MBS is er ook dol op weten we sinds Miami.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:46 schreef yvonne het volgende:
Wat een poepie hè, die krulletjes onder dat petje.
Thanks.quote:
Die zit gewoon op de paddock nog elke dag braaf zijn lunch uit zijn broodtrommeltje te etenquote:Op zondag 24 mei 2026 23:46 schreef yvonne het volgende:
Wat een poepie hè, die krulletjes onder dat petje.
Hij reed wel met grinta, dat pleit voor hem, maar hij reed gewoon niet goed.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Mwah hij reed in ieder geval met lef. Hij durft tenminste ergens voor te gaan. Handig wordt hij vanzelf.
Yup.quote:
Ja klopt wel, soms was het nog niet heel snugger. Maar dat komt nog wel goed.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij reed wel met grinta, dat pleit voor hem, maar hij reed gewoon niet goed.
Ik ga 'm in z' n wangetjes knijpen in Austriaquote:Op zondag 24 mei 2026 23:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor een mama spreken hier.
quote:Op zondag 24 mei 2026 23:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga 'm in z' n wangetjes knijpen in Austria
quote:
quote:
Want?quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft zich meer vermaakt dan verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |