abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220885215
-Reactie op reactie op offtopic-

[ Bericht 49% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 26-05-2026 13:55:05 ]
  maandag 25 mei 2026 @ 14:09:16 #177
511221 Hetekip
Depressief
pi_220885217
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dit dus, de race heeft zoveel interessante momenten gekend, maar het kan altijd maar over één ding gaan... het onrecht dat Max direct of indirect is aangedaan ("áls het Max was overkomen dan", "Max kreeg in 2018 in blabla GP hier een 10 sec penalty voor!").
Soms terecht, vaak vergezocht.

Die FIA is gewoon inconsistent, niet alleen bij Max, of George, of Lewis, of Karel.
Sowieso mag dat volgens de regels niet. Het steeds over oude koeien hebben. Iedereen roept altijd Britse bias en zo. Maar het is inderdaad niks anders dan een Calimero effect. Verder moet ik er bij zeggen, dat ik vind dat Max vaker een kort lontje heeft en daardoor gevaarlijke dingen doet of domme uitspraken.

Niemand is perfect maar altijd dat gezanik over het onrecht dat Max wordt aangedaan. Vermoeiend.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220885234
Ah Hetekip is er om te zuigen. Fijne maandag.
  maandag 25 mei 2026 @ 14:12:49 #179
511221 Hetekip
Depressief
pi_220885238
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:12 schreef Questular het volgende:
Ah Hetekip is er om te zuigen. Fijne maandag.
Vandaag is een zondag maat.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 25 mei 2026 @ 14:13:50 #180
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220885244
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:09 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Sowieso mag dat volgens de regels niet. Het steeds over oude koeien hebben. Iedereen roept altijd Britse bias en zo. Maar het is inderdaad niks anders dan een Calimero effect. Verder moet ik er bij zeggen, dat ik vind dat Max vaker een kort lontje heeft en daardoor gevaarlijke dingen doet of domme uitspraken.

Niemand is perfect maar altijd dat gezanik over het onrecht dat Max wordt aangedaan. Vermoeiend.
Niet mee eens en die opmerking voegt ook niks toe behalve het zuigend effect.
Succes verder.
  maandag 25 mei 2026 @ 14:18:45 #181
511221 Hetekip
Depressief
pi_220885267
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Niet mee eens en die opmerking voegt ook niks toe behalve het zuigend effect.
Succes verder.
Het is helemaal niet zuigend. Iedereen weet dat Max een van de agressievere misschien meest agressieve coureurs is.

Sommige prijzen dat, dat het voor max gewoon dom rondjes rijden en tijdens en na max er een soort revolutie gaande is, die hij heeft ontketend.

Maar er zijn zeker momenten geweest waarop max keuzes maakte die meer dan enkel agressief waren. Kan me vorig seizoen herinneren dat hij deed alsof hij iemand voorliet en daarna vol gas gaf zodat die ander geen ruimte had.

Maar goed Max is geweldig, geen kritiek op de grote leider en vooral geen tegenspraak. Russel verdiende gewoon een keiharde straf en het is oneerlijk dat Max steeds gestraft wordt en Russel niet. Domme Britten met hun Britse bias.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 25 mei 2026 @ 14:26:24 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220885364
Het is weer het internet uurtje in Den Dolder zie ik.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:37:03 #183
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220885528
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beide McLaren coureurs hebben tijdens de (meerdere) opwarmronden dus herhaaldelijk aangegeven dat de Inter de verkeerde compound was, om vervolgens vanaf de pitwall met overtuiging de reactie te krijgen dat de Slicks niet op temperatuur zouden komen (dit werd bij zowel ViaPlay als F1TV meteen in twijfel getrokken).

... ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit Max of Lewis nóóit overkomen zou zijn in deze situatie? Na wat over en weer op de boordradio zouden zij ter hoogte van de hairpin doodleuk aangekondigd hebben binnen te komen: zet de slicks maar klaar, einde discussie.
Die overredingskracht ontbreekt echt wel bij Norris en Piastri.
Dat is ook wel een beetje de McLaren team-DNA. Alles voor het team. Dat is ook heel duidelijk te zien met hun papaya-reglement. Die discipline is ergens ook wel goed. Maar in dit geval natuurlijk compleet klote uitgepakt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 14:39:31 #184
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220885545
Kan iedereen zich weer gedragen? Ga lekker van de zon genieten O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 15:53:30 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220885959
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:37 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat is ook wel een beetje de McLaren team-DNA. Alles voor het team. Dat is ook heel duidelijk te zien met hun papaya-reglement. Die discipline is ergens ook wel goed. Maar in dit geval natuurlijk compleet klote uitgepakt.
Ik denk eerder een gevalletje van een eigen weerman die dacht dat het snel zou gaan regenen, maar bij twijfel stuur je niet beide auto's met inters weg.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 15:59:26 #186
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220885989
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk eerder een gevalletje van een eigen weerman die dacht dat het snel zou gaan regenen, maar bij twijfel stuur je niet beide auto's met inters weg.
Dat suggereert dat ze niet twijfelden omdat ze dus beide auto's op inters hadden gezet. En dat past ook juist in het plaatje: we behandelen beide coureurs gelijk. Lewis stond vlak voor tijd ook nog op inter maar switchte vlak voor de deadline gelukkig voor hem.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 16:05:26 #187
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220886029
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan iedereen zich weer gedragen? Ga lekker van de zon genieten O+
:P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:26:05 #188
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220886853
twitter


Zoals beloofd.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220886880
Hoe enorm nobel, wat mij betreft geven ze hem 5k voor de moeite.
  maandag 25 mei 2026 @ 19:25:41 #190
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220887236
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]

Zoals beloofd.
Nou zeg, alleen de Marshals en FIA? Als toeschouwer was ik ook van slag toen ik dit live zag, ik wil ook excuses :( .
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:30:22 #191
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220887280
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Nou zeg, alleen de Marshals en FIA? Als toeschouwer was ik ook van slag toen ik dit live zag, ik wil ook excuses :( .
Vergeet de kartende jeugd niet B-)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 20:26:27 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220887721
Dit is iig een stuk erger dan je sluiting en je headrest uit de auto op de baan gooien

https://www.formula1.com/(...).1716335101279584189
Drop you like an ill, bad habit
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 21:16:56 #193
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220888018
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:26 schreef pmponer het volgende:
Dit is iig een stuk erger dan je sluiting en je headrest uit de auto op de baan gooien

https://www.formula1.com/(...).1716335101279584189
Oh ja!
2021 alweer :o
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  maandag 25 mei 2026 @ 21:26:32 #194
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220888098
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Nou zeg, alleen de Marshals en FIA? Als toeschouwer was ik ook van slag toen ik dit live zag, ik wil ook excuses :( .
Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 21:52:33 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888273
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan iedereen zich weer gedragen? Ga lekker van de zon genieten O+
Ze hadden een voorbeeld aan mij moeten nemen O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 22:05:03 #196
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220888365
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze hadden een voorbeeld aan mij moeten nemen O+
Droge kat?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:21:20 #197
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220888476
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Droge kat?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 22:24:49 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220888513
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Droge kat?
Genoeg water meegenomen :Y

En ik zat vooral in de schaduw. Was echt heerlijk vertoeven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 16:14:21 #199
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220899176
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
het was het moment dat hij beseft dat het 'm niet gaat worden dit seizoen ondanks de beste auto
Ik denk dat dat wel een rijkelijk overdreven gedachte zou zijn.

43 punten achterstand met nog 19 races te gaan stelt helemaal niks voor. Als George dus gewoon doorgaat zoals hij in Canada reed is er dus nog niks verloren.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220899324
Als ik het goed begrepen heb stond Verstappen vorig jaar na de race in Canada 46 punten achter. Kanttekening is wel dat Verstappen en de toenmalige nummer 1 niet bij elkaar in hetzelfde team zaten, dat maakt het nu voor Russel wat lastiger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')