abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220939927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat ze hebben gedaan alsof het allemaal zo gezellig was is wel duidelijk. Als ze dat hebben gedaan omdat ze samenwerkingen aan zijn gegaan zijn ze nog gestoorder dan ik dacht. Dan gaat dat dus voor de kinderen.
En zou ook onnodig zijn, want Michelle woont nu ook alleen op de farm.
pi_220939938
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat ze hebben gedaan alsof het allemaal zo gezellig was is wel duidelijk. Als ze dat hebben gedaan omdat ze samenwerkingen aan zijn gegaan zijn ze nog gestoorder dan ik dacht. Dan gaat dat dus voor de kinderen.
De poly bracht aandacht dus views dus aantrekkelijk voor sponsor deals. Even de schone schijn ophouden zodat die boerderij mooi verbouwd kon worden.
Die samenwerkingen kan je vast wel openbreken als je dat echt wil, maar kennelijk is er een andere keuze gemaakt.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220940040
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:13 schreef poohenzo het volgende:
Wat is een losse badkamer en keuken ? Ik ken maar weinig woningen( 0 zelfs ) waar de badkamer met de keuken is gecombineerd… of waar heeft AM het over ?
Misschien wonen ze in een studentenhuis? Ik zou het anders ook niet weten. Maar snap AM vaker niet hoor!

Snap niet dat ze ooit boeken heeft geschreven

Zou me niets verbazen als er binnenkort een biografie over haar uitkomt geschreven door AM en Chattie
  dinsdag 2 juni 2026 @ 08:25:01 #254
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220940115
Ik ken in de regio Vlaardingen/Spijkenisse best wat van de appartementcomplexen waar de badkamer naast de keuken zit. Je hebt toegang tot de badkamer via de keuken.
het was een poosje hip. Het kan een appartement uit die tijd zijn.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_220940211
Ondanks dat ik een opleiding makelaardij heb behaald, is de term die AM gebruikt niet heel duidelijk. Ik zou zeggen dat ze dus geen studio hebben maar een appartement/flat met een aparte keuken en badkamer. En dan 1 slaapkamer ofzo.
pi_220940249
Bij de verrukking over het huis van J die AM laat lezen, lijkt het wel alsof ze het voor het eerst aanschouwt. Is ze er niet eerder geweest?
pi_220940325
Over puber gesproken.... Waarom zet Debbie nu steeds haar koptelefoon op? Mijn pubers en hun vrienden zijn ook vergroeid met die dingen 🤔 maar voor zover ik weet houd geluid op als je begint te filmen 🤔🤷 dus ze doet alsof ze ergens naar luistert terwijl ze zichzelf filmt 🤔🤷
1 ding moet ik wel meegeven.. zo slecht als ze er nu uit ziet heeft ze in al die jaren nog niet gedaan... dus whatever ze nu doet werkt wel voor het plaatje wat ze wilt overbrengen
Bizar dat je weet dat ze dit zichzelf aan doet
pi_220940327
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik schrik toch steeds weer als ik Debbie voorbij zie komen, ik hoop dat ze niet nog meer gaat afvallen.
Ik volg haar niet. Net even gekeken maar ik zie een vrouw met een heel normaal figuur?
pi_220940354
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:49 schreef AnnArt het volgende:
Bij de verrukking over het huis van J die AM laat lezen, lijkt het wel alsof ze het voor het eerst aanschouwt. Is ze er niet eerder geweest?
Juist.
Ik vond de opmerking dat Julia klus-moe is ook opmerkelijk.
Zoals hier al eerder genoemd, lijkt het er niet op dat klus-god Maarten (en Annemarie) geholpen hebben.
pi_220940365
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:01 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Ik volg haar niet. Net even gekeken maar ik zie een vrouw met een heel normaal figuur?
Je zegt het zelf... je volgt haar niet.. paar maanden terug had ze echt een normaal figuur.. ze is van maat s/m naar maatje jonge puber gegaan zonder enige ronding of iets.. haar haar is ook gewoon voor een derde minimaal uitgedund
Als ik een vriendin was zou ik een gesprek aangaan dat ik me zorgen maak
pi_220940370
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:49 schreef AnnArt het volgende:
Als ze was kans geweest had het op zn minst gestempeld in de agenda gestaan
pi_220940383
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Juist.
Ik vond de opmerking dat Julia klus-moe is ook opmerkelijk.
Zoals hier al eerder genoemd, lijkt het er niet op dat klus-god Maarten (en Annemarie) geholpen hebben.
Ja en dan de opmerking dat ze zelf ook klusmoe is van de kamers. Ze hebben niks geklust, zijn alleen spullen over aan het zetten van de ene kamer naar de ander. Maar goed, mevrouw zal wel af en toe haar handjes hebben laten wapperen ipv steeds filmen. Bij Ikea gister was ook echt te treurig om aan te zien.
pi_220940453
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:14 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja en dan de opmerking dat ze zelf ook klusmoe is van de kamers. Ze hebben niks geklust, zijn alleen spullen over aan het zetten van de ene kamer naar de ander. Maar goed, mevrouw zal wel af en toe haar handjes hebben laten wapperen ipv steeds filmen. Bij Ikea gister was ook echt te treurig om aan te zien.
Zei ze dat? 😂
Waarom heeft ze zoveel kinderen??
pi_220940536
Dinsdag is AM haar "ren dag". Ze heeft 2k gelopen.. in 13 minuten. Sorry hoor maar dat is toch geen training.
pi_220940624
AM over het belang van op blote voeten lopen, zou ze begrijpen dat die schrijver niet bedoeld zonder sokken in klompen?
pi_220940690
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:57 schreef Lostit het volgende:
AM over het belang van op blote voeten lopen, zou ze begrijpen dat die schrijver niet bedoeld zonder sokken in klompen?
laten we niet beginnen over de voeten van AM svp
pi_220940706
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:14 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja ze noemde die vloer leggen toen ook een verbouwing.. beetje zoals Sanneke die haar verhuizing vergeleek met de complete renovatie van Janneke 🤣
pi_220940709
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:57 schreef Lostit het volgende:
Ik vrees dat ze dat inderdaad niet begrijpt.
pi_220940715
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:47 schreef Weerikier het volgende:
Dinsdag is AM haar "ren dag". Ze heeft 2k gelopen.. in 13 minuten. Sorry hoor maar dat is toch geen training.
Soort slow motion rennen 😅
pi_220940763
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:14 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Soort slow motion rennen 😅
Nee joh, dat is best goed voor haar: 6.30 m/km.
pi_220940798
Twee jaar geleden toen ze die reis naar IJsland boekte, had ze best een goed idee. Twee jaar tijd om te oefenen met de crossmotor en flink sporten om fit te worden. Dat was een goed tweejarenplan.

Puntje bij paaltje: ze heeft ongeveer drie keer geoefend op de crossmotor en of ze écht fit genoeg is voor die tocht valt te bezien.
pi_220940882
MCW
Maximaal in de lampen gehangen met onbekende van het terras in Parijs die elkaar gelijk om de nek hangen.
Geappt worden met een waarschuwing voor de rellen maar wel gezellig in het donker “verdwalen”
En in een appartement van vrienden van timmie, vast bekende uit de voetbalwereld, valt mee dat ze niet op uitnodiging in een skybox zaten tijdens de finale.
En wat ziet ze er slecht uit
pi_220940963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:26 schreef Shuri het volgende:
Twee jaar geleden toen ze die reis naar IJsland boekte, had ze best een goed idee. Twee jaar tijd om te oefenen met de crossmotor en flink sporten om fit te worden. Dat was een goed tweejarenplan.

Puntje bij paaltje: ze heeft ongeveer drie keer geoefend op de crossmotor en of ze écht fit genoeg is voor die tocht valt te bezien.
Wanneer gaan ze eigenlijk? Is al bijna toch?
pi_220941090
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:26 schreef Shuri het volgende:

ik hoop vooral voor alle andere deelnemers dat ze niet de hele boel gaat ophouden. Of zou je dan gewoon uit de rit gezet worden?
pi_220941119
Die Valery zet ook maximaal haar kinderen in hoor, nu naar Landal (uitgenodigd) met alleen haar zoon want dochter is ziek. Ze zal wel balen want haar zoon brengt ze niet herkenbaar in beeld, dus tegenvaller qua content maken gok ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')