abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 00:08:00 #101
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220882279
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:06 schreef PzKpfw het volgende:
De Alpines zaten er ook weer verrassend goed bij.
Het is eigenlijk opvallend hoe de rest van de teams waar ze normaal gesproken mee vechten het op zondag af laten weten tov de Alpines.
  maandag 25 mei 2026 @ 00:08:31 #102
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220882282
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Een teammaat van Max op 5 :o
Voor het eerst sinds Miami 2024.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220882286
Hele weekend niks gezien, gewoon weinig zin aan, lang niet gebeurt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 25 mei 2026 @ 00:09:38 #104
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882289
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Mercedes motor nu he
Ja toch jammer dat er weer een motorleverancier is afgehaakt. Renault heeft toch wel een hele mooie historie in de F1.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:09:40 #105
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882290
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:05 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd wat de boete gaat zijn voor Russell
Hopelijk een fooitje zoals 5000 eurootjes.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:09:58 #106
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882291
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:09 schreef raptorix het volgende:
Hele weekend niks gezien, gewoon weinig zin aan, lang niet gebeurt.
Je hebt wel wat gemist man, waren mooie fights.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 00:11:22 #107
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220882297
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ja toch jammer dat er weer een motorleverancier is afgehaakt. Renault heeft toch wel een hele mooie historie in de F1.
Zijn er wel twee voor in de plaats gekomen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 25 mei 2026 @ 00:13:27 #108
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882303
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:11 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Zijn er wel twee voor in de plaats gekomen.
Twee merken met 0,0 historie in de F1..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 25 mei 2026 @ 00:13:53 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220882305
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Twee merken met 0,0 historie in de F1..
Je moet ergens beginnen :{w
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220882308
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Je hebt wel wat gemist man, waren mooie fights.
Ja weet niet, was er gewoon niet mee bezig, misschien straks even terugzien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:16:41 #111
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882313
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Twee merken met 0,0 historie in de F1..
Het gaat niet om de historie maar om de toekomst
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:17:35 #112
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882317
Russell zit nu bij de stewards om uitleg over zijn gedrag te geven
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:22:17 #113
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882330
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Russell zit nu bij de stewards om uitleg over zijn gedrag te geven
Alleen omdat die een headrest op de grond gooide?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 00:22:31 #114
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882331
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Het gaat niet om de historie maar om de toekomst
Dat mag je vinden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:27:10 #115
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882338
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:22 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat mag je vinden.
Gelukkig dachten ze dat vroeger niet want dan had er niemand een motor gebouwd
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 00:27:16 #116
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882339
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Russell zit nu bij de stewards om uitleg over zijn gedrag te geven
Terecht. Die headrest had verder op de baan kunnen landen. En als ze daar overheen rijden...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220882347
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Terecht. Die headrest had verder op de baan kunnen landen. En als ze daar overheen rijden...
Euhm, het was een virtual safety car. Als je op die snelheid niet om een headrest heb kunt rijden, verdien je het ook om schade te rijden.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:29:34 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882351
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Terecht. Die headrest had verder op de baan kunnen landen. En als ze daar overheen rijden...
volgens mij vloog er nog wat uit en dingen op de baan gooien, is gewoon not done
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:31:08 #119
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882359
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
volgens mij vloog er nog wat uit en dingen op de baan gooien, is gewoon not done
Wat dan?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:32:19 #120
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882364
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:28 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Euhm, het was een virtual safety car. Als je op die snelheid niet om een headrest heb kunt rijden, verdien je het ook om schade te rijden.
Hij gooide hem ook gewoon voor de auto, dus er was niks aan de hand.

Maar goed, omdat het Russell is wordt er hier drama om gemaakt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:33:05 #121
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882367
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat dan?
ik hoorde nog iets over de gesp van zijn gordels
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:34:32 #122
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882371
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ik hoorde nog iets over de gesp van zijn gordels
Dat lijkt mij sterk want een gesp zit gewoon aan de gordel bevestigd. En heb het ook niet gezien.

Maar inderdaad dat zei Allard. Misschien is het fake nieuws.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 00:41:25 #123
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220882386
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat lijkt mij sterk want een gesp zit gewoon aan de gordel bevestigd. En heb het ook niet gezien.

Maar inderdaad dat zei Allard. Misschien is het fake nieuws.
Zwart dingetje gooide die als eerst daarna dat head ding, en ook nog zijn handschoenen buiten de baan.

Zwaar gefrustreerd en geen goed voorbeeld voor de jeugd, dat verweet George Max toch. Volgende keer papier prikken naast de baan.
  maandag 25 mei 2026 @ 00:44:23 #124
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220882389
Wtf deed McLaren???
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:46:40 #125
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882394
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zwart dingetje gooide die als eerst daarna dat head ding, en ook nog zijn handschoenen buiten de baan.

Zwaar gefrustreerd en geen goed voorbeeld voor de jeugd, dat verweet George Max toch. Volgende keer papier prikken naast de baan.
Hij gooide inderdaad eerst een dingetje op het gras, vervolgens zijn headrest op de baan.

Dat die de handschoenen achter het hek op de grond gooit zal niet uitmaken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:47:12 #126
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882397
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Wtf deed McLaren???
Gokken en op nat weer banden starten.

Pakte niet goed uit.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:53:44 #127
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882415
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zwart dingetje gooide die als eerst daarna dat head ding, en ook nog zijn handschoenen buiten de baan.

Ze willen voorkomen wat Massa in 2009 overkwam
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 25 mei 2026 @ 01:32:43 #128
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220882471
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Gokken en op nat weer banden starten.

Pakte niet goed uit.
Weer mannetje zal deze week zijn ontslag wel krijgen dan… wat een fiasco.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 01:34:21 #129
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882478
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Weer mannetje zal deze week zijn ontslag wel krijgen dan… wat een fiasco.
Een mens mag een fout maken. Volgende keer beter.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220882482
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Weer mannetje zal deze week zijn ontslag wel krijgen dan… wat een fiasco.
Die krijgt de zak :D
  maandag 25 mei 2026 @ 02:15:29 #131
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220882509
Sowww wat een race. Mercedes fittie is aan.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 02:27:07 #132
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882514
The driver George Russell is fined ¤5.000, suspended for a period of 12 months
subject to no further breaches by the driver of a similar nature.

Zat ik er toch min of meer dichtbij. :)

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hopelijk een fooitje zoals 5000 eurootjes.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 02:30:21 #133
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220882516
Kon het helaas niet live bijkletsen maar ik heb genoten. Enne...Ach Sjors,
  maandag 25 mei 2026 @ 02:40:10 #134
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220882527
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Wtf deed McLaren???
Een Ferrari'tje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 25 mei 2026 @ 05:21:01 #135
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220882581
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Die kans is heel groot volgende race, de Ferrari gaat sneller zijn in Monaco.
Mwah, in Monaco is Leclerc doorgaans beter dan Hamilton
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 25 mei 2026 @ 08:58:59 #136
174756 Rnie
& Bert
pi_220882845
twitter


:D _O-

George in 2025: "He can't deal with adversity. When things don't go his way he lashes out with unnecessary anger and borderline violence. We've seen it in Brazil with Ocon, 21 with Lewis and Mexico with Lando. In Budapest, where he doesn't have a dominant car, he crashes into Lewis, slamming his whole team"
De enige echte.
  maandag 25 mei 2026 @ 08:59:23 #137
80382 manny
30 is best veel
pi_220882848
Oh ja. Monaco.

Krijgen we dat weer. De kwalificatie is de race, en mopperen dat er niets gebeurt; circuit aanpassen, de auto´s zijn te groot.

Behalve als nu gaat blijken dat de mercedes motor / aandrijflijn een wat groter betrouwbaarheidsprobleem heeft
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 25 mei 2026 @ 09:19:40 #138
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220882932
Ah, een fopstraf voor het ratje, uiteraard.

quote:
Voor George Russell zat de Formule 1 Grand Prix van Canada er vroegtijdig op. Na opnieuw een fel gevecht met teamgenoot Kimi Antonelli zette hij zijn auto stil langs de baan na een probleem met zijn bolide, waarna hij uit pure woede verschillende dingen vanuit de auto op de baan gooide.

Het ging om de gesp van zijn gordels, net als zijn headrest. De stewards zijn daar als vanzelfsprekend niet over te spreken, iets waarvoor de nummer twee in de WK-stand zich moest verantwoorden. De wedstrijdcommissarissen hebben inmiddels besloten om een boete van 5.000 euro uit te delen, al hoeft Russell die niet te betalen.

Het gaat namelijk om een opgeschorte boete zolang Russell de komende 12 maanden niet dezelfde overtreding begaat. Russell heeft bij de stewards zijn excuses aangeboden en schaamte geuit. De stewards accepteren zijn excuses.
https://racingnews365.nl/(...)end-incident-russell
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 25 mei 2026 @ 09:26:48 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220882969
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hij gooide hem ook gewoon voor de auto, dus er was niks aan de hand.

Maar goed, omdat het Russell is wordt er hier drama om gemaakt.
Niet zo heel handig van hem, maar begreep z'n frustratie, ik vond het zelf ook jammer dat hij uitviel want het was leuk om naar te kijken die broederstrijd.
Bij Verstappen vs Hamilton was het gewoon wachten op dat de Ferrari er voorbij zou gaan.
  maandag 25 mei 2026 @ 09:29:54 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220882976
quote:
19s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:59 schreef manny het volgende:
Oh ja. Monaco.

Krijgen we dat weer. De kwalificatie is de race, en mopperen dat er niets gebeurt; circuit aanpassen, de auto´s zijn te groot.

Behalve als nu gaat blijken dat de mercedes motor / aandrijflijn een wat groter betrouwbaarheidsprobleem heeft
Als er al problemen zijn zullen die in Monaco niet echt naar boven komen.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:36:51 #141
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883081
5k boete. Verrassend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 09:45:34 #142
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220883200
Antonelli woont rent free in het hoofd van Sjors.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 09:47:56 #143
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883254
Spullen op de baan gooien zou een hogere straf op moeten staan. Ongeacht de situatie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 09:50:49 #144
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220883295
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Antonelli woont rent free in het hoofd van Sjors.
Het is toch zo mooi, Russell die eindelijk een auto heeft om WDC te worden en dan wordt 'ie zoek gereden door een snotneus.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220883309
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Ah, een fopstraf voor het ratje, uiteraard.
[..]
https://racingnews365.nl/(...)end-incident-russell
Smerige coureur. Karma komt voor hem.
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 09:52:55 #146
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883313
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:58 schreef Rnie het volgende:
[ x ]

:D _O-

George in 2025: "He can't deal with adversity. When things don't go his way he lashes out with unnecessary anger and borderline violence. We've seen it in Brazil with Ocon, 21 with Lewis and Mexico with Lando. In Budapest, where he doesn't have a dominant car, he crashes into Lewis, slamming his whole team"

https://share.google/HWNhXPzGaUNK88w4W
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:04:17 #147
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883505
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Alleen omdat die een headrest op de grond gooide?
Je kunt dit niet whitewashen hoor.
Hij smeet met z`n dingen. Hij heeft zichzelf een voorbeeldfunctie toebedeeld, dus zal hij zich daar zelf ook aan moeten houden.
Hij is de zgm English Gentleman Maar zoals hij nu doet is het gewoon een tokkie uit Brixton.

Als jij denkt dat een coureur met voorbeeldfunctie terecht een fopstraf heeft gekregen kan ik jou niet meer serieus nemen F1 fan.

Als Max zoiets idiots had gedaan had ik net zo lopen mopperen.

Onverantwoord gedrag.

[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 26-05-2026 13:53:20 ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:08:16 #148
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220883554
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
5k boete. Verrassend.


[ Bericht 13% gewijzigd door yvonne op 25-05-2026 10:11:14 (Zuigen) ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:10:58 #149
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220883570
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Hij smeet met z`n dingen. Hij heeft zichzelf een voorbeeldfunctie toebedeeld, dus zal hij zich daar zelf ook aan moeten houden.
Hij is de zgm English Gentleman Maar zoals hij nu doet is het gewoon een tokkie uit Brixton.

Als Max zoiets idiots had gedaan had ik net zo lopen mopperen.

Onverantwoord gedrag.
5K voorwaardelijk is een terechte straf. Hij heeft excuses aangeboden aan de stewards en heeft aangeboden om publiekelijk excuses aan te bieden.

Netjes gereageerd van George.

[ Bericht 8% gewijzigd door ChevyCaprice op 26-05-2026 13:44:08 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:12:28 #150
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883598
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
5K voorwaardelijk is een terechte straf. Hij heeft excuses aangeboden aan de stewards en heeft aangeboden om publiekelijk excuses aan te bieden.

Netjes gereageerd van George.
Wat heb je precies aan dit soort excuses hmm?
Precies. Niks.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  maandag 25 mei 2026 @ 10:13:53 #151
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220883623
Men komt er nu pas achter dat Russel een 'achter de ellebogen' ventje is?
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:14:44 #152
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220883627
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:12 schreef yvonne het volgende:

[..]
Wat heb je precies aan dit soort excuses hmm?
Precies. Niks.
Hoezo niks? Hij laat met excuses zien dat het niet kon wat die deed. Dat lijkt mij nogal essentieel.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:15:58 #153
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883632
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:13 schreef S95Sedan het volgende:
Men komt er nu pas achter dat Russel een 'achter de ellebogen' ventje is?
Nee daar is 'men' helaas nog niet achter.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  maandag 25 mei 2026 @ 10:18:00 #154
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220883643
Russell had natuurlijk gewoon een echte boete moeten krijgen, geen voorwaardelijke. Gridstraf voor de volgende race of punten erbij op de licentie gaat ook wat te ver maar helemaal zo ermee wegkomen lijkt ook niet te kloppen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:18:21 #155
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220883644
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:13 schreef S95Sedan het volgende:
Men komt er nu pas achter dat Russel een 'achter de ellebogen' ventje is?
Neuh, het is de zoveelste bevestiging van.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:18:38 #156
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883647
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:14 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hoezo niks? Hij laat met excuses zien dat het niet kon wat die deed. Dat lijkt mij nogal essentieel.
Oh ja, excuses.

Allright World, sorry for my behavior. Won`t happen again.

Till the next one :W


Nou mooi opgelost dan.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 10:19:17 #157
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220883650
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:18 schreef -XOR- het volgende:
Russell had natuurlijk gewoon een echte boete moeten krijgen, geen voorwaardelijke. Gridstraf voor de volgende race of punten erbij op de licentie gaat ook wat te ver maar helemaal zo ermee wegkomen lijkt ook niet te kloppen.
Elke andere coureur had dit gehad wellicht.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 10:21:23 #158
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220883655
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Elke andere coureur had dit gehad wellicht.
Tuurlijk, het is een grote corrupte bende.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:21:47 #159
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220883656
5k voorwaardelijk, fopstraf weer dit :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220883658
George had net zo goed een Duitser kunnen zijn.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 mei 2026 @ 10:26:23 #161
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220883673
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:23 schreef William_Papadin het volgende:
George had net zo goed een Duitser kunnen zijn.
hij maakt geen grappen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 10:31:28 #162
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220883692
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:23 schreef William_Papadin het volgende:
George had net zo goed een Duitser kunnen zijn.
Nou was Dhr S Vettel 1000x meer man dan George.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  maandag 25 mei 2026 @ 10:35:44 #163
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220883708
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Elke andere coureur had dit gehad wellicht.
British bias at it's very best.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 25 mei 2026 @ 13:02:48 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220884747
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:18 schreef -XOR- het volgende:
Russell had natuurlijk gewoon een echte boete moeten krijgen, geen voorwaardelijke. Gridstraf voor de volgende race of punten erbij op de licentie gaat ook wat te ver maar helemaal zo ermee wegkomen lijkt ook niet te kloppen.
Eens hoor, meteen een boete ipv voorwaardelijk was beter geweest, maar we moeten ook weer niet overdrijven, het was het moment dat hij beseft dat het 'm niet gaat worden dit seizoen ondanks de beste auto en dan ook waarschijnlijk nooit meer, dan vind ik die reactie eigenlijk nog wel meevallen.
pi_220885142
Maken we ons daadwerkelijk druk om deze actie en een voorwaarderlijke boete?

Want een hoog Calimero-gehalte zeg.
pi_220885166
Gezuig

[ Bericht 98% gewijzigd door yvonne op 25-05-2026 18:55:24 ]
  maandag 25 mei 2026 @ 13:59:25 #167
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220885172
Beide McLaren coureurs hebben tijdens de (meerdere) opwarmronden dus herhaaldelijk aangegeven dat de Inter de verkeerde compound was, om vervolgens vanaf de pitwall met overtuiging de reactie te krijgen dat de Slicks niet op temperatuur zouden komen (dit werd bij zowel ViaPlay als F1TV meteen in twijfel getrokken).

... ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit Max of Lewis nóóit overkomen zou zijn in deze situatie? Na wat over en weer op de boordradio zouden zij ter hoogte van de hairpin doodleuk aangekondigd hebben binnen te komen: zet de slicks maar klaar, einde discussie.
Die overredingskracht ontbreekt echt wel bij Norris en Piastri.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kleffe_Dop op 25-05-2026 14:06:03 ]
pi_220885174
5k, wat een trieste straf. Gelukkig heeft hij sorry gezegd hoor.
  maandag 25 mei 2026 @ 14:01:27 #169
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220885176
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maken we ons daadwerkelijk druk om deze actie en een voorwaarderlijke boete?

Want een hoog Calimero-gehalte zeg.
Dit dus, de race heeft zoveel interessante momenten gekend, maar het kan altijd maar over één ding gaan... het onrecht dat Max direct of indirect is aangedaan ("áls het Max was overkomen dan", "Max kreeg in 2018 in blabla GP hier een 10 sec penalty voor!").
Soms terecht, vaak vergezocht.

Die FIA is gewoon inconsistent, niet alleen bij Max, of George, of Lewis, of Karel.
pi_220885178
-Reactie op gezuig-

[ Bericht 95% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 26-05-2026 13:54:22 ]
pi_220885182
Offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door yvonne op 25-05-2026 19:02:54 ]
pi_220885190
Reactieop offtopic

[ Bericht 96% gewijzigd door yvonne op 25-05-2026 19:03:34 ]
pi_220885200
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:01 schreef Questular het volgende:
5k, wat een trieste straf. Gelukkig heeft hij sorry gezegd hoor.
Want je wil een race-ban? Domme actie, ook niet de eerste die dit doet, maar verder is er helemaal niemand in gevaar gebracht of geweest. Dat men zich hier zo druk om maakt is echt tot het lachwekkende aan toe.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:06:53 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220885205
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maken we ons daadwerkelijk druk om deze actie en een voorwaarderlijke boete?

Want een hoog Calimero-gehalte zeg.
Gaat nauwelijks ergens over inderdaad.
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:01 schreef Questular het volgende:
5k, wat een trieste straf. Gelukkig heeft hij sorry gezegd hoor.
Wat had je dan gewild?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220885214
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Want je wil een race-ban? Domme actie, ook niet de eerste die dit doet, maar verder is er helemaal niemand in gevaar gebracht of geweest. Dat men zich hier zo druk om maakt is echt tot het lachwekkende aan toe.
Of geen straf of een straf van een bedrag wat voor de gemiddelde f1 coureur niet 1 uurtje werken is. Ongeacht welke coureur 5k slaat nergens op. Geef dan niks.
pi_220885215
-Reactie op reactie op offtopic-

[ Bericht 49% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 26-05-2026 13:55:05 ]
  maandag 25 mei 2026 @ 14:09:16 #177
511221 Hetekip
Depressief
pi_220885217
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dit dus, de race heeft zoveel interessante momenten gekend, maar het kan altijd maar over één ding gaan... het onrecht dat Max direct of indirect is aangedaan ("áls het Max was overkomen dan", "Max kreeg in 2018 in blabla GP hier een 10 sec penalty voor!").
Soms terecht, vaak vergezocht.

Die FIA is gewoon inconsistent, niet alleen bij Max, of George, of Lewis, of Karel.
Sowieso mag dat volgens de regels niet. Het steeds over oude koeien hebben. Iedereen roept altijd Britse bias en zo. Maar het is inderdaad niks anders dan een Calimero effect. Verder moet ik er bij zeggen, dat ik vind dat Max vaker een kort lontje heeft en daardoor gevaarlijke dingen doet of domme uitspraken.

Niemand is perfect maar altijd dat gezanik over het onrecht dat Max wordt aangedaan. Vermoeiend.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220885234
Ah Hetekip is er om te zuigen. Fijne maandag.
  maandag 25 mei 2026 @ 14:12:49 #179
511221 Hetekip
Depressief
pi_220885238
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:12 schreef Questular het volgende:
Ah Hetekip is er om te zuigen. Fijne maandag.
Vandaag is een zondag maat.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 25 mei 2026 @ 14:13:50 #180
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220885244
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:09 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Sowieso mag dat volgens de regels niet. Het steeds over oude koeien hebben. Iedereen roept altijd Britse bias en zo. Maar het is inderdaad niks anders dan een Calimero effect. Verder moet ik er bij zeggen, dat ik vind dat Max vaker een kort lontje heeft en daardoor gevaarlijke dingen doet of domme uitspraken.

Niemand is perfect maar altijd dat gezanik over het onrecht dat Max wordt aangedaan. Vermoeiend.
Niet mee eens en die opmerking voegt ook niks toe behalve het zuigend effect.
Succes verder.
  maandag 25 mei 2026 @ 14:18:45 #181
511221 Hetekip
Depressief
pi_220885267
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Niet mee eens en die opmerking voegt ook niks toe behalve het zuigend effect.
Succes verder.
Het is helemaal niet zuigend. Iedereen weet dat Max een van de agressievere misschien meest agressieve coureurs is.

Sommige prijzen dat, dat het voor max gewoon dom rondjes rijden en tijdens en na max er een soort revolutie gaande is, die hij heeft ontketend.

Maar er zijn zeker momenten geweest waarop max keuzes maakte die meer dan enkel agressief waren. Kan me vorig seizoen herinneren dat hij deed alsof hij iemand voorliet en daarna vol gas gaf zodat die ander geen ruimte had.

Maar goed Max is geweldig, geen kritiek op de grote leider en vooral geen tegenspraak. Russel verdiende gewoon een keiharde straf en het is oneerlijk dat Max steeds gestraft wordt en Russel niet. Domme Britten met hun Britse bias.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 25 mei 2026 @ 14:26:24 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220885364
Het is weer het internet uurtje in Den Dolder zie ik.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:37:03 #183
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220885528
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beide McLaren coureurs hebben tijdens de (meerdere) opwarmronden dus herhaaldelijk aangegeven dat de Inter de verkeerde compound was, om vervolgens vanaf de pitwall met overtuiging de reactie te krijgen dat de Slicks niet op temperatuur zouden komen (dit werd bij zowel ViaPlay als F1TV meteen in twijfel getrokken).

... ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit Max of Lewis nóóit overkomen zou zijn in deze situatie? Na wat over en weer op de boordradio zouden zij ter hoogte van de hairpin doodleuk aangekondigd hebben binnen te komen: zet de slicks maar klaar, einde discussie.
Die overredingskracht ontbreekt echt wel bij Norris en Piastri.
Dat is ook wel een beetje de McLaren team-DNA. Alles voor het team. Dat is ook heel duidelijk te zien met hun papaya-reglement. Die discipline is ergens ook wel goed. Maar in dit geval natuurlijk compleet klote uitgepakt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 14:39:31 #184
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220885545
Kan iedereen zich weer gedragen? Ga lekker van de zon genieten O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 15:53:30 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220885959
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:37 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat is ook wel een beetje de McLaren team-DNA. Alles voor het team. Dat is ook heel duidelijk te zien met hun papaya-reglement. Die discipline is ergens ook wel goed. Maar in dit geval natuurlijk compleet klote uitgepakt.
Ik denk eerder een gevalletje van een eigen weerman die dacht dat het snel zou gaan regenen, maar bij twijfel stuur je niet beide auto's met inters weg.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 15:59:26 #186
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220885989
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk eerder een gevalletje van een eigen weerman die dacht dat het snel zou gaan regenen, maar bij twijfel stuur je niet beide auto's met inters weg.
Dat suggereert dat ze niet twijfelden omdat ze dus beide auto's op inters hadden gezet. En dat past ook juist in het plaatje: we behandelen beide coureurs gelijk. Lewis stond vlak voor tijd ook nog op inter maar switchte vlak voor de deadline gelukkig voor hem.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 16:05:26 #187
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220886029
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan iedereen zich weer gedragen? Ga lekker van de zon genieten O+
:P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:26:05 #188
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220886853
twitter


Zoals beloofd.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220886880
Hoe enorm nobel, wat mij betreft geven ze hem 5k voor de moeite.
  maandag 25 mei 2026 @ 19:25:41 #190
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220887236
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]

Zoals beloofd.
Nou zeg, alleen de Marshals en FIA? Als toeschouwer was ik ook van slag toen ik dit live zag, ik wil ook excuses :( .
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:30:22 #191
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220887280
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Nou zeg, alleen de Marshals en FIA? Als toeschouwer was ik ook van slag toen ik dit live zag, ik wil ook excuses :( .
Vergeet de kartende jeugd niet B-)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 20:26:27 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220887721
Dit is iig een stuk erger dan je sluiting en je headrest uit de auto op de baan gooien

https://www.formula1.com/(...).1716335101279584189
Drop you like an ill, bad habit
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 21:16:56 #193
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220888018
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:26 schreef pmponer het volgende:
Dit is iig een stuk erger dan je sluiting en je headrest uit de auto op de baan gooien

https://www.formula1.com/(...).1716335101279584189
Oh ja!
2021 alweer :o
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  maandag 25 mei 2026 @ 21:26:32 #194
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220888098
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Nou zeg, alleen de Marshals en FIA? Als toeschouwer was ik ook van slag toen ik dit live zag, ik wil ook excuses :( .
Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 21:52:33 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888273
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan iedereen zich weer gedragen? Ga lekker van de zon genieten O+
Ze hadden een voorbeeld aan mij moeten nemen O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 22:05:03 #196
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220888365
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze hadden een voorbeeld aan mij moeten nemen O+
Droge kat?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:21:20 #197
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220888476
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Droge kat?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 22:24:49 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888513
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Droge kat?
Genoeg water meegenomen :Y

En ik zat vooral in de schaduw. Was echt heerlijk vertoeven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 16:14:21 #199
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220899176
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
het was het moment dat hij beseft dat het 'm niet gaat worden dit seizoen ondanks de beste auto
Ik denk dat dat wel een rijkelijk overdreven gedachte zou zijn.

43 punten achterstand met nog 19 races te gaan stelt helemaal niks voor. Als George dus gewoon doorgaat zoals hij in Canada reed is er dus nog niks verloren.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220899324
Als ik het goed begrepen heb stond Verstappen vorig jaar na de race in Canada 46 punten achter. Kanttekening is wel dat Verstappen en de toenmalige nummer 1 niet bij elkaar in hetzelfde team zaten, dat maakt het nu voor Russel wat lastiger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')