abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:47:28 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882124
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 23:47:57 #2
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220882126
Mooie OP
  zondag 24 mei 2026 @ 23:47:59 #3
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220882127
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:46 schreef yvonne het volgende:
Wat een poepie hè, die krulletjes onder dat petje.
MBS is er ook dol op weten we sinds Miami.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:48:03 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882128
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mooie OP
Thanks.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 23:48:05 #5
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220882129
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:46 schreef yvonne het volgende:
Wat een poepie hè, die krulletjes onder dat petje.
Die zit gewoon op de paddock nog elke dag braaf zijn lunch uit zijn broodtrommeltje te eten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 23:48:08 #6
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220882130
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:47 schreef Perox het volgende:

[..]
Mwah hij reed in ieder geval met lef. Hij durft tenminste ergens voor te gaan. Handig wordt hij vanzelf.
Hij reed wel met grinta, dat pleit voor hem, maar hij reed gewoon niet goed.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220882131
AMAZING KRAUT
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_220882132
Heiki en Kimi met hun piepstemmetjes...
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:48:33 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882133
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:48 schreef Fleischmeister het volgende:
AMAZING KRAUT
Yup.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 23:48:39 #10
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220882134
Amazing kraut doorgestreept.
pi_220882135
Mersie bekoep
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:48:49 #12
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882136
Max die lacht :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 23:48:56 #13
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220882137
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hij reed wel met grinta, dat pleit voor hem, maar hij reed gewoon niet goed.
Ja klopt wel, soms was het nog niet heel snugger. Maar dat komt nog wel goed.
  Admin zondag 24 mei 2026 @ 23:49:02 #14
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220882139
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik hoor een mama spreken hier.
Ik ga 'm in z' n wangetjes knijpen in Austria
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:49:15 #15
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882141
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:49 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik ga 'm in z' n wangetjes knijpen in Austria
:D O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 23:49:20 #16
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220882142
Max kan weer een beetje lachen
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:49:37 #17
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882143
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Max kan weer een beetje lachen
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max die lacht :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 23:49:44 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882144
Op naar het complottheorieëntopic!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 23:49:57 #19
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882146
Max vond het een coole battle. Vet om te zien dat die wat positiever is.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Admin zondag 24 mei 2026 @ 23:50:03 #20
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220882147
Max: petje vegen, achterhoofd, petje.

Standaard
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220882148
Bedankt Hans
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:50:09 #22
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882149
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Op naar het complottheorieëntopic!
Want?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 mei 2026 @ 23:50:15 #23
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882150
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max die lacht :D
Die heeft zich meer vermaakt dan verwacht
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:50:28 #24
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882151
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die heeft zich meer vermaakt dan verwacht
Dat denk ik ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 23:51:24 #25
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220882154
Welterusten :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 23:51:33 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882157
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Want?
Is net wat voorbijgekomen hier.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Admin zondag 24 mei 2026 @ 23:51:39 #27
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220882158
Dat was het weer. Op naar Monaco.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220882159
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:36 schreef Evenstar het volgende:
Regie serieus je hebt Lewis en Max die vechten en dan gaan wij naar fucking Kimi kijken die alleen rijdt....
Vandaag inderdaad next level regie van de gemiste kansen. Wat een kneuzenkermis, alsof ze een hele lichting stagiaires vmbo-media achter de knoppen hebben gezet.
-
pi_220882161
Nog even het Italiaanse volkslied want bij het WK voetbal gaat u die 0 keer horen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 23:51:59 #30
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220882163
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
MBS is er ook dol op weten we sinds Miami.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Admin zondag 24 mei 2026 @ 23:52:03 #31
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220882164
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Welterusten :W
Trusten :W
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:52:06 #32
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882165
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Is net wat voorbijgekomen hier.
Oh niet gezien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:53:07 #33
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882168
Cooldownroomgenot.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220882169
Zo wat een gesprek :o
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 23:53:28 #35
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882170
Drafting was inderdaad insane op de backstraight.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 24 mei 2026 @ 23:53:28 #36
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220882171
Gaan best goed die twee
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 23:53:36 #37
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220882172
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:51 schreef yvonne het volgende:
Dat was het weer. Op naar Monaco.
Mij te duur
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:53:39 #38
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882173
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:53 schreef ZaZoe het volgende:
Gaan best goed die twee
Druk is van de ketel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 23:53:44 #39
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_220882174
De podcast is back _O_
  zondag 24 mei 2026 @ 23:54:20 #40
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220882175
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:53 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Mij te duur
Valt best mee. Vooral te warm in augustus :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 mei 2026 @ 23:54:45 #41
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882176
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Druk is van de ketel.
Dat en ze vechten niet voor de zege
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:54:55 #42
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882178
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dat en ze vechten niet voor de zege
Nog niet :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 23:55:01 #43
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220882179
Toch leuk om die twee zo te zien praten
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 24 mei 2026 @ 23:55:08 #44
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_220882181
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:53 schreef beantherio het volgende:
De podcast is back _O_
Ondertussen wel meer een speciale uitzending waarin hij als oudgediende aanschuift.

Wel een heel verschil met eerder deze gesprekken.
  Admin zondag 24 mei 2026 @ 23:55:15 #45
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220882182
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:53 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Mij te duur
Kijken, tv, jeweetwel
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 24 mei 2026 @ 23:55:16 #46
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220882183
Heeft Max ooit zoveel gesproken met Lewis in de podcast :o
pi_220882184
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Valt best mee. Vooral te warm in augustus :P
Maar het is in juni
  zondag 24 mei 2026 @ 23:55:20 #48
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882185
Mooi om te zien dat karma bestaat voor mensen zoals Russell.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 23:55:25 #49
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220882187
Kimi durft niet zo goed mee te praten tussen de grote meneertjes _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 23:55:26 #50
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220882188
Verstappen heeft gewoon gezellig meegekeken met het gevecht vooraan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 23:56:05 #51
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220882193
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen heeft gewoon gezellig meegekeken met het gevecht vooraan.
Norris zat op de beste positie tot hij uitviel.
  zondag 24 mei 2026 @ 23:56:08 #52
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220882195
Daar is Ferrari meisje weer.
  zondag 24 mei 2026 @ 23:56:24 #53
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220882200
Leuk gesprekje tussen kampioenen was dat.
pi_220882201
Josgod
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:56:38 #55
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882202
Tot ziens in Monaco :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 23:57:11 #56
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882204
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:38 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
levert geen punt meer op.
Goh dat wist ik echt nog niet :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 24 mei 2026 @ 23:57:13 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220882205
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:55 schreef HiDiHo het volgende:
Toch leuk om die twee zo te zien praten
Maar ja, Lewis doet dat ook met Antonelli. Die is niet 'that guy'. Maar bij nader inzien is dat voor Antonelli wellicht eerder een belediging dan een compliment (niet bedreigend genoeg).

Aan de andere kant is Lewis ni niet echt meer bezig met WK's binnenharken. Dus tsja.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 24 mei 2026 @ 23:57:29 #58
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220882207
martsmeets.gif
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 mei 2026 @ 23:57:32 #59
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882208
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft Max ooit zoveel gesproken met Lewis in de podcast :o
nope
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 24 mei 2026 @ 23:57:37 #60
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220882209
Nooit gerealiseerd dat Montreal naar een berg vernoemd is :o
  zondag 24 mei 2026 @ 23:57:46 #61
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220882211
Leuk podium toch wel.
  zondag 24 mei 2026 @ 23:58:06 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220882214
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:55 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Maar het is in juni
Het was zelfs in mei 2 jaar geleden :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 24 mei 2026 @ 23:58:16 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220882217
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:57 schreef butz0rs het volgende:
Nooit gerealiseerd dat Montreal naar een berg vernoemd is :o
Mont...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 mei 2026 @ 23:58:22 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882218
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:57 schreef butz0rs het volgende:
Nooit gerealiseerd dat Montreal naar een berg vernoemd is :o
Eentje die echt bestaat
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 24 mei 2026 @ 23:58:22 #65
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220882219
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Maar ja, Lewis doet dat ook met Antonelli. Die is niet 'that guy'. Maar bij nader inzien is dat voor Antonelli wellicht eerder een belediging dan een compliment (niet bedreigend genoeg).

Aan de andere kant is Lewis ni niet echt meer bezig met WK's binnenharken. Dus tsja.
Max ook niet
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 23:58:26 #66
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882220
Leuke cool down met Lewis en Max.

Hoop dat Lewis nog een keertje een win pakt dit seizoen. Maar goed de Mercedes moet dan wel een kloteweekend hebben.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:58:29 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882222
Bereden politie :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220882223
Mag je in Canada alcohol met 18 of 21?

Ja
pi_220882225
Duitse volkslied extra treurig zo :')
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:58:51 #70
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882226
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Mont...
For real? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 23:59:04 #71
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220882228
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:56 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Norris zat op de beste positie tot hij uitviel.
Verstappen kijkt gewoon op de schermen, die zag het prima.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 24 mei 2026 @ 23:59:06 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220882229
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:58 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Max ook niet
Max heeft altijd gewoon met iedereen gepraat en ze bij hun naam genoemd he? :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 24 mei 2026 @ 23:59:29 #73
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_220882231
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:57 schreef butz0rs het volgende:
Nooit gerealiseerd dat Montreal naar een berg vernoemd is :o
Dit is bijna net zo'n schokkende ontdekking als toen ik ontdekte dat Hulkenberg Nederlands spreekt. En dat ie ook naar een berg genoemd is. :o
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 23:59:40 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882232
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:58 schreef Fleischmeister het volgende:
Duitse volkslied extra treurig zo :')
Verkeerde volgorde
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 23:59:48 #75
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882233
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuke cool down met Lewis en Max.

Hoop dat Lewis nog een keertje een win pakt dit seizoen. Maar goed de Mercedes moet dan wel een kloteweekend hebben.
In Monaco zou er zomaar eens een ander team het snelst kunnen zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220882236
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuke cool down met Lewis en Max.

Hoop dat Lewis nog een keertje een win pakt dit seizoen. Maar goed de Mercedes moet dan wel een kloteweekend hebben.
Die kans is heel groot volgende race, de Ferrari gaat sneller zijn in Monaco.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:01:40 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882243
Oprotten met dat popnummer :r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 00:01:40 #78
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220882244
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Max heeft altijd gewoon met iedereen gepraat en ze bij hun naam genoemd he? :P
Ja Lewis heeft wat dat betreft meer wrok
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220882246
Gelukkig heeft Kimi geen lenzen
  maandag 25 mei 2026 @ 00:02:02 #80
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220882247
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 25 mei 2026 @ 00:02:11 #81
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220882248
Dit is mooi, op de schouders.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:02:18 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882249
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:59 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
In Monaco zou er zomaar eens een ander team het snelst kunnen zijn.
McLaren of Ferrari denk ik
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220882250
Lewis is er in Monaco niet bij, door z'n rug gegaan
  maandag 25 mei 2026 @ 00:02:31 #84
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220882251
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:56 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Norris zat op de beste positie tot hij uitviel.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 00:02:42 #85
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220882252
Ze gebruiken Kimi haast meer als een puppy :') _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 00:03:25 #86
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882254
Welterusten allen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220882255
Trusten.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 25 mei 2026 @ 00:03:44 #88
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220882256
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:04:19 #89
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882258
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:01 schreef Nattekat het volgende:
Oprotten met dat popnummer :r
Is goed nummertje. Sheeran _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:04:21 #90
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882259
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:02 schreef LTVDK het volgende:
Ze gebruiken Kimi haast meer als een puppy :') _O-
Het kleine schattige broertje
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220882264
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Een teammaat van Max op 5 :o
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:05:43 #92
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882268
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet dat er echt hard gereden is, want alles vanaf Hadjar op een ronde en dan kwam het bij Hadjar ook nog eens al die straffen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220882269
Benieuwd wat de boete gaat zijn voor Russell
  maandag 25 mei 2026 @ 00:06:00 #94
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882270
De Alpines zaten er ook weer verrassend goed bij.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 25 mei 2026 @ 00:06:06 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220882271
Dat heeft hij NIET verdiend?! :o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 mei 2026 @ 00:06:23 #96
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220882272
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Een teammaat van Max op 5 :o
En dat na een 10 second penalty en een stop and go. :D
  maandag 25 mei 2026 @ 00:06:25 #97
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220882273
Tot over twee weken in Monaco :W
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220882274
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:06 schreef PzKpfw het volgende:
De Alpines zaten er ook weer verrassend goed bij.
Mercedes motor nu he
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:07:01 #99
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882276
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:05 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd wat de boete gaat zijn voor Russell
twee weken schoffelen in Montreal
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:07:17 #100
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882277
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:06 schreef PzKpfw het volgende:
De Alpines zaten er ook weer verrassend goed bij.
toch Formule 1.5
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 25 mei 2026 @ 00:08:00 #101
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220882279
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:06 schreef PzKpfw het volgende:
De Alpines zaten er ook weer verrassend goed bij.
Het is eigenlijk opvallend hoe de rest van de teams waar ze normaal gesproken mee vechten het op zondag af laten weten tov de Alpines.
  maandag 25 mei 2026 @ 00:08:31 #102
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220882282
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Een teammaat van Max op 5 :o
Voor het eerst sinds Miami 2024.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220882286
Hele weekend niks gezien, gewoon weinig zin aan, lang niet gebeurt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 25 mei 2026 @ 00:09:38 #104
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882289
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Mercedes motor nu he
Ja toch jammer dat er weer een motorleverancier is afgehaakt. Renault heeft toch wel een hele mooie historie in de F1.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:09:40 #105
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882290
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:05 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd wat de boete gaat zijn voor Russell
Hopelijk een fooitje zoals 5000 eurootjes.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:09:58 #106
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882291
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:09 schreef raptorix het volgende:
Hele weekend niks gezien, gewoon weinig zin aan, lang niet gebeurt.
Je hebt wel wat gemist man, waren mooie fights.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 00:11:22 #107
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220882297
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ja toch jammer dat er weer een motorleverancier is afgehaakt. Renault heeft toch wel een hele mooie historie in de F1.
Zijn er wel twee voor in de plaats gekomen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 25 mei 2026 @ 00:13:27 #108
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882303
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:11 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Zijn er wel twee voor in de plaats gekomen.
Twee merken met 0,0 historie in de F1..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 25 mei 2026 @ 00:13:53 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220882305
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Twee merken met 0,0 historie in de F1..
Je moet ergens beginnen :{w
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220882308
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Je hebt wel wat gemist man, waren mooie fights.
Ja weet niet, was er gewoon niet mee bezig, misschien straks even terugzien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:16:41 #111
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882313
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Twee merken met 0,0 historie in de F1..
Het gaat niet om de historie maar om de toekomst
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:17:35 #112
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882317
Russell zit nu bij de stewards om uitleg over zijn gedrag te geven
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:22:17 #113
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882330
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Russell zit nu bij de stewards om uitleg over zijn gedrag te geven
Alleen omdat die een headrest op de grond gooide?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 00:22:31 #114
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882331
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Het gaat niet om de historie maar om de toekomst
Dat mag je vinden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:27:10 #115
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882338
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:22 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat mag je vinden.
Gelukkig dachten ze dat vroeger niet want dan had er niemand een motor gebouwd
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 00:27:16 #116
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882339
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Russell zit nu bij de stewards om uitleg over zijn gedrag te geven
Terecht. Die headrest had verder op de baan kunnen landen. En als ze daar overheen rijden...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220882347
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Terecht. Die headrest had verder op de baan kunnen landen. En als ze daar overheen rijden...
Euhm, het was een virtual safety car. Als je op die snelheid niet om een headrest heb kunt rijden, verdien je het ook om schade te rijden.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:29:34 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882351
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Terecht. Die headrest had verder op de baan kunnen landen. En als ze daar overheen rijden...
volgens mij vloog er nog wat uit en dingen op de baan gooien, is gewoon not done
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:31:08 #119
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882359
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
volgens mij vloog er nog wat uit en dingen op de baan gooien, is gewoon not done
Wat dan?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:32:19 #120
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882364
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:28 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Euhm, het was een virtual safety car. Als je op die snelheid niet om een headrest heb kunt rijden, verdien je het ook om schade te rijden.
Hij gooide hem ook gewoon voor de auto, dus er was niks aan de hand.

Maar goed, omdat het Russell is wordt er hier drama om gemaakt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:33:05 #121
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882367
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat dan?
ik hoorde nog iets over de gesp van zijn gordels
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:34:32 #122
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882371
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ik hoorde nog iets over de gesp van zijn gordels
Dat lijkt mij sterk want een gesp zit gewoon aan de gordel bevestigd. En heb het ook niet gezien.

Maar inderdaad dat zei Allard. Misschien is het fake nieuws.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 00:41:25 #123
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220882386
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat lijkt mij sterk want een gesp zit gewoon aan de gordel bevestigd. En heb het ook niet gezien.

Maar inderdaad dat zei Allard. Misschien is het fake nieuws.
Zwart dingetje gooide die als eerst daarna dat head ding, en ook nog zijn handschoenen buiten de baan.

Zwaar gefrustreerd en geen goed voorbeeld voor de jeugd, dat verweet George Max toch. Volgende keer papier prikken naast de baan.
  maandag 25 mei 2026 @ 00:44:23 #124
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220882389
Wtf deed McLaren???
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:46:40 #125
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882394
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zwart dingetje gooide die als eerst daarna dat head ding, en ook nog zijn handschoenen buiten de baan.

Zwaar gefrustreerd en geen goed voorbeeld voor de jeugd, dat verweet George Max toch. Volgende keer papier prikken naast de baan.
Hij gooide inderdaad eerst een dingetje op het gras, vervolgens zijn headrest op de baan.

Dat die de handschoenen achter het hek op de grond gooit zal niet uitmaken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:47:12 #126
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882397
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Wtf deed McLaren???
Gokken en op nat weer banden starten.

Pakte niet goed uit.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:53:44 #127
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882415
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zwart dingetje gooide die als eerst daarna dat head ding, en ook nog zijn handschoenen buiten de baan.

Ze willen voorkomen wat Massa in 2009 overkwam
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 25 mei 2026 @ 01:32:43 #128
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220882471
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Gokken en op nat weer banden starten.

Pakte niet goed uit.
Weer mannetje zal deze week zijn ontslag wel krijgen dan… wat een fiasco.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 01:34:21 #129
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882478
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Weer mannetje zal deze week zijn ontslag wel krijgen dan… wat een fiasco.
Een mens mag een fout maken. Volgende keer beter.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220882482
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Weer mannetje zal deze week zijn ontslag wel krijgen dan… wat een fiasco.
Die krijgt de zak :D
  maandag 25 mei 2026 @ 02:15:29 #131
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220882509
Sowww wat een race. Mercedes fittie is aan.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 02:27:07 #132
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882514
The driver George Russell is fined ¤5.000, suspended for a period of 12 months
subject to no further breaches by the driver of a similar nature.

Zat ik er toch min of meer dichtbij. :)

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hopelijk een fooitje zoals 5000 eurootjes.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 02:30:21 #133
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220882516
Kon het helaas niet live bijkletsen maar ik heb genoten. Enne...Ach Sjors,
  maandag 25 mei 2026 @ 02:40:10 #134
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220882527
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Wtf deed McLaren???
Een Ferrari'tje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 25 mei 2026 @ 05:21:01 #135
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220882581
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Die kans is heel groot volgende race, de Ferrari gaat sneller zijn in Monaco.
Mwah, in Monaco is Leclerc doorgaans beter dan Hamilton
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 25 mei 2026 @ 08:58:59 #136
174756 Rnie
& Bert
pi_220882845
twitter


:D _O-

George in 2025: "He can't deal with adversity. When things don't go his way he lashes out with unnecessary anger and borderline violence. We've seen it in Brazil with Ocon, 21 with Lewis and Mexico with Lando. In Budapest, where he doesn't have a dominant car, he crashes into Lewis, slamming his whole team"
De enige echte.
  maandag 25 mei 2026 @ 08:59:23 #137
80382 manny
30 is best veel
pi_220882848
Oh ja. Monaco.

Krijgen we dat weer. De kwalificatie is de race, en mopperen dat er niets gebeurt; circuit aanpassen, de auto´s zijn te groot.

Behalve als nu gaat blijken dat de mercedes motor / aandrijflijn een wat groter betrouwbaarheidsprobleem heeft
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 25 mei 2026 @ 09:19:40 #138
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220882932
Ah, een fopstraf voor het ratje, uiteraard.

quote:
Voor George Russell zat de Formule 1 Grand Prix van Canada er vroegtijdig op. Na opnieuw een fel gevecht met teamgenoot Kimi Antonelli zette hij zijn auto stil langs de baan na een probleem met zijn bolide, waarna hij uit pure woede verschillende dingen vanuit de auto op de baan gooide.

Het ging om de gesp van zijn gordels, net als zijn headrest. De stewards zijn daar als vanzelfsprekend niet over te spreken, iets waarvoor de nummer twee in de WK-stand zich moest verantwoorden. De wedstrijdcommissarissen hebben inmiddels besloten om een boete van 5.000 euro uit te delen, al hoeft Russell die niet te betalen.

Het gaat namelijk om een opgeschorte boete zolang Russell de komende 12 maanden niet dezelfde overtreding begaat. Russell heeft bij de stewards zijn excuses aangeboden en schaamte geuit. De stewards accepteren zijn excuses.
https://racingnews365.nl/(...)end-incident-russell
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 25 mei 2026 @ 09:26:48 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220882969
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hij gooide hem ook gewoon voor de auto, dus er was niks aan de hand.

Maar goed, omdat het Russell is wordt er hier drama om gemaakt.
Niet zo heel handig van hem, maar begreep z'n frustratie, ik vond het zelf ook jammer dat hij uitviel want het was leuk om naar te kijken die broederstrijd.
Bij Verstappen vs Hamilton was het gewoon wachten op dat de Ferrari er voorbij zou gaan.
  maandag 25 mei 2026 @ 09:29:54 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220882976
quote:
19s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:59 schreef manny het volgende:
Oh ja. Monaco.

Krijgen we dat weer. De kwalificatie is de race, en mopperen dat er niets gebeurt; circuit aanpassen, de auto´s zijn te groot.

Behalve als nu gaat blijken dat de mercedes motor / aandrijflijn een wat groter betrouwbaarheidsprobleem heeft
Als er al problemen zijn zullen die in Monaco niet echt naar boven komen.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:36:51 #141
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883081
5k boete. Verrassend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 09:45:34 #142
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220883200
Antonelli woont rent free in het hoofd van Sjors.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:47:56 #143
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883254
Spullen op de baan gooien zou een hogere straf op moeten staan. Ongeacht de situatie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 09:50:49 #144
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220883295
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Antonelli woont rent free in het hoofd van Sjors.
Het is toch zo mooi, Russell die eindelijk een auto heeft om WDC te worden en dan wordt 'ie zoek gereden door een snotneus.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220883309
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Ah, een fopstraf voor het ratje, uiteraard.
[..]
https://racingnews365.nl/(...)end-incident-russell
Smerige coureur. Karma komt voor hem.
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 09:52:55 #146
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883313
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:58 schreef Rnie het volgende:
[ x ]

:D _O-

George in 2025: "He can't deal with adversity. When things don't go his way he lashes out with unnecessary anger and borderline violence. We've seen it in Brazil with Ocon, 21 with Lewis and Mexico with Lando. In Budapest, where he doesn't have a dominant car, he crashes into Lewis, slamming his whole team"

https://share.google/HWNhXPzGaUNK88w4W
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:04:17 #147
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883505
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Alleen omdat die een headrest op de grond gooide?
Je kunt dit niet whitewashen hoor.
Hij smeet met z`n dingen. Hij heeft zichzelf een voorbeeldfunctie toebedeeld, dus zal hij zich daar zelf ook aan moeten houden.
Hij is de zgm English Gentleman Maar zoals hij nu doet is het gewoon een tokkie uit Brixton.

Als jij denkt dat een coureur met voorbeeldfunctie terecht een fopstraf heeft gekregen kan ik jou niet meer serieus nemen F1 fan.

Als Max zoiets idiots had gedaan had ik net zo lopen mopperen.

Onverantwoord gedrag.

[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 26-05-2026 13:53:20 ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:08:16 #148
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220883554
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
5k boete. Verrassend.


[ Bericht 13% gewijzigd door yvonne op 25-05-2026 10:11:14 (Zuigen) ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:10:58 #149
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220883570
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Hij smeet met z`n dingen. Hij heeft zichzelf een voorbeeldfunctie toebedeeld, dus zal hij zich daar zelf ook aan moeten houden.
Hij is de zgm English Gentleman Maar zoals hij nu doet is het gewoon een tokkie uit Brixton.

Als Max zoiets idiots had gedaan had ik net zo lopen mopperen.

Onverantwoord gedrag.
5K voorwaardelijk is een terechte straf. Hij heeft excuses aangeboden aan de stewards en heeft aangeboden om publiekelijk excuses aan te bieden.

Netjes gereageerd van George.

[ Bericht 8% gewijzigd door ChevyCaprice op 26-05-2026 13:44:08 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:12:28 #150
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883598
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
5K voorwaardelijk is een terechte straf. Hij heeft excuses aangeboden aan de stewards en heeft aangeboden om publiekelijk excuses aan te bieden.

Netjes gereageerd van George.
Wat heb je precies aan dit soort excuses hmm?
Precies. Niks.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  maandag 25 mei 2026 @ 10:13:53 #151
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220883623
Men komt er nu pas achter dat Russel een 'achter de ellebogen' ventje is?
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:14:44 #152
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220883627
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:12 schreef yvonne het volgende:

[..]
Wat heb je precies aan dit soort excuses hmm?
Precies. Niks.
Hoezo niks? Hij laat met excuses zien dat het niet kon wat die deed. Dat lijkt mij nogal essentieel.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:15:58 #153
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883632
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:13 schreef S95Sedan het volgende:
Men komt er nu pas achter dat Russel een 'achter de ellebogen' ventje is?
Nee daar is 'men' helaas nog niet achter.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  maandag 25 mei 2026 @ 10:18:00 #154
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220883643
Russell had natuurlijk gewoon een echte boete moeten krijgen, geen voorwaardelijke. Gridstraf voor de volgende race of punten erbij op de licentie gaat ook wat te ver maar helemaal zo ermee wegkomen lijkt ook niet te kloppen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:18:21 #155
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220883644
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:13 schreef S95Sedan het volgende:
Men komt er nu pas achter dat Russel een 'achter de ellebogen' ventje is?
Neuh, het is de zoveelste bevestiging van.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:18:38 #156
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883647
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:14 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hoezo niks? Hij laat met excuses zien dat het niet kon wat die deed. Dat lijkt mij nogal essentieel.
Oh ja, excuses.

Allright World, sorry for my behavior. Won`t happen again.

Till the next one :W


Nou mooi opgelost dan.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 10:19:17 #157
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883650
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:18 schreef -XOR- het volgende:
Russell had natuurlijk gewoon een echte boete moeten krijgen, geen voorwaardelijke. Gridstraf voor de volgende race of punten erbij op de licentie gaat ook wat te ver maar helemaal zo ermee wegkomen lijkt ook niet te kloppen.
Elke andere coureur had dit gehad wellicht.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 10:21:23 #158
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220883655
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Elke andere coureur had dit gehad wellicht.
Tuurlijk, het is een grote corrupte bende.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:21:47 #159
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883656
5k voorwaardelijk, fopstraf weer dit :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220883658
George had net zo goed een Duitser kunnen zijn.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 10:26:23 #161
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883673
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:23 schreef William_Papadin het volgende:
George had net zo goed een Duitser kunnen zijn.
hij maakt geen grappen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:31:28 #162
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883692
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:23 schreef William_Papadin het volgende:
George had net zo goed een Duitser kunnen zijn.
Nou was Dhr S Vettel 1000x meer man dan George.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  maandag 25 mei 2026 @ 10:35:44 #163
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220883708
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Elke andere coureur had dit gehad wellicht.
British bias at it's very best.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 25 mei 2026 @ 13:02:48 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220884747
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:18 schreef -XOR- het volgende:
Russell had natuurlijk gewoon een echte boete moeten krijgen, geen voorwaardelijke. Gridstraf voor de volgende race of punten erbij op de licentie gaat ook wat te ver maar helemaal zo ermee wegkomen lijkt ook niet te kloppen.
Eens hoor, meteen een boete ipv voorwaardelijk was beter geweest, maar we moeten ook weer niet overdrijven, het was het moment dat hij beseft dat het 'm niet gaat worden dit seizoen ondanks de beste auto en dan ook waarschijnlijk nooit meer, dan vind ik die reactie eigenlijk nog wel meevallen.
pi_220885142
Maken we ons daadwerkelijk druk om deze actie en een voorwaarderlijke boete?

Want een hoog Calimero-gehalte zeg.
pi_220885166
Gezuig

[ Bericht 98% gewijzigd door yvonne op 25-05-2026 18:55:24 ]
  maandag 25 mei 2026 @ 13:59:25 #167
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220885172
Beide McLaren coureurs hebben tijdens de (meerdere) opwarmronden dus herhaaldelijk aangegeven dat de Inter de verkeerde compound was, om vervolgens vanaf de pitwall met overtuiging de reactie te krijgen dat de Slicks niet op temperatuur zouden komen (dit werd bij zowel ViaPlay als F1TV meteen in twijfel getrokken).

... ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit Max of Lewis nóóit overkomen zou zijn in deze situatie? Na wat over en weer op de boordradio zouden zij ter hoogte van de hairpin doodleuk aangekondigd hebben binnen te komen: zet de slicks maar klaar, einde discussie.
Die overredingskracht ontbreekt echt wel bij Norris en Piastri.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kleffe_Dop op 25-05-2026 14:06:03 ]
pi_220885174
5k, wat een trieste straf. Gelukkig heeft hij sorry gezegd hoor.
  maandag 25 mei 2026 @ 14:01:27 #169
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220885176
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maken we ons daadwerkelijk druk om deze actie en een voorwaarderlijke boete?

Want een hoog Calimero-gehalte zeg.
Dit dus, de race heeft zoveel interessante momenten gekend, maar het kan altijd maar over één ding gaan... het onrecht dat Max direct of indirect is aangedaan ("áls het Max was overkomen dan", "Max kreeg in 2018 in blabla GP hier een 10 sec penalty voor!").
Soms terecht, vaak vergezocht.

Die FIA is gewoon inconsistent, niet alleen bij Max, of George, of Lewis, of Karel.
pi_220885178
-Reactie op gezuig-

[ Bericht 95% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 26-05-2026 13:54:22 ]
pi_220885182
Offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door yvonne op 25-05-2026 19:02:54 ]
pi_220885190
Reactieop offtopic

[ Bericht 96% gewijzigd door yvonne op 25-05-2026 19:03:34 ]
pi_220885200
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:01 schreef Questular het volgende:
5k, wat een trieste straf. Gelukkig heeft hij sorry gezegd hoor.
Want je wil een race-ban? Domme actie, ook niet de eerste die dit doet, maar verder is er helemaal niemand in gevaar gebracht of geweest. Dat men zich hier zo druk om maakt is echt tot het lachwekkende aan toe.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:06:53 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220885205
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maken we ons daadwerkelijk druk om deze actie en een voorwaarderlijke boete?

Want een hoog Calimero-gehalte zeg.
Gaat nauwelijks ergens over inderdaad.
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:01 schreef Questular het volgende:
5k, wat een trieste straf. Gelukkig heeft hij sorry gezegd hoor.
Wat had je dan gewild?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220885214
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Want je wil een race-ban? Domme actie, ook niet de eerste die dit doet, maar verder is er helemaal niemand in gevaar gebracht of geweest. Dat men zich hier zo druk om maakt is echt tot het lachwekkende aan toe.
Of geen straf of een straf van een bedrag wat voor de gemiddelde f1 coureur niet 1 uurtje werken is. Ongeacht welke coureur 5k slaat nergens op. Geef dan niks.
pi_220885215
-Reactie op reactie op offtopic-

[ Bericht 49% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 26-05-2026 13:55:05 ]
  maandag 25 mei 2026 @ 14:09:16 #177
511221 Hetekip
Depressief
pi_220885217
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dit dus, de race heeft zoveel interessante momenten gekend, maar het kan altijd maar over één ding gaan... het onrecht dat Max direct of indirect is aangedaan ("áls het Max was overkomen dan", "Max kreeg in 2018 in blabla GP hier een 10 sec penalty voor!").
Soms terecht, vaak vergezocht.

Die FIA is gewoon inconsistent, niet alleen bij Max, of George, of Lewis, of Karel.
Sowieso mag dat volgens de regels niet. Het steeds over oude koeien hebben. Iedereen roept altijd Britse bias en zo. Maar het is inderdaad niks anders dan een Calimero effect. Verder moet ik er bij zeggen, dat ik vind dat Max vaker een kort lontje heeft en daardoor gevaarlijke dingen doet of domme uitspraken.

Niemand is perfect maar altijd dat gezanik over het onrecht dat Max wordt aangedaan. Vermoeiend.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220885234
Ah Hetekip is er om te zuigen. Fijne maandag.
  maandag 25 mei 2026 @ 14:12:49 #179
511221 Hetekip
Depressief
pi_220885238
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:12 schreef Questular het volgende:
Ah Hetekip is er om te zuigen. Fijne maandag.
Vandaag is een zondag maat.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 25 mei 2026 @ 14:13:50 #180
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220885244
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:09 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Sowieso mag dat volgens de regels niet. Het steeds over oude koeien hebben. Iedereen roept altijd Britse bias en zo. Maar het is inderdaad niks anders dan een Calimero effect. Verder moet ik er bij zeggen, dat ik vind dat Max vaker een kort lontje heeft en daardoor gevaarlijke dingen doet of domme uitspraken.

Niemand is perfect maar altijd dat gezanik over het onrecht dat Max wordt aangedaan. Vermoeiend.
Niet mee eens en die opmerking voegt ook niks toe behalve het zuigend effect.
Succes verder.
  maandag 25 mei 2026 @ 14:18:45 #181
511221 Hetekip
Depressief
pi_220885267
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Niet mee eens en die opmerking voegt ook niks toe behalve het zuigend effect.
Succes verder.
Het is helemaal niet zuigend. Iedereen weet dat Max een van de agressievere misschien meest agressieve coureurs is.

Sommige prijzen dat, dat het voor max gewoon dom rondjes rijden en tijdens en na max er een soort revolutie gaande is, die hij heeft ontketend.

Maar er zijn zeker momenten geweest waarop max keuzes maakte die meer dan enkel agressief waren. Kan me vorig seizoen herinneren dat hij deed alsof hij iemand voorliet en daarna vol gas gaf zodat die ander geen ruimte had.

Maar goed Max is geweldig, geen kritiek op de grote leider en vooral geen tegenspraak. Russel verdiende gewoon een keiharde straf en het is oneerlijk dat Max steeds gestraft wordt en Russel niet. Domme Britten met hun Britse bias.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 25 mei 2026 @ 14:26:24 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220885364
Het is weer het internet uurtje in Den Dolder zie ik.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:37:03 #183
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220885528
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beide McLaren coureurs hebben tijdens de (meerdere) opwarmronden dus herhaaldelijk aangegeven dat de Inter de verkeerde compound was, om vervolgens vanaf de pitwall met overtuiging de reactie te krijgen dat de Slicks niet op temperatuur zouden komen (dit werd bij zowel ViaPlay als F1TV meteen in twijfel getrokken).

... ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit Max of Lewis nóóit overkomen zou zijn in deze situatie? Na wat over en weer op de boordradio zouden zij ter hoogte van de hairpin doodleuk aangekondigd hebben binnen te komen: zet de slicks maar klaar, einde discussie.
Die overredingskracht ontbreekt echt wel bij Norris en Piastri.
Dat is ook wel een beetje de McLaren team-DNA. Alles voor het team. Dat is ook heel duidelijk te zien met hun papaya-reglement. Die discipline is ergens ook wel goed. Maar in dit geval natuurlijk compleet klote uitgepakt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 14:39:31 #184
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220885545
Kan iedereen zich weer gedragen? Ga lekker van de zon genieten O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 15:53:30 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220885959
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:37 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat is ook wel een beetje de McLaren team-DNA. Alles voor het team. Dat is ook heel duidelijk te zien met hun papaya-reglement. Die discipline is ergens ook wel goed. Maar in dit geval natuurlijk compleet klote uitgepakt.
Ik denk eerder een gevalletje van een eigen weerman die dacht dat het snel zou gaan regenen, maar bij twijfel stuur je niet beide auto's met inters weg.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 15:59:26 #186
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220885989
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk eerder een gevalletje van een eigen weerman die dacht dat het snel zou gaan regenen, maar bij twijfel stuur je niet beide auto's met inters weg.
Dat suggereert dat ze niet twijfelden omdat ze dus beide auto's op inters hadden gezet. En dat past ook juist in het plaatje: we behandelen beide coureurs gelijk. Lewis stond vlak voor tijd ook nog op inter maar switchte vlak voor de deadline gelukkig voor hem.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 16:05:26 #187
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220886029
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan iedereen zich weer gedragen? Ga lekker van de zon genieten O+
:P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:26:05 #188
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220886853
twitter


Zoals beloofd.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220886880
Hoe enorm nobel, wat mij betreft geven ze hem 5k voor de moeite.
  maandag 25 mei 2026 @ 19:25:41 #190
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220887236
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]

Zoals beloofd.
Nou zeg, alleen de Marshals en FIA? Als toeschouwer was ik ook van slag toen ik dit live zag, ik wil ook excuses :( .
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:30:22 #191
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220887280
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Nou zeg, alleen de Marshals en FIA? Als toeschouwer was ik ook van slag toen ik dit live zag, ik wil ook excuses :( .
Vergeet de kartende jeugd niet B-)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 20:26:27 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220887721
Dit is iig een stuk erger dan je sluiting en je headrest uit de auto op de baan gooien

https://www.formula1.com/(...).1716335101279584189
Drop you like an ill, bad habit
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 21:16:56 #193
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220888018
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:26 schreef pmponer het volgende:
Dit is iig een stuk erger dan je sluiting en je headrest uit de auto op de baan gooien

https://www.formula1.com/(...).1716335101279584189
Oh ja!
2021 alweer :o
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  maandag 25 mei 2026 @ 21:26:32 #194
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220888098
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Nou zeg, alleen de Marshals en FIA? Als toeschouwer was ik ook van slag toen ik dit live zag, ik wil ook excuses :( .
Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 21:52:33 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888273
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan iedereen zich weer gedragen? Ga lekker van de zon genieten O+
Ze hadden een voorbeeld aan mij moeten nemen O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 22:05:03 #196
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220888365
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze hadden een voorbeeld aan mij moeten nemen O+
Droge kat?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:21:20 #197
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220888476
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Droge kat?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 22:24:49 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888513
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Droge kat?
Genoeg water meegenomen :Y

En ik zat vooral in de schaduw. Was echt heerlijk vertoeven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 16:14:21 #199
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220899176
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
het was het moment dat hij beseft dat het 'm niet gaat worden dit seizoen ondanks de beste auto
Ik denk dat dat wel een rijkelijk overdreven gedachte zou zijn.

43 punten achterstand met nog 19 races te gaan stelt helemaal niks voor. Als George dus gewoon doorgaat zoals hij in Canada reed is er dus nog niks verloren.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220899324
Als ik het goed begrepen heb stond Verstappen vorig jaar na de race in Canada 46 punten achter. Kanttekening is wel dat Verstappen en de toenmalige nummer 1 niet bij elkaar in hetzelfde team zaten, dat maakt het nu voor Russel wat lastiger
pi_220899685
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:26 schreef opgebaarde het volgende:
Als ik het goed begrepen heb stond Verstappen vorig jaar na de race in Canada 46 punten achter. Kanttekening is wel dat Verstappen en de toenmalige nummer 1 niet bij elkaar in hetzelfde team zaten, dat maakt het nu voor Russel wat lastiger
Je kan Russel en Max ook niet vergelijken. 1 is buitencategorie, de ander niet.
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:05:45 #202
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220899934
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:12 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Je kan Russel en Max ook niet vergelijken. 1 is buitencategorie, de ander niet.
Zelfs Verstappen zal het niet lukken te met een auto waarvan de motor uitvalt in de punten te rijden. Dan heeft Fred Fintstone meer kans.
Wie dit leest is gek
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:06:25 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220899937
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik denk dat dat wel een rijkelijk overdreven gedachte zou zijn.

43 punten achterstand met nog 19 races te gaan stelt helemaal niks voor. Als George dus gewoon doorgaat zoals hij in Canada reed is er dus nog niks verloren.
Misschien een beetje, maar wel een belangrijk breekmoment, je grootste concurrent loopt 25 punten uit en George ziet toch ook wel dat Kimi "schoner" rijdt, die lijkt ook steeds beter te worden en George maakte toch wat meer fouten toen de auto het nog deed.
pi_220899990
quote:
99s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:05 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Zelfs Verstappen zal het niet lukken te met een auto waarvan de motor uitvalt in de punten te rijden. Dan heeft Fred Fintstone meer kans.
Waar ik op doelde is vorig seizoen wist Max zo'n achterstand (meer zelfs) bijna teniet te doen. Nu kwam dat ook door geklungel in het Mclaren kamp en 2 coureurs die veels te veel fouten maakten, maar ik zie Russel dat gewoon niet doen, en daarbij komt Antonelli net kijken en ligt nu al dus behoorlijk wat punten los.

En Toto gaat dan echt wel een keer die beslissing maken die ze vorig seizoen in het Mclaren kamp niet aandurfden.

Als het erop aankomt kan Antonelli de jongste WK ooit worden en mensen als Toto worden helemaal blij van dat soort statistiekjes.
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:23:12 #205
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220900001
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:20 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Waar ik op doelde is vorig seizoen wist Max zo'n achterstand (meer zelfs) bijna teniet te doen. Nu kwam dat ook door geklungel in het Mclaren kamp en 2 coureurs die veels te veel fouten maakten, maar ik zie Russel dat gewoon niet doen, en daarbij komt Antonelli net kijken en ligt nu al dus behoorlijk wat punten los.

En Toto gaat dan echt wel een keer die beslissing maken die ze vorig seizoen in het Mclaren kamp niet aandurfden.

Als het erop aankomt kan Antonelli de jongste WK ooit worden en mensen als Toto worden helemaal blij van dat soort statistiekjes.
Maar hij doet het ook gewoon goed, Ik vond Russell vorig jaar na Verstappen de beste coureur, maar je ziet nu toch dat het onder druk toch anders presteren is en Antonelli heeft wat dat betreft juist de wind mee, die lijkt steeds meer zelfvertrouwen te krijgen.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 18:44:30 #206
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220900085
Het mooie aan dit weekend (en vooral de race) was ook wel dat de twee heel sterk aan elkaar gewaagd waren. En dus zeker voor de neutrale kijker was het dus alleen maar een anticlimax dat George uitviel. Stel we hadden die hele race het gevecht gehad was dat gewoon de race van het jaar al geweest.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220900094
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mooie aan dit weekend (en vooral de race) was ook wel dat de twee heel sterk aan elkaar gewaagd waren. En dus zeker voor de neutrale kijker was het dus alleen maar een anticlimax dat George uitviel. Stel we hadden die hele race het gevecht gehad was dat gewoon de race van het jaar al geweest.
Als dat zo door was gegaan was het een kwestie van tijd tot ze elkaar zouden raken imo.
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:50:27 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220900107
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mooie aan dit weekend (en vooral de race) was ook wel dat de twee heel sterk aan elkaar gewaagd waren. En dus zeker voor de neutrale kijker was het dus alleen maar een anticlimax dat George uitviel. Stel we hadden die hele race het gevecht gehad was dat gewoon de race van het jaar al geweest.
Heeft natuurlijk ook met het reglement te maken, je hebt als achtervolger nu eenmaal meer vermogen als je binnen die seconde blijft/komt, ik heb me wel vermaakt hoor, maar echt racen is het niet.

Bij Verstappen-Hamilton en vice versa hetzelfde liedje.
pi_220900195
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:20 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Waar ik op doelde is vorig seizoen wist Max zo'n achterstand (meer zelfs) bijna teniet te doen. Nu kwam dat ook door geklungel in het Mclaren kamp en 2 coureurs die veels te veel fouten maakten, maar ik zie Russel dat gewoon niet doen, en daarbij komt Antonelli net kijken en ligt nu al dus behoorlijk wat punten los.

En Toto gaat dan echt wel een keer die beslissing maken die ze vorig seizoen in het Mclaren kamp niet aandurfden.

Als het erop aankomt kan Antonelli de jongste WK ooit worden en mensen als Toto worden helemaal blij van dat soort statistiekjes.
Dat kwam omdat de auto beter presteerde. Als Max de honger nog had had hij geen stomme foutjes gemaakt in sommige races waarin hij flink terugzakte.

De "sport" is 90% wat de fabriek en het team eromheen doet

Maar sommige doen alsof Max in de Aston Martin rijdt
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:14:40 #210
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220901320
Het kan natuurlijk ook een tweedeling worden zoals vorig seizoen waarbij de minder ervaren coureur het aanvankelijk zeer goed doet en naarmate de prestatie van de auto verder wordt opgeschroefd en de limieten belangrijker worden de ervaren coureur toch de overhand krijgt.
pi_220901363
Highlights gezien, best aardig. De banden zijn nu goed genoeg om gevechten aan te kunnen en het is mooi om te zien hoe deze auto's elkaar beter kunnen volgen dan de zo vereerde grondeffect rommel.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:42:43 #212
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220901628
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:18 schreef MoreDakka het volgende:
Highlights gezien, best aardig. De banden zijn nu goed genoeg om gevechten aan te kunnen en het is mooi om te zien hoe deze auto's elkaar beter kunnen volgen dan de zo vereerde grondeffect rommel.
Banden kunnen het altijd aan en in het eerste grondeffect jaar konden de auto's ook prima volgen.
Max vs Charles in Bahrain
Misschien moet je toch hele races kijken.
Bekijk deze YouTube-video
Feyenoord!!! * Barça
pi_220901944
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:42 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Banden kunnen het altijd aan en in het eerste grondeffect jaar konden de auto's ook prima volgen.
Max vs Charles in Bahrain
Misschien moet je toch hele races kijken.
Bekijk deze YouTube-video
Leuk voor je man :)
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:30:06 #214
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220901982
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:06 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat kwam omdat de auto beter presteerde. Als Max de honger nog had had hij geen stomme foutjes gemaakt in sommige races waarin hij flink terugzakte.

De "sport" is 90% wat de fabriek en het team eromheen doet

Maar sommige doen alsof Max in de Aston Martin rijdt
Hang jij hier nu ook al rond :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 06:46:58 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220902854
Tot ziens in Monaco :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')