abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220931603
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:58 schreef SophiaLoren het volgende:
Dion doet dus ook nog de was. 🤪
En serieus. 188 stappen einde van de middag? Al zijn het er 881. Wtf. Ik heb er nog meer als ik ziek in bed lig en paar x naar toilet moet lopen😂
En Dion heeft deze week ook gekookt.
pi_220931623
MCW rept met geen woord over de rellen in Parijs gisteravond. Het plaatje moet alleen maar perfect zijn.
pi_220931635
Echt wat doet Sanneke wel? Volgens mij echt helemaal niks behalve naar de winkels gaan. Blijkbaar doet Dion ook de was en heeft ie de afgelopen week ook nog voornamelijk gekookt.

Sowieso vraagt Sanneke tips voor eten waarbij de kleine ook mee kan eten. Nou dat vind ik al een vraag waarvan ik denk nou waarbij niet? Bij vrijwel al het eten kan hij toch mee eten mits je het zout aanpast? Behalve rauw vlees, vis en nog een paar dingen. Maar ik denk dat ze eigenlijk bedoelde wat hij makkelijk zelf kan eten. Want vervolgens tippen veel mensen soep Nouuuu hoe halen mensen dat in hun hoofd???? Dat is echt het laatste wat Sanne zou maken met een dreumes!!!!
pi_220931650
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:58 schreef Moondance het volgende:
Als je samen al zes kinderen hebt vind ik het echt super egoïstisch om daar nog per se gezamenlijke kinderen aan toe te willen voegen. Zeker in hun geval is de dynamiek al super gecompliceerd. De klaver heeft eerst moeten dealen met de poly, met een bonusmoeder en drie bonusbroertjes. Toen bleek hun moeder uit de poly te stappen en met haar zogenaamde beste vriend verder te gaan en kregen ze er aan die kant nog eens bonuszusjes bij. Ze hebben nu in totaal dus vijf bonusbroertjes en zusjes waarmee ze steeds op wisselende locaties al dan niet mee samenwonen. En dan wil je daar dus nog één of meerdere kinderen aan toevoegen die vervolgens wel altijd bij papa en mama zijn (ervan uitgaande dat MCW straks niet gewoon ook weer op Timmie is uitgekeken, wat me geen onrealistisch scenario lijkt), terwijl de rest steeds van huis naar huis gaat en met steeds wisselende samenstellingen bonussiblings moet dealen. Sorry maar dan denk je echt alleen maar aan jezelf.
Precies dit. JvP was ook haar grote, niet te stoppen liefde waarvoor eigenlijk alles moest wijken.
Zou ze geleerd hebben? Dat je je niet moet laten leiden door jeuk in je kruis, dat dit soort grote gevoelens altijd weer afzwakken of zelfs helemaal omslaan?
Nee, het was, is en blijft de grote Michelle show.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220931653
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maximaal egoïstisch.
Je relatie is ontstaan uit vreemdgaan, je bent net pas samen.
Je hebt gecombineerd 6 kinderen.
Van een baby kan je niet vluchten, of komt er dan een aupair in huis? Zodat Michelle & Timmie alsnog spontaan naar Parijs en Spanje kunnen.
Tuurlijk. Dat gaat ze echt niet zelf doen. Levert wel mooie content voor de gram op natuurlijk.
Maar hoe wil ze gezond zwanger zijn met dat niet slapen en niet eten?

Ze profileert zichzelf graag als lieve moeder, maar het lukt haar blijkbaar niet om de belangen van haar kinderen
nu eens boven die van zichzelf te stellen. Kijk over een jaar nog maar eens weer of je nog net zo hoteldebotel bent van Tim, zou ik zeggen.
pi_220931665
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Precies dit. JvP was ook haar grote, niet te stoppen liefde waarvoor eigenlijk alles moest wijken.
Zou ze geleerd hebben? Dat je je niet moet laten leiden door jeuk in je kruis, dat dit soort grote gevoelens altijd weer afzwakken of zelfs helemaal omslaan?
Nee, het was, is en blijft de grote Michelle show.
Zeer zorgelijk . Vriendschap met Iris gaat ook geen standhouden zie minuut 29 in de podcast op yt
pi_220931666
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:10 schreef Moondance het volgende:
Echt wat doet Sanneke wel? Volgens mij echt helemaal niks behalve naar de winkels gaan. Blijkbaar doet Dion ook de was en heeft ie de afgelopen week ook nog voornamelijk gekookt.

Sowieso vraagt Sanneke tips voor eten waarbij de kleine ook mee kan eten. Nou dat vind ik al een vraag waarvan ik denk nou waarbij niet? Bij vrijwel al het eten kan hij toch mee eten mits je het zout aanpast? Behalve rauw vlees, vis en nog een paar dingen. Maar ik denk dat ze eigenlijk bedoelde wat hij makkelijk zelf kan eten. Want vervolgens tippen veel mensen soep Nouuuu hoe halen mensen dat in hun hoofd???? Dat is echt het laatste wat Sanne zou maken met een dreumes!!!!
Hoho, nadat Dion heel voorzichtig gevraagd had of ze misschien elke dag wilde afwassen doet ze dit nu trouw!
pi_220931671
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:58 schreef Moondance het volgende:
Als je samen al zes kinderen hebt vind ik het echt super egoïstisch om daar nog per se gezamenlijke kinderen aan toe te willen voegen. Zeker in hun geval is de dynamiek al super gecompliceerd. De klaver heeft eerst moeten dealen met de poly, met een bonusmoeder en drie bonusbroertjes. Toen bleek hun moeder uit de poly te stappen en met haar zogenaamde beste vriend verder te gaan en kregen ze er aan die kant nog eens bonuszusjes bij. Ze hebben nu in totaal dus vijf bonusbroertjes en zusjes waarmee ze steeds op wisselende locaties al dan niet mee samenwonen. En dan wil je daar dus nog één of meerdere kinderen aan toevoegen die vervolgens wel altijd bij papa en mama zijn (ervan uitgaande dat MCW straks niet gewoon ook weer op Timmie is uitgekeken, wat me geen onrealistisch scenario lijkt), terwijl de rest steeds van huis naar huis gaat en met steeds wisselende samenstellingen bonussiblings moet dealen. Sorry maar dan denk je echt alleen maar aan jezelf.
Er staat onder de post van de podcast nu ook reactie dat het zo egoïstisch is om in deze situatie een 2e keg te beginnen. Met zoveel onrust voor de kinderen etc.
pi_220931677
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maximaal egoïstisch.
Je relatie is ontstaan uit vreemdgaan, je bent net pas samen.
Je hebt gecombineerd 6 kinderen.
Van een baby kan je niet vluchten, of komt er dan een aupair in huis? Zodat Michelle & Timmie alsnog spontaan naar Parijs en Spanje kunnen.
Dat krijgt Maudje er vast bij in haar takenpakket.
pi_220931678
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:14 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Er staat onder de post van de podcast nu ook reactie dat het zo egoïstisch is om in deze situatie een 2e keg te beginnen. Met zoveel onrust voor de kinderen etc.
Er stond nog veel meer, maar dat heeft MCW alweer geswifferd.
pi_220931684
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:10 schreef Moondance het volgende:

Weer typisch, veel mensen zeggen soep. En dan komt er zon kud reactie van haar erop.

Echt waar. Bij ons at hij vanaf voor dat hij 1 jaar was al gewoon HelloFresh mee.Dus je hoeft echt niet simpel te denken. Ja wat aanpassingen, minder zout en soms wat minder pittig..

Dion werkt, kookt, doet de was, doet de tuin, moet autorijden, zie je met de stofzuiger in de hand. En volgens mij ruimt hij ook vaak rommel op.

Sanne zit op de bank en gooit stuiterballen naar het hoofd van haar kind en ligt te gieren.

Maar goed. Het is allemaal ook heel moeilijk.

Ik versta die gesprekken tussen haar en Dion echt slecht. Zo binnensmonds. Beide slecht te verstaan.
pi_220931720
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:16 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Weer typisch, veel mensen zeggen soep. En dan komt er zon kud reactie van haar erop.

Echt waar. Bij ons at hij vanaf voor dat hij 1 jaar was al gewoon HelloFresh mee.Dus je hoeft echt niet simpel te denken. Ja wat aanpassingen, minder zout en soms wat minder pittig..

Dion werkt, kookt, doet de was, doet de tuin, moet autorijden, zie je met de stofzuiger in de hand. En volgens mij ruimt hij ook vaak rommel op.

Sanne zit op de bank en gooit stuiterballen naar het hoofd van haar kind en ligt te gieren.

Ik versta die gesprekken tussen haar en Dion echt slecht. Zo binnensmonds. Beide slecht te verstaan.
Ze stelt een vraag, maar weet het weer beter, dat mensen uberhaupt nog steeds tips geven aan haar. Wat een ondankbaar griet is het toch.

Dion heeft gewoon 2 kinderen en is de huissloof.
pi_220931734
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:12 schreef lila01 het volgende:

[..]
Tuurlijk. Dat gaat ze echt niet zelf doen. Levert wel mooie content voor de gram op natuurlijk.

Ze profileert zichzelf graag als lieve moeder, maar het lukt haar blijkbaar niet om de belangen van haar kinderen
nu eens boven die van zichzelf te stellen. Kijk over een jaar nog maar eens weer of je nog net zo hoteldebotel bent van Tim, zou ik zeggen.
En de alcohol en misschien andere verdovende middelen
pi_220931874
Ik heb de podcast even een keer met beeld gekeken maar je ziet aan de hele houding van mies dat ze niet eens luistert naar iris
pi_220931895
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:09 schreef Hyacinth het volgende:
MCW rept met geen woord over de rellen in Parijs gisteravond. Het plaatje moet alleen maar perfect zijn.
Haha ja terwijl ze in de podcast meerdere keren benadrukt dat content echt moet zijn. Oprecht.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220931976
Judith is nog steeds niet terug?
pi_220932007
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:02 schreef Sstt1993 het volgende:
Judith is nog steeds niet terug?
Ik zie haar wel eens bij andere reageren, maar ze post zelf niks.
Ik weet niet of dat ook een straf van insta kan zijn? Wel kunnen reageren maar zelf niks kunnen posten?
pi_220932084
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:44 schreef Nieve het volgende:

[..]
Denk trouwens dat het 881 is ivm spiegelbeeld. Dan nog heel knap om onder de 1000 te zitten
Ik heb in de ochtend al 400 met naar de wc gaan, aankleden en ontbijt/koffie 😳 ze is dus 2x naar de wc geweest denk ik dan
pi_220932096
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zie haar wel eens bij andere reageren, maar ze post zelf niks.
Ik weet niet of dat ook een straf van insta kan zijn? Wel kunnen reageren maar zelf niks kunnen posten?
Ja, dat kan een straf zijn.
pi_220932103
en misschien heeft ze haar horloge vanoachtend aan de oplader gehangen en is ze die vergeten tot een uurjte of vier.
pi_220932112
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:07 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
En Dion heeft deze week ook gekookt.
Dion is gek
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220932120
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:16 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]

Je kan je kind ook voeren. Wie weet hoe lekker hij soep vindt. Stokbroodje erbij kan hij dan wel zelf eten
pi_220932122
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:12 schreef lila01 het volgende:

[..]

Zou ze wel nog menstrueren sinds ze zo veel is afgevallen?

Maar even he, ookal zegt ze dit allemaal, ik geloof het niet (of wil het niet geloven)
pi_220932134
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Haha ja terwijl ze in de podcast meerdere keren benadrukt dat content echt moet zijn. Oprecht.
Echt en oprecht? Sure..
pi_220932190
Dion zal op zijn werk toch ook wel eens horen dat vrouwen meer doen dan alleen op de bank zitten de hele dag ?
Ik snap niet dat hij alles doet thuis , hij heeft ook al een drukke baan waar je ‘s avonds toch lekker even niets wil doen kan ik mij zo voorstellen .
Maar dan moet hij koken , opruimen achter zijn kind aan en wassen , omdat hij een vrouw heeft die nog te moe is om vooruit te kijken
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220932250
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb vandaag echt bar weinig gedaan, ben het huis niet uitgeweest en zit aan 4500, dat is voor mijn doen echt heel weinig. Hoe haal je hemelsnaam <200 stappen op een dag?!
Ik ook, niets gedaan wel veel in de keuken gestaan. 4400 stappen. Althans dat denk ik, de batterij van mijn horloge is leeg en mijn telefoon had ik niet steeds bij mij. Alleen als in echt ziek op bed lig dan zal ik onder de 1000 stappen blijven, omdat ik dan voornamelijk slaap.

[ Bericht 6% gewijzigd door Maretakje op 31-05-2026 22:01:31 (Aanvulling ) ]
pi_220932253
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
en misschien heeft ze haar horloge vanoachtend aan de oplader gehangen en is ze die vergeten tot een uurjte of vier.
In de categorie “minder waarschijnlijk”. Het is niet de 1e keer dat het wordt opgemerkt. Maar als ze meeleest pakt het misschien positief uit; gaat ze bewijzen dat ze heus wel meer stappen zet.
Ik vind het mooi dat je probeert anders te kijken. Of dat realistisch is? Ik gun Sanneke (en Dion en M nog meer) dat ze van haar gat afkomt, meer gaat bewegen (fietsen!), meer energie krijgt en meer oog voor zichzelf dan alleen maar kritisch naar anderen.
pi_220932291
Lotte was vandaag zeker zonder joerie? Ze lag er af en heeft vanmiddag 3 uur geslapen. Dr dochter van 5 heeft zelf gespeeld en tv gekeken...
pi_220932302
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Dan vergeet Sanneke heel vaak haar horloge. Dit is niet de eerste keer dat wij dit zien namelijk.
pi_220932335
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Dion zal op zijn werk toch ook wel eens horen dat vrouwen meer doen dan alleen op de bank zitten de hele dag ?
Ik snap niet dat hij alles doet thuis , hij heeft ook al een drukke baan waar je ‘s avonds toch lekker even niets wil doen kan ik mij zo voorstellen .
Maar dan moet hij koken , opruimen achter zijn kind aan en wassen , omdat hij een vrouw heeft die nog te moe is om vooruit te kijken
Kijk, als ze beide zouden werken is het een logisch gevolg dat je in de avond soms nog dingen moet oppakken. Maar als je vriendin de hele dag jouw salaris weg zit te werken, mag ze er ook wat voor doen. Zeker als je niet ziek bent ofzo. Autisme is geen ziekte waardoor je alleen de dingen kan doen die je leuk vind. Iemand met autisme kan prima zoals elk ander het huishouden doen. En als je dat niet kan, hadden ze überhaupt misschien bepaalde stappen in hun leven niet moeten nemen.
pi_220932357
Ook wel pijnlijk voor KB en JvP dat ze nu dan in vlogs iedereen laat weten dat ze inderdaad vreemdgegaan is. MCW had dat ook gewoon niet helemaal publiek hoeven maken toch.
pi_220932392
Judith zie ik reageren bij Eline Zwitser. Ben benieuwd wanneer zij weer stories kan plaatsen. En waarom dat zolang duurde
pi_220932404
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:55 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dan vergeet Sanneke heel vaak haar horloge. Dit is niet de eerste keer dat wij dit zien namelijk.
Daarnaast hangt ze hem tijdens het filmen standaard om... en zou ze hem af doen tussen de filmpjes? Zo kan je alles wel recht kletsen natuurlijk
pi_220932531
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:55 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Oh geen idee. Dat ze niet veel stappen maakt, dat had ik wel eerder gelezen. Maar ik hou niet bij hoeveel en wanneer ;)

Als ik laat in mijn stappen zit, dan komt dat omdat ik lang heb gesport (dan telt hij geen stapbewegingen) of omdat ik mijn ding aan de oplader heb laten hangen.
pi_220932557
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:05 schreef Lostit het volgende:
Ook wel pijnlijk voor KB en JvP dat ze nu dan in vlogs iedereen laat weten dat ze inderdaad vreemdgegaan is. MCW had dat ook gewoon niet helemaal publiek hoeven maken toch.
Maar dat weten we niet. Misschien was de poly allang klaar en moest de boerderij hoe dan ook gekocht worden ivm samenwerkingen en contracten. En dat de afspraak onderling was dat K en JVP niet samen verder zouden gaan en was ze er zo kapot van toen dat achteraf wel het geval bleek te zijn waardoor ze zoveel afviel

[ Bericht 2% gewijzigd door OnderDeMaan88 op 31-05-2026 22:57:14 (Toevoeging ) ]
pi_220932584
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:56 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Maar dat weten we niet. Misschien was de poly allang klaar en moest de boerderij hoe dan ook gekocht worden ivm samenwerkingen en contracten. En dat de afspraak onderling was dat K en JVP niet samen verder zouden gaan en was ze er zo kapot van toen dat achteraf wel het geval bleek te zijn waardoor ze zoveel afviel
Nog eentje in de categorie “zeer onwaarschijnlijk”.
pi_220932601
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:56 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Maar hoe ziekelijk is het dat je dan (als jouw theorie klopt) maandenlang je relatie voor sociale media in stand houdt?
Dat je een andere relatie hebt, maar ondertussen 'straalt' met je poly op de gedroomde 'farm' terwijl er 7(!) kinderen bij betrokken zijn.

(En niet alleen Michelle is dan fout uiteraard)

[ Bericht 3% gewijzigd door Dievanhiernaast op 31-05-2026 23:15:43 ]
pi_220932616
Zullen wel contracten zijn waar je je aan moet houden als fluflu toch. Ik weet het ook niet maar zou me niks verbazen juist
pi_220932651
Wat ik zo raar vind, Julia is verhuisd, kennelijk heeft ze een huis of appartement of whatever.

Maar Am en/of Maarten zijn niet wezen klussen/poetsen/verhuizen. Ze hebben helemaal niks gedaan.

Zou Julia het helemaal privé willen houden, buiten de insta van haar moeder?

En ook al is dat zo, dan is het vrijwel zeker dat Am dat niet is wezen helpen.
Ik vind dat toch zo apart. Te pas en te onpas kan Julia komen opdraven in op te passen, maar Am heeft geen vinger aan het nieuwe huis uitgestoken.
pi_220932681
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:27 schreef Lodelie het volgende:
Wat ik zo raar vind, Julia is verhuisd, kennelijk heeft ze een huis of appartement of whatever.

Maar Am en/of Maarten zijn niet wezen klussen/poetsen/verhuizen. Ze hebben helemaal niks gedaan.

Zou Julia het helemaal privé willen houden, buiten de insta van haar moeder?

En ook al is dat zo, dan is het vrijwel zeker dat Am dat niet is wezen helpen.
Ik vind dat toch zo apart. Te pas en te onpas kan Julia komen opdraven in op te passen, maar Am heeft geen vinger aan het nieuwe huis uitgestoken.
Dat deed ze bij Sam en Esmeé ook niet
Oh wacht, 1 ochtendje schoonmaken wat dan hooguit 2 uurtjes was voor haar omdat ze de kinderen uit school moest halen vd lunch
pi_220932693
MCW die lekker loopt op te scheppen over haar perfecte leven en vroege ochtendwandeling in Parijs zo vroeg dat er niemand op is, want slapen lukt niet. Maar o wat is ze gelukkig en gaat alles goed.
pi_220932703
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:13 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Zullen wel contracten zijn waar je je aan moet houden als fluflu toch. Ik weet het ook niet maar zou me niks verbazen juist
Sinds wanneer valt influencen onder dwangarbeid? En wat voor dictator ben je als jij dan beslist of de 2 anderen samen verder mogen? Als je denkt dat het niet gekker kan is er iemand op fok die het toch gekker bedenkt (of het heel graag voor MCW opneemt 🙄).
pi_220932865
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef Kwartnootje het volgende:

[..]
Ik ben “een andere moeder”, zie haar wekelijks. Ik heb geen Instagram en wist dus niet eens dat zij een dergelijk groot account had en had nog nooit op het account gekeken, maar als je je afvraagt hoe andere moeders over haar praten, dan is dat eigenlijk alleen positief. Ze is heel lief, meelevend, altijd goedgemutst en als ik haar zie, denk ik altijd: wat goed dat ze aandacht besteedt aan haar persoonlijke verzorging. Het hoeft je smaak niet te zijn, maar ze heeft de balans moederschap/me-time wel onder controle en daarvan zou ik ook wel wat meer willen.
Ik ga weer onder mijn meelees-steen, kon de vraag beantwoorden niet weerstaan. 🤪
Oh dat alles geloof ik best, ik denk wel dat ze lief is maar ik vind haar make-up en kleding echt too much. :@
Ik vind haar ook geen slecht mens ofzo, buiten dat ze toen alles naar buiten bracht over de ziekte(s) van haar zoon(s), enkele jaren terug.

Ik vroeg het mezelf vooral outfit/make-up technisch af, maar blijkbaar is dat in het echt minder erg dan op de camera?
pi_220932928
Geen idee of ik spuit11 ben, maar de kleine van Poetsqueen is geboren. O+
pi_220932938
Mocht MCW zwanger worden gaan we alleen zien/horen dat "de klaver" het allemaal zó geweldig vindt. Dat ze haar enorm helpen, ze allemaal de perfecte broer en zus zijn en maximaal blij zijn.
pi_220933173
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:41 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat deed ze bij Sam en Esmeé ook niet
Oh wacht, 1 ochtendje schoonmaken wat dan hooguit 2 uurtjes was voor haar omdat ze de kinderen uit school moest halen vd lunch
Ze heeft Julia van de week ‘geholpen’. Met filmpjes maken voor haar content. Dat was wel weer genoeg.

Misschien hebben heeft zij financieel bijgedragen. Plicht voldaan.
pi_220933176
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:13 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Contracten met wie? Hebben ze het huis gesponsord gekregen?
En dat was dan zoveel dat ze daar maandenlang de schijn voor hebben opgehouden en in containers hebben gewoond?
pi_220933256
Julia heeft haar account privé staan/gezet. Althans de link die AM gebruikt, geen idee of ze ook een ander heeft.

Ik denk dat J haar adres niet bekend wil hebben en am er niet veel zal komen maar J bij hen. Mijn gevoel zegt dat J toch de politie opleiding gaat doen die ze graag wilde.

Waarom ik dat denk? Ze is, ik kijk niet vaak, anders in beeld dan een aantal maanden geleden. Maar ik kan het mis hebben.
pi_220933326
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:33 schreef Maretakje het volgende:
Julia heeft haar account privé staan/gezet. Althans de link die AM gebruikt, geen idee of ze ook een ander heeft.

Ik denk dat J haar adres niet bekend wil hebben en am er niet veel zal komen maar J bij hen. Mijn gevoel zegt dat J toch de politie opleiding gaat doen die ze graag wilde.

Waarom ik dat denk? Ze is, ik kijk niet vaak, anders in beeld dan een aantal maanden geleden. Maar ik kan het mis hebben.
Want een bezoekje zonder content te kunnen filmen, dat heeft geen zin 😂
pi_220933330
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:54 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze lag er af en heeft vanmiddag 3 uur geslapen. Dr dochter van 5 heeft zelf gespeeld en tv gekeken...
Een kind van 5 dat haar ouder 3 uur lang met rust laat? Verontrustend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')