abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 15:25:57 #226
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220929491
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:W

Groetjes dan, en neem dat wijf mee
pi_220929493
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Klinkt als een echte aanwinst. Iemand die helemaal niet uit eigen belang hierheen gekomen is.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:31:55 #228
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220929551
Zal wel een reden voor zijn geweest dan.
pi_220929553
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:19 schreef matspontius het volgende:

[..]
Aldus meneer de gynaecoloog - praat niet over zaken waar je echt totaal geen benul van hebt. Nogmaals: ipv oliedom te reageren kan men zich beter eerst in de hele situatie verdiepen!
Dus men is oliedom als men van mening is dat die politieagent buitenproportioneel geweld gebruikt tegen een zwakker individu?
Terwijl we in 2026 leven en niet het recht van de sterkste zou mogen gelden maar het recht van de rede.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:34:41 #230
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220929596
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Je hoeft een zwangere vrouw niet zo op de grond te gooien en aan haar haren door de gang te sleuren er zijn geen enkele omstandigheden die daar om vragen.
Dit lijken veel users hier niet te begrijpen.
Wat die vrouw ook heeft gezegd, het is nergens voor nodig om een zwangere vrouw zo hardhandig op de grond te trekken, dat haar man/vriend daarna uit zijn plaat gaat is ook niets meer dan logisch, en zelfs goed. Je moet je vrouw en kind beschermen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220929707
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit lijken veel users hier niet te begrijpen.
Wat die vrouw ook heeft gezegd, het is nergens voor nodig om een zwangere vrouw zo hardhandig op de grond te trekken, dat haar man/vriend daarna uit zijn plaat gaat is ook niets meer dan logisch, en zelfs goed. Je moet je vrouw en kind beschermen.
Je moet vooral luisteren naar de politie. Gelukkig heeft deze man laten zien dat zijn uitzetting terecht is, hier mist Nederland niks aan.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:03:45 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220929812
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Stupidisco het volgende:
De vermeende Palestijnse betrokkene eergisteren in een bericht op Facebook. Bron: GeenStijl

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ik dit verhaal zo lees verandert mijn mening over dit incident wel. Eerst lag mijn sympathie nog bij deze man en zijn vrouw. Maar dit is een enorme jankbal die in zijn stukje 50x het woord ‘recht’ gebruikt en nul keer het woord ‘plicht’.
Die overal al uitgewezen is en nu vind dat hij recht heeft zijn complete familie uit Gaza te laten komen.
Dit tuig zijn we liever kwijt dan rijk. Sorry voor de duwpartij, dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig is het kind er goed vanaf gekomen. Maar nu opgerot en neem je vrouwtje mee.
The End Times are wild
  zondag 31 mei 2026 @ 16:05:59 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220929848
Oh het is zo'n PaleZwijn, lekker dan, daarvan moeten er nog veel meer hierheen komen als het aan bepaalde partijen ligt.

How about no?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220929849
Mevrouw heeft gegokt en verloren.
Gevalletje FAFO: Fuck around & Find out.

Nu is het opeens de schuld van een agent?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 31 mei 2026 @ 16:09:45 #235
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220929899
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:30 schreef Academicus het volgende:

[..]
Oja, en omdat het nu om een vrouw gaat is het plots vele malen erger

Ik dacht dat vrouwen anno 2026 hetzelfde wilde worden behandeld als mannen?
Gelijkheid is volgens mij niet helemaal hetzelfde
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 31 mei 2026 @ 16:12:13 #236
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220929923
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nu ik dit verhaal zo lees verandert mijn mening over dit incident wel. Eerst lag mijn sympathie nog bij deze man en zijn vrouw. Maar dit is een enorme jankbal die in zijn stukje 50x het woord ‘recht’ gebruikt en nul keer het woord ‘plicht’.
Die overal al uitgewezen is en nu vind dat hij recht heeft zijn complete familie uit Gaza te laten komen.
Dit tuig zijn we liever kwijt dan rijk. Sorry voor de duwpartij, dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig is het kind er goed vanaf gekomen. Maar nu opgerot en neem je vrouwtje mee.
Je zou bijna gaan denken dat ze het uitlokken..... Nee, zo zijn ze niet hoor, echt niet 🤮🤮🤮🤮 De slachtofferrol in optima forma in beeld gebracht. Psychologen smullen hiervan 🧐
"Hoka Hey!"
pi_220930026
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is niet te beoordelen aan dit ene filmpje. Wel kan ik je verzekeren dat als er 8 man politie staat dat er iets serieus misgegaan is. Die komen niet voor geluidsoverlast of burenruzie.
Zoveel politie komt op een serieuze melding maar dat betekent niet dat er iets aan de hand is
pi_220930036
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nu ik dit verhaal zo lees verandert mijn mening over dit incident wel. Eerst lag mijn sympathie nog bij deze man en zijn vrouw. Maar dit is een enorme jankbal die in zijn stukje 50x het woord ‘recht’ gebruikt en nul keer het woord ‘plicht’.
Die overal al uitgewezen is en nu vind dat hij recht heeft zijn complete familie uit Gaza te laten komen.
Dit tuig zijn we liever kwijt dan rijk. Sorry voor de duwpartij, dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig is het kind er goed vanaf gekomen. Maar nu opgerot en neem je vrouwtje mee.
Dat maakt dit achterlijke politieoptreden juist alleen nog maar dommer. Deze mensen hadden al het land uitgezet kunnen zijn maar nu komen we er waarschijnlijk nooit meer vanaf. Lekker gewerkt politie.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:42:59 #239
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220930085
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:29 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat maakt dit achterlijke politieoptreden juist alleen nog maar dommer. Deze mensen hadden al het land uitgezet kunnen zijn maar nu komen we er waarschijnlijk nooit meer vanaf. Lekker gewerkt politie.
Heel goed punt maar zouden ze daar gewoon niet op uit zijn? Als laatste redmiddel om een verblijfsvergunning te eisen - want zijn nu heel erg slachtoffer 🤯
"Hoka Hey!"
pi_220930103
Deze vent is trouwens het schoolvoorbeeld waarom niemand zit te wachten op Palestijnen in hun land.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:51:38 #241
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220930144
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik heb liever dat ze dat aan wat Gucci nektasjes dragende fatbike jeugd en Golf racertjes duidelijk maken.
Het is wel vreemd dat als er een geweld gebruikt wordt dat het dan tegen een zwangere vrouw of tegen kinderen (Loosdrecht) is. Het geeft wel aan wat voor sadistisch tuig er bij de politie werkt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220930172
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Er wordt een hoogzwangere vrouw zo godsgruwelijk hard tegen de grond gesmeten dan het een wonder is dat het kind niet is overleden, terwijl er een absolute overmacht aan politie aanwezig is.
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?
-
pi_220930205
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef quo_ het volgende:

[..]
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?
Waarom zou een opleiding geneeskunde nodig zijn om te kunnen concluderen dat het gebruikte geweld schadelijk is voor dat zwakker individu?
pi_220930285
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:49 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je moet vooral luisteren naar de politie. Gelukkig heeft deze man laten zien dat zijn uitzetting terecht is, hier mist Nederland niks aan.
Goed dat de politie eindelijk harder optreedt. Goed dat deze kerel het land wordt uitgezet.
Jarenlang alleen maar gezeur dat ze harder moeten ingrijpen. Nu doen ze het, en meteen is het zielig en "hardhandig"
greetings and salutations
pi_220930328
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Goed dat de politie eindelijk harder optreedt. Goed dat deze kerel het land wordt uitgezet.
Jarenlang alleen maar gezeur dat ze harder moeten ingrijpen. Nu doen ze het, en meteen is het zielig en "hardhandig"
Wel een filmpje dat de aandelen van de mensensmokkel-business zwaar zal raken.
Dit doet het ook niet goed in de brochures waar nederland vermeld staat als het land met onbeperkt gratis geld en ontvangst met zang van het welkom-in-mijn-land koor.
Staks gaan ze allemaal naar Belgie of Duitsland en vissen wij keihard achter het net.
Tientallen werklozen erbij in Ter Apel en een heel regiment burgemeesters dat de kans ontnomen wordt om the shinen en te deugen met last minute opvang van potentiele buitenslapers
-
  zondag 31 mei 2026 @ 17:25:38 #246
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220930330
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef quo_ het volgende:

[..]
En waar heb jij je opleiding geneeskunde afgerond?
In Lutjebroek vermoed ik 🤪
"Hoka Hey!"
pi_220930343
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Goed dat de politie eindelijk harder optreedt. Goed dat deze kerel het land wordt uitgezet.
Jarenlang alleen maar gezeur dat ze harder moeten ingrijpen. Nu doen ze het, en meteen is het zielig en "hardhandig"
Wil jij dan werkelijk dat het recht van de sterkste blijft gelden, en niet het recht van de rede? Want zodra niet langer argumenten, rechtvaardigheid en zorgvuldige afweging de doorslag geven, maar enkel macht, druk of overwicht, dan schuift een samenleving onvermijdelijk op naar willekeur.
Dan telt niet meer wat juist, redelijk of menselijk is, maar alleen wie het meeste invloed kan uitoefenen. Juist daarom is het van belang vast te houden aan de kracht van het verstandige woord, aan het open debat en aan beginselen die voor iedereen behoren te gelden.
Een samenleving die de rede loslaat, loopt immers het risico dat recht niet langer bescherming biedt aan allen, maar slechts een instrument wordt in handen van degenen die het hardst kunnen duwen.
Als wij werkelijk streven naar een rechtvaardige en beschaafde orde, dan kan niet het recht van de sterkste leidend zijn, maar alleen het recht dat voortkomt uit redelijkheid, verantwoordelijkheid en wederzijds respect.
pi_220930377
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Wil jij dan werkelijk dat het recht van de sterkste blijft gelden, en niet het recht van de rede? Want zodra niet langer argumenten, rechtvaardigheid en zorgvuldige afweging de doorslag geven, maar enkel macht, druk of overwicht, dan schuift een samenleving onvermijdelijk op naar willekeur.
Dan telt niet meer wat juist, redelijk of menselijk is, maar alleen wie het meeste invloed kan uitoefenen. Juist daarom is het van belang vast te houden aan de kracht van het verstandige woord, aan het open debat en aan beginselen die voor iedereen behoren te gelden.
Een samenleving die de rede loslaat, loopt immers het risico dat recht niet langer bescherming biedt aan allen, maar slechts een instrument wordt in handen van degenen die het hardst kunnen duwen.
Als wij werkelijk streven naar een rechtvaardige en beschaafde orde, dan kan niet het recht van de sterkste leidend zijn, maar alleen het recht dat voortkomt uit redelijkheid, verantwoordelijkheid en wederzijds respect.
Alsof Nederland verplicht is om iedereen met een zielig verhaal binnen te laten. Hij heeft geen enkel gevoel van verantwoordelijkheid, alleen eisen en claims. Typische mentaliteit: regels negeren, drama maken en dan de mensenrechtenkaart trekken als het niet lukt. Van dit soort figuren gaat Nederland eindeloos last van houden. Goed dat hij eruit geknikkerd wordt.
greetings and salutations
pi_220930422
Inteelt racistische politie :r
pi_220930434
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Wil jij dan werkelijk dat het recht van de sterkste blijft gelden, en niet het recht van de rede? Want zodra niet langer argumenten, rechtvaardigheid en zorgvuldige afweging de doorslag geven, maar enkel macht, druk of overwicht, dan schuift een samenleving onvermijdelijk op naar willekeur.
Dan telt niet meer wat juist, redelijk of menselijk is, maar alleen wie het meeste invloed kan uitoefenen. Juist daarom is het van belang vast te houden aan de kracht van het verstandige woord, aan het open debat en aan beginselen die voor iedereen behoren te gelden.
Een samenleving die de rede loslaat, loopt immers het risico dat recht niet langer bescherming biedt aan allen, maar slechts een instrument wordt in handen van degenen die het hardst kunnen duwen.
Als wij werkelijk streven naar een rechtvaardige en beschaafde orde, dan kan niet het recht van de sterkste leidend zijn, maar alleen het recht dat voortkomt uit redelijkheid, verantwoordelijkheid en wederzijds respect.
Ik zie hoe de samenleving om gaat met mijn 80+ moeder waar nergens plek voor is en die zich eigenlijk niet meer zelf kan redden.
Ik zie hoe mijn kinderen net in de pech generatie vallen die dik moest lenen voor de studie. Een "fijn" experiment waardoor een kleine groep jongeren zijn werkzame leven kan beginnen met een torenhoge schuld.
Ik zie ook hoe deze jongelui niet aan een woning kunnen komen. Huurwoningen worden weggegeven aan nieuwkomers die nog niks gepresteerd hebben en dat waarschijnlijk ook nooit zullen doen. Koopwoningen zijn onbetaalbaar omdat er niet meer gebowud kan worden door allerlei onzinnige milieuverzinsels.

Ik ben figuren zoals deze palestijnse ransaap helemaal niet maar dan ook niets verschuldigd. Opzouten, wegwezen ga maar ergens anders een grote bek opzetten.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')