abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:05:52 #126
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220924818
Ach, het betreft weer onze zo gewaardeerde modelburgers. En uiteraard gaat hier helemaal niets aan vooraf. De politie in Nederland ramt er sowieso maar lukraak op los 🤪🤪 Men ziet een heel klein gedeelte van de situatie en zie weer al die achterlijke reacties.....
"Hoka Hey!"
pi_220924851
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:56 schreef RotatoR het volgende:
Je ziet de politie steeds vaker losgaan op vrouwen en kinderen terwijl ze tegen rellende Marokkanen niets durven te doen.
Ach de standaard echo kamer reactie waardoor dit forum per dag onaantrekkelijker wordt voor "normale" mensen
pi_220924878
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Gek dat ze het kwartier voorafgaand niet hebben gefilmd. Al die droeftoeters die reageren dat de politie deëscalerend moet optreden :') Niet willen luisteren, nou dan krijg je dit. Dit is nu al een waardeloze moeder en het kind is nog niet eens geboren. Tuig.

#teamagent
Is een kwestie van proportionaliteit en subsidiariteit he

Maar ik lees wel eens dat sommige liever Murica taferelen zien. Niet luisteren = kogels vangen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:13:36 #129
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924887
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:05 schreef matspontius het volgende:
Ach, het betreft weer onze zo gewaardeerde modelburgers. En uiteraard gaat hier helemaal niets aan vooraf. De politie in Nederland ramt er sowieso maar lukraak op los 🤪🤪 Men ziet een heel klein gedeelte van de situatie en zie weer al die achterlijke reacties.....
Dit is toch een belachelijke reactie kerel. Kijk naar dat filmpje.
Wat deed die zwangere vrouw dat rechtvaardigt dat ze zo met geweld op de grond gesmeten wordt?

Als die een miskraam zou krijgen, dan hoort die agent de cel in te gaan voor moord.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:16:01 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924910
quote:
Niet willen luisteren, nou dan krijg je dit.
Een zwangere vrouw arresteren of beboeten vanwege niet luisteren kan ook op een andere manier dan dat deze holbewoner doet.
pi_220924911
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit is toch een belachelijke reactie kerel. Kijk naar dat filmpje.
Wat deed die zwangere vrouw dat rechtvaardigt dat ze zo met geweld op de grond gesmeten wordt?

Als die een miskraam zou krijgen, dan hoort die agent de cel in te gaan voor moord.
Zo’n vaart zal het niet lopen aangezien jij ook gewoon nog vrij rondloopt, ouwe potenrammer dat je er bent.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:18:00 #132
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924924
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:16 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Zo’n vaart zal het niet lopen aangezien jij ook gewoon nog vrij rondloopt, ouwe potenrammer dat je er bent.
Ik was en ben geen politieagent.
En die gozer in dat filmpje is net zo ongeschikt.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:24:01 #133
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924969
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:06 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Neemt niet weg dat hij ook een verkeerde keuze heeft gemaakt door na dat incident op de politie los te gaan.
Ik neem aan dat dat zijn vriendin/vrouw is, en dat kind van hem is.
Als dat zo is is het niets meer dan een begrijpelijke reactie dat hij zo los gaat, instinct, zijn kind had dood kunnen zijn. Ik zou hetzelfde doen.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:24:18 #134
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220924972
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Vreselijk gewoon vreselijk, dat rechtvaardigt natuurlijk het optreden tegen zijn zwangere vriendin/vrouw.

"U heeft uw koelkast vernield, waar is uw zwangere vrouw zodat ik die op de grond kan gooien?"
Ik zeg er pal onder "dat neemt niet weg".

Ik reageerde ook op een post "dikke props voor die man". Die man was dus de oorzaak van die hele situatie.

Dus gewoon even alles lezen en niet selectief quoten :)
pi_220925035
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:57 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Misschien moet je als zwangere vrouw geen misdaden betreden?
Welke misdaden heeft zij betreden dan???
pi_220925036
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat dat zijn vriendin/vrouw is, en dat kind van hem is.
Als dat zo is is het niets meer dan een begrijpelijke reactie dat hij zo los gaat, instinct, zijn kind had dood kunnen zijn. Ik zou hetzelfde doen.
Nog even en de politie had een hakbijl :D
Harvest die geweld tegen de politie goedpraat, picture us surprised.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:35:50 #137
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925049
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:24 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik zeg er pal onder "dat neemt niet weg".

Ik reageerde ook op een post "dikke props voor die man". Die man was dus de oorzaak van die hele situatie.

Dus gewoon even alles lezen en niet selectief quoten :)
Maar je zegt het wel er bij wat nergens voor nodig is.
Al heeft die man 100 konijntjes doodgestoken, slaat nergens op om zijn zwangere vrouw zo op de grond te trekken.

Zowel die man als vrouw zijn geen bedreiging voor die agenten. En als ze om wat voor reden dan ook niet mee willen werken, zijn er 100 betere/veiligere manieren om ze te arresteren.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:37:11 #138
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925060
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:34 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Nog even en de politie had een hakbijl :D
Harvest die geweld tegen de politie goedpraat, picture us surprised.
Jij staat natuurlijk als een dropje er naar te kijken als iemand zo met jouw vrouw en ongeboren kind zou omgaan.
pi_220925073
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Jij staat natuurlijk als een dropje er naar te kijken als iemand zo met jou vrouw en ongeboren kind zou omgaan.
Welja joh, ze ligt al maanden in kritieke toestand in het ziekenhuis. Tis allemaal vreselijk, en Harvest zou als de volslagen doorgesnoven debiel in het filmpje direct op de politie hoeken. Nu weten we beiden dat jij al helemaal niks nodig hebt om geweld te gebruiken dus dat zegt natuurlijk niks.
pi_220925079
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Al heeft die man 100 konijntjes doodgestoken, slaat nergens op om zijn zwangere vrouw zo op de grond te trekken.

Knip
We weten niks. We zien vijf agenten waaronder een agent met een hond. De situatie was blijkbaar al enige tijd erg gespannen. We kennen de aanleiding niet, we weten niet wst er in de minuten hier aan voorafgaand is gebeurt en wij horen achteraf dat die dame zwanger is.

Ik denk dat we er verstandig aan doen om te wachten met grote (voorlopige) conclusies te trekken
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:46:07 #141
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925114
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
We weten niks. We zien vijf agenten waaronder een agent met een hond. De situatie was blijkbaar al enige tijd erg gespannen. We kennen de aanleiding niet, we weten niet wst er in de minuten hier aan voorafgaand is gebeurt en wij horen achteraf dat die dame zwanger is.

Ik denk dat we er verstandig aan doen om te wachten met grote (voorlopige) conclusies te trekken
"De situatie is gespannen".

-Er staan 5 agenten tegenover 2 ongewapende mensen.
-Man zit op zijn knieën, waarschijnlijk om zich over te geven.
-Zwangere vrouw vormt geen enkele bedreiging, behalve dat ze haar mond gebruikt. (Wat vrouwen in allerlei situaties nu eenmaal doen).
-Agent met hond trekt uit het niets zwangere vrouw op de grond, met kans op ernstig letsel voor haar ongeboren kindje.

Ik hoef niet te wachten om conclusies te trekken hoor. Die agent met hond is een mafketel, en hoort niet in die functie.

En ik moet andere users in dit topic hier ook gelijk geven. Als een criminele buurt staat te rellen en vuurwerk op politie auto's schiet. Zijn ze bang en vluchten ze weg.

Maar een zwangere vrouw kunnen we met 5 man insluiten en op de grond trekken hoor. "Waakzaam en dienstbaar".
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:46:19 #142
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220925119
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat zeg ik dan ook letterlijk. En opnieuw: ik reageerde op een post over die man.
quote:
Zowel die man als vrouw zijn geen bedreiging voor die agenten.
Dat weten we niet op grond van alleen deze beelden. Wat we wel weten is dat deze man net zo agressief is geweest dat de politie erbij is geroepen.
quote:
En als ze om wat voor reden dan ook niet mee willen werken, zijn er 100 betere/veiligere manieren om ze te arresteren.
Ook dat weten we niet, dat hangt af van wat er eerder gebeurd is en wij hebben geen politietraining gehad of ervaring met zo'n situatie inschatten.
pi_220925127
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
"De situatie is gespannen".

-Er staan 5 agenten tegenover 2 ongewapende mensen.
-Man zit op zijn knieën, waarschijnlijk om zich over te geven.
-Zwangere vrouw vormt geen enkele bedreiging, behalve dat ze haar mond gebruikt. (Wat vrouwen in allerlei situaties nu eenmaal doen).
-Agent met hond trekt uit het niets zwangere vrouw op de grond, met kans op ernstig letsel voor haar ongeboren kindje.

Ik hoef niet te wachten om conclusies te trekken hoor. Die agent met hond is een mafketel, en hoort niet in die functie.

En ik moet andere users in dit topic hier ook gelijk geven. Als een criminele buurt staat te rellen en vuurwerk op politie auto's schiet. Zijn ze bang en vluchten ze weg.

Maar een zwangere vrouw kunnen we met 5 man insluiten en op de grond trekken hoor. "Waakzaam en dienstbaar".
Onderbuikje is lekker aanwezig bij Harvestje, op basis van 15 seconden materiaal mag de agent direct ontslagen worden _O_ de gemiddelde PVVer is er niks bij
  Forum Admin zaterdag 30 mei 2026 @ 22:52:21 #144
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220925151
Het probleem met dit soort filmpjes is dat je bijna alle informatie mist. Wist die agent dat ze zwanger was? Wat te zien is op beelden, maakt dat niet duidelijk.

Daarnaast. Als je zwanger bent en er staat zoveel politie om je heen in een "situatie" waarom dan het risico lopen de boel op scherp te zetten? Ik vind het een bijzonder lomp optreden van die agent overigens.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:56:23 #145
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925171
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:48 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Onderbuikje is lekker aanwezig bij Harvestje, op basis van 15 seconden materiaal mag de agent direct ontslagen worden _O_ de gemiddelde PVVer is er niks bij
Kijkend naar je eerdere reactie heeft je vrouw of toekomstige vrouw erg veel geluk met jou...

"Sorry schatje, maar ik durfde niets te doen anders krijg ik misschien klappen. En die hond vond ik ook heel eng."
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:04:44 #146
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925227
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:46 schreef Qarrad het volgende:
Dat zeg ik dan ook letterlijk. En opnieuw: ik reageerde op een post over die man.
Zie het nu, sorry, daar heb ik dan overheen gelezen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:46 schreef Qarrad het volgende:
Ook dat weten we niet,
Jawel, zo'n vrouw stelt fysiek niets voor. Die agent gebruikt daar gewoon buitensporig geweld in die situatie.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:17:28 #147
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220925310
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:04 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zie het nu, sorry, daar heb ik dan overheen gelezen.
[..]
Jawel, zo'n vrouw stelt fysiek niets voor. Die agent gebruikt daar gewoon buitensporig geweld in die situatie.
Daar lijkt het wel op, maar er zijn scenario's denkbaar dat ze zo snel mogelijk of nu eindelijk weg moest daar. Er is haar misschien eerder 263x verzocht om weg te gaan, misschien heeft ze eerder gedreigd met iets, misschien heeft haar man eerder gedreigd met iets naar haar toe. Die heeft net een kamer verbouwd en is dus onberekenbaar.

Het ziet er hoe dan ook niet goed en veel te hardhandig uit door die agent.
pi_220925358
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kijkend naar je eerdere reactie heeft je vrouw of toekomstige vrouw erg veel geluk met jou...

"Sorry schatje, maar ik durfde niets te doen anders krijg ik misschien klappen. En die hond vond ik ook heel eng."
Spoken like a true PVVer
pi_220925370
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Het probleem met dit soort filmpjes is dat je bijna alle informatie mist. Wist die agent dat ze zwanger was? Wat te zien is op beelden, maakt dat niet duidelijk.

Daarnaast. Als je zwanger bent en er staat zoveel politie om je heen in een "situatie" waarom dan het risico lopen de boel op scherp te zetten? Ik vind het een bijzonder lomp optreden van die agent overigens.
Ho ho ja, Internetsnelrechter @Harvest89 heeft zojuist de agent zijn ontslag gevorderd, die is superexpert en heeft helemaal geen bewijsmateriaal meer nodig, 15 secondes op de Foks en meneer weet precies hoe de vork in de steel zit.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:31:55 #150
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220925424
quote:
Gek dat ze het kwartier voorafgaand niet hebben gefilmd. Al die droeftoeters die reageren dat de politie deëscalerend moet optreden :') Niet willen luisteren, nou dan krijg je dit. Dit is nu al een waardeloze moeder en het kind is nog niet eens geboren. Tuig.

#teamagent
Dat is ook allemaal prima, maar een vrouw op de grond gooien kan het kind beschadigen en dat heeft nergens schuld aan. Bij de geboorte kan het kind prima van de moeder afgepakt worden verder.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')