Vandaag inderdaad next level regie van de gemiste kansen. Wat een kneuzenkermis, alsof ze een hele lichting stagiaires vmbo-media achter de knoppen hebben gezet.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:36 schreef Evenstar het volgende:
Regie serieus je hebt Lewis en Max die vechten en dan gaan wij naar fucking Kimi kijken die alleen rijdt....
quote:Op zondag 24 mei 2026 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
MBS is er ook dol op weten we sinds Miami.
Trustenquote:
Oh niet gezien.quote:
Druk is van de ketel.quote:
Valt best mee. Vooral te warm in augustusquote:
Nog nietquote:Op zondag 24 mei 2026 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat en ze vechten niet voor de zege
Ondertussen wel meer een speciale uitzending waarin hij als oudgediende aanschuift.quote:
Kijken, tv, jeweetwelquote:
Maar het is in juniquote:Op zondag 24 mei 2026 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Valt best mee. Vooral te warm in augustus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |