abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220928192
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ah leuk, weer een fout nieuwsbericht

- Meerdere agenten zijn opgeroepen voor een dreigende situatie waarbij een mes is getrokken.
- Vrouw luistert niet naar agenten.
- Man rost er naar hartenlust op los.

Headline: "agent smijt vrouw op de grond"

Ja, jahoor goed artikel titel gemaakt.
Nee het geweld van de agent was niet proportioneel

Iemand op de grond smijten omdat er niet geluisterd wordt is dat onder geen beding. En al helemaal niet een zwangere vrouw. Dan ben je in mijn ogen geen grote
pi_220928354
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Nee het geweld van de agent was niet proportioneel

Iemand op de grond smijten omdat er niet geluisterd wordt is dat onder geen beding. En al helemaal niet een zwangere vrouw. Dan ben je in mijn ogen geen grote
Dat is niet te beoordelen aan dit ene filmpje. Wel kan ik je verzekeren dat als er 8 man politie staat dat er iets serieus misgegaan is. Die komen niet voor geluidsoverlast of burenruzie.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220928366
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is niet te beoordelen aan dit ene filmpje. Wel kan ik je verzekeren dat als er 8 man politie staat dat er iets serieus misgegaan is. Die komen niet voor geluidsoverlast of burenruzie.
Sowieso waren ze zeer vermoedelijk illegaal in Nederland.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:23:04 #204
3542 Gia
User under construction
pi_220928380
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:58 schreef Goprolover het volgende:

[..]
Heb je het filmpje gezien? er was geen aanleiding toe.
Vent is duidelijk ongeschikt, ontslaan deze 'agent'
Dat weet je niet! Misschien zijn ze aan 't inbreken... die man staat in eerste instantie met zijn gezicht richting de deur (?). Daarna zit hij op zijn hurken.
Overigens is niet in een oogopslag te zien dat zij zwanger is. Het is niet zo dat ze een toeter van een buik heeft.
pi_220928387
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat weet je niet! Misschien zijn ze aan 't inbreken... die man staat in eerste instantie met zijn gezicht richting de deur (?). Daarna zit hij op zijn hurken.
Overigens is niet in een oogopslag te zien dat zij zwanger is. Het is niet zo dat ze een toeter van een buik heeft.
Op het moment van de escalatie was de situatie rustig.

Dus het was onnodig.
Geweld onnodig indien iemand zwanger is? Dat zou raar zijn, geweld is een laatste middel.
Dat het te hardhandig ging en het niet de bedoeling was om er zo hard in te gaan... Misschien, wie weet, maar staat niet netjes allemaal. Komt agressief over.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220928448
Een wijze les bij dit filmpje: trek vooral geen mes als je partner hoogzwanger is.
Sloop niet andermans eigendom, als je partner moet bevallen.
Negeer geen bevel van een agent, als je partner recalcitrant is.

Maar nee, laten we vooral als titel instellen 'agent smijt vrouw op de grond'. Want ja, die agent, die heet het gedaan!! wat een verschrikkelijke agent!!! onderzoek!111!!1111!!
en er was ook nog een hoent bij!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 31 mei 2026 @ 12:37:46 #207
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220928481
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is niet te beoordelen aan dit ene filmpje. Wel kan ik je verzekeren dat als er 8 man politie staat dat er iets serieus misgegaan is. Die komen niet voor geluidsoverlast of burenruzie.
Klopt.

Die man had vernieling aangebracht aan zijn koelkast en televisie in het asielzoekerscentrum.

Is dan genoeg reden om zijn zwangere vrouw als een mongool naar de grond toe te smijten?

Nee dat is dat absoluut niet.

Fuck off man met het verdedigen van de zwakzinnige diknekken van de politie.

Altijd dezelfde lui ook :')

Het gezag van de politie is heilig en mag onder geen enkel beding in twijfel getrokken worden _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220928511
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
Het gezag van de politie is heilig en mag onder geen enkel beding in twijfel getrokken worden
Ik vind het toch bijzonder dat men het maar al te acceptabel vindt dat XR zijn goddeloze gang kan gaan en bij alle overige demonstraties er hard opgetreden wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 31 mei 2026 @ 12:50:42 #209
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220928557
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind het toch bijzonder dat men het maar al te acceptabel vindt dat XR zijn goddeloze gang kan gaan en bij alle overige demonstraties er hard opgetreden wordt.
Maar die lui van XR doen ook daadwerkelijk iets wat niet oké is zoals een snelweg blokkeren

Die mogen ze idd met gepast geweld (als in vastpakken en meenemen) van de snelweg verwijderen

Imo een vrouw die er een beetje bijstaat en geen enkele bedrijging vormt voor de politie hoef je niet zo tegen de grond te smijten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220928580
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een wijze les bij dit filmpje: trek vooral geen mes als je partner hoogzwanger is.
Sloop niet andermans eigendom, als je partner moet bevallen.
Negeer geen bevel van een agent, als je partner recalcitrant is.

Maar nee, laten we vooral als titel instellen 'agent smijt vrouw op de grond'. Want ja, die agent, die heet het gedaan!! wat een verschrikkelijke agent!!! onderzoek!111!!1111!!
en er was ook nog een hoent bij!
Precies dit, waarbij de algemene wijze les is:
trek vooral geen mes als je partner hoogzwanger is.
Sloop niet andermans eigendom, als je partner moet bevallen.
Negeer geen bevel van een agent, als je partner recalcitrant is.

Niet gaan janken als iets gebeurd wat je niet wil als je niet in staat bent de basisregels van fatsoen te hanteren.
  FOK!mycroftheld zondag 31 mei 2026 @ 12:59:20 #211
128465 Wrapster
pi_220928595
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:35 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Iemand wegtrekken is gewoon gepast geweld in mijn ogen. Het komt op mij echt over alsof ze ongelukkig struikelde. Hij slaat er niet gelijk met de gummiknuppel op of haalt de muilkorf van zijn hond af om haar even te grazen te nemen hè.

Voor al die mensen die hier over zitten te janken. Er komt een tijd dat de politie niet meer in durft te grijpen omdat ze bang zijn voor een "onderzoek" dit creëren jullie met jullie gejank. Denk daar maar eens over na als je slachtoffer wordt van 1 of andere agressieve mongool en de politie niet in durft te grijpen. Jullie zijn er mede debet aan dat onze samenleving verhard omdat jullie willen dat ons politieapparaat "versoft" en niet meer in durft te grijpen. Jullie maken ons land en samenleving kapot. :r
Jullie zijn dit, jullie doen dat. Het is goed met je, ga ik verder geen woord aan spenderen.
heeft FOK verlaten
  zondag 31 mei 2026 @ 13:06:01 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220928628
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Klopt.

Die man had vernieling aangebracht aan zijn koelkast en televisie in het asielzoekerscentrum.

Is dan genoeg reden om zijn zwangere vrouw als een mongool naar de grond toe te smijten?

Nee dat is dat absoluut niet.

Fuck off man met het verdedigen van de zwakzinnige diknekken van de politie.

Altijd dezelfde lui ook :')

Het gezag van de politie is heilig en mag onder geen enkel beding in twijfel getrokken worden _O_
Natuurlijk niet. Zoals ik eerder zei: dit ziet er echt fout uit.

Je hoeft ook niet per se zwart of wit te kiezen of zo. "De politie moet boven welke twijfel verheven blijven" en "Dat wijf verdiende het sowieso" is allebei belachelijk om te kiezen als uitgangspunt.

Politiemensen kunnen fouten maken, iets verkeerd inschatten, iets te hardhandig uitvoeren. Burgers kunnen gevaarlijker zijn dan uit 15 seconden film zonder context op te maken is.

In elk geval is het gelukkig goed afgelopen voor vrouw en baby.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:08:54 #213
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220928644
Niemand hier was erbij maar toch weten ze allemaal precies het hele verhaal en ook hoe de politie had moeten reageren. Toch wel knap zo'n glazen bol 8)7 8)7
"Hoka Hey!"
  FOK!mycroftheld zondag 31 mei 2026 @ 13:14:43 #214
128465 Wrapster
pi_220928664
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ken nogal veel (oud-)agenten en ze hebben allemaal verhalen over arrestanten die zich "overgaven" en toch ineens doordraaiden.

Dit zijn vooral mensen die eerst een soort van amok-situatie veroorzaken en dan ineens mak worden oh nee toch niet, mes in je lies. Dat iemand op de knieën zit maakt niet dat de situatie onder controle is.
Ik vraag me af waarom ze hem niet meteen hebben geboeid en hij daar gehurkt stond. Ik las hier ergens dat hij een mes zou hebben gehad, ik zou zo'n gast dan meteen overmeesteren als politie zijnde om zeker te weten dat die niets meer kan doen. Die vrouw wuift alleen de hand van de agent weg, althans, dat is wat we zien. Waarna vervolgens de agent met de hond er op afgaat en volledig buiten zijn boekje gaat.

En ik zeg nergens dat de politie maar alles toe moet laten en ze mogen imo best gepast geweld gebruiken als de situatie daarom vraagt. Wat hier gebeurd vind ik echter volstrekt onnodig.
heeft FOK verlaten
pi_220928694
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:08 schreef matspontius het volgende:
Niemand hier was erbij maar toch weten ze allemaal precies het hele verhaal en ook hoe de politie had moeten reageren. Toch wel knap zo'n glazen bol 8)7 8)7
Apart wel. Er is gewoon een duidelijk filmpje. In een ander topic trek je je conclusief op basis van filmpjes van Twitter. Waarom deze keer niet?
  zondag 31 mei 2026 @ 13:30:01 #216
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220928721
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Maar die lui van XR doen ook daadwerkelijk iets wat niet oké is zoals een snelweg blokkeren

Die mogen ze idd met gepast geweld (als in vastpakken en meenemen) van de snelweg verwijderen

Imo een vrouw die er een beetje bijstaat en geen enkele bedrijging vormt voor de politie hoef je niet zo tegen de grond te smijten
Oja, en omdat het nu om een vrouw gaat is het plots vele malen erger

Ik dacht dat vrouwen anno 2026 hetzelfde wilde worden behandeld als mannen?
Beati pauperes spiritu
pi_220928722
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:14 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
:') x 1.000.000 dit mensenonterende beelden noemen. Dan ben je echt wel ver van het padje hoor.

Maar deze reactie is zo absurd dat ik niet zeker weet of je dit nu sarcastisch bedoeld. :')
:')
Je bent toch niet blind of heb je naar andere beelden zitten kijken dan ik?
blablablabla
  zondag 31 mei 2026 @ 13:31:53 #218
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220928731
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ah leuk, weer een fout nieuwsbericht

- Meerdere agenten zijn opgeroepen voor een dreigende situatie waarbij een mes is getrokken.
- Vrouw luistert niet naar agenten.
- Man rost er naar hartenlust op los.

Headline: "agent smijt vrouw op de grond"

Ja, jahoor goed artikel titel gemaakt.
Nu.nl gaat hier groots mee uitpakken natuurlijk
Beati pauperes spiritu
  zondag 31 mei 2026 @ 13:49:50 #219
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220928813
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een wijze les bij dit filmpje: trek vooral geen mes als je partner hoogzwanger is.
Sloop niet andermans eigendom, als je partner moet bevallen.
Negeer geen bevel van een agent, als je partner recalcitrant is.

Maar nee, laten we vooral als titel instellen 'agent smijt vrouw op de grond'. Want ja, die agent, die heet het gedaan!! wat een verschrikkelijke agent!!! onderzoek!111!!1111!!
en er was ook nog een hoent bij!
Tja, buitenlanders en politie aka slachtofferol en framen. Fijn land dit 🥳
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 14:09:29 #220
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220928897
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:30 schreef Elan het volgende:

[..]
:')
Je bent toch niet blind of heb je naar andere beelden zitten kijken dan ik?
Volgens mij ben jij degene die blind is. Dit mensonterende beelden noemen. :')
  zondag 31 mei 2026 @ 14:48:10 #221
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_220929093
Maar nu die agent maar aanklagen van poging tot Moord op een ongeboren kind.
Dit is gewoon schandalig, en dan lopen ze te klagen dat er zo veel geweld is tegen de politie.
Die man van haar vind ik hier wel wat te ver gaan , maar het is wel begrijpelijk.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_220929228
Het had een miskraam kunnen veroorzaken. Ik sta aan de kant van de man die op de agent in ramt.
pi_220929401
De gedachte die bij mij vooral speelt is dat die man beter in Griekenland had kunnen blijven en iedereen zich beter aan de Dublin-akkoorden had gehouden. Was deze ellende ook bespaard gebleven.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:19:03 #224
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220929404
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:01 schreef Peppert het volgende:
Het had een miskraam kunnen veroorzaken. Ik sta aan de kant van de man die op de agent in ramt.
Aldus meneer de gynaecoloog - praat niet over zaken waar je echt totaal geen benul van hebt. Nogmaals: ipv oliedom te reageren kan men zich beter eerst in de hele situatie verdiepen!
"Hoka Hey!"
pi_220929431
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl







SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 39% gewijzigd door Stupidisco op 31-05-2026 15:29:40 ]
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 15:25:57 #226
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220929491
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:W

Groetjes dan, en neem dat wijf mee
  zondag 31 mei 2026 @ 15:25:58 #227
509236 William_Papadin
pi_220929493
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Klinkt als een echte aanwinst. Iemand die helemaal niet uit eigen belang hierheen gekomen is.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:31:55 #228
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220929551
Zal wel een reden voor zijn geweest dan.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:32:08 #229
464844 torentje
pi_220929553
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:19 schreef matspontius het volgende:

[..]
Aldus meneer de gynaecoloog - praat niet over zaken waar je echt totaal geen benul van hebt. Nogmaals: ipv oliedom te reageren kan men zich beter eerst in de hele situatie verdiepen!
Dus men is oliedom als men van mening is dat die politieagent buitenproportioneel geweld gebruikt tegen een zwakker individu?
Terwijl we in 2026 leven en niet het recht van de sterkste zou mogen gelden maar het recht van de rede.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:34:41 #230
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220929596
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.
Dit lijken veel users hier niet te begrijpen.
Wat die vrouw ook heeft gezegd, het is nergens voor nodig om een zwangere vrouw zo hardhandig op de grond te trekken, dat haar man/vriend daarna uit zijn plaat gaat is ook niets meer dan logisch, en zelfs goed. Je moet je vrouw en kind beschermen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:49:32 #231
509236 William_Papadin
pi_220929707
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit lijken veel users hier niet te begrijpen.
Wat die vrouw ook heeft gezegd, het is nergens voor nodig om een zwangere vrouw zo hardhandig op de grond te trekken, dat haar man/vriend daarna uit zijn plaat gaat is ook niets meer dan logisch, en zelfs goed. Je moet je vrouw en kind beschermen.
Je moet vooral luisteren naar de politie. Gelukkig heeft deze man laten zien dat zijn uitzetting terecht is, hier mist Nederland niks aan.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:03:45 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220929812
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ik dit verhaal zo lees verandert mijn mening over dit incident wel. Eerst lag mijn sympathie nog bij deze man en zijn vrouw. Maar dit is een enorme jankbal die in zijn stukje 50x het woord ‘recht’ gebruikt en nul keer het woord ‘plicht’.
Die overal al uitgewezen is en nu vind dat hij recht heeft zijn complete familie uit Gaza te laten komen.
Dit tuig zijn we liever kwijt dan rijk. Sorry voor de duwpartij, dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig is het kind er goed vanaf gekomen. Maar nu opgerot en neem je vrouwtje mee.
The End Times are wild
  zondag 31 mei 2026 @ 16:05:59 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220929848
Oh het is zo'n PaleZwijn, lekker dan, daarvan moeten er nog veel meer hierheen komen als het aan bepaalde partijen ligt.

How about no?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 31 mei 2026 @ 16:06:02 #234
26415 spectrumanalyser
pi_220929849
Mevrouw heeft gegokt en verloren.
Gevalletje FAFO: Fuck around & Find out.

Nu is het opeens de schuld van een agent?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 31 mei 2026 @ 16:09:45 #235
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220929899
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:30 schreef Academicus het volgende:

[..]
Oja, en omdat het nu om een vrouw gaat is het plots vele malen erger

Ik dacht dat vrouwen anno 2026 hetzelfde wilde worden behandeld als mannen?
Gelijkheid is volgens mij niet helemaal hetzelfde
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 31 mei 2026 @ 16:12:13 #236
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220929923
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nu ik dit verhaal zo lees verandert mijn mening over dit incident wel. Eerst lag mijn sympathie nog bij deze man en zijn vrouw. Maar dit is een enorme jankbal die in zijn stukje 50x het woord ‘recht’ gebruikt en nul keer het woord ‘plicht’.
Die overal al uitgewezen is en nu vind dat hij recht heeft zijn complete familie uit Gaza te laten komen.
Dit tuig zijn we liever kwijt dan rijk. Sorry voor de duwpartij, dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig is het kind er goed vanaf gekomen. Maar nu opgerot en neem je vrouwtje mee.
Je zou bijna gaan denken dat ze het uitlokken..... Nee, zo zijn ze niet hoor, echt niet 🤮🤮🤮🤮 De slachtofferrol in optima forma in beeld gebracht. Psychologen smullen hiervan 🧐
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 16:27:12 #237
512114 Ambtenaar030
pi_220930026
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is niet te beoordelen aan dit ene filmpje. Wel kan ik je verzekeren dat als er 8 man politie staat dat er iets serieus misgegaan is. Die komen niet voor geluidsoverlast of burenruzie.
Zoveel politie komt op een serieuze melding maar dat betekent niet dat er iets aan de hand is
  zondag 31 mei 2026 @ 16:29:42 #238
507368 RotatoR
pi_220930036
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nu ik dit verhaal zo lees verandert mijn mening over dit incident wel. Eerst lag mijn sympathie nog bij deze man en zijn vrouw. Maar dit is een enorme jankbal die in zijn stukje 50x het woord ‘recht’ gebruikt en nul keer het woord ‘plicht’.
Die overal al uitgewezen is en nu vind dat hij recht heeft zijn complete familie uit Gaza te laten komen.
Dit tuig zijn we liever kwijt dan rijk. Sorry voor de duwpartij, dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig is het kind er goed vanaf gekomen. Maar nu opgerot en neem je vrouwtje mee.
Dat maakt dit achterlijke politieoptreden juist alleen nog maar dommer. Deze mensen hadden al het land uitgezet kunnen zijn maar nu komen we er waarschijnlijk nooit meer vanaf. Lekker gewerkt politie.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:42:59 #239
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220930085
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:29 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat maakt dit achterlijke politieoptreden juist alleen nog maar dommer. Deze mensen hadden al het land uitgezet kunnen zijn maar nu komen we er waarschijnlijk nooit meer vanaf. Lekker gewerkt politie.
Heel goed punt maar zouden ze daar gewoon niet op uit zijn? Als laatste redmiddel om een verblijfsvergunning te eisen - want zijn nu heel erg slachtoffer 🤯
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 16:47:04 #240
509236 William_Papadin
pi_220930103
Deze vent is trouwens het schoolvoorbeeld waarom niemand zit te wachten op Palestijnen in hun land.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:51:38 #241
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220930144
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik heb liever dat ze dat aan wat Gucci nektasjes dragende fatbike jeugd en Golf racertjes duidelijk maken.
Het is wel vreemd dat als er een geweld gebruikt wordt dat het dan tegen een zwangere vrouw of tegen kinderen (Loosdrecht) is. Het geeft wel aan wat voor sadistisch tuig er bij de politie werkt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:56:49 #242
124526 quo_
pi_220930172
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Er wordt een hoogzwangere vrouw zo godsgruwelijk hard tegen de grond gesmeten dan het een wonder is dat het kind niet is overleden, terwijl er een absolute overmacht aan politie aanwezig is.
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?
-
  zondag 31 mei 2026 @ 17:01:02 #243
464844 torentje
pi_220930205
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef quo_ het volgende:

[..]
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?
Waarom zou een opleiding geneeskunde nodig zijn om te kunnen concluderen dat het gebruikte geweld schadelijk is voor dat zwakker individu?
  zondag 31 mei 2026 @ 17:15:49 #244
437581 -Deluzion-
pi_220930285
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:49 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je moet vooral luisteren naar de politie. Gelukkig heeft deze man laten zien dat zijn uitzetting terecht is, hier mist Nederland niks aan.
Goed dat de politie eindelijk harder optreedt. Goed dat deze kerel het land wordt uitgezet.
Jarenlang alleen maar gezeur dat ze harder moeten ingrijpen. Nu doen ze het, en meteen is het zielig en "hardhandig"
greetings and salutations
  zondag 31 mei 2026 @ 17:24:58 #245
124526 quo_
pi_220930328
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Goed dat de politie eindelijk harder optreedt. Goed dat deze kerel het land wordt uitgezet.
Jarenlang alleen maar gezeur dat ze harder moeten ingrijpen. Nu doen ze het, en meteen is het zielig en "hardhandig"
Wel een filmpje dat de aandelen van de mensensmokkel-business zwaar zal raken.
Dit doet het ook niet goed in de brochures waar nederland vermeld staat als het land met onbeperkt gratis geld en ontvangst met zang van het welkom-in-mijn-land koor.
Staks gaan ze allemaal naar Belgie of Duitsland en vissen wij keihard achter het net.
Tientallen werklozen erbij in Ter Apel en een heel regiment burgemeesters dat de kans ontnomen wordt om the shinen en te deugen met last minute opvang van potentiele buitenslapers
-
  zondag 31 mei 2026 @ 17:25:38 #246
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220930330
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef quo_ het volgende:

[..]
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?
In Lutjebroek vermoed ik 🤪
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 17:28:38 #247
464844 torentje
pi_220930343
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Goed dat de politie eindelijk harder optreedt. Goed dat deze kerel het land wordt uitgezet.
Jarenlang alleen maar gezeur dat ze harder moeten ingrijpen. Nu doen ze het, en meteen is het zielig en "hardhandig"
Wil jij dan werkelijk dat het recht van de sterkste blijft gelden, en niet het recht van de rede? Want zodra niet langer argumenten, rechtvaardigheid en zorgvuldige afweging de doorslag geven, maar enkel macht, druk of overwicht, dan schuift een samenleving onvermijdelijk op naar willekeur.
Dan telt niet meer wat juist, redelijk of menselijk is, maar alleen wie het meeste invloed kan uitoefenen. Juist daarom is het van belang vast te houden aan de kracht van het verstandige woord, aan het open debat en aan beginselen die voor iedereen behoren te gelden.
Een samenleving die de rede loslaat, loopt immers het risico dat recht niet langer bescherming biedt aan allen, maar slechts een instrument wordt in handen van degenen die het hardst kunnen duwen.
Als wij werkelijk streven naar een rechtvaardige en beschaafde orde, dan kan niet het recht van de sterkste leidend zijn, maar alleen het recht dat voortkomt uit redelijkheid, verantwoordelijkheid en wederzijds respect.
  zondag 31 mei 2026 @ 17:37:48 #248
437581 -Deluzion-
pi_220930377
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Wil jij dan werkelijk dat het recht van de sterkste blijft gelden, en niet het recht van de rede? Want zodra niet langer argumenten, rechtvaardigheid en zorgvuldige afweging de doorslag geven, maar enkel macht, druk of overwicht, dan schuift een samenleving onvermijdelijk op naar willekeur.
Dan telt niet meer wat juist, redelijk of menselijk is, maar alleen wie het meeste invloed kan uitoefenen. Juist daarom is het van belang vast te houden aan de kracht van het verstandige woord, aan het open debat en aan beginselen die voor iedereen behoren te gelden.
Een samenleving die de rede loslaat, loopt immers het risico dat recht niet langer bescherming biedt aan allen, maar slechts een instrument wordt in handen van degenen die het hardst kunnen duwen.
Als wij werkelijk streven naar een rechtvaardige en beschaafde orde, dan kan niet het recht van de sterkste leidend zijn, maar alleen het recht dat voortkomt uit redelijkheid, verantwoordelijkheid en wederzijds respect.
Alsof Nederland verplicht is om iedereen met een zielig verhaal binnen te laten. Hij heeft geen enkel gevoel van verantwoordelijkheid, alleen eisen en claims. Typische mentaliteit: regels negeren, drama maken en dan de mensenrechtenkaart trekken als het niet lukt. Van dit soort figuren gaat Nederland eindeloos last van houden. Goed dat hij eruit geknikkerd wordt.
greetings and salutations
  zondag 31 mei 2026 @ 17:46:24 #249
448384 locoG
pi_220930422
Inteelt racistische politie :r
  zondag 31 mei 2026 @ 17:47:58 #250
124526 quo_
pi_220930434
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Wil jij dan werkelijk dat het recht van de sterkste blijft gelden, en niet het recht van de rede? Want zodra niet langer argumenten, rechtvaardigheid en zorgvuldige afweging de doorslag geven, maar enkel macht, druk of overwicht, dan schuift een samenleving onvermijdelijk op naar willekeur.
Dan telt niet meer wat juist, redelijk of menselijk is, maar alleen wie het meeste invloed kan uitoefenen. Juist daarom is het van belang vast te houden aan de kracht van het verstandige woord, aan het open debat en aan beginselen die voor iedereen behoren te gelden.
Een samenleving die de rede loslaat, loopt immers het risico dat recht niet langer bescherming biedt aan allen, maar slechts een instrument wordt in handen van degenen die het hardst kunnen duwen.
Als wij werkelijk streven naar een rechtvaardige en beschaafde orde, dan kan niet het recht van de sterkste leidend zijn, maar alleen het recht dat voortkomt uit redelijkheid, verantwoordelijkheid en wederzijds respect.
Ik zie hoe de samenleving om gaat met mijn 80+ moeder waar nergens plek voor is en die zich eigenlijk niet meer zelf kan redden.
Ik zie hoe mijn kinderen net in de pech generatie vallen die dik moest lenen voor de studie. Een "fijn" experiment waardoor een kleine groep jongeren zijn werkzame leven kan beginnen met een torenhoge schuld.
Ik zie ook hoe deze jongelui niet aan een woning kunnen komen. Huurwoningen worden weggegeven aan nieuwkomers die nog niks gepresteerd hebben en dat waarschijnlijk ook nooit zullen doen. Koopwoningen zijn onbetaalbaar omdat er niet meer gebowud kan worden door allerlei onzinnige milieuverzinsels.

Ik ben figuren zoals deze palestijnse ransaap helemaal niet maar dan ook niets verschuldigd. Opzouten, wegwezen ga maar ergens anders een grote bek opzetten.
-
  zondag 31 mei 2026 @ 18:08:34 #251
464844 torentje
pi_220930535
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Alsof Nederland verplicht is om iedereen met een zielig verhaal binnen te laten. Hij heeft geen enkel gevoel van verantwoordelijkheid, alleen eisen en claims. Typische mentaliteit: regels negeren, drama maken en dan de mensenrechtenkaart trekken als het niet lukt. Van dit soort figuren gaat Nederland eindeloos last van houden. Goed dat hij eruit geknikkerd wordt.
Welnee, ik heb het over het buitenproportioneel geweld dat door die politieagent gebruikt wordt tegen dat zwakker individu.
Daar moet de aandacht op gevestigd worden en niet op de onredelijke eisen van de begeleiding van dat zwakker individu.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:19:33 #252
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220930591
Keurig optreden. Het wordt tijd dat de politie eens van zich afbijt. Helemaal als je meerdere keren per week een melding krijgt van hetzelfde AZC.

Die twee in het filmpje graag direct deporteren.

Wat een kansloos volk komt er toch binnen, ongelovelijk :')
  zondag 31 mei 2026 @ 18:23:01 #253
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220930604
quote:
Ik wil geen verblijf meer van jullie, laat mij gewoon met mijn dochter en mijn vrouw leven als een gezin, zoals ieder ander gezin.
Ik wil niet meer in Nederland wonen. Alhamdulillah dat ik na dit incident uit de gevangenis ben gekomen.
Mooi, boek voor dit gezin een ticket retour vandaag nog

  zondag 31 mei 2026 @ 18:30:59 #254
464844 torentje
pi_220930661
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:47 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ik zie hoe de samenleving om gaat met mijn 80+ moeder waar nergens plek voor is en die zich eigenlijk niet meer zelf kan redden.
Ik zie hoe mijn kinderen net in de pech generatie vallen die dik moest lenen voor de studie. Een "fijn" experiment waardoor een kleine groep jongeren zijn werkzame leven kan beginnen met een torenhoge schuld.
Ik zie ook hoe deze jongelui niet aan een woning kunnen komen. Huurwoningen worden weggegeven aan nieuwkomers die nog niks gepresteerd hebben en dat waarschijnlijk ook nooit zullen doen. Koopwoningen zijn onbetaalbaar omdat er niet meer gebowud kan worden door allerlei onzinnige milieuverzinsels.

Ik ben figuren zoals deze palestijnse ransaap helemaal niet maar dan ook niets verschuldigd. Opzouten, wegwezen ga maar ergens anders een grote bek opzetten.
Welnee, ik heb het over het buitenproportioneel geweld dat door die politieagent gebruikt wordt tegen dat zwakker individu.
Daar moet de aandacht op gevestigd worden en niet op de onredelijke eisen van de begeleiding van dat zwakker individu.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:32:11 #255
437581 -Deluzion-
pi_220930670
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:08 schreef torentje het volgende:
Welnee, ik heb het over het buitenproportioneel geweld dat door die politieagent gebruikt wordt tegen dat zwakker individu.
Daar moet de aandacht op gevestigd worden en niet op de onredelijke eisen van de begeleiding van dat zwakker individu.
Als ik eerlijk ben, vond ik het niet buitenproportioneel overkomen. Op video ziet zoiets er al snel heftiger uit dan het in werkelijkheid is. Als je goed kijkt, struikelt dat vrouwtje wel erg makkelijk.
greetings and salutations
  zondag 31 mei 2026 @ 18:36:02 #256
257387 tjoptjop
pi_220930699
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik wil geen verblijfsvergunning van jullie. Houd die maar
Eind goed al goed :Y

En nu opgerot
  zondag 31 mei 2026 @ 18:41:31 #257
2962 Jordy-B
pi_220930737
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:32 schreef torentje het volgende:

[..]
Terwijl we in 2026 leven en niet het recht van de sterkste zou mogen gelden maar het recht van de rede.
:')

Hebben die ellenlange internetdiscussies je wereldbeeld wat aangetast?

Je hebt aanwijzingen van de politie op te volgen. Het is allemaal niet zo moeilijk. Je mag best in discussie willen, maar als de agent dat niet wil, houdt het daar op en heb je gehoor te geven aan hun aanwijzingen.

Of niet, maar op een gegeven moment leiden keuzes tot acties.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:42:29 #258
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220930744
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:23 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Mooi, boek voor dit gezin een ticket retour vandaag nog

[ afbeelding ]
Ticket? Laat ze lekker gaan zwemmen 👋
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 18:44:58 #259
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220930759
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:32 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Als ik eerlijk ben, vond ik het niet buitenproportioneel overkomen. Op video ziet zoiets er al snel heftiger uit dan het in werkelijkheid is. Als je goed kijkt, struikelt dat vrouwtje wel erg makkelijk.
Daar heb ik ook naar zitten kijken. Ze kwam iig wel zo goed terecht dat er geen gevaar was voor haarzelf of de baby. Het was natuurlijk ook niet handig dat de agent zijn hond aan zijn linkerhand had. Om die uit de buurt van de vrouw te kunnen houden was het lastiger voor hem om de vrouw weg te trekken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 31 mei 2026 @ 18:47:20 #260
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220930779
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft 4 jaar in de bak gezeten in Griekenland dus, een veroordeelde crimineel. Maar het was allemaal onrecht, typische reactie, het is altijd de schuld van een ander, nooit enige verantwoordelijkheid nemen.

Hij heeft het ook over zijn kamer, nee knul, dat is jouw kamer niet of heb je voor alles betaald?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 31 mei 2026 @ 18:48:58 #261
45399 PurifieR
pi_220930800
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
[..]
Eind goed al goed :Y

En nu opgerot
Lijkt me inderdaad prima. Don't let the door hit you on the way out, because I don't want assprints on my beautiful door.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:51:27 #262
462125 GM78
pi_220930829
Iedereen valt over het feit dat de vrouw zwanger is.
Maar was er op het moment van het incident ook bekend dat ze zwanger is?
  zondag 31 mei 2026 @ 18:52:06 #263
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220930841
Lees net dat mevrouw ondersteuning van de Politie wilde voor haar doorgeslagen man.

Dus de situatie was schijnbaar ook voor haar bedreigend. Mogelijk heeft die agent haar dus uit de situatie willen trekken en ging dag te wild.

Maar dat is speculeren, maar dat geld ook voor de lui die al roepen voor het ontslag van de agent.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 31 mei 2026 @ 18:53:42 #264
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220930854
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef quo_ het volgende:

[..]
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?
pieter baan centrum
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 31 mei 2026 @ 18:54:31 #265
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220930865
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:51 schreef GM78 het volgende:
Iedereen valt over het feit dat de vrouw zwanger is.
Maar was er op het moment van het incident ook bekend dat ze zwanger is?
dat vind ik helemaal niet relevant, dat is een bewust risico als je een vrouw aanvalt, die kan zwanger zijn. Die kan ook andere dingen hebben waardoor het levensgevaarlijk is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 31 mei 2026 @ 18:55:28 #266
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220930882
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke opvallend, zelfs uit Gaza vluchten ze niet om oorlog, maar om hier te werken en geld op te sturen. Het is dus geen vluchteling maar een economische migrant.

Staat los van het toegepaste geweld, en ik blijf erbij dat die agent in kwestie ongeschikt is. Maar ze zouden beide goed geregistreerd moeten worden en teruggezonden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 31 mei 2026 @ 19:05:07 #267
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220930997
Maar is deze vrouw nou met hem meegekomen? Of is dit een Nederlandse vrouw die door hem bezwangerd is in de hoop een verblijfsvergunning te krijgen? Ze ziet er iig wel uit als een hippieachtig typje met haar rode haar en bleke huid (en niet als een palestijnse) die graag voor haar "zielige" medemens zorgt. Ook al is dit een veroordeelde crimineel. :')
  zondag 31 mei 2026 @ 19:08:29 #268
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931025
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
dat vind ik helemaal niet relevant, dat is een bewust risico als je een vrouw aanvalt, die kan zwanger zijn. Die kan ook andere dingen hebben waardoor het levensgevaarlijk is.
Ja, ze kunnen ook ongesteld of in de menopauze zijn. Moet de politie daar ook bij elke vrouw rekening mee gaan houden? Doe effe een beetje normaal zeg...
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:10:44 #269
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220931046
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
dat vind ik helemaal niet relevant, dat is een bewust risico als je een vrouw aanvalt, die kan zwanger zijn. Die kan ook andere dingen hebben waardoor het levensgevaarlijk is.
Als zwangere vrouw kun je misschien beter uit nare situaties weggaan. Jezelf en de baby in bescherming nemen. Dus als de agressieve vader een inboedel van een kamer kort en klein slaat. Jezelf even verwijderen ipv bij de hand doen tegen de politie.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:13:25 #270
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220931071
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:08 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ja, ze kunnen ook ongesteld of in de menopauze zijn. Moet de politie daar ook bij elke vrouw rekening mee gaan houden? Doe effe een beetje normaal zeg...
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:10 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Als zwangere vrouw kun je misschien beter uit nare situaties weggaan. Jezelf en de baby in bescherming nemen. Dus als de agressieve vader een inboedel van een kamer kort en klein slaat. Jezelf even verwijderen ipv bij de hand doen tegen de politie.
Ik vind het vooral bijzonder hoe je deze beelden kan aanzien en denkt, hey hier gaat niets mis.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 31 mei 2026 @ 19:20:21 #271
359329 Discombobulate
pi_220931133
In de politie zitten genoeg 'alfa mannetjes' en testosteronbommetjes die denken dat ze heel wat zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:20:39 #272
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220931139
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
[..]
Ik vind het vooral bijzonder hoe je deze beelden kan aanzien en denkt, hey hier gaat niets mis.
Ik vertrouw nog altijd liever op de professionaliteit van een agent dan degene waarvoor een agent wordt opgeroepen. Draai anders eens een paar dienstjes mee als je dit al heftig vind.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:20:43 #273
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931142
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
[..]
Ik vind het vooral bijzonder hoe je deze beelden kan aanzien en denkt, hey hier gaat niets mis.
Ik vind het bijzonder dat je allerlei conclusies trekt zonder hele setting te kennen. Verder kun je bij heel veel vrouwen helemaal niet zien dat ze zwanger zijn. Dus jij verwacht dan van de politie, in een escalerende situatie, dat ze aan elke vrouw vragen of ze zwanger is? Lekker realistisch wel 🤪
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:23:15 #274
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931159
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik vertrouw nog altijd liever op de professionaliteit van een agent dan degene waarvoor een agent wordt opgeroepen. Draai anders eens een paar dienstjes mee als je dit al heftig vind.
Ik werk in een universitair ziekenhuis en je wil echt niet weten wat de beveiliging daar elke dag meemaakt. In- en treurig hoe de samenleving verhard en ontspoort!!
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:23:33 #275
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220931163
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef Discombobulate het volgende:
In de politie zitten genoeg 'alfa mannetjes' en testosteronbommetjes die denken dat ze heel wat zijn.
Ja dit. Zelf vaak genoeg gezien.
En in het filmpje van de OP weer een voorbeeld.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:24:39 #276
359329 Discombobulate
pi_220931176
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja dit. Zelf vaak genoeg gezien.
En in het filmpje van de OP weer een voorbeeld.
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:25:53 #277
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220931191
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja dit. Zelf vaak genoeg gezien.
En in het filmpje van de OP weer een voorbeeld.
Aangezien jij met trots homo's in mekaar slaat moet dat helemaal in je straatje passen.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:26:33 #278
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220931197
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:51 schreef GM78 het volgende:
Iedereen valt over het feit dat de vrouw zwanger is.
Maar was er op het moment van het incident ook bekend dat ze zwanger is?
Dat zie je gewoon duidelijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:26:41 #279
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931199
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
Koekkoek 🤪
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:47:51 #280
464844 torentje
pi_220931440
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:41 schreef Jordy-B het volgende:

Hebben die ellenlange internetdiscussies je wereldbeeld wat aangetast?
Welnee, ik weet dat er op dit forum veel mannen reageren die vinden dat het recht van de sterkste moet gelden en niet het recht van de rede.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:48:49 #281
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220931451
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:26 schreef matspontius het volgende:

[..]
Koekkoek 🤪
Dit is toch niet zo verbazingwekkend? De politie trekt een bepaald type mens en dat zijn vaak niet de mensen die angstig zijn in conflictsituaties. Prima ook wel, de meeste gedragen zich ook een goede manier in lijn met de wet. Je hebt voor dat soort werk ook mensen nodig die niet terugdeinzen voor een fysieke confrontatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 19:54:29 #282
486919 Swango
Just saying
pi_220931500
Ik weet niet wat de aanleiding van deze aanhouding is, maar als er een vermoeden is van een wapen dan moet de politie snel en adequaat optreden voordat er gewonden vallen. Het ziet er in mijn ogen uit als een gespannen situatie en of de agent zo snel heeft kunnen zien of de vrouw zwanger is of niet, blijft gissen. Hij trekt haar, duidelijk geërgerd, te ruw weg waardoor ze tegen de grond smakt.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:56:29 #283
511182 Since2003
pi_220931521
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik vertrouw nog altijd liever op de professionaliteit van een agent dan degene waarvoor een agent wordt opgeroepen. Draai anders eens een paar dienstjes mee als je dit al heftig vind.
Die professionaliteit heeft flinke deuken opgelopen sinds de politieopleiding behoorlijk vereenvoudigd is. Maar ja, dat loon alleen al... En het dan gek vinden dat je alleen gekke fanatiekelingen lijkt te trekken
  zondag 31 mei 2026 @ 20:07:14 #284
2962 Jordy-B
pi_220931605
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:47 schreef torentje het volgende:

[..]
Welnee, ik weet dat er op dit forum veel mannen reageren die vinden dat het recht van de sterkste moet gelden en niet het recht van de rede.
Het is volgens mij geen kwestie van sterkste of reden, maar van wetgeving.

De wet moet gevolgd worden en die is duidelijk dat rechtmatige bevelen van de politie opgevolgd dienen te worden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:26:12 #285
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931752
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:07 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Het is volgens mij geen kwestie van sterkste of reden, maar van wetgeving.

De wet moet gevolgd worden en die is duidelijk dat rechtmatige bevelen van de politie opgevolgd dienen te worden.
En daar heeft bepaald volk in dit land ontzettende moeite mee blijkt telkens maar weer ☝️
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 20:31:06 #286
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220931802
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
Ex zwager van mij zat ook bij de ME en die heb ik nooit zoiets horen zeggen. Wel hoorde ik van zijn vrouw dat ze elke x dat hij wordt opgeroepen ongerust is of hij niet gewond zal raken en erg blij is als hij weer thuis is.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 31 mei 2026 @ 20:41:53 #287
199095 Bouke-p
pi_220931859
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:26 schreef matspontius het volgende:

[..]
En daar heeft bepaald volk in dit land ontzettende moeite mee blijkt telkens maar weer ☝️
Er word altijd geschreeuwd dat de politie in NL te soft is en dat er harder opgetreden moet worden.
Tot er daadwerkelijk opgetreden wordt, dan is het ook weer huilen.

Het is ook bijzonder dat de partij die aangepakt word door de politie nooit iets gedaan heeft....

Aandacht vragen is aandacht krijgen, zo lastig is het niet.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 20:56:54 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220931955
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
Stories that did not happen the mostest _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:59:50 #289
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220931965
Ik heb hier niet echt een mening over, want ik weet niet wat er allemaal al aan vooraf is gegaan. Je ziet die eerste agent haar best terughoudend benaderen en dat is ook niet voor niets. Dat gezegd hebbende ben ik ooit veroordeeld voor mishandeling van een agent terwijl ik hem met geen vinger heb aangeraakt dus dan doet die man van haar dat toch beter. Paar goede petsen verkocht zeg.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:24:22 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932130
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb hier niet echt een mening over, want ik weet niet wat er allemaal al aan vooraf is gegaan. Je ziet die eerste agent haar best terughoudend benaderen en dat is ook niet voor niets. Dat gezegd hebbende ben ik ooit veroordeeld voor mishandeling van een agent terwijl ik hem met geen vinger heb aangeraakt dus dan doet die man van haar dat toch beter. Paar goede petsen verkocht zeg.
Krijgt er ook een behoorlijk pak slaag voor terug dus wat de winst is is mij een raadsel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:25:51 #291
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220932146
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:24 schreef sp3c het volgende:

[..]
Krijgt er ook een behoorlijk pak slaag voor terug dus wat de winst is is mij een raadsel
Dat lijkt me evident als je outnumbered bent met 6 to 1 oid. Hij heeft zich in elk geval niet opgesteld als een boksbal en in dat opzicht kijk ik naar 'm op.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:28:54 #292
359329 Discombobulate
pi_220932159
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
Stories that did not happen the mostest _O_
Vrienden onderling. Maar dat is daadwerkelijk wel gezegd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:30:07 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932168
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vrienden onderling. Maar dat is daadwerkelijk wel gezegd.
Right _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:30:48 #294
359329 Discombobulate
pi_220932171
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:31 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ex zwager van mij zat ook bij de ME en die heb ik nooit zoiets horen zeggen. Wel hoorde ik van zijn vrouw dat ze elke x dat hij wordt opgeroepen ongerust is of hij niet gewond zal raken en erg blij is als hij weer thuis is.
Hangt er van af hoe jullie relatie is. Mannen onderling, 's avonds in de kroeg. Tegen familie zal je zoiets ook niet snel zeggen natuurlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:31:11 #295
359329 Discombobulate
pi_220932178
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Right _O-
Tja. En nu?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:31:41 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932180
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Tja. En nu?
Biertje?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:32:01 #297
359329 Discombobulate
pi_220932182
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
Biertje?
Nope.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:36:30 #298
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220932204
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hangt er van af hoe jullie relatie is. Mannen onderling, 's avonds in de kroeg. Tegen familie zal je zoiets ook niet snel zeggen natuurlijk.
Kroegpraatjes ? Die kun je toch niet serieus nemen ? :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 31 mei 2026 @ 21:39:59 #299
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220932218
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Right _O-
Ah joh, laat hem in die waan - stoere praat _O_
"Hoka Hey!"
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 22:10:30 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932379
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ah joh, laat hem in die waan - stoere praat _O_
het is gewoon geen geloofwaardig verhaal, de ME slaat geen mensen kapot en als er per abuis een kapot gaat dan ga je een enorme ambtelijke molen in om te kijken of je het wel goed hebt gedaan

daarnaast is ME´er bij ons een nevenfunctie
je moet eerst agent worden daarna kun je bij de politieacademie de opleiding volgen en je moet ieder jaar zoveel uur vervolgcursus

de kans dat er een tussen zit die het heerlijk vind om mensen kapot te meppen en daar ook in de kroeg over staat te brallen is minuscuul
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')