abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 23:56:05 #51
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220882193
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen heeft gewoon gezellig meegekeken met het gevecht vooraan.
Norris zat op de beste positie tot hij uitviel.
  zondag 24 mei 2026 @ 23:56:08 #52
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220882195
Daar is Ferrari meisje weer.
  zondag 24 mei 2026 @ 23:56:24 #53
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220882200
Leuk gesprekje tussen kampioenen was dat.
pi_220882201
Josgod
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:56:38 #55
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882202
Tot ziens in Monaco :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 23:57:11 #56
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882204
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:38 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
levert geen punt meer op.
Goh dat wist ik echt nog niet :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 24 mei 2026 @ 23:57:13 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220882205
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:55 schreef HiDiHo het volgende:
Toch leuk om die twee zo te zien praten
Maar ja, Lewis doet dat ook met Antonelli. Die is niet 'that guy'. Maar bij nader inzien is dat voor Antonelli wellicht eerder een belediging dan een compliment (niet bedreigend genoeg).

Aan de andere kant is Lewis ni niet echt meer bezig met WK's binnenharken. Dus tsja.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 24 mei 2026 @ 23:57:29 #58
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220882207
martsmeets.gif
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 mei 2026 @ 23:57:32 #59
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882208
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft Max ooit zoveel gesproken met Lewis in de podcast :o
nope
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 24 mei 2026 @ 23:57:37 #60
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220882209
Nooit gerealiseerd dat Montreal naar een berg vernoemd is :o
  zondag 24 mei 2026 @ 23:57:46 #61
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220882211
Leuk podium toch wel.
  zondag 24 mei 2026 @ 23:58:06 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220882214
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:55 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Maar het is in juni
Het was zelfs in mei 2 jaar geleden :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 24 mei 2026 @ 23:58:16 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220882217
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:57 schreef butz0rs het volgende:
Nooit gerealiseerd dat Montreal naar een berg vernoemd is :o
Mont...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 mei 2026 @ 23:58:22 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882218
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:57 schreef butz0rs het volgende:
Nooit gerealiseerd dat Montreal naar een berg vernoemd is :o
Eentje die echt bestaat
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 24 mei 2026 @ 23:58:22 #65
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220882219
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Maar ja, Lewis doet dat ook met Antonelli. Die is niet 'that guy'. Maar bij nader inzien is dat voor Antonelli wellicht eerder een belediging dan een compliment (niet bedreigend genoeg).

Aan de andere kant is Lewis ni niet echt meer bezig met WK's binnenharken. Dus tsja.
Max ook niet
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 23:58:26 #66
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882220
Leuke cool down met Lewis en Max.

Hoop dat Lewis nog een keertje een win pakt dit seizoen. Maar goed de Mercedes moet dan wel een kloteweekend hebben.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:58:29 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882222
Bereden politie :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220882223
Mag je in Canada alcohol met 18 of 21?

Ja
pi_220882225
Duitse volkslied extra treurig zo :')
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 23:58:51 #70
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882226
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Mont...
For real? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 23:59:04 #71
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220882228
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:56 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Norris zat op de beste positie tot hij uitviel.
Verstappen kijkt gewoon op de schermen, die zag het prima.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 24 mei 2026 @ 23:59:06 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220882229
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:58 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Max ook niet
Max heeft altijd gewoon met iedereen gepraat en ze bij hun naam genoemd he? :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 24 mei 2026 @ 23:59:29 #73
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_220882231
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:57 schreef butz0rs het volgende:
Nooit gerealiseerd dat Montreal naar een berg vernoemd is :o
Dit is bijna net zo'n schokkende ontdekking als toen ik ontdekte dat Hulkenberg Nederlands spreekt. En dat ie ook naar een berg genoemd is. :o
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 23:59:40 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882232
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:58 schreef Fleischmeister het volgende:
Duitse volkslied extra treurig zo :')
Verkeerde volgorde
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 23:59:48 #75
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882233
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuke cool down met Lewis en Max.

Hoop dat Lewis nog een keertje een win pakt dit seizoen. Maar goed de Mercedes moet dan wel een kloteweekend hebben.
In Monaco zou er zomaar eens een ander team het snelst kunnen zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220882236
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuke cool down met Lewis en Max.

Hoop dat Lewis nog een keertje een win pakt dit seizoen. Maar goed de Mercedes moet dan wel een kloteweekend hebben.
Die kans is heel groot volgende race, de Ferrari gaat sneller zijn in Monaco.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:01:40 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220882243
Oprotten met dat popnummer :r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 00:01:40 #78
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220882244
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Max heeft altijd gewoon met iedereen gepraat en ze bij hun naam genoemd he? :P
Ja Lewis heeft wat dat betreft meer wrok
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220882246
Gelukkig heeft Kimi geen lenzen
  maandag 25 mei 2026 @ 00:02:02 #80
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220882247
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 25 mei 2026 @ 00:02:11 #81
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220882248
Dit is mooi, op de schouders.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:02:18 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882249
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:59 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
In Monaco zou er zomaar eens een ander team het snelst kunnen zijn.
McLaren of Ferrari denk ik
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220882250
Lewis is er in Monaco niet bij, door z'n rug gegaan
  maandag 25 mei 2026 @ 00:02:31 #84
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220882251
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:56 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Norris zat op de beste positie tot hij uitviel.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 00:02:42 #85
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220882252
Ze gebruiken Kimi haast meer als een puppy :') _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 00:03:25 #86
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882254
Welterusten allen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220882255
Trusten.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 25 mei 2026 @ 00:03:44 #88
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220882256
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:04:19 #89
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882258
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:01 schreef Nattekat het volgende:
Oprotten met dat popnummer :r
Is goed nummertje. Sheeran _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:04:21 #90
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882259
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:02 schreef LTVDK het volgende:
Ze gebruiken Kimi haast meer als een puppy :') _O-
Het kleine schattige broertje
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220882264
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Een teammaat van Max op 5 :o
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:05:43 #92
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882268
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet dat er echt hard gereden is, want alles vanaf Hadjar op een ronde en dan kwam het bij Hadjar ook nog eens al die straffen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220882269
Benieuwd wat de boete gaat zijn voor Russell
  maandag 25 mei 2026 @ 00:06:00 #94
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882270
De Alpines zaten er ook weer verrassend goed bij.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 25 mei 2026 @ 00:06:06 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220882271
Dat heeft hij NIET verdiend?! :o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 mei 2026 @ 00:06:23 #96
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220882272
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Een teammaat van Max op 5 :o
En dat na een 10 second penalty en een stop and go. :D
  maandag 25 mei 2026 @ 00:06:25 #97
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220882273
Tot over twee weken in Monaco :W
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220882274
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:06 schreef PzKpfw het volgende:
De Alpines zaten er ook weer verrassend goed bij.
Mercedes motor nu he
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:07:01 #99
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882276
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:05 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd wat de boete gaat zijn voor Russell
twee weken schoffelen in Montreal
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:07:17 #100
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882277
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:06 schreef PzKpfw het volgende:
De Alpines zaten er ook weer verrassend goed bij.
toch Formule 1.5
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')