Die kans is heel groot volgende race, de Ferrari gaat sneller zijn in Monaco.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuke cool down met Lewis en Max.
Hoop dat Lewis nog een keertje een win pakt dit seizoen. Maar goed de Mercedes moet dan wel een kloteweekend hebben.
Ja Lewis heeft wat dat betreft meer wrokquote:Op zondag 24 mei 2026 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max heeft altijd gewoon met iedereen gepraat en ze bij hun naam genoemd he?
McLaren of Ferrari denk ikquote:Op zondag 24 mei 2026 23:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In Monaco zou er zomaar eens een ander team het snelst kunnen zijn.
quote:Op zondag 24 mei 2026 23:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Norris zat op de beste positie tot hij uitviel.
Is goed nummertje. Sheeranquote:
Je ziet dat er echt hard gereden is, want alles vanaf Hadjar op een ronde en dan kwam het bij Hadjar ook nog eens al die straffenquote:
Mercedes motor nu hequote:Op maandag 25 mei 2026 00:06 schreef PzKpfw het volgende:
De Alpines zaten er ook weer verrassend goed bij.
twee weken schoffelen in Montrealquote:Op maandag 25 mei 2026 00:05 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd wat de boete gaat zijn voor Russell
toch Formule 1.5quote:Op maandag 25 mei 2026 00:06 schreef PzKpfw het volgende:
De Alpines zaten er ook weer verrassend goed bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |