abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220930535
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Alsof Nederland verplicht is om iedereen met een zielig verhaal binnen te laten. Hij heeft geen enkel gevoel van verantwoordelijkheid, alleen eisen en claims. Typische mentaliteit: regels negeren, drama maken en dan de mensenrechtenkaart trekken als het niet lukt. Van dit soort figuren gaat Nederland eindeloos last van houden. Goed dat hij eruit geknikkerd wordt.
Welnee, ik heb het over het buitenproportioneel geweld dat door die politieagent gebruikt wordt tegen dat zwakker individu.
Daar moet de aandacht op gevestigd worden en niet op de onredelijke eisen van de begeleiding van dat zwakker individu.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:19:33 #252
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220930591
Keurig optreden. Het wordt tijd dat de politie eens van zich afbijt. Helemaal als je meerdere keren per week een melding krijgt van hetzelfde AZC.

Die twee in het filmpje graag direct deporteren.

Wat een kansloos volk komt er toch binnen, ongelovelijk :')
  zondag 31 mei 2026 @ 18:23:01 #253
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220930604
quote:
Ik wil geen verblijf meer van jullie, laat mij gewoon met mijn dochter en mijn vrouw leven als een gezin, zoals ieder ander gezin.
Ik wil niet meer in Nederland wonen. Alhamdulillah dat ik na dit incident uit de gevangenis ben gekomen.
Mooi, boek voor dit gezin een ticket retour vandaag nog

pi_220930661
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:47 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ik zie hoe de samenleving om gaat met mijn 80+ moeder waar nergens plek voor is en die zich eigenlijk niet meer zelf kan redden.
Ik zie hoe mijn kinderen net in de pech generatie vallen die dik moest lenen voor de studie. Een "fijn" experiment waardoor een kleine groep jongeren zijn werkzame leven kan beginnen met een torenhoge schuld.
Ik zie ook hoe deze jongelui niet aan een woning kunnen komen. Huurwoningen worden weggegeven aan nieuwkomers die nog niks gepresteerd hebben en dat waarschijnlijk ook nooit zullen doen. Koopwoningen zijn onbetaalbaar omdat er niet meer gebowud kan worden door allerlei onzinnige milieuverzinsels.

Ik ben figuren zoals deze palestijnse ransaap helemaal niet maar dan ook niets verschuldigd. Opzouten, wegwezen ga maar ergens anders een grote bek opzetten.
Welnee, ik heb het over het buitenproportioneel geweld dat door die politieagent gebruikt wordt tegen dat zwakker individu.
Daar moet de aandacht op gevestigd worden en niet op de onredelijke eisen van de begeleiding van dat zwakker individu.
pi_220930670
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:08 schreef torentje het volgende:
Welnee, ik heb het over het buitenproportioneel geweld dat door die politieagent gebruikt wordt tegen dat zwakker individu.
Daar moet de aandacht op gevestigd worden en niet op de onredelijke eisen van de begeleiding van dat zwakker individu.
Als ik eerlijk ben, vond ik het niet buitenproportioneel overkomen. Op video ziet zoiets er al snel heftiger uit dan het in werkelijkheid is. Als je goed kijkt, struikelt dat vrouwtje wel erg makkelijk.
greetings and salutations
pi_220930699
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik wil geen verblijfsvergunning van jullie. Houd die maar
Eind goed al goed :Y

En nu opgerot
pi_220930737
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:32 schreef torentje het volgende:

[..]
Terwijl we in 2026 leven en niet het recht van de sterkste zou mogen gelden maar het recht van de rede.
:')

Hebben die ellenlange internetdiscussies je wereldbeeld wat aangetast?

Je hebt aanwijzingen van de politie op te volgen. Het is allemaal niet zo moeilijk. Je mag best in discussie willen, maar als de agent dat niet wil, houdt het daar op en heb je gehoor te geven aan hun aanwijzingen.

Of niet, maar op een gegeven moment leiden keuzes tot acties.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:42:29 #258
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220930744
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:23 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Mooi, boek voor dit gezin een ticket retour vandaag nog

[ afbeelding ]
Ticket? Laat ze lekker gaan zwemmen 👋
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 18:44:58 #259
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220930759
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:32 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Als ik eerlijk ben, vond ik het niet buitenproportioneel overkomen. Op video ziet zoiets er al snel heftiger uit dan het in werkelijkheid is. Als je goed kijkt, struikelt dat vrouwtje wel erg makkelijk.
Daar heb ik ook naar zitten kijken. Ze kwam iig wel zo goed terecht dat er geen gevaar was voor haarzelf of de baby. Het was natuurlijk ook niet handig dat de agent zijn hond aan zijn linkerhand had. Om die uit de buurt van de vrouw te kunnen houden was het lastiger voor hem om de vrouw weg te trekken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 31 mei 2026 @ 18:47:20 #260
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220930779
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft 4 jaar in de bak gezeten in Griekenland dus, een veroordeelde crimineel. Maar het was allemaal onrecht, typische reactie, het is altijd de schuld van een ander, nooit enige verantwoordelijkheid nemen.

Hij heeft het ook over zijn kamer, nee knul, dat is jouw kamer niet of heb je voor alles betaald?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220930800
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
[..]
Eind goed al goed :Y

En nu opgerot
Lijkt me inderdaad prima. Don't let the door hit you on the way out, because I don't want assprints on my beautiful door.
pi_220930829
Iedereen valt over het feit dat de vrouw zwanger is.
Maar was er op het moment van het incident ook bekend dat ze zwanger is?
  zondag 31 mei 2026 @ 18:52:06 #263
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220930841
Lees net dat mevrouw ondersteuning van de Politie wilde voor haar doorgeslagen man.

Dus de situatie was schijnbaar ook voor haar bedreigend. Mogelijk heeft die agent haar dus uit de situatie willen trekken en ging dag te wild.

Maar dat is speculeren, maar dat geld ook voor de lui die al roepen voor het ontslag van de agent.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 31 mei 2026 @ 18:53:42 #264
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220930854
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef quo_ het volgende:

[..]
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?
pieter baan centrum
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 31 mei 2026 @ 18:54:31 #265
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220930865
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:51 schreef GM78 het volgende:
Iedereen valt over het feit dat de vrouw zwanger is.
Maar was er op het moment van het incident ook bekend dat ze zwanger is?
dat vind ik helemaal niet relevant, dat is een bewust risico als je een vrouw aanvalt, die kan zwanger zijn. Die kan ook andere dingen hebben waardoor het levensgevaarlijk is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 31 mei 2026 @ 18:55:28 #266
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220930882
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke opvallend, zelfs uit Gaza vluchten ze niet om oorlog, maar om hier te werken en geld op te sturen. Het is dus geen vluchteling maar een economische migrant.

Staat los van het toegepaste geweld, en ik blijf erbij dat die agent in kwestie ongeschikt is. Maar ze zouden beide goed geregistreerd moeten worden en teruggezonden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 31 mei 2026 @ 19:05:07 #267
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220930997
Maar is deze vrouw nou met hem meegekomen? Of is dit een Nederlandse vrouw die door hem bezwangerd is in de hoop een verblijfsvergunning te krijgen? Ze ziet er iig wel uit als een hippieachtig typje met haar rode haar en bleke huid (en niet als een palestijnse) die graag voor haar "zielige" medemens zorgt. Ook al is dit een veroordeelde crimineel. :')
  zondag 31 mei 2026 @ 19:08:29 #268
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931025
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
dat vind ik helemaal niet relevant, dat is een bewust risico als je een vrouw aanvalt, die kan zwanger zijn. Die kan ook andere dingen hebben waardoor het levensgevaarlijk is.
Ja, ze kunnen ook ongesteld of in de menopauze zijn. Moet de politie daar ook bij elke vrouw rekening mee gaan houden? Doe effe een beetje normaal zeg...
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:10:44 #269
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220931046
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
dat vind ik helemaal niet relevant, dat is een bewust risico als je een vrouw aanvalt, die kan zwanger zijn. Die kan ook andere dingen hebben waardoor het levensgevaarlijk is.
Als zwangere vrouw kun je misschien beter uit nare situaties weggaan. Jezelf en de baby in bescherming nemen. Dus als de agressieve vader een inboedel van een kamer kort en klein slaat. Jezelf even verwijderen ipv bij de hand doen tegen de politie.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:13:25 #270
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220931071
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:08 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ja, ze kunnen ook ongesteld of in de menopauze zijn. Moet de politie daar ook bij elke vrouw rekening mee gaan houden? Doe effe een beetje normaal zeg...
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:10 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Als zwangere vrouw kun je misschien beter uit nare situaties weggaan. Jezelf en de baby in bescherming nemen. Dus als de agressieve vader een inboedel van een kamer kort en klein slaat. Jezelf even verwijderen ipv bij de hand doen tegen de politie.
Ik vind het vooral bijzonder hoe je deze beelden kan aanzien en denkt, hey hier gaat niets mis.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220931133
In de politie zitten genoeg 'alfa mannetjes' en testosteronbommetjes die denken dat ze heel wat zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:20:39 #272
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220931139
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
[..]
Ik vind het vooral bijzonder hoe je deze beelden kan aanzien en denkt, hey hier gaat niets mis.
Ik vertrouw nog altijd liever op de professionaliteit van een agent dan degene waarvoor een agent wordt opgeroepen. Draai anders eens een paar dienstjes mee als je dit al heftig vind.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:20:43 #273
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931142
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
[..]
Ik vind het vooral bijzonder hoe je deze beelden kan aanzien en denkt, hey hier gaat niets mis.
Ik vind het bijzonder dat je allerlei conclusies trekt zonder hele setting te kennen. Verder kun je bij heel veel vrouwen helemaal niet zien dat ze zwanger zijn. Dus jij verwacht dan van de politie, in een escalerende situatie, dat ze aan elke vrouw vragen of ze zwanger is? Lekker realistisch wel 🤪
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:23:15 #274
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931159
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik vertrouw nog altijd liever op de professionaliteit van een agent dan degene waarvoor een agent wordt opgeroepen. Draai anders eens een paar dienstjes mee als je dit al heftig vind.
Ik werk in een universitair ziekenhuis en je wil echt niet weten wat de beveiliging daar elke dag meemaakt. In- en treurig hoe de samenleving verhard en ontspoort!!
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:23:33 #275
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220931163
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef Discombobulate het volgende:
In de politie zitten genoeg 'alfa mannetjes' en testosteronbommetjes die denken dat ze heel wat zijn.
Ja dit. Zelf vaak genoeg gezien.
En in het filmpje van de OP weer een voorbeeld.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220931176
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja dit. Zelf vaak genoeg gezien.
En in het filmpje van de OP weer een voorbeeld.
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:25:53 #277
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220931191
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja dit. Zelf vaak genoeg gezien.
En in het filmpje van de OP weer een voorbeeld.
Aangezien jij met trots homo's in mekaar slaat moet dat helemaal in je straatje passen.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:26:33 #278
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220931197
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:51 schreef GM78 het volgende:
Iedereen valt over het feit dat de vrouw zwanger is.
Maar was er op het moment van het incident ook bekend dat ze zwanger is?
Dat zie je gewoon duidelijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:26:41 #279
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931199
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
Koekkoek 🤪
"Hoka Hey!"
pi_220931440
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:41 schreef Jordy-B het volgende:

Hebben die ellenlange internetdiscussies je wereldbeeld wat aangetast?
Welnee, ik weet dat er op dit forum veel mannen reageren die vinden dat het recht van de sterkste moet gelden en niet het recht van de rede.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:48:49 #281
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220931451
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:26 schreef matspontius het volgende:

[..]
Koekkoek 🤪
Dit is toch niet zo verbazingwekkend? De politie trekt een bepaald type mens en dat zijn vaak niet de mensen die angstig zijn in conflictsituaties. Prima ook wel, de meeste gedragen zich ook een goede manier in lijn met de wet. Je hebt voor dat soort werk ook mensen nodig die niet terugdeinzen voor een fysieke confrontatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 19:54:29 #282
486919 Swango
Just saying
pi_220931500
Ik weet niet wat de aanleiding van deze aanhouding is, maar als er een vermoeden is van een wapen dan moet de politie snel en adequaat optreden voordat er gewonden vallen. Het ziet er in mijn ogen uit als een gespannen situatie en of de agent zo snel heeft kunnen zien of de vrouw zwanger is of niet, blijft gissen. Hij trekt haar, duidelijk geërgerd, te ruw weg waardoor ze tegen de grond smakt.
pi_220931521
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik vertrouw nog altijd liever op de professionaliteit van een agent dan degene waarvoor een agent wordt opgeroepen. Draai anders eens een paar dienstjes mee als je dit al heftig vind.
Die professionaliteit heeft flinke deuken opgelopen sinds de politieopleiding behoorlijk vereenvoudigd is. Maar ja, dat loon alleen al... En het dan gek vinden dat je alleen gekke fanatiekelingen lijkt te trekken
pi_220931605
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:47 schreef torentje het volgende:

[..]
Welnee, ik weet dat er op dit forum veel mannen reageren die vinden dat het recht van de sterkste moet gelden en niet het recht van de rede.
Het is volgens mij geen kwestie van sterkste of reden, maar van wetgeving.

De wet moet gevolgd worden en die is duidelijk dat rechtmatige bevelen van de politie opgevolgd dienen te worden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:26:12 #285
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220931752
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:07 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Het is volgens mij geen kwestie van sterkste of reden, maar van wetgeving.

De wet moet gevolgd worden en die is duidelijk dat rechtmatige bevelen van de politie opgevolgd dienen te worden.
En daar heeft bepaald volk in dit land ontzettende moeite mee blijkt telkens maar weer ☝️
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 20:31:06 #286
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220931802
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
Ex zwager van mij zat ook bij de ME en die heb ik nooit zoiets horen zeggen. Wel hoorde ik van zijn vrouw dat ze elke x dat hij wordt opgeroepen ongerust is of hij niet gewond zal raken en erg blij is als hij weer thuis is.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220931859
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:26 schreef matspontius het volgende:

[..]
En daar heeft bepaald volk in dit land ontzettende moeite mee blijkt telkens maar weer ☝️
Er word altijd geschreeuwd dat de politie in NL te soft is en dat er harder opgetreden moet worden.
Tot er daadwerkelijk opgetreden wordt, dan is het ook weer huilen.

Het is ook bijzonder dat de partij die aangepakt word door de politie nooit iets gedaan heeft....

Aandacht vragen is aandacht krijgen, zo lastig is het niet.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 20:56:54 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220931955
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een oud bekende van mij zit bij de ME. Ik heb hem vaak genoeg horen zeggen dat ie het heerlijk vind om mensen kapot te slaan met een wapenstok.
Stories that did not happen the mostest _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:59:50 #289
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220931965
Ik heb hier niet echt een mening over, want ik weet niet wat er allemaal al aan vooraf is gegaan. Je ziet die eerste agent haar best terughoudend benaderen en dat is ook niet voor niets. Dat gezegd hebbende ben ik ooit veroordeeld voor mishandeling van een agent terwijl ik hem met geen vinger heb aangeraakt dus dan doet die man van haar dat toch beter. Paar goede petsen verkocht zeg.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:24:22 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932130
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb hier niet echt een mening over, want ik weet niet wat er allemaal al aan vooraf is gegaan. Je ziet die eerste agent haar best terughoudend benaderen en dat is ook niet voor niets. Dat gezegd hebbende ben ik ooit veroordeeld voor mishandeling van een agent terwijl ik hem met geen vinger heb aangeraakt dus dan doet die man van haar dat toch beter. Paar goede petsen verkocht zeg.
Krijgt er ook een behoorlijk pak slaag voor terug dus wat de winst is is mij een raadsel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:25:51 #291
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220932146
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:24 schreef sp3c het volgende:

[..]
Krijgt er ook een behoorlijk pak slaag voor terug dus wat de winst is is mij een raadsel
Dat lijkt me evident als je outnumbered bent met 6 to 1 oid. Hij heeft zich in elk geval niet opgesteld als een boksbal en in dat opzicht kijk ik naar 'm op.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220932159
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
Stories that did not happen the mostest _O_
Vrienden onderling. Maar dat is daadwerkelijk wel gezegd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:30:07 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932168
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vrienden onderling. Maar dat is daadwerkelijk wel gezegd.
Right _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220932171
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:31 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ex zwager van mij zat ook bij de ME en die heb ik nooit zoiets horen zeggen. Wel hoorde ik van zijn vrouw dat ze elke x dat hij wordt opgeroepen ongerust is of hij niet gewond zal raken en erg blij is als hij weer thuis is.
Hangt er van af hoe jullie relatie is. Mannen onderling, 's avonds in de kroeg. Tegen familie zal je zoiets ook niet snel zeggen natuurlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220932178
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Right _O-
Tja. En nu?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:31:41 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932180
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Tja. En nu?
Biertje?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220932182
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
Biertje?
Nope.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:36:30 #298
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220932204
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hangt er van af hoe jullie relatie is. Mannen onderling, 's avonds in de kroeg. Tegen familie zal je zoiets ook niet snel zeggen natuurlijk.
Kroegpraatjes ? Die kun je toch niet serieus nemen ? :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 31 mei 2026 @ 21:39:59 #299
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220932218
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Right _O-
Ah joh, laat hem in die waan - stoere praat _O_
"Hoka Hey!"
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 22:10:30 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932379
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ah joh, laat hem in die waan - stoere praat _O_
het is gewoon geen geloofwaardig verhaal, de ME slaat geen mensen kapot en als er per abuis een kapot gaat dan ga je een enorme ambtelijke molen in om te kijken of je het wel goed hebt gedaan

daarnaast is ME´er bij ons een nevenfunctie
je moet eerst agent worden daarna kun je bij de politieacademie de opleiding volgen en je moet ieder jaar zoveel uur vervolgcursus

de kans dat er een tussen zit die het heerlijk vind om mensen kapot te meppen en daar ook in de kroeg over staat te brallen is minuscuul
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')