abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 10:21:30 #193
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220927570
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.
Ik weet inmiddels dat je bovenstaande opmerking dus wel serieus meende. Dat is al beklagenswaardig maar dat je deze post ook nog maakt is dan wel te verklaren ja. Dit is exact het vuile spelletje wat er gespeeld wordt door een bepaald slag mensen als jij. :') Framen dat ze aan de haren door de gang gesleurd wordt. Ze wordt gewoon aan haar arm en capuchon weggetrokken door 2 agenten. Om haar weg te krijgen bij de vechtpartij tussen de andere agenten en die agressieve vandaal. Idiote en walgelijke beschuldiging dit. Ga je schamen man. :r
pi_220927588
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:21 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Dit is exact het vuile spelletje wat er gespeeld wordt door een bepaald slag mensen als jij. :') Framen dat ze aan de haren door de gang gesleurd wordt. Ze wordt gewoon aan haar arm en capuchon weggetrokken door 2 agenten. Om haar weg te krijgen bij de vechtpartij tussen de andere agenten en die agressieve vandaal. Idiote en walgelijke beschuldiging dit. Ga je schamen man. :r
Heb je het niet gezien? De agent stampt ook nog eens op haar hoofd en schopt haar tegen haar schenen, en daarna paktie zo zijn pistool jongen !
pi_220927593
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.
Aan haar haren door de gang sleuren?
:')
Jij geeft er ook een eigen draai aan het?
:')
  zondag 31 mei 2026 @ 10:26:21 #196
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220927603
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.

Dit zijn vooral mensen die eerst een soort van amok-situatie veroorzaken en dan ineens mak worden oh nee toch niet, mes in je lies. Dat iemand op de knieën zit maakt niet dat de situatie onder controle is.
Ho ho ho. Nu doe je wel erg genuanceerd. De agenten zijn altijd fout en de arrestanten zijn altijd onschuldige slachtoffers van vuig politiegeweld hoor.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 10:31:47 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220927633
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:24 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Aan haar haren door de gang sleuren?
:')
Jij geeft er ook een eigen draai aan het?
:')
Post #92, zie je dit gebeuren

Althans het lijkt erop maar volgens mij is het een jas en arm en niet dr haar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220927657
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:44 schreef Toine51 het volgende:
Waar is de rest van het filmpje?
Wat gebeurde vooraf?
Heb toch sterk de indruk dat er geknipt is om op deze manier de politie weer in een kwaad daglicht te zetten....
Dat vraag ik me ook af.
pi_220927677
Ah leuk, weer een fout nieuwsbericht

- Meerdere agenten zijn opgeroepen voor een dreigende situatie waarbij een mes is getrokken.
- Vrouw luistert niet naar agenten.
- Man rost er naar hartenlust op los.

Headline: "agent smijt vrouw op de grond"

Ja, jahoor goed artikel titel gemaakt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220928120
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:37 schreef DobbyDobby het volgende:
Dus gaan deze debielen nu voor vrouwen
Ik kan me geen enkele reden bedenken waarom zich misdragende vrouwen minder hard aangepakt zouden moeten worden dan mannen. Gelijke behandeling toch?
pi_220928192
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ah leuk, weer een fout nieuwsbericht

- Meerdere agenten zijn opgeroepen voor een dreigende situatie waarbij een mes is getrokken.
- Vrouw luistert niet naar agenten.
- Man rost er naar hartenlust op los.

Headline: "agent smijt vrouw op de grond"

Ja, jahoor goed artikel titel gemaakt.
Nee het geweld van de agent was niet proportioneel

Iemand op de grond smijten omdat er niet geluisterd wordt is dat onder geen beding. En al helemaal niet een zwangere vrouw. Dan ben je in mijn ogen geen grote
pi_220928354
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Nee het geweld van de agent was niet proportioneel

Iemand op de grond smijten omdat er niet geluisterd wordt is dat onder geen beding. En al helemaal niet een zwangere vrouw. Dan ben je in mijn ogen geen grote
Dat is niet te beoordelen aan dit ene filmpje. Wel kan ik je verzekeren dat als er 8 man politie staat dat er iets serieus misgegaan is. Die komen niet voor geluidsoverlast of burenruzie.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220928366
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is niet te beoordelen aan dit ene filmpje. Wel kan ik je verzekeren dat als er 8 man politie staat dat er iets serieus misgegaan is. Die komen niet voor geluidsoverlast of burenruzie.
Sowieso waren ze zeer vermoedelijk illegaal in Nederland.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:23:04 #204
3542 Gia
User under construction
pi_220928380
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:58 schreef Goprolover het volgende:

[..]
Heb je het filmpje gezien? er was geen aanleiding toe.
Vent is duidelijk ongeschikt, ontslaan deze 'agent'
Dat weet je niet! Misschien zijn ze aan 't inbreken... die man staat in eerste instantie met zijn gezicht richting de deur (?). Daarna zit hij op zijn hurken.
Overigens is niet in een oogopslag te zien dat zij zwanger is. Het is niet zo dat ze een toeter van een buik heeft.
pi_220928387
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat weet je niet! Misschien zijn ze aan 't inbreken... die man staat in eerste instantie met zijn gezicht richting de deur (?). Daarna zit hij op zijn hurken.
Overigens is niet in een oogopslag te zien dat zij zwanger is. Het is niet zo dat ze een toeter van een buik heeft.
Op het moment van de escalatie was de situatie rustig.

Dus het was onnodig.
Geweld onnodig indien iemand zwanger is? Dat zou raar zijn, geweld is een laatste middel.
Dat het te hardhandig ging en het niet de bedoeling was om er zo hard in te gaan... Misschien, wie weet, maar staat niet netjes allemaal. Komt agressief over.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220928448
Een wijze les bij dit filmpje: trek vooral geen mes als je partner hoogzwanger is.
Sloop niet andermans eigendom, als je partner moet bevallen.
Negeer geen bevel van een agent, als je partner recalcitrant is.

Maar nee, laten we vooral als titel instellen 'agent smijt vrouw op de grond'. Want ja, die agent, die heet het gedaan!! wat een verschrikkelijke agent!!! onderzoek!111!!1111!!
en er was ook nog een hoent bij!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 31 mei 2026 @ 12:37:46 #207
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220928481
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is niet te beoordelen aan dit ene filmpje. Wel kan ik je verzekeren dat als er 8 man politie staat dat er iets serieus misgegaan is. Die komen niet voor geluidsoverlast of burenruzie.
Klopt.

Die man had vernieling aangebracht aan zijn koelkast en televisie in het asielzoekerscentrum.

Is dan genoeg reden om zijn zwangere vrouw als een mongool naar de grond toe te smijten?

Nee dat is dat absoluut niet.

Fuck off man met het verdedigen van de zwakzinnige diknekken van de politie.

Altijd dezelfde lui ook :')

Het gezag van de politie is heilig en mag onder geen enkel beding in twijfel getrokken worden _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220928511
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
Het gezag van de politie is heilig en mag onder geen enkel beding in twijfel getrokken worden
Ik vind het toch bijzonder dat men het maar al te acceptabel vindt dat XR zijn goddeloze gang kan gaan en bij alle overige demonstraties er hard opgetreden wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 31 mei 2026 @ 12:50:42 #209
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220928557
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind het toch bijzonder dat men het maar al te acceptabel vindt dat XR zijn goddeloze gang kan gaan en bij alle overige demonstraties er hard opgetreden wordt.
Maar die lui van XR doen ook daadwerkelijk iets wat niet oké is zoals een snelweg blokkeren

Die mogen ze idd met gepast geweld (als in vastpakken en meenemen) van de snelweg verwijderen

Imo een vrouw die er een beetje bijstaat en geen enkele bedrijging vormt voor de politie hoef je niet zo tegen de grond te smijten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220928580
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een wijze les bij dit filmpje: trek vooral geen mes als je partner hoogzwanger is.
Sloop niet andermans eigendom, als je partner moet bevallen.
Negeer geen bevel van een agent, als je partner recalcitrant is.

Maar nee, laten we vooral als titel instellen 'agent smijt vrouw op de grond'. Want ja, die agent, die heet het gedaan!! wat een verschrikkelijke agent!!! onderzoek!111!!1111!!
en er was ook nog een hoent bij!
Precies dit, waarbij de algemene wijze les is:
trek vooral geen mes als je partner hoogzwanger is.
Sloop niet andermans eigendom, als je partner moet bevallen.
Negeer geen bevel van een agent, als je partner recalcitrant is.

Niet gaan janken als iets gebeurd wat je niet wil als je niet in staat bent de basisregels van fatsoen te hanteren.
  FOK!mycroftheld zondag 31 mei 2026 @ 12:59:20 #211
128465 Wrapster
pi_220928595
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:35 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Iemand wegtrekken is gewoon gepast geweld in mijn ogen. Het komt op mij echt over alsof ze ongelukkig struikelde. Hij slaat er niet gelijk met de gummiknuppel op of haalt de muilkorf van zijn hond af om haar even te grazen te nemen hè.

Voor al die mensen die hier over zitten te janken. Er komt een tijd dat de politie niet meer in durft te grijpen omdat ze bang zijn voor een "onderzoek" dit creëren jullie met jullie gejank. Denk daar maar eens over na als je slachtoffer wordt van 1 of andere agressieve mongool en de politie niet in durft te grijpen. Jullie zijn er mede debet aan dat onze samenleving verhard omdat jullie willen dat ons politieapparaat "versoft" en niet meer in durft te grijpen. Jullie maken ons land en samenleving kapot. :r
Jullie zijn dit, jullie doen dat. Het is goed met je, ga ik verder geen woord aan spenderen.
heeft FOK verlaten
  zondag 31 mei 2026 @ 13:06:01 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220928628
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Klopt.

Die man had vernieling aangebracht aan zijn koelkast en televisie in het asielzoekerscentrum.

Is dan genoeg reden om zijn zwangere vrouw als een mongool naar de grond toe te smijten?

Nee dat is dat absoluut niet.

Fuck off man met het verdedigen van de zwakzinnige diknekken van de politie.

Altijd dezelfde lui ook :')

Het gezag van de politie is heilig en mag onder geen enkel beding in twijfel getrokken worden _O_
Natuurlijk niet. Zoals ik eerder zei: dit ziet er echt fout uit.

Je hoeft ook niet per se zwart of wit te kiezen of zo. "De politie moet boven welke twijfel verheven blijven" en "Dat wijf verdiende het sowieso" is allebei belachelijk om te kiezen als uitgangspunt.

Politiemensen kunnen fouten maken, iets verkeerd inschatten, iets te hardhandig uitvoeren. Burgers kunnen gevaarlijker zijn dan uit 15 seconden film zonder context op te maken is.

In elk geval is het gelukkig goed afgelopen voor vrouw en baby.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:08:54 #213
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220928644
Niemand hier was erbij maar toch weten ze allemaal precies het hele verhaal en ook hoe de politie had moeten reageren. Toch wel knap zo'n glazen bol 8)7 8)7
"Hoka Hey!"
  FOK!mycroftheld zondag 31 mei 2026 @ 13:14:43 #214
128465 Wrapster
pi_220928664
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.

Dit zijn vooral mensen die eerst een soort van amok-situatie veroorzaken en dan ineens mak worden oh nee toch niet, mes in je lies. Dat iemand op de knieën zit maakt niet dat de situatie onder controle is.
Ik vraag me af waarom ze hem niet meteen hebben geboeid en hij daar gehurkt stond. Ik las hier ergens dat hij een mes zou hebben gehad, ik zou zo'n gast dan meteen overmeesteren als politie zijnde om zeker te weten dat die niets meer kan doen. Die vrouw wuift alleen de hand van de agent weg, althans, dat is wat we zien. Waarna vervolgens de agent met de hond er op afgaat en volledig buiten zijn boekje gaat.

En ik zeg nergens dat de politie maar alles toe moet laten en ze mogen imo best gepast geweld gebruiken als de situatie daarom vraagt. Wat hier gebeurd vind ik echter volstrekt onnodig.
heeft FOK verlaten
pi_220928694
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:08 schreef matspontius het volgende:
Niemand hier was erbij maar toch weten ze allemaal precies het hele verhaal en ook hoe de politie had moeten reageren. Toch wel knap zo'n glazen bol 8)7 8)7
Apart wel. Er is gewoon een duidelijk filmpje. In een ander topic trek je je conclusief op basis van filmpjes van Twitter. Waarom deze keer niet?
  zondag 31 mei 2026 @ 13:30:01 #216
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220928721
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Maar die lui van XR doen ook daadwerkelijk iets wat niet oké is zoals een snelweg blokkeren

Die mogen ze idd met gepast geweld (als in vastpakken en meenemen) van de snelweg verwijderen

Imo een vrouw die er een beetje bijstaat en geen enkele bedrijging vormt voor de politie hoef je niet zo tegen de grond te smijten
Oja, en omdat het nu om een vrouw gaat is het plots vele malen erger

Ik dacht dat vrouwen anno 2026 hetzelfde wilde worden behandeld als mannen?
Beati pauperes spiritu
pi_220928722
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:14 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
:') x 1.000.000 dit mensenonterende beelden noemen. Dan ben je echt wel ver van het padje hoor.

Maar deze reactie is zo absurd dat ik niet zeker weet of je dit nu sarcastisch bedoeld. :')
:')
Je bent toch niet blind of heb je naar andere beelden zitten kijken dan ik?
blablablabla
  zondag 31 mei 2026 @ 13:31:53 #218
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220928731
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ah leuk, weer een fout nieuwsbericht

- Meerdere agenten zijn opgeroepen voor een dreigende situatie waarbij een mes is getrokken.
- Vrouw luistert niet naar agenten.
- Man rost er naar hartenlust op los.

Headline: "agent smijt vrouw op de grond"

Ja, jahoor goed artikel titel gemaakt.
Nu.nl gaat hier groots mee uitpakken natuurlijk
Beati pauperes spiritu
  zondag 31 mei 2026 @ 13:49:50 #219
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220928813
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een wijze les bij dit filmpje: trek vooral geen mes als je partner hoogzwanger is.
Sloop niet andermans eigendom, als je partner moet bevallen.
Negeer geen bevel van een agent, als je partner recalcitrant is.

Maar nee, laten we vooral als titel instellen 'agent smijt vrouw op de grond'. Want ja, die agent, die heet het gedaan!! wat een verschrikkelijke agent!!! onderzoek!111!!1111!!
en er was ook nog een hoent bij!
Tja, buitenlanders en politie aka slachtofferol en framen. Fijn land dit 🥳
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 14:09:29 #220
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220928897
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:30 schreef Elan het volgende:

[..]
:')
Je bent toch niet blind of heb je naar andere beelden zitten kijken dan ik?
Volgens mij ben jij degene die blind is. Dit mensonterende beelden noemen. :')
  zondag 31 mei 2026 @ 14:48:10 #221
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_220929093
Maar nu die agent maar aanklagen van poging tot Moord op een ongeboren kind.
Dit is gewoon schandalig, en dan lopen ze te klagen dat er zo veel geweld is tegen de politie.
Die man van haar vind ik hier wel wat te ver gaan , maar het is wel begrijpelijk.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_220929228
Het had een miskraam kunnen veroorzaken. Ik sta aan de kant van de man die op de agent in ramt.
pi_220929401
De gedachte die bij mij vooral speelt is dat die man beter in Griekenland had kunnen blijven en iedereen zich beter aan de Dublin-akkoorden had gehouden. Was deze ellende ook bespaard gebleven.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:19:03 #224
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220929404
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:01 schreef Peppert het volgende:
Het had een miskraam kunnen veroorzaken. Ik sta aan de kant van de man die op de agent in ramt.
Aldus meneer de gynaecoloog - praat niet over zaken waar je echt totaal geen benul van hebt. Nogmaals: ipv oliedom te reageren kan men zich beter eerst in de hele situatie verdiepen!
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')