abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 00:36:02 #151
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220925741
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
We weten niks. We zien vijf agenten waaronder een agent met een hond. De situatie was blijkbaar al enige tijd erg gespannen. We kennen de aanleiding niet, we weten niet wst er in de minuten hier aan voorafgaand is gebeurt en wij horen achteraf dat die dame zwanger is.

Ik denk dat we er verstandig aan doen om te wachten met grote (voorlopige) conclusies te trekken
Op Reddit stond wat speculatie over de toedracht maar heb het niet kunnen verifiëren.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 00:51:19 #152
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220925772
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Die vrouw stelt fysiek niets voor joh, nergens voor nodig om zo hard op te treden. Dat ze zwanger is maakt het nog 10x erger en idioter wat die agent heeft gedaan.
En dat hoeft dus niet een reden te zijn. Zwanger zoals hier, moslima zoals bij het bollendak, klein zoals bij het bollendak, blond omdat je net je haren gedaan hebt, grijs omdat je oud bent, homo omdat je homo bent?

Als de politie zegt oprotten dan rot je op, en ga je niet eerst een discussie aan. Doe je dat wel, heb je zelf de consequenties te dragen.

Ben wel een beetje klaar met dat softe gedoe hier in dit land.
pi_220925830
Wat een debiel zeg. Ontlsaan lijkt mij we het minste.
pi_220925833
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:56 schreef RotatoR het volgende:
Je ziet de politie steeds vaker losgaan op vrouwen en kinderen terwijl ze tegen rellende Marokkanen niets durven te doen.
Mag niet van de overheid natuurlijk. Plus je bent je leven niet meer zeker. Dus gaan deze debielen nu voor vrouwen en kinderen.
pi_220926513
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Een zwangere vrouw arresteren of beboeten vanwege niet luisteren kan ook op een andere manier dan dat deze holbewoner doet.
Ze is gewoon mokerdik. Met je zwanger :') Hoe weet je dit? Ben jij de vader?
U MAD?
pi_220926523
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:31 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is ook allemaal prima, maar een vrouw op de grond gooien kan het kind beschadigen en dat heeft nergens schuld aan. Bij de geboorte kan het kind prima van de moeder afgepakt worden verder.
Ze heeft een BMI van 29.
U MAD?
pi_220926615
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:28 schreef LXIV het volgende:
Buitenproportioneel. Die vrouw was geen bedreiging. Dat haar man dan de aanval in gaat vind ik terecht, daar kun je hem niet aanrekenen.
jij was erbij?

Volgens de politie zijn de beelden gemaakt op 19 mei bij een asielzoekerscentrum aan de Kampweg in Zeist. Agenten waren daar rond 21.50 uur aanwezig na een melding van bedreiging en vernieling waarbij volgens de politie sprake was van een mes.

De video's die nu overal opduiken laten slechts een deel van het incident zien.


:')
  zondag 31 mei 2026 @ 08:07:22 #158
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220926634
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 07:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ze is gewoon mokerdik. Met je zwanger :') Hoe weet je dit? Ben jij de vader?
Het gemiddelde niveau van Fok komt hier weer bovendrijven. Natuurlijk deden die modelburgers helemaal niets en sloeg de politie er zo maar op los - doen ze altijd in Nederland. Dit wordt weer eens geframed als extreem geweld tegen een "zwangere" modelburger en haar half gare doorgedraaide import. Wat een land is dit geworden zeg 🤮🤮🤮
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 08:08:14 #159
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220926648
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 07:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ze heeft een BMI van 29.
En een IQ van rond de 80 schat ik zo in.....
"Hoka Hey!"
pi_220926663
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:08 schreef matspontius het volgende:

[..]
En een IQ van rond de 80 schat ik zo in.....
80 is best aardig voor een varken.
U MAD?
pi_220926674
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:07 schreef matspontius het volgende:

[..]
Het gemiddelde niveau van Fok komt hier weer bovendrijven. Natuurlijk deden die modelburgers helemaal niets en sloeg de politie er zo maar op los - doen ze altijd in Nederland. Dit wordt weer eens geframed als extreem geweld tegen een "zwangere" modelburger en haar half gare doorgedraaide import. Wat een land is dit geworden zeg 🤮🤮🤮
Zou het iets te maken hebben met sociale media dat de wereld zo afglijdt?
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 08:10:50 #162
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220926696
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 07:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ze heeft een BMI van 29.
Ik wist niet dat er mensen waren die een BMI zo vanaf een video konden inschatten.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 31 mei 2026 @ 08:26:01 #163
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_220926812
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)itie-start-onderzoek
[..]
[ x ]

:N Had zomaar her einde kunnen zijn van de foetus. Hoog tijd voor een emotionele tests bij de politie. Extreem veel met een heel kort lontje. Dit is een gevaar voor de samenleving.

Intern "Onderzoek" van de politie... Hebben weinig mensen vertrouwen in denk ik.
Als je dat gaat testen, dan heb je straks nog een groter tekort aan politiemensen.

Zelf weten, hoor.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220926825
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:10 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ik wist niet dat er mensen waren die een BMI zo vanaf een video konden inschatten.
Geen dank.
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 08:27:59 #165
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220926827
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
80 is best aardig voor een varken.
🤣🤣
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 08:49:51 #166
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220926926
Wat ik niet snap is dat je als zwangere vrouw tussen agenten en een agressieve vandaal in gaat staan. Dan heb je je prioriteiten echt totaal niet op orde hoor. :') Mijn god hoe dom kun je zijn.
  zondag 31 mei 2026 @ 08:56:07 #167
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220926939
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:07 schreef matspontius het volgende:

[..]
Het gemiddelde niveau van Fok komt hier weer bovendrijven. Natuurlijk deden die modelburgers helemaal niets en sloeg de politie er zo maar op los - doen ze altijd in Nederland. Dit wordt weer eens geframed als extreem geweld tegen een "zwangere" modelburger en haar half gare doorgedraaide import. Wat een land is dit geworden zeg 🤮🤮🤮
Dit valt mij ook op inderdaad. In mijn post hierboven zeg ik ook dat die vrouw haar prioriteiten totaal niet op orde heeft en tussen agenten en een agressieve vandaal in gaat staan. Ik kan me ook voorstellen dat de agent niet eens gezien heeft dat de vrouw zwanger is. En als iemand een arrestatie belemmerd mag je als agent zo iemand gewoon met gepast geweld op afstand houden. Het lijkt er eerder op dat de vrouw struikelde en onderuit ging tijdens het wegtrekken. Ongelukkig maar niet intentioneel. Maar hier gaat iedereen gelijk weer los op de agent, en wordt deze virtueel gekruisigd. Ik heb echt medelijden met agenten vandaag de dag. Wat voor shit die allemaal meemaken. En dat ligt voor 99,99% gewoon aan de talloze totaalidioten die we hier rond hebben lopen en niet aan de agenten zelf. Onze samenleving is zwaar kapot. :r

En dan die suggestieve kuttitel van totaalidioot en xi-pijpertje mikeytt er nog bij en het cirkeltje is weer rond hoor. Mikeytt die dictatuur china de hemel in prijst en hier continu onze overheid en uitvoerende macht afzeikt. Cognitieve dissonantie much? Man man man :')

[ Bericht 4% gewijzigd door RealistAtheist op 31-05-2026 09:03:47 ]
  FOK!mycroftheld zondag 31 mei 2026 @ 09:02:18 #168
128465 Wrapster
pi_220926996
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:51 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
En dat hoeft dus niet een reden te zijn. Zwanger zoals hier, moslima zoals bij het bollendak, klein zoals bij het bollendak, blond omdat je net je haren gedaan hebt, grijs omdat je oud bent, homo omdat je homo bent?

Als de politie zegt oprotten dan rot je op, en ga je niet eerst een discussie aan. Doe je dat wel, heb je zelf de consequenties te dragen.

Ben wel een beetje klaar met dat softe gedoe hier in dit land.
Beetje overdreven consequenties vind je niet? Want het is immers zo lastig met zoveel politiemensen een vrouwtje opzij te zetten. Maar nee, dat moet met veel en totaal onnodig geweld.

Daarbij had die vent zich allang overgegeven, hij kwam pas in actie nadat de vrouw op de grond gesmeten werd.

Jij ziet liever acties van de politie zoals ze dat in Amerika doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Wrapster op 31-05-2026 09:07:41 ]
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld zondag 31 mei 2026 @ 09:06:47 #169
128465 Wrapster
pi_220927065
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:56 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Dit valt mij ook op inderdaad. In mijn post hierboven zeg ik ook dat die vrouw haar prioriteiten totaal niet op orde heeft en tussen agenten en een agressieve vandaal in gaat staan. Ik kan me ook voorstellen dat de agent niet eens gezien heeft dat de vrouw zwanger is. En als iemand een arrestatie belemmerd mag je als agent zo iemand gewoon met gepast geweld op afstand houden. Het lijkt er eerder op dat de vrouw struikelde en onderuit ging tijdens het wegtrekken. Ongelukkig maar niet intentioneel. Maar hier gaat iedereen gelijk weer los op de agent, en wordt deze virtueel gekruisigd. Ik heb echt medelijden met agenten vandaag de dag. Wat voor shit die allemaal meemaken. En dat ligt voor 99,99% gewoon aan de talloze totaalidioten die we hier rond hebben lopen en niet aan de agenten zelf. Onze samenleving is zwaar kapot. :r

En dan die suggestieve kuttitel van totaalidioot en xi-pijpertje mongooltjett er nog bij en het cirkeltje is weer rond hoor. Man man man :')
Belemmerd :') Gepast geweld :')

Dat hij niet heeft gezien dat ze zwanger was snap ik maar hoe hij deze situatie benaderd vind ik nogal ver gaan.
heeft FOK verlaten
pi_220927081
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Die vrouw stelt fysiek niets voor joh, nergens voor nodig om zo hard op te treden. Dat ze zwanger is maakt het nog 10x erger en idioter wat die agent heeft gedaan.
Nja dat kan je niet perse zien he, maar blijft een onnodige actie als ik de video bekijk
  zondag 31 mei 2026 @ 09:11:37 #171
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220927093
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ben wel een beetje klaar met dat softe gedoe hier in dit land.
Careful what you wish for.

Het is altijd leuk om politiegeweld tegenover anderen toe te juichen onder een bakje popcorn.
Totdat je zelf sclachtoffer gaat worden van misstanden. Dan wens je het "softe gedoe" wel terug.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:22:56 #172
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220927137
Zonder de voorgeschiedenis te kennen lijkt dit nogal excessief. Ik ben helemaal voor "luisteren, en anders voelen" maar dit zou toch ook anders aangepakt kunnen worden. Geweld pas je toe als het niet anders kan, en niet meer dan nodig.
Huilen dan.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:27:06 #173
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220927151
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Careful what you wish for.

Het is altijd leuk om politiegeweld tegenover anderen toe te juichen onder een bakje popcorn.
Totdat je zelf sclachtoffer gaat worden van misstanden. Dan wens je het "softe gedoe" wel terug.
Dat agressieve potenrammende schimmige hoerenlopers in dit soort situaties belanden snap ik ja. Dus dat jij aan je eigen hachje denkt is wel weer duidelijk. Maar jij lijkt maar niet te begrijpen dat minstens 90% van de Nederlanders wel normaal is en dit soort situaties gewoon zal mijden. Het is echt een achterlijke hyperbool om net te doen alsof agenten in het wilde weg mensen gaan neermaaien met de gummiknuppel. :')
  zondag 31 mei 2026 @ 09:35:11 #174
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220927169
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:06 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Belemmerd :') Gepast geweld :')

Dat hij niet heeft gezien dat ze zwanger was snap ik maar hoe hij deze situatie benaderd vind ik nogal ver gaan.
Iemand wegtrekken is gewoon gepast geweld in mijn ogen. Het komt op mij echt over alsof ze ongelukkig struikelde. Hij slaat er niet gelijk met de gummiknuppel op of haalt de muilkorf van zijn hond af om haar even te grazen te nemen hè.

Voor al die mensen die hier over zitten te janken. Er komt een tijd dat de politie niet meer in durft te grijpen omdat ze bang zijn voor een "onderzoek" dit creëren jullie met jullie gejank. Denk daar maar eens over na als je slachtoffer wordt van 1 of andere agressieve mongool en de politie niet in durft te grijpen. Jullie zijn er mede debet aan dat onze samenleving verhard omdat jullie willen dat ons politieapparaat "versoft" en niet meer in durft te grijpen. Jullie maken ons land en samenleving kapot. :r
pi_220927194
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:35 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Iemand wegtrekken is gewoon gepast geweld in mijn ogen. Het komt op mij echt over alsof ze ongelukkig struikelde. Hij slaat er niet gelijk met de gummiknuppel op of haalt de muilkorf van zijn hond af om haar even te grazen te nemen hè.

Voor al die mensen die hier over zitten te janken. Er komt een tijd dat de politie niet meer in durft te grijpen omdat ze bang zijn voor een "onderzoek" dit creëren jullie met jullie gejank. Denk daar maar eens over na als je slachtoffer wordt van 1 of andere agressieve mongool en de politie niet in durft te grijpen. Jullie zijn er mede debet aan dat onze samenleving verhard omdat jullie willen dat ons politieapparaat "versoft" en niet meer in durft te grijpen. Jullie maken ons land en samenleving kapot. :r
Mee eens en sws moet je als zwangere beter nadenken wat je doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')