Op Reddit stond wat speculatie over de toedracht maar heb het niet kunnen verifiėren.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We weten niks. We zien vijf agenten waaronder een agent met een hond. De situatie was blijkbaar al enige tijd erg gespannen. We kennen de aanleiding niet, we weten niet wst er in de minuten hier aan voorafgaand is gebeurt en wij horen achteraf dat die dame zwanger is.
Ik denk dat we er verstandig aan doen om te wachten met grote (voorlopige) conclusies te trekken
En dat hoeft dus niet een reden te zijn. Zwanger zoals hier, moslima zoals bij het bollendak, klein zoals bij het bollendak, blond omdat je net je haren gedaan hebt, grijs omdat je oud bent, homo omdat je homo bent?quote:Op zondag 31 mei 2026 00:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die vrouw stelt fysiek niets voor joh, nergens voor nodig om zo hard op te treden. Dat ze zwanger is maakt het nog 10x erger en idioter wat die agent heeft gedaan.
Mag niet van de overheid natuurlijk. Plus je bent je leven niet meer zeker. Dus gaan deze debielen nu voor vrouwen en kinderen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:56 schreef RotatoR het volgende:
Je ziet de politie steeds vaker losgaan op vrouwen en kinderen terwijl ze tegen rellende Marokkanen niets durven te doen.
Ze is gewoon mokerdik. Met je zwangerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een zwangere vrouw arresteren of beboeten vanwege niet luisteren kan ook op een andere manier dan dat deze holbewoner doet.
Ze heeft een BMI van 29.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is ook allemaal prima, maar een vrouw op de grond gooien kan het kind beschadigen en dat heeft nergens schuld aan. Bij de geboorte kan het kind prima van de moeder afgepakt worden verder.
jij was erbij?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:28 schreef LXIV het volgende:
Buitenproportioneel. Die vrouw was geen bedreiging. Dat haar man dan de aanval in gaat vind ik terecht, daar kun je hem niet aanrekenen.
Het gemiddelde niveau van Fok komt hier weer bovendrijven. Natuurlijk deden die modelburgers helemaal niets en sloeg de politie er zo maar op los - doen ze altijd in Nederland. Dit wordt weer eens geframed als extreem geweld tegen een "zwangere" modelburger en haar half gare doorgedraaide import. Wat een land is dit geworden zeg 🤮🤮🤮quote:Op zondag 31 mei 2026 07:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze is gewoon mokerdik. Met je zwangerHoe weet je dit? Ben jij de vader?
80 is best aardig voor een varken.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:08 schreef matspontius het volgende:
[..]
En een IQ van rond de 80 schat ik zo in.....
Zou het iets te maken hebben met sociale media dat de wereld zo afglijdt?quote:Op zondag 31 mei 2026 08:07 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het gemiddelde niveau van Fok komt hier weer bovendrijven. Natuurlijk deden die modelburgers helemaal niets en sloeg de politie er zo maar op los - doen ze altijd in Nederland. Dit wordt weer eens geframed als extreem geweld tegen een "zwangere" modelburger en haar half gare doorgedraaide import. Wat een land is dit geworden zeg 🤮🤮🤮
Ik wist niet dat er mensen waren die een BMI zo vanaf een video konden inschatten.quote:
Als je dat gaat testen, dan heb je straks nog een groter tekort aan politiemensen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)itie-start-onderzoek
[..]
[ x ]Had zomaar her einde kunnen zijn van de foetus. Hoog tijd voor een emotionele tests bij de politie. Extreem veel met een heel kort lontje. Dit is een gevaar voor de samenleving.
Intern "Onderzoek" van de politie... Hebben weinig mensen vertrouwen in denk ik.
Geen dank.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen waren die een BMI zo vanaf een video konden inschatten.
🤣🤣quote:Op zondag 31 mei 2026 08:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
80 is best aardig voor een varken.
Dit valt mij ook op inderdaad. In mijn post hierboven zeg ik ook dat die vrouw haar prioriteiten totaal niet op orde heeft en tussen agenten en een agressieve vandaal in gaat staan. Ik kan me ook voorstellen dat de agent niet eens gezien heeft dat de vrouw zwanger is. En als iemand een arrestatie belemmerd mag je als agent zo iemand gewoon met gepast geweld op afstand houden. Het lijkt er eerder op dat de vrouw struikelde en onderuit ging tijdens het wegtrekken. Ongelukkig maar niet intentioneel. Maar hier gaat iedereen gelijk weer los op de agent, en wordt deze virtueel gekruisigd. Ik heb echt medelijden met agenten vandaag de dag. Wat voor shit die allemaal meemaken. En dat ligt voor 99,99% gewoon aan de talloze totaalidioten die we hier rond hebben lopen en niet aan de agenten zelf. Onze samenleving is zwaar kapot.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:07 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het gemiddelde niveau van Fok komt hier weer bovendrijven. Natuurlijk deden die modelburgers helemaal niets en sloeg de politie er zo maar op los - doen ze altijd in Nederland. Dit wordt weer eens geframed als extreem geweld tegen een "zwangere" modelburger en haar half gare doorgedraaide import. Wat een land is dit geworden zeg 🤮🤮🤮
Beetje overdreven consequenties vind je niet? Want het is immers zo lastig met zoveel politiemensen een vrouwtje opzij te zetten. Maar nee, dat moet met veel en totaal onnodig geweld.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
En dat hoeft dus niet een reden te zijn. Zwanger zoals hier, moslima zoals bij het bollendak, klein zoals bij het bollendak, blond omdat je net je haren gedaan hebt, grijs omdat je oud bent, homo omdat je homo bent?
Als de politie zegt oprotten dan rot je op, en ga je niet eerst een discussie aan. Doe je dat wel, heb je zelf de consequenties te dragen.
Ben wel een beetje klaar met dat softe gedoe hier in dit land.
Belemmerdquote:Op zondag 31 mei 2026 08:56 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dit valt mij ook op inderdaad. In mijn post hierboven zeg ik ook dat die vrouw haar prioriteiten totaal niet op orde heeft en tussen agenten en een agressieve vandaal in gaat staan. Ik kan me ook voorstellen dat de agent niet eens gezien heeft dat de vrouw zwanger is. En als iemand een arrestatie belemmerd mag je als agent zo iemand gewoon met gepast geweld op afstand houden. Het lijkt er eerder op dat de vrouw struikelde en onderuit ging tijdens het wegtrekken. Ongelukkig maar niet intentioneel. Maar hier gaat iedereen gelijk weer los op de agent, en wordt deze virtueel gekruisigd. Ik heb echt medelijden met agenten vandaag de dag. Wat voor shit die allemaal meemaken. En dat ligt voor 99,99% gewoon aan de talloze totaalidioten die we hier rond hebben lopen en niet aan de agenten zelf. Onze samenleving is zwaar kapot.
En dan die suggestieve kuttitel van totaalidioot en xi-pijpertje mongooltjett er nog bij en het cirkeltje is weer rond hoor. Man man man
Nja dat kan je niet perse zien he, maar blijft een onnodige actie als ik de video bekijkquote:Op zondag 31 mei 2026 00:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die vrouw stelt fysiek niets voor joh, nergens voor nodig om zo hard op te treden. Dat ze zwanger is maakt het nog 10x erger en idioter wat die agent heeft gedaan.
Careful what you wish for.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ben wel een beetje klaar met dat softe gedoe hier in dit land.
Dat agressieve potenrammende schimmige hoerenlopers in dit soort situaties belanden snap ik ja. Dus dat jij aan je eigen hachje denkt is wel weer duidelijk. Maar jij lijkt maar niet te begrijpen dat minstens 90% van de Nederlanders wel normaal is en dit soort situaties gewoon zal mijden. Het is echt een achterlijke hyperbool om net te doen alsof agenten in het wilde weg mensen gaan neermaaien met de gummiknuppel.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Careful what you wish for.
Het is altijd leuk om politiegeweld tegenover anderen toe te juichen onder een bakje popcorn.
Totdat je zelf sclachtoffer gaat worden van misstanden. Dan wens je het "softe gedoe" wel terug.
Iemand wegtrekken is gewoon gepast geweld in mijn ogen. Het komt op mij echt over alsof ze ongelukkig struikelde. Hij slaat er niet gelijk met de gummiknuppel op of haalt de muilkorf van zijn hond af om haar even te grazen te nemen hč.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
BelemmerdGepast geweld
Dat hij niet heeft gezien dat ze zwanger was snap ik maar hoe hij deze situatie benaderd vind ik nogal ver gaan.
Mee eens en sws moet je als zwangere beter nadenken wat je doet.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:35 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Iemand wegtrekken is gewoon gepast geweld in mijn ogen. Het komt op mij echt over alsof ze ongelukkig struikelde. Hij slaat er niet gelijk met de gummiknuppel op of haalt de muilkorf van zijn hond af om haar even te grazen te nemen hč.
Voor al die mensen die hier over zitten te janken. Er komt een tijd dat de politie niet meer in durft te grijpen omdat ze bang zijn voor een "onderzoek" dit creėren jullie met jullie gejank. Denk daar maar eens over na als je slachtoffer wordt van 1 of andere agressieve mongool en de politie niet in durft te grijpen. Jullie zijn er mede debet aan dat onze samenleving verhard omdat jullie willen dat ons politieapparaat "versoft" en niet meer in durft te grijpen. Jullie maken ons land en samenleving kapot.
Jeetje. Je hebt wel gevoel voor drama zeg. Zou je wat mee moeten doen!quote:Op zondag 31 mei 2026 09:35 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Iemand wegtrekken is gewoon gepast geweld in mijn ogen. Het komt op mij echt over alsof ze ongelukkig struikelde. Hij slaat er niet gelijk met de gummiknuppel op of haalt de muilkorf van zijn hond af om haar even te grazen te nemen hč.
Voor al die mensen die hier over zitten te janken. Er komt een tijd dat de politie niet meer in durft te grijpen omdat ze bang zijn voor een "onderzoek" dit creėren jullie met jullie gejank. Denk daar maar eens over na als je slachtoffer wordt van 1 of andere agressieve mongool en de politie niet in durft te grijpen. Jullie zijn er mede debet aan dat onze samenleving verhard omdat jullie willen dat ons politieapparaat "versoft" en niet meer in durft te grijpen. Jullie maken ons land en samenleving kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ja man en dat is blijkbaar excesief geweldplegingquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef sp3c het volgende:
Lijkt dat hij haar weg probeert te trekken waarna ze struikelt
quote:Op zondag 31 mei 2026 09:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jeetje. Je hebt wel gevoel voor drama zeg. Zou je wat mee moeten doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedankt voor de bevestiging.
Dit is natuurlijk ook de vraagquote:Op zondag 31 mei 2026 08:49 schreef RealistAtheist het volgende:
Wat ik niet snap is dat je als zwangere vrouw tussen agenten en een agressieve vandaal in gaat staan. Dan heb je je prioriteiten echt totaal niet op orde hoor.Mijn god hoe dom kun je zijn.
rare zin...quote:
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:44 schreef Toine51 het volgende:
Waar is de rest van het filmpje?
Wat gebeurde vooraf?
Heb toch sterk de indruk dat er geknipt is om op deze manier de politie weer in een kwaad daglicht te zetten....
Allemaal ontslaan!quote:Op zondag 31 mei 2026 10:04 schreef Elan het volgende:
Mensonterende beelden. Hopelijk flikkeren ze alle betrokkenen er direct uit, en dan heb ik het niet over die asielzoekers.
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Beetje overdreven consequenties vind je niet? Want het is immers zo lastig met zoveel politiemensen een vrouwtje opzij te zetten. Maar nee, dat moet met veel en totaal onnodig geweld.
Daarbij had die vent zich allang overgegeven, hij kwam pas in actie nadat de vrouw op de grond gesmeten werd.
Jij ziet liever acties van de politie zoals ze dat in Amerika doen?
Ik heb liever dat ze dat aan wat Gucci nektasjes dragende fatbike jeugd en Golf racertjes duidelijk maken.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:59 schreef alternatif het volgende:
Er moet meer ontzag komen voor de popo
Wie niet wil luisteren moet maar voelen
Joh, alle experts hier weten uitstekend op afstand een situatie te lezen, hoe durf je daar tegenin te gaan!quote:Op zondag 31 mei 2026 10:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.
Dit zijn vooral mensen die eerst een soort van amok-situatie veroorzaken en dan ineens mak worden oh nee toch niet, mes in je lies. Dat iemand op de knieėn zit maakt niet dat de situatie onder controle is.
dat eerste sowieso. Zwanger zijn geeft je alleen geen recht om je te misdragen natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze dat aan wat Gucci nektasjes dragende fatbike jeugd en Golf racertjes duidelijk maken.
Op Reddit stond dat het een Palestijnse man was die te horen had gekregen dat hij zijn broer had verloren en een tv had gesloopt. De vrouw zou zijn vrouw zijn en wilde mee met de politie.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.
Dit zijn vooral mensen die eerst een soort van amok-situatie veroorzaken en dan ineens mak worden oh nee toch niet, mes in je lies. Dat iemand op de knieėn zit maakt niet dat de situatie onder controle is.
quote:Op zondag 31 mei 2026 10:04 schreef Elan het volgende:
Mensonterende beelden. Hopelijk flikkeren ze alle betrokkenen er direct uit, en dan heb ik het niet over die asielzoekers.
Ik weet inmiddels dat je bovenstaande opmerking dus wel serieus meende. Dat is al beklagenswaardig maar dat je deze post ook nog maakt is dan wel te verklaren ja. Dit is exact het vuile spelletje wat er gespeeld wordt door een bepaald slag mensen als jij.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.
Heb je het niet gezien? De agent stampt ook nog eens op haar hoofd en schopt haar tegen haar schenen, en daarna paktie zo zijn pistool jongen !quote:Op zondag 31 mei 2026 10:21 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dit is exact het vuile spelletje wat er gespeeld wordt door een bepaald slag mensen als jij.Framen dat ze aan de haren door de gang gesleurd wordt. Ze wordt gewoon aan haar arm en capuchon weggetrokken door 2 agenten. Om haar weg te krijgen bij de vechtpartij tussen de andere agenten en die agressieve vandaal. Idiote en walgelijke beschuldiging dit. Ga je schamen man.
Aan haar haren door de gang sleuren?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.
Ho ho ho. Nu doe je wel erg genuanceerd. De agenten zijn altijd fout en de arrestanten zijn altijd onschuldige slachtoffers van vuig politiegeweld hoor.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Post #92, zie je dit gebeurenquote:Op zondag 31 mei 2026 10:24 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Aan haar haren door de gang sleuren?
Jij geeft er ook een eigen draai aan het?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:44 schreef Toine51 het volgende:
Waar is de rest van het filmpje?
Wat gebeurde vooraf?
Heb toch sterk de indruk dat er geknipt is om op deze manier de politie weer in een kwaad daglicht te zetten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |