abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220853042
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220853048
Overigens komen onze glazenwassers uit Den Haag en witter dan dat zijn ze ook niet te krijgen. Ik had Joeri ook niet aangezien als iets wat niet-Nederlands is. Hoogstens een verre afstammeling van de VOC.
pi_220853060
Of zou Joeri toch deels Frans zijn? Vandaar de Bonjoeri?
pi_220853103
Sanneke naar de kermis en dan niet eens naar het prikkelarme uurtje? Of poffertjes halen weer weg?

AM heeft idd een wansmaak met die witte maillots. Hoe bedenk je dat voor een kind van vijf.
Maarja, hoeveel mag je verwachten van een vrouw die doodleuk op haar sloffels uit eten gaat.
pi_220853113
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Begin me echt te ergeren (trapje verder dan gewoon irritainment) aan dat Sanneke al het normale gedrag van mijan erg vind en alle fomme en gevaarlijke dingen "zijn schuld" vind.. kop hete thee bijna over hem heen want hij.... nee vrouw! Jij en je omgeving zorgen ervoor dat de optie er is dat hij het van de tafel kan trekken! Niet hij! Hij doet gewoon wat kinderen van zijn leeftijd doen!
Ik vind dit ook niet oké. Dit kan ontzettend gevaarlijk zijn.

Laat mensen hun thee desnoods met zo'n kindje pakken in de keuken met een slootje koud water erbij. Ongeluk zit echt in een klein hoekje en zo'n ongeluk wil je echt niet.

Ik vind dit met zo'n groep echt ontzettend onverantwoord dat blijkbaar niemand op hem let. Dat is hun allen aan te rekenen.
pi_220853155
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:22 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind dit ook niet oké. Dit kan ontzettend gevaarlijk zijn.

Laat mensen hun thee desnoods met zo'n kindje pakken in de keuken met een slootje koud water erbij. Ongeluk zit echt in een klein hoekje en zo'n ongeluk wil je echt niet.

Ik vind dit met zo'n groep echt ontzettend onverantwoord dat blijkbaar niemand op hem let. Dat is hun allen aan te rekenen.
Poeh ja, ik heb een paar maanden geleden een ongeluk gehad met hete thee en mijn jongste (2 jaar). Ik gooi er normaal altijd koud water bij maar zover was ik nog niet. Ik ben (en voel) me nog steeds zo schuldig, dat gun ik echt niemand.
Het is echt verschrikkelijk om dit mee te maken.

Uiteindelijk lijkt het allemaal mooi te helen, maar ik zie nog voor me hoe de vellen eraan hingen en mijn jongste aan het gillen was van de pijn.
pi_220853192
Ik vind de smaak van AM niet perse slecht. Maar ik ben Vrije school ouders gewend, vergeleken daarmee is de rest altijd smaakvoller 🤣
pi_220853222
Sanneke smeert met vier lagen der gezicht volledig dicht en nog een poedertje er overheen 😱😱
pi_220853369
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:27 schreef Lostit het volgende:

[..]
Poeh ja, ik heb een paar maanden geleden een ongeluk gehad met hete thee en mijn jongste (2 jaar). Ik gooi er normaal altijd koud water bij maar zover was ik nog niet. Ik ben (en voel) me nog steeds zo schuldig, dat gun ik echt niemand.

Uiteindelijk lijkt het allemaal mooi te helen, maar ik zie nog voor me hoe de vellen eraan hingen en mijn jongste aan het gillen was van de pijn.
Wat erg ook voor jouw kindje, helemaal als ze zo klein zijn. Als je alleen bent, is het nog een stuk lastiger denk ik met die grijpgrage handjes. Ik snap dat je jezelf schuldig kan voelen, maar dat is echt niet nodig. Jij hebt dit ook absoluut niet gewild.🫂

Fijn om te horen dat het gelukkig mee lijkt te vallen, maar het is niet niks. Lijkt me ook verschrikkelijk om als moeder mee te maken bij zo'n kleintje.

Ongeluk zit echt in een klein hoekje, daarom met zo'n grote groep volwassene snap ik niet dat je niet beter op zo'n kleintje let. Ik bedoel, je bent met meerdere mensen. Meerdere ogen die op kunnen letten.

Brandwonden zijn verschrikkelijk. Ik weet het uit eigen ervaring, mijn man is door een kruik als tiener in het brandwondencentrum terecht gekomen. Een brandwond kan zoveel schade aanrichten, ik vind dat daarvoor echt betere voorlichting mag worden gegeven.
pi_220853409
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:45 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Wat erg ook voor jouw kindje, helemaal als ze zo klein zijn. Als je alleen bent, is het nog een stuk lastiger denk ik met die grijpgrage handjes. Ik snap dat je jezelf schuldig kan voelen, maar dat is echt niet nodig. Jij hebt dit ook absoluut niet gewild.🫂

Fijn om te horen dat het gelukkig mee lijkt te vallen, maar het is niet niks. Lijkt me ook verschrikkelijk om als moeder mee te maken bij zo'n kleintje.

Ongeluk zit echt in een klein hoekje, daarom met zo'n grote groep volwassene snap ik niet dat je niet beter op zo'n kleintje let. Ik bedoel, je bent met meerdere mensen. Meerdere ogen die op kunnen letten.

Brandwonden zijn verschrikkelijk. Ik weet het uit eigen ervaring, mijn man is door een kruik als tiener in het brandwondencentrum terecht gekomen. Een brandwond kan zoveel schade aanrichten, ik vind dat daarvoor echt betere voorlichting mag worden gegeven.
Ja sommige dingen gebeuren echt in een split second, daarom moet je juist veeeeel voorzichtiger zijn dan je denkt. Ik had gelukkig niet zoveel water in mijn mok zitten (omdat er nog koud water bij moest) en het was dus echt maar 1 klots uit de mok, het viel niet eens om en toch zo zijn voetje verbrand.

Het stomme is dus eigenlijk nog wel wat ik mij super bewust ben van de gevaren, altijd koud water erbij doe en altijd zorg dat het buiten bereik van kinderen staat en dan 1x niet en dat gaat dan zo helemaal mis. Echt superkut.
pi_220853429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:50 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja sommige dingen gebeuren echt in een split second, daarom moet je juist veeeeel voorzichtiger zijn dan je denkt. Ik had gelukkig niet zoveel water in mijn mok zitten (omdat er nog koud water bij moest) en het was dus echt maar 1 klots uit de mok, het viel niet eens om en toch zo zijn voetje verbrand.

Het stomme is dus eigenlijk nog wel wat ik mij super bewust ben van de gevaren, altijd koud water erbij doe en altijd zorg dat het buiten bereik van kinderen staat en dan 1x niet en dat gaat dan zo helemaal mis. Echt superkut.
Ik wil net zeggen. Je doet het echt al ontzettend goed en je best om hierop te letten. Meer had je niet kunnen doen, en zeker niet in je eentje.
Gaat het nu een beetje met je kleintje? ❤️
pi_220853460
De verkoop van Natalie’s (vdlet) huis viel tegen, lagere prijs dan verwacht en nu ook nog opnieuw om de tafel omdat de keuring tegenviel.
pi_220853483
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
De verkoop van Natalie’s (vdlet) huis viel tegen, lagere prijs dan verwacht en nu ook nog opnieuw om de tafel omdat de keuring tegenviel.
Volgens mij is dat geen goed nieuws als een bouwtechnische keuring tegen valt, als er een flink bedrag afgaat. Dat gaat niet om een enkel raam dat rot is. Benieuwd wat daar dan uit is gekomen. 👀
pi_220853494
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:13 schreef Lostit het volgende:
Overigens komen onze glazenwassers uit Den Haag en witter dan dat zijn ze ook niet te krijgen. Ik had Joeri ook niet aangezien als iets wat niet-Nederlands is. Hoogstens een verre afstammeling van de VOC.
Ik heb zelfs in mijn stadse leven nooit een gekleurde glazenwasser gezien 🤔 ik vind het bijna een soort belediging naar glazenwassers omdat ze schijnbaar minder zijn dan joeri
pi_220853530
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:33 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke smeert met vier lagen der gezicht volledig dicht en nog een poedertje er overheen 😱😱
Ik vind dat ze wel mag stoppen met dat filmen, vind dat niet zo prettig om te zien iedere dag.
pi_220853588
Er zijn veel boeken in 1x uit het kastje van Debbie gehaald.

Nu heeft ze een sticker geplakt met ‘maximaal 2 boeken per bezoek’

Zou het helpen?
pi_220853595
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:50 schreef Lostit het volgende:

[..]

Maar dit is dus 100% wat ik bedoel! Ongeluk zit in een klein hoekje dus je hoeft je niet schuldig te voelen! Het is al kut genoeg dat ondanks hoe waakzaam je bent toch dingen gebeuren! Maar je zoekt wel de verantwoordelijkheid bij jezelf! Het is niet je kind zijn schuld omdat hij een boef is! Ik trek dat zo slecht bij Sanneke...
pi_220853600
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

Zou het helpen?
Maar als je de plaatjes vergelijkt staan de boeken die ze er laatst inzette nog in 😅🤷
pi_220853613
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

Zou het helpen?
Nee. Ik heb al jaren een minibieb en mijn ervaring is: zo min mogelijk regels hanteren. Zodra je (of iemand anders) boeken zet in de minibieb zijn ze niet meer van jou (of iemand anders). Erger je niet, verwonder je soms. Anders is het echt niet leuk.
pi_220853784
quote:

[..]

❤️
pi_220853798
Het leven van Milou O+
Wasjesdag en gekleurde sprinkles over je cappuccino, wat een leven.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220853802
En ik ben een podcast aan het luisteren waar ze het toevallig hebben over de potentiële gevaren van kinderen op social media gooien en ik wil steeds ‘hear hear’ naar ze gillen!
pi_220853843
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:45 schreef Beertjeteddy het volgende:

Een brandwond kan zoveel schade aanrichten, ik vind dat daarvoor echt betere voorlichting mag worden gegeven.
Dit ^O^ . Mijn jongste lag met RSV op de kinderafdeling van een ziekenhuis waar ook een kinderbrandwondencentrum zit. Echt vreselijk om te zien.

En voor Sanneke, lees je even mee? Dat doe je vast namelijk wel. Je zoon zit namelijk in momenteel de grootste risicogroep voor brandwonden.
quote:
En nu gaan we het toch over hete thee hebben.

„In Nederland de belangrijkste oorzaak van brandwonden bij kleine kinderen – honderd tot honderdtwintig per jaar moeten ervoor naar het ziekenhuis. Het is de meest homogene groep die we zien. Ze zijn tussen de tien en achttien maanden oud, iets meer jongetjes dan meisjes. Ze kunnen zich opeens optrekken en dan krijgen ze dat kopje hete thee op tafel over zich heen.”
https://www.rkz.nl/leesti(...)er-bij-je-hete-thee/
pi_220853850
Ik die de story van Sanneke aan het bekijken was:

Wat leuk ze gaat iets doen met Mijan, middagje naar de kermis.

Paar seconde later was al mijn hoop verloren.

Want de poffertjeskraam staat er al en ik eet maar om de paar jaar poffertjes. Oh nee, paar maanden geleden nog en laatst ook nog een keer

MIJAN IS EEN SMIKKELBEER, SMIKKELBEER!

Wat een obsessie met eten heeft die vrouw, zo ongezond.
pi_220853864
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:53 schreef Kaatjepuk het volgende:

Want de poffertjeskraam staat er al en ik eet maar om de paar jaar poffertjes. Oh nee, paar maanden geleden nog en laatst ook nog een keer

Ik vind eten en drinken op de kermis altijd achterlijk duur😬. Zonde van mn geld. Alleen zwicht ik soms voor een oliebol😅
pi_220853873
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik vind eten en drinken op de kermis altijd achterlijk duur😬. Zonde van mn geld. Alleen zwicht ik soms voor een oliebol😅
Sanneke heeft geld genoeg, die let niet op de kleintjes.
pi_220853877
Heeft Sanneke na al die uitjes naar de Aldi nog niet ontdekt dat ze daar ook poffertjes hebben?
pi_220853890
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:55 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik wil net zeggen. Je doet het echt al ontzettend goed en je best om hierop te letten. Meer had je niet kunnen doen, en zeker niet in je eentje.
Gaat het nu een beetje met je kleintje? ❤️
Ja gelukkig wel! Ik geloof dat hij bijna twee weken een vetverband heeft gehad, we zijn heel goed begeleid door de huisarts en de assistentes. Dus om de andere dag langs om even te kijken en verband te wisselen enzo. Je ziet er nu bijna niks meer van, het is nog wel iets roder. En het was in januari gebeurd, ben benieuwd hoe het er over nog eens 4 maanden uitziet. De huid vernieuwd zich nog zo snel op deze leeftijd.
pi_220853898
Whaha voor de poffertjes naar de kermis. Prima dat dat je bijvangst is maar je gaat toch voor je kind erheen? Of niet natuurlijk
pi_220853901
die obsessie met eten van Sanneke is straks het enige dat ze aan haar kind heeft geleerd...triest
pi_220853903
Geen idee, maar ervaren Fransen racisme?
Lotte schrijft in een storie dat er veel gebeurd is onder de post over co-ouderschap, maar rept geen woord over wat er geschreven werd onder de post over de glazenwasser. Sneu mens.
Nog even en ik erger me meer aan haar dan aan Sanneke 😂
pi_220853913
quote:

[..]

Ach.. Wat ontzettend rot. Vriendin werkt bij de brandwonden stichting, het zit zo vaak in een klein hoekje. Hoe zwaar als je er zelf altijd erg in hebt en het dan nog misgaat. Sterkte voor allebei! 🫂
pi_220853917
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:00 schreef Mirp het volgende:
Heeft Sanneke na al die uitjes naar de Aldi nog niet ontdekt dat ze daar ook poffertjes hebben?
Maar dat is niet hetzelfde als versgebakken 🤪
pi_220853924
Maar meiden, jullie weten toch wel dat Mijan ook geen kermis-kind is? Hij vind daar niks aan hoor!
pi_220853930
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:10 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar dat is niet hetzelfde als versgebakken 🤪
Nee dat zal de smoes zijn haha.
pi_220853936
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:18 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik vind dat ze wel mag stoppen met dat filmen, vind dat niet zo prettig om te zien iedere dag.
Ik vind het ook onsmakelijk. Vraag mezelf af of zij ook haar handen grondig wast voordat ze er zo aan zit. En haar kwasten. Maar ik gok van niet...🤢
pi_220853941
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:05 schreef poohenzo het volgende:
die obsessie met eten van Sanneke is straks het enige dat ze aan haar kind heeft geleerd...triest
Laat ik het zo zeggen, met Sanneke haar obsessie met voeding snap ik dat ze er ontzettend anders uit is gaan zien als pak en beet 7-10 jaar terug.
pi_220853943
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:27 schreef Shuri het volgende:

[..]
Nee. Ik heb al jaren een minibieb en mijn ervaring is: zo min mogelijk regels hanteren. Zodra je (of iemand anders) boeken zet in de minibieb zijn ze niet meer van jou (of iemand anders). Erger je niet, verwonder je soms. Anders is het echt niet leuk.
Ik had er altijd een briefje ophangen dat ze wat over moesten laten voor de buren, maar toezicht was er niet dus dus iedereen kon doen waar hij of zij zin in had en ik vond dat ook prima.
pi_220854185
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Dit ^O^ . Mijn jongste lag met RSV op de kinderafdeling van een ziekenhuis waar ook een kinderbrandwondencentrum zit. Echt vreselijk om te zien.

En voor Sanneke, lees je even mee? Dat doe je vast namelijk wel. Je zoon zit namelijk in momenteel de grootste risicogroep voor brandwonden.
[..]
https://www.rkz.nl/leesti(...)er-bij-je-hete-thee/
Ja dit gebeurd ook zoveel vaker dan je denkt. Dit is inderdaad de grootste risicogroep. Hoop dat veel mensen dit lezen en dat het daardoor voorkomen wordt. Goed dus dat je deze link deelt!

Iedereen denkt altijd dat overkomt mij niet, tot het hen wel overkomt.

Ook een kleine noot met kruiken: niet te warm vullen asjeblieft. Als je tieners/oudere kinderen in huis hebt die zelf hun kruik vullen: niet te warm. Laat het water afkoelen. Maximaal vullen tot 60°.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:35:05 #40
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220854208
Ik zag gisteren ook een gesponsorde post van Tienvanwil, waarin ze haar zware, zware wisseldag omschreef, en dat ze dan altijd even goed wilde eten. Ze somde op wat ze allemaal moest doen: afscheid nemen van Wil, sporten, thuiskomen en alle troep van haar ex opruimen. En dan ging ze even een makkelijke maaltijd uit de vriezer eten om toch op kracht te komen.

Heeelemaal onvoorziene backlash in de comments omdat ze benoemde dat ze de troep van haar ex op moest ruimen _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220854459
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:13 schreef Mirp het volgende:

[..]
Nee dat zal de smoes zijn haha.
Dat is de smoes ook. Ze zegt dat ze daar verse poffertjes hebben en niet de kant en klare. Waarom ze verder naar de kermis gaat geen idee, want 2 weken geleden maakte Kon. Julianatoren geen indruk op haar binnenkind.
pi_220854501
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:14 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind het ook onsmakelijk. Vraag mezelf af of zij ook haar handen grondig wast voordat ze er zo aan zit. En haar kwasten. Maar ik gok van niet...🤢
Ze stopt haar vinger ook opnieuw in een potje nadat ze een deel op haar gezicht heeft gesmeerd.
pi_220854506
quote:

Mijn thee ging haast over het scherm. Hardop gelachen om deze post _O-
pi_220854573
Mensen wilde de overal uitverkochte kopjes planner, maar waarom heeft zij er dan nog zo veel? Die hadden ook aan winkels kunnen leveren toch?
pi_220854588
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Koningsdag 11,50 per portie. Kon je flink wat van kopen🤣🤣
pi_220854593
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn thee ging haast over het scherm. Hardop gelachen om deze post _O-
Ik ook en zing het dan ook mee haha
pi_220854614
AM; zijn er meer mensen die stukjes ongeschilde banaan meenemen in een bakje? (Ik eet geen bananen) lijkt me heel onhandig met schillen, want het is een mini stukje.
Had die banaan nou maar iets om hem te beschermen zodat je er geen bakje omheen hoeft te doen 🤔
pi_220854627
@Die_van_verderop

Ik krijg geregeld te horen, je hebt een accent waar kom je vandaan? Is dat racisme?

Er zullen ongetwijfeld mensen racisme ervaren hier in Frankrijk. Over het algemeen zijn Fransen niet erg direct, dus wordt er met een omweg iets gezegd.

Het is vooral hier je er zelf mee omgaat, en dat geld overal. Sommige mensen voelen alles aan als racisme.

[ Bericht 14% gewijzigd door Maretakje op 21-05-2026 14:00:07 (Quote mislukt) ]
pi_220854637
I
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:02 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja gelukkig wel! Ik geloof dat hij bijna twee weken een vetverband heeft gehad, we zijn heel goed begeleid door de huisarts en de assistentes. Dus om de andere dag langs om even te kijken en verband te wisselen enzo. Je ziet er nu bijna niks meer van, het is nog wel iets roder. En het was in januari gebeurd, ben benieuwd hoe het er over nog eens 4 maanden uitziet. De huid vernieuwd zich nog zo snel op deze leeftijd.
Ik heb op volwassen leeftijd brandwonden gehad door thee (deels 2e graads) en dat is gewoon goed geheeld en zie je bijna niets meer van (Alleen ik zie het zelf alleen nog echt heel minimaal)
Beterschap voor de kleine!

En een tip: iemand laten overlezen als je brandwonden hebt. Kan ook telefonisch, scheelde zoveel in de pijn bij mij.
pi_220854643
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:28 schreef Maretakje het volgende:
Ik krijg geregeld te horen, je hebt een accent waar kom je vandaan? Is dat racisme?

Er zullen ongetwijfeld mensen racisme ervaren hier in Frankrijk. Over het algemeen zijn Fransen niet erg direct, dus wordt er met een omweg iets gezegd.

Het is vooral hier je er zelf mee omgaat, en dat geld overal. Sommige mensen voelen alles aan als racisme.
Ik vraag me ook nog steeds af waarom het vervelend is om voor glazenwasser aangezien te worden?

Misschien is het verkeerd gedacht van mij, of ben ik te naïef. Maar bij discriminatie denk ik aan iets negatiefs en vervelends en aangezien worden als glazenwasser vind ik niet negatief.
pi_220854666
Waarom moest Debbie haar kinderen vorige week al omkopen voor de schoolfoto van vandaag? Als ik me al om liet kopen, dan zeker niet een week vooraf.
pi_220854711
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:30 schreef Post-its het volgende:
I
[..]
En een tip: iemand laten overlezen als je brandwonden hebt. Kan ook telefonisch, scheelde zoveel in de pijn bij mij.
Ik heb het een paar keer gelezen, maar heb geen idee wat je bedoelt en ben wel nieuwsgierig?
pi_220854716
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vraag me ook nog steeds af waarom het vervelend is om voor glazenwasser aangezien te worden?

Misschien is het verkeerd gedacht van mij, of ben ik te naïef. Maar bij discriminatie denk ik aan iets negatiefs en vervelends en aangezien worden als glazenwasser vind ik niet negatief.
Precies.
Lotte dus blijkbaar wel en dat vind ik dan weer bijzonder!
pi_220854720
Wat een hoeveelheid eten neemt AM mee. Alsof ze op een meerdaagse trektocht gaat 😁

En dan ben je de ‘schrijfster’ van 2 bestsellers (..) en hou je een voordracht in de bieb van huppelkutterveen en dan kun je ter plekke niet ergens wat eten! Krijg je dat niet aangeboden maar moet je in het kopieerhok je bammetje uit een gesponsord hersluitbaar zakje (goh, nog nooit gezien..) eten.
pi_220854747
Al die rare bakjes (de "spinner" 8)7 ) met kleine vakjes zijn toch onwijs onhandig? Er passen net drie stukjes appel in een bakje. Sowieso kan ze toch ook gewoon een banaan en appel mee nemen?
En dan die plastic dingen om zelf ijs/yoghurt in te maken. Brrr, ik wil niet weten waar dat spul ingekocht is en of het wel aan de europese regelgeving voldoet.
pi_220854788
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:38 schreef Post-its het volgende:
Waarom moest Debbie haar kinderen vorige week al omkopen voor de schoolfoto van vandaag? Als ik me al om liet kopen, dan zeker niet een week vooraf.
Ze is zo’n lekker gekke mama. Denk zoiets.

Ik vind het echt gestoord. Mijn kinderen krijgen zakgeld en kunnen een klein beetje verdienen met niet-alledaagse klusjes. Als ze chagrijnig op de schoolfoto willen staan: be my guest.
pi_220854800
quote:

Kunnen we deze zin hier verbannen? Ik heb hem nu telkens in mijn hoofd 😂😂 (grapje uiteraard)
pi_220854809
quote:

[..]

Ik ben ook te naïef om altijd in racisme achtige termen te denken.

Er wordt bij mij ook geregeld gevraagd of ik Duits, Engels of zelfs Amerikaans ben. Nee hoor, Nederlands en dat accent zal ik nooit kwijtraken.

En glazenwasser, ach iedereen moet een beroep uitoefenen en ik was in NL super blij met mijn glazenwassers. Niets discriminerends aan.
pi_220854837
quote:

[..]

Glazenwassers hebben een nuttigere baan dan influencers.
pi_220854895
quote:

[..]

Ik denk dat je dat alleen snapt als je een fluflu bent😬
pi_220854898
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:52 schreef Harper het volgende:
Al die rare bakjes (de "spinner" 8)7 ) met kleine vakjes zijn toch onwijs onhandig? Er passen net drie stukjes appel in een bakje. Sowieso kan ze toch ook gewoon een banaan en appel mee nemen?
En dan die plastic dingen om zelf ijs/yoghurt in te maken. Brrr, ik wil niet weten waar dat spul ingekocht is en of het wel aan de europese regelgeving voldoet.
En ook voor eenmalig gebruik neem ik aan, want hoe krijg je het anders goed schoon? Wat een verspilling weer.
pi_220854900
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:38 schreef Post-its het volgende:
Dit was ook mijn gedachte... Waarom week vooraf?
pi_220854970
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit was ook mijn gedachte... Waarom week vooraf?
Omdat de kinderen nog moeten leren zakelijker te worden. Volgende keer raad ik ze aan om een week van te voren 5 euro te vragen. En dan ben een week later dreig je dat je niet boos maar heel verdrietig op de foto gaat kijken.
Dus vraag je opnieuw 5 euro. Voor inspiratie voor zielige gezichten kunnen ze naar hun moeder kijken.
pi_220855031
En daar is Sanneke met meer waterspeelgoed. Een zwembadje, gieter en splashballen. Want het gaat echt warm worden en alleen de watertafel is het ook niet. ZIj verzint echt elke dag wat anders. Ik vraag me vooral af of ze een parasol of zonwering hebben, want allemaal leuk, maar lekker wegfikken bij die watertafel of in dat badje.
pi_220855073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef papierentas het volgende:
En daar is Sanneke met meer waterspeelgoed. Een zwembadje, gieter en splashballen. Want het gaat echt warm worden en alleen de watertafel is het ook niet. ZIj verzint echt elke dag wat anders. Ik vraag me vooral af of ze een parasol of zonwering hebben, want allemaal leuk, maar lekker wegfikken bij die watertafel of in dat badje.
ja en dat ze hem moet insmeren.
pi_220855086
Sanneke heeft weer geshopt hoor 🤦♀
pi_220855111
Smeerkaas is Sanneke's leven...op oa een kroosant 👉😑👈
pi_220855120
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef papierentas het volgende:
Niemand heeft verteld dat het in de zon zo warm is dus Sanneke en Mijan gaan het weekend vanuit het raam kijken naar de watertafel want te warm en geen wind. (En geen wind is zeldzaam in HellevoetSluis)
pi_220855138
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
ja en dat ze hem moet insmeren.
Hij gaat inderdaad helaas heel snel verbranden en die tuin wordt een overhitte sauna, die al snel te klein wordt met al dat meuk.
pi_220855163
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Hij gaat inderdaad helaas heel snel verbranden en die tuin wordt een overhitte sauna, die al snel te klein wordt met al dat meuk.
Dat heeft niemand haar (nog) verteld.
pi_220855181
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Scherp! Dit had ik best als reactie willen plaatsen bij haar post. Dan maar hopen dat ze hier mee leest.
pi_220855185
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:36 schreef Emma123454321 het volgende:

[..]
Omdat de kinderen nog moeten leren zakelijker te worden. Volgende keer raad ik ze aan om een week van te voren 5 euro te vragen. En dan ben een week later dreig je dat je niet boos maar heel verdrietig op de foto gaat kijken.
Dus vraag je opnieuw 5 euro. Voor inspiratie voor zielige gezichten kunnen ze naar hun moeder kijken.
Maar Debbie is ook wel slechte werkgever in dat opzicht.. nog nooit gehad dat ik vooraf betaald werd.. zelfs flip en flap worden pas na zielig in het ziekenhuis betaald met meuk! Volgende keer dus pas na de foto betalen! (Tip voor Debbie)
pi_220855207
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:44[/ ] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/230448]Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik heb het een paar keer gelezen, maar heb geen idee wat je bedoelt en ben wel nieuwsgierig?
Het is iets paranormaals als ik het goed uitleg. Ik ben heel nuchter, had niet eens door dat het gebeurde, maar ben het ziekenhuis heel dankbaar dat ze gebeld hebben met iemand die het kan.
https://2waves.nl/index.php/brandwonden-overlezen
pi_220855218
Ik ben alweer heel wat jaren uit de luiers, maar ik word zo langzamerhand bloednerveus van het in ontwikkeling opjagen van M door Sanneke. Volgens mij kan ze niet wachten totdat ie naar school(tje) gaat.
pi_220855227
Sanneke kan beter shoppen voor een parasol of een schaduw doek. En factor 50. En een UV shirt. Wat mist ze dan nog meer?
pi_220855237
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke kan beter shoppen voor een parasol of een schaduw doek. En factor 50. En een UV shirt. Wat mist ze dan nog meer?
Niks, want ze gaat toch niet buiten zitten
pi_220855241
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:03 schreef AnnArt het volgende:
Smeerkaas is Sanneke's leven...op oa een kroosant 👉😑👈
Zijn een hoop calorieën als je het overal in gooit en op smeert🙃
pi_220855243
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar stel dat... dat ze ons verrast 🤣🤪
pi_220855253
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee maar dat is het punt niet... ze moet het wel allemaal hebben! Omdat ze dat al heel lamg wilt hebben!! Ik denk dat ze ook nog een trampo nodig heeft en heeft ze al diverse fietsjes?? Ballenbak? Springkussen? Zandbak?
pi_220855413
quote:

[..]

Ik ook. Glazenwasser is voor mij een doodnormaal beroep, maar blijkbaar wordt het als minderwaardig en negatief beschouwd.

En dan die, al dan niet bestaande, buurman van Lotte. Die wordt nu weggeschreven als iemand die discrimineert. Misschien was de beste man gewoon op zoek naar een glazenwasser.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 15:48:46 #81
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220855415
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Ja arm binnenkind moet ineens naar buiten _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220855419
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:47 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik ook. Glazenwasser is voor mij een doodnormaal beroep, maar blijkbaar wordt het als minderwaardig en negatief beschouwd.

En dan die, al dan niet bestaande, buurman van Lotte. Die wordt nu weggeschreven als iemand die discrimineert. Misschien was de beste man gewoon op zoek naar een glazenwasser.
Het zegt dus eigenlijk veel meer over Lotte dan over die buurman 🙈
pi_220855423
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het zegt dus eigenlijk veel meer over Lotte dan over die buurman 🙈
Vind ik wel idd...
pi_220855427
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee maar dat is het punt niet... ze moet het wel allemaal hebben! Omdat ze dat al heel lamg wilt hebben!! Ik denk dat ze ook nog een trampo nodig heeft en heeft ze al diverse fietsjes?? Ballenbak? Springkussen? Zandbak?
Trampoline, zandbak, zwembad, zwemband, parasol, zonnehoedje, uv shirt, speelhuisje, speelbbq inclusief plastic eten etc. Moddertafel/buitenkeuken.
Genoeg te shoppen 🤑
pi_220855451
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Trampoline, zandbak, zwembad, zwemband, parasol, zonnehoedje, uv shirt, speelhuisje, speelbbq inclusief plastic eten etc. Moddertafel/buitenkeuken.
Genoeg te shoppen 🤑
Oeh en zo een graaf machine waar hij echt op kan zitten!
pi_220855460
En een waterpistool om JE MOEDER nat te spuiten.
pi_220855470
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:55 schreef Post-its het volgende:
En een waterpistool om JE MOEDER nat te spuiten.
Jaaaaaaaa!!!!!
pi_220855642
quote:

[..]
Deze mag op een tegeltje. _O_
pi_220855658
Ik zie Sanneke dit weekend ook niet in de tuin zitten. Veeel te warm. En ze heeft inderdaad ook helemaal geen parasol ofzo.
pi_220855750
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik zie Sanneke dit weekend ook niet in de tuin zitten. Veeel te warm. En ze heeft inderdaad ook helemaal geen parasol ofzo.
Ligt er al gras? Watertafel, een badje, waterspeelgoed, aarde en zand dat nog tussen de tegels moet. Heerlijke combi voor kinderen❤
pi_220855792
Als ze maar niet zelf met haar voeten in het badje gaat en dan weer haar tenen gaat filmen!

En wat is die vrouw obsessief met eten! Wauw
pi_220855855
Bzzonder Jeanine kreeg gisteren buikgriep en lag vandaag bijna de hele dag in bed en op de bank.
Maar ze moet en zal naar de meet&greet van demammavan.
Lekker voor alle andere aanwezigen :wtf:
pi_220855863
Debbie laat even duidelijk zien dat ze een wal onder haar oog heeft. Gelukkig kon ze haar nest weer in.
pi_220855979
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Er was toch iets anders dat ze al heel lang wou hebben, amper gebruikt, en dat krijgt ze nu niet verkocht via Marktplaats
pi_220856012
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:24 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Er was toch iets anders dat ze al heel lang wou hebben, amper gebruikt, en dat krijgt ze nu niet verkocht via Marktplaats
Eigenlijk best triest dat je als volwassen (?) altijd zoveel wil hebben. En het gaat om spullen en eten. Twee obsessies die beide niet goed voor haar zijn.
pi_220856134
quote:

[..]
Die echt werken voor hun centen. Ieuw, het idee alleen al.
pi_220856170
Joas van Jeanine bzzonder weer ontsnapt. Dat ze daar toch geen sloten op de deuren maken.
pi_220856203
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
Waarschijnlijk gaan ze alles zaterdagochtend kopen denk ik…
pi_220856217
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef Miepje77 het volgende:
Joas van Jeanine bzzonder weer ontsnapt. Dat ze daar toch geen sloten op de deuren maken.
Over de rug van deze jongen maakt ze haar content. Vind haar een onprettige manier van communiceren hebben, vooral naar Joas. En die pukkel, ik kan alleen maar naar die pukkel bij naar neus kijken.
pi_220856265
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:25 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Over de rug van deze jongen maakt ze haar content. Vind haar een onprettige manier van communiceren hebben, vooral naar Joas. En die pukkel, ik kan alleen maar naar die pukkel bij naar neus kijken.
Na lange tijd weer eens gekeken maar inderdaad. Triest.
Kan me voorstellen dat het een handvol is, maar veel liefde klinkt er niet in door.
pi_220856319
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:35 schreef Meke het volgende:
Ik zag gisteren ook een gesponsorde post van Tienvanwil, waarin ze haar zware, zware wisseldag omschreef, en dat ze dan altijd even goed wilde eten. Ze somde op wat ze allemaal moest doen: afscheid nemen van Wil, sporten, thuiskomen en alle troep van haar ex opruimen. En dan ging ze even een makkelijke maaltijd uit de vriezer eten om toch op kracht te komen.

Heeelemaal onvoorziene backlash in de comments omdat ze benoemde dat ze de troep van haar ex op moest ruimen _O-
Toch vind ik het wel heftig dat je als ex zijnde zo ontzettend respectloos met je ex vrouw om gaat. Het hoeft niet brandschoon, maar ruim gewoon je zooi op.
pi_220856331
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:21 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ze zit nu al te zeiken dat we op tijd de ijsjes moeten halen. :') goed excuus natuurlijk om wat pakken ijs te halen voor haar.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:54:59 #103
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_220856345
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:21 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
en dan janken dat alles is uitverkocht :'(
W
Z
E
pi_220856462
Die post van de buurman van Lotte is weg?
Ik volg haar niet maar was dat een samenwerking???
pi_220856473
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Ja met de postcodeloterij
pi_220856476
Ik vind het best opvallend dat Judith niks heeft gedeeld over het gesprek met Bob zijn juffen
pi_220856477
quote:

[..]
Daarom heb ik haar omtvolgd, vind die pukkel onsmakelijk om te zien
I can't help it, if I'm lucky
pi_220856483
quote:

[..]
Ik vind haar zo grof in de mond ook
Ik luister tegenwoordig amper en scroll snel door
pi_220856487
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het best opvallend dat Judith niks heeft gedeeld over het gesprek met Bob zijn juffen
Dat was allemaal goed was het enige wat ze erover zei
pi_220856495
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik dacht al waar hebben jullie het over, heb ik het gewoon gemist. :'( Kan iemand de strekking van de post vertellen?
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:19:39 #111
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_220856506
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:33 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja dit gebeurd ook zoveel vaker dan je denkt. Dit is inderdaad de grootste risicogroep. Hoop dat veel mensen dit lezen en dat het daardoor voorkomen wordt. Goed dus dat je deze link deelt!

Iedereen denkt altijd dat overkomt mij niet, tot het hen wel overkomt.

Ook een kleine noot met kruiken: niet te warm vullen asjeblieft. Als je tieners/oudere kinderen in huis hebt die zelf hun kruik vullen: niet te warm. Laat het water afkoelen. Maximaal vullen tot 60°.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_220856510
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:14 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja met de postcodeloterij
Mag ik dat echt schaamteloos vinden, discriminatie gebruiken voor een samenwerking misschien wel een verzonnen verhaal! Ziek

Vond ik ook toen van LiekeVM die haar overleden dochtertje gebruikte voor de Nederlandse kluis..

Sorry mijn mening hoor
pi_220856539
quote:

[..]
Hahaha ik durfde dit nooit te zeggen hier, maar ik zie ook niks anders dan die pukkel/moedervlek(?) 🙈
pi_220856548
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:17 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat was allemaal goed was het enige wat ze erover zei
Dat heb ik niet meegekregen. Maar er zal dus niet gezegd zijn dat hij briljant is, dan had ze het wel benoemd 😅
pi_220856549
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:49 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Toch vind ik het wel heftig dat je als ex zijnde zo ontzettend respectloos met je ex vrouw om gaat. Het hoeft niet brandschoon, maar ruim gewoon je zooi op.
Ik dacht ook dat ze laatst deelde dat ze inmiddels zelf een tijdelijke woning heeft.
pi_220856551
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef Miepje77 het volgende:
Ik vind haar zo onvriendelijk naar haar kinderen toe. Hoe ze bij Joas aan komt fietsen en hem dan aanspreekt
pi_220856567
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:20 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Mag ik dat echt schaamteloos vinden, discriminatie gebruiken voor een samenwerking misschien wel een verzonnen verhaal! Ziek

Vond ik ook toen van LiekeVM die haar overleden dochtertje gebruikte voor de Nederlandse kluis..

Sorry mijn mening hoor
De reclame van de kluis hoor ik dagelijks op de radio en dan moet ik telkens aan haar denken. En dat ik haar er daarna nooit meer heb over gehoord. #samenwerking
pi_220856576
Ik zie de post van Lotte nog hoor, die van de glazenwasser. Wel zijn de opmerkingen weg.
pi_220856620
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:28 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
De reclame van de kluis hoor ik dagelijks op de radio en dan moet ik telkens aan haar denken. En dat ik haar er daarna nooit meer heb over gehoord. #samenwerking
Ik vond dat zo walgelijk sorry! Dat is gewoon over lijken gaan
pi_220856650
Ik zie hem ook niet meer. Ik zag net een nieuwe over sieraden. Hij met z’n altijd en eeuwige grijns en hij reageert onder de post van Lotte. Waarom? Zij spreken elkaar toch?
pi_220856707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zie hem ook niet meer. Ik zag net een nieuwe over sieraden. Hij met z’n altijd en eeuwige grijns en hij reageert onder de post van Lotte. Waarom? Zij spreken elkaar toch?
Ach de man van dbm reageert ook altijd 😂😂😂😂
pi_220856843
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:33 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik heb hier dus laatst met verbazing naar gekeken.
Ik vind haar in veel dingen ‘vies’ en ‘onverzorgd’ maar op haar manier besteedt ze dan wel weer veel aandacht aan haar make-up (alleen wat mij betreft de verkeerde aandacht )
pi_220856896
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:43 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ach de man van dbm reageert ook altijd 😂😂😂😂
Ik vind dat zo raar. Zit je dan naast elkaar en reageer je dan?
pi_220856917
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Ik vind haar in veel dingen ‘vies’ en ‘onverzorgd’ maar op haar manier besteedt ze dan wel weer veel aandacht aan haar make-up (alleen wat mij betreft de verkeerde aandacht )
Ik denk dat ze vooral tijd besteedt aan het verstoppen van haar huid die overigens heel normaal is. Dus waarom ze die verstopt?🤷♀
pi_220856971
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat denk ik wel.

'Schat, voor je koffie gaat zetten zet je nog ff iets liefs onder mijn post?'
pi_220857060
Quoten niet gelukt.

[ Bericht 87% gewijzigd door Die_van_verderop op 21-05-2026 20:20:35 ]
pi_220857103
quote:

[..]
Nou ja man van dbm reageert altijd in het lijstje nino en lisanne en haar andere insta's... altijd netjes direct na elkaar.. denk dat die arme man niet eens weet dat hij insta heeft
pi_220857113
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat denk ik wel.

'Schat, voor je koffie gaat zetten zet je nog ff iets liefs onder mijn post?'
🤪
pi_220857119
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou ja man van dbm reageert altijd in het lijstje nino en lisanne en haar andere insta's... altijd netjes direct na elkaar.. denk dat die arme man niet eens weet dat hij insta heeft
Dat las ik hier idd. Ik volg die vrouw niet.
pi_220857148
Aahhh buurman 1 is alweer bij drielingmama gearriveerd
pi_220857215
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Maar er zal dus niet gezegd zijn dat hij briljant is, dan had ze het wel benoemd 😅
Allemaal PR’s voor topo, taal, rekenen en gym maar een onvoldoende voor op tijd komen waarschijnlijk 😂
pi_220857275
quote:

[..]
Wahahah geen idee, ben single en me ex had geen insta 😂😂😂
pi_220857495
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bonjoerie doet dat ook altijd bij Lotte, alleen doet hij dat wel zelf. Maar blijf ik ook bijzonder vinden.
pi_220857604
AM: de opkomst vanavond is wel zeer minimaal 4 rijtjes met stoelen. Iets meer dan 30 bezoekers, als alle stoelen bezet zijn.
pi_220857660
Wat gaan die kinderen bij Tamara eigenlijk laat naar bed. Gaan nu nog aan een bord eten.. Ook dat ene ventje dat loopt te muiten met eten krijgt nu vaak nog een stuk of 4 boterhammen? Kwam op mij over alsof hij zijn moeder flink aan het uittesten is en niet perse dat hij het echt niet lust. Die zou van mij precies niks meer krijgen. Sorry maar is toch van de zotte om dat soort gedrag maar te blijven belonen? Zie dat bij haar wel met meerdere dingen en dan denk ik vrouw wat laat je over je heen lopen.. Maar het zal beslist makkelijker zijn met zoveel kinderen om dingen maar op zn beloop te laten.
pi_220857683
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:13 schreef Lostit het volgende:
Hier hetzelfde!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_220857685
Die badkamer weer bij J&V🤢. Gelukkig liet ze het gootje niet zien toen ze die leeghaalde.
pi_220857945
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:20 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat gaan die kinderen bij Tamara eigenlijk laat naar bed. Gaan nu nog aan een bord eten.. Ook dat ene ventje dat loopt te muiten met eten krijgt nu vaak nog een stuk of 4 boterhammen? Kwam op mij over alsof hij zijn moeder flink aan het uittesten is en niet perse dat hij het echt niet lust. Die zou van mij precies niks meer krijgen. Sorry maar is toch van de zotte om dat soort gedrag maar te blijven belonen? Zie dat bij haar wel met meerdere dingen en dan denk ik vrouw wat laat je over je heen lopen.. Maar het zal beslist makkelijker zijn met zoveel kinderen om dingen maar op zn beloop te laten.
Idd laat, nu geeft ze als reden dat er nog veel buiten spelen en het zwembad nog open was.
Doordeweeks zijn onze kinderen altijd de eerste die naar binnen moeten, dan trek ik me niet zoveel aan van de rest😅

Aanvulling: maar misschien wordt je na 10kinderen gewoon relaxter dan ik ben.
pi_220857964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:27 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Hier hetzelfde!
Joeri is wel Nederlands maar hij is niet wit
pi_220857966
Dat die koters van Tamara honger hebben om 20.30 snap ik wel. Als je om 17 uur al aan je avondmaaltijd zit..
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220857972
MCW die haar personeel op kantoor elke dag een knuffel geeft. Hoeft mijn baas bij mij niet te proberen.
pi_220857980
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:21 schreef Loveischocolala het volgende:
Misschien is t de nieuwe glazenwasser
pi_220858014
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:18 schreef Geertje_G het volgende:
Dat die koters van Tamara honger hebben om 20.30 snap ik wel. Als je om 17 uur al aan je avondmaaltijd zit..
Wij zitten regelmatig om 17/1730 aan tafel en onze kinderen slapen gewoon om 20.30u
pi_220858045
quote:
Wij eten bijna altijd om 5 uur 😂 jongste ligt om 20:30 al uur op bed
pi_220858078
Met jonge kinderen was het altijd vroeg eten herinner ik mij nog.
In de zomer kon je dan evt nog even met ze naar buiten en dan bijtijds douchen, pyjama aan en lekker slapen.
pi_220858156
Hoe dan?? Hoe vroeg start je werkdag dan?
Ik krijg echt error van 17 uur eten. Ben vaak nog niet eens klaar met mijn werk, laat staan dat ik gekookt heb.
Mijn jongste knd spelen dus voor het eten lang buiten.
Kunnen ze daarna mooi douchen en naar bed.
pi_220858179
En zo doet iedereen het op haar eigen manier.
Gelukkig hoeven ze geen honger te lijden .
pi_220858197
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:46 schreef Geertje_G het volgende:
Ik krijg echt error van 17 uur eten. Ben vaak nog niet eens klaar met mijn werk, laat staan dat ik gekookt heb.
Mijn werkdag start tussen 7 en 8u en eindigt meestal om 16u. Soms 17.00, soms 18.00u.
Op mijn vrije dagen eten wij om 17.30u ongeveer.
pi_220858253
quote:
Ze heeft nog kindjes van 2 en 3, op die leeftijd at ik ook altijd rond 17:00 met ze, om 18;00 waren ze te moe om te eten.
Dan werd de maaltijd er niet gezelliger op.
Ik denk dat ieder van ons een eigen ritme daarin heeft, Tamara is alleen, heeft vele minden te voeden en zal ook een druk schema hebben met sporten en speelafspraakjes.
En sorry hoor, wat maakt het uit hoe laat iemand eet en of de kinderen om 20:30 nog een boterhammetje eten, ik snap het nut van deze discussie blijkbaar niet zo goed.
pi_220858312
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:21 schreef Loveischocolala het volgende:
Toch raar , dat hij niet kwam toen Tatiana “ verkering” had, daarvoor kwam hij er een aantal keren per week
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220858350
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:22 schreef Cattolica het volgende:
Ik ben alweer heel wat jaren uit de luiers, maar ik word zo langzamerhand bloednerveus van het in ontwikkeling opjagen van M door Sanneke. Volgens mij kan ze niet wachten totdat ie naar school(tje) gaat.
Ik betwijfel dat. Binnen een week haalt ze iedereen door het slijk, de leid(st)ers, andere ouders, kinderen. Binnen no time ruzie.
pi_220858369
Wat een vreselijke kleding combo’s laat Puurleonie weer zien 🫣
pi_220858376
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Ze besteed daar zogenaamd zoveel aandacht aan omdat ze hoopt dat mensen gaan vragen " waar heb je dat van, wat is dit wat je gebruikt.. ' Let maar op hoe bewust ze zogenaamd onbewust dat in beeld brengt.
Ik denk niet dat veel mensen er naar vragen want het ziet er (sorry) gewoon vies uit.

Als ik het zie vraag ik me alleen maar af of er niemand in haar omgeving is die durft te zeggen " lieve meid, doe maar niet"
pi_220858381
Mw die aangeeft dat ze niet bij Tim weg zou gaan als hij het met een ander zou doen 🤔 waarom gooi je dit online
pi_220858397
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:46 schreef Geertje_G het volgende:
Mijn man heeft een eigen bedrijf en begint vroeg en is dus op tijd thuis.. en af en toe werkt hij in de avond thuis door... ik werk vanaf thuis en plan buiten de deur afspraken zo in dat ik kind gewoon uit school kan halen (uitzondering kan altijd) tussen 5 en half 6 eten is de regel hier 👍
pi_220858408
Judith is weer lekker aan het hinten over school anders doen volgend jaar... ik zie haar er echt nog voor aan om bob helemaal uit het systeem te trekken zodat ze meer vrijheid heeft
Ergens vermoed ik dat dat "goede gesprek op school " helemaal niet zo goed was
pi_220858419
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Mw die aangeeft dat ze niet bij Tim weg zou gaan als hij het met een ander zou doen 🤔 waarom gooi je dit online
En waarom gooit ze haar zo vieze knieën zo online. En dat filmpje om 01.15 's nachts met al doe rotzooi en dat ze het zichzelf wel leuk maakt met wijn.
Timmie met z'n handen in zijn zak. En Maudje werd nog even in het zonnetje gezet. De grote regisseur van het hele leven van Michelle. Ik denk dat het enige dat ze niet hoeft over te nemen van Michelle is die hele klim maken 3 mail daags 😬
pi_220858425
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:55 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ze heeft nog kindjes van 2 en 3, op die leeftijd at ik ook altijd rond 17:00 met ze, om 18;00 waren ze te moe om te eten.
Ik denk dat ieder van ons een eigen ritme daarin heeft, Tamara is alleen, heeft vele minden te voeden en zal ook een druk schema hebben met sporten en speelafspraakjes.
En sorry hoor, wat maakt het uit hoe laat iemand eet en of de kinderen om 20:30 nog een boterhammetje eten, ik snap het nut van deze discussie blijkbaar niet zo goed.
Ik snap discussies over make up, krokante truien etc niet.
Men verbaast zich over laat nog wakker bij Tamara.
Ik liet daar theorie vroeg avondeten= later op de avond honger op af.
Begeef me zelf in kringen waar zo vroeg eten ondenkbaar is.
pi_220858446
Er is een beetje ruzie onder Sanneke dr post, en Sanneke stalkt diegene nu 😂😂
pi_220858461
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:36 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik snap discussies over make up, krokante truien etc niet.
Men verbaast zich over laat nog wakker bij Tamara.
Ik liet daar theorie vroeg avondeten= later op de avond honger op af.
Begeef me zelf in kringen waar zo vroeg eten ondenkbaar is.
Ze at om 17:45 zag ik net op de post, vind ik niet echt vroeg.
En als kinderen nog langer buiten spelen en zwemmen in de avond en ze hebben spaghetti gegeten snap ik wel dat ze nog trek hebben .
Zijn in de groei.
Een boterham is dan beter dan een zak chips denk ik dan maar, lekker eten.
Beter dan met een lege maag naar bed zoals bij hvk
pi_220858464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Oei spannend, boze Sanneke
pi_220858479
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:33 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
En waarom gooit ze haar zo vieze knieën zo online. En dat filmpje om 01.15 's nachts met al doe rotzooi en dat ze het zichzelf wel leuk maakt met wijn.
Timmie met z'n handen in zijn zak. En Maudje werd nog even in het zonnetje gezet. De grote regisseur van het hele leven van Michelle. Ik denk dat het enige dat ze niet hoeft over te nemen van Michelle is die hele klim maken 3 mail daags 😬
😂
pi_220858486
Ik zie geen ruzie hij Sanneke?
pi_220858493
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ook niet
pi_220858521
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
🤷 ik ook niet
pi_220858544
Judith met een cliffhanger
Want ze moet het even op insta van zich afschrijven.
Zet het gewoon thuis op een papiertje denk ik dan. Ze wil natuurlijk vragen in DM dat zal wel goed zijn voor haar bereik
pi_220858704
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:19 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_220858707
quote:
Kan het niet vinden. 👀
pi_220858746
En jeetje die Familiekoning heeft een soort van Temu prinsessenkleding aan.

Lijkt wel een carnavalskostuum voor een klein meisje.
pi_220858790
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 03:13 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Kan het niet vinden. 👀
Het staat onder haar smeerkaas post

Iemand zegt: eet jij ooit iets gezonds? Aan je huid te zien niet sjees. En daar gaat het verder
Eerst een volger die het opneemt, dan Sanneke die zegt schat bla bla bla
Dan geeft diegene aan dat Sanneke haar 7x gebeld heeft
Dan nog een berichtje ga je me nu dm’en etc
Sanneke kan dus niet tegen kritiek
pi_220858807
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:21 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Iemand zegt: eet jij ooit iets gezonds? Aan je huid te zien niet sjees. En daar gaat het verder
Sanneke kan nergens tegen. Kan ze niks aan doen want autisme enzo.

Onder het bericht waarin ze de woonkamer binnenkomt met die watertafel vraagt iemand waarom ze naar de winkels gaat als ze van plan is om niks te kopen. Daarop antwoordt ze dat dit de uitjes zijn als je 24/7 met een kind zit. Ik kan 1001 andere uitjes bedenken maar Sanneke heeft overduidelijk maar één focus.
pi_220858829
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke kan nergens tegen. Kan ze niks aan doen want autisme enzo.

Onder het bericht waarin ze de woonkamer binnenkomt met die watertafel vraagt iemand waarom ze naar de winkels gaat als ze van plan is om niks te kopen. Daarop antwoordt ze dat dit de uitjes zijn als je 24/7 met een kind zit. Ik kan 1001 andere uitjes bedenken maar Sanneke heeft overduidelijk maar één focus.
Als je net je kraamtijd uitkomt met een baby die slecht slaapt en iede te 2u een voeding nodig heeft is naar de winkel gaan misschien een uitje, omdat je blij bent dat het je gelukt is even het huis uit te gaan. Niet als je kind al 1,5 is...
pi_220858834
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Toch raar , dat hij niet kwam toen Tatiana “ verkering” had, daarvoor kwam hij er een aantal keren per week
Ja vind ik ook en nu is hij er weer
pi_220858868
quote:

[..]

Oh wow, ik denk dat ze het heeft weggehaald. Dat had ik graag willen zien. :X
pi_220858913
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 03:11 schreef Beertjeteddy het volgende:
[/spoiler]
...
Lekkere late reactie om dit tijdstip,
...
[/spoiler]
Een hele dikke knuffel voor jou ❤️! Ondanks alles wat je meemaakt, ben jij de liefste forummer hier en heb jij altijd een warme reactie op anderen 🙏.
pi_220858937
Mirthe wil graag een samenwerking met een automerk denk ik 🫣
pi_220858940
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:18 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Staat er nog hoor, misschien onder verborgen maar zie het nog staan de poster is Asma nog wat.. vast een fake account maar ja
pi_220858944
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Mirthe wil graag een samenwerking met een automerk denk ik 🫣
Net als de bakfiets, opeens wou ze die al en zijn ze duur.. wel naar Dubai enzo kunnen dan kan je ook een bakfiets halen maar moet gratis
pi_220858968
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:14 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik betwijfel dat. Binnen een week haalt ze iedereen door het slijk, de leid(st)ers, andere ouders, kinderen. Binnen no time ruzie.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat haar geduld met M nu al begint af te nemen en het "lopen-lezen-koken-spelen" teveel benoemt voor een kind van pak 'em beet 18 maanden. De hoeveelheid boeken en speelgoed geeft mij hartkloppingen (...).

Desalniettemin zie ik hetzelfde gebeuren als jij. Dion gaat heel wat pannetjes 5 sussen en wellicht al eerder dan de schoolperiode; bijvoorbeeld met buren want hieperdepiep zomer in de tuin.
pi_220858975
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:53 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik bedoelde ermee te zeggen dat haar geduld met M nu al begint af te nemen en het "lopen-lezen-koken-spelen" teveel benoemt voor een kind van pak 'em beet 18 maanden. De hoeveelheid boeken en speelgoed geeft mij hartkloppingen (...).

Desalniettemin zie ik hetzelfde gebeuren als jij. Dion gaat heel wat pannetjes 5 sussen en wellicht al eerder dan de schoolperiode; bijvoorbeeld met buren want hieperdepier zomer in de tuin.
En tegen die tijd kan ze weer zeuren dat ze zo vroeg op moet als Mijan naar school moet
pi_220858984
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En tegen die tijd kan ze weer zeuren dat ze zo vroeg op moet als Mijan naar school moet
En ze kan niets doen overdag want moet hem ook weer ophalen
pi_220858991
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als je net je kraamtijd uitkomt met een baby die slecht slaapt en iede te 2u een voeding nodig heeft is naar de winkel gaan misschien een uitje, omdat je blij bent dat het je gelukt is even het huis uit te gaan. Niet als je kind al 1,5 is...
Niet?

Genoeg thuiszittende moeders die dat leuk vinden hoor, even een rondje shoppen. Er zijn inderdaad ook heel veel andere dingen die je kunt doen, maar dagelijks naar de winkel met een peuter is wat mij betreft niet opeens heel raar.
pi_220858996
Ik blijf wat dat betreft nog steeds een Tamara fangirl. Ja, ik zie de minpunten ook en nee ik ga hierover niet in discussie. Veel spelen, ravotten, zwemmen in het open water, naar het zwembad, bij elkaar spelen met vriendjes, goed en met smaak eten en slapen (ook midden op de dag) is waar mijn hart een sprongetje van maakt. Punt.
pi_220859005
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:05 schreef Cattolica het volgende:
Ik blijf wat dat betreft nog steeds een Tamara fangirl. Ja, ik zie de minpunten ook en nee ik ga hierover niet in discussie. Veel spelen, ravotten, zwemmen in het open water, naar het zwembad, bij elkaar spelen met vriendjes, goed en met smaak eten en slapen (ook midden op de dag) is waar mijn hart een sprongetje van maakt. Punt.
Kinderen zijn idd altijd leuk bezig, en snap dat je dan nog honger hebt!
Daarbij pak ik zelf ook savond nog kwark met van alles erin !
pi_220859007
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:55 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Het gaat niet alleen om een boterhammetje om 20:30 maar ook om borden spaghetti of een pizza. Daar vind ik ook wat van. Geef ze wat yoghurt misschien maar zoiets zwaars nog? Ja, ik vind dat wel raar..
pi_220859032
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En de speelafspraakjes, sporten met trainen en wedstrijden, discussies met een ontwikkelende brein, grote mond, niets lusten, niets willen en zich schamen voor HUN MOEDER.
pi_220859043
MCW
Staat om 01:15u weer koffers uit te ruimen. Want geen tijd gehad.. zij doet dit gewoon erom, ook dat wijntje nog even noemen.
Of je leeft gewoon ff een weekje uit die koffer totdat-ie leeg is, of je ruimt het op terwijl je de kinderen op bed legt, of je vraagt het aan Maudje of je doet het op de dagen dat je de Klaver niet hebt en niets instagramwaardigs te posten hebt (zoals afgelopen zondag en maandag want de stories sprongen van lievelingsstad Rotterdam op zaterdag naar dinsdag) maar waarschijnlijk is dit gewoon een verzonnen storie voor de controverse, die ze om 15:00 smiddags al fluisterend heeft opgenomen.

Net zoals over dat vreemdgaan van Tim, dropte ze dat in de podcast?

[ Bericht 0% gewijzigd door Fietsbel26 op 22-05-2026 08:29:52 ]
pi_220859121
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:07 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Kinderen zijn idd altijd leuk bezig, en snap dat je dan nog honger hebt!
Daarbij pak ik zelf ook savond nog kwark met van alles erin !
Ik was écht niet de beste moeder, maar vooral met eten en slapen hield ik me niet alleen maar aan de vaste en verplichte tijden van school en andere verplichtingen. Maar eten wanneer je honger of trek hebt en idem dito met rusten of slapen was daarbuiten de leidraad van mijn kinderen. Ligt natuurlijk ook aan de natuur van je kinderen, maar de mijne wisten ook geen misbruik te maken van de vrijheid die ik hun gaf. Dus autonoom zijn met orde, tucht en regelmaat 🤗.
pi_220859129
Over MCW: ik vind het nogal een bommetje wat ze dropt in dat stukje podcast. Zeker omdat Iris er nog half iets over MCW haar verschrikkelijke ervaring en dan "als het in mijn huwelijk zou gebeuren ".
Of dit is totaal uit context getrokken, of het is toch weer een schop richting JVP en Koen.
Iemand de podcast geluisterd?

En dan Judith. Ik heb het gevoel dat ze op haar kloten heeft gehad van de juf. Want als het zou gaan over iets positiefs over Bob dan zou ze het van de daken schreeuwen.
pi_220859137
quote:
Eens! En die het maar , grotendeels in je uppie, we kunnen overal wel wat van vinden en het zelf anders doen maar het zijn geen grote dingen.
Iedere moeder doet wat etenstijden betreft dat wat past binnen het gezin. Bij Tamara staan haar kinderen altijd op 1, ik vind het knap hoe ze het doet.
pi_220859145
Het is vrijdag, dus L is boos. Vlgs de planner van AM. Heerlijk die voorspelbare repeterende gedragingen en insta-posts. 🙄
pi_220859160
quote:

[..]

Ze heeft onder haar post gedweild 🫣
pi_220859170
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:26 schreef WildeTuinen het volgende:
Over MCW: ik vind het nogal een bommetje wat ze dropt in dat stukje podcast. Zeker omdat Iris er nog half iets over MCW haar verschrikkelijke ervaring en dan "als het in mijn huwelijk zou gebeuren ".
Of dit is totaal uit context getrokken, of het is toch weer een schop richting JVP en Koen.
Iemand de podcast geluisterd?

En dan Judith. Ik heb het gevoel dat ze op haar kloten heeft gehad van de juf. Want als het zou gaan over iets positiefs over Bob dan zou ze het van de daken schreeuwen.
Ja, ze was heel kort over dat gesprek.

Judith haar geld account is bij mij in ieder geval ook weer verdwenen.
pi_220859175
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:00 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Niet?

Genoeg thuiszittende moeders die dat leuk vinden hoor, even een rondje shoppen. Er zijn inderdaad ook heel veel andere dingen die je kunt doen, maar dagelijks naar de winkel met een peuter is wat mij betreft niet opeens heel raar.
Nee, niet als dat je enige uitje is. En dat is bij Sanneke het geval. Tenzij Dion er is. Dan laat ze zich nog wel per auto vervoeren. Maar als het van haar moet afhangen dan gaat haar kind niks anders zien dan winkels. Hoe ik ook mijn best doe, ik zie dat in haar geval niet als uitje. Ja, een uitje voor haar.
pi_220859186
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze heeft onder haar post gedweild 🫣
Ja, ik zag het ook niet.

Maar 7x bellen en DMen. Waarom zou je je telefoonnummer openbaar zetten op instagram en waarom denkt een Sanneke dat ze dan kan gaan bellen. Ze heeft nogal tijd over voor iemand die claimt de hele dag een kind aan zich geplakt te hebben. Die hele post over die smeerkaas en haar reacties op mensen zegt ook zoveel. Helemaal de mensen die zeggen 'ik doe smeerkaas met plakjes augurk'. Dit moet je proeven, dit moet je kopen. Ik moet helemaal niks.
pi_220859199
De nieuwe reclame van joannvdherik voor dove is ook echt tenenkrommend zeg!
pi_220859205
quote:
Dit! Ja kinderen zijn in beeld maar mijns inziens beter in beeld dan menig ander kind
pi_220859234
Ik kom ook mijn plasje even doen.
Sanneke: nooit verwacht dat ik zou lezen dat Sanneke heeft gedweild!
Ik ging met mijn peuter ook regelmatig een boodschapje doen. Stukje lopen/loopfietsen, een nuttige (en daar gaat het imo bij Sanneke al mis) boodschap, daarna even langs de geitenwei of een speeltuintje. En daar zit het verschil. Sanneke gaat helemaal niet op stap voor M, maar voor zichzelf.

Avondeten gebeurt hier ook tussen 17:00 en 18:00 vanwege trainingen van de kinderen. Daarna nog eten en douchen worden ze echt niet gezellig van, en ik ook niet. Ik vraag me dan af als kinderen zo laat naar bed gaan, hoe laat zijn ze dan ‘s ochtends wakker? Of mogen ze dan autonoom uitslapen net als B en te laat op school komen?
pi_220859239
Niet Judith die zich wel/niet/wellicht/een beetje zorgen maakt in een volslagen vage post over financiële achtige dingen nu/vandaag/morgen/in de toekomst, maar wel net drie weken "de halve balkan" te hebben doorkruisd en alsnog enkele duizenden euro's te hebben weggeklapt voor een zogenaamd meest economisch voordelige vakantie en niet ver daarvoor een ski-tripje. Ik kan zo nog een paar accounts noemen waar ik eerst de vakantie(s) voorbij heb zien komen en nu in de financiële sores zitten, compleet met (half) zielige stories.

Disclaimer:
Mijn post gaat over fluflu's en "hun welbekende werkwijze" en niet over een willekeurig iemand in deze situatie. Van de top naar een dal kan razendsnel gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 22-05-2026 09:13:44 ]
pi_220859243
😂🤣 Judith heeft nog steeds niet door dat financieel adviseurtje spelen gewoon niet mag op insta... "ik snap het niet... ik doe niets wat niet mag" 🤦‍♂️ vriendin lees dan ook gewoon even de regels... omdat jij vind dat iets wel mag betekent niet dat de regels niet voor jou gelden!
Komt dit gewoon niet aan in haar autonome brein??
pi_220859248
Ik denk ook dat Judith onder uit de zak heeft gekregen van de autonome juf. (Terecht zou dat zijn, vind ik.)
Enige kritiek laat Judith zich waarschijnlijk niet welgevallen. Ik vrees ook voor homescholing. Is Bob helemaal veroordeeld tot een bejaard leven en gaat alle aansluiting met leeftijdsgenoten mislopen.
pi_220859283
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:43 schreef meesterinbreekster het volgende:
De nieuwe reclame van joannvdherik voor dove is ook echt tenenkrommend zeg!
Ik heb ooit een spreekbeurt van Henkjan Smits bijgewoond die het had over het hebben van de X-factor (hij gaf als voorbeeld Madonna; niet eens zo'n hele goede zangeres, maar heeft wel andere capaciteiten). Joan heeft die X-factor niet en het enige wat haar helpt (sorry not sorry) is de connectie met haar nichtjes Bella en Gigi Hadid (haar vader en hun moeder Yolanda Hadid zijn broer en zus). Ze is eens verhuisd naar New York, maar zelfs daar (dichter bij het vuur) kwam haar carrière niet van de grond. Ik vind haar ook een tikkeltje ordinair; jammer en vooral onnodig.
pi_220859286
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het gaat niet alleen om een boterhammetje om 20:30 maar ook om borden spaghetti of een pizza. Daar vind ik ook wat van. Geef ze wat yoghurt misschien maar zoiets zwaars nog? Ja, ik vind dat wel raar..
Hoe vaak komen die ‘borden spaghetti of een pizza’ voor om 20.30?
Ik zag gisteren voor het eerst dat er nog spaghetti werd opgewarmd.
pi_220859290
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:31 schreef AnnArt het volgende:
Het is vrijdag, dus L is boos. Vlgs de planner van AM. Heerlijk die voorspelbare repeterende gedragingen en insta-posts. 🙄
Ik zie gewoon een dreinende peuter, die op dinsdag (ofzo) ook aan haar vader geplakt wil blijven zitten en niet naar school. Ook vóór de beruchte meivakantie.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 09:13:26 #205
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220859295
Zo DBM heeft weer een uur geluizenpluisd, ze heeft toch weer wat meuk van de Action nodig hoor!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220859298
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:56 schreef AnnArt het volgende:
Ik denk ook dat Judith onder uit de zak heeft gekregen van de autonome juf. (Terecht zou dat zijn, vind ik.)
Enige kritiek laat Judith zich waarschijnlijk niet welgevallen. Ik vrees ook voor homescholing. Is Bob helemaal veroordeeld tot een bejaard leven en gaat alle aansluiting met leeftijdsgenoten mislopen.
Zou ze gaan emigreren? Kun je makkelijk overstappen op homeschooling, online werken kan ook vanuit buitenland, haar uitkering heeft ze, goedkoper wonen, weg uit het systeem vandaan. Maar wel in NL verzekerd blijven voor haar dure medicijnen.

Het lijkt mij stug dat een school er mee akkoord is dat ze B nog meer uit het ritme haalt door eerder op vakantie te gaan, weer een paar maanden buitenland enz. Of B doet het minder goed op school, doordat hij veel mist. En dat wil ze niet toegeven en autonome J gaat daarom wel haar eigen plan trekken.
pi_220859310
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:07 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb ooit een spreekbeurt van Henkjan Smits bijgewoond die het had over het hebben van de X-factor (hij gaf als voorbeeld Madonna; niet eens zo'n hele goede zangeres, maar heeft wel andere capaciteiten). Joan heeft die X-factor niet en het enige wat haar helpt (sorry not sorry) is de connectie met haar nichtjes Bella en Gigi Hadid (haar vader en hun moeder Yolanda Hadid zijn broer en zus). Ze is eens verhuisd naar New York, maar zelfs daar (dichter bij het vuur) kwam haar carrière niet van de grond. Ik vind haar ook een tikkeltje ordinair; jammer en vooral onnodig.
Oh heerlijk, ik volg haar verder niet, dus leuk om te lezen dit.
Wel heel triest dat ze zo'n last heeft van haar embarrassing strong body odour🥀
pi_220859311
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:13 schreef popje het volgende:
Zo DBM heeft weer een uur geluizenpluisd, ze heeft toch weer wat meuk van de Action nodig hoor!
Heb ik vanmorgen ook gedaan op school. 15 minuten werk. Daarvoor nog naar de mondhygiënist geweest en nu weer op het werk! Ik wil een lintje💪🤣🤪
pi_220859314
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:13 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Zou ze gaan emigreren? Kun je makkelijk overstappen op homeschooling, online werken kan ook vanuit buitenland, haar uitkering heeft ze, goedkoper wonen, weg uit het systeem vandaan. Maar wel in NL verzekerd blijven voor haar dure medicijnen.

Het lijkt mij stug dat een school er mee akkoord is dat ze B nog meer uit het ritme haalt door eerder op vakantie te gaan, weer een paar maanden buitenland enz. Of B doet het minder goed op school, doordat hij veel mist. En dat wil ze niet toegeven en autonome J gaat daarom wel haar eigen plan trekken.
Hoe gaat ze het dan doen met de prikken? Ik zie haar dit overigens wel een keer doen.
pi_220859317
quote:

[..]

Als ze emigreerde heeft ze haar uitkering niet meer neem ik aan, en ook met haar medicatie enz lijkt me dat wel ingewikkeld.
pi_220859319
Judith gaat hem echt niet uit het systeem halen. Wellicht hard om te zeggen, maar dat kan zij helemaal fysiek niet aan.
We hebben allemaal gezien hoe zij min of meer moest revalideren van de vakantie bij Estivant (waar Bob ook nog de hele dag entertainment had) en ze toen die pijn aan haar been had. Weken lang heeft zij er toen vanaf gelegen.
Nu zou ze dan homeschooling moeten doen etc etc.
Daarbij kan zij niet te lang weg ivm de medicatie die ze krijgt.
pi_220859320
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Precies. En bijna niemand en hun moeder wordt doorgaans toch blij van een bak kwark met fruit voor het slapen gaan, na een volle en actieve dag. Gewoon comfortfood; een lekkere warm restje eten of een paar boterhammen.
pi_220859324
Maarten zegt dat Jet en Lot echt te zwaar worden voor de bakfiets en dat Lot maar eens moet gaan fietsen.
Ik zou zeggen: wat let je om met haar te gaan oefenen?
Want we zeggen dan wel dat Annemarie dat niet doet, maar Maarten doet ook weinig met de jongere kinderen, behalve ze naar scouting en paardrijden brengen.
pi_220859330
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:41 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, ik zag het ook niet.

Maar 7x bellen en DMen. Waarom zou je je telefoonnummer openbaar zetten op instagram en waarom denkt een Sanneke dat ze dan kan gaan bellen. Ze heeft nogal tijd over voor iemand die claimt de hele dag een kind aan zich geplakt te hebben. Die hele post over die smeerkaas en haar reacties op mensen zegt ook zoveel. Helemaal de mensen die zeggen 'ik doe smeerkaas met plakjes augurk'. Dit moet je proeven, dit moet je kopen. Ik moet helemaal niks.
Het staat er echt! Heb er een screenshot van
Hoe plaatst ik dat hier 😂
pi_220859337
quote:

[..]

Ik dacht dit ook maar kan het dan niet rijmen met het opknappen van de tuin 🤔
pi_220859343
quote:
Met haar frozen trommel 😂

En ze is niet klaar voor groep 5, deze meid is echt nog een meisje hoor
pi_220859347
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:53 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik kom ook mijn plasje even doen.
Sanneke: nooit verwacht dat ik zou lezen dat Sanneke heeft gedweild!
Ik ging met mijn peuter ook regelmatig een boodschapje doen. Stukje lopen/loopfietsen, een nuttige (en daar gaat het imo bij Sanneke al mis) boodschap, daarna even langs de geitenwei of een speeltuintje. En daar zit het verschil. Sanneke gaat helemaal niet op stap voor M, maar voor zichzelf.

Avondeten gebeurt hier ook tussen 17:00 en 18:00 vanwege trainingen van de kinderen. Daarna nog eten en douchen worden ze echt niet gezellig van, en ik ook niet. Ik vraag me dan af als kinderen zo laat naar bed gaan, hoe laat zijn ze dan ‘s ochtends wakker? Of mogen ze dan autonoom uitslapen net als B en te laat op school komen?
Geen idee hoe laat haar kinderen wakker zijn, maar volgens mij zijn zij altijd gewoon op tijd de deur uit en op school. Misschien een uitzondering daargelaten, maar goed ik heb me laatst ook verslapen (man was naar kantoor en is dan al om 6.30u de deur uit) en waren die van mij ook te laat op school, kan een keer gebeuren. Maar Tamara haar kinderen zijn dus volgens mij altijd gewoon op tijd.
pi_220859353
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:19 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Heb ik vanmorgen ook gedaan op school. 15 minuten werk. Daarvoor nog naar de mondhygiënist geweest en nu weer op het werk! Ik wil een lintje💪🤣🤪
🎖🏅
pi_220859359
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:19 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
🎗 here you go!
pi_220859365
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:21 schreef Harper het volgende:
Maarten zegt dat Jet en Lot echt te zwaar worden voor de bakfiets en dat Lot maar eens moet gaan fietsen.
Want we zeggen dan wel dat Annemarie dat niet doet, maar Maarten doet ook weinig met de jongere kinderen, behalve ze naar scouting en paardrijden brengen.
Precies dit. Daar waar AM als een Duracel konijn "het land" rondgaat, ziet Maarten er voor mij steeds meer uitgecheckt en uitgeblust uit. AM loopt op haar pannetje 5 tandvlees, maar Maarten en zijn 4-dagen per week thuiswerken als IT-nog-wat-medewerker-koffie-drinken-met-AM-en-zijn-dagelijkse-vaste-klusjes mag inderdaad wel actiever zijn dan de elke ochtend verplichte knuffel voor Instagram en het aantrekken van L haar schoenen.
pi_220859369
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:22 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ow ja ik geloof je wel hoor ;) .Ik verbaas me vooral dat ze dan kennelijk denkt 'ik ga die persoon bellen en DMen. Ze heeft nogal tijd en energie over.
pi_220859373
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:25 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Met haar frozen trommel 😂

En ze is niet klaar voor groep 5, deze meid is echt nog een meisje hoor
Denk dat haar zoon ook nog niet klaar is... groep 5 op je loopfietsje en hello kitty vestje... 🤔
pi_220859380
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Geen idee hoe laat haar kinderen wakker zijn, maar volgens mij zijn zij altijd gewoon op tijd de deur uit en op school. Misschien een uitzondering daargelaten, maar goed ik heb me laatst ook verslapen (man was naar kantoor en is dan al om 6.30u de deur uit) en waren die van mij ook te laat op school, kan een keer gebeuren. Maar Tamara haar kinderen zijn dus volgens mij altijd gewoon op tijd.
Precies dit zie ik ook. Tamara werkt met een militaire precisie en heeft een engelengeduld met een sterke grens; tot hier en niet verder.
pi_220859381
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja, en de aanschaf van een thuisbatterij, 'op lening met geen rente dus dan kost het niks'. Een lening kost hoe dan ook geld, want het moet toch afbetaald worden, met of zonder rente. Ze doet echt of ze goed omgaat met geld, maar ik zie het niet.
pi_220859392
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:20 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]

Als ze emigreerde heeft ze haar uitkering niet meer neem ik aan, en ook met haar medicatie enz lijkt me dat wel ingewikkeld.
Ze heeft volgens mij (ook) een uitkering vanuit een, ooit zelf afgesloten, arbeidsongeschikheidsverzekering. En met een WAO kun je toch ook in het buitenland wonen?
pi_220859410
quote:

[..]
Omdat zij het huis wil gaan onderverhuren wanneer zij en B in het buitenland wonen?
pi_220859415
Heeerlijk toch na eten buiten spelen/zwemmen dan nog ff wat eten/douchen en op bed! Wat een leven is dat voor de kinderen en als ze goed slapen en geen last van hebben met uit bed gaan/op school. Zie ik geen problemen.
pi_220859418
Ik denk dat school aangegeven heeft dat Bob niet meer buiten de vakantie op vakantie/vrij mag en dus moet ze net als wij allemaal met kinderen volle bak betalen als we op vakantie gaan.
pi_220859420
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:19 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Oh heerlijk, ik volg haar verder niet, dus leuk om te lezen dit.
Wel heel triest dat ze zo'n last heeft van haar embarrassing strong body odour🥀
Ik heb de Dove reclame nog niet gezien, maar dit klinkt als een Lotte voor de Postcodeloterij en een Joerie die door de buurman wordt aangezien als een glazenwasser. Oftewel rage-bait of ter zogenaamde herkenning.
pi_220859434
quote:
Ja nu je het zegt: hij onderneemt helemaal niks met hun alleen!
pi_220859483
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:42 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Omdat zij het huis wil gaan onderverhuren wanneer zij en B in het buitenland wonen?
Dat kan idd 🤔 we gaan het zien!
pi_220859490
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:22 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Even voor mijn beelvorming, want heb het niet gezien. Sanneke plaatste die smeerkaas reclame, iemand reageerde daarop over haar huid, woorden heen en weer en toen postte die persoon hun telefoonnummer, Sanneke heeft 7x geprobeerd te bellen en toen uiteindelijk ook een DM gestuurd?
pi_220859510
Judith heeft het over een dakkapel. Ze heeft toch 2 goede slaapkamers? Daar zou ik dan geen geld aan uitgeven.
pi_220859516
Lotte maakt reclame voor dekbed hoezen ikea.. iemand merkt op "maar je had toch van die super handige dekbedden zonder hoes?" 🤣 heel vaag verhaal daarna over dat de hoezen daar omheen gaan ... ik zeg... reclame weer niet gelukt 🤦‍♂️
pi_220859533
quote:
Sanneke gaat wel ver om de poster vervolgens te gaan bellen en dan ook nog eens 7 keer, wat een koekwaus zeg!
pi_220859535
quote:
Ipv weer geld uitgeven aan nutteloze zooi bij de Action had ze ook even aan dr 15.000 stapjes per dag kunnen werken, het is heerlijk weer om te wandelen!
pi_220859543
quote:
Sanneke gaat wel ver om de poster vervolgens te gaan bellen en dan ook nog eens 7 keer, wat een koekwaus zeg!
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:18 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik heb het net nog zien staan hoor, even naar beneden scrollen bij de opmerkingen.
pi_220859552
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ipv weer geld uitgeven aan nutteloze zooi bij de Action had ze ook even aan dr 15.000 stapjes per dag kunnen werken, het is heerlijk weer om te wandelen!
Ja maar over 2 uurtjes is het te warm en kan je dat als smoes gebruiken ✌️
(Ik stond expres om 7 uur in onze gym 🥳)
pi_220859588
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:15 schreef proud_mami het volgende:

[..]
[..]
Ik heb het net nog zien staan hoor, even naar beneden scrollen bij de opmerkingen.
Of ik de reacties nou op 'voor jou', 'meta verified' of 'meest recent' zet. Meer smaken heb ik niet. Deze reacties zie ik niet.
pi_220859615
Even flinke disclaimer.. ik kom officieel uit de grote stad en ken luilakken alleen sinds ik in the middle of nowhere woon op het platteland... en hier doen pubers het van 16 tot echt max 20... dus voor mij heel raar dat AM gaat luilakken 🤔 is het normaal in andere streken dat 50+ers mee doen??
pi_220859616
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:03 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Even voor mijn beelvorming, want heb het niet gezien. Sanneke plaatste die smeerkaas reclame, iemand reageerde daarop over haar huid, woorden heen en weer en toen postte die persoon hun telefoonnummer, Sanneke heeft 7x geprobeerd te bellen en toen uiteindelijk ook een DM gestuurd?
Jep!!!
pi_220859625
quote:

[..]
[..]
Ja zie je het staat er! Ben je toch niet goed!!!
pi_220859629
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even flinke disclaimer.. ik kom officieel uit de grote stad en ken luilakken alleen sinds ik in the middle of nowhere woon op het platteland... en hier doen pubers het van 16 tot echt max 20... dus voor mij heel raar dat AM gaat luilakken 🤔 is het normaal in andere streken dat 50+ers mee doen??
Ja maar ze is zo stoer he
pi_220859635
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:20 schreef papierentas het volgende:

[..]
Of ik de reacties nou op 'voor jou', 'meta verified' of 'meest recent' zet. Meer smaken heb ik niet. Deze reacties zie ik niet.
Idem... zat bijna te denken dat ik misschien geblokt ben door de poster 🤔
pi_220859640
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Bij ons was het ook een puber ding, en niet met motoren maar met aanbellen en toiletpapier gooien tegen de huizen en niet met oma’s
pi_220859671
Judith gaat echt niet home scholen. Die hangt elke keer de vlag uit als Bob weer naar school kan na een vakantie.
En de juf heeft vast niet gezegd dat ze niet meer buiten de vakanties weg mag. Dat lijkt me een boodschap die de directeur brengt en niet de juf en waarom zou hij/zij dat nu ineens besluiten na eerder steeds toestemming te hebben gegeven.

Denk eerder dat het gesprek normaal ging, en dat er dus niks te melden was over wonderkind Bob. Blijkt hij gewoon een normaal jongetje te zijn hee.
pi_220859696
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:56 schreef AnnArt het volgende:
Dan zal ze naar het buitenland moeten. B. is al op school geweest, dan is een vrijstelling moeilijk/niet te krijgen.

Maar dan zit ze met de injecties en haar uitkering.
pi_220859700
Lotte is gewoon kei fake maar oh wee als je haar ergens op aanspreekt.

Human design ja, deed ze ook nog. Ja die semi spirituele verdienmodellen zijn nog lang niet uitgemolken hoor. Wat dat betreft past de postcodeloterij er helemaal niet bij maar gelukkig kon ze amnesty er bij halen om het nog recht te lullen.
pi_220859714
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:49 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Zou hij niet zo onder de plak zitten dat zij dat niet toestaat? Wat schandalig zou zijn uiteraard, maar dat gezin is vrij bijzonder.
pi_220859718
Maarten is volgens mij gewoon helemaal klaar met kleine kinder dingen doen. Kreeg die 8 kinderen door zijn strot geduwd. Maargoed hij was er zelf bij.
pi_220859725
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:27 schreef Missinglink24 het volgende:

Denk eerder dat het gesprek normaal ging, en dat er dus niks te melden was over wonderkind Bob. Blijkt hij gewoon een normaal jongetje te zijn hee.
Denk ik ook. En ik lees het bericht ook anders. Ik denk dat er veranderingen plaats gaan vinden op de school zelf.
pi_220859730
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Dat doet ze nu dus bij de Action, dus win win he. ;)
pi_220859742
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ja zij blinkt ook niet uit in het incasseren van kritiek. Ze zal wel woest zijn geweest.
pi_220859758
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:23 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Jep!!!
Wat een 🤡 is het toch ook.
pi_220859770
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:30 schreef Missinglink24 het volgende:
Maarten is volgens mij gewoon helemaal klaar met kleine kinder dingen doen. Kreeg die 8 kinderen door zijn strot geduwd. Maargoed hij was er zelf bij.
Het gedrag van L. op vrijdagochtend is 'aangeleerd' door Annemarie. 'Ik wil bij mama blijven', komt door haar reacties op Lots gedrag. Ik denk dat Maarten dat zat is en ook nog in combinatie met het gefilm ervan. Maar dat zal hij wel niet mogen zeggen.
pi_220859792
Die outfit van familie koning is ook weer apart vandaag 😅
Die hele dikke getatoeëerde wenkbrauwen dragen ook bij aan de clown look idd. Soort harlekijntje.
pi_220859801
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:20 schreef papierentas het volgende:

[..]
Bij mijn staan reacties op ‘recents’ en dan is het de 6e reactie van asmareath.
pi_220859838
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:19 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Hoe gaat ze het dan doen met de prikken? Ik zie haar dit overigens wel een keer doen.
Ze zal dan wel heel autonoom afdwingen dat ze in het nieuwe woonland de medicijnen toegestuurd krijgt en ze daar onder behandeling komt bij een arts die overlegd met de NL artsen?
Of misschien zijn er al landen die het medicijn ook gebruiken 🤷♀
pi_220859850
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:20 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]

Waarom zou ze die uitkering kwijtraken? Het is geen ww, of bijstandsuitkering
pi_220859870
quote:

[..]
Daar zit wat in. Overweging maken mooie tuin of alleen een grasperk?
pi_220859958
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:37 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Bij mijn staan reacties op ‘recents’ en dan is het de 6e reactie van asmareath.
Ik zie het ook niet (bellen comment). Het enige wat ik van deze user zie is een reactie op koninklijkeeru die tegen Sanneke zegt "genieten!" en waarop zij antwoorden "lekker ongezond bedoelen jullie?"
pi_220859994
Zou Sanneke al lekker met M buiten aan het spelen zijn met zijn watertafel?
pi_220860006
Aha, Sam die vanmiddag met AM meegaat naar een samenwerking. Ik dacht al, wat is ie weer veelvuldig in het ouderlijk huis de laatste periode. Ik vraag me af, of ie per uur of dagdeel betaald wordt om z'n gezicht regelmatig te laten zien, alvorens de samenwerking te filmen.
pi_220860069
quote:
Als hij alléén dingen doet is Vrouw Filmer er niet bij om het vast te leggen hè?

Maar aangezien we bijna 24/7 te zien krijgen wat er gebeurt, denk ik ook niet dat hij véél met de kinderen doet.
pi_220860083
quote:

[..]
Bij MG mogen de oudste 2 aanschuiven bij zijn hobby 'sleutelen' en barbecuen.

En toch lijkt hij mij wel een hartelijke en lieve vader naar alle kinderen. Iig oprechter dan me-myself and Annemarie.
pi_220860089
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:09 schreef Cattolica het volgende:
Aha, Sam die vanmiddag met AM meegaat naar een samenwerking. Ik dacht al, wat is ie weer veelvuldig in het ouderlijk huis de laatste periode. Ik vraag me af, of ie per uur of dagdeel betaald wordt om z'n gezicht regelmatig te laten zien, alvorens de samenwerking te filmen.
Valt er voor hem wat te verdienen dan? Een stone-spijkerbroek ofzo?
pi_220860111
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:24 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Valt er voor hem wat te verdienen dan? Een stone-spijkerbroek ofzo?
Ze gaan naar die kook-artikelen-winkel, dus wellicht een nieuw schort, een dweil of iets dergelijks. Geen idee waar Sam zijn kook-hart harder van gaat kloppen 🥴. Voor de rest krijgt ie vast wel wat centjes. Althans hoop ik dat ie inmiddels wel zo slim is, om het niet meer gratis en voor niets te doen.
pi_220860128
Hoeveel spullen/kleding heeft Pascal wel niet? Ze blíj́ft aanvullen op Vinted?
pi_220860155
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:28 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ze gaan naar die kook-artikelen-winkel, dus wellicht een nieuw schort, een dweil of iets dergelijks. Geen idee waar Sam zijn kook-hart harder van gaat kloppen 🥴. Voor de rest krijgt ie vast wel wat centjes. Althans hoop ik dat ie inmiddels wel zo slim is, om het niet meer gratis en voor niets te doen.
Ah, naar de kookwinkel. Komt goed uit, want S is nogal overtuigd van zijn kookkwaliteiten, gezien zijn attitude en precieze uitleg als hij aan het aanrecht van Huize Geerts staat. Heeft hij vast niet van zijn moeder met haar inspiratieloze kwakpotjes.
pi_220860172
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoeveel spullen/kleding heeft Pascal wel niet? Ze blíj́ft aanvullen op Vinted?
Heeft Sanneke haar 20 kratten vol met meuk nog weleens op Vinted gezet of is ze daar nog niet aan toe gekomen?
pi_220860304
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:07 schreef Mirp het volgende:
Zou Sanneke al lekker met M buiten aan het spelen zijn met zijn watertafel?
Ze is in elk geval weer wezen shoppen
pi_220860341
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nou ik wil net zeggen. Ze komen niks tekort in ieder geval, want anders blijft je niet doorgaan met kopen.

En maar janken om tikkies. Ik hoop dat de mensen die haar tikkies betalen, ook haar stories zien. Deze vrouw is verre van zielig of armlastig.
pi_220860350
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nee joh, dan neemt ze die vrouw er weer bij, kan ze er weer bovenop. Poly 2.0
pi_220860381
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:17 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Nou ik wil net zeggen. Ze komen niks tekort in ieder geval, want anders blijft je niet doorgaan met kopen.

En maar janken om tikkies. Ik hoop dat de mensen die haar tikkies betalen, ook haar stories zien. Deze vrouw is verre van zielig of armlastig.
Kopen kopen kopen. Ik vraag me af hoe zij door die winkels loopt ook. Elke dag dezelfde rondjes door de winkels. Ik ben woensdag wat winkels in geweest, maar ik ga niet gister en vandaag weer om dan weer wat te kopen. Koop wat je wil en klaar zou je denken. Het zijn de geluksmomentjes van haar dag ofzo. Wat een leven.
pi_220860387
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:25 schreef papierentas het volgende:

[..]
Kopen kopen kopen. Ik vraag me af hoe zij door die winkels loopt ook. Elke dag dezelfde rondjes door de winkels. Ik ben woensdag wat winkels in geweest, maar ik ga niet gister en vandaag weer om dan weer wat te kopen. Koop wat je wil en klaar zou je denken. Het zijn de geluksmomentjes van haar dag ofzo. Wat een leven.
Man man, wat een leven. En bedenk eens de dingen die ze kan doen met een kind van 18 maanden. Speeltuintje hier, zandbakje daar, even naar de geitjes en de hertjes en kijk eens, kleine eendjes en oh een vlinder etc. Zo simpel en overzichtelijk kan het zijn, ook als je autisme hebt (of juist dan).
pi_220860416
AM 😍 de kookboekenafdeling bij de sponsor. Maar ze Maarten kookt altijd volgens de (vaak herhaalde) recepten van de Appie?
pi_220860437
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zie het net inderdaad, ongelooflijk wat een leeg bestaan.
pi_220860441
quote:

[..]
[..]
Ik zie het dus echt niet. Heb alles al aangeklikt. 😂
pi_220860443
Sanneke der KGB er ff doorheen gejaagd 🤣 het verbaasd me niet
pi_220860468
Ik moet stiekem wel lachen om Judith en haar problemen met haar account 🫣
pi_220860469
Weer ¤35 uitgegeven door Sanneke en weer aan kleding. Wat een zeikverhaal over dat een korte broek te koud is. Mijan heeft alleen maar dikke joggingbroeken of lange broeken die óók te koud zijn?? Zou ze het zelf nog snappen? Gooi een dun dekentje over zijn beentjes en klaar 🤷‍♀️ En wéér rompers, die had ze nog niet zoveel maar heb ik de afgelopen tijd al tig keer voorbij zien komen in haar shoplogs 🤡 Die vrouw koopt zoveel dat ze het zelf ook niet meer weet. Voor dat geld had ze met Mijan ook een leuk uitje kunnen doen.
pi_220860471
AM heeft haar sloffen ingeruild voor haar klompen. Loopt ze achter zoon S aan te klossen door de winkel....met haar gedateerde jaren 50-opmerking over de mannenföhn 😖
pi_220860484
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:25 schreef papierentas het volgende:

[..]
Echt ja. Sanneke is echt verslaafd aan kopen én eten.
pi_220860488
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Weer ¤35 uitgegeven door Sanneke en weer aan kleding. Wat een zeikverhaal over dat een korte broek te koud is. Mijan heeft alleen maar dikke joggingbroeken of lange broeken die óók te koud zijn?? Zou ze het zelf nog snappen? Gooi een dun dekentje over zijn beentjes en klaar 🤷‍♀️ En wéér rompers, die had ze nog niet zoveel maar heb ik de afgelopen tijd al tig keer voorbij zien komen in haar shoplogs 🤡 Die vrouw koopt zoveel dat ze het zelf ook niet meer weet. Voor dat geld had ze met Mijan ook een leuk uitje kunnen doen.
Het is echt ongelofelijk hoeveel die vrouw denkt te moeten kopen omdat het een paar dagen mooi weer wordt. En dan inderdaad weer geen logische dingen zoals een parasol, zonnebrand of een UV pakje maar allemaal meuk.

En ze doet ook zo panisch over dat vast alle ijsjes op zijn in de supermarkt want weet iedereen al dat het ECHT HEEL WARM WORDT?!?!
pi_220860514
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:45 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Heeft Sanneke haar 20 kratten vol met meuk nog weleens op Vinted gezet of is ze daar nog niet aan toe gekomen?
Denk het niet. Haar kind zit aan haar vastgeplakt en in de uren dat hij slaapt gaat zij chillen.
pi_220860520
We kunnen wel concluderen dat Sanneke koopverslaafd is hè?

Wat een onzin dingen ook, slaapzak en pyjama
Met warmte gooide ik ze altijd met romper en een dun slaapzakje op bed op die leeftijd! Pff zij koopt om het kopen
pi_220860529
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Een hele dikke knuffel voor jou ❤️! Ondanks alles wat je meemaakt, ben jij de liefste forummer hier en heb jij altijd een warme reactie op anderen 🙏.
Ik vind dit zo'n lieve reactie, dankjewel. :@ ❤️ Want ik ben niet altijd even lief voor elke influencer. Wel voor de forummers hier. :Y

Iedereen maakt dingen mee in zijn of haar leven. En de ene helaas meer dan de ander. En ik vind dat we daar af en toe best een klein berichtje naar elkaar over kwijt moeten kunnen, zeker als het een draadje heeft met iets wat een influecer heeft gepost.

Ik vind dat er soms een persoonlijk verhaal bij hoort. En net zoals met de brandwonden: Iedereen die je ervoor kan behoeden, is er 1. Stel dat 1000 mensen ons bericht lezen en nóg iets beter opletten, dat is het mij echt alles waard. Ik gun dit helemaal niemand. Ik gun iedereen écht het beste.

Ja zelfs die irritante influencers. :) Die gun ik vooral ook wel zelfreflectie. Denk dat vele daar leukere mensen van zouden worden. :Y
pi_220860538
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:49 schreef Moondance het volgende:

[..]
Het is echt ongelofelijk hoeveel die vrouw denkt te moeten kopen omdat het een paar dagen mooi weer wordt. En dan inderdaad weer geen logische dingen zoals een parasol, zonnebrand of een UV pakje maar allemaal meuk.

En ze doet ook zo panisch over dat vast alle ijsjes op zijn in de supermarkt want weet iedereen al dat het ECHT HEEL WARM WORDT?!?!
Ja alsof je sterft zonder ijs. Nou je kan beter zonnebrand kopen met deze temperaturen. Maar dat zal onze koopfreak allang gedaan hebben.
pi_220860545
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:38 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik zie het dus echt niet. Heb alles al aangeklikt. 😂
Ik zie ze ook niet. Er staat bij mij dat er 32 reacties zijn, maar ik zie er pakweg 20.
Heb ik wel vaker en vraag me dan altijd af hoe dat dan kan 😂
#oudwijf
pi_220860562
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:59 schreef Moppie1982 het volgende:
We kunnen wel concluderen dat Sanneke koopverslaafd is hè?

Wat een onzin dingen ook, slaapzak en pyjama
Met warmte gooide ik ze altijd met romper en een dun slaapzakje op bed op die leeftijd! Pff zij koopt om het kopen
Ik ben vanmorgen even naar de Hema en Wibra geweest voor precies dezelfde dingen, omdat het warm word en nu voel ik me net Sanneken😂 of juist niet, want mn zoon had alleen nog maar een dikke winter slaapzak en dochter past dr pyjama's echt niet meer dus ik moest wel 😅
pi_220860576
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zie ze ook niet. Er staat bij mij dat er 32 reacties zijn, maar ik zie er pakweg 20.
#oudwijf
Ik heb dit dus ook echt heel vaak, heb al die dingen al aangeklikt maar krijg ze gewoon niet te zien. Zo jammer, had wel even wat te lachen kunnen gebruiken. 😂
pi_220860579
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:07 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ik ben vanmorgen even naar de Hema en Wibra geweest voor precies dezelfde dingen, omdat het warm word en nu voel ik me net Sanneken😂 of juist niet, want mn zoon had alleen nog maar een dikke winter slaapzak en dochter past dr pyjama's echt niet meer dus ik moest wel 😅
Vind ik heel wat anders. Sanneke koopt vrijwel dagelijks iets. Dit is kopen omdat je het moet. Je kan moeilijk je kindje in 30 graden met een dikke winter pyjama laten liggen.
pi_220860584
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
#oudwijf
De hoeveelheid reacties zijn een combinatie van de reacties op Insta en Facebook.
(verder geen idee waar het over gaat, ik heb geen interesse in Sanneke)
pi_220860599
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het gebeurt echt wel regelmatig dat ze ‘‘s avonds nog iets eten.
pi_220860617
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:00 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Niet?

Ik vind het met een ouder kind geen uitje als je niks nodig hebt.
Ze schrijft in die reel: als je je rondje zeeman etc gaat doen maar nu echt niks zou kopen. Dan is zo'n rondje winkels voor mij geen uitje. Door de winkel lopen alleen maar om door de winkel te lopen🙈
Dan ga ik liever met mijn kind naar de kinderboerderij of de speeltuin.
pi_220860625
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:10 schreef Harper het volgende:

[..]
De hoeveelheid reacties zijn een combinatie van de reacties op Insta en Facebook.
(verder geen idee waar het over gaat, ik heb geen interesse in Sanneke)
Aha, ik heb geen Facebook, misschien zie ik daarom die reactie niet.
pi_220860678
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:42 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Waarom zou ze die uitkering kwijtraken? Het is geen ww, of bijstandsuitkering
Vaak hebben die voorwaarden dat je niet langer dan x periode in het buitenland mag verblijven.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:24:06 #298
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220860688
quote:

[..]
Hij doet wel dingen met hen alleen, vooral als AM op pad is voor promotie van dingen enzo. Alleen hij post er niet over. En dan is het voor die kids even lekker zonder camera in hun bakkes.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:25:53 #299
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220860709
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM 😍 de kookboekenafdeling bij de sponsor. Maar ze Maarten kookt altijd volgens de (vaak herhaalde) recepten van de Appie?
tenzij gesponsored en dat er een boek in een gesponsorde doos komt, dan kookt ze opeens wel uit een kookboek.
maar ja de Appie is ook gewoon gesponserd en een bartenderdeal.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_220860726
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:24 schreef J-net het volgende:

[..]
Hij doet wel dingen met hen alleen, vooral als AM op pad is voor promotie van dingen enzo. Alleen hij post er niet over. En dan is het voor die kids even lekker zonder camera in hun bakkes.
Volgens mij wordt er dan voornamelijk thuis aangerommeld. Ook fijn, maar heel vaak is dat niet.
Hier werd er dagelijks bv een rondje gefietst of een spelletje/voetbal/badminton oid gespeeld na het werk.
pi_220860856
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:07 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Foei! Oké oké ik ben ook bij de zeeman Action etc geweest! Maar is de eerste keer denk in een week
Maar je had het nodig! En je was er gisteren niet toch toen ze een zwembadje enzo ging halen 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')