abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220899685
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:26 schreef opgebaarde het volgende:
Als ik het goed begrepen heb stond Verstappen vorig jaar na de race in Canada 46 punten achter. Kanttekening is wel dat Verstappen en de toenmalige nummer 1 niet bij elkaar in hetzelfde team zaten, dat maakt het nu voor Russel wat lastiger
Je kan Russel en Max ook niet vergelijken. 1 is buitencategorie, de ander niet.
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:05:45 #202
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220899934
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:12 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Je kan Russel en Max ook niet vergelijken. 1 is buitencategorie, de ander niet.
Zelfs Verstappen zal het niet lukken te met een auto waarvan de motor uitvalt in de punten te rijden. Dan heeft Fred Fintstone meer kans.
Wie dit leest is gek
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:06:25 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220899937
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik denk dat dat wel een rijkelijk overdreven gedachte zou zijn.

43 punten achterstand met nog 19 races te gaan stelt helemaal niks voor. Als George dus gewoon doorgaat zoals hij in Canada reed is er dus nog niks verloren.
Misschien een beetje, maar wel een belangrijk breekmoment, je grootste concurrent loopt 25 punten uit en George ziet toch ook wel dat Kimi "schoner" rijdt, die lijkt ook steeds beter te worden en George maakte toch wat meer fouten toen de auto het nog deed.
pi_220899990
quote:
99s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:05 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Zelfs Verstappen zal het niet lukken te met een auto waarvan de motor uitvalt in de punten te rijden. Dan heeft Fred Fintstone meer kans.
Waar ik op doelde is vorig seizoen wist Max zo'n achterstand (meer zelfs) bijna teniet te doen. Nu kwam dat ook door geklungel in het Mclaren kamp en 2 coureurs die veels te veel fouten maakten, maar ik zie Russel dat gewoon niet doen, en daarbij komt Antonelli net kijken en ligt nu al dus behoorlijk wat punten los.

En Toto gaat dan echt wel een keer die beslissing maken die ze vorig seizoen in het Mclaren kamp niet aandurfden.

Als het erop aankomt kan Antonelli de jongste WK ooit worden en mensen als Toto worden helemaal blij van dat soort statistiekjes.
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:23:12 #205
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220900001
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:20 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Waar ik op doelde is vorig seizoen wist Max zo'n achterstand (meer zelfs) bijna teniet te doen. Nu kwam dat ook door geklungel in het Mclaren kamp en 2 coureurs die veels te veel fouten maakten, maar ik zie Russel dat gewoon niet doen, en daarbij komt Antonelli net kijken en ligt nu al dus behoorlijk wat punten los.

En Toto gaat dan echt wel een keer die beslissing maken die ze vorig seizoen in het Mclaren kamp niet aandurfden.

Als het erop aankomt kan Antonelli de jongste WK ooit worden en mensen als Toto worden helemaal blij van dat soort statistiekjes.
Maar hij doet het ook gewoon goed, Ik vond Russell vorig jaar na Verstappen de beste coureur, maar je ziet nu toch dat het onder druk toch anders presteren is en Antonelli heeft wat dat betreft juist de wind mee, die lijkt steeds meer zelfvertrouwen te krijgen.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 18:44:30 #206
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220900085
Het mooie aan dit weekend (en vooral de race) was ook wel dat de twee heel sterk aan elkaar gewaagd waren. En dus zeker voor de neutrale kijker was het dus alleen maar een anticlimax dat George uitviel. Stel we hadden die hele race het gevecht gehad was dat gewoon de race van het jaar al geweest.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220900094
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mooie aan dit weekend (en vooral de race) was ook wel dat de twee heel sterk aan elkaar gewaagd waren. En dus zeker voor de neutrale kijker was het dus alleen maar een anticlimax dat George uitviel. Stel we hadden die hele race het gevecht gehad was dat gewoon de race van het jaar al geweest.
Als dat zo door was gegaan was het een kwestie van tijd tot ze elkaar zouden raken imo.
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:50:27 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220900107
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mooie aan dit weekend (en vooral de race) was ook wel dat de twee heel sterk aan elkaar gewaagd waren. En dus zeker voor de neutrale kijker was het dus alleen maar een anticlimax dat George uitviel. Stel we hadden die hele race het gevecht gehad was dat gewoon de race van het jaar al geweest.
Heeft natuurlijk ook met het reglement te maken, je hebt als achtervolger nu eenmaal meer vermogen als je binnen die seconde blijft/komt, ik heb me wel vermaakt hoor, maar echt racen is het niet.

Bij Verstappen-Hamilton en vice versa hetzelfde liedje.
pi_220900195
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:20 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Waar ik op doelde is vorig seizoen wist Max zo'n achterstand (meer zelfs) bijna teniet te doen. Nu kwam dat ook door geklungel in het Mclaren kamp en 2 coureurs die veels te veel fouten maakten, maar ik zie Russel dat gewoon niet doen, en daarbij komt Antonelli net kijken en ligt nu al dus behoorlijk wat punten los.

En Toto gaat dan echt wel een keer die beslissing maken die ze vorig seizoen in het Mclaren kamp niet aandurfden.

Als het erop aankomt kan Antonelli de jongste WK ooit worden en mensen als Toto worden helemaal blij van dat soort statistiekjes.
Dat kwam omdat de auto beter presteerde. Als Max de honger nog had had hij geen stomme foutjes gemaakt in sommige races waarin hij flink terugzakte.

De "sport" is 90% wat de fabriek en het team eromheen doet

Maar sommige doen alsof Max in de Aston Martin rijdt
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:14:40 #210
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220901320
Het kan natuurlijk ook een tweedeling worden zoals vorig seizoen waarbij de minder ervaren coureur het aanvankelijk zeer goed doet en naarmate de prestatie van de auto verder wordt opgeschroefd en de limieten belangrijker worden de ervaren coureur toch de overhand krijgt.
pi_220901363
Highlights gezien, best aardig. De banden zijn nu goed genoeg om gevechten aan te kunnen en het is mooi om te zien hoe deze auto's elkaar beter kunnen volgen dan de zo vereerde grondeffect rommel.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:42:43 #212
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220901628
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:18 schreef MoreDakka het volgende:
Highlights gezien, best aardig. De banden zijn nu goed genoeg om gevechten aan te kunnen en het is mooi om te zien hoe deze auto's elkaar beter kunnen volgen dan de zo vereerde grondeffect rommel.
Banden kunnen het altijd aan en in het eerste grondeffect jaar konden de auto's ook prima volgen.
Max vs Charles in Bahrain
Misschien moet je toch hele races kijken.
Bekijk deze YouTube-video
Feyenoord!!! * Barça
pi_220901944
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:42 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Banden kunnen het altijd aan en in het eerste grondeffect jaar konden de auto's ook prima volgen.
Max vs Charles in Bahrain
Misschien moet je toch hele races kijken.
Bekijk deze YouTube-video
Leuk voor je man :)
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:30:06 #214
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220901982
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:06 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat kwam omdat de auto beter presteerde. Als Max de honger nog had had hij geen stomme foutjes gemaakt in sommige races waarin hij flink terugzakte.

De "sport" is 90% wat de fabriek en het team eromheen doet

Maar sommige doen alsof Max in de Aston Martin rijdt
Hang jij hier nu ook al rond :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 06:46:58 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220902854
Tot ziens in Monaco :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')