abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220931176
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja dit. Zelf vaak genoeg gezien.
En in het filmpje van de OP weer een voorbeeld.
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:25:53 #277
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220931191
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja dit. Zelf vaak genoeg gezien.
En in het filmpje van de OP weer een voorbeeld.
Aangezien jij met trots homo's in mekaar slaat moet dat helemaal in je straatje passen.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:26:33 #278
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220931197
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:51 schreef GM78 het volgende:
Iedereen valt over het feit dat de vrouw zwanger is.
Maar was er op het moment van het incident ook bekend dat ze zwanger is?
Dat zie je gewoon duidelijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:26:41 #279
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931199
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
Koekkoek 🤪
"Hoka Hey!"
pi_220931440
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:41 schreef Jordy-B het volgende:

Hebben die ellenlange internetdiscussies je wereldbeeld wat aangetast?
Welnee, ik weet dat er op dit forum veel mannen reageren die vinden dat het recht van de sterkste moet gelden en niet het recht van de rede.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:48:49 #281
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220931451
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:26 schreef matspontius het volgende:

[..]
Koekkoek 🤪
Dit is toch niet zo verbazingwekkend? De politie trekt een bepaald type mens en dat zijn vaak niet de mensen die angstig zijn in conflictsituaties. Prima ook wel, de meeste gedragen zich ook een goede manier in lijn met de wet. Je hebt voor dat soort werk ook mensen nodig die niet terugdeinzen voor een fysieke confrontatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 19:54:29 #282
486919 Swango
Just saying
pi_220931500
Ik weet niet wat de aanleiding van deze aanhouding is, maar als er een vermoeden is van een wapen dan moet de politie snel en adequaat optreden voordat er gewonden vallen. Het ziet er in mijn ogen uit als een gespannen situatie en of de agent zo snel heeft kunnen zien of de vrouw zwanger is of niet, blijft gissen. Hij trekt haar, duidelijk geërgerd, te ruw weg waardoor ze tegen de grond smakt.
pi_220931521
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik vertrouw nog altijd liever op de professionaliteit van een agent dan degene waarvoor een agent wordt opgeroepen. Draai anders eens een paar dienstjes mee als je dit al heftig vind.
Die professionaliteit heeft flinke deuken opgelopen sinds de politieopleiding behoorlijk vereenvoudigd is. Maar ja, dat loon alleen al... En het dan gek vinden dat je alleen gekke fanatiekelingen lijkt te trekken
pi_220931605
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:47 schreef torentje het volgende:

[..]
Welnee, ik weet dat er op dit forum veel mannen reageren die vinden dat het recht van de sterkste moet gelden en niet het recht van de rede.
Het is volgens mij geen kwestie van sterkste of reden, maar van wetgeving.

De wet moet gevolgd worden en die is duidelijk dat rechtmatige bevelen van de politie opgevolgd dienen te worden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:26:12 #285
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931752
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:07 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Het is volgens mij geen kwestie van sterkste of reden, maar van wetgeving.

De wet moet gevolgd worden en die is duidelijk dat rechtmatige bevelen van de politie opgevolgd dienen te worden.
En daar heeft bepaald volk in dit land ontzettende moeite mee blijkt telkens maar weer ☝️
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 20:31:06 #286
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220931802
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
Ex zwager van mij zat ook bij de ME en die heb ik nooit zoiets horen zeggen. Wel hoorde ik van zijn vrouw dat ze elke x dat hij wordt opgeroepen ongerust is of hij niet gewond zal raken en erg blij is als hij weer thuis is.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220931859
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:26 schreef matspontius het volgende:

[..]
En daar heeft bepaald volk in dit land ontzettende moeite mee blijkt telkens maar weer ☝️
Er word altijd geschreeuwd dat de politie in NL te soft is en dat er harder opgetreden moet worden.
Tot er daadwerkelijk opgetreden wordt, dan is het ook weer huilen.

Het is ook bijzonder dat de partij die aangepakt word door de politie nooit iets gedaan heeft....

Aandacht vragen is aandacht krijgen, zo lastig is het niet.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 20:56:54 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220931955
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
Stories that did not happen the mostest _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:59:50 #289
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220931965
Ik heb hier niet echt een mening over, want ik weet niet wat er allemaal al aan vooraf is gegaan. Je ziet die eerste agent haar best terughoudend benaderen en dat is ook niet voor niets. Dat gezegd hebbende ben ik ooit veroordeeld voor mishandeling van een agent terwijl ik hem met geen vinger heb aangeraakt dus dan doet die man van haar dat toch beter. Paar goede petsen verkocht zeg.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:24:22 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932130
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb hier niet echt een mening over, want ik weet niet wat er allemaal al aan vooraf is gegaan. Je ziet die eerste agent haar best terughoudend benaderen en dat is ook niet voor niets. Dat gezegd hebbende ben ik ooit veroordeeld voor mishandeling van een agent terwijl ik hem met geen vinger heb aangeraakt dus dan doet die man van haar dat toch beter. Paar goede petsen verkocht zeg.
Krijgt er ook een behoorlijk pak slaag voor terug dus wat de winst is is mij een raadsel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:25:51 #291
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220932146
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:24 schreef sp3c het volgende:

[..]
Krijgt er ook een behoorlijk pak slaag voor terug dus wat de winst is is mij een raadsel
Dat lijkt me evident als je outnumbered bent met 6 to 1 oid. Hij heeft zich in elk geval niet opgesteld als een boksbal en in dat opzicht kijk ik naar 'm op.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220932159
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
Stories that did not happen the mostest _O_
Vrienden onderling. Maar dat is daadwerkelijk wel gezegd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:30:07 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932168
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vrienden onderling. Maar dat is daadwerkelijk wel gezegd.
Right _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220932171
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:31 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ex zwager van mij zat ook bij de ME en die heb ik nooit zoiets horen zeggen. Wel hoorde ik van zijn vrouw dat ze elke x dat hij wordt opgeroepen ongerust is of hij niet gewond zal raken en erg blij is als hij weer thuis is.
Hangt er van af hoe jullie relatie is. Mannen onderling, 's avonds in de kroeg. Tegen familie zal je zoiets ook niet snel zeggen natuurlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220932178
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Right _O-
Tja. En nu?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:31:41 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932180
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Tja. En nu?
Biertje?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220932182
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
Biertje?
Nope.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:36:30 #298
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220932204
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hangt er van af hoe jullie relatie is. Mannen onderling, 's avonds in de kroeg. Tegen familie zal je zoiets ook niet snel zeggen natuurlijk.
Kroegpraatjes ? Die kun je toch niet serieus nemen ? :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 31 mei 2026 @ 21:39:59 #299
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220932218
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Right _O-
Ah joh, laat hem in die waan - stoere praat _O_
"Hoka Hey!"
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 22:10:30 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932379
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ah joh, laat hem in die waan - stoere praat _O_
het is gewoon geen geloofwaardig verhaal, de ME slaat geen mensen kapot en als er per abuis een kapot gaat dan ga je een enorme ambtelijke molen in om te kijken of je het wel goed hebt gedaan

daarnaast is ME´er bij ons een nevenfunctie
je moet eerst agent worden daarna kun je bij de politieacademie de opleiding volgen en je moet ieder jaar zoveel uur vervolgcursus

de kans dat er een tussen zit die het heerlijk vind om mensen kapot te meppen en daar ook in de kroeg over staat te brallen is minuscuul
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')