En zou ook onnodig zijn, want Michelle woont nu ook alleen op de farm.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat ze hebben gedaan alsof het allemaal zo gezellig was is wel duidelijk. Als ze dat hebben gedaan omdat ze samenwerkingen aan zijn gegaan zijn ze nog gestoorder dan ik dacht. Dan gaat dat dus voor de kinderen.
De poly bracht aandacht dus views dus aantrekkelijk voor sponsor deals. Even de schone schijn ophouden zodat die boerderij mooi verbouwd kon worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat ze hebben gedaan alsof het allemaal zo gezellig was is wel duidelijk. Als ze dat hebben gedaan omdat ze samenwerkingen aan zijn gegaan zijn ze nog gestoorder dan ik dacht. Dan gaat dat dus voor de kinderen.
Misschien wonen ze in een studentenhuis? Ik zou het anders ook niet weten. Maar snap AM vaker niet hoor!quote:Op maandag 1 juni 2026 23:13 schreef poohenzo het volgende:
Wat is een losse badkamer en keuken ? Ik ken maar weinig woningen( 0 zelfs ) waar de badkamer met de keuken is gecombineerd… of waar heeft AM het over ?
Ik volg haar niet. Net even gekeken maar ik zie een vrouw met een heel normaal figuur?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik schrik toch steeds weer als ik Debbie voorbij zie komen, ik hoop dat ze niet nog meer gaat afvallen.
Juist.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:49 schreef AnnArt het volgende:
Bij de verrukking over het huis van J die AM laat lezen, lijkt het wel alsof ze het voor het eerst aanschouwt. Is ze er niet eerder geweest?
Je zegt het zelf... je volgt haar niet.. paar maanden terug had ze echt een normaal figuur.. ze is van maat s/m naar maatje jonge puber gegaan zonder enige ronding of iets.. haar haar is ook gewoon voor een derde minimaal uitgedundquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:01 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Ik volg haar niet. Net even gekeken maar ik zie een vrouw met een heel normaal figuur?
Als ze was kans geweest had het op zn minst gestempeld in de agenda gestaanquote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:49 schreef AnnArt het volgende:
Bij de verrukking over het huis van J die AM laat lezen, lijkt het wel alsof ze het voor het eerst aanschouwt. Is ze er niet eerder geweest?
Ja en dan de opmerking dat ze zelf ook klusmoe is van de kamers. Ze hebben niks geklust, zijn alleen spullen over aan het zetten van de ene kamer naar de ander. Maar goed, mevrouw zal wel af en toe haar handjes hebben laten wapperen ipv steeds filmen. Bij Ikea gister was ook echt te treurig om aan te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Juist.
Ik vond de opmerking dat Julia klus-moe is ook opmerkelijk.
Zoals hier al eerder genoemd, lijkt het er niet op dat klus-god Maarten (en Annemarie) geholpen hebben.
Zei ze dat? 😂quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:14 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja en dan de opmerking dat ze zelf ook klusmoe is van de kamers. Ze hebben niks geklust, zijn alleen spullen over aan het zetten van de ene kamer naar de ander. Maar goed, mevrouw zal wel af en toe haar handjes hebben laten wapperen ipv steeds filmen. Bij Ikea gister was ook echt te treurig om aan te zien.
laten we niet beginnen over de voeten van AM svpquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:57 schreef Lostit het volgende:
AM over het belang van op blote voeten lopen, zou ze begrijpen dat die schrijver niet bedoeld zonder sokken in klompen?
Ja ze noemde die vloer leggen toen ook een verbouwing.. beetje zoals Sanneke die haar verhuizing vergeleek met de complete renovatie van Janneke 🤣quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:14 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja en dan de opmerking dat ze zelf ook klusmoe is van de kamers. Ze hebben niks geklust, zijn alleen spullen over aan het zetten van de ene kamer naar de ander. Maar goed, mevrouw zal wel af en toe haar handjes hebben laten wapperen ipv steeds filmen. Bij Ikea gister was ook echt te treurig om aan te zien.
Ik vrees dat ze dat inderdaad niet begrijpt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:57 schreef Lostit het volgende:
AM over het belang van op blote voeten lopen, zou ze begrijpen dat die schrijver niet bedoeld zonder sokken in klompen?
Soort slow motion rennen 😅quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:47 schreef Weerikier het volgende:
Dinsdag is AM haar "ren dag". Ze heeft 2k gelopen.. in 13 minuten. Sorry hoor maar dat is toch geen training.
Wanneer gaan ze eigenlijk? Is al bijna toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:26 schreef Shuri het volgende:
Twee jaar geleden toen ze die reis naar IJsland boekte, had ze best een goed idee. Twee jaar tijd om te oefenen met de crossmotor en flink sporten om fit te worden. Dat was een goed tweejarenplan.
Puntje bij paaltje: ze heeft ongeveer drie keer geoefend op de crossmotor en of ze écht fit genoeg is voor die tocht valt te bezien.
ik hoop vooral voor alle andere deelnemers dat ze niet de hele boel gaat ophouden. Of zou je dan gewoon uit de rit gezet worden?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:26 schreef Shuri het volgende:
Twee jaar geleden toen ze die reis naar IJsland boekte, had ze best een goed idee. Twee jaar tijd om te oefenen met de crossmotor en flink sporten om fit te worden. Dat was een goed tweejarenplan.
Puntje bij paaltje: ze heeft ongeveer drie keer geoefend op de crossmotor en of ze écht fit genoeg is voor die tocht valt te bezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |