niet heel graag een baby Jaq en KB..
Dat doet ze zonder kinderen nou nooit. Opvallend.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:54 schreef Lalaland79 het volgende:
Lotte was vandaag zeker zonder joerie? Ze lag er af en heeft vanmiddag 3 uur geslapen. Dr dochter van 5 heeft zelf gespeeld en tv gekeken...
2 volgens mij... maar over de jaren verschillen die verhalen wel eens.. (blijft Debbie he.... in haar hoofd was ze misschien al jaren daar..)quote:Op maandag 1 juni 2026 09:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoeveel jaren heeft Debbie in Livverpoel gewoond?
Zo wat een enorm taboe wordt er doorbroken op de maandagochtend!quote:Op maandag 1 juni 2026 09:42 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
AM maakt weer eens een item over iets doodnormaals....jaloezie.
Het is bij hen zo gemoedelijk omdat ze elkaar iets gunnen.
Ehm.....ja? En je punt is nu Annemarie???
Wat is die vrouw toch ongelofelijk wereldvreemd 🤣🤣🤣🤣
Nou he. Zo knap!!quote:Op maandag 1 juni 2026 09:55 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Zo wat een enorm taboe wordt er doorbroken op de maandagochtend!
Wauw...
Dat ben ik met je eens. Ik vind haar er goed uit zien. Maarja. Het is een bizarre wereld gok ik.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp geeft aan dat ze struggled met haar gewicht. Zo onzeker maakt deze wereld je met al die fluflu’s en perfecte plaatjes. Ze ziet er gewoon heel prima uit.
Als Julia echt de politieopleiding gaat volgen en AM gooit het adres zo in beeld dan heeft J dus echt een probleem . Kan zomaar einde opleiding betekenen of erger nog een handgranaat van een of andere gek aan je brievenbus .quote:Op maandag 1 juni 2026 08:36 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. AM houdt sowieso niet lang iets vol. Behalve filmen en online gooien van van alles.
Ze heeft zo een kinder opstap die voor het raam staat... maar die is bedoeld voor kinderen om bij het aanrecht/wasbak te kunnen... dus ze heeft dat ding al!quote:Op maandag 1 juni 2026 10:12 schreef papierentas het volgende:
Sanneke gaat vandaag boodschappen doen, want morgen gaat het regenen. De straat oversteken naar de Aldi in de regen is te moeilijk, net als haar kind laten eten. Leuk dat je hem zelf laat rommelen, maar stop dan met zeuren over mensen die tips geven voor soep. En hoe ze dat doen. Hem gewoon een keer soep voeren met een lepel is kennelijk te moeilijk en hij gooit met zijn bord als hij klaar is. Nou leuk allemaal dat zelf eten, maar met borden gooien zou ik toch snel klaar mee zijn.
Na het eten laten ze hem zijn handen wassen in een schaaltje water en dat gaat ook nooit goed, want hij gaat ermee spelen. Sanneke, wat denk je zelf als je een kind van 1,5 een bak water voor zijn neus geeft. Doek over die handen, of kind optillen en handen onder de kraan. Kom op zeg, wat een slappe hap daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |