abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:47:12 #126
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882397
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Wtf deed McLaren???
Gokken en op nat weer banden starten.

Pakte niet goed uit.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:53:44 #127
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882415
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zwart dingetje gooide die als eerst daarna dat head ding, en ook nog zijn handschoenen buiten de baan.

Ze willen voorkomen wat Massa in 2009 overkwam
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 25 mei 2026 @ 01:32:43 #128
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220882471
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Gokken en op nat weer banden starten.

Pakte niet goed uit.
Weer mannetje zal deze week zijn ontslag wel krijgen dan… wat een fiasco.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 01:34:21 #129
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882478
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Weer mannetje zal deze week zijn ontslag wel krijgen dan… wat een fiasco.
Een mens mag een fout maken. Volgende keer beter.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220882482
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Weer mannetje zal deze week zijn ontslag wel krijgen dan… wat een fiasco.
Die krijgt de zak :D
  maandag 25 mei 2026 @ 02:15:29 #131
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220882509
Sowww wat een race. Mercedes fittie is aan.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 02:27:07 #132
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882514
The driver George Russell is fined ¤5.000, suspended for a period of 12 months
subject to no further breaches by the driver of a similar nature.

Zat ik er toch min of meer dichtbij. :)

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hopelijk een fooitje zoals 5000 eurootjes.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 02:30:21 #133
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220882516
Kon het helaas niet live bijkletsen maar ik heb genoten. Enne...Ach Sjors,
  maandag 25 mei 2026 @ 02:40:10 #134
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220882527
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Wtf deed McLaren???
Een Ferrari'tje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 25 mei 2026 @ 05:21:01 #135
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220882581
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Die kans is heel groot volgende race, de Ferrari gaat sneller zijn in Monaco.
Mwah, in Monaco is Leclerc doorgaans beter dan Hamilton
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 25 mei 2026 @ 08:58:59 #136
174756 Rnie
& Bert
pi_220882845
twitter


:D _O-

George in 2025: "He can't deal with adversity. When things don't go his way he lashes out with unnecessary anger and borderline violence. We've seen it in Brazil with Ocon, 21 with Lewis and Mexico with Lando. In Budapest, where he doesn't have a dominant car, he crashes into Lewis, slamming his whole team"
De enige echte.
  maandag 25 mei 2026 @ 08:59:23 #137
80382 manny
30 is best veel
pi_220882848
Oh ja. Monaco.

Krijgen we dat weer. De kwalificatie is de race, en mopperen dat er niets gebeurt; circuit aanpassen, de auto´s zijn te groot.

Behalve als nu gaat blijken dat de mercedes motor / aandrijflijn een wat groter betrouwbaarheidsprobleem heeft
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 25 mei 2026 @ 09:19:40 #138
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220882932
Ah, een fopstraf voor het ratje, uiteraard.

quote:
Voor George Russell zat de Formule 1 Grand Prix van Canada er vroegtijdig op. Na opnieuw een fel gevecht met teamgenoot Kimi Antonelli zette hij zijn auto stil langs de baan na een probleem met zijn bolide, waarna hij uit pure woede verschillende dingen vanuit de auto op de baan gooide.

Het ging om de gesp van zijn gordels, net als zijn headrest. De stewards zijn daar als vanzelfsprekend niet over te spreken, iets waarvoor de nummer twee in de WK-stand zich moest verantwoorden. De wedstrijdcommissarissen hebben inmiddels besloten om een boete van 5.000 euro uit te delen, al hoeft Russell die niet te betalen.

Het gaat namelijk om een opgeschorte boete zolang Russell de komende 12 maanden niet dezelfde overtreding begaat. Russell heeft bij de stewards zijn excuses aangeboden en schaamte geuit. De stewards accepteren zijn excuses.
https://racingnews365.nl/(...)end-incident-russell
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 25 mei 2026 @ 09:26:48 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220882969
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hij gooide hem ook gewoon voor de auto, dus er was niks aan de hand.

Maar goed, omdat het Russell is wordt er hier drama om gemaakt.
Niet zo heel handig van hem, maar begreep z'n frustratie, ik vond het zelf ook jammer dat hij uitviel want het was leuk om naar te kijken die broederstrijd.
Bij Verstappen vs Hamilton was het gewoon wachten op dat de Ferrari er voorbij zou gaan.
  maandag 25 mei 2026 @ 09:29:54 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220882976
quote:
19s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:59 schreef manny het volgende:
Oh ja. Monaco.

Krijgen we dat weer. De kwalificatie is de race, en mopperen dat er niets gebeurt; circuit aanpassen, de auto´s zijn te groot.

Behalve als nu gaat blijken dat de mercedes motor / aandrijflijn een wat groter betrouwbaarheidsprobleem heeft
Als er al problemen zijn zullen die in Monaco niet echt naar boven komen.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:36:51 #141
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883081
5k boete. Verrassend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 09:45:34 #142
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220883200
Antonelli woont rent free in het hoofd van Sjors.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:47:56 #143
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883254
Spullen op de baan gooien zou een hogere straf op moeten staan. Ongeacht de situatie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 09:50:49 #144
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220883295
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Antonelli woont rent free in het hoofd van Sjors.
Het is toch zo mooi, Russell die eindelijk een auto heeft om WDC te worden en dan wordt 'ie zoek gereden door een snotneus.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220883309
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Ah, een fopstraf voor het ratje, uiteraard.
[..]
https://racingnews365.nl/(...)end-incident-russell
Smerige coureur. Karma komt voor hem.
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 09:52:55 #146
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883313
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:58 schreef Rnie het volgende:
[ x ]

:D _O-

George in 2025: "He can't deal with adversity. When things don't go his way he lashes out with unnecessary anger and borderline violence. We've seen it in Brazil with Ocon, 21 with Lewis and Mexico with Lando. In Budapest, where he doesn't have a dominant car, he crashes into Lewis, slamming his whole team"

https://share.google/HWNhXPzGaUNK88w4W
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:04:17 #147
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883505
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Alleen omdat die een headrest op de grond gooide?
Je kunt dit niet whitewashen hoor.
Hij smeet met z`n dingen. Hij heeft zichzelf een voorbeeldfunctie toebedeeld, dus zal hij zich daar zelf ook aan moeten houden.
Hij is de zgm English Gentleman Maar zoals hij nu doet is het gewoon een tokkie uit Brixton.

Als jij denkt dat een coureur met voorbeeldfunctie terecht een fopstraf heeft gekregen kan ik jou niet meer serieus nemen F1 fan.

Als Max zoiets idiots had gedaan had ik net zo lopen mopperen.

Onverantwoord gedrag.

[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 26-05-2026 13:53:20 ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:08:16 #148
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220883554
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
5k boete. Verrassend.


[ Bericht 13% gewijzigd door yvonne op 25-05-2026 10:11:14 (Zuigen) ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:10:58 #149
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220883570
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Hij smeet met z`n dingen. Hij heeft zichzelf een voorbeeldfunctie toebedeeld, dus zal hij zich daar zelf ook aan moeten houden.
Hij is de zgm English Gentleman Maar zoals hij nu doet is het gewoon een tokkie uit Brixton.

Als Max zoiets idiots had gedaan had ik net zo lopen mopperen.

Onverantwoord gedrag.
5K voorwaardelijk is een terechte straf. Hij heeft excuses aangeboden aan de stewards en heeft aangeboden om publiekelijk excuses aan te bieden.

Netjes gereageerd van George.

[ Bericht 8% gewijzigd door ChevyCaprice op 26-05-2026 13:44:08 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:12:28 #150
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883598
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
5K voorwaardelijk is een terechte straf. Hij heeft excuses aangeboden aan de stewards en heeft aangeboden om publiekelijk excuses aan te bieden.

Netjes gereageerd van George.
Wat heb je precies aan dit soort excuses hmm?
Precies. Niks.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')