Sowieso mag dat volgens de regels niet. Het steeds over oude koeien hebben. Iedereen roept altijd Britse bias en zo. Maar het is inderdaad niks anders dan een Calimero effect. Verder moet ik er bij zeggen, dat ik vind dat Max vaker een kort lontje heeft en daardoor gevaarlijke dingen doet of domme uitspraken.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit dus, de race heeft zoveel interessante momenten gekend, maar het kan altijd maar over één ding gaan... het onrecht dat Max direct of indirect is aangedaan ("áls het Max was overkomen dan", "Max kreeg in 2018 in blabla GP hier een 10 sec penalty voor!").
Soms terecht, vaak vergezocht.
Die FIA is gewoon inconsistent, niet alleen bij Max, of George, of Lewis, of Karel.
Vandaag is een zondag maat.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:12 schreef Questular het volgende:
Ah Hetekip is er om te zuigen. Fijne maandag.
Niet mee eens en die opmerking voegt ook niks toe behalve het zuigend effect.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:09 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Sowieso mag dat volgens de regels niet. Het steeds over oude koeien hebben. Iedereen roept altijd Britse bias en zo. Maar het is inderdaad niks anders dan een Calimero effect. Verder moet ik er bij zeggen, dat ik vind dat Max vaker een kort lontje heeft en daardoor gevaarlijke dingen doet of domme uitspraken.
Niemand is perfect maar altijd dat gezanik over het onrecht dat Max wordt aangedaan. Vermoeiend.
Het is helemaal niet zuigend. Iedereen weet dat Max een van de agressievere misschien meest agressieve coureurs is.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niet mee eens en die opmerking voegt ook niks toe behalve het zuigend effect.
Succes verder.
Dat is ook wel een beetje de McLaren team-DNA. Alles voor het team. Dat is ook heel duidelijk te zien met hun papaya-reglement. Die discipline is ergens ook wel goed. Maar in dit geval natuurlijk compleet klote uitgepakt.quote:Op maandag 25 mei 2026 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beide McLaren coureurs hebben tijdens de (meerdere) opwarmronden dus herhaaldelijk aangegeven dat de Inter de verkeerde compound was, om vervolgens vanaf de pitwall met overtuiging de reactie te krijgen dat de Slicks niet op temperatuur zouden komen (dit werd bij zowel ViaPlay als F1TV meteen in twijfel getrokken).
... ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit Max of Lewis nóóit overkomen zou zijn in deze situatie? Na wat over en weer op de boordradio zouden zij ter hoogte van de hairpin doodleuk aangekondigd hebben binnen te komen: zet de slicks maar klaar, einde discussie.
Die overredingskracht ontbreekt echt wel bij Norris en Piastri.
Ik denk eerder een gevalletje van een eigen weerman die dacht dat het snel zou gaan regenen, maar bij twijfel stuur je niet beide auto's met inters weg.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje de McLaren team-DNA. Alles voor het team. Dat is ook heel duidelijk te zien met hun papaya-reglement. Die discipline is ergens ook wel goed. Maar in dit geval natuurlijk compleet klote uitgepakt.
Dat suggereert dat ze niet twijfelden omdat ze dus beide auto's op inters hadden gezet. En dat past ook juist in het plaatje: we behandelen beide coureurs gelijk. Lewis stond vlak voor tijd ook nog op inter maar switchte vlak voor de deadline gelukkig voor hem.quote:Op maandag 25 mei 2026 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk eerder een gevalletje van een eigen weerman die dacht dat het snel zou gaan regenen, maar bij twijfel stuur je niet beide auto's met inters weg.
quote:Op maandag 25 mei 2026 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan iedereen zich weer gedragen? Ga lekker van de zon genieten
Nou zeg, alleen de Marshals en FIA? Als toeschouwer was ik ook van slag toen ik dit live zag, ik wil ook excusesquote:
Vergeet de kartende jeugd nietquote:Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nou zeg, alleen de Marshals en FIA? Als toeschouwer was ik ook van slag toen ik dit live zag, ik wil ook excuses.
Oh ja!quote:Op maandag 25 mei 2026 20:26 schreef pmponer het volgende:
Dit is iig een stuk erger dan je sluiting en je headrest uit de auto op de baan gooien
https://www.formula1.com/(...).1716335101279584189
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nou zeg, alleen de Marshals en FIA? Als toeschouwer was ik ook van slag toen ik dit live zag, ik wil ook excuses.
Ze hadden een voorbeeld aan mij moeten nemenquote:Op maandag 25 mei 2026 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan iedereen zich weer gedragen? Ga lekker van de zon genieten
Droge kat?quote:Op maandag 25 mei 2026 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hadden een voorbeeld aan mij moeten nemen
Genoeg water meegenomenquote:
Ik denk dat dat wel een rijkelijk overdreven gedachte zou zijn.quote:Op maandag 25 mei 2026 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was het moment dat hij beseft dat het 'm niet gaat worden dit seizoen ondanks de beste auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |