Jeetje. Je hebt wel gevoel voor drama zeg. Zou je wat mee moeten doen!quote:Op zondag 31 mei 2026 09:35 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Iemand wegtrekken is gewoon gepast geweld in mijn ogen. Het komt op mij echt over alsof ze ongelukkig struikelde. Hij slaat er niet gelijk met de gummiknuppel op of haalt de muilkorf van zijn hond af om haar even te grazen te nemen hè.
Voor al die mensen die hier over zitten te janken. Er komt een tijd dat de politie niet meer in durft te grijpen omdat ze bang zijn voor een "onderzoek" dit creëren jullie met jullie gejank. Denk daar maar eens over na als je slachtoffer wordt van 1 of andere agressieve mongool en de politie niet in durft te grijpen. Jullie zijn er mede debet aan dat onze samenleving verhard omdat jullie willen dat ons politieapparaat "versoft" en niet meer in durft te grijpen. Jullie maken ons land en samenleving kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ja man en dat is blijkbaar excesief geweldplegingquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef sp3c het volgende:
Lijkt dat hij haar weg probeert te trekken waarna ze struikelt
quote:Op zondag 31 mei 2026 09:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jeetje. Je hebt wel gevoel voor drama zeg. Zou je wat mee moeten doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedankt voor de bevestiging.
Dit is natuurlijk ook de vraagquote:Op zondag 31 mei 2026 08:49 schreef RealistAtheist het volgende:
Wat ik niet snap is dat je als zwangere vrouw tussen agenten en een agressieve vandaal in gaat staan. Dan heb je je prioriteiten echt totaal niet op orde hoor.Mijn god hoe dom kun je zijn.
rare zin...quote:
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:44 schreef Toine51 het volgende:
Waar is de rest van het filmpje?
Wat gebeurde vooraf?
Heb toch sterk de indruk dat er geknipt is om op deze manier de politie weer in een kwaad daglicht te zetten....
Allemaal ontslaan!quote:Op zondag 31 mei 2026 10:04 schreef Elan het volgende:
Mensonterende beelden. Hopelijk flikkeren ze alle betrokkenen er direct uit, en dan heb ik het niet over die asielzoekers.
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Beetje overdreven consequenties vind je niet? Want het is immers zo lastig met zoveel politiemensen een vrouwtje opzij te zetten. Maar nee, dat moet met veel en totaal onnodig geweld.
Daarbij had die vent zich allang overgegeven, hij kwam pas in actie nadat de vrouw op de grond gesmeten werd.
Jij ziet liever acties van de politie zoals ze dat in Amerika doen?
Ik heb liever dat ze dat aan wat Gucci nektasjes dragende fatbike jeugd en Golf racertjes duidelijk maken.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:59 schreef alternatif het volgende:
Er moet meer ontzag komen voor de popo
Wie niet wil luisteren moet maar voelen
Joh, alle experts hier weten uitstekend op afstand een situatie te lezen, hoe durf je daar tegenin te gaan!quote:Op zondag 31 mei 2026 10:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.
Dit zijn vooral mensen die eerst een soort van amok-situatie veroorzaken en dan ineens mak worden oh nee toch niet, mes in je lies. Dat iemand op de knieën zit maakt niet dat de situatie onder controle is.
dat eerste sowieso. Zwanger zijn geeft je alleen geen recht om je te misdragen natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze dat aan wat Gucci nektasjes dragende fatbike jeugd en Golf racertjes duidelijk maken.
Op Reddit stond dat het een Palestijnse man was die te horen had gekregen dat hij zijn broer had verloren en een tv had gesloopt. De vrouw zou zijn vrouw zijn en wilde mee met de politie.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.
Dit zijn vooral mensen die eerst een soort van amok-situatie veroorzaken en dan ineens mak worden oh nee toch niet, mes in je lies. Dat iemand op de knieën zit maakt niet dat de situatie onder controle is.
quote:Op zondag 31 mei 2026 10:04 schreef Elan het volgende:
Mensonterende beelden. Hopelijk flikkeren ze alle betrokkenen er direct uit, en dan heb ik het niet over die asielzoekers.
Ik weet inmiddels dat je bovenstaande opmerking dus wel serieus meende. Dat is al beklagenswaardig maar dat je deze post ook nog maakt is dan wel te verklaren ja. Dit is exact het vuile spelletje wat er gespeeld wordt door een bepaald slag mensen als jij.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.
Heb je het niet gezien? De agent stampt ook nog eens op haar hoofd en schopt haar tegen haar schenen, en daarna paktie zo zijn pistool jongen !quote:Op zondag 31 mei 2026 10:21 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dit is exact het vuile spelletje wat er gespeeld wordt door een bepaald slag mensen als jij.Framen dat ze aan de haren door de gang gesleurd wordt. Ze wordt gewoon aan haar arm en capuchon weggetrokken door 2 agenten. Om haar weg te krijgen bij de vechtpartij tussen de andere agenten en die agressieve vandaal. Idiote en walgelijke beschuldiging dit. Ga je schamen man.
Aan haar haren door de gang sleuren?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.
Ho ho ho. Nu doe je wel erg genuanceerd. De agenten zijn altijd fout en de arrestanten zijn altijd onschuldige slachtoffers van vuig politiegeweld hoor.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.
Dit zijn vooral mensen die eerst een soort van amok-situatie veroorzaken en dan ineens mak worden oh nee toch niet, mes in je lies. Dat iemand op de knieën zit maakt niet dat de situatie onder controle is.
Post #92, zie je dit gebeurenquote:Op zondag 31 mei 2026 10:24 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Aan haar haren door de gang sleuren?
Jij geeft er ook een eigen draai aan het?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:44 schreef Toine51 het volgende:
Waar is de rest van het filmpje?
Wat gebeurde vooraf?
Heb toch sterk de indruk dat er geknipt is om op deze manier de politie weer in een kwaad daglicht te zetten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |