abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 10:13:53 #151
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220883623
Men komt er nu pas achter dat Russel een 'achter de ellebogen' ventje is?
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:14:44 #152
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220883627
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:12 schreef yvonne het volgende:

[..]
Wat heb je precies aan dit soort excuses hmm?
Precies. Niks.
Hoezo niks? Hij laat met excuses zien dat het niet kon wat die deed. Dat lijkt mij nogal essentieel.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:15:58 #153
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883632
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:13 schreef S95Sedan het volgende:
Men komt er nu pas achter dat Russel een 'achter de ellebogen' ventje is?
Nee daar is 'men' helaas nog niet achter.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  maandag 25 mei 2026 @ 10:18:00 #154
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220883643
Russell had natuurlijk gewoon een echte boete moeten krijgen, geen voorwaardelijke. Gridstraf voor de volgende race of punten erbij op de licentie gaat ook wat te ver maar helemaal zo ermee wegkomen lijkt ook niet te kloppen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:18:21 #155
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220883644
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:13 schreef S95Sedan het volgende:
Men komt er nu pas achter dat Russel een 'achter de ellebogen' ventje is?
Neuh, het is de zoveelste bevestiging van.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:18:38 #156
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883647
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:14 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hoezo niks? Hij laat met excuses zien dat het niet kon wat die deed. Dat lijkt mij nogal essentieel.
Oh ja, excuses.

Allright World, sorry for my behavior. Won`t happen again.

Till the next one :W


Nou mooi opgelost dan.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 10:19:17 #157
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883650
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:18 schreef -XOR- het volgende:
Russell had natuurlijk gewoon een echte boete moeten krijgen, geen voorwaardelijke. Gridstraf voor de volgende race of punten erbij op de licentie gaat ook wat te ver maar helemaal zo ermee wegkomen lijkt ook niet te kloppen.
Elke andere coureur had dit gehad wellicht.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 10:21:23 #158
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220883655
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Elke andere coureur had dit gehad wellicht.
Tuurlijk, het is een grote corrupte bende.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:21:47 #159
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883656
5k voorwaardelijk, fopstraf weer dit :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220883658
George had net zo goed een Duitser kunnen zijn.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 10:26:23 #161
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883673
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:23 schreef William_Papadin het volgende:
George had net zo goed een Duitser kunnen zijn.
hij maakt geen grappen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:31:28 #162
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883692
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:23 schreef William_Papadin het volgende:
George had net zo goed een Duitser kunnen zijn.
Nou was Dhr S Vettel 1000x meer man dan George.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  maandag 25 mei 2026 @ 10:35:44 #163
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220883708
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Elke andere coureur had dit gehad wellicht.
British bias at it's very best.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 25 mei 2026 @ 13:02:48 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220884747
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:18 schreef -XOR- het volgende:
Russell had natuurlijk gewoon een echte boete moeten krijgen, geen voorwaardelijke. Gridstraf voor de volgende race of punten erbij op de licentie gaat ook wat te ver maar helemaal zo ermee wegkomen lijkt ook niet te kloppen.
Eens hoor, meteen een boete ipv voorwaardelijk was beter geweest, maar we moeten ook weer niet overdrijven, het was het moment dat hij beseft dat het 'm niet gaat worden dit seizoen ondanks de beste auto en dan ook waarschijnlijk nooit meer, dan vind ik die reactie eigenlijk nog wel meevallen.
pi_220885142
Maken we ons daadwerkelijk druk om deze actie en een voorwaarderlijke boete?

Want een hoog Calimero-gehalte zeg.
pi_220885166
Gezuig

[ Bericht 98% gewijzigd door yvonne op 25-05-2026 18:55:24 ]
  maandag 25 mei 2026 @ 13:59:25 #167
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220885172
Beide McLaren coureurs hebben tijdens de (meerdere) opwarmronden dus herhaaldelijk aangegeven dat de Inter de verkeerde compound was, om vervolgens vanaf de pitwall met overtuiging de reactie te krijgen dat de Slicks niet op temperatuur zouden komen (dit werd bij zowel ViaPlay als F1TV meteen in twijfel getrokken).

... ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit Max of Lewis nóóit overkomen zou zijn in deze situatie? Na wat over en weer op de boordradio zouden zij ter hoogte van de hairpin doodleuk aangekondigd hebben binnen te komen: zet de slicks maar klaar, einde discussie.
Die overredingskracht ontbreekt echt wel bij Norris en Piastri.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kleffe_Dop op 25-05-2026 14:06:03 ]
pi_220885174
5k, wat een trieste straf. Gelukkig heeft hij sorry gezegd hoor.
  maandag 25 mei 2026 @ 14:01:27 #169
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220885176
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maken we ons daadwerkelijk druk om deze actie en een voorwaarderlijke boete?

Want een hoog Calimero-gehalte zeg.
Dit dus, de race heeft zoveel interessante momenten gekend, maar het kan altijd maar over één ding gaan... het onrecht dat Max direct of indirect is aangedaan ("áls het Max was overkomen dan", "Max kreeg in 2018 in blabla GP hier een 10 sec penalty voor!").
Soms terecht, vaak vergezocht.

Die FIA is gewoon inconsistent, niet alleen bij Max, of George, of Lewis, of Karel.
pi_220885178
-Reactie op gezuig-

[ Bericht 95% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 26-05-2026 13:54:22 ]
pi_220885182
Offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door yvonne op 25-05-2026 19:02:54 ]
pi_220885190
Reactieop offtopic

[ Bericht 96% gewijzigd door yvonne op 25-05-2026 19:03:34 ]
pi_220885200
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:01 schreef Questular het volgende:
5k, wat een trieste straf. Gelukkig heeft hij sorry gezegd hoor.
Want je wil een race-ban? Domme actie, ook niet de eerste die dit doet, maar verder is er helemaal niemand in gevaar gebracht of geweest. Dat men zich hier zo druk om maakt is echt tot het lachwekkende aan toe.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:06:53 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220885205
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maken we ons daadwerkelijk druk om deze actie en een voorwaarderlijke boete?

Want een hoog Calimero-gehalte zeg.
Gaat nauwelijks ergens over inderdaad.
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:01 schreef Questular het volgende:
5k, wat een trieste straf. Gelukkig heeft hij sorry gezegd hoor.
Wat had je dan gewild?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220885214
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Want je wil een race-ban? Domme actie, ook niet de eerste die dit doet, maar verder is er helemaal niemand in gevaar gebracht of geweest. Dat men zich hier zo druk om maakt is echt tot het lachwekkende aan toe.
Of geen straf of een straf van een bedrag wat voor de gemiddelde f1 coureur niet 1 uurtje werken is. Ongeacht welke coureur 5k slaat nergens op. Geef dan niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')