Nou dit dacht ik precies zo toen ik de story's van gister en vanochtend zag; ze heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ze er inmiddels ook ziek uitziet. Echt ongezond dat je dit wil.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Over puber gesproken.... Waarom zet Debbie nu steeds haar koptelefoon op? Mijn pubers en hun vrienden zijn ook vergroeid met die dingen 🤔 maar voor zover ik weet houd geluid op als je begint te filmen 🤔🤷 dus ze doet alsof ze ergens naar luistert terwijl ze zichzelf filmt 🤔🤷
1 ding moet ik wel meegeven.. zo slecht als ze er nu uit ziet heeft ze in al die jaren nog niet gedaan... dus whatever ze nu doet werkt wel voor het plaatje wat ze wilt overbrengen
Bizar dat je weet dat ze dit zichzelf aan doet
En weer uuuuuren diepgaande gesprekken. Natuurlijk meid.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:29 schreef Babbelaertje het volgende:
MCW
Maximaal in de lampen gehangen met onbekende van het terras in Parijs die elkaar gelijk om de nek hangen.
Geappt worden met een waarschuwing voor de rellen maar wel gezellig in het donker “verdwalen”
En in een appartement van vrienden van timmie, vast bekende uit de voetbalwereld, valt mee dat ze niet op uitnodiging in een skybox zaten tijdens de finale.
En wat ziet ze er slecht uit
Ik denk dat ze best fit genoeg is hoor. Ze mag dan wel een slechte motoriek hebben en vrijwel nooit sporten, maar ik denk dat ze wel een lijf heeft dat veel aankan. En ik verwacht dat opgeven sws geen optie voor haar is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:26 schreef Shuri het volgende:
Twee jaar geleden toen ze die reis naar IJsland boekte, had ze best een goed idee. Twee jaar tijd om te oefenen met de crossmotor en flink sporten om fit te worden. Dat was een goed tweejarenplan.
Puntje bij paaltje: ze heeft ongeveer drie keer geoefend op de crossmotor en of ze écht fit genoeg is voor die tocht valt te bezien.
Ik denk dat het een noise canceling koptelefoon is. Die kan je dus ook zonder muziek of luisterboek oid gebruiken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Over puber gesproken.... Waarom zet Debbie nu steeds haar koptelefoon op? Mijn pubers en hun vrienden zijn ook vergroeid met die dingen 🤔 maar voor zover ik weet houd geluid op als je begint te filmen 🤔🤷 dus ze doet alsof ze ergens naar luistert terwijl ze zichzelf filmt 🤔🤷
1 ding moet ik wel meegeven.. zo slecht als ze er nu uit ziet heeft ze in al die jaren nog niet gedaan... dus whatever ze nu doet werkt wel voor het plaatje wat ze wilt overbrengen
Bizar dat je weet dat ze dit zichzelf aan doet
Dat denk ik ook. Volgens mij is het met een basis conditie prima te doen zo een tocht en is het echt wel gericht op toeristen die nog nooit op dergelijk terrein gereden hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:29 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best fit genoeg is hoor. Ze mag dan wel een slechte motoriek hebben en vrijwel nooit sporten, maar ik denk dat ze wel een lijf heeft dat veel aankan. En ik verwacht dat opgeven sws geen optie voor haar is.
Ik denk niet dat de motortocht veel zwaarder is dan die tocht met de IJslanders. Die was ook niet heel intensief.
Ze zal geen idee hebben wat een goede training is. Of wat echt paardrijden is. Daarin is ze ook niet de enige vrees ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:35 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Volgens mij is het met een basis conditie prima te doen zo een tocht en is het echt wel gericht op toeristen die nog nooit op dergelijk terrein gereden hebben.
Gelukkig maar want die 10 minuten joggen en dat theekransje 1x in de week op straat waarbij ze aan een elastiek rondhupsen gaan qua conditie en kracht weinig zoden aan de dijk zetten. Om over dat paardrijden wat zij doet nog maar te zwijgen. Alleen moet AM natuurlijk weer doen alsof ze heel sportief bezig is en zo lekker aan het trainen is, blabla.
Als die gesprekken net zo verlopen als de podcast, dan zullen haar nieuwe vrienden weinig aan het woord zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:53 schreef Mirp het volgende:
[..]
En weer uuuuuren diepgaande gesprekken. Natuurlijk meid.
Dat denk ik ook wel. En ik vermoed dat ze zelf ook nog wel iets meer traint. Je kunt zeggen wat je wil van Annemarie, maar als ze iets in haar hoofd heeft, gaat ze er ook helemaal voor. Ik denk dat het dus wel goed komt. De lol van hele dagen in de herrie op een motor zitten snap ik nog steeds niet, maar ik heb sowieso niets met motorrijden, dus dat zal mijn probleem wel zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:29 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best fit genoeg is hoor. Ze mag dan wel een slechte motoriek hebben en vrijwel nooit sporten, maar ik denk dat ze wel een lijf heeft dat veel aankan. En ik verwacht dat opgeven sws geen optie voor haar is.
Ik denk niet dat de motortocht veel zwaarder is dan die tocht met de IJslanders. Die was ook niet heel intensief.
Als ik iets positiefs kan zeggen over Annemarie is het dat ik vind dat ze een doorzetter is. Daarom denk ik ook wel dat het goed komt. Maar van het plan is niet veel terecht gekomen. In elk geval niet van dat op de crossmotor, daar is ze best angstig op.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:29 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ze ziet heel grauw, gezicht is wel wat gaan hangen, billen en boobies zijn weggesmolten en wat er over is hangt slap, haar haren zijn veranderd in een piekerig bosje stro.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:43 schreef MonaB het volgende:
Wat Debbie betreft: ja, ze is afgevallen, maar zo ziek ziet ze er niet uit vind ik? Is toch geen vel over been. Zeker in haar gezicht zit er toch nog voldoende vlees op de wangen en onder de kin, het is niet dat ze een superscherpe kaaklijn heeft en ingevallen wangen zoals bij het befaamde 'ozempic-face'.
Hetzelfde voor Michelle: die is erg slank, maar toch ook niet te mager vind ik? Niet dat haar knieën dikker zijn als haar dijen, zoals bij een Pascal. (Edit: nu de Parijs-stories aan het kijken en daar zitten wel wat foto's bij waarop het lijkt dat het gewicht wel in dalende lijn is op dit moment... De selfie in vogelperspectief met strapless jurkje, daar komen de sleutelbeenden en schouderpezen er wel nogal door. Sommige filters maken de kaaklijn ook scherper, lijken alles 'strakker' en slanker te maken.)
Er moet bij beide niet nog meer af, maar ongezond ziet het er niet uit vind ik.
AM en sporten... ik zie nu die lunges. Ja, ze zetten de ene voet voor de andere, maar de knieën buigen amper. Terwijl de achterste knie bijna de grond zou moeten raken om het goed uit te voeren. Daar zitten ze nog ver vanaf (die vrouw in het witte shirt ook). Wat voor trainer is dat eigenlijk die dan gewoon doorkletst en niet even zegt: beetje dieper zakken?
AM ook niet hoor 😂 die is alleen maar bang.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:35 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. En ik vermoed dat ze zelf ook nog wel iets meer traint. Je kunt zeggen wat je wil van Annemarie, maar als ze iets in haar hoofd heeft, gaat ze er ook helemaal voor. Ik denk dat het dus wel goed komt. De lol van hele dagen in de herrie op een motor zitten snap ik nog steeds niet, maar ik heb sowieso niets met motorrijden, dus dat zal mijn probleem wel zijn.
Haar kind laten schrikken dmv stuiterballen naar hem te gooien, een paar keer in zijn oor schreeuwen, ze moet folders bekijken om geen aanbiedingen mis te lopen, naar de winkel natuurlijk, tsjaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:03 schreef TantePien1990 het volgende:
Sanneke lift om 21.30 op bed omdat ze nu smorgens ook verplichtingen heeft. Welke..?
Ze kan nu niet meer de talkshows kijken om die reden.
Het is toch weer zo knap hoe Sanneke problemen kan maken van dingen.
Ow en ik denk dat ze vanmorgen zo vroeg wakker was omdat M 1,5 jaar is vandaag, en haar agenda een bliep gaf dat ze hem dus NU kan inschrijven voor de PSZ
Zou ze al weten dat een psz een eigen bijdrage vraagt? Dus dat het geld kost?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:03 schreef TantePien1990 het volgende:
Sanneke lift om 21.30 op bed omdat ze nu smorgens ook verplichtingen heeft. Welke..?
Ze kan nu niet meer de talkshows kijken om die reden.
Het is toch weer zo knap hoe Sanneke problemen kan maken van dingen.
Ow en ik denk dat ze vanmorgen zo vroeg wakker was omdat M 1,5 jaar is vandaag, en haar agenda een bliep gaf dat ze hem dus NU kan inschrijven voor de PSZ
Psz valt toch onder kinderopvang?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zou ze al weten dat een psz een eigen bijdrage vraagt? Dus dat het geld kost?
"Hij gaat een ochtend en een middag " 🤔 "en wie weet meer als hij het leuk vind" uhm.... zo werkt dat niet 😂
Die toeslag krijg je als beide ouders werken en tja....quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:17 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Psz valt toch onder kinderopvang?
Dus kinderopvangtoeslag? (En dat is niet kostendekkend nee).
Als Mijan idd zo voorloopt zal hij niet onder een andere regeling vallen lijkt me?
In 2,5 uur kan ik gewoon zoveel! Dat je de hele dag niets hoeft te doenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Als Sanneke om 5.30 al wakker is en Mijan om 8 uur kan ze in die 2,5 uur echt heel veel in het huishouden doen. (Als ze zou willen). Heeft ze geen kind wat ze ik n de gaten moet houden. Zet je eten klaar, stop er een was in, ga strijken of opruimen. Win win.
Als ik om 5.30u wakker ben maar mijn kinderen niet kom ik ook niet uit bed haha.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Als Sanneke om 5.30 al wakker is en Mijan om 8 uur kan ze in die 2,5 uur echt heel veel in het huishouden doen. (Als ze zou willen). Heeft ze geen kind wat ze ik n de gaten moet houden. Zet je eten klaar, stop er een was in, ga strijken of opruimen. Win win.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |