quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat het om een zwangere vrouw gaat en haar ongeboren kind beschermd dient te worden.
Ja, prima, zolang die zwangere vrouw maar netjes en beleefd blijft en meewerkt. Dat is blijkbaar niet gebeurd hier. Zie bijvoorbeeld mijn tweede alinea.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tja als je niet begrijpt dat men verwacht dat ze wel kwaadwillenden tegen houden om op een spoor te gaan zitten, maar niet verwacht zwangere vrouwen dusdanig te mishandelen vermoed ik ook dat ik het je niet duidelijk kan maken.
Mijn morele kompas is stuk gegaan door de nonstop influx van kansloze Afrikanen in mijn ooit zo mooie land.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat was absoluut niet in positieve zin. Als je dat echt een voorbeeld vindt, is er heel veel mis met je morele kompas.
Het niet netjes of beleefd meewerken, wie deze subjectieve criteria dan ook maar moet beoordelen, is nochtans geen vrijbrief om dusdanig geweld te gebruiken natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Ja, prima, zolang die zwangere vrouw maar netjes en beleefd blijft en meewerkt. Dat is blijkbaar niet gebeurd hier. Zie bijvoorbeeld mijn tweede alinea.
Ja hoor, dat is het wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het niet netjes of beleefd meewerken, wie deze subjectieve criteria dan ook maar moet beoordelen, is nochtans geen vrijbrief om dusdanig geweld te gebruiken natuurlijk.
Nee, de politie mag wanneer nodig gepast geweld gebruiken. Ze mogen er niet zomaar op los rammen of erger. De politie heeft het geweldsmonopolie in Nederland, daar past ook een grote verantwoordelijkheid bij.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is het wel.
De politie geeft je een opdracht, bijvoorbeeld de opdracht om te vertrekken. Daar dien je gewoon gehoor aan te geven, want het is de politie. Zo niet, dan kan je erop rekenen dat het geduld een keer opraakt en er gebruik gemaakt gaat worden van de mogelijkheid om geweld toe te passen.
Overigens vind ik iemand aan de arm rukken nog niet zo excessief. Het is geen wapenstok in de nek, tazer, pepperspray, etc.
Er wordt aanvankelijk niet op los geramd, er wordt aan een arm getrokken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee, de politie mag wanneer nodig gepast geweld gebruiken. Ze mogen er niet zomaar op los rammen of erger. De politie heeft het geweldsmonopolie in Nederland, daar past ook een grote verantwoordelijkheid bij.
Er wordt een hoogzwangere vrouw zo godsgruwelijk hard tegen de grond gesmeten dan het een wonder is dat het kind niet is overleden, terwijl er een absolute overmacht aan politie aanwezig is.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er wordt aanvankelijk niet op los geramd, er wordt aan een arm getrokken.
En als iemand meermaals geen gehoor geeft aan bevelen, maakt diegene het nodig om gepast geweld te gebruiken.
Er wordt een vrouw met een vette pens aan haar arm getrokken, waardoor ze valt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er wordt een hoogzwangere vrouw zo godsgruwelijk hard tegen de grond gesmeten dan het een wonder is dat het kind niet is overleden, terwijl er een absolute overmacht aan politie aanwezig is.
Precies wat @Jordy-B zegt, dat is het na een aantal waarschuwingen wel. Zoals ik al zei, ik ben nog NOOIT uit het niets in elkaar gerost door de politie noch ken ik iemand waarbij dat ooit gebeurd is. Dat hier geen waarschuwingen of gesprekken aan vooraf zijn gegaan geloof ik echt helemaal niets van.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het niet netjes of beleefd meewerken, wie deze subjectieve criteria dan ook maar moet beoordelen, is nochtans geen vrijbrief om dusdanig geweld te gebruiken natuurlijk.
Niet zo overdrijven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er wordt een hoogzwangere vrouw zo godsgruwelijk hard tegen de grond gesmeten dan het een wonder is dat het kind niet is overleden, terwijl er een absolute overmacht aan politie aanwezig is.
Ach, knapzakjequote:
Dan kun je haar vastpakken of haar handen vastbinden, maar niet op een manier behandelen waar er gevaar bestaat voor iemand die geen invloed kan uitoefenen op de beslissingen van de moeder.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Ja, prima, zolang die zwangere vrouw maar netjes en beleefd blijft en meewerkt. Dat is blijkbaar niet gebeurd hier. Zie bijvoorbeeld mijn tweede alinea.
Het gaat niet om vrouwen, het gaat om zwangere vrouwen. Als deze vrouw niet zwanger is, is er dan ook niks aan hand.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:33 schreef Tengano het volgende:
Hier zie je wat undercover agenten doen met vrouwen
Bekijk deze YouTube-video
Is ze zwanger ?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, de eerste maanden hoef je dat niet te zien.quote:
1. We weten niet wat hier aan voorafging.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Gek dat ze het kwartier voorafgaand niet hebben gefilmd. Al die droeftoeters die reageren dat de politie deëscalerend moet optredenNiet willen luisteren, nou dan krijg je dit. Dit is nu al een waardeloze moeder en het kind is nog niet eens geboren. Tuig.
#teamagent
Begrijpelijke reactie van hem ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:55 schreef Since2003 het volgende:
Dikke props voor haar man in elk geval.
Wat heeft die hond nou weer gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:57 schreef Harvest89 het volgende:
Agent moet meteen de papieren krijgen.
Beetje stoer doen met die kuthond van hem. Machtsbeluste mafketel.
Vreselijk gewoon vreselijk, dat rechtvaardigt natuurlijk het optreden tegen zijn zwangere vriendin/vrouw.quote:
Mwa, het is gefilmd. Veel mensen hebben het nu gezien.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
Intern "Onderzoek" van de politie... Hebben weinig mensen vertrouwen in denk ik.
Ach de standaard echo kamer reactie waardoor dit forum per dag onaantrekkelijker wordt voor "normale" mensenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:56 schreef RotatoR het volgende:
Je ziet de politie steeds vaker losgaan op vrouwen en kinderen terwijl ze tegen rellende Marokkanen niets durven te doen.
Is een kwestie van proportionaliteit en subsidiariteit hequote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Gek dat ze het kwartier voorafgaand niet hebben gefilmd. Al die droeftoeters die reageren dat de politie deëscalerend moet optredenNiet willen luisteren, nou dan krijg je dit. Dit is nu al een waardeloze moeder en het kind is nog niet eens geboren. Tuig.
#teamagent
Dit is toch een belachelijke reactie kerel. Kijk naar dat filmpje.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:05 schreef matspontius het volgende:
Ach, het betreft weer onze zo gewaardeerde modelburgers. En uiteraard gaat hier helemaal niets aan vooraf. De politie in Nederland ramt er sowieso maar lukraak op los 🤪🤪 Men ziet een heel klein gedeelte van de situatie en zie weer al die achterlijke reacties.....
Een zwangere vrouw arresteren of beboeten vanwege niet luisteren kan ook op een andere manier dan dat deze holbewoner doet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Niet willen luisteren, nou dan krijg je dit.
Zo’n vaart zal het niet lopen aangezien jij ook gewoon nog vrij rondloopt, ouwe potenrammer dat je er bent.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is toch een belachelijke reactie kerel. Kijk naar dat filmpje.
Wat deed die zwangere vrouw dat rechtvaardigt dat ze zo met geweld op de grond gesmeten wordt?
Als die een miskraam zou krijgen, dan hoort die agent de cel in te gaan voor moord.
Ik was en ben geen politieagent.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:16 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Zo’n vaart zal het niet lopen aangezien jij ook gewoon nog vrij rondloopt, ouwe potenrammer dat je er bent.
Ik neem aan dat dat zijn vriendin/vrouw is, en dat kind van hem is.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij ook een verkeerde keuze heeft gemaakt door na dat incident op de politie los te gaan.
Ik zeg er pal onder "dat neemt niet weg".quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vreselijk gewoon vreselijk, dat rechtvaardigt natuurlijk het optreden tegen zijn zwangere vriendin/vrouw.
"U heeft uw koelkast vernield, waar is uw zwangere vrouw zodat ik die op de grond kan gooien?"
Welke misdaden heeft zij betreden dan???quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:57 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Misschien moet je als zwangere vrouw geen misdaden betreden?
Nog even en de politie had een hakbijlquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat zijn vriendin/vrouw is, en dat kind van hem is.
Als dat zo is is het niets meer dan een begrijpelijke reactie dat hij zo los gaat, instinct, zijn kind had dood kunnen zijn. Ik zou hetzelfde doen.
Maar je zegt het wel er bij wat nergens voor nodig is.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zeg er pal onder "dat neemt niet weg".
Ik reageerde ook op een post "dikke props voor die man". Die man was dus de oorzaak van die hele situatie.
Dus gewoon even alles lezen en niet selectief quoten
Jij staat natuurlijk als een dropje er naar te kijken als iemand zo met jouw vrouw en ongeboren kind zou omgaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:34 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nog even en de politie had een hakbijl
Harvest die geweld tegen de politie goedpraat, picture us surprised.
Welja joh, ze ligt al maanden in kritieke toestand in het ziekenhuis. Tis allemaal vreselijk, en Harvest zou als de volslagen doorgesnoven debiel in het filmpje direct op de politie hoeken. Nu weten we beiden dat jij al helemaal niks nodig hebt om geweld te gebruiken dus dat zegt natuurlijk niks.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij staat natuurlijk als een dropje er naar te kijken als iemand zo met jou vrouw en ongeboren kind zou omgaan.
We weten niks. We zien vijf agenten waaronder een agent met een hond. De situatie was blijkbaar al enige tijd erg gespannen. We kennen de aanleiding niet, we weten niet wst er in de minuten hier aan voorafgaand is gebeurt en wij horen achteraf dat die dame zwanger is.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar je zegt het wel er bij wat nergens voor nodig is.
Al heeft die man 100 konijntjes doodgestoken, slaat nergens op om zijn zwangere vrouw zo op de grond te trekken.
Knip
"De situatie is gespannen".quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We weten niks. We zien vijf agenten waaronder een agent met een hond. De situatie was blijkbaar al enige tijd erg gespannen. We kennen de aanleiding niet, we weten niet wst er in de minuten hier aan voorafgaand is gebeurt en wij horen achteraf dat die dame zwanger is.
Ik denk dat we er verstandig aan doen om te wachten met grote (voorlopige) conclusies te trekken
Dat zeg ik dan ook letterlijk. En opnieuw: ik reageerde op een post over die man.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar je zegt het wel er bij wat nergens voor nodig is.
Al heeft die man 100 konijntjes doodgestoken, slaat nergens op om zijn zwangere vrouw zo op de grond te trekken.
Dat weten we niet op grond van alleen deze beelden. Wat we wel weten is dat deze man net zo agressief is geweest dat de politie erbij is geroepen.quote:Zowel die man als vrouw zijn geen bedreiging voor die agenten.
Ook dat weten we niet, dat hangt af van wat er eerder gebeurd is en wij hebben geen politietraining gehad of ervaring met zo'n situatie inschatten.quote:En als ze om wat voor reden dan ook niet mee willen werken, zijn er 100 betere/veiligere manieren om ze te arresteren.
Onderbuikje is lekker aanwezig bij Harvestje, op basis van 15 seconden materiaal mag de agent direct ontslagen wordenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"De situatie is gespannen".
-Er staan 5 agenten tegenover 2 ongewapende mensen.
-Man zit op zijn knieën, waarschijnlijk om zich over te geven.
-Zwangere vrouw vormt geen enkele bedreiging, behalve dat ze haar mond gebruikt. (Wat vrouwen in allerlei situaties nu eenmaal doen).
-Agent met hond trekt uit het niets zwangere vrouw op de grond, met kans op ernstig letsel voor haar ongeboren kindje.
Ik hoef niet te wachten om conclusies te trekken hoor. Die agent met hond is een mafketel, en hoort niet in die functie.
En ik moet andere users in dit topic hier ook gelijk geven. Als een criminele buurt staat te rellen en vuurwerk op politie auto's schiet. Zijn ze bang en vluchten ze weg.
Maar een zwangere vrouw kunnen we met 5 man insluiten en op de grond trekken hoor. "Waakzaam en dienstbaar".
Kijkend naar je eerdere reactie heeft je vrouw of toekomstige vrouw erg veel geluk met jou...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:48 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Onderbuikje is lekker aanwezig bij Harvestje, op basis van 15 seconden materiaal mag de agent direct ontslagen wordende gemiddelde PVVer is er niks bij
Zie het nu, sorry, daar heb ik dan overheen gelezen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:46 schreef Qarrad het volgende:
Dat zeg ik dan ook letterlijk. En opnieuw: ik reageerde op een post over die man.
Jawel, zo'n vrouw stelt fysiek niets voor. Die agent gebruikt daar gewoon buitensporig geweld in die situatie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |