quote:
Ik zat te twijfelen tussen die en teiltje. Het werd teiltjequote:
Wat was die goed hè.quote:
Ja er zit potentie in denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nah zo slecht is de auto niet meer zo te zien. Kan alleen nog wat beter.
Dit ja. Misschien dat het uitvallen van McLaren + Russell wel mazzel was maar daar staat tegenover dat de auto deze race ruk was. Netto gaat RBR toch vooruit.quote:
Nee is ook wat onnodig als je op parc ferme staat.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:41 schreef 3rr0r het volgende:
Opeens hoorde je Lewis niet meer over gebrek aan power
Meet punten dan McLaren binnengehaald in ieder gevalquote:Op zondag 24 mei 2026 23:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit ja. Misschien dat het uitvallen van McLaren + Russell wel mazzel was maar daar staat tegenover dat de auto deze race ruk was. Netto gaat RBR toch vooruit.
6.5.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:42 schreef Evenstar het volgende:
Nou, moet zeggen had weinig zin in de race, maar toch prima GP.
Wat hebben die een dramarace gehad zeg.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meet punten dan McLaren binnengehaald in ieder geval
Ik geef het een 7.quote:
Die had de hele paddock verbouwd.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat hebben die een dramarace gehad zeg.
Nog mazzel dat Zak er niet bij was
Die had ook een dramaracequote:Op zondag 24 mei 2026 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat hebben die een dramarace gehad zeg.
Nog mazzel dat Zak er niet bij was
Zak Attack.quote:
Verrassend.quote:
Dat is langer zo.quote:
Antonelli reed als een randdebiel en heeft mazzel.quote:
Scheelt wat gewicht.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:46 schreef yvonne het volgende:
Kan Lewis niet gewoon alles afscheren, hij is hartstikke kaal.
Mwah hij reed in ieder geval met lef. Hij durft tenminste ergens voor te gaan. Handig wordt hij vanzelf.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Antonelli reed als een randdebiel en heeft mazzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |