Je kan Russel en Max ook niet vergelijken. 1 is buitencategorie, de ander niet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:26 schreef opgebaarde het volgende:
Als ik het goed begrepen heb stond Verstappen vorig jaar na de race in Canada 46 punten achter. Kanttekening is wel dat Verstappen en de toenmalige nummer 1 niet bij elkaar in hetzelfde team zaten, dat maakt het nu voor Russel wat lastiger
Zelfs Verstappen zal het niet lukken te met een auto waarvan de motor uitvalt in de punten te rijden. Dan heeft Fred Fintstone meer kans.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je kan Russel en Max ook niet vergelijken. 1 is buitencategorie, de ander niet.
Misschien een beetje, maar wel een belangrijk breekmoment, je grootste concurrent loopt 25 punten uit en George ziet toch ook wel dat Kimi "schoner" rijdt, die lijkt ook steeds beter te worden en George maakte toch wat meer fouten toen de auto het nog deed.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een rijkelijk overdreven gedachte zou zijn.
43 punten achterstand met nog 19 races te gaan stelt helemaal niks voor. Als George dus gewoon doorgaat zoals hij in Canada reed is er dus nog niks verloren.
Waar ik op doelde is vorig seizoen wist Max zo'n achterstand (meer zelfs) bijna teniet te doen. Nu kwam dat ook door geklungel in het Mclaren kamp en 2 coureurs die veels te veel fouten maakten, maar ik zie Russel dat gewoon niet doen, en daarbij komt Antonelli net kijken en ligt nu al dus behoorlijk wat punten los.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zelfs Verstappen zal het niet lukken te met een auto waarvan de motor uitvalt in de punten te rijden. Dan heeft Fred Fintstone meer kans.
Maar hij doet het ook gewoon goed, Ik vond Russell vorig jaar na Verstappen de beste coureur, maar je ziet nu toch dat het onder druk toch anders presteren is en Antonelli heeft wat dat betreft juist de wind mee, die lijkt steeds meer zelfvertrouwen te krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Waar ik op doelde is vorig seizoen wist Max zo'n achterstand (meer zelfs) bijna teniet te doen. Nu kwam dat ook door geklungel in het Mclaren kamp en 2 coureurs die veels te veel fouten maakten, maar ik zie Russel dat gewoon niet doen, en daarbij komt Antonelli net kijken en ligt nu al dus behoorlijk wat punten los.
En Toto gaat dan echt wel een keer die beslissing maken die ze vorig seizoen in het Mclaren kamp niet aandurfden.
Als het erop aankomt kan Antonelli de jongste WK ooit worden en mensen als Toto worden helemaal blij van dat soort statistiekjes.
Als dat zo door was gegaan was het een kwestie van tijd tot ze elkaar zouden raken imo.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mooie aan dit weekend (en vooral de race) was ook wel dat de twee heel sterk aan elkaar gewaagd waren. En dus zeker voor de neutrale kijker was het dus alleen maar een anticlimax dat George uitviel. Stel we hadden die hele race het gevecht gehad was dat gewoon de race van het jaar al geweest.
Heeft natuurlijk ook met het reglement te maken, je hebt als achtervolger nu eenmaal meer vermogen als je binnen die seconde blijft/komt, ik heb me wel vermaakt hoor, maar echt racen is het niet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mooie aan dit weekend (en vooral de race) was ook wel dat de twee heel sterk aan elkaar gewaagd waren. En dus zeker voor de neutrale kijker was het dus alleen maar een anticlimax dat George uitviel. Stel we hadden die hele race het gevecht gehad was dat gewoon de race van het jaar al geweest.
Dat kwam omdat de auto beter presteerde. Als Max de honger nog had had hij geen stomme foutjes gemaakt in sommige races waarin hij flink terugzakte.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Waar ik op doelde is vorig seizoen wist Max zo'n achterstand (meer zelfs) bijna teniet te doen. Nu kwam dat ook door geklungel in het Mclaren kamp en 2 coureurs die veels te veel fouten maakten, maar ik zie Russel dat gewoon niet doen, en daarbij komt Antonelli net kijken en ligt nu al dus behoorlijk wat punten los.
En Toto gaat dan echt wel een keer die beslissing maken die ze vorig seizoen in het Mclaren kamp niet aandurfden.
Als het erop aankomt kan Antonelli de jongste WK ooit worden en mensen als Toto worden helemaal blij van dat soort statistiekjes.
Banden kunnen het altijd aan en in het eerste grondeffect jaar konden de auto's ook prima volgen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:18 schreef MoreDakka het volgende:
Highlights gezien, best aardig. De banden zijn nu goed genoeg om gevechten aan te kunnen en het is mooi om te zien hoe deze auto's elkaar beter kunnen volgen dan de zo vereerde grondeffect rommel.
Leuk voor je manquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Banden kunnen het altijd aan en in het eerste grondeffect jaar konden de auto's ook prima volgen.
Max vs Charles in Bahrain
Misschien moet je toch hele races kijken.
Bekijk deze YouTube-video
Hang jij hier nu ook al rondquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:06 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat de auto beter presteerde. Als Max de honger nog had had hij geen stomme foutjes gemaakt in sommige races waarin hij flink terugzakte.
De "sport" is 90% wat de fabriek en het team eromheen doet
Maar sommige doen alsof Max in de Aston Martin rijdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |