Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dit. Zelf vaak genoeg gezien.
En in het filmpje van de OP weer een voorbeeld.
Aangezien jij met trots homo's in mekaar slaat moet dat helemaal in je straatje passen.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dit. Zelf vaak genoeg gezien.
En in het filmpje van de OP weer een voorbeeld.
Dat zie je gewoon duidelijk.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:51 schreef GM78 het volgende:
Iedereen valt over het feit dat de vrouw zwanger is.
Maar was er op het moment van het incident ook bekend dat ze zwanger is?
Koekkoek 🤪quote:Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
Welnee, ik weet dat er op dit forum veel mannen reageren die vinden dat het recht van de sterkste moet gelden en niet het recht van de rede.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:41 schreef Jordy-B het volgende:
Hebben die ellenlange internetdiscussies je wereldbeeld wat aangetast?
Dit is toch niet zo verbazingwekkend? De politie trekt een bepaald type mens en dat zijn vaak niet de mensen die angstig zijn in conflictsituaties. Prima ook wel, de meeste gedragen zich ook een goede manier in lijn met de wet. Je hebt voor dat soort werk ook mensen nodig die niet terugdeinzen voor een fysieke confrontatie.quote:
Die professionaliteit heeft flinke deuken opgelopen sinds de politieopleiding behoorlijk vereenvoudigd is. Maar ja, dat loon alleen al... En het dan gek vinden dat je alleen gekke fanatiekelingen lijkt te trekkenquote:Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik vertrouw nog altijd liever op de professionaliteit van een agent dan degene waarvoor een agent wordt opgeroepen. Draai anders eens een paar dienstjes mee als je dit al heftig vind.
Het is volgens mij geen kwestie van sterkste of reden, maar van wetgeving.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:47 schreef torentje het volgende:
[..]
Welnee, ik weet dat er op dit forum veel mannen reageren die vinden dat het recht van de sterkste moet gelden en niet het recht van de rede.
En daar heeft bepaald volk in dit land ontzettende moeite mee blijkt telkens maar weer ☝️quote:Op zondag 31 mei 2026 20:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is volgens mij geen kwestie van sterkste of reden, maar van wetgeving.
De wet moet gevolgd worden en die is duidelijk dat rechtmatige bevelen van de politie opgevolgd dienen te worden.
Ex zwager van mij zat ook bij de ME en die heb ik nooit zoiets horen zeggen. Wel hoorde ik van zijn vrouw dat ze elke x dat hij wordt opgeroepen ongerust is of hij niet gewond zal raken en erg blij is als hij weer thuis is.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
Er word altijd geschreeuwd dat de politie in NL te soft is en dat er harder opgetreden moet worden.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:26 schreef matspontius het volgende:
[..]
En daar heeft bepaald volk in dit land ontzettende moeite mee blijkt telkens maar weer ☝️
Stories that did not happen the mostestquote:Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Krijgt er ook een behoorlijk pak slaag voor terug dus wat de winst is is mij een raadselquote:Op zondag 31 mei 2026 20:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb hier niet echt een mening over, want ik weet niet wat er allemaal al aan vooraf is gegaan. Je ziet die eerste agent haar best terughoudend benaderen en dat is ook niet voor niets. Dat gezegd hebbende ben ik ooit veroordeeld voor mishandeling van een agent terwijl ik hem met geen vinger heb aangeraakt dus dan doet die man van haar dat toch beter. Paar goede petsen verkocht zeg.
Dat lijkt me evident als je outnumbered bent met 6 to 1 oid. Hij heeft zich in elk geval niet opgesteld als een boksbal en in dat opzicht kijk ik naar 'm op.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Krijgt er ook een behoorlijk pak slaag voor terug dus wat de winst is is mij een raadsel
Vrienden onderling. Maar dat is daadwerkelijk wel gezegd.quote:
Rightquote:Op zondag 31 mei 2026 21:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vrienden onderling. Maar dat is daadwerkelijk wel gezegd.
Hangt er van af hoe jullie relatie is. Mannen onderling, 's avonds in de kroeg. Tegen familie zal je zoiets ook niet snel zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ex zwager van mij zat ook bij de ME en die heb ik nooit zoiets horen zeggen. Wel hoorde ik van zijn vrouw dat ze elke x dat hij wordt opgeroepen ongerust is of hij niet gewond zal raken en erg blij is als hij weer thuis is.
Biertje?quote:
Kroegpraatjes ? Die kun je toch niet serieus nemen ?quote:Op zondag 31 mei 2026 21:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe jullie relatie is. Mannen onderling, 's avonds in de kroeg. Tegen familie zal je zoiets ook niet snel zeggen natuurlijk.
het is gewoon geen geloofwaardig verhaal, de ME slaat geen mensen kapot en als er per abuis een kapot gaat dan ga je een enorme ambtelijke molen in om te kijken of je het wel goed hebt gedaanquote:Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ah joh, laat hem in die waan - stoere praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |