Norris zat op de beste positie tot hij uitviel.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen heeft gewoon gezellig meegekeken met het gevecht vooraan.
Goh dat wist ik echt nog nietquote:
Maar ja, Lewis doet dat ook met Antonelli. Die is niet 'that guy'. Maar bij nader inzien is dat voor Antonelli wellicht eerder een belediging dan een compliment (niet bedreigend genoeg).quote:
nopequote:Op zondag 24 mei 2026 23:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft Max ooit zoveel gesproken met Lewis in de podcast
Het was zelfs in mei 2 jaar geledenquote:
Mont...quote:Op zondag 24 mei 2026 23:57 schreef butz0rs het volgende:
Nooit gerealiseerd dat Montreal naar een berg vernoemd is
Eentje die echt bestaatquote:Op zondag 24 mei 2026 23:57 schreef butz0rs het volgende:
Nooit gerealiseerd dat Montreal naar een berg vernoemd is
Max ook nietquote:Op zondag 24 mei 2026 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ja, Lewis doet dat ook met Antonelli. Die is niet 'that guy'. Maar bij nader inzien is dat voor Antonelli wellicht eerder een belediging dan een compliment (niet bedreigend genoeg).
Aan de andere kant is Lewis ni niet echt meer bezig met WK's binnenharken. Dus tsja.
For real?quote:
Verstappen kijkt gewoon op de schermen, die zag het prima.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Norris zat op de beste positie tot hij uitviel.
Max heeft altijd gewoon met iedereen gepraat en ze bij hun naam genoemd he?quote:
Dit is bijna net zo'n schokkende ontdekking als toen ik ontdekte dat Hulkenberg Nederlands spreekt. En dat ie ook naar een berg genoemd is.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:57 schreef butz0rs het volgende:
Nooit gerealiseerd dat Montreal naar een berg vernoemd is
In Monaco zou er zomaar eens een ander team het snelst kunnen zijn.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuke cool down met Lewis en Max.
Hoop dat Lewis nog een keertje een win pakt dit seizoen. Maar goed de Mercedes moet dan wel een kloteweekend hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |