quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat het om een zwangere vrouw gaat en haar ongeboren kind beschermd dient te worden.
Ja, prima, zolang die zwangere vrouw maar netjes en beleefd blijft en meewerkt. Dat is blijkbaar niet gebeurd hier. Zie bijvoorbeeld mijn tweede alinea.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tja als je niet begrijpt dat men verwacht dat ze wel kwaadwillenden tegen houden om op een spoor te gaan zitten, maar niet verwacht zwangere vrouwen dusdanig te mishandelen vermoed ik ook dat ik het je niet duidelijk kan maken.
Mijn morele kompas is stuk gegaan door de nonstop influx van kansloze Afrikanen in mijn ooit zo mooie land.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat was absoluut niet in positieve zin. Als je dat echt een voorbeeld vindt, is er heel veel mis met je morele kompas.
Het niet netjes of beleefd meewerken, wie deze subjectieve criteria dan ook maar moet beoordelen, is nochtans geen vrijbrief om dusdanig geweld te gebruiken natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Ja, prima, zolang die zwangere vrouw maar netjes en beleefd blijft en meewerkt. Dat is blijkbaar niet gebeurd hier. Zie bijvoorbeeld mijn tweede alinea.
Ja hoor, dat is het wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het niet netjes of beleefd meewerken, wie deze subjectieve criteria dan ook maar moet beoordelen, is nochtans geen vrijbrief om dusdanig geweld te gebruiken natuurlijk.
Nee, de politie mag wanneer nodig gepast geweld gebruiken. Ze mogen er niet zomaar op los rammen of erger. De politie heeft het geweldsmonopolie in Nederland, daar past ook een grote verantwoordelijkheid bij.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is het wel.
De politie geeft je een opdracht, bijvoorbeeld de opdracht om te vertrekken. Daar dien je gewoon gehoor aan te geven, want het is de politie. Zo niet, dan kan je erop rekenen dat het geduld een keer opraakt en er gebruik gemaakt gaat worden van de mogelijkheid om geweld toe te passen.
Overigens vind ik iemand aan de arm rukken nog niet zo excessief. Het is geen wapenstok in de nek, tazer, pepperspray, etc.
Er wordt aanvankelijk niet op los geramd, er wordt aan een arm getrokken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee, de politie mag wanneer nodig gepast geweld gebruiken. Ze mogen er niet zomaar op los rammen of erger. De politie heeft het geweldsmonopolie in Nederland, daar past ook een grote verantwoordelijkheid bij.
Er wordt een hoogzwangere vrouw zo godsgruwelijk hard tegen de grond gesmeten dan het een wonder is dat het kind niet is overleden, terwijl er een absolute overmacht aan politie aanwezig is.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er wordt aanvankelijk niet op los geramd, er wordt aan een arm getrokken.
En als iemand meermaals geen gehoor geeft aan bevelen, maakt diegene het nodig om gepast geweld te gebruiken.
Er wordt een vrouw met een vette pens aan haar arm getrokken, waardoor ze valt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er wordt een hoogzwangere vrouw zo godsgruwelijk hard tegen de grond gesmeten dan het een wonder is dat het kind niet is overleden, terwijl er een absolute overmacht aan politie aanwezig is.
Precies wat @Jordy-B zegt, dat is het na een aantal waarschuwingen wel. Zoals ik al zei, ik ben nog NOOIT uit het niets in elkaar gerost door de politie noch ken ik iemand waarbij dat ooit gebeurd is. Dat hier geen waarschuwingen of gesprekken aan vooraf zijn gegaan geloof ik echt helemaal niets van.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het niet netjes of beleefd meewerken, wie deze subjectieve criteria dan ook maar moet beoordelen, is nochtans geen vrijbrief om dusdanig geweld te gebruiken natuurlijk.
Niet zo overdrijven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er wordt een hoogzwangere vrouw zo godsgruwelijk hard tegen de grond gesmeten dan het een wonder is dat het kind niet is overleden, terwijl er een absolute overmacht aan politie aanwezig is.
Ach, knapzakjequote:
Dan kun je haar vastpakken of haar handen vastbinden, maar niet op een manier behandelen waar er gevaar bestaat voor iemand die geen invloed kan uitoefenen op de beslissingen van de moeder.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Ja, prima, zolang die zwangere vrouw maar netjes en beleefd blijft en meewerkt. Dat is blijkbaar niet gebeurd hier. Zie bijvoorbeeld mijn tweede alinea.
Het gaat niet om vrouwen, het gaat om zwangere vrouwen. Als deze vrouw niet zwanger is, is er dan ook niks aan hand.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:33 schreef Tengano het volgende:
Hier zie je wat undercover agenten doen met vrouwen
Bekijk deze YouTube-video
Is ze zwanger ?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, de eerste maanden hoef je dat niet te zien.quote:
1. We weten niet wat hier aan voorafging.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Gek dat ze het kwartier voorafgaand niet hebben gefilmd. Al die droeftoeters die reageren dat de politie deëscalerend moet optredenNiet willen luisteren, nou dan krijg je dit. Dit is nu al een waardeloze moeder en het kind is nog niet eens geboren. Tuig.
#teamagent
Begrijpelijke reactie van hem ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:55 schreef Since2003 het volgende:
Dikke props voor haar man in elk geval.
Wat heeft die hond nou weer gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:57 schreef Harvest89 het volgende:
Agent moet meteen de papieren krijgen.
Beetje stoer doen met die kuthond van hem. Machtsbeluste mafketel.
Vreselijk gewoon vreselijk, dat rechtvaardigt natuurlijk het optreden tegen zijn zwangere vriendin/vrouw.quote:
Mwa, het is gefilmd. Veel mensen hebben het nu gezien.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
Intern "Onderzoek" van de politie... Hebben weinig mensen vertrouwen in denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |