abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220920713
https://www.rtvutrecht.nl(...)itie-start-onderzoek

quote:
Video toont agent die geweld gebruikt tegen zwangere vrouw, politie start onderzoek

Zeist - Aan de Kampweg in Zeist heeft de politie na een melding van vernieling en bedreiging geweld gebruikt. Op videobeelden is te zien dat een agent een zwangere vrouw aan de arm trekt waarna zij op de grond valt. Een man valt daarna de agent aan. De politie heeft dit bevestigd en gaat onderzoek doen naar het gebruikte geweld.



De melding kwam rond 21.15 uur op dinsdag 19 mei binnen bij de politie. Wat er precies werd vernield en wie er bedreigd werd, kan de politie niet delen omdat het onderzoek nog loopt.

De man is hiervoor aangehouden en inmiddels weer vrijgelaten, meldt de woordvoerder. Hij is 30 jaar en komt uit Zeist. Volgens het ANP was het voorval in het asielzoekerscentrum aan de Kampweg in Zeist.

De beelden op sociale media laten de situatie voor een deel zien, zegt de politie. Er is te zien dat de vrouw de agenten niet aanvalt, wat er gezegd wordt is onduidelijk. De videobeelden zijn bij de politie bekend.

"In die situatie hebben ze willen handelen op de veiligheid en dat is wat voor een deel te zien is op de beelden", zegt de woordvoerder. "Zij hebben in een dynamische situatie snel willen handelen voor de veiligheid van de aanwezigen en zichzelf", meldt de politie over de betrokken agenten.

Meer details kan de politie niet geven. "We gaan zorgvuldig kijken naar alle feiten en omstandigheden." Daarbij hoort ook het toetsen van het gebruikte geweld.

Niet gewond
Voor zover bekend is de zwangere vrouw niet gewond geraakt bij het incident, zegt de politiewoordvoerder. Over de betrokken agent en de man, kan de politie geen verdere informatie delen.

Bollendak-incident
Beelden van politiegeweld kunnen vragen oproepen en voor ophef zorgen. Dat gebeurde ook in februari. Een agent gebruikte toen geweld bij een aanhouding van een vrouw onder het Bollendak naast station Utrecht Centraal. Later werd bekend dat de agent voor een deel te veel geweld toepaste, waaronder een trap naar achteren die de vrouw raakte. De aanhouding was wel terecht, stelde politiechef van Midden-Nederland, Yvonne Hondema.
twitter


:N Had zomaar her einde kunnen zijn van de foetus. Hoog tijd voor een emotionele tests bij de politie. Extreem veel met een heel kort lontje. Dit is een gevaar voor de samenleving.

Intern "Onderzoek" van de politie... Hebben weinig mensen vertrouwen in denk ik.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:54:42 #2
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220920730
Wat een volidioot dit.
pi_220920735
Dikke props voor haar man in elk geval.
pi_220920738
Je ziet de politie steeds vaker losgaan op vrouwen en kinderen terwijl ze tegen rellende Marokkanen niets durven te doen.
pi_220920745
Misschien moet je als zwangere vrouw geen misdaden betreden?
Fan van Hiddendoe en sanasoufi
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:57:38 #6
483584 incel
they/them
pi_220920750
#White lives matter
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:58:09 #7
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220920753
Wat een kanjerdebiel zeg.

Mooi dat ie een hoek krijgt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220920754
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:57 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Misschien moet je als zwangere vrouw geen misdaden betreden?
Heb je het filmpje gezien? er was geen aanleiding toe.
Vent is duidelijk ongeschikt, ontslaan deze 'agent'
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:59:16 #9
483584 incel
they/them
pi_220920759
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:56 schreef RotatoR het volgende:
Je ziet de politie steeds vaker losgaan op vrouwen en kinderen terwijl ze tegen rellende Marokkanen niets durven te doen.
Dit is een serieus probleem maar laatst had je wel filmpje op dumpert van een agent die zo'n moslima een schop gaf volgens mij in rotterdam of zo maar idd als je dit filmpje ziet dan is het niet proportioneel de rest van die agenten staat er ook omheen alsof er niks aan de hand is en zal zich ook wel afvragen waar hondenman mee bezig is
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:59:33 #10
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220920760
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:57 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Misschien moet je als zwangere vrouw geen misdaden betreden?
Bekijk deze YouTube-video
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220920766
Mikeytt topic.

Niet serieus te nemen.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:04:16 #12
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220920800
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:55 schreef Since2003 het volgende:
Dikke props voor haar man in elk geval.
Die man had de tv en koelkast vernield in een reactie op dat hij gedeporteerd zou worden. Palestijn die in Griekenland al asiel heeft, daar 4 jaar in de bak heeft gezeten, in Duitsland ook al afgewezen werd en het nu in Nederland probeerde.

Wat niet wegneemt dat het optreden van die agent vrij gestoord overkomt. Het enige wat ik kan verzinnen is dat hij door de hoek niet ziet dat ze hoogzwanger is.
pi_220920856
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:04 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Die man had de tv en koelkast vernield in een reactie op dat hij gedeporteerd zou worden. Palestijn die in Griekenland al asiel heeft, daar 4 jaar in de bak heeft gezeten, in Duitsland ook al afgewezen werd en het nu in Nederland probeerde.

Wat niet wegneemt dat het optreden van die agent vrij gestoord overkomt. Het enige wat ik kan verzinnen is dat hij door de hoek niet ziet dat ze hoogzwanger is.
Vind ik allemaal niet belangrijk. Mishandeling is een zwaarder misdrijf
pi_220920880
Oei "Nationaal Protest", pas op. Straks liep die mevrouw in de weg bij het aanpakken van een asielzoeker, en moeten jullie je ophef omdraaien :D
pi_220920883
De man met de hond deed raar, maar het volgende klopt niet helemaal:

quote:
Er is te zien dat de vrouw de agenten niet aanvalt
De vrouw tikt de eerste agent weg met haar linkerhand.

De tweede agent slaat ze weg met haar linkerhand, waarbij ze haar evenwicht verliest en valt.

Terwijl ze op de grond ligt geeft ze de tweede agent een trap met haar voet.

Dus helemaal normaal is die vrouw ook niet.
pi_220920888
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:57 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Misschien moet je als zwangere vrouw geen misdaden betreden?
Of in elk geval luisteren als die eerste agent zegt dat je ff aan de kant moet. En daarachter een hondengeleider staat die wél van doorpakken weet.
pi_220920960
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:57 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Misschien moet je als zwangere vrouw geen misdaden betreden?
De situatie zag er zeer dreigend uit idd!!!
pi_220920965
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:12 schreef Kottnauer het volgende:
De man met de hond deed raar, maar het volgende klopt niet helemaal:
[..]
De vrouw tikt de eerste agent weg met haar linkerhand.

De tweede agent slaat ze weg met haar linkerhand, waarbij ze haar evenwicht verliest en valt.

Terwijl ze op de grond ligt geeft ze de tweede agent een trap met haar voet.

Dus helemaal normaal is die vrouw ook niet.
Slaat ze weg is wel overdreven. Ze trok haar hand terug.

Een schop is normaal als je buiten proporties wordt aangevallen en je baby in gevaar is.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220920976
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:57 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Misschien moet je als zwangere vrouw geen misdaden betreden?
Dat is niet eens bevestigd. En ook al was dat zo, de politie moet proportioneel optreden.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 15:26:55 #20
128465 Wrapster
pi_220920996
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:12 schreef Kottnauer het volgende:
De man met de hond deed raar, maar het volgende klopt niet helemaal:
[..]
De vrouw tikt de eerste agent weg met haar linkerhand.

De tweede agent slaat ze weg met haar linkerhand, waarbij ze haar evenwicht verliest en valt.

Terwijl ze op de grond ligt geeft ze de tweede agent een trap met haar voet.

Dus helemaal normaal is die vrouw ook niet.
Nou nou, poe poe. Als je het als agent nodig vind zoveel geweld te moeten gebruiken tegen een vrouw dan heb je ergens heel hard gefaald en hoor je niet bij de politie thuis.

Maar hey, mijn mening.
heeft FOK verlaten
pi_220920997
Staatsgevaarlijke mongool. Gast moet uit zijn functie geflikkerd worden.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220921006
quote:
Video toont agent die geweld gebruikt tegen zwangere vrouw, politie start onderzoek
Volgens mij klopt dit niet.

De agent gebruikte geen geweld, maar trok de vrouw aan haar arm weg, omdat ze niet luisterde naar de andere agent.

Hierop verzette de vrouw zich nogmaals en probeerde de agent van zich af te slaan. Hierbij struikelde ze en/of liet zich op de grond vallen.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:28:43 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220921017
Buitenproportioneel. Die vrouw was geen bedreiging. Dat haar man dan de aanval in gaat vind ik terecht, daar kun je hem niet aanrekenen.
The End Times are wild
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 15:29:25 #24
128465 Wrapster
pi_220921021
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:27 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Volgens mij klopt dit niet.

De agent gebruikte geen geweld, maar trok de vrouw aan haar arm weg, omdat ze niet luisterde naar de andere agent.

Hierop verzette de vrouw zich nogmaals en probeerde de agent van zich af te slaan. Hierbij struikelde ze en/of liet zich op de grond vallen.
Als ik jou was zou ik even naar de Hans Anders gaan voor een nieuwe bril.
heeft FOK verlaten
pi_220921028
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)itie-start-onderzoek
[..]
[ x ]

:N Had zomaar her einde kunnen zijn van de foetus. Hoog tijd voor een emotionele tests bij de politie. Extreem veel met een heel kort lontje. Dit is een gevaar voor de samenleving.

Intern "Onderzoek" van de politie... Hebben weinig mensen vertrouwen in denk ik.
"interessant" X-account ook :')
pi_220921029
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:29 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Als ik jou was zou ik even naar de Hans Anders gaan voor een nieuwe bril.
Kun je ook inhoudelijk reageren hoe jij het dan ziet, of blijft het bij een persoonlijke aanval / 'grapje'?
pi_220921049
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:28 schreef LXIV het volgende:
Buitenproportioneel. Die vrouw was geen bedreiging. Dat haar man dan de aanval in gaat vind ik terecht, daar kun je hem niet aanrekenen.
Je weet niet wat er gezegd is. De agent lijkt wel wat overspannen, misschien het zoveelste incident in het azc in korte tijd met geweld (dit keer exclusief van zijn kant)
Maar overal heb je faalhazen en corrupten bij, ook bij de politie
Vakman pur sang
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 15:34:06 #28
128465 Wrapster
pi_220921054
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:30 schreef Piles het volgende:

[..]
Kun je ook inhoudelijk reageren hoe jij het dan ziet, of blijft het bij een persoonlijke aanval / 'grapje'?
En waar is jouw inhoudelijke reactie dan?

Wat ik zie: vrouw wuift handje van agent 1 weg, agent twee loopt stoer met zijn hond op haar af en geeft haar een slinger waardoor ze op de vloer valt.

Had heel anders gekund.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:35:43 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220921063
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Je weet niet wat er gezegd is. De agent lijkt wel wat overspannen, misschien het zoveelste incident in het azc in korte tijd met geweld (dit keer exclusief van zijn kant)
Maar overal heb je faalhazen en corrupten bij, ook bij de politie
Dat is de context. Maar dan nog moet zo’n agent professioneel blijven.
Het is buitenproportioneel. Als ze in ruil hiervoor een verblijfsvergunning, een huis en levenslang uitkeringen krijgen is dat ook buitenproportioneel trouwens.
The End Times are wild
pi_220921066
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:29 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Als ik jou was zou ik even naar de Hans Anders gaan voor een nieuwe bril.
Niet nodig. Ik heb de opname beeld voor beeld bekeken met een vergrootglas.

De vrouw negeert aanwijzingen van de politie. Wordt dan weggetrokken. Verzet zich tegen het bevoegd gezag. Probeert de agent te slaan. Komt ongelukkigerwijs ten val omdat ze niet meewerkt.
pi_220921085
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:34 schreef Wrapster het volgende:

[..]
En waar is jouw inhoudelijke reactie dan?
#16
mss ff leesbril halen bij Hans ;)
quote:
Had heel anders gekund.
Misschien, maar waar gewerkt wordt...
En daarom een onderzoek. Prima toch.
Altijd maar die (f)ophef tegenwoordig :O
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:44:00 #32
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220921091
Gewoon luisteren. Die kerel is ook een agressieve klapmongool zeg.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 15:50:23 #33
128465 Wrapster
pi_220921114
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:41 schreef Piles het volgende:

[..]
#16
mss ff leesbril halen bij Hans ;)
Te snel gescrold. Maar je hebt een punt...

quote:
[..]

Misschien, maar waar gewerkt wordt...
En daarom een onderzoek. Prima toch.
Altijd maar die (f)ophef tegenwoordig :O
Staan daar meerdere agenten en lijkt mij dat je zo'n vrouw die niet wil luisteren zonder al te veel moeite met twee man aan de kant kunt zetten. Deze agent komt op mij over alsof hij wel even wil laten zien wat hij is en gebruikt daarbij onnodig veel geweld. Dat hij niet wist dat ze zwanger was kan ik begrijpen maar vind het gebruikte geweld sowieso al overdreven, ook als ze niet zwanger was.
heeft FOK verlaten
pi_220921206
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:28 schreef LXIV het volgende:
Buitenproportioneel. Die vrouw was geen bedreiging. Dat haar man dan de aanval in gaat vind ik terecht, daar kun je hem niet aanrekenen.
Hm.
Dat die man voluit in de aanval gaat, vlakbij zijn vrouw die op de grond ligt, vind ik nogal fout. Zijn primaire reactie is niet om haar te beschermen, maar om stevig te escaleren, met risico voor haar. Het was goed mogelijk geweest dat twee beukende mannen over haar heen waren gevallen. Ik vind dat je hem dat zeker kan aanrekenen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220921219
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:50 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Te snel gescrold. Maar je hebt een punt...
[..]
Staan daar meerdere agenten en lijkt mij dat je zo'n vrouw die niet wil luisteren zonder al te veel moeite met twee man aan de kant kunt zetten. Deze agent komt op mij over alsof hij wel even wil laten zien wat hij is en gebruikt daarbij onnodig veel geweld. Dat hij niet wist dat ze zwanger was kan ik begrijpen maar vind het gebruikte geweld sowieso al overdreven, ook als ze niet zwanger was.
Iemand meetrekken aan de arm is geen geweld.
pi_220921237
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:59 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Iemand meetrekken aan de arm is geen geweld.
En die agenten houden oog op de man. Terecht, want die zat blijkbaar nogal hoog in de emotie...
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 16:03:42 #37
128465 Wrapster
pi_220921258
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:59 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Iemand meetrekken aan de arm is geen geweld.
Iemand zo hard meetrekken dat diegene op de vloer terechtkomt vind ik wel degelijk geweld.

Die vent die vervolgens losgaat op de agent is een totaal malloot (en de veroorzaker van dit hele gebeuren) die ze wat mij betreft hard mogen aanpakken.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:07:15 #38
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220921275
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:56 schreef RotatoR het volgende:
Je ziet de politie steeds vaker losgaan op vrouwen en kinderen terwijl ze tegen rellende Marokkanen niets durven te doen.
Dat komt omdat men dan meteen allerlei aantijgingen van racistisch politiegeweld aan de broek krijgt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:08:26 #39
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220921281
Ik ben vrij vaak op de hand van de politie, maar dit is wel duidelijk wat te ver.
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 16:17:00 #40
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220921335
Als de politie zegt opzouten, dan zout je gewoon op. Zwanger moet weer even benoemd worden, maar dat doet niks af aan de zaak. Dat vraagt een agent niet van tevoren.

De agent ging er nogal lomp mee om ja, en daar mag best naar worden gekeken. Laat dat lekker over aan de mensen die er over gaan. Maar hier ook weer zo'n geval vandaag (''toevallig'' ook weer het bollendak)


https://www.dumpert.nl/?selectedId=100153291_2d6dda8b
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 16:23:59 #41
128465 Wrapster
pi_220921390
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
Laat dat lekker over aan de mensen die er over gaan.
Die komen er vast wel uit ja. Maar we zitten hier op een discussie platform en mogen onze mening geven. Toch?
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:24:50 #42
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220921399
Waarschijnlijk al twaalf keer gevraagd aan de kant te gaan…
Blaf me vol
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 16:26:34 #43
128465 Wrapster
pi_220921407
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:24 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Waarschijnlijk al twaalf keer gevraagd aan de kant te gaan…
Misschien hadden ze haar dan na de tweede keer vragen gewoon met twee man bij de armen moeten pakken en aan de kant zetten.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:26:37 #44
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220921408
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:56 schreef RotatoR het volgende:
Je ziet de politie steeds vaker losgaan op vrouwen en kinderen terwijl ze tegen rellende Marokkanen niets durven te doen.
Dit.

Of op mensen die in hun eigen tuin staan, op hun eigen erf en dan naar binnen geslagen worden door een paar van die calimero's. Waar kinderen bij zijn.

Volle zool dit, geen halve.
Ontslaan graag. Weg er mee. Ongeschikt en slaat heel negatief af op de politie.

Snap die gozer overigens ook die vol op het hoofd van die agent gaat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 16:26:52 #45
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220921409
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:23 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Die komen er vast wel uit ja. Maar we zitten hier op een discussie platform en mogen onze mening geven. Toch?
Tuurlijk, maar we zien een beeld van 20 seconden. De politie zal er niet staan voor een eenvoudige winkeldiefstal met zoveel mankracht en een hond. Als zwangere vrouw mag je dan ook wel even nadenken of het handig is waar je dan mee bezig bent. Dat is dan weer mijn mening.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:27:19 #46
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220921413
Ze laat zich ook wel erg makkelijk vallen (uiteraard veilig op haar rug), waarschijnlijk omdat ze weet dat er wordt gefilmd
Blaf me vol
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 16:28:34 #47
128465 Wrapster
pi_220921423
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:26 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar we zien een beeld van 20 seconden. De politie zal er niet staan voor een eenvoudige winkeldiefstal met zoveel mankracht en een hond. Als zwangere vrouw mag je dan ook wel even nadenken of het handig is waar je dan mee bezig bent. Dat is dan weer mijn mening.
Dat was naar mijn weten vanwege die vent die later losgaat op de agent. Ja, ik snap dat je daar met een paar man op af gaat. En nee, handig is het niet van die vrouw maar het had heel anders gekund, zie daarvoor mijn eerdere reacties.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:30:19 #48
508118 444
Verdronken in de menigte
pi_220921432
De tijd van nu.

Het staat op X...een filmpje van 20 seconden :') waarschijnlijk gewoon door AI in elkaar gezet om de politie weer zwart te maken.
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 16:30:36 #49
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220921435
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:28 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Dat was naar mijn weten vanwege die vent die later losgaat op de agent. Ja, ik snap dat je daar met een paar man op af gaat. En nee, handig is het niet van die vrouw maar het had heel anders gekund, zie daarvoor mijn eerdere reacties.
Klopt, maar zou jij in een situatie als dit er tussen gaan staan? Of deed je even een stapje achteruit?
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 16:31:17 #50
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220921438
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:30 schreef 444 het volgende:
De tijd van nu.

Het staat op X...een filmpje van 20 seconden :') waarschijnlijk gewoon door AI in elkaar gezet om de politie weer zwart te maken.
Alles AI noemen vind ik ook erg dom.
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 16:32:02 #51
364681 over_hedge
pi_220921441
Die man heeft nog geluk dat die hond niet bijt :P Zit echt met zijn kruis vlak voor de bek van die politiehond
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:32:11 #52
508118 444
Verdronken in de menigte
pi_220921442
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:31 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Alles AI noemen vind ik ook erg dom.
Helaas is het schering en inslag. Niks doms aan, je wordt belazerd waar je bij staat.
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 16:34:17 #53
128465 Wrapster
pi_220921450
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:30 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Klopt, maar zou jij in een situatie als dit er tussen gaan staan? Of deed je even een stapje achteruit?
Ik zou aan de kant gaan. Ik zeg ook nergens dat die vrouw slim bezig is door niet te luisteren maar had haar gewoon vastgepakt met twee man en aan de kant gezet. Ze waren er met genoeg en dan hadden ze dit hele gezeik niet gehad.
heeft FOK verlaten
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 16:35:22 #54
364681 over_hedge
pi_220921453
Volgens mij komt ze net met de punt van haar schoen tegen zijn schoen waardoor ze struikelt en het stuk erger lijkt dan het is. Beetje ongelukkig
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:35:35 #55
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220921456
Dom neukwijf
pindazakje
pi_220921477
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:35 schreef over_hedge het volgende:
Volgens mij komt ze net met de punt van haar schoen tegen zijn schoen waardoor ze struikelt en het stuk erger lijkt dan het is. Beetje ongelukkig
En dat had voorkomen kunnen worden, wanneer de jonge vrouw eenvoudig had gezegd “ja meneer, pardon, ik ga meteen opzij, sorry”.

Gewoon luisteren naar de politie, is dat te moeilijk voor de jeugd?
pi_220921493
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:56 schreef RotatoR het volgende:
Je ziet de politie steeds vaker losgaan op vrouwen en kinderen terwijl ze tegen rellende Marokkanen niets durven te doen.
In discussies hier duurt het zelden lang voordat de usual suspects het gesprek weer richting Marokkanen of mensen van Afrikaanse origine sturen. Wat een opmerkelijke obsessie.
pi_220921558
Misschien deze in de OP zetten

twitter
pi_220921560
Wat de neuk :')
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:02:41 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220921586
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:56 schreef RotatoR het volgende:
Je ziet de politie steeds vaker losgaan op vrouwen en kinderen terwijl ze tegen rellende Marokkanen niets durven te doen.
Nou nou nou
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:02:59 #61
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220921587
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
Als de politie zegt opzouten, dan zout je gewoon op. Zwanger moet weer even benoemd worden, maar dat doet niks af aan de zaak. Dat vraagt een agent niet van tevoren.

De agent ging er nogal lomp mee om ja, en daar mag best naar worden gekeken. Laat dat lekker over aan de mensen die er over gaan. Maar hier ook weer zo'n geval vandaag (''toevallig'' ook weer het bollendak)


https://www.dumpert.nl/?selectedId=100153291_2d6dda8b
Nu durft hij wel. Als ze zich nu ook zo zouden gedragen naar een roedel mocro's, is er niet zo veel gaande qua commentaar. Maar dan zijn ze opeens nergens te bekennen. Want ze krijgen mega commentaar en bedreigingen vanuit die gemeenschap anders.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:06:37 #62
128465 Wrapster
pi_220921603
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:57 schreef Since2003 het volgende:
Misschien deze in de OP zetten

[ x ]
Ah, vandaar dat je die vent daarachter ziet staan, hij lijkt zich inderdaad over te geven totdat de vrouw op de vloer valt. Neemt niet weg dat hij ook een verkeerde keuze heeft gemaakt door na dat incident op de politie los te gaan.
heeft FOK verlaten
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 17:07:40 #63
364681 over_hedge
pi_220921608
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nu durft hij wel. Als ze zich nu ook zo zouden gedragen naar een roedel mocro's, is er niet zo veel gaande qua commentaar. Maar dan zijn ze opeens nergens te bekennen. Want ze krijgen mega commentaar en bedreigingen vanuit die gemeenschap anders.
:')____!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:11:02 #64
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220921617
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]
:')____!
Overvecht afgelopen weken? Ja?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:33:27 #65
486919 Swango
Just saying
pi_220921702
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:35 schreef over_hedge het volgende:
Volgens mij komt ze net met de punt van haar schoen tegen zijn schoen waardoor ze struikelt en het stuk erger lijkt dan het is. Beetje ongelukkig
Nee, hij smakt haar echt in één worp tegen de grond.
pi_220921791
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:43 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
In discussies hier duurt het zelden lang voordat de usual suspects het gesprek weer richting Marokkanen of mensen van Afrikaanse origine sturen. Wat een opmerkelijke obsessie.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nu durft hij wel. Als ze zich nu ook zo zouden gedragen naar een roedel mocro's, is er niet zo veel gaande qua commentaar. Maar dan zijn ze opeens nergens te bekennen. Want ze krijgen mega commentaar en bedreigingen vanuit die gemeenschap anders.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:41:38 #67
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220921810
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een kanjerdebiel zeg.

Mooi dat ie een hoek krijgt.
Hij had wel meer dan een hoek dienen krijgen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:52:12 #68
117098 Hathor
Effe niet
pi_220921889
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)itie-start-onderzoek
[..]
[ x ]

:N Had zomaar her einde kunnen zijn van de foetus. Hoog tijd voor een emotionele tests bij de politie. Extreem veel met een heel kort lontje. Dit is een gevaar voor de samenleving.

Intern "Onderzoek" van de politie... Hebben weinig mensen vertrouwen in denk ik.
Je kent de achtergrond niet van deze situatie. Ten eerste staan daar 5 agenten plus een K9, en zit er een persoon met zijn handen op zijn rug geknield op de grond, en dat doe je niet als je een rolletje stimorol hebt gestolen. Die vrouw staat daar blijkbaar protest tegen te maken en je weet niet hoe vaak ze mogelijk al gesommeerd is weg te gaan. Als je dan uiteindelijk toch bijdehand blijft doen ga je een keer tegen de vlakte, de politie heeft geen eindeloos geduld.

Verder blijkt nergens uit dat deze vrouw zwanger is, dat moet je dan maar aannemen van een of andere anonieme jodokus op X. En als ze wel zwanger is dan is het niet bepaald verstandig om ruzie te gaan zoeken met de autoriteiten, zo voorkom je een baby die geboren word met een deuk in zijn hoofd.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:09:06 #69
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220922062
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:58 schreef OllieA het volgende:

[..]
Hm.
Dat die man voluit in de aanval gaat, vlakbij zijn vrouw die op de grond ligt, vind ik nogal fout. Zijn primaire reactie is niet om haar te beschermen, maar om stevig te escaleren, met risico voor haar. Het was goed mogelijk geweest dat twee beukende mannen over haar heen waren gevallen. Ik vind dat je hem dat zeker kan aanrekenen.
Ik zeg niet dat het verstandig was. Maar ik vind het wel begrijpelijk dat hij kwaad wordt en de aanval in gaat.
The End Times are wild
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:10:43 #70
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220922083
Ik vind dit echt weerzinwekkende beelden, asielzoeker of niet. Er is absoluut geen noodzaak met dusdanige overmacht zo gevaarlijk te handelen. Dan kan je wel stellen dat de agent in kwestie niet weet of die vrouw al dan niet zwanger is, maar dat is precies een risico dat die bewust neemt. Dit had heel verkeerd af kunnen lopen, wat mij betreft zou die idioot geen dag langer agent zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 mei 2026 @ 18:12:16 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220922100
Veel fans van de Amerikaanse politie hier.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:14:06 #72
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220922119
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:09 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het verstandig was. Maar ik vind het wel begrijpelijk dat hij kwaad wordt en de aanval in gaat.
Ik kan mij prima voorstellen dat wanneer je hoogzwangere vrouw tegen de grond gesmeten wordt dat er dan even geen moment van rationeel denken bij zit ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:15:48 #73
117098 Hathor
Effe niet
pi_220922132
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind dit echt weerzinwekkende beelden, asielzoeker of niet. Er is absoluut geen noodzaak met dusdanige overmacht zo gevaarlijk te handelen. Dan kan je wel stellen dat de agent in kwestie niet weet of die vrouw al dan niet zwanger is, maar dat is precies een risico dat die bewust neemt. Dit had heel verkeerd af kunnen lopen, wat mij betreft zou die idioot geen dag langer agent zijn.
Nogmaals.....context. Je weet niet wat hier aan vooraf is gegaan. Er komen geen 5 agenten met een hond af op een meningsverschil, en je kan ook niet horen wat die lui tegen de politie hebben gezegd.

Ja het lijkt me op het eerste oog ook buitensporig wat die agent doet, maar we kennen de achtergrond niet, we zien alleen een paar seconden beeldmateriaal die de bewuste agent ineens in een barbaar veranderen.

En waarom zit die gast daar op zijn knieen met zijn handen op zijn rug?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220922137
Had ze maar op het spoor moeten lopen, dan was er niks aan de hand geweest.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:18:13 #75
117098 Hathor
Effe niet
pi_220922151
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Veel fans van de Amerikaanse politie hier.
Als onze politie wat meer van die mentaliteit zou hebben, dan zou het hier niet elke zomer losgaan op Scheveningen of Zandvoort, dat heb je goed gezien inderdaad.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:19:20 #76
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220922163
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nogmaals.....context. Je weet niet wat hier aan vooraf is gegaan. Er komen geen 5 agenten met een hond af op een meningsverschil, en je kan ook niet horen wat die lui tegen de politie hebben gezegd.

Ja het lijkt me op het eerste oog ook buitensporig wat die agent doet, maar we kennen de achtergrond niet, we zien alleen een paar seconden beeldmateriaal die de bewuste agent ineens in een barbaar veranderen.

En waarom zit die gast daar op zijn knieen met zijn handen op zijn rug?
Je kan altijd roepen context zus context zo, dat heeft de politie ook het liefst zodat er nooit kritiek is op beelden die naar buiten komen. Maar op een gegeven moment zie je gewoon dusdanige vormen van geweld dat er vrijwel geen context denkbaar is om dit recht te praten. Daarnaast zie ik de laatste tijd steeds meer beelden voorbijkomen waarbij opvallend vaak vrouwen flink te grazen worden genomen, recent nog een oudere vrouw met zeer zware schade aan haar kaak.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:19:39 #77
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220922166
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:04 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Die man had de tv en koelkast vernield in een reactie op dat hij gedeporteerd zou worden. Palestijn die in Griekenland al asiel heeft, daar 4 jaar in de bak heeft gezeten, in Duitsland ook al afgewezen werd en het nu in Nederland probeerde.

Wat niet wegneemt dat het optreden van die agent vrij gestoord overkomt. Het enige wat ik kan verzinnen is dat hij door de hoek niet ziet dat ze hoogzwanger is.
Wat die man gedaan heeft en of die vrouw zwanger is doet er vrij weinig toe, dit is gewoon excessief geweld in in geen enkele manier goed te praten.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:22:44 #78
117098 Hathor
Effe niet
pi_220922194
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Je kan altijd roepen context zus context zo, dat heeft de politie ook het liefst zodat er nooit kritiek is op beelden die naar buiten komen. Maar op een gegeven moment zie je gewoon dusdanige vormen van geweld dat er vrijwel geen context denkbaar is om dit recht te praten. Daarnaast zie ik de laatste tijd steeds meer beelden voorbijkomen waarbij opvallend vaak vrouwen flink te grazen worden genomen, recent nog een oudere vrouw met zeer zware schade aan haar kaak.
Er zullen altijd wel wat foute gevallen tussen zitten, agenten zijn nu eenmaal ook mensen met emoties, maar ik weiger om op voorhand die agent al te veroordelen om alleen deze actie. Dan krijg je straks weer zo'n heksenjacht als toen die agent op het Bollendak die moslimatroll een welverdiende trap gaf.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 18:25:08 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220922216
Lijkt dat hij haar weg probeert te trekken waarna ze struikelt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220922235
Betwijfel of het struikelen is.

Hij pakt haar met stevige kracht en trekt met kracht.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:27:02 #81
117098 Hathor
Effe niet
pi_220922239
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Wat die man gedaan heeft en of die vrouw zwanger is doet er vrij weinig toe, dit is gewoon excessief geweld in in geen enkele manier goed te praten.
Nou nee, dit is gewoon een ongewenste buitenlander. 4 jaar in de bak in Griekenland, afgewezen in Duitsland, en nu een grote bek komen opzetten in Nederland. Helemaal klaar met die kutpaupers.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:28:52 #82
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220922264
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:27 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nou nee, dit is gewoon een ongewenste buitenlander. 4 jaar in de bak in Griekenland, afgewezen in Duitsland, en nu een grote bek komen opzetten in Nederland. Helemaal klaar met die kutpaupers.
Het boeit niet waar deze man vandaan komt, geweld is nooit goed te praten.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:30:42 #83
117098 Hathor
Effe niet
pi_220922297
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Het boeit niet waar deze man vandaan komt, geweld is nooit goed te praten.
Oh jawel hoor, als zoete broodjes bakken niet meer werkt dan is het prima op zijn plaats. Zeker als je te maken hebt met lieden die letterlijk alleen de taal van geweld verstaan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:37:07 #84
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220922369
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:30 schreef Hathor het volgende:

[..]
Oh jawel hoor, als zoete broodjes bakken niet meer werkt dan is het prima op zijn plaats. Zeker als je te maken hebt met lieden die letterlijk alleen de taal van geweld verstaan.
Rijp voor het GGZ als je dit normaal gedrag van agenten vindt.

En men maar janken over romeos/Loosdrecht.
pi_220922384
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Rijp voor het GGZ als je dit normaal gedrag van agenten vindt.

En men maar janken over romeos/Loosdrecht.
Als iemand ex-bajesklant en ongewenste vreemdeling is, mag je volgens Hathor blijkbaar geweld gebruiken tegen diens vrouw.

8)7
"Pools are perfect for holding water"
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 18:40:12 #86
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220922391
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:39 schreef probeer het volgende:

[..]
Als iemand ex-bajesklant en ongewenste vreemdeling is, mag je volgens Hathor blijkbaar geweld gebruiken tegen diens vrouw.

8)7
Ja die vrouw stond er toevallig zeker, grapjas
pi_220922408
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:40 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja die vrouw stond er toevallig zeker, grapjas
Als iemand ex-bajesklant en ongewenste vreemdeling is, mag je volgens Watmoetjenou blijkbaar geweld gebruiken tegen diens vrouw zolang ze er naast staat.

8)7
"Pools are perfect for holding water"
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 18:42:43 #88
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220922424
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:41 schreef probeer het volgende:

[..]
Als iemand ex-bajesklant en ongewenste vreemdeling is, mag je volgens Watmoetjenou blijkbaar geweld gebruiken tegen diens vrouw zolang ze er naast staat.

8)7
Ja hoor, dat is echt wat ik zeg.

Maar oordeel jij lekker verder op basis van 1 filmpje van 19 seconden zonder geluid.
pi_220922436
Nou heb ik dit specifieke filmpje nog niet bekeken, maar wel frappant dat nu de consensus is dat dit absoluut niet kan en volledig buitensporig is, maar als bijvoorbeeld XR op de snelweg zit roepen exact diezelfde mensen "zwak politieoptreden dit, gewoon allemaal kapot knuppelen". Wat dat betreft kan de politie het nooit goed doen.

Daarbij, ik ben nog nooit "zomaar" met de politie in aanraking geweest. Die paar keer dat het gebeurde in het kader van een algemene verkeerscontrole, rondom evenementen die ik bezocht of die ene keer dat ik staande ben gehouden voor een verkeersovertreding ben ik altijd keurig en beleefd tegen de agenten gebleven. Vreemd genoeg ben ik nog nooit in elkaar getrimd door die agenten waar ik wel mee in aanraking ben geweest, maar zijn ze steevast keurig en beleefd terug naar mij.
pi_220922452
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:42 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja hoor, dat is echt wat ik zeg.

Maar oordeel jij lekker verder op basis van 1 filmpje van 19 seconden zonder geluid.
Als iemand ex-bajesklant en ongewenste vreemdeling is, mag je volgens Watmoetjenou blijkbaar geweld gebruiken tegen diens vrouw zolang ze er naast staat "en niet even nadenkt" en "gewoon opzout".

8)7
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 mei 2026 @ 18:45:26 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220922455
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:18 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als onze politie wat meer van die mentaliteit zou hebben, dan zou het hier niet elke zomer losgaan op Scheveningen of Zandvoort, dat heb je goed gezien inderdaad.
En dat was absoluut niet in positieve zin. Als je dat echt een voorbeeld vindt, is er heel veel mis met je morele kompas.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:46:01 #92
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220922462
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:42 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja hoor, dat is echt wat ik zeg.

Maar oordeel jij lekker verder op basis van 1 filmpje van 19 seconden zonder geluid.
Hier is deel 2 ervan. Er zit geen geluid bij omdat het is opgenomen van een scherm.

twitter
pi_220922528
Wat een complete idioot. Staan nota bene meerdere agenten omheen die zo'n vrouw prima kunnen wegwerken zonder dat je daar met je hond in de hand aan hoeft te rukken.
pi_220922536
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat een complete idioot. Staan nota bene meerdere agenten omheen die zo'n vrouw prima kunnen wegwerken zonder dat je daar met je hond in de hand aan hoeft te rukken.
Dit dus.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:54:39 #95
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220922567
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou heb ik dit specifieke filmpje nog niet bekeken, maar wel frappant dat nu de consensus is dat dit absoluut niet kan en volledig buitensporig is, maar als bijvoorbeeld XR op de snelweg zit roepen exact diezelfde mensen "zwak politieoptreden dit, gewoon allemaal kapot knuppelen". Wat dat betreft kan de politie het nooit goed doen.

Daarbij, ik ben nog nooit "zomaar" met de politie in aanraking geweest. Die paar keer dat het gebeurde in het kader van een algemene verkeerscontrole, rondom evenementen die ik bezocht of die ene keer dat ik staande ben gehouden voor een verkeersovertreding ben ik altijd keurig en beleefd tegen de agenten gebleven. Vreemd genoeg ben ik nog nooit in elkaar getrimd door die agenten waar ik wel mee in aanraking ben geweest, maar zijn ze steevast keurig en beleefd terug naar mij.
Dat komt omdat het om een zwangere vrouw gaat en haar ongeboren kind beschermd dient te worden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:57:41 #96
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220922601
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou heb ik dit specifieke filmpje nog niet bekeken, maar wel frappant dat nu de consensus is dat dit absoluut niet kan en volledig buitensporig is, maar als bijvoorbeeld XR op de snelweg zit roepen exact diezelfde mensen "zwak politieoptreden dit, gewoon allemaal kapot knuppelen". Wat dat betreft kan de politie het nooit goed doen.

Daarbij, ik ben nog nooit "zomaar" met de politie in aanraking geweest. Die paar keer dat het gebeurde in het kader van een algemene verkeerscontrole, rondom evenementen die ik bezocht of die ene keer dat ik staande ben gehouden voor een verkeersovertreding ben ik altijd keurig en beleefd tegen de agenten gebleven. Vreemd genoeg ben ik nog nooit in elkaar getrimd door die agenten waar ik wel mee in aanraking ben geweest, maar zijn ze steevast keurig en beleefd terug naar mij.
Tja als je niet begrijpt dat men verwacht dat ze wel kwaadwillenden tegen houden om op een spoor te gaan zitten, maar niet verwacht zwangere vrouwen dusdanig te mishandelen vermoed ik ook dat ik het je niet duidelijk kan maken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220922710
Vervolgen voor poging tot doodslag. Deze gestoorde gek hoort niet los rond te lopen, laat staan in uniform. :r
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 19:19:54 #98
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220922836
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Hier is deel 2 ervan. Er zit geen geluid bij omdat het is opgenomen van een scherm.

[ x ]
Wordt je ook niet echt wijzer van
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:26:03 #99
117098 Hathor
Effe niet
pi_220922913
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:39 schreef probeer het volgende:

[..]
Als iemand ex-bajesklant en ongewenste vreemdeling is, mag je volgens Hathor blijkbaar geweld gebruiken tegen diens vrouw.

8)7
Dat zijn jouw woorden stumpert.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220922919
Op het filmpje is te zien dat de agent een vrouw omver trekt. Je kan niet zien dat ze zwanger is en je weet ook niet wat eraan voorafgegaan is.

Ja, vermoedelijk geen gehoor geven aan de instructies van de dienders.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220922923
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat komt omdat het om een zwangere vrouw gaat en haar ongeboren kind beschermd dient te worden.
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Tja als je niet begrijpt dat men verwacht dat ze wel kwaadwillenden tegen houden om op een spoor te gaan zitten, maar niet verwacht zwangere vrouwen dusdanig te mishandelen vermoed ik ook dat ik het je niet duidelijk kan maken.
Ja, prima, zolang die zwangere vrouw maar netjes en beleefd blijft en meewerkt. Dat is blijkbaar niet gebeurd hier. Zie bijvoorbeeld mijn tweede alinea.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:31:36 #102
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220923052
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
[..]
Ja, prima, zolang die zwangere vrouw maar netjes en beleefd blijft en meewerkt. Dat is blijkbaar niet gebeurd hier. Zie bijvoorbeeld mijn tweede alinea.
Het niet netjes of beleefd meewerken, wie deze subjectieve criteria dan ook maar moet beoordelen, is nochtans geen vrijbrief om dusdanig geweld te gebruiken natuurlijk. :lijstje:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:33:00 #103
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220923079
Hier zie je wat undercover agenten doen met vrouwen :r

Bekijk deze YouTube-video
pi_220923279
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Het niet netjes of beleefd meewerken, wie deze subjectieve criteria dan ook maar moet beoordelen, is nochtans geen vrijbrief om dusdanig geweld te gebruiken natuurlijk. :lijstje:
Ja hoor, dat is het wel.

De politie geeft je een opdracht, bijvoorbeeld de opdracht om te vertrekken. Daar dien je gewoon gehoor aan te geven, want het is de politie. Zo niet, dan kan je erop rekenen dat het geduld een keer opraakt en er gebruik gemaakt gaat worden van de mogelijkheid om geweld toe te passen.

Overigens vind ik iemand aan de arm rukken nog niet zo excessief. Het is geen wapenstok in de nek, tazer, pepperspray, etc.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:48:51 #105
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220923327
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:45 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Ja hoor, dat is het wel.

De politie geeft je een opdracht, bijvoorbeeld de opdracht om te vertrekken. Daar dien je gewoon gehoor aan te geven, want het is de politie. Zo niet, dan kan je erop rekenen dat het geduld een keer opraakt en er gebruik gemaakt gaat worden van de mogelijkheid om geweld toe te passen.

Overigens vind ik iemand aan de arm rukken nog niet zo excessief. Het is geen wapenstok in de nek, tazer, pepperspray, etc.
Nee, de politie mag wanneer nodig gepast geweld gebruiken. Ze mogen er niet zomaar op los rammen of erger. De politie heeft het geweldsmonopolie in Nederland, daar past ook een grote verantwoordelijkheid bij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220923380
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nee, de politie mag wanneer nodig gepast geweld gebruiken. Ze mogen er niet zomaar op los rammen of erger. De politie heeft het geweldsmonopolie in Nederland, daar past ook een grote verantwoordelijkheid bij.
Er wordt aanvankelijk niet op los geramd, er wordt aan een arm getrokken.

En als iemand meermaals geen gehoor geeft aan bevelen, maakt diegene het nodig om gepast geweld te gebruiken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:54:17 #107
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220923409
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Er wordt aanvankelijk niet op los geramd, er wordt aan een arm getrokken.

En als iemand meermaals geen gehoor geeft aan bevelen, maakt diegene het nodig om gepast geweld te gebruiken.
Er wordt een hoogzwangere vrouw zo godsgruwelijk hard tegen de grond gesmeten dan het een wonder is dat het kind niet is overleden, terwijl er een absolute overmacht aan politie aanwezig is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220923443
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Er wordt een hoogzwangere vrouw zo godsgruwelijk hard tegen de grond gesmeten dan het een wonder is dat het kind niet is overleden, terwijl er een absolute overmacht aan politie aanwezig is.
Er wordt een vrouw met een vette pens aan haar arm getrokken, waardoor ze valt.

Meer valt uit het filmpje niet op te maken. Ook weet je niet wat eraan voorafgegaan is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220923465
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Het niet netjes of beleefd meewerken, wie deze subjectieve criteria dan ook maar moet beoordelen, is nochtans geen vrijbrief om dusdanig geweld te gebruiken natuurlijk. :lijstje:
Precies wat @Jordy-B zegt, dat is het na een aantal waarschuwingen wel. Zoals ik al zei, ik ben nog NOOIT uit het niets in elkaar gerost door de politie noch ken ik iemand waarbij dat ooit gebeurd is. Dat hier geen waarschuwingen of gesprekken aan vooraf zijn gegaan geloof ik echt helemaal niets van.

En ik blijf het dus ook een hele rare mening vinden als je (in het algemeen gesproken, niet gericht op jou persoonlijk) wel graag zo'n XR-demonstratie zonder waarschuwing in elkaar geknuppeld ziet worden. Dan zou je wel heel erg met 2 maten gaan meten en dat moet je helemaal niet willen.
pi_220923491
Lijkt alsof ze de man al op de knietjes hadden gekregen.
En dat voordat ze hem wilde boeien de vrouw wat heeft gezegd tegen de politie.
Of je dan iemand zo moet aanmaken dat is natuurlijk de vraag, maar ze had ook uitzichzelf ruim baan voor de boeing kunnen maken
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:02:05 #111
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220924338
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Er wordt een hoogzwangere vrouw zo godsgruwelijk hard tegen de grond gesmeten dan het een wonder is dat het kind niet is overleden, terwijl er een absolute overmacht aan politie aanwezig is.
Niet zo overdrijven.
Gewoon omver getrokken en op haar rug gevallen. Daar heeft de baby niet veel van gemerkt hoor. Het verbaast me wel dat ze zo gemakkelijk omviel ipv mee te bewegen toen er aan haar getrokken werd om op de been te blijven. Dat kan natuurlijk ook komen omdat je met een dikke zwangere buik niet heel handig meer bewegen kunt.
En zwangere vrouwen omvertrekken is riskant. Dat heb je maar te laten.
Ik ga er dan ook van uit dat die man dat niet wist.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:06:40 #112
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220924396
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:40 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ach, knapzakje

Blijkbaar vindt jij dit heel normaal. Zegt meer over jou dan over mij he.
Hoop dat je dat door hebt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:12:44 #113
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220924453
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
[..]
Ja, prima, zolang die zwangere vrouw maar netjes en beleefd blijft en meewerkt. Dat is blijkbaar niet gebeurd hier. Zie bijvoorbeeld mijn tweede alinea.
Dan kun je haar vastpakken of haar handen vastbinden, maar niet op een manier behandelen waar er gevaar bestaat voor iemand die geen invloed kan uitoefenen op de beslissingen van de moeder.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:13:27 #114
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220924458
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:33 schreef Tengano het volgende:
Hier zie je wat undercover agenten doen met vrouwen :r

Bekijk deze YouTube-video
Het gaat niet om vrouwen, het gaat om zwangere vrouwen. Als deze vrouw niet zwanger is, is er dan ook niks aan hand.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220924579
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Er wordt een hoogzwangere vrouw zo godsgruwelijk hard tegen de grond gesmeten dan het een wonder is dat het kind niet is overleden, terwijl er een absolute overmacht aan politie aanwezig is.
Is ze zwanger ?
pi_220924630
Gek dat ze het kwartier voorafgaand niet hebben gefilmd. Al die droeftoeters die reageren dat de politie deëscalerend moet optreden :') Niet willen luisteren, nou dan krijg je dit. Dit is nu al een waardeloze moeder en het kind is nog niet eens geboren. Tuig.

#teamagent
U MAD?
pi_220924653
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:31 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Is ze zwanger ?
Ja, de eerste maanden hoef je dat niet te zien.
Ze zal niet hoogzwanger zijn geweest, dan had de agent het wel gezien ;)
pi_220924662
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Gek dat ze het kwartier voorafgaand niet hebben gefilmd. Al die droeftoeters die reageren dat de politie deëscalerend moet optreden :') Niet willen luisteren, nou dan krijg je dit. Dit is nu al een waardeloze moeder en het kind is nog niet eens geboren. Tuig.

#teamagent
1. We weten niet wat hier aan voorafging.
2. We weten niet hoeveel kracht de agent gebruikt heeft. De vrouw kan zich ook expres hebben laten vallen, des te meer omdat de agent slechts één hand gebruikte.

#Team verder onderzoek.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:57:09 #119
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924753
Agent moet meteen de papieren krijgen.

Beetje stoer doen met die kuthond van hem. Machtsbeluste mafketel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:58:09 #120
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924763
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:55 schreef Since2003 het volgende:
Dikke props voor haar man in elk geval.
Begrijpelijke reactie van hem ook.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 21:58:19 #121
364681 over_hedge
pi_220924765
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:57 schreef Harvest89 het volgende:
Agent moet meteen de papieren krijgen.

Beetje stoer doen met die kuthond van hem. Machtsbeluste mafketel.
Wat heeft die hond nou weer gedaan :(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:02:29 #122
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924796
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:04 schreef Qarrad het volgende:
Die man had de tv en koelkast vernield
Vreselijk gewoon vreselijk, dat rechtvaardigt natuurlijk het optreden tegen zijn zwangere vriendin/vrouw.

"U heeft uw koelkast vernield, waar is uw zwangere vrouw zodat ik die op de grond kan gooien?"
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:05:42 #123
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924816
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
Intern "Onderzoek" van de politie... Hebben weinig mensen vertrouwen in denk ik.
Mwa, het is gefilmd. Veel mensen hebben het nu gezien.
Ze kunnen in elk geval niet zeggen dat er correct gehandeld is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:05:52 #124
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220924818
Ach, het betreft weer onze zo gewaardeerde modelburgers. En uiteraard gaat hier helemaal niets aan vooraf. De politie in Nederland ramt er sowieso maar lukraak op los 🤪🤪 Men ziet een heel klein gedeelte van de situatie en zie weer al die achterlijke reacties.....
"Hoka Hey!"
pi_220924851
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:56 schreef RotatoR het volgende:
Je ziet de politie steeds vaker losgaan op vrouwen en kinderen terwijl ze tegen rellende Marokkanen niets durven te doen.
Ach de standaard echo kamer reactie waardoor dit forum per dag onaantrekkelijker wordt voor "normale" mensen
pi_220924878
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Gek dat ze het kwartier voorafgaand niet hebben gefilmd. Al die droeftoeters die reageren dat de politie deëscalerend moet optreden :') Niet willen luisteren, nou dan krijg je dit. Dit is nu al een waardeloze moeder en het kind is nog niet eens geboren. Tuig.

#teamagent
Is een kwestie van proportionaliteit en subsidiariteit he

Maar ik lees wel eens dat sommige liever Murica taferelen zien. Niet luisteren = kogels vangen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:13:36 #127
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924887
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:05 schreef matspontius het volgende:
Ach, het betreft weer onze zo gewaardeerde modelburgers. En uiteraard gaat hier helemaal niets aan vooraf. De politie in Nederland ramt er sowieso maar lukraak op los 🤪🤪 Men ziet een heel klein gedeelte van de situatie en zie weer al die achterlijke reacties.....
Dit is toch een belachelijke reactie kerel. Kijk naar dat filmpje.
Wat deed die zwangere vrouw dat rechtvaardigt dat ze zo met geweld op de grond gesmeten wordt?

Als die een miskraam zou krijgen, dan hoort die agent de cel in te gaan voor moord.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:16:01 #128
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924910
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Niet willen luisteren, nou dan krijg je dit.
Een zwangere vrouw arresteren of beboeten vanwege niet luisteren kan ook op een andere manier dan dat deze holbewoner doet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220924911
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit is toch een belachelijke reactie kerel. Kijk naar dat filmpje.
Wat deed die zwangere vrouw dat rechtvaardigt dat ze zo met geweld op de grond gesmeten wordt?

Als die een miskraam zou krijgen, dan hoort die agent de cel in te gaan voor moord.
Zo’n vaart zal het niet lopen aangezien jij ook gewoon nog vrij rondloopt, ouwe potenrammer dat je er bent.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:18:00 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924924
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:16 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Zo’n vaart zal het niet lopen aangezien jij ook gewoon nog vrij rondloopt, ouwe potenrammer dat je er bent.
Ik was en ben geen politieagent.
En die gozer in dat filmpje is net zo ongeschikt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:24:01 #131
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924969
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:06 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Neemt niet weg dat hij ook een verkeerde keuze heeft gemaakt door na dat incident op de politie los te gaan.
Ik neem aan dat dat zijn vriendin/vrouw is, en dat kind van hem is.
Als dat zo is is het niets meer dan een begrijpelijke reactie dat hij zo los gaat, instinct, zijn kind had dood kunnen zijn. Ik zou hetzelfde doen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:24:18 #132
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220924972
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Vreselijk gewoon vreselijk, dat rechtvaardigt natuurlijk het optreden tegen zijn zwangere vriendin/vrouw.

"U heeft uw koelkast vernield, waar is uw zwangere vrouw zodat ik die op de grond kan gooien?"
Ik zeg er pal onder "dat neemt niet weg".

Ik reageerde ook op een post "dikke props voor die man". Die man was dus de oorzaak van die hele situatie.

Dus gewoon even alles lezen en niet selectief quoten :)
pi_220925035
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:57 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Misschien moet je als zwangere vrouw geen misdaden betreden?
Welke misdaden heeft zij betreden dan???
pi_220925036
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat dat zijn vriendin/vrouw is, en dat kind van hem is.
Als dat zo is is het niets meer dan een begrijpelijke reactie dat hij zo los gaat, instinct, zijn kind had dood kunnen zijn. Ik zou hetzelfde doen.
Nog even en de politie had een hakbijl :D
Harvest die geweld tegen de politie goedpraat, picture us surprised.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:35:50 #135
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925049
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:24 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik zeg er pal onder "dat neemt niet weg".

Ik reageerde ook op een post "dikke props voor die man". Die man was dus de oorzaak van die hele situatie.

Dus gewoon even alles lezen en niet selectief quoten :)
Maar je zegt het wel er bij wat nergens voor nodig is.
Al heeft die man 100 konijntjes doodgestoken, slaat nergens op om zijn zwangere vrouw zo op de grond te trekken.

Zowel die man als vrouw zijn geen bedreiging voor die agenten. En als ze om wat voor reden dan ook niet mee willen werken, zijn er 100 betere/veiligere manieren om ze te arresteren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:37:11 #136
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925060
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:34 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Nog even en de politie had een hakbijl :D
Harvest die geweld tegen de politie goedpraat, picture us surprised.
Jij staat natuurlijk als een dropje er naar te kijken als iemand zo met jouw vrouw en ongeboren kind zou omgaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220925073
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Jij staat natuurlijk als een dropje er naar te kijken als iemand zo met jou vrouw en ongeboren kind zou omgaan.
Welja joh, ze ligt al maanden in kritieke toestand in het ziekenhuis. Tis allemaal vreselijk, en Harvest zou als de volslagen doorgesnoven debiel in het filmpje direct op de politie hoeken. Nu weten we beiden dat jij al helemaal niks nodig hebt om geweld te gebruiken dus dat zegt natuurlijk niks.
pi_220925079
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Maar je zegt het wel er bij wat nergens voor nodig is.
Al heeft die man 100 konijntjes doodgestoken, slaat nergens op om zijn zwangere vrouw zo op de grond te trekken.

Knip
We weten niks. We zien vijf agenten waaronder een agent met een hond. De situatie was blijkbaar al enige tijd erg gespannen. We kennen de aanleiding niet, we weten niet wst er in de minuten hier aan voorafgaand is gebeurt en wij horen achteraf dat die dame zwanger is.

Ik denk dat we er verstandig aan doen om te wachten met grote (voorlopige) conclusies te trekken
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:46:07 #139
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925114
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
We weten niks. We zien vijf agenten waaronder een agent met een hond. De situatie was blijkbaar al enige tijd erg gespannen. We kennen de aanleiding niet, we weten niet wst er in de minuten hier aan voorafgaand is gebeurt en wij horen achteraf dat die dame zwanger is.

Ik denk dat we er verstandig aan doen om te wachten met grote (voorlopige) conclusies te trekken
"De situatie is gespannen".

-Er staan 5 agenten tegenover 2 ongewapende mensen.
-Man zit op zijn knieën, waarschijnlijk om zich over te geven.
-Zwangere vrouw vormt geen enkele bedreiging, behalve dat ze haar mond gebruikt. (Wat vrouwen in allerlei situaties nu eenmaal doen).
-Agent met hond trekt uit het niets zwangere vrouw op de grond, met kans op ernstig letsel voor haar ongeboren kindje.

Ik hoef niet te wachten om conclusies te trekken hoor. Die agent met hond is een mafketel, en hoort niet in die functie.

En ik moet andere users in dit topic hier ook gelijk geven. Als een criminele buurt staat te rellen en vuurwerk op politie auto's schiet. Zijn ze bang en vluchten ze weg.

Maar een zwangere vrouw kunnen we met 5 man insluiten en op de grond trekken hoor. "Waakzaam en dienstbaar".
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:46:19 #140
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220925119
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Maar je zegt het wel er bij wat nergens voor nodig is.
Al heeft die man 100 konijntjes doodgestoken, slaat nergens op om zijn zwangere vrouw zo op de grond te trekken.
Dat zeg ik dan ook letterlijk. En opnieuw: ik reageerde op een post over die man.
quote:
Zowel die man als vrouw zijn geen bedreiging voor die agenten.
Dat weten we niet op grond van alleen deze beelden. Wat we wel weten is dat deze man net zo agressief is geweest dat de politie erbij is geroepen.
quote:
En als ze om wat voor reden dan ook niet mee willen werken, zijn er 100 betere/veiligere manieren om ze te arresteren.
Ook dat weten we niet, dat hangt af van wat er eerder gebeurd is en wij hebben geen politietraining gehad of ervaring met zo'n situatie inschatten.
pi_220925127
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
"De situatie is gespannen".

-Er staan 5 agenten tegenover 2 ongewapende mensen.
-Man zit op zijn knieën, waarschijnlijk om zich over te geven.
-Zwangere vrouw vormt geen enkele bedreiging, behalve dat ze haar mond gebruikt. (Wat vrouwen in allerlei situaties nu eenmaal doen).
-Agent met hond trekt uit het niets zwangere vrouw op de grond, met kans op ernstig letsel voor haar ongeboren kindje.

Ik hoef niet te wachten om conclusies te trekken hoor. Die agent met hond is een mafketel, en hoort niet in die functie.

En ik moet andere users in dit topic hier ook gelijk geven. Als een criminele buurt staat te rellen en vuurwerk op politie auto's schiet. Zijn ze bang en vluchten ze weg.

Maar een zwangere vrouw kunnen we met 5 man insluiten en op de grond trekken hoor. "Waakzaam en dienstbaar".
Onderbuikje is lekker aanwezig bij Harvestje, op basis van 15 seconden materiaal mag de agent direct ontslagen worden _O_ de gemiddelde PVVer is er niks bij
pi_220925151
Het probleem met dit soort filmpjes is dat je bijna alle informatie mist. Wist die agent dat ze zwanger was? Wat te zien is op beelden, maakt dat niet duidelijk.

Daarnaast. Als je zwanger bent en er staat zoveel politie om je heen in een "situatie" waarom dan het risico lopen de boel op scherp te zetten? Ik vind het een bijzonder lomp optreden van die agent overigens.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:56:23 #143
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925171
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:48 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Onderbuikje is lekker aanwezig bij Harvestje, op basis van 15 seconden materiaal mag de agent direct ontslagen worden _O_ de gemiddelde PVVer is er niks bij
Kijkend naar je eerdere reactie heeft je vrouw of toekomstige vrouw erg veel geluk met jou...

"Sorry schatje, maar ik durfde niets te doen anders krijg ik misschien klappen. En die hond vond ik ook heel eng."
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:04:44 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925227
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:46 schreef Qarrad het volgende:
Dat zeg ik dan ook letterlijk. En opnieuw: ik reageerde op een post over die man.
Zie het nu, sorry, daar heb ik dan overheen gelezen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:46 schreef Qarrad het volgende:
Ook dat weten we niet,
Jawel, zo'n vrouw stelt fysiek niets voor. Die agent gebruikt daar gewoon buitensporig geweld in die situatie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:17:28 #145
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220925310
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:04 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zie het nu, sorry, daar heb ik dan overheen gelezen.
[..]
Jawel, zo'n vrouw stelt fysiek niets voor. Die agent gebruikt daar gewoon buitensporig geweld in die situatie.
Daar lijkt het wel op, maar er zijn scenario's denkbaar dat ze zo snel mogelijk of nu eindelijk weg moest daar. Er is haar misschien eerder 263x verzocht om weg te gaan, misschien heeft ze eerder gedreigd met iets, misschien heeft haar man eerder gedreigd met iets naar haar toe. Die heeft net een kamer verbouwd en is dus onberekenbaar.

Het ziet er hoe dan ook niet goed en veel te hardhandig uit door die agent.
pi_220925358
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kijkend naar je eerdere reactie heeft je vrouw of toekomstige vrouw erg veel geluk met jou...

"Sorry schatje, maar ik durfde niets te doen anders krijg ik misschien klappen. En die hond vond ik ook heel eng."
Spoken like a true PVVer
pi_220925370
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Het probleem met dit soort filmpjes is dat je bijna alle informatie mist. Wist die agent dat ze zwanger was? Wat te zien is op beelden, maakt dat niet duidelijk.

Daarnaast. Als je zwanger bent en er staat zoveel politie om je heen in een "situatie" waarom dan het risico lopen de boel op scherp te zetten? Ik vind het een bijzonder lomp optreden van die agent overigens.
Ho ho ja, Internetsnelrechter @Harvest89 heeft zojuist de agent zijn ontslag gevorderd, die is superexpert en heeft helemaal geen bewijsmateriaal meer nodig, 15 secondes op de Foks en meneer weet precies hoe de vork in de steel zit.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:31:55 #148
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220925424
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Gek dat ze het kwartier voorafgaand niet hebben gefilmd. Al die droeftoeters die reageren dat de politie deëscalerend moet optreden :') Niet willen luisteren, nou dan krijg je dit. Dit is nu al een waardeloze moeder en het kind is nog niet eens geboren. Tuig.

#teamagent
Dat is ook allemaal prima, maar een vrouw op de grond gooien kan het kind beschadigen en dat heeft nergens schuld aan. Bij de geboorte kan het kind prima van de moeder afgepakt worden verder.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 23:33:33 #149
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220925433
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:31 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is ook allemaal prima, maar een vrouw op de grond gooien kan het kind beschadigen en dat heeft nergens schuld aan. Bij de geboorte kan het kind prima van de moeder afgepakt worden verder.
Maar nogmaals: Moet je bij elke actie als agent eerst vragen of mevrouw misschien zwanger is?
  zondag 31 mei 2026 @ 00:32:24 #150
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925735
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:33 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Maar nogmaals: Moet je bij elke actie als agent eerst vragen of mevrouw misschien zwanger is?
Die vrouw stelt fysiek niets voor joh, nergens voor nodig om zo hard op te treden. Dat ze zwanger is maakt het nog 10x erger en idioter wat die agent heeft gedaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:36:02 #151
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220925741
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
We weten niks. We zien vijf agenten waaronder een agent met een hond. De situatie was blijkbaar al enige tijd erg gespannen. We kennen de aanleiding niet, we weten niet wst er in de minuten hier aan voorafgaand is gebeurt en wij horen achteraf dat die dame zwanger is.

Ik denk dat we er verstandig aan doen om te wachten met grote (voorlopige) conclusies te trekken
Op Reddit stond wat speculatie over de toedracht maar heb het niet kunnen verifiëren.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 00:51:19 #152
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220925772
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Die vrouw stelt fysiek niets voor joh, nergens voor nodig om zo hard op te treden. Dat ze zwanger is maakt het nog 10x erger en idioter wat die agent heeft gedaan.
En dat hoeft dus niet een reden te zijn. Zwanger zoals hier, moslima zoals bij het bollendak, klein zoals bij het bollendak, blond omdat je net je haren gedaan hebt, grijs omdat je oud bent, homo omdat je homo bent?

Als de politie zegt oprotten dan rot je op, en ga je niet eerst een discussie aan. Doe je dat wel, heb je zelf de consequenties te dragen.

Ben wel een beetje klaar met dat softe gedoe hier in dit land.
pi_220925830
Wat een debiel zeg. Ontlsaan lijkt mij we het minste.
pi_220925833
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:56 schreef RotatoR het volgende:
Je ziet de politie steeds vaker losgaan op vrouwen en kinderen terwijl ze tegen rellende Marokkanen niets durven te doen.
Mag niet van de overheid natuurlijk. Plus je bent je leven niet meer zeker. Dus gaan deze debielen nu voor vrouwen en kinderen.
pi_220926513
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Een zwangere vrouw arresteren of beboeten vanwege niet luisteren kan ook op een andere manier dan dat deze holbewoner doet.
Ze is gewoon mokerdik. Met je zwanger :') Hoe weet je dit? Ben jij de vader?
U MAD?
pi_220926523
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:31 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is ook allemaal prima, maar een vrouw op de grond gooien kan het kind beschadigen en dat heeft nergens schuld aan. Bij de geboorte kan het kind prima van de moeder afgepakt worden verder.
Ze heeft een BMI van 29.
U MAD?
pi_220926615
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:28 schreef LXIV het volgende:
Buitenproportioneel. Die vrouw was geen bedreiging. Dat haar man dan de aanval in gaat vind ik terecht, daar kun je hem niet aanrekenen.
jij was erbij?

Volgens de politie zijn de beelden gemaakt op 19 mei bij een asielzoekerscentrum aan de Kampweg in Zeist. Agenten waren daar rond 21.50 uur aanwezig na een melding van bedreiging en vernieling waarbij volgens de politie sprake was van een mes.

De video's die nu overal opduiken laten slechts een deel van het incident zien.


:')
  zondag 31 mei 2026 @ 08:07:22 #158
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220926634
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 07:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ze is gewoon mokerdik. Met je zwanger :') Hoe weet je dit? Ben jij de vader?
Het gemiddelde niveau van Fok komt hier weer bovendrijven. Natuurlijk deden die modelburgers helemaal niets en sloeg de politie er zo maar op los - doen ze altijd in Nederland. Dit wordt weer eens geframed als extreem geweld tegen een "zwangere" modelburger en haar half gare doorgedraaide import. Wat een land is dit geworden zeg 🤮🤮🤮
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 08:08:14 #159
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220926648
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 07:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ze heeft een BMI van 29.
En een IQ van rond de 80 schat ik zo in.....
"Hoka Hey!"
pi_220926663
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:08 schreef matspontius het volgende:

[..]
En een IQ van rond de 80 schat ik zo in.....
80 is best aardig voor een varken.
U MAD?
pi_220926674
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:07 schreef matspontius het volgende:

[..]
Het gemiddelde niveau van Fok komt hier weer bovendrijven. Natuurlijk deden die modelburgers helemaal niets en sloeg de politie er zo maar op los - doen ze altijd in Nederland. Dit wordt weer eens geframed als extreem geweld tegen een "zwangere" modelburger en haar half gare doorgedraaide import. Wat een land is dit geworden zeg 🤮🤮🤮
Zou het iets te maken hebben met sociale media dat de wereld zo afglijdt?
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 08:10:50 #162
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220926696
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 07:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ze heeft een BMI van 29.
Ik wist niet dat er mensen waren die een BMI zo vanaf een video konden inschatten.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 31 mei 2026 @ 08:26:01 #163
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_220926812
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)itie-start-onderzoek
[..]
[ x ]

:N Had zomaar her einde kunnen zijn van de foetus. Hoog tijd voor een emotionele tests bij de politie. Extreem veel met een heel kort lontje. Dit is een gevaar voor de samenleving.

Intern "Onderzoek" van de politie... Hebben weinig mensen vertrouwen in denk ik.
Als je dat gaat testen, dan heb je straks nog een groter tekort aan politiemensen.

Zelf weten, hoor.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220926825
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:10 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ik wist niet dat er mensen waren die een BMI zo vanaf een video konden inschatten.
Geen dank.
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 08:27:59 #165
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220926827
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
80 is best aardig voor een varken.
🤣🤣
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 08:49:51 #166
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220926926
Wat ik niet snap is dat je als zwangere vrouw tussen agenten en een agressieve vandaal in gaat staan. Dan heb je je prioriteiten echt totaal niet op orde hoor. :') Mijn god hoe dom kun je zijn.
  zondag 31 mei 2026 @ 08:56:07 #167
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220926939
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:07 schreef matspontius het volgende:

[..]
Het gemiddelde niveau van Fok komt hier weer bovendrijven. Natuurlijk deden die modelburgers helemaal niets en sloeg de politie er zo maar op los - doen ze altijd in Nederland. Dit wordt weer eens geframed als extreem geweld tegen een "zwangere" modelburger en haar half gare doorgedraaide import. Wat een land is dit geworden zeg 🤮🤮🤮
Dit valt mij ook op inderdaad. In mijn post hierboven zeg ik ook dat die vrouw haar prioriteiten totaal niet op orde heeft en tussen agenten en een agressieve vandaal in gaat staan. Ik kan me ook voorstellen dat de agent niet eens gezien heeft dat de vrouw zwanger is. En als iemand een arrestatie belemmerd mag je als agent zo iemand gewoon met gepast geweld op afstand houden. Het lijkt er eerder op dat de vrouw struikelde en onderuit ging tijdens het wegtrekken. Ongelukkig maar niet intentioneel. Maar hier gaat iedereen gelijk weer los op de agent, en wordt deze virtueel gekruisigd. Ik heb echt medelijden met agenten vandaag de dag. Wat voor shit die allemaal meemaken. En dat ligt voor 99,99% gewoon aan de talloze totaalidioten die we hier rond hebben lopen en niet aan de agenten zelf. Onze samenleving is zwaar kapot. :r

En dan die suggestieve kuttitel van totaalidioot en xi-pijpertje mikeytt er nog bij en het cirkeltje is weer rond hoor. Mikeytt die dictatuur china de hemel in prijst en hier continu onze overheid en uitvoerende macht afzeikt. Cognitieve dissonantie much? Man man man :')

[ Bericht 4% gewijzigd door RealistAtheist op 31-05-2026 09:03:47 ]
  FOK!mycroftheld zondag 31 mei 2026 @ 09:02:18 #168
128465 Wrapster
pi_220926996
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:51 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
En dat hoeft dus niet een reden te zijn. Zwanger zoals hier, moslima zoals bij het bollendak, klein zoals bij het bollendak, blond omdat je net je haren gedaan hebt, grijs omdat je oud bent, homo omdat je homo bent?

Als de politie zegt oprotten dan rot je op, en ga je niet eerst een discussie aan. Doe je dat wel, heb je zelf de consequenties te dragen.

Ben wel een beetje klaar met dat softe gedoe hier in dit land.
Beetje overdreven consequenties vind je niet? Want het is immers zo lastig met zoveel politiemensen een vrouwtje opzij te zetten. Maar nee, dat moet met veel en totaal onnodig geweld.

Daarbij had die vent zich allang overgegeven, hij kwam pas in actie nadat de vrouw op de grond gesmeten werd.

Jij ziet liever acties van de politie zoals ze dat in Amerika doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Wrapster op 31-05-2026 09:07:41 ]
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld zondag 31 mei 2026 @ 09:06:47 #169
128465 Wrapster
pi_220927065
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:56 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Dit valt mij ook op inderdaad. In mijn post hierboven zeg ik ook dat die vrouw haar prioriteiten totaal niet op orde heeft en tussen agenten en een agressieve vandaal in gaat staan. Ik kan me ook voorstellen dat de agent niet eens gezien heeft dat de vrouw zwanger is. En als iemand een arrestatie belemmerd mag je als agent zo iemand gewoon met gepast geweld op afstand houden. Het lijkt er eerder op dat de vrouw struikelde en onderuit ging tijdens het wegtrekken. Ongelukkig maar niet intentioneel. Maar hier gaat iedereen gelijk weer los op de agent, en wordt deze virtueel gekruisigd. Ik heb echt medelijden met agenten vandaag de dag. Wat voor shit die allemaal meemaken. En dat ligt voor 99,99% gewoon aan de talloze totaalidioten die we hier rond hebben lopen en niet aan de agenten zelf. Onze samenleving is zwaar kapot. :r

En dan die suggestieve kuttitel van totaalidioot en xi-pijpertje mongooltjett er nog bij en het cirkeltje is weer rond hoor. Man man man :')
Belemmerd :') Gepast geweld :')

Dat hij niet heeft gezien dat ze zwanger was snap ik maar hoe hij deze situatie benaderd vind ik nogal ver gaan.
heeft FOK verlaten
pi_220927081
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Die vrouw stelt fysiek niets voor joh, nergens voor nodig om zo hard op te treden. Dat ze zwanger is maakt het nog 10x erger en idioter wat die agent heeft gedaan.
Nja dat kan je niet perse zien he, maar blijft een onnodige actie als ik de video bekijk
  zondag 31 mei 2026 @ 09:11:37 #171
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220927093
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ben wel een beetje klaar met dat softe gedoe hier in dit land.
Careful what you wish for.

Het is altijd leuk om politiegeweld tegenover anderen toe te juichen onder een bakje popcorn.
Totdat je zelf sclachtoffer gaat worden van misstanden. Dan wens je het "softe gedoe" wel terug.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:22:56 #172
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220927137
Zonder de voorgeschiedenis te kennen lijkt dit nogal excessief. Ik ben helemaal voor "luisteren, en anders voelen" maar dit zou toch ook anders aangepakt kunnen worden. Geweld pas je toe als het niet anders kan, en niet meer dan nodig.
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:27:06 #173
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220927151
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Careful what you wish for.

Het is altijd leuk om politiegeweld tegenover anderen toe te juichen onder een bakje popcorn.
Totdat je zelf sclachtoffer gaat worden van misstanden. Dan wens je het "softe gedoe" wel terug.
Dat agressieve potenrammende schimmige hoerenlopers in dit soort situaties belanden snap ik ja. Dus dat jij aan je eigen hachje denkt is wel weer duidelijk. Maar jij lijkt maar niet te begrijpen dat minstens 90% van de Nederlanders wel normaal is en dit soort situaties gewoon zal mijden. Het is echt een achterlijke hyperbool om net te doen alsof agenten in het wilde weg mensen gaan neermaaien met de gummiknuppel. :')
  zondag 31 mei 2026 @ 09:35:11 #174
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220927169
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:06 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Belemmerd :') Gepast geweld :')

Dat hij niet heeft gezien dat ze zwanger was snap ik maar hoe hij deze situatie benaderd vind ik nogal ver gaan.
Iemand wegtrekken is gewoon gepast geweld in mijn ogen. Het komt op mij echt over alsof ze ongelukkig struikelde. Hij slaat er niet gelijk met de gummiknuppel op of haalt de muilkorf van zijn hond af om haar even te grazen te nemen hè.

Voor al die mensen die hier over zitten te janken. Er komt een tijd dat de politie niet meer in durft te grijpen omdat ze bang zijn voor een "onderzoek" dit creëren jullie met jullie gejank. Denk daar maar eens over na als je slachtoffer wordt van 1 of andere agressieve mongool en de politie niet in durft te grijpen. Jullie zijn er mede debet aan dat onze samenleving verhard omdat jullie willen dat ons politieapparaat "versoft" en niet meer in durft te grijpen. Jullie maken ons land en samenleving kapot. :r
pi_220927194
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:35 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Iemand wegtrekken is gewoon gepast geweld in mijn ogen. Het komt op mij echt over alsof ze ongelukkig struikelde. Hij slaat er niet gelijk met de gummiknuppel op of haalt de muilkorf van zijn hond af om haar even te grazen te nemen hè.

Voor al die mensen die hier over zitten te janken. Er komt een tijd dat de politie niet meer in durft te grijpen omdat ze bang zijn voor een "onderzoek" dit creëren jullie met jullie gejank. Denk daar maar eens over na als je slachtoffer wordt van 1 of andere agressieve mongool en de politie niet in durft te grijpen. Jullie zijn er mede debet aan dat onze samenleving verhard omdat jullie willen dat ons politieapparaat "versoft" en niet meer in durft te grijpen. Jullie maken ons land en samenleving kapot. :r
Mee eens en sws moet je als zwangere beter nadenken wat je doet.
pi_220927228
Waar is de rest van het filmpje?
Wat gebeurde vooraf?
Heb toch sterk de indruk dat er geknipt is om op deze manier de politie weer in een kwaad daglicht te zetten....
  zondag 31 mei 2026 @ 09:47:42 #177
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220927281
Wel makkelijk oordelen over een klein stukje van wat er daadwerkelijk gebeurd is. Tevens weet je niet wat ervoor gebeurd is en wat de situatie was.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:51:25 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220927340
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:35 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Iemand wegtrekken is gewoon gepast geweld in mijn ogen. Het komt op mij echt over alsof ze ongelukkig struikelde. Hij slaat er niet gelijk met de gummiknuppel op of haalt de muilkorf van zijn hond af om haar even te grazen te nemen hè.

Voor al die mensen die hier over zitten te janken. Er komt een tijd dat de politie niet meer in durft te grijpen omdat ze bang zijn voor een "onderzoek" dit creëren jullie met jullie gejank. Denk daar maar eens over na als je slachtoffer wordt van 1 of andere agressieve mongool en de politie niet in durft te grijpen. Jullie zijn er mede debet aan dat onze samenleving verhard omdat jullie willen dat ons politieapparaat "versoft" en niet meer in durft te grijpen. Jullie maken ons land en samenleving kapot. :r
Jeetje. Je hebt wel gevoel voor drama zeg. Zou je wat mee moeten doen!


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:52:22 #179
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220927361
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef sp3c het volgende:
Lijkt dat hij haar weg probeert te trekken waarna ze struikelt
Ja man en dat is blijkbaar excesief geweldpleging
  zondag 31 mei 2026 @ 09:53:54 #180
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220927375
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Jeetje. Je hebt wel gevoel voor drama zeg. Zou je wat mee moeten doen!


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') bedankt voor de bevestiging.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:56:51 #181
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220927389
Een zwangere vrouw met een mogelijk verborgen wapen is nog altijd gevaarlijk. En als je iemand aan het boeien bent zet je jezelf in een zwakkere positie. Als je dus zelf niet luistert naar de aanwijzingen dan helpen ze je wel. En tja vanuit deze hoek kon deze agent niet zien dat ze zwanger was en ik heb ook geen idee of hij haar eerder gezien had.

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:49 schreef RealistAtheist het volgende:
Wat ik niet snap is dat je als zwangere vrouw tussen agenten en een agressieve vandaal in gaat staan. Dan heb je je prioriteiten echt totaal niet op orde hoor. :') Mijn god hoe dom kun je zijn.
Dit is natuurlijk ook de vraag
pi_220927419
Er moet meer ontzag komen voor de popo

Wie niet wil luisteren moet maar voelen
pi_220927439
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:59 schreef alternatif het volgende:
Er moet meer ontzag komen voor de popo
rare zin...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220927445
Mensonterende beelden. Hopelijk flikkeren ze alle betrokkenen er direct uit, en dan heb ik het niet over die asielzoekers.
blablablabla
pi_220927450
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:44 schreef Toine51 het volgende:
Waar is de rest van het filmpje?
Wat gebeurde vooraf?
Heb toch sterk de indruk dat er geknipt is om op deze manier de politie weer in een kwaad daglicht te zetten....
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.
blablablabla
pi_220927461
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:04 schreef Elan het volgende:
Mensonterende beelden. Hopelijk flikkeren ze alle betrokkenen er direct uit, en dan heb ik het niet over die asielzoekers.
Allemaal ontslaan!
  zondag 31 mei 2026 @ 10:09:59 #187
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220927480
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:02 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Beetje overdreven consequenties vind je niet? Want het is immers zo lastig met zoveel politiemensen een vrouwtje opzij te zetten. Maar nee, dat moet met veel en totaal onnodig geweld.

Daarbij had die vent zich allang overgegeven, hij kwam pas in actie nadat de vrouw op de grond gesmeten werd.

Jij ziet liever acties van de politie zoals ze dat in Amerika doen?
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.

Dit zijn vooral mensen die eerst een soort van amok-situatie veroorzaken en dan ineens mak worden oh nee toch niet, mes in je lies. Dat iemand op de knieën zit maakt niet dat de situatie onder controle is.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:10:51 #188
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927488
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:59 schreef alternatif het volgende:
Er moet meer ontzag komen voor de popo

Wie niet wil luisteren moet maar voelen
Ik heb liever dat ze dat aan wat Gucci nektasjes dragende fatbike jeugd en Golf racertjes duidelijk maken.
pi_220927490
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.

Dit zijn vooral mensen die eerst een soort van amok-situatie veroorzaken en dan ineens mak worden oh nee toch niet, mes in je lies. Dat iemand op de knieën zit maakt niet dat de situatie onder controle is.
Joh, alle experts hier weten uitstekend op afstand een situatie te lezen, hoe durf je daar tegenin te gaan!
pi_220927499
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik heb liever dat ze dat aan wat Gucci nektasjes dragende fatbike jeugd en Golf racertjes duidelijk maken.
dat eerste sowieso. Zwanger zijn geeft je alleen geen recht om je te misdragen natuurlijk.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:13:38 #191
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927503
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.

Dit zijn vooral mensen die eerst een soort van amok-situatie veroorzaken en dan ineens mak worden oh nee toch niet, mes in je lies. Dat iemand op de knieën zit maakt niet dat de situatie onder controle is.
Op Reddit stond dat het een Palestijnse man was die te horen had gekregen dat hij zijn broer had verloren en een tv had gesloopt. De vrouw zou zijn vrouw zijn en wilde mee met de politie.

Ik weet niet of het waar is maar als het waar is snap ik wel dat de situatie behoorlijk gespannen was.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:14:00 #192
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220927507
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:04 schreef Elan het volgende:
Mensonterende beelden. Hopelijk flikkeren ze alle betrokkenen er direct uit, en dan heb ik het niet over die asielzoekers.
:') x 1.000.000 dit mensenonterende beelden noemen. Dan ben je echt wel ver van het padje hoor.

Maar deze reactie is zo absurd dat ik niet zeker weet of je dit nu sarcastisch bedoeld. :')
  zondag 31 mei 2026 @ 10:21:30 #193
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220927570
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.
Ik weet inmiddels dat je bovenstaande opmerking dus wel serieus meende. Dat is al beklagenswaardig maar dat je deze post ook nog maakt is dan wel te verklaren ja. Dit is exact het vuile spelletje wat er gespeeld wordt door een bepaald slag mensen als jij. :') Framen dat ze aan de haren door de gang gesleurd wordt. Ze wordt gewoon aan haar arm en capuchon weggetrokken door 2 agenten. Om haar weg te krijgen bij de vechtpartij tussen de andere agenten en die agressieve vandaal. Idiote en walgelijke beschuldiging dit. Ga je schamen man. :r
pi_220927588
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:21 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Dit is exact het vuile spelletje wat er gespeeld wordt door een bepaald slag mensen als jij. :') Framen dat ze aan de haren door de gang gesleurd wordt. Ze wordt gewoon aan haar arm en capuchon weggetrokken door 2 agenten. Om haar weg te krijgen bij de vechtpartij tussen de andere agenten en die agressieve vandaal. Idiote en walgelijke beschuldiging dit. Ga je schamen man. :r
Heb je het niet gezien? De agent stampt ook nog eens op haar hoofd en schopt haar tegen haar schenen, en daarna paktie zo zijn pistool jongen !
pi_220927593
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.
Aan haar haren door de gang sleuren?
:')
Jij geeft er ook een eigen draai aan het?
:')
  zondag 31 mei 2026 @ 10:26:21 #196
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220927603
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.

Dit zijn vooral mensen die eerst een soort van amok-situatie veroorzaken en dan ineens mak worden oh nee toch niet, mes in je lies. Dat iemand op de knieën zit maakt niet dat de situatie onder controle is.
Ho ho ho. Nu doe je wel erg genuanceerd. De agenten zijn altijd fout en de arrestanten zijn altijd onschuldige slachtoffers van vuig politiegeweld hoor.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 10:31:47 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220927633
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:24 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Aan haar haren door de gang sleuren?
:')
Jij geeft er ook een eigen draai aan het?
:')
Post #92, zie je dit gebeuren

Althans het lijkt erop maar volgens mij is het een jas en arm en niet dr haar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220927657
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:44 schreef Toine51 het volgende:
Waar is de rest van het filmpje?
Wat gebeurde vooraf?
Heb toch sterk de indruk dat er geknipt is om op deze manier de politie weer in een kwaad daglicht te zetten....
Dat vraag ik me ook af.
pi_220927677
Ah leuk, weer een fout nieuwsbericht

- Meerdere agenten zijn opgeroepen voor een dreigende situatie waarbij een mes is getrokken.
- Vrouw luistert niet naar agenten.
- Man rost er naar hartenlust op los.

Headline: "agent smijt vrouw op de grond"

Ja, jahoor goed artikel titel gemaakt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220928120
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:37 schreef DobbyDobby het volgende:
Dus gaan deze debielen nu voor vrouwen
Ik kan me geen enkele reden bedenken waarom zich misdragende vrouwen minder hard aangepakt zouden moeten worden dan mannen. Gelijke behandeling toch?
pi_220928192
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ah leuk, weer een fout nieuwsbericht

- Meerdere agenten zijn opgeroepen voor een dreigende situatie waarbij een mes is getrokken.
- Vrouw luistert niet naar agenten.
- Man rost er naar hartenlust op los.

Headline: "agent smijt vrouw op de grond"

Ja, jahoor goed artikel titel gemaakt.
Nee het geweld van de agent was niet proportioneel

Iemand op de grond smijten omdat er niet geluisterd wordt is dat onder geen beding. En al helemaal niet een zwangere vrouw. Dan ben je in mijn ogen geen grote
pi_220928354
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Nee het geweld van de agent was niet proportioneel

Iemand op de grond smijten omdat er niet geluisterd wordt is dat onder geen beding. En al helemaal niet een zwangere vrouw. Dan ben je in mijn ogen geen grote
Dat is niet te beoordelen aan dit ene filmpje. Wel kan ik je verzekeren dat als er 8 man politie staat dat er iets serieus misgegaan is. Die komen niet voor geluidsoverlast of burenruzie.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220928366
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is niet te beoordelen aan dit ene filmpje. Wel kan ik je verzekeren dat als er 8 man politie staat dat er iets serieus misgegaan is. Die komen niet voor geluidsoverlast of burenruzie.
Sowieso waren ze zeer vermoedelijk illegaal in Nederland.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:23:04 #204
3542 Gia
User under construction
pi_220928380
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:58 schreef Goprolover het volgende:

[..]
Heb je het filmpje gezien? er was geen aanleiding toe.
Vent is duidelijk ongeschikt, ontslaan deze 'agent'
Dat weet je niet! Misschien zijn ze aan 't inbreken... die man staat in eerste instantie met zijn gezicht richting de deur (?). Daarna zit hij op zijn hurken.
Overigens is niet in een oogopslag te zien dat zij zwanger is. Het is niet zo dat ze een toeter van een buik heeft.
pi_220928387
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat weet je niet! Misschien zijn ze aan 't inbreken... die man staat in eerste instantie met zijn gezicht richting de deur (?). Daarna zit hij op zijn hurken.
Overigens is niet in een oogopslag te zien dat zij zwanger is. Het is niet zo dat ze een toeter van een buik heeft.
Op het moment van de escalatie was de situatie rustig.

Dus het was onnodig.
Geweld onnodig indien iemand zwanger is? Dat zou raar zijn, geweld is een laatste middel.
Dat het te hardhandig ging en het niet de bedoeling was om er zo hard in te gaan... Misschien, wie weet, maar staat niet netjes allemaal. Komt agressief over.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220928448
Een wijze les bij dit filmpje: trek vooral geen mes als je partner hoogzwanger is.
Sloop niet andermans eigendom, als je partner moet bevallen.
Negeer geen bevel van een agent, als je partner recalcitrant is.

Maar nee, laten we vooral als titel instellen 'agent smijt vrouw op de grond'. Want ja, die agent, die heet het gedaan!! wat een verschrikkelijke agent!!! onderzoek!111!!1111!!
en er was ook nog een hoent bij!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 31 mei 2026 @ 12:37:46 #207
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220928481
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is niet te beoordelen aan dit ene filmpje. Wel kan ik je verzekeren dat als er 8 man politie staat dat er iets serieus misgegaan is. Die komen niet voor geluidsoverlast of burenruzie.
Klopt.

Die man had vernieling aangebracht aan zijn koelkast en televisie in het asielzoekerscentrum.

Is dan genoeg reden om zijn zwangere vrouw als een mongool naar de grond toe te smijten?

Nee dat is dat absoluut niet.

Fuck off man met het verdedigen van de zwakzinnige diknekken van de politie.

Altijd dezelfde lui ook :')

Het gezag van de politie is heilig en mag onder geen enkel beding in twijfel getrokken worden _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220928511
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
Het gezag van de politie is heilig en mag onder geen enkel beding in twijfel getrokken worden
Ik vind het toch bijzonder dat men het maar al te acceptabel vindt dat XR zijn goddeloze gang kan gaan en bij alle overige demonstraties er hard opgetreden wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 31 mei 2026 @ 12:50:42 #209
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220928557
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind het toch bijzonder dat men het maar al te acceptabel vindt dat XR zijn goddeloze gang kan gaan en bij alle overige demonstraties er hard opgetreden wordt.
Maar die lui van XR doen ook daadwerkelijk iets wat niet oké is zoals een snelweg blokkeren

Die mogen ze idd met gepast geweld (als in vastpakken en meenemen) van de snelweg verwijderen

Imo een vrouw die er een beetje bijstaat en geen enkele bedrijging vormt voor de politie hoef je niet zo tegen de grond te smijten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220928580
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een wijze les bij dit filmpje: trek vooral geen mes als je partner hoogzwanger is.
Sloop niet andermans eigendom, als je partner moet bevallen.
Negeer geen bevel van een agent, als je partner recalcitrant is.

Maar nee, laten we vooral als titel instellen 'agent smijt vrouw op de grond'. Want ja, die agent, die heet het gedaan!! wat een verschrikkelijke agent!!! onderzoek!111!!1111!!
en er was ook nog een hoent bij!
Precies dit, waarbij de algemene wijze les is:
trek vooral geen mes als je partner hoogzwanger is.
Sloop niet andermans eigendom, als je partner moet bevallen.
Negeer geen bevel van een agent, als je partner recalcitrant is.

Niet gaan janken als iets gebeurd wat je niet wil als je niet in staat bent de basisregels van fatsoen te hanteren.
  FOK!mycroftheld zondag 31 mei 2026 @ 12:59:20 #211
128465 Wrapster
pi_220928595
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:35 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Iemand wegtrekken is gewoon gepast geweld in mijn ogen. Het komt op mij echt over alsof ze ongelukkig struikelde. Hij slaat er niet gelijk met de gummiknuppel op of haalt de muilkorf van zijn hond af om haar even te grazen te nemen hè.

Voor al die mensen die hier over zitten te janken. Er komt een tijd dat de politie niet meer in durft te grijpen omdat ze bang zijn voor een "onderzoek" dit creëren jullie met jullie gejank. Denk daar maar eens over na als je slachtoffer wordt van 1 of andere agressieve mongool en de politie niet in durft te grijpen. Jullie zijn er mede debet aan dat onze samenleving verhard omdat jullie willen dat ons politieapparaat "versoft" en niet meer in durft te grijpen. Jullie maken ons land en samenleving kapot. :r
Jullie zijn dit, jullie doen dat. Het is goed met je, ga ik verder geen woord aan spenderen.
heeft FOK verlaten
  zondag 31 mei 2026 @ 13:06:01 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220928628
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Klopt.

Die man had vernieling aangebracht aan zijn koelkast en televisie in het asielzoekerscentrum.

Is dan genoeg reden om zijn zwangere vrouw als een mongool naar de grond toe te smijten?

Nee dat is dat absoluut niet.

Fuck off man met het verdedigen van de zwakzinnige diknekken van de politie.

Altijd dezelfde lui ook :')

Het gezag van de politie is heilig en mag onder geen enkel beding in twijfel getrokken worden _O_
Natuurlijk niet. Zoals ik eerder zei: dit ziet er echt fout uit.

Je hoeft ook niet per se zwart of wit te kiezen of zo. "De politie moet boven welke twijfel verheven blijven" en "Dat wijf verdiende het sowieso" is allebei belachelijk om te kiezen als uitgangspunt.

Politiemensen kunnen fouten maken, iets verkeerd inschatten, iets te hardhandig uitvoeren. Burgers kunnen gevaarlijker zijn dan uit 15 seconden film zonder context op te maken is.

In elk geval is het gelukkig goed afgelopen voor vrouw en baby.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:08:54 #213
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220928644
Niemand hier was erbij maar toch weten ze allemaal precies het hele verhaal en ook hoe de politie had moeten reageren. Toch wel knap zo'n glazen bol 8)7 8)7
"Hoka Hey!"
  FOK!mycroftheld zondag 31 mei 2026 @ 13:14:43 #214
128465 Wrapster
pi_220928664
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.

Dit zijn vooral mensen die eerst een soort van amok-situatie veroorzaken en dan ineens mak worden oh nee toch niet, mes in je lies. Dat iemand op de knieën zit maakt niet dat de situatie onder controle is.
Ik vraag me af waarom ze hem niet meteen hebben geboeid en hij daar gehurkt stond. Ik las hier ergens dat hij een mes zou hebben gehad, ik zou zo'n gast dan meteen overmeesteren als politie zijnde om zeker te weten dat die niets meer kan doen. Die vrouw wuift alleen de hand van de agent weg, althans, dat is wat we zien. Waarna vervolgens de agent met de hond er op afgaat en volledig buiten zijn boekje gaat.

En ik zeg nergens dat de politie maar alles toe moet laten en ze mogen imo best gepast geweld gebruiken als de situatie daarom vraagt. Wat hier gebeurd vind ik echter volstrekt onnodig.
heeft FOK verlaten
pi_220928694
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:08 schreef matspontius het volgende:
Niemand hier was erbij maar toch weten ze allemaal precies het hele verhaal en ook hoe de politie had moeten reageren. Toch wel knap zo'n glazen bol 8)7 8)7
Apart wel. Er is gewoon een duidelijk filmpje. In een ander topic trek je je conclusief op basis van filmpjes van Twitter. Waarom deze keer niet?
  zondag 31 mei 2026 @ 13:30:01 #216
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220928721
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Maar die lui van XR doen ook daadwerkelijk iets wat niet oké is zoals een snelweg blokkeren

Die mogen ze idd met gepast geweld (als in vastpakken en meenemen) van de snelweg verwijderen

Imo een vrouw die er een beetje bijstaat en geen enkele bedrijging vormt voor de politie hoef je niet zo tegen de grond te smijten
Oja, en omdat het nu om een vrouw gaat is het plots vele malen erger

Ik dacht dat vrouwen anno 2026 hetzelfde wilde worden behandeld als mannen?
Beati pauperes spiritu
pi_220928722
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:14 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
:') x 1.000.000 dit mensenonterende beelden noemen. Dan ben je echt wel ver van het padje hoor.

Maar deze reactie is zo absurd dat ik niet zeker weet of je dit nu sarcastisch bedoeld. :')
:')
Je bent toch niet blind of heb je naar andere beelden zitten kijken dan ik?
blablablabla
  zondag 31 mei 2026 @ 13:31:53 #218
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220928731
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ah leuk, weer een fout nieuwsbericht

- Meerdere agenten zijn opgeroepen voor een dreigende situatie waarbij een mes is getrokken.
- Vrouw luistert niet naar agenten.
- Man rost er naar hartenlust op los.

Headline: "agent smijt vrouw op de grond"

Ja, jahoor goed artikel titel gemaakt.
Nu.nl gaat hier groots mee uitpakken natuurlijk
Beati pauperes spiritu
  zondag 31 mei 2026 @ 13:49:50 #219
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220928813
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een wijze les bij dit filmpje: trek vooral geen mes als je partner hoogzwanger is.
Sloop niet andermans eigendom, als je partner moet bevallen.
Negeer geen bevel van een agent, als je partner recalcitrant is.

Maar nee, laten we vooral als titel instellen 'agent smijt vrouw op de grond'. Want ja, die agent, die heet het gedaan!! wat een verschrikkelijke agent!!! onderzoek!111!!1111!!
en er was ook nog een hoent bij!
Tja, buitenlanders en politie aka slachtofferol en framen. Fijn land dit 🥳
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 14:09:29 #220
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220928897
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:30 schreef Elan het volgende:

[..]
:')
Je bent toch niet blind of heb je naar andere beelden zitten kijken dan ik?
Volgens mij ben jij degene die blind is. Dit mensonterende beelden noemen. :')
  zondag 31 mei 2026 @ 14:48:10 #221
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_220929093
Maar nu die agent maar aanklagen van poging tot Moord op een ongeboren kind.
Dit is gewoon schandalig, en dan lopen ze te klagen dat er zo veel geweld is tegen de politie.
Die man van haar vind ik hier wel wat te ver gaan , maar het is wel begrijpelijk.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_220929228
Het had een miskraam kunnen veroorzaken. Ik sta aan de kant van de man die op de agent in ramt.
pi_220929401
De gedachte die bij mij vooral speelt is dat die man beter in Griekenland had kunnen blijven en iedereen zich beter aan de Dublin-akkoorden had gehouden. Was deze ellende ook bespaard gebleven.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:19:03 #224
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220929404
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:01 schreef Peppert het volgende:
Het had een miskraam kunnen veroorzaken. Ik sta aan de kant van de man die op de agent in ramt.
Aldus meneer de gynaecoloog - praat niet over zaken waar je echt totaal geen benul van hebt. Nogmaals: ipv oliedom te reageren kan men zich beter eerst in de hele situatie verdiepen!
"Hoka Hey!"
pi_220929431
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl







SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 39% gewijzigd door Stupidisco op 31-05-2026 15:29:40 ]
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 15:25:57 #226
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220929491
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:W

Groetjes dan, en neem dat wijf mee
  zondag 31 mei 2026 @ 15:25:58 #227
509236 William_Papadin
pi_220929493
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Klinkt als een echte aanwinst. Iemand die helemaal niet uit eigen belang hierheen gekomen is.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:31:55 #228
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220929551
Zal wel een reden voor zijn geweest dan.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:32:08 #229
464844 torentje
pi_220929553
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:19 schreef matspontius het volgende:

[..]
Aldus meneer de gynaecoloog - praat niet over zaken waar je echt totaal geen benul van hebt. Nogmaals: ipv oliedom te reageren kan men zich beter eerst in de hele situatie verdiepen!
Dus men is oliedom als men van mening is dat die politieagent buitenproportioneel geweld gebruikt tegen een zwakker individu?
Terwijl we in 2026 leven en niet het recht van de sterkste zou mogen gelden maar het recht van de rede.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:34:41 #230
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220929596
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.
Dit lijken veel users hier niet te begrijpen.
Wat die vrouw ook heeft gezegd, het is nergens voor nodig om een zwangere vrouw zo hardhandig op de grond te trekken, dat haar man/vriend daarna uit zijn plaat gaat is ook niets meer dan logisch, en zelfs goed. Je moet je vrouw en kind beschermen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:49:32 #231
509236 William_Papadin
pi_220929707
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit lijken veel users hier niet te begrijpen.
Wat die vrouw ook heeft gezegd, het is nergens voor nodig om een zwangere vrouw zo hardhandig op de grond te trekken, dat haar man/vriend daarna uit zijn plaat gaat is ook niets meer dan logisch, en zelfs goed. Je moet je vrouw en kind beschermen.
Je moet vooral luisteren naar de politie. Gelukkig heeft deze man laten zien dat zijn uitzetting terecht is, hier mist Nederland niks aan.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:03:45 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220929812
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ik dit verhaal zo lees verandert mijn mening over dit incident wel. Eerst lag mijn sympathie nog bij deze man en zijn vrouw. Maar dit is een enorme jankbal die in zijn stukje 50x het woord ‘recht’ gebruikt en nul keer het woord ‘plicht’.
Die overal al uitgewezen is en nu vind dat hij recht heeft zijn complete familie uit Gaza te laten komen.
Dit tuig zijn we liever kwijt dan rijk. Sorry voor de duwpartij, dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig is het kind er goed vanaf gekomen. Maar nu opgerot en neem je vrouwtje mee.
The End Times are wild
  zondag 31 mei 2026 @ 16:05:59 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220929848
Oh het is zo'n PaleZwijn, lekker dan, daarvan moeten er nog veel meer hierheen komen als het aan bepaalde partijen ligt.

How about no?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 31 mei 2026 @ 16:06:02 #234
26415 spectrumanalyser
pi_220929849
Mevrouw heeft gegokt en verloren.
Gevalletje FAFO: Fuck around & Find out.

Nu is het opeens de schuld van een agent?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 31 mei 2026 @ 16:09:45 #235
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220929899
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:30 schreef Academicus het volgende:

[..]
Oja, en omdat het nu om een vrouw gaat is het plots vele malen erger

Ik dacht dat vrouwen anno 2026 hetzelfde wilde worden behandeld als mannen?
Gelijkheid is volgens mij niet helemaal hetzelfde
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 31 mei 2026 @ 16:12:13 #236
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220929923
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nu ik dit verhaal zo lees verandert mijn mening over dit incident wel. Eerst lag mijn sympathie nog bij deze man en zijn vrouw. Maar dit is een enorme jankbal die in zijn stukje 50x het woord ‘recht’ gebruikt en nul keer het woord ‘plicht’.
Die overal al uitgewezen is en nu vind dat hij recht heeft zijn complete familie uit Gaza te laten komen.
Dit tuig zijn we liever kwijt dan rijk. Sorry voor de duwpartij, dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig is het kind er goed vanaf gekomen. Maar nu opgerot en neem je vrouwtje mee.
Je zou bijna gaan denken dat ze het uitlokken..... Nee, zo zijn ze niet hoor, echt niet 🤮🤮🤮🤮 De slachtofferrol in optima forma in beeld gebracht. Psychologen smullen hiervan 🧐
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 16:27:12 #237
512114 Ambtenaar030
pi_220930026
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is niet te beoordelen aan dit ene filmpje. Wel kan ik je verzekeren dat als er 8 man politie staat dat er iets serieus misgegaan is. Die komen niet voor geluidsoverlast of burenruzie.
Zoveel politie komt op een serieuze melding maar dat betekent niet dat er iets aan de hand is
  zondag 31 mei 2026 @ 16:29:42 #238
507368 RotatoR
pi_220930036
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nu ik dit verhaal zo lees verandert mijn mening over dit incident wel. Eerst lag mijn sympathie nog bij deze man en zijn vrouw. Maar dit is een enorme jankbal die in zijn stukje 50x het woord ‘recht’ gebruikt en nul keer het woord ‘plicht’.
Die overal al uitgewezen is en nu vind dat hij recht heeft zijn complete familie uit Gaza te laten komen.
Dit tuig zijn we liever kwijt dan rijk. Sorry voor de duwpartij, dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig is het kind er goed vanaf gekomen. Maar nu opgerot en neem je vrouwtje mee.
Dat maakt dit achterlijke politieoptreden juist alleen nog maar dommer. Deze mensen hadden al het land uitgezet kunnen zijn maar nu komen we er waarschijnlijk nooit meer vanaf. Lekker gewerkt politie.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:42:59 #239
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220930085
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:29 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat maakt dit achterlijke politieoptreden juist alleen nog maar dommer. Deze mensen hadden al het land uitgezet kunnen zijn maar nu komen we er waarschijnlijk nooit meer vanaf. Lekker gewerkt politie.
Heel goed punt maar zouden ze daar gewoon niet op uit zijn? Als laatste redmiddel om een verblijfsvergunning te eisen - want zijn nu heel erg slachtoffer 🤯
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 16:47:04 #240
509236 William_Papadin
pi_220930103
Deze vent is trouwens het schoolvoorbeeld waarom niemand zit te wachten op Palestijnen in hun land.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:51:38 #241
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220930144
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik heb liever dat ze dat aan wat Gucci nektasjes dragende fatbike jeugd en Golf racertjes duidelijk maken.
Het is wel vreemd dat als er een geweld gebruikt wordt dat het dan tegen een zwangere vrouw of tegen kinderen (Loosdrecht) is. Het geeft wel aan wat voor sadistisch tuig er bij de politie werkt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:56:49 #242
124526 quo_
pi_220930172
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Er wordt een hoogzwangere vrouw zo godsgruwelijk hard tegen de grond gesmeten dan het een wonder is dat het kind niet is overleden, terwijl er een absolute overmacht aan politie aanwezig is.
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?
-
  zondag 31 mei 2026 @ 17:01:02 #243
464844 torentje
pi_220930205
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef quo_ het volgende:

[..]
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?
Waarom zou een opleiding geneeskunde nodig zijn om te kunnen concluderen dat het gebruikte geweld schadelijk is voor dat zwakker individu?
  zondag 31 mei 2026 @ 17:15:49 #244
437581 -Deluzion-
pi_220930285
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:49 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je moet vooral luisteren naar de politie. Gelukkig heeft deze man laten zien dat zijn uitzetting terecht is, hier mist Nederland niks aan.
Goed dat de politie eindelijk harder optreedt. Goed dat deze kerel het land wordt uitgezet.
Jarenlang alleen maar gezeur dat ze harder moeten ingrijpen. Nu doen ze het, en meteen is het zielig en "hardhandig"
greetings and salutations
  zondag 31 mei 2026 @ 17:24:58 #245
124526 quo_
pi_220930328
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Goed dat de politie eindelijk harder optreedt. Goed dat deze kerel het land wordt uitgezet.
Jarenlang alleen maar gezeur dat ze harder moeten ingrijpen. Nu doen ze het, en meteen is het zielig en "hardhandig"
Wel een filmpje dat de aandelen van de mensensmokkel-business zwaar zal raken.
Dit doet het ook niet goed in de brochures waar nederland vermeld staat als het land met onbeperkt gratis geld en ontvangst met zang van het welkom-in-mijn-land koor.
Staks gaan ze allemaal naar Belgie of Duitsland en vissen wij keihard achter het net.
Tientallen werklozen erbij in Ter Apel en een heel regiment burgemeesters dat de kans ontnomen wordt om the shinen en te deugen met last minute opvang van potentiele buitenslapers
-
  zondag 31 mei 2026 @ 17:25:38 #246
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220930330
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef quo_ het volgende:

[..]
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?
In Lutjebroek vermoed ik 🤪
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 17:28:38 #247
464844 torentje
pi_220930343
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Goed dat de politie eindelijk harder optreedt. Goed dat deze kerel het land wordt uitgezet.
Jarenlang alleen maar gezeur dat ze harder moeten ingrijpen. Nu doen ze het, en meteen is het zielig en "hardhandig"
Wil jij dan werkelijk dat het recht van de sterkste blijft gelden, en niet het recht van de rede? Want zodra niet langer argumenten, rechtvaardigheid en zorgvuldige afweging de doorslag geven, maar enkel macht, druk of overwicht, dan schuift een samenleving onvermijdelijk op naar willekeur.
Dan telt niet meer wat juist, redelijk of menselijk is, maar alleen wie het meeste invloed kan uitoefenen. Juist daarom is het van belang vast te houden aan de kracht van het verstandige woord, aan het open debat en aan beginselen die voor iedereen behoren te gelden.
Een samenleving die de rede loslaat, loopt immers het risico dat recht niet langer bescherming biedt aan allen, maar slechts een instrument wordt in handen van degenen die het hardst kunnen duwen.
Als wij werkelijk streven naar een rechtvaardige en beschaafde orde, dan kan niet het recht van de sterkste leidend zijn, maar alleen het recht dat voortkomt uit redelijkheid, verantwoordelijkheid en wederzijds respect.
  zondag 31 mei 2026 @ 17:37:48 #248
437581 -Deluzion-
pi_220930377
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Wil jij dan werkelijk dat het recht van de sterkste blijft gelden, en niet het recht van de rede? Want zodra niet langer argumenten, rechtvaardigheid en zorgvuldige afweging de doorslag geven, maar enkel macht, druk of overwicht, dan schuift een samenleving onvermijdelijk op naar willekeur.
Dan telt niet meer wat juist, redelijk of menselijk is, maar alleen wie het meeste invloed kan uitoefenen. Juist daarom is het van belang vast te houden aan de kracht van het verstandige woord, aan het open debat en aan beginselen die voor iedereen behoren te gelden.
Een samenleving die de rede loslaat, loopt immers het risico dat recht niet langer bescherming biedt aan allen, maar slechts een instrument wordt in handen van degenen die het hardst kunnen duwen.
Als wij werkelijk streven naar een rechtvaardige en beschaafde orde, dan kan niet het recht van de sterkste leidend zijn, maar alleen het recht dat voortkomt uit redelijkheid, verantwoordelijkheid en wederzijds respect.
Alsof Nederland verplicht is om iedereen met een zielig verhaal binnen te laten. Hij heeft geen enkel gevoel van verantwoordelijkheid, alleen eisen en claims. Typische mentaliteit: regels negeren, drama maken en dan de mensenrechtenkaart trekken als het niet lukt. Van dit soort figuren gaat Nederland eindeloos last van houden. Goed dat hij eruit geknikkerd wordt.
greetings and salutations
  zondag 31 mei 2026 @ 17:46:24 #249
448384 locoG
pi_220930422
Inteelt racistische politie :r
  zondag 31 mei 2026 @ 17:47:58 #250
124526 quo_
pi_220930434
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Wil jij dan werkelijk dat het recht van de sterkste blijft gelden, en niet het recht van de rede? Want zodra niet langer argumenten, rechtvaardigheid en zorgvuldige afweging de doorslag geven, maar enkel macht, druk of overwicht, dan schuift een samenleving onvermijdelijk op naar willekeur.
Dan telt niet meer wat juist, redelijk of menselijk is, maar alleen wie het meeste invloed kan uitoefenen. Juist daarom is het van belang vast te houden aan de kracht van het verstandige woord, aan het open debat en aan beginselen die voor iedereen behoren te gelden.
Een samenleving die de rede loslaat, loopt immers het risico dat recht niet langer bescherming biedt aan allen, maar slechts een instrument wordt in handen van degenen die het hardst kunnen duwen.
Als wij werkelijk streven naar een rechtvaardige en beschaafde orde, dan kan niet het recht van de sterkste leidend zijn, maar alleen het recht dat voortkomt uit redelijkheid, verantwoordelijkheid en wederzijds respect.
Ik zie hoe de samenleving om gaat met mijn 80+ moeder waar nergens plek voor is en die zich eigenlijk niet meer zelf kan redden.
Ik zie hoe mijn kinderen net in de pech generatie vallen die dik moest lenen voor de studie. Een "fijn" experiment waardoor een kleine groep jongeren zijn werkzame leven kan beginnen met een torenhoge schuld.
Ik zie ook hoe deze jongelui niet aan een woning kunnen komen. Huurwoningen worden weggegeven aan nieuwkomers die nog niks gepresteerd hebben en dat waarschijnlijk ook nooit zullen doen. Koopwoningen zijn onbetaalbaar omdat er niet meer gebowud kan worden door allerlei onzinnige milieuverzinsels.

Ik ben figuren zoals deze palestijnse ransaap helemaal niet maar dan ook niets verschuldigd. Opzouten, wegwezen ga maar ergens anders een grote bek opzetten.
-
  zondag 31 mei 2026 @ 18:08:34 #251
464844 torentje
pi_220930535
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Alsof Nederland verplicht is om iedereen met een zielig verhaal binnen te laten. Hij heeft geen enkel gevoel van verantwoordelijkheid, alleen eisen en claims. Typische mentaliteit: regels negeren, drama maken en dan de mensenrechtenkaart trekken als het niet lukt. Van dit soort figuren gaat Nederland eindeloos last van houden. Goed dat hij eruit geknikkerd wordt.
Welnee, ik heb het over het buitenproportioneel geweld dat door die politieagent gebruikt wordt tegen dat zwakker individu.
Daar moet de aandacht op gevestigd worden en niet op de onredelijke eisen van de begeleiding van dat zwakker individu.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:19:33 #252
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220930591
Keurig optreden. Het wordt tijd dat de politie eens van zich afbijt. Helemaal als je meerdere keren per week een melding krijgt van hetzelfde AZC.

Die twee in het filmpje graag direct deporteren.

Wat een kansloos volk komt er toch binnen, ongelovelijk :')
  zondag 31 mei 2026 @ 18:23:01 #253
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220930604
quote:
Ik wil geen verblijf meer van jullie, laat mij gewoon met mijn dochter en mijn vrouw leven als een gezin, zoals ieder ander gezin.
Ik wil niet meer in Nederland wonen. Alhamdulillah dat ik na dit incident uit de gevangenis ben gekomen.
Mooi, boek voor dit gezin een ticket retour vandaag nog

  zondag 31 mei 2026 @ 18:30:59 #254
464844 torentje
pi_220930661
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:47 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ik zie hoe de samenleving om gaat met mijn 80+ moeder waar nergens plek voor is en die zich eigenlijk niet meer zelf kan redden.
Ik zie hoe mijn kinderen net in de pech generatie vallen die dik moest lenen voor de studie. Een "fijn" experiment waardoor een kleine groep jongeren zijn werkzame leven kan beginnen met een torenhoge schuld.
Ik zie ook hoe deze jongelui niet aan een woning kunnen komen. Huurwoningen worden weggegeven aan nieuwkomers die nog niks gepresteerd hebben en dat waarschijnlijk ook nooit zullen doen. Koopwoningen zijn onbetaalbaar omdat er niet meer gebowud kan worden door allerlei onzinnige milieuverzinsels.

Ik ben figuren zoals deze palestijnse ransaap helemaal niet maar dan ook niets verschuldigd. Opzouten, wegwezen ga maar ergens anders een grote bek opzetten.
Welnee, ik heb het over het buitenproportioneel geweld dat door die politieagent gebruikt wordt tegen dat zwakker individu.
Daar moet de aandacht op gevestigd worden en niet op de onredelijke eisen van de begeleiding van dat zwakker individu.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:32:11 #255
437581 -Deluzion-
pi_220930670
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:08 schreef torentje het volgende:
Welnee, ik heb het over het buitenproportioneel geweld dat door die politieagent gebruikt wordt tegen dat zwakker individu.
Daar moet de aandacht op gevestigd worden en niet op de onredelijke eisen van de begeleiding van dat zwakker individu.
Als ik eerlijk ben, vond ik het niet buitenproportioneel overkomen. Op video ziet zoiets er al snel heftiger uit dan het in werkelijkheid is. Als je goed kijkt, struikelt dat vrouwtje wel erg makkelijk.
greetings and salutations
  zondag 31 mei 2026 @ 18:36:02 #256
257387 tjoptjop
pi_220930699
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik wil geen verblijfsvergunning van jullie. Houd die maar
Eind goed al goed :Y

En nu opgerot
  zondag 31 mei 2026 @ 18:41:31 #257
2962 Jordy-B
pi_220930737
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:32 schreef torentje het volgende:

[..]
Terwijl we in 2026 leven en niet het recht van de sterkste zou mogen gelden maar het recht van de rede.
:')

Hebben die ellenlange internetdiscussies je wereldbeeld wat aangetast?

Je hebt aanwijzingen van de politie op te volgen. Het is allemaal niet zo moeilijk. Je mag best in discussie willen, maar als de agent dat niet wil, houdt het daar op en heb je gehoor te geven aan hun aanwijzingen.

Of niet, maar op een gegeven moment leiden keuzes tot acties.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:42:29 #258
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220930744
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:23 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Mooi, boek voor dit gezin een ticket retour vandaag nog

[ afbeelding ]
Ticket? Laat ze lekker gaan zwemmen 👋
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 18:44:58 #259
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220930759
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:32 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Als ik eerlijk ben, vond ik het niet buitenproportioneel overkomen. Op video ziet zoiets er al snel heftiger uit dan het in werkelijkheid is. Als je goed kijkt, struikelt dat vrouwtje wel erg makkelijk.
Daar heb ik ook naar zitten kijken. Ze kwam iig wel zo goed terecht dat er geen gevaar was voor haarzelf of de baby. Het was natuurlijk ook niet handig dat de agent zijn hond aan zijn linkerhand had. Om die uit de buurt van de vrouw te kunnen houden was het lastiger voor hem om de vrouw weg te trekken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 31 mei 2026 @ 18:47:20 #260
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220930779
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft 4 jaar in de bak gezeten in Griekenland dus, een veroordeelde crimineel. Maar het was allemaal onrecht, typische reactie, het is altijd de schuld van een ander, nooit enige verantwoordelijkheid nemen.

Hij heeft het ook over zijn kamer, nee knul, dat is jouw kamer niet of heb je voor alles betaald?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 31 mei 2026 @ 18:48:58 #261
45399 PurifieR
pi_220930800
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
[..]
Eind goed al goed :Y

En nu opgerot
Lijkt me inderdaad prima. Don't let the door hit you on the way out, because I don't want assprints on my beautiful door.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:51:27 #262
462125 GM78
pi_220930829
Iedereen valt over het feit dat de vrouw zwanger is.
Maar was er op het moment van het incident ook bekend dat ze zwanger is?
  zondag 31 mei 2026 @ 18:52:06 #263
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220930841
Lees net dat mevrouw ondersteuning van de Politie wilde voor haar doorgeslagen man.

Dus de situatie was schijnbaar ook voor haar bedreigend. Mogelijk heeft die agent haar dus uit de situatie willen trekken en ging dag te wild.

Maar dat is speculeren, maar dat geld ook voor de lui die al roepen voor het ontslag van de agent.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 31 mei 2026 @ 18:53:42 #264
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220930854
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef quo_ het volgende:

[..]
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?
pieter baan centrum
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 31 mei 2026 @ 18:54:31 #265
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220930865
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:51 schreef GM78 het volgende:
Iedereen valt over het feit dat de vrouw zwanger is.
Maar was er op het moment van het incident ook bekend dat ze zwanger is?
dat vind ik helemaal niet relevant, dat is een bewust risico als je een vrouw aanvalt, die kan zwanger zijn. Die kan ook andere dingen hebben waardoor het levensgevaarlijk is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 31 mei 2026 @ 18:55:28 #266
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220930882
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke opvallend, zelfs uit Gaza vluchten ze niet om oorlog, maar om hier te werken en geld op te sturen. Het is dus geen vluchteling maar een economische migrant.

Staat los van het toegepaste geweld, en ik blijf erbij dat die agent in kwestie ongeschikt is. Maar ze zouden beide goed geregistreerd moeten worden en teruggezonden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 31 mei 2026 @ 19:05:07 #267
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220930997
Maar is deze vrouw nou met hem meegekomen? Of is dit een Nederlandse vrouw die door hem bezwangerd is in de hoop een verblijfsvergunning te krijgen? Ze ziet er iig wel uit als een hippieachtig typje met haar rode haar en bleke huid (en niet als een palestijnse) die graag voor haar "zielige" medemens zorgt. Ook al is dit een veroordeelde crimineel. :')
  zondag 31 mei 2026 @ 19:08:29 #268
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931025
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
dat vind ik helemaal niet relevant, dat is een bewust risico als je een vrouw aanvalt, die kan zwanger zijn. Die kan ook andere dingen hebben waardoor het levensgevaarlijk is.
Ja, ze kunnen ook ongesteld of in de menopauze zijn. Moet de politie daar ook bij elke vrouw rekening mee gaan houden? Doe effe een beetje normaal zeg...
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:10:44 #269
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220931046
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
dat vind ik helemaal niet relevant, dat is een bewust risico als je een vrouw aanvalt, die kan zwanger zijn. Die kan ook andere dingen hebben waardoor het levensgevaarlijk is.
Als zwangere vrouw kun je misschien beter uit nare situaties weggaan. Jezelf en de baby in bescherming nemen. Dus als de agressieve vader een inboedel van een kamer kort en klein slaat. Jezelf even verwijderen ipv bij de hand doen tegen de politie.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:13:25 #270
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220931071
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:08 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ja, ze kunnen ook ongesteld of in de menopauze zijn. Moet de politie daar ook bij elke vrouw rekening mee gaan houden? Doe effe een beetje normaal zeg...
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:10 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Als zwangere vrouw kun je misschien beter uit nare situaties weggaan. Jezelf en de baby in bescherming nemen. Dus als de agressieve vader een inboedel van een kamer kort en klein slaat. Jezelf even verwijderen ipv bij de hand doen tegen de politie.
Ik vind het vooral bijzonder hoe je deze beelden kan aanzien en denkt, hey hier gaat niets mis.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 31 mei 2026 @ 19:20:21 #271
359329 Discombobulate
pi_220931133
In de politie zitten genoeg 'alfa mannetjes' en testosteronbommetjes die denken dat ze heel wat zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:20:39 #272
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220931139
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
[..]
Ik vind het vooral bijzonder hoe je deze beelden kan aanzien en denkt, hey hier gaat niets mis.
Ik vertrouw nog altijd liever op de professionaliteit van een agent dan degene waarvoor een agent wordt opgeroepen. Draai anders eens een paar dienstjes mee als je dit al heftig vind.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:20:43 #273
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931142
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
[..]
Ik vind het vooral bijzonder hoe je deze beelden kan aanzien en denkt, hey hier gaat niets mis.
Ik vind het bijzonder dat je allerlei conclusies trekt zonder hele setting te kennen. Verder kun je bij heel veel vrouwen helemaal niet zien dat ze zwanger zijn. Dus jij verwacht dan van de politie, in een escalerende situatie, dat ze aan elke vrouw vragen of ze zwanger is? Lekker realistisch wel 🤪
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:23:15 #274
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931159
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik vertrouw nog altijd liever op de professionaliteit van een agent dan degene waarvoor een agent wordt opgeroepen. Draai anders eens een paar dienstjes mee als je dit al heftig vind.
Ik werk in een universitair ziekenhuis en je wil echt niet weten wat de beveiliging daar elke dag meemaakt. In- en treurig hoe de samenleving verhard en ontspoort!!
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:23:33 #275
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220931163
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef Discombobulate het volgende:
In de politie zitten genoeg 'alfa mannetjes' en testosteronbommetjes die denken dat ze heel wat zijn.
Ja dit. Zelf vaak genoeg gezien.
En in het filmpje van de OP weer een voorbeeld.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:24:39 #276
359329 Discombobulate
pi_220931176
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja dit. Zelf vaak genoeg gezien.
En in het filmpje van de OP weer een voorbeeld.
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:25:53 #277
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220931191
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja dit. Zelf vaak genoeg gezien.
En in het filmpje van de OP weer een voorbeeld.
Aangezien jij met trots homo's in mekaar slaat moet dat helemaal in je straatje passen.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:26:33 #278
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220931197
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:51 schreef GM78 het volgende:
Iedereen valt over het feit dat de vrouw zwanger is.
Maar was er op het moment van het incident ook bekend dat ze zwanger is?
Dat zie je gewoon duidelijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:26:41 #279
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931199
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
Koekkoek 🤪
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:47:51 #280
464844 torentje
pi_220931440
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:41 schreef Jordy-B het volgende:

Hebben die ellenlange internetdiscussies je wereldbeeld wat aangetast?
Welnee, ik weet dat er op dit forum veel mannen reageren die vinden dat het recht van de sterkste moet gelden en niet het recht van de rede.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:48:49 #281
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220931451
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:26 schreef matspontius het volgende:

[..]
Koekkoek 🤪
Dit is toch niet zo verbazingwekkend? De politie trekt een bepaald type mens en dat zijn vaak niet de mensen die angstig zijn in conflictsituaties. Prima ook wel, de meeste gedragen zich ook een goede manier in lijn met de wet. Je hebt voor dat soort werk ook mensen nodig die niet terugdeinzen voor een fysieke confrontatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 19:54:29 #282
486919 Swango
Just saying
pi_220931500
Ik weet niet wat de aanleiding van deze aanhouding is, maar als er een vermoeden is van een wapen dan moet de politie snel en adequaat optreden voordat er gewonden vallen. Het ziet er in mijn ogen uit als een gespannen situatie en of de agent zo snel heeft kunnen zien of de vrouw zwanger is of niet, blijft gissen. Hij trekt haar, duidelijk geërgerd, te ruw weg waardoor ze tegen de grond smakt.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:56:29 #283
511182 Since2003
pi_220931521
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik vertrouw nog altijd liever op de professionaliteit van een agent dan degene waarvoor een agent wordt opgeroepen. Draai anders eens een paar dienstjes mee als je dit al heftig vind.
Die professionaliteit heeft flinke deuken opgelopen sinds de politieopleiding behoorlijk vereenvoudigd is. Maar ja, dat loon alleen al... En het dan gek vinden dat je alleen gekke fanatiekelingen lijkt te trekken
  zondag 31 mei 2026 @ 20:07:14 #284
2962 Jordy-B
pi_220931605
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:47 schreef torentje het volgende:

[..]
Welnee, ik weet dat er op dit forum veel mannen reageren die vinden dat het recht van de sterkste moet gelden en niet het recht van de rede.
Het is volgens mij geen kwestie van sterkste of reden, maar van wetgeving.

De wet moet gevolgd worden en die is duidelijk dat rechtmatige bevelen van de politie opgevolgd dienen te worden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:26:12 #285
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931752
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:07 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Het is volgens mij geen kwestie van sterkste of reden, maar van wetgeving.

De wet moet gevolgd worden en die is duidelijk dat rechtmatige bevelen van de politie opgevolgd dienen te worden.
En daar heeft bepaald volk in dit land ontzettende moeite mee blijkt telkens maar weer ☝️
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 20:31:06 #286
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220931802
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
Ex zwager van mij zat ook bij de ME en die heb ik nooit zoiets horen zeggen. Wel hoorde ik van zijn vrouw dat ze elke x dat hij wordt opgeroepen ongerust is of hij niet gewond zal raken en erg blij is als hij weer thuis is.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 31 mei 2026 @ 20:41:53 #287
199095 Bouke-p
pi_220931859
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:26 schreef matspontius het volgende:

[..]
En daar heeft bepaald volk in dit land ontzettende moeite mee blijkt telkens maar weer ☝️
Er word altijd geschreeuwd dat de politie in NL te soft is en dat er harder opgetreden moet worden.
Tot er daadwerkelijk opgetreden wordt, dan is het ook weer huilen.

Het is ook bijzonder dat de partij die aangepakt word door de politie nooit iets gedaan heeft....

Aandacht vragen is aandacht krijgen, zo lastig is het niet.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 20:56:54 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220931955
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
Stories that did not happen the mostest _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:59:50 #289
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220931965
Ik heb hier niet echt een mening over, want ik weet niet wat er allemaal al aan vooraf is gegaan. Je ziet die eerste agent haar best terughoudend benaderen en dat is ook niet voor niets. Dat gezegd hebbende ben ik ooit veroordeeld voor mishandeling van een agent terwijl ik hem met geen vinger heb aangeraakt dus dan doet die man van haar dat toch beter. Paar goede petsen verkocht zeg.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:24:22 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932130
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb hier niet echt een mening over, want ik weet niet wat er allemaal al aan vooraf is gegaan. Je ziet die eerste agent haar best terughoudend benaderen en dat is ook niet voor niets. Dat gezegd hebbende ben ik ooit veroordeeld voor mishandeling van een agent terwijl ik hem met geen vinger heb aangeraakt dus dan doet die man van haar dat toch beter. Paar goede petsen verkocht zeg.
Krijgt er ook een behoorlijk pak slaag voor terug dus wat de winst is is mij een raadsel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:25:51 #291
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220932146
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:24 schreef sp3c het volgende:

[..]
Krijgt er ook een behoorlijk pak slaag voor terug dus wat de winst is is mij een raadsel
Dat lijkt me evident als je outnumbered bent met 6 to 1 oid. Hij heeft zich in elk geval niet opgesteld als een boksbal en in dat opzicht kijk ik naar 'm op.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:28:54 #292
359329 Discombobulate
pi_220932159
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
Stories that did not happen the mostest _O_
Vrienden onderling. Maar dat is daadwerkelijk wel gezegd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:30:07 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932168
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vrienden onderling. Maar dat is daadwerkelijk wel gezegd.
Right _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:30:48 #294
359329 Discombobulate
pi_220932171
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:31 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ex zwager van mij zat ook bij de ME en die heb ik nooit zoiets horen zeggen. Wel hoorde ik van zijn vrouw dat ze elke x dat hij wordt opgeroepen ongerust is of hij niet gewond zal raken en erg blij is als hij weer thuis is.
Hangt er van af hoe jullie relatie is. Mannen onderling, 's avonds in de kroeg. Tegen familie zal je zoiets ook niet snel zeggen natuurlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:31:11 #295
359329 Discombobulate
pi_220932178
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Right _O-
Tja. En nu?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:31:41 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932180
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Tja. En nu?
Biertje?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:32:01 #297
359329 Discombobulate
pi_220932182
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
Biertje?
Nope.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:36:30 #298
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220932204
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hangt er van af hoe jullie relatie is. Mannen onderling, 's avonds in de kroeg. Tegen familie zal je zoiets ook niet snel zeggen natuurlijk.
Kroegpraatjes ? Die kun je toch niet serieus nemen ? :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 31 mei 2026 @ 21:39:59 #299
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220932218
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Right _O-
Ah joh, laat hem in die waan - stoere praat _O_
"Hoka Hey!"
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 22:10:30 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932379
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ah joh, laat hem in die waan - stoere praat _O_
het is gewoon geen geloofwaardig verhaal, de ME slaat geen mensen kapot en als er per abuis een kapot gaat dan ga je een enorme ambtelijke molen in om te kijken of je het wel goed hebt gedaan

daarnaast is ME´er bij ons een nevenfunctie
je moet eerst agent worden daarna kun je bij de politieacademie de opleiding volgen en je moet ieder jaar zoveel uur vervolgcursus

de kans dat er een tussen zit die het heerlijk vind om mensen kapot te meppen en daar ook in de kroeg over staat te brallen is minuscuul
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 22:22:59 #301
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220932440
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
het is gewoon geen geloofwaardig verhaal, de ME slaat geen mensen kapot en als er per abuis een kapot gaat dan ga je een enorme ambtelijke molen in om te kijken of je het wel goed hebt gedaan

daarnaast is ME´er bij ons een nevenfunctie
je moet eerst agent worden daarna kun je bij de politieacademie de opleiding volgen en je moet ieder jaar zoveel uur vervolgcursus

de kans dat er een tussen zit die het heerlijk vind om mensen kapot te meppen en daar ook in de kroeg over staat te brallen is minuscuul
Kapot meppen is een ander ding natuurlijk, maar als bijv zo'n demonstrant al een uur of 2 free free Palestine met een megaphone in m'n gezicht staat te roepen terwijl ik moet wachten tot de driehoek het signaal tot ingrijpen geeft kan ik me indenken dat als de situatie een wapenstok vereist het best fijn kan zijn er een tik mee uit te delen.

Op zo'n stream kunnen sommige demonstranten al het bloed onder je nagels vandaan halen, dat lijkt me face to face nog wel een graadje erger.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 22:24:15 #302
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932448
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:22 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Kapot meppen is een ander ding natuurlijk, maar als bijv zo'n demonstrant al een uur of 2 free free Palestine met een megaphone in m'n gezicht staat te roepen terwijl ik moet wachten tot de driehoek het signaal tot ingrijpen geeft kan ik me indenken dat als de situatie een wapenstok vereist het best fijn kan zijn er een tik mee uit te delen.

Op zo'n stream kunnen sommige demonstranten al het bloed onder je nagels vandaan halen, dat lijkt me face to face nog wel een graadje erger.
dat je het voor kunt zeggen betekend dat je het nog nooit gedaan hebt

that´s a good thing
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')