quote:Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt als een echte aanwinst. Iemand die helemaal niet uit eigen belang hierheen gekomen is.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus men is oliedom als men van mening is dat die politieagent buitenproportioneel geweld gebruikt tegen een zwakker individu?quote:Op zondag 31 mei 2026 15:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Aldus meneer de gynaecoloog - praat niet over zaken waar je echt totaal geen benul van hebt. Nogmaals: ipv oliedom te reageren kan men zich beter eerst in de hele situatie verdiepen!
Dit lijken veel users hier niet te begrijpen.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.
Je moet vooral luisteren naar de politie. Gelukkig heeft deze man laten zien dat zijn uitzetting terecht is, hier mist Nederland niks aan.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit lijken veel users hier niet te begrijpen.
Wat die vrouw ook heeft gezegd, het is nergens voor nodig om een zwangere vrouw zo hardhandig op de grond te trekken, dat haar man/vriend daarna uit zijn plaat gaat is ook niets meer dan logisch, en zelfs goed. Je moet je vrouw en kind beschermen.
quote:Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nu ik dit verhaal zo lees verandert mijn mening over dit incident wel. Eerst lag mijn sympathie nog bij deze man en zijn vrouw. Maar dit is een enorme jankbal die in zijn stukje 50x het woord ‘recht’ gebruikt en nul keer het woord ‘plicht’.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die overal al uitgewezen is en nu vind dat hij recht heeft zijn complete familie uit Gaza te laten komen.
Dit tuig zijn we liever kwijt dan rijk. Sorry voor de duwpartij, dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig is het kind er goed vanaf gekomen. Maar nu opgerot en neem je vrouwtje mee.The End Times are wild
Gelijkheid is volgens mij niet helemaal hetzelfdequote:Op zondag 31 mei 2026 13:30 schreef Academicus het volgende:
[..]
Oja, en omdat het nu om een vrouw gaat is het plots vele malen erger
Ik dacht dat vrouwen anno 2026 hetzelfde wilde worden behandeld als mannen?
Je zou bijna gaan denken dat ze het uitlokken..... Nee, zo zijn ze niet hoor, echt niet 🤮🤮🤮🤮 De slachtofferrol in optima forma in beeld gebracht. Psychologen smullen hiervan 🧐quote:Op zondag 31 mei 2026 16:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu ik dit verhaal zo lees verandert mijn mening over dit incident wel. Eerst lag mijn sympathie nog bij deze man en zijn vrouw. Maar dit is een enorme jankbal die in zijn stukje 50x het woord ‘recht’ gebruikt en nul keer het woord ‘plicht’.
Die overal al uitgewezen is en nu vind dat hij recht heeft zijn complete familie uit Gaza te laten komen.
Dit tuig zijn we liever kwijt dan rijk. Sorry voor de duwpartij, dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig is het kind er goed vanaf gekomen. Maar nu opgerot en neem je vrouwtje mee.
Zoveel politie komt op een serieuze melding maar dat betekent niet dat er iets aan de hand isquote:Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat is niet te beoordelen aan dit ene filmpje. Wel kan ik je verzekeren dat als er 8 man politie staat dat er iets serieus misgegaan is. Die komen niet voor geluidsoverlast of burenruzie.
Dat maakt dit achterlijke politieoptreden juist alleen nog maar dommer. Deze mensen hadden al het land uitgezet kunnen zijn maar nu komen we er waarschijnlijk nooit meer vanaf. Lekker gewerkt politie.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu ik dit verhaal zo lees verandert mijn mening over dit incident wel. Eerst lag mijn sympathie nog bij deze man en zijn vrouw. Maar dit is een enorme jankbal die in zijn stukje 50x het woord ‘recht’ gebruikt en nul keer het woord ‘plicht’.
Die overal al uitgewezen is en nu vind dat hij recht heeft zijn complete familie uit Gaza te laten komen.
Dit tuig zijn we liever kwijt dan rijk. Sorry voor de duwpartij, dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig is het kind er goed vanaf gekomen. Maar nu opgerot en neem je vrouwtje mee.
Heel goed punt maar zouden ze daar gewoon niet op uit zijn? Als laatste redmiddel om een verblijfsvergunning te eisen - want zijn nu heel erg slachtoffer 🤯quote:Op zondag 31 mei 2026 16:29 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat maakt dit achterlijke politieoptreden juist alleen nog maar dommer. Deze mensen hadden al het land uitgezet kunnen zijn maar nu komen we er waarschijnlijk nooit meer vanaf. Lekker gewerkt politie.
Het is wel vreemd dat als er een geweld gebruikt wordt dat het dan tegen een zwangere vrouw of tegen kinderen (Loosdrecht) is. Het geeft wel aan wat voor sadistisch tuig er bij de politie werkt.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze dat aan wat Gucci nektasjes dragende fatbike jeugd en Golf racertjes duidelijk maken.
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er wordt een hoogzwangere vrouw zo godsgruwelijk hard tegen de grond gesmeten dan het een wonder is dat het kind niet is overleden, terwijl er een absolute overmacht aan politie aanwezig is.
Waarom zou een opleiding geneeskunde nodig zijn om te kunnen concluderen dat het gebruikte geweld schadelijk is voor dat zwakker individu?quote:Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef quo_ het volgende:
[..]
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?
Goed dat de politie eindelijk harder optreedt. Goed dat deze kerel het land wordt uitgezet.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:49 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je moet vooral luisteren naar de politie. Gelukkig heeft deze man laten zien dat zijn uitzetting terecht is, hier mist Nederland niks aan.
Wel een filmpje dat de aandelen van de mensensmokkel-business zwaar zal raken.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:15 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Goed dat de politie eindelijk harder optreedt. Goed dat deze kerel het land wordt uitgezet.
Jarenlang alleen maar gezeur dat ze harder moeten ingrijpen. Nu doen ze het, en meteen is het zielig en "hardhandig"
In Lutjebroek vermoed ik 🤪quote:Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef quo_ het volgende:
[..]
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?
Wil jij dan werkelijk dat het recht van de sterkste blijft gelden, en niet het recht van de rede? Want zodra niet langer argumenten, rechtvaardigheid en zorgvuldige afweging de doorslag geven, maar enkel macht, druk of overwicht, dan schuift een samenleving onvermijdelijk op naar willekeur.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:15 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Goed dat de politie eindelijk harder optreedt. Goed dat deze kerel het land wordt uitgezet.
Jarenlang alleen maar gezeur dat ze harder moeten ingrijpen. Nu doen ze het, en meteen is het zielig en "hardhandig"
Alsof Nederland verplicht is om iedereen met een zielig verhaal binnen te laten. Hij heeft geen enkel gevoel van verantwoordelijkheid, alleen eisen en claims. Typische mentaliteit: regels negeren, drama maken en dan de mensenrechtenkaart trekken als het niet lukt. Van dit soort figuren gaat Nederland eindeloos last van houden. Goed dat hij eruit geknikkerd wordt.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Wil jij dan werkelijk dat het recht van de sterkste blijft gelden, en niet het recht van de rede? Want zodra niet langer argumenten, rechtvaardigheid en zorgvuldige afweging de doorslag geven, maar enkel macht, druk of overwicht, dan schuift een samenleving onvermijdelijk op naar willekeur.
Dan telt niet meer wat juist, redelijk of menselijk is, maar alleen wie het meeste invloed kan uitoefenen. Juist daarom is het van belang vast te houden aan de kracht van het verstandige woord, aan het open debat en aan beginselen die voor iedereen behoren te gelden.
Een samenleving die de rede loslaat, loopt immers het risico dat recht niet langer bescherming biedt aan allen, maar slechts een instrument wordt in handen van degenen die het hardst kunnen duwen.
Als wij werkelijk streven naar een rechtvaardige en beschaafde orde, dan kan niet het recht van de sterkste leidend zijn, maar alleen het recht dat voortkomt uit redelijkheid, verantwoordelijkheid en wederzijds respect.
Ik zie hoe de samenleving om gaat met mijn 80+ moeder waar nergens plek voor is en die zich eigenlijk niet meer zelf kan redden.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Wil jij dan werkelijk dat het recht van de sterkste blijft gelden, en niet het recht van de rede? Want zodra niet langer argumenten, rechtvaardigheid en zorgvuldige afweging de doorslag geven, maar enkel macht, druk of overwicht, dan schuift een samenleving onvermijdelijk op naar willekeur.
Dan telt niet meer wat juist, redelijk of menselijk is, maar alleen wie het meeste invloed kan uitoefenen. Juist daarom is het van belang vast te houden aan de kracht van het verstandige woord, aan het open debat en aan beginselen die voor iedereen behoren te gelden.
Een samenleving die de rede loslaat, loopt immers het risico dat recht niet langer bescherming biedt aan allen, maar slechts een instrument wordt in handen van degenen die het hardst kunnen duwen.
Als wij werkelijk streven naar een rechtvaardige en beschaafde orde, dan kan niet het recht van de sterkste leidend zijn, maar alleen het recht dat voortkomt uit redelijkheid, verantwoordelijkheid en wederzijds respect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |