abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 00:08:00 #101
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220882279
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:06 schreef PzKpfw het volgende:
De Alpines zaten er ook weer verrassend goed bij.
Het is eigenlijk opvallend hoe de rest van de teams waar ze normaal gesproken mee vechten het op zondag af laten weten tov de Alpines.
  maandag 25 mei 2026 @ 00:08:31 #102
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220882282
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Een teammaat van Max op 5 :o
Voor het eerst sinds Miami 2024.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220882286
Hele weekend niks gezien, gewoon weinig zin aan, lang niet gebeurt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 25 mei 2026 @ 00:09:38 #104
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882289
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Mercedes motor nu he
Ja toch jammer dat er weer een motorleverancier is afgehaakt. Renault heeft toch wel een hele mooie historie in de F1.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:09:40 #105
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882290
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:05 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd wat de boete gaat zijn voor Russell
Hopelijk een fooitje zoals 5000 eurootjes.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:09:58 #106
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882291
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:09 schreef raptorix het volgende:
Hele weekend niks gezien, gewoon weinig zin aan, lang niet gebeurt.
Je hebt wel wat gemist man, waren mooie fights.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 00:11:22 #107
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220882297
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ja toch jammer dat er weer een motorleverancier is afgehaakt. Renault heeft toch wel een hele mooie historie in de F1.
Zijn er wel twee voor in de plaats gekomen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 25 mei 2026 @ 00:13:27 #108
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882303
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:11 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Zijn er wel twee voor in de plaats gekomen.
Twee merken met 0,0 historie in de F1..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 25 mei 2026 @ 00:13:53 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220882305
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Twee merken met 0,0 historie in de F1..
Je moet ergens beginnen :{w
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220882308
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Je hebt wel wat gemist man, waren mooie fights.
Ja weet niet, was er gewoon niet mee bezig, misschien straks even terugzien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:16:41 #111
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882313
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Twee merken met 0,0 historie in de F1..
Het gaat niet om de historie maar om de toekomst
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:17:35 #112
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882317
Russell zit nu bij de stewards om uitleg over zijn gedrag te geven
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:22:17 #113
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882330
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Russell zit nu bij de stewards om uitleg over zijn gedrag te geven
Alleen omdat die een headrest op de grond gooide?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 00:22:31 #114
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220882331
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Het gaat niet om de historie maar om de toekomst
Dat mag je vinden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:27:10 #115
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882338
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:22 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat mag je vinden.
Gelukkig dachten ze dat vroeger niet want dan had er niemand een motor gebouwd
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 00:27:16 #116
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220882339
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Russell zit nu bij de stewards om uitleg over zijn gedrag te geven
Terecht. Die headrest had verder op de baan kunnen landen. En als ze daar overheen rijden...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220882347
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Terecht. Die headrest had verder op de baan kunnen landen. En als ze daar overheen rijden...
Euhm, het was een virtual safety car. Als je op die snelheid niet om een headrest heb kunt rijden, verdien je het ook om schade te rijden.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:29:34 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882351
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Terecht. Die headrest had verder op de baan kunnen landen. En als ze daar overheen rijden...
volgens mij vloog er nog wat uit en dingen op de baan gooien, is gewoon not done
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:31:08 #119
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882359
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
volgens mij vloog er nog wat uit en dingen op de baan gooien, is gewoon not done
Wat dan?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:32:19 #120
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882364
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:28 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Euhm, het was een virtual safety car. Als je op die snelheid niet om een headrest heb kunt rijden, verdien je het ook om schade te rijden.
Hij gooide hem ook gewoon voor de auto, dus er was niks aan de hand.

Maar goed, omdat het Russell is wordt er hier drama om gemaakt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:33:05 #121
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220882367
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat dan?
ik hoorde nog iets over de gesp van zijn gordels
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:34:32 #122
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882371
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ik hoorde nog iets over de gesp van zijn gordels
Dat lijkt mij sterk want een gesp zit gewoon aan de gordel bevestigd. En heb het ook niet gezien.

Maar inderdaad dat zei Allard. Misschien is het fake nieuws.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 00:41:25 #123
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220882386
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat lijkt mij sterk want een gesp zit gewoon aan de gordel bevestigd. En heb het ook niet gezien.

Maar inderdaad dat zei Allard. Misschien is het fake nieuws.
Zwart dingetje gooide die als eerst daarna dat head ding, en ook nog zijn handschoenen buiten de baan.

Zwaar gefrustreerd en geen goed voorbeeld voor de jeugd, dat verweet George Max toch. Volgende keer papier prikken naast de baan.
  maandag 25 mei 2026 @ 00:44:23 #124
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220882389
Wtf deed McLaren???
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:46:40 #125
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220882394
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zwart dingetje gooide die als eerst daarna dat head ding, en ook nog zijn handschoenen buiten de baan.

Zwaar gefrustreerd en geen goed voorbeeld voor de jeugd, dat verweet George Max toch. Volgende keer papier prikken naast de baan.
Hij gooide inderdaad eerst een dingetje op het gras, vervolgens zijn headrest op de baan.

Dat die de handschoenen achter het hek op de grond gooit zal niet uitmaken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')