Ik vind dit ook niet oké. Dit kan ontzettend gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Begin me echt te ergeren (trapje verder dan gewoon irritainment) aan dat Sanneke al het normale gedrag van mijan erg vind en alle fomme en gevaarlijke dingen "zijn schuld" vind.. kop hete thee bijna over hem heen want hij.... nee vrouw! Jij en je omgeving zorgen ervoor dat de optie er is dat hij het van de tafel kan trekken! Niet hij! Hij doet gewoon wat kinderen van zijn leeftijd doen!
Poeh ja, ik heb een paar maanden geleden een ongeluk gehad met hete thee en mijn jongste (2 jaar). Ik gooi er normaal altijd koud water bij maar zover was ik nog niet. Ik ben (en voel) me nog steeds zo schuldig, dat gun ik echt niemand.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:22 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet oké. Dit kan ontzettend gevaarlijk zijn.
Laat mensen hun thee desnoods met zo'n kindje pakken in de keuken met een slootje koud water erbij. Ongeluk zit echt in een klein hoekje en zo'n ongeluk wil je echt niet.
Ik vind dit met zo'n groep echt ontzettend onverantwoord dat blijkbaar niemand op hem let. Dat is hun allen aan te rekenen.
Wat erg ook voor jouw kindje, helemaal als ze zo klein zijn. Als je alleen bent, is het nog een stuk lastiger denk ik met die grijpgrage handjes. Ik snap dat je jezelf schuldig kan voelen, maar dat is echt niet nodig. Jij hebt dit ook absoluut niet gewild.🫂quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:27 schreef Lostit het volgende:
[..]
Poeh ja, ik heb een paar maanden geleden een ongeluk gehad met hete thee en mijn jongste (2 jaar). Ik gooi er normaal altijd koud water bij maar zover was ik nog niet. Ik ben (en voel) me nog steeds zo schuldig, dat gun ik echt niemand.
Het is echt verschrikkelijk om dit mee te maken.
Uiteindelijk lijkt het allemaal mooi te helen, maar ik zie nog voor me hoe de vellen eraan hingen en mijn jongste aan het gillen was van de pijn.
Ja sommige dingen gebeuren echt in een split second, daarom moet je juist veeeeel voorzichtiger zijn dan je denkt. Ik had gelukkig niet zoveel water in mijn mok zitten (omdat er nog koud water bij moest) en het was dus echt maar 1 klots uit de mok, het viel niet eens om en toch zo zijn voetje verbrand.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:45 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Wat erg ook voor jouw kindje, helemaal als ze zo klein zijn. Als je alleen bent, is het nog een stuk lastiger denk ik met die grijpgrage handjes. Ik snap dat je jezelf schuldig kan voelen, maar dat is echt niet nodig. Jij hebt dit ook absoluut niet gewild.🫂
Fijn om te horen dat het gelukkig mee lijkt te vallen, maar het is niet niks. Lijkt me ook verschrikkelijk om als moeder mee te maken bij zo'n kleintje.
Ongeluk zit echt in een klein hoekje, daarom met zo'n grote groep volwassene snap ik niet dat je niet beter op zo'n kleintje let. Ik bedoel, je bent met meerdere mensen. Meerdere ogen die op kunnen letten.
Brandwonden zijn verschrikkelijk. Ik weet het uit eigen ervaring, mijn man is door een kruik als tiener in het brandwondencentrum terecht gekomen. Een brandwond kan zoveel schade aanrichten, ik vind dat daarvoor echt betere voorlichting mag worden gegeven.
Ik wil net zeggen. Je doet het echt al ontzettend goed en je best om hierop te letten. Meer had je niet kunnen doen, en zeker niet in je eentje.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:50 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja sommige dingen gebeuren echt in een split second, daarom moet je juist veeeeel voorzichtiger zijn dan je denkt. Ik had gelukkig niet zoveel water in mijn mok zitten (omdat er nog koud water bij moest) en het was dus echt maar 1 klots uit de mok, het viel niet eens om en toch zo zijn voetje verbrand.
Het stomme is dus eigenlijk nog wel wat ik mij super bewust ben van de gevaren, altijd koud water erbij doe en altijd zorg dat het buiten bereik van kinderen staat en dan 1x niet en dat gaat dan zo helemaal mis. Echt superkut.
Volgens mij is dat geen goed nieuws als een bouwtechnische keuring tegen valt, als er een flink bedrag afgaat. Dat gaat niet om een enkel raam dat rot is. Benieuwd wat daar dan uit is gekomen. 👀quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
De verkoop van Natalie’s (vdlet) huis viel tegen, lagere prijs dan verwacht en nu ook nog opnieuw om de tafel omdat de keuring tegenviel.
Ik heb zelfs in mijn stadse leven nooit een gekleurde glazenwasser gezien 🤔 ik vind het bijna een soort belediging naar glazenwassers omdat ze schijnbaar minder zijn dan joeriquote:Op donderdag 21 mei 2026 10:13 schreef Lostit het volgende:
Overigens komen onze glazenwassers uit Den Haag en witter dan dat zijn ze ook niet te krijgen. Ik had Joeri ook niet aangezien als iets wat niet-Nederlands is. Hoogstens een verre afstammeling van de VOC.
Ik vind dat ze wel mag stoppen met dat filmen, vind dat niet zo prettig om te zien iedere dag.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:33 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke smeert met vier lagen der gezicht volledig dicht en nog een poedertje er overheen 😱😱
Maar dit is dus 100% wat ik bedoel! Ongeluk zit in een klein hoekje dus je hoeft je niet schuldig te voelen! Het is al kut genoeg dat ondanks hoe waakzaam je bent toch dingen gebeuren! Maar je zoekt wel de verantwoordelijkheid bij jezelf! Het is niet je kind zijn schuld omdat hij een boef is! Ik trek dat zo slecht bij Sanneke...quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:50 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja sommige dingen gebeuren echt in een split second, daarom moet je juist veeeeel voorzichtiger zijn dan je denkt. Ik had gelukkig niet zoveel water in mijn mok zitten (omdat er nog koud water bij moest) en het was dus echt maar 1 klots uit de mok, het viel niet eens om en toch zo zijn voetje verbrand.
Het stomme is dus eigenlijk nog wel wat ik mij super bewust ben van de gevaren, altijd koud water erbij doe en altijd zorg dat het buiten bereik van kinderen staat en dan 1x niet en dat gaat dan zo helemaal mis. Echt superkut.
Maar als je de plaatjes vergelijkt staan de boeken die ze er laatst inzette nog in 😅🤷quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Er zijn veel boeken in 1x uit het kastje van Debbie gehaald.
Nu heeft ze een sticker geplakt met ‘maximaal 2 boeken per bezoek’
Zou het helpen?
Nee. Ik heb al jaren een minibieb en mijn ervaring is: zo min mogelijk regels hanteren. Zodra je (of iemand anders) boeken zet in de minibieb zijn ze niet meer van jou (of iemand anders). Erger je niet, verwonder je soms. Anders is het echt niet leuk.quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Er zijn veel boeken in 1x uit het kastje van Debbie gehaald.
Nu heeft ze een sticker geplakt met ‘maximaal 2 boeken per bezoek’
Zou het helpen?
❤️quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:27 schreef Lostit het volgende:
[..]
Poeh ja, ik heb een paar maanden geleden een ongeluk gehad met hete thee en mijn jongste (2 jaar). Ik gooi er normaal altijd koud water bij maar zover was ik nog niet. Ik ben (en voel) me nog steeds zo schuldig, dat gun ik echt niemand.
Uiteindelijk lijkt het allemaal mooi te helen, maar ik zie nog voor me hoe de vellen eraan hingen en mijn jongste aan het gillen was van de pijn.
Ditquote:Op donderdag 21 mei 2026 10:45 schreef Beertjeteddy het volgende:
Een brandwond kan zoveel schade aanrichten, ik vind dat daarvoor echt betere voorlichting mag worden gegeven.
https://www.rkz.nl/leesti(...)er-bij-je-hete-thee/quote:En nu gaan we het toch over hete thee hebben.
„In Nederland de belangrijkste oorzaak van brandwonden bij kleine kinderen – honderd tot honderdtwintig per jaar moeten ervoor naar het ziekenhuis. Het is de meest homogene groep die we zien. Ze zijn tussen de tien en achttien maanden oud, iets meer jongetjes dan meisjes. Ze kunnen zich opeens optrekken en dan krijgen ze dat kopje hete thee op tafel over zich heen.”
Ik vind eten en drinken op de kermis altijd achterlijk duur😬. Zonde van mn geld. Alleen zwicht ik soms voor een oliebol😅quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:53 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik die de story van Sanneke aan het bekijken was:
Wat leuk ze gaat iets doen met Mijan, middagje naar de kermis.
Paar seconde later was al mijn hoop verloren.
Want de poffertjeskraam staat er al en ik eet maar om de paar jaar poffertjes. Oh nee, paar maanden geleden nog en laatst ook nog een keer
MIJAN IS EEN SMIKKELBEER, SMIKKELBEER!
Wat een obsessie met eten heeft die vrouw, zo ongezond.
Sanneke heeft geld genoeg, die let niet op de kleintjes.quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik vind eten en drinken op de kermis altijd achterlijk duur😬. Zonde van mn geld. Alleen zwicht ik soms voor een oliebol😅
Ja gelukkig wel! Ik geloof dat hij bijna twee weken een vetverband heeft gehad, we zijn heel goed begeleid door de huisarts en de assistentes. Dus om de andere dag langs om even te kijken en verband te wisselen enzo. Je ziet er nu bijna niks meer van, het is nog wel iets roder. En het was in januari gebeurd, ben benieuwd hoe het er over nog eens 4 maanden uitziet. De huid vernieuwd zich nog zo snel op deze leeftijd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:55 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Je doet het echt al ontzettend goed en je best om hierop te letten. Meer had je niet kunnen doen, en zeker niet in je eentje.
Gaat het nu een beetje met je kleintje? ❤️
Ach.. Wat ontzettend rot. Vriendin werkt bij de brandwonden stichting, het zit zo vaak in een klein hoekje. Hoe zwaar als je er zelf altijd erg in hebt en het dan nog misgaat. Sterkte voor allebei! 🫂quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:27 schreef Lostit het volgende:
[..]
Maar dat is niet hetzelfde als versgebakken 🤪quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:00 schreef Mirp het volgende:
Heeft Sanneke na al die uitjes naar de Aldi nog niet ontdekt dat ze daar ook poffertjes hebben?
Nee dat zal de smoes zijn haha.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:10 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar dat is niet hetzelfde als versgebakken 🤪
Ik vind het ook onsmakelijk. Vraag mezelf af of zij ook haar handen grondig wast voordat ze er zo aan zit. En haar kwasten. Maar ik gok van niet...🤢quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:18 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel mag stoppen met dat filmen, vind dat niet zo prettig om te zien iedere dag.
Laat ik het zo zeggen, met Sanneke haar obsessie met voeding snap ik dat ze er ontzettend anders uit is gaan zien als pak en beet 7-10 jaar terug.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:05 schreef poohenzo het volgende:
die obsessie met eten van Sanneke is straks het enige dat ze aan haar kind heeft geleerd...triest
Ik had er altijd een briefje ophangen dat ze wat over moesten laten voor de buren, maar toezicht was er niet dus dus iedereen kon doen waar hij of zij zin in had en ik vond dat ook prima.quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:27 schreef Shuri het volgende:
[..]
Nee. Ik heb al jaren een minibieb en mijn ervaring is: zo min mogelijk regels hanteren. Zodra je (of iemand anders) boeken zet in de minibieb zijn ze niet meer van jou (of iemand anders). Erger je niet, verwonder je soms. Anders is het echt niet leuk.
Ja dit gebeurd ook zoveel vaker dan je denkt. Dit is inderdaad de grootste risicogroep. Hoop dat veel mensen dit lezen en dat het daardoor voorkomen wordt. Goed dus dat je deze link deelt!quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit. Mijn jongste lag met RSV op de kinderafdeling van een ziekenhuis waar ook een kinderbrandwondencentrum zit. Echt vreselijk om te zien.
En voor Sanneke, lees je even mee? Dat doe je vast namelijk wel. Je zoon zit namelijk in momenteel de grootste risicogroep voor brandwonden.
[..]
https://www.rkz.nl/leesti(...)er-bij-je-hete-thee/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de smoes ook. Ze zegt dat ze daar verse poffertjes hebben en niet de kant en klare. Waarom ze verder naar de kermis gaat geen idee, want 2 weken geleden maakte Kon. Julianatoren geen indruk op haar binnenkind.quote:
Ze stopt haar vinger ook opnieuw in een potje nadat ze een deel op haar gezicht heeft gesmeerd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind het ook onsmakelijk. Vraag mezelf af of zij ook haar handen grondig wast voordat ze er zo aan zit. En haar kwasten. Maar ik gok van niet...🤢
Mijn thee ging haast over het scherm. Hardop gelachen om deze postquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:53 schreef Kaatjepuk het volgende:
Want de poffertjeskraam staat er al en ik eet maar om de paar jaar poffertjes. Oh nee, paar maanden geleden nog en laatst ook nog een keer
Koningsdag 11,50 per portie. Kon je flink wat van kopen🤣🤣quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik vind eten en drinken op de kermis altijd achterlijk duur😬. Zonde van mn geld. Alleen zwicht ik soms voor een oliebol😅
Ik ook en zing het dan ook mee hahaquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mijn thee ging haast over het scherm. Hardop gelachen om deze post
Ik heb op volwassen leeftijd brandwonden gehad door thee (deels 2e graads) en dat is gewoon goed geheeld en zie je bijna niets meer van (Alleen ik zie het zelf alleen nog echt heel minimaal)quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:02 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel! Ik geloof dat hij bijna twee weken een vetverband heeft gehad, we zijn heel goed begeleid door de huisarts en de assistentes. Dus om de andere dag langs om even te kijken en verband te wisselen enzo. Je ziet er nu bijna niks meer van, het is nog wel iets roder. En het was in januari gebeurd, ben benieuwd hoe het er over nog eens 4 maanden uitziet. De huid vernieuwd zich nog zo snel op deze leeftijd.
Ik vraag me ook nog steeds af waarom het vervelend is om voor glazenwasser aangezien te worden?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:28 schreef Maretakje het volgende:
Ik krijg geregeld te horen, je hebt een accent waar kom je vandaan? Is dat racisme?
Er zullen ongetwijfeld mensen racisme ervaren hier in Frankrijk. Over het algemeen zijn Fransen niet erg direct, dus wordt er met een omweg iets gezegd.
Het is vooral hier je er zelf mee omgaat, en dat geld overal. Sommige mensen voelen alles aan als racisme.
Ik heb het een paar keer gelezen, maar heb geen idee wat je bedoelt en ben wel nieuwsgierig?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:30 schreef Post-its het volgende:
I
[..]
En een tip: iemand laten overlezen als je brandwonden hebt. Kan ook telefonisch, scheelde zoveel in de pijn bij mij.
Precies.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af waarom het vervelend is om voor glazenwasser aangezien te worden?
Misschien is het verkeerd gedacht van mij, of ben ik te naïef. Maar bij discriminatie denk ik aan iets negatiefs en vervelends en aangezien worden als glazenwasser vind ik niet negatief.
Ze is zo’n lekker gekke mama. Denk zoiets.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:38 schreef Post-its het volgende:
Waarom moest Debbie haar kinderen vorige week al omkopen voor de schoolfoto van vandaag? Als ik me al om liet kopen, dan zeker niet een week vooraf.
Kunnen we deze zin hier verbannen? Ik heb hem nu telkens in mijn hoofd 😂😂 (grapje uiteraard)quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:53 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik ben ook te naïef om altijd in racisme achtige termen te denken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af waarom het vervelend is om voor glazenwasser aangezien te worden?
Misschien is het verkeerd gedacht van mij, of ben ik te naïef. Maar bij discriminatie denk ik aan iets negatiefs en vervelends en aangezien worden als glazenwasser vind ik niet negatief.
Glazenwassers hebben een nuttigere baan dan influencers.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat alleen snapt als je een fluflu bent😬quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ook voor eenmalig gebruik neem ik aan, want hoe krijg je het anders goed schoon? Wat een verspilling weer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:52 schreef Harper het volgende:
Al die rare bakjes (de "spinner") met kleine vakjes zijn toch onwijs onhandig? Er passen net drie stukjes appel in een bakje. Sowieso kan ze toch ook gewoon een banaan en appel mee nemen?
En dan die plastic dingen om zelf ijs/yoghurt in te maken. Brrr, ik wil niet weten waar dat spul ingekocht is en of het wel aan de europese regelgeving voldoet.
Dit was ook mijn gedachte... Waarom week vooraf?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:38 schreef Post-its het volgende:
Waarom moest Debbie haar kinderen vorige week al omkopen voor de schoolfoto van vandaag? Als ik me al om liet kopen, dan zeker niet een week vooraf.
Omdat de kinderen nog moeten leren zakelijker te worden. Volgende keer raad ik ze aan om een week van te voren 5 euro te vragen. En dan ben een week later dreig je dat je niet boos maar heel verdrietig op de foto gaat kijken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit was ook mijn gedachte... Waarom week vooraf?
ja en dat ze hem moet insmeren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef papierentas het volgende:
En daar is Sanneke met meer waterspeelgoed. Een zwembadje, gieter en splashballen. Want het gaat echt warm worden en alleen de watertafel is het ook niet. ZIj verzint echt elke dag wat anders. Ik vraag me vooral af of ze een parasol of zonwering hebben, want allemaal leuk, maar lekker wegfikken bij die watertafel of in dat badje.
Niemand heeft verteld dat het in de zon zo warm is dus Sanneke en Mijan gaan het weekend vanuit het raam kijken naar de watertafel want te warm en geen wind. (En geen wind is zeldzaam in HellevoetSluis)quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef papierentas het volgende:
En daar is Sanneke met meer waterspeelgoed. Een zwembadje, gieter en splashballen. Want het gaat echt warm worden en alleen de watertafel is het ook niet. ZIj verzint echt elke dag wat anders. Ik vraag me vooral af of ze een parasol of zonwering hebben, want allemaal leuk, maar lekker wegfikken bij die watertafel of in dat badje.
Hij gaat inderdaad helaas heel snel verbranden en die tuin wordt een overhitte sauna, die al snel te klein wordt met al dat meuk.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
ja en dat ze hem moet insmeren.
Dat heeft niemand haar (nog) verteld.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Hij gaat inderdaad helaas heel snel verbranden en die tuin wordt een overhitte sauna, die al snel te klein wordt met al dat meuk.
Scherp! Dit had ik best als reactie willen plaatsen bij haar post. Dan maar hopen dat ze hier mee leest.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Glazenwassers hebben een nuttigere baan dan influencers.
Maar Debbie is ook wel slechte werkgever in dat opzicht.. nog nooit gehad dat ik vooraf betaald werd.. zelfs flip en flap worden pas na zielig in het ziekenhuis betaald met meuk! Volgende keer dus pas na de foto betalen! (Tip voor Debbie)quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:36 schreef Emma123454321 het volgende:
[..]
Omdat de kinderen nog moeten leren zakelijker te worden. Volgende keer raad ik ze aan om een week van te voren 5 euro te vragen. En dan ben een week later dreig je dat je niet boos maar heel verdrietig op de foto gaat kijken.
Dus vraag je opnieuw 5 euro. Voor inspiratie voor zielige gezichten kunnen ze naar hun moeder kijken.
Het is iets paranormaals als ik het goed uitleg. Ik ben heel nuchter, had niet eens door dat het gebeurde, maar ben het ziekenhuis heel dankbaar dat ze gebeld hebben met iemand die het kan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:44[/ ] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/230448]Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gelezen, maar heb geen idee wat je bedoelt en ben wel nieuwsgierig?
Niks, want ze gaat toch niet buiten zittenquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke kan beter shoppen voor een parasol of een schaduw doek. En factor 50. En een UV shirt. Wat mist ze dan nog meer?
Zijn een hoop calorieën als je het overal in gooit en op smeert🙃quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:03 schreef AnnArt het volgende:
Smeerkaas is Sanneke's leven...op oa een kroosant 👉😑👈
Maar stel dat... dat ze ons verrast 🤣🤪quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Niks, want ze gaat toch niet buiten zitten
Nee maar dat is het punt niet... ze moet het wel allemaal hebben! Omdat ze dat al heel lamg wilt hebben!! Ik denk dat ze ook nog een trampo nodig heeft en heeft ze al diverse fietsjes?? Ballenbak? Springkussen? Zandbak?quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Niks, want ze gaat toch niet buiten zitten
Ik ook. Glazenwasser is voor mij een doodnormaal beroep, maar blijkbaar wordt het als minderwaardig en negatief beschouwd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja arm binnenkind moet ineens naar buitenquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke kan beter shoppen voor een parasol of een schaduw doek. En factor 50. En een UV shirt. Wat mist ze dan nog meer?
Het zegt dus eigenlijk veel meer over Lotte dan over die buurman 🙈quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:47 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik ook. Glazenwasser is voor mij een doodnormaal beroep, maar blijkbaar wordt het als minderwaardig en negatief beschouwd.
En dan die, al dan niet bestaande, buurman van Lotte. Die wordt nu weggeschreven als iemand die discrimineert. Misschien was de beste man gewoon op zoek naar een glazenwasser.
Vind ik wel idd...quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het zegt dus eigenlijk veel meer over Lotte dan over die buurman 🙈
Trampoline, zandbak, zwembad, zwemband, parasol, zonnehoedje, uv shirt, speelhuisje, speelbbq inclusief plastic eten etc. Moddertafel/buitenkeuken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee maar dat is het punt niet... ze moet het wel allemaal hebben! Omdat ze dat al heel lamg wilt hebben!! Ik denk dat ze ook nog een trampo nodig heeft en heeft ze al diverse fietsjes?? Ballenbak? Springkussen? Zandbak?
Oeh en zo een graaf machine waar hij echt op kan zitten!quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Trampoline, zandbak, zwembad, zwemband, parasol, zonnehoedje, uv shirt, speelhuisje, speelbbq inclusief plastic eten etc. Moddertafel/buitenkeuken.
Genoeg te shoppen 🤑
Jaaaaaaaa!!!!!quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:55 schreef Post-its het volgende:
En een waterpistool om JE MOEDER nat te spuiten.
Deze mag op een tegeltje.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ligt er al gras? Watertafel, een badje, waterspeelgoed, aarde en zand dat nog tussen de tegels moet. Heerlijke combi voor kinderen❤quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik zie Sanneke dit weekend ook niet in de tuin zitten. Veeel te warm. En ze heeft inderdaad ook helemaal geen parasol ofzo.
Er was toch iets anders dat ze al heel lang wou hebben, amper gebruikt, en dat krijgt ze nu niet verkocht via Marktplaatsquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee maar dat is het punt niet... ze moet het wel allemaal hebben! Omdat ze dat al heel lamg wilt hebben!! Ik denk dat ze ook nog een trampo nodig heeft en heeft ze al diverse fietsjes?? Ballenbak? Springkussen? Zandbak?
Eigenlijk best triest dat je als volwassen (?) altijd zoveel wil hebben. En het gaat om spullen en eten. Twee obsessies die beide niet goed voor haar zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Er was toch iets anders dat ze al heel lang wou hebben, amper gebruikt, en dat krijgt ze nu niet verkocht via Marktplaats
Die echt werken voor hun centen. Ieuw, het idee alleen al.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze alles zaterdagochtend kopen denk ik…quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik zie Sanneke dit weekend ook niet in de tuin zitten. Veeel te warm. En ze heeft inderdaad ook helemaal geen parasol ofzo.
Over de rug van deze jongen maakt ze haar content. Vind haar een onprettige manier van communiceren hebben, vooral naar Joas. En die pukkel, ik kan alleen maar naar die pukkel bij naar neus kijken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef Miepje77 het volgende:
Joas van Jeanine bzzonder weer ontsnapt. Dat ze daar toch geen sloten op de deuren maken.
Na lange tijd weer eens gekeken maar inderdaad. Triest.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:25 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Over de rug van deze jongen maakt ze haar content. Vind haar een onprettige manier van communiceren hebben, vooral naar Joas. En die pukkel, ik kan alleen maar naar die pukkel bij naar neus kijken.
Toch vind ik het wel heftig dat je als ex zijnde zo ontzettend respectloos met je ex vrouw om gaat. Het hoeft niet brandschoon, maar ruim gewoon je zooi op.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:35 schreef Meke het volgende:
Ik zag gisteren ook een gesponsorde post van Tienvanwil, waarin ze haar zware, zware wisseldag omschreef, en dat ze dan altijd even goed wilde eten. Ze somde op wat ze allemaal moest doen: afscheid nemen van Wil, sporten, thuiskomen en alle troep van haar ex opruimen. En dan ging ze even een makkelijke maaltijd uit de vriezer eten om toch op kracht te komen.
Heeelemaal onvoorziene backlash in de comments omdat ze benoemde dat ze de troep van haar ex op moest ruimen
Ze zit nu al te zeiken dat we op tijd de ijsjes moeten halen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:21 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze alles zaterdagochtend kopen denk ik…
en dan janken dat alles is uitverkochtquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:21 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze alles zaterdagochtend kopen denk ik…
Ja met de postcodeloterijquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Die post van de buurman van Lotte is weg?
Ik volg haar niet maar was dat een samenwerking???
Daarom heb ik haar omtvolgd, vind die pukkel onsmakelijk om te zienquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:25 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Over de rug van deze jongen maakt ze haar content. Vind haar een onprettige manier van communiceren hebben, vooral naar Joas. En die pukkel, ik kan alleen maar naar die pukkel bij naar neus kijken.
Ik vind haar zo grof in de mond ookquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:25 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Dat was allemaal goed was het enige wat ze erover zeiquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het best opvallend dat Judith niks heeft gedeeld over het gesprek met Bob zijn juffen
Ik dacht al waar hebben jullie het over, heb ik het gewoon gemist.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Die post van de buurman van Lotte is weg?
Ik volg haar niet maar was dat een samenwerking???
quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:33 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja dit gebeurd ook zoveel vaker dan je denkt. Dit is inderdaad de grootste risicogroep. Hoop dat veel mensen dit lezen en dat het daardoor voorkomen wordt. Goed dus dat je deze link deelt!
Iedereen denkt altijd dat overkomt mij niet, tot het hen wel overkomt.
Ook een kleine noot met kruiken: niet te warm vullen asjeblieft. Als je tieners/oudere kinderen in huis hebt die zelf hun kruik vullen: niet te warm. Laat het water afkoelen. Maximaal vullen tot 60°.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik dat echt schaamteloos vinden, discriminatie gebruiken voor een samenwerking misschien wel een verzonnen verhaal! Ziekquote:
Hahaha ik durfde dit nooit te zeggen hier, maar ik zie ook niks anders dan die pukkel/moedervlek(?) 🙈quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:25 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Maar er zal dus niet gezegd zijn dat hij briljant is, dan had ze het wel benoemd 😅quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:17 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat was allemaal goed was het enige wat ze erover zei
Ik dacht ook dat ze laatst deelde dat ze inmiddels zelf een tijdelijke woning heeft.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel heftig dat je als ex zijnde zo ontzettend respectloos met je ex vrouw om gaat. Het hoeft niet brandschoon, maar ruim gewoon je zooi op.
Ik vind haar zo onvriendelijk naar haar kinderen toe. Hoe ze bij Joas aan komt fietsen en hem dan aanspreektquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef Miepje77 het volgende:
Joas van Jeanine bzzonder weer ontsnapt. Dat ze daar toch geen sloten op de deuren maken.
De reclame van de kluis hoor ik dagelijks op de radio en dan moet ik telkens aan haar denken. En dat ik haar er daarna nooit meer heb over gehoord. #samenwerkingquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:20 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Mag ik dat echt schaamteloos vinden, discriminatie gebruiken voor een samenwerking misschien wel een verzonnen verhaal! Ziek
Vond ik ook toen van LiekeVM die haar overleden dochtertje gebruikte voor de Nederlandse kluis..
Sorry mijn mening hoor
Ik vond dat zo walgelijk sorry! Dat is gewoon over lijken gaanquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:28 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
De reclame van de kluis hoor ik dagelijks op de radio en dan moet ik telkens aan haar denken. En dat ik haar er daarna nooit meer heb over gehoord. #samenwerking
Ach de man van dbm reageert ook altijd 😂😂😂😂quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zie hem ook niet meer. Ik zag net een nieuwe over sieraden. Hij met z’n altijd en eeuwige grijns en hij reageert onder de post van Lotte. Waarom? Zij spreken elkaar toch?
Ik heb hier dus laatst met verbazing naar gekeken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:33 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke smeert met vier lagen der gezicht volledig dicht en nog een poedertje er overheen 😱😱
Ik vind dat zo raar. Zit je dan naast elkaar en reageer je dan?quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:43 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ach de man van dbm reageert ook altijd 😂😂😂😂
Ik denk dat ze vooral tijd besteedt aan het verstoppen van haar huid die overigens heel normaal is. Dus waarom ze die verstopt?🤷♀quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik heb hier dus laatst met verbazing naar gekeken.
Ik vind haar in veel dingen ‘vies’ en ‘onverzorgd’ maar op haar manier besteedt ze dan wel weer veel aandacht aan haar make-up (alleen wat mij betreft de verkeerde aandacht )
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar. Zit je dan naast elkaar en reageer je dan?
Nou ja man van dbm reageert altijd in het lijstje nino en lisanne en haar andere insta's... altijd netjes direct na elkaar.. denk dat die arme man niet eens weet dat hij insta heeftquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
🤪quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.
'Schat, voor je koffie gaat zetten zet je nog ff iets liefs onder mijn post?'
Dat las ik hier idd. Ik volg die vrouw niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja man van dbm reageert altijd in het lijstje nino en lisanne en haar andere insta's... altijd netjes direct na elkaar.. denk dat die arme man niet eens weet dat hij insta heeft
Allemaal PR’s voor topo, taal, rekenen en gym maar een onvoldoende voor op tijd komen waarschijnlijk 😂quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Maar er zal dus niet gezegd zijn dat hij briljant is, dan had ze het wel benoemd 😅
Wahahah geen idee, ben single en me ex had geen insta 😂😂😂quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bonjoerie doet dat ook altijd bij Lotte, alleen doet hij dat wel zelf. Maar blijf ik ook bijzonder vinden.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja man van dbm reageert altijd in het lijstje nino en lisanne en haar andere insta's... altijd netjes direct na elkaar.. denk dat die arme man niet eens weet dat hij insta heeft
Hier hetzelfde!quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:13 schreef Lostit het volgende:
Overigens komen onze glazenwassers uit Den Haag en witter dan dat zijn ze ook niet te krijgen. Ik had Joeri ook niet aangezien als iets wat niet-Nederlands is. Hoogstens een verre afstammeling van de VOC.
Idd laat, nu geeft ze als reden dat er nog veel buiten spelen en het zwembad nog open was.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:20 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat gaan die kinderen bij Tamara eigenlijk laat naar bed. Gaan nu nog aan een bord eten.. Ook dat ene ventje dat loopt te muiten met eten krijgt nu vaak nog een stuk of 4 boterhammen? Kwam op mij over alsof hij zijn moeder flink aan het uittesten is en niet perse dat hij het echt niet lust. Die zou van mij precies niks meer krijgen. Sorry maar is toch van de zotte om dat soort gedrag maar te blijven belonen? Zie dat bij haar wel met meerdere dingen en dan denk ik vrouw wat laat je over je heen lopen.. Maar het zal beslist makkelijker zijn met zoveel kinderen om dingen maar op zn beloop te laten.
Misschien is t de nieuwe glazenwasserquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:21 schreef Loveischocolala het volgende:
Aahhh buurman 1 is alweer bij drielingmama gearriveerd
Wij zitten regelmatig om 17/1730 aan tafel en onze kinderen slapen gewoon om 20.30uquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:18 schreef Geertje_G het volgende:
Dat die koters van Tamara honger hebben om 20.30 snap ik wel. Als je om 17 uur al aan je avondmaaltijd zit..
Wij eten bijna altijd om 5 uur 😂 jongste ligt om 20:30 al uur op bedquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:18 schreef Geertje_G het volgende:
Dat die koters van Tamara honger hebben om 20.30 snap ik wel. Als je om 17 uur al aan je avondmaaltijd zit..
Mijn werkdag start tussen 7 en 8u en eindigt meestal om 16u. Soms 17.00, soms 18.00u.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:46 schreef Geertje_G het volgende:
Hoe dan?? Hoe vroeg start je werkdag dan?
Ik krijg echt error van 17 uur eten. Ben vaak nog niet eens klaar met mijn werk, laat staan dat ik gekookt heb.
Mijn jongste knd spelen dus voor het eten lang buiten.
Kunnen ze daarna mooi douchen en naar bed.
Ze heeft nog kindjes van 2 en 3, op die leeftijd at ik ook altijd rond 17:00 met ze, om 18;00 waren ze te moe om te eten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:18 schreef Geertje_G het volgende:
Toch raar , dat hij niet kwam toen Tatiana “ verkering” had, daarvoor kwam hij er een aantal keren per weekquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:21 schreef Loveischocolala het volgende:
Aahhh buurman 1 is alweer bij drielingmama gearriveerd
Ik betwijfel dat. Binnen een week haalt ze iedereen door het slijk, de leid(st)ers, andere ouders, kinderen. Binnen no time ruzie.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:22 schreef Cattolica het volgende:
Ik ben alweer heel wat jaren uit de luiers, maar ik word zo langzamerhand bloednerveus van het in ontwikkeling opjagen van M door Sanneke. Volgens mij kan ze niet wachten totdat ie naar school(tje) gaat.
Ze besteed daar zogenaamd zoveel aandacht aan omdat ze hoopt dat mensen gaan vragen " waar heb je dat van, wat is dit wat je gebruikt.. ' Let maar op hoe bewust ze zogenaamd onbewust dat in beeld brengt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik heb hier dus laatst met verbazing naar gekeken.
Ik vind haar in veel dingen ‘vies’ en ‘onverzorgd’ maar op haar manier besteedt ze dan wel weer veel aandacht aan haar make-up (alleen wat mij betreft de verkeerde aandacht )
Mijn man heeft een eigen bedrijf en begint vroeg en is dus op tijd thuis.. en af en toe werkt hij in de avond thuis door... ik werk vanaf thuis en plan buiten de deur afspraken zo in dat ik kind gewoon uit school kan halen (uitzondering kan altijd) tussen 5 en half 6 eten is de regel hier 👍quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:46 schreef Geertje_G het volgende:
Hoe dan?? Hoe vroeg start je werkdag dan?
Ik krijg echt error van 17 uur eten. Ben vaak nog niet eens klaar met mijn werk, laat staan dat ik gekookt heb.
Mijn jongste knd spelen dus voor het eten lang buiten.
Kunnen ze daarna mooi douchen en naar bed.
En waarom gooit ze haar zo vieze knieën zo online. En dat filmpje om 01.15 's nachts met al doe rotzooi en dat ze het zichzelf wel leuk maakt met wijn.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Mw die aangeeft dat ze niet bij Tim weg zou gaan als hij het met een ander zou doen 🤔 waarom gooi je dit online
Ik snap discussies over make up, krokante truien etc niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:55 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ze heeft nog kindjes van 2 en 3, op die leeftijd at ik ook altijd rond 17:00 met ze, om 18;00 waren ze te moe om te eten.
Dan werd de maaltijd er niet gezelliger op.
Ik denk dat ieder van ons een eigen ritme daarin heeft, Tamara is alleen, heeft vele minden te voeden en zal ook een druk schema hebben met sporten en speelafspraakjes.
En sorry hoor, wat maakt het uit hoe laat iemand eet en of de kinderen om 20:30 nog een boterhammetje eten, ik snap het nut van deze discussie blijkbaar niet zo goed.
Ze at om 17:45 zag ik net op de post, vind ik niet echt vroeg.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:36 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik snap discussies over make up, krokante truien etc niet.
Men verbaast zich over laat nog wakker bij Tamara.
Ik liet daar theorie vroeg avondeten= later op de avond honger op af.
Begeef me zelf in kringen waar zo vroeg eten ondenkbaar is.
Oei spannend, boze Sannekequote:Op donderdag 21 mei 2026 23:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Er is een beetje ruzie onder Sanneke dr post, en Sanneke stalkt diegene nu 😂😂
😂quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:33 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
En waarom gooit ze haar zo vieze knieën zo online. En dat filmpje om 01.15 's nachts met al doe rotzooi en dat ze het zichzelf wel leuk maakt met wijn.
Timmie met z'n handen in zijn zak. En Maudje werd nog even in het zonnetje gezet. De grote regisseur van het hele leven van Michelle. Ik denk dat het enige dat ze niet hoeft over te nemen van Michelle is die hele klim maken 3 mail daags 😬
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het niet vinden. 👀quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Het staat onder haar smeerkaas postquote:
Sanneke kan nergens tegen. Kan ze niks aan doen want autisme enzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:21 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Het staat onder haar smeerkaas post
Iemand zegt: eet jij ooit iets gezonds? Aan je huid te zien niet sjees. En daar gaat het verder
Eerst een volger die het opneemt, dan Sanneke die zegt schat bla bla bla
Dan geeft diegene aan dat Sanneke haar 7x gebeld heeft
Dan nog een berichtje ga je me nu dm’en etc
Sanneke kan dus niet tegen kritiek
Als je net je kraamtijd uitkomt met een baby die slecht slaapt en iede te 2u een voeding nodig heeft is naar de winkel gaan misschien een uitje, omdat je blij bent dat het je gelukt is even het huis uit te gaan. Niet als je kind al 1,5 is...quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke kan nergens tegen. Kan ze niks aan doen want autisme enzo.
Onder het bericht waarin ze de woonkamer binnenkomt met die watertafel vraagt iemand waarom ze naar de winkels gaat als ze van plan is om niks te kopen. Daarop antwoordt ze dat dit de uitjes zijn als je 24/7 met een kind zit. Ik kan 1001 andere uitjes bedenken maar Sanneke heeft overduidelijk maar één focus.
Ja vind ik ook en nu is hij er weerquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Toch raar , dat hij niet kwam toen Tatiana “ verkering” had, daarvoor kwam hij er een aantal keren per week
Oh wow, ik denk dat ze het heeft weggehaald. Dat had ik graag willen zien.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:21 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Iemand zegt: eet jij ooit iets gezonds? Aan je huid te zien niet sjees. En daar gaat het verder
Een hele dikke knuffel voor jou ❤️! Ondanks alles wat je meemaakt, ben jij de liefste forummer hier en heb jij altijd een warme reactie op anderen 🙏.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 03:11 schreef Beertjeteddy het volgende:
[/spoiler]
...
Lekkere late reactie om dit tijdstip,
...
[/spoiler]
Staat er nog hoor, misschien onder verborgen maar zie het nog staan de poster is Asma nog wat.. vast een fake account maar jaquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:18 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Oh wow, ik denk dat ze het heeft weggehaald. Dat had ik graag willen zien.
Net als de bakfiets, opeens wou ze die al en zijn ze duur.. wel naar Dubai enzo kunnen dan kan je ook een bakfiets halen maar moet gratisquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Mirthe wil graag een samenwerking met een automerk denk ik 🫣
Ik bedoelde ermee te zeggen dat haar geduld met M nu al begint af te nemen en het "lopen-lezen-koken-spelen" teveel benoemt voor een kind van pak 'em beet 18 maanden. De hoeveelheid boeken en speelgoed geeft mij hartkloppingen (...).quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:14 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat. Binnen een week haalt ze iedereen door het slijk, de leid(st)ers, andere ouders, kinderen. Binnen no time ruzie.
En tegen die tijd kan ze weer zeuren dat ze zo vroeg op moet als Mijan naar school moetquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermee te zeggen dat haar geduld met M nu al begint af te nemen en het "lopen-lezen-koken-spelen" teveel benoemt voor een kind van pak 'em beet 18 maanden. De hoeveelheid boeken en speelgoed geeft mij hartkloppingen (...).
Desalniettemin zie ik hetzelfde gebeuren als jij. Dion gaat heel wat pannetjes 5 sussen en wellicht al eerder dan de schoolperiode; bijvoorbeeld met buren want hieperdepier zomer in de tuin.
En ze kan niets doen overdag want moet hem ook weer ophalenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En tegen die tijd kan ze weer zeuren dat ze zo vroeg op moet als Mijan naar school moet
Niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als je net je kraamtijd uitkomt met een baby die slecht slaapt en iede te 2u een voeding nodig heeft is naar de winkel gaan misschien een uitje, omdat je blij bent dat het je gelukt is even het huis uit te gaan. Niet als je kind al 1,5 is...
Kinderen zijn idd altijd leuk bezig, en snap dat je dan nog honger hebt!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:05 schreef Cattolica het volgende:
Ik blijf wat dat betreft nog steeds een Tamara fangirl. Ja, ik zie de minpunten ook en nee ik ga hierover niet in discussie. Veel spelen, ravotten, zwemmen in het open water, naar het zwembad, bij elkaar spelen met vriendjes, goed en met smaak eten en slapen (ook midden op de dag) is waar mijn hart een sprongetje van maakt. Punt.
Het gaat niet alleen om een boterhammetje om 20:30 maar ook om borden spaghetti of een pizza. Daar vind ik ook wat van. Geef ze wat yoghurt misschien maar zoiets zwaars nog? Ja, ik vind dat wel raar..quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:55 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ze heeft nog kindjes van 2 en 3, op die leeftijd at ik ook altijd rond 17:00 met ze, om 18;00 waren ze te moe om te eten.
Dan werd de maaltijd er niet gezelliger op.
Ik denk dat ieder van ons een eigen ritme daarin heeft, Tamara is alleen, heeft vele minden te voeden en zal ook een druk schema hebben met sporten en speelafspraakjes.
En sorry hoor, wat maakt het uit hoe laat iemand eet en of de kinderen om 20:30 nog een boterhammetje eten, ik snap het nut van deze discussie blijkbaar niet zo goed.
En de speelafspraakjes, sporten met trainen en wedstrijden, discussies met een ontwikkelende brein, grote mond, niets lusten, niets willen en zich schamen voor HUN MOEDER.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En tegen die tijd kan ze weer zeuren dat ze zo vroeg op moet als Mijan naar school moet
Ik was écht niet de beste moeder, maar vooral met eten en slapen hield ik me niet alleen maar aan de vaste en verplichte tijden van school en andere verplichtingen. Maar eten wanneer je honger of trek hebt en idem dito met rusten of slapen was daarbuiten de leidraad van mijn kinderen. Ligt natuurlijk ook aan de natuur van je kinderen, maar de mijne wisten ook geen misbruik te maken van de vrijheid die ik hun gaf. Dus autonoom zijn met orde, tucht en regelmaat 🤗.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:07 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Kinderen zijn idd altijd leuk bezig, en snap dat je dan nog honger hebt!
Daarbij pak ik zelf ook savond nog kwark met van alles erin !
Eens! En die het maar , grotendeels in je uppie, we kunnen overal wel wat van vinden en het zelf anders doen maar het zijn geen grote dingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:05 schreef Cattolica het volgende:
Ik blijf wat dat betreft nog steeds een Tamara fangirl. Ja, ik zie de minpunten ook en nee ik ga hierover niet in discussie. Veel spelen, ravotten, zwemmen in het open water, naar het zwembad, bij elkaar spelen met vriendjes, goed en met smaak eten en slapen (ook midden op de dag) is waar mijn hart een sprongetje van maakt. Punt.
Ze heeft onder haar post gedweild 🫣quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:21 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja, ze was heel kort over dat gesprek.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:26 schreef WildeTuinen het volgende:
Over MCW: ik vind het nogal een bommetje wat ze dropt in dat stukje podcast. Zeker omdat Iris er nog half iets over MCW haar verschrikkelijke ervaring en dan "als het in mijn huwelijk zou gebeuren ".
Of dit is totaal uit context getrokken, of het is toch weer een schop richting JVP en Koen.
Iemand de podcast geluisterd?
En dan Judith. Ik heb het gevoel dat ze op haar kloten heeft gehad van de juf. Want als het zou gaan over iets positiefs over Bob dan zou ze het van de daken schreeuwen.
Nee, niet als dat je enige uitje is. En dat is bij Sanneke het geval. Tenzij Dion er is. Dan laat ze zich nog wel per auto vervoeren. Maar als het van haar moet afhangen dan gaat haar kind niks anders zien dan winkels. Hoe ik ook mijn best doe, ik zie dat in haar geval niet als uitje. Ja, een uitje voor haar.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:00 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Niet?
Genoeg thuiszittende moeders die dat leuk vinden hoor, even een rondje shoppen. Er zijn inderdaad ook heel veel andere dingen die je kunt doen, maar dagelijks naar de winkel met een peuter is wat mij betreft niet opeens heel raar.
Ja, ik zag het ook niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze heeft onder haar post gedweild 🫣
Dit! Ja kinderen zijn in beeld maar mijns inziens beter in beeld dan menig ander kindquote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:05 schreef Cattolica het volgende:
Ik heb ooit een spreekbeurt van Henkjan Smits bijgewoond die het had over het hebben van de X-factor (hij gaf als voorbeeld Madonna; niet eens zo'n hele goede zangeres, maar heeft wel andere capaciteiten). Joan heeft die X-factor niet en het enige wat haar helpt (sorry not sorry) is de connectie met haar nichtjes Bella en Gigi Hadid (haar vader en hun moeder Yolanda Hadid zijn broer en zus). Ze is eens verhuisd naar New York, maar zelfs daar (dichter bij het vuur) kwam haar carrière niet van de grond. Ik vind haar ook een tikkeltje ordinair; jammer en vooral onnodig.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:43 schreef meesterinbreekster het volgende:
De nieuwe reclame van joannvdherik voor dove is ook echt tenenkrommend zeg!
Hoe vaak komen die ‘borden spaghetti of een pizza’ voor om 20.30?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om een boterhammetje om 20:30 maar ook om borden spaghetti of een pizza. Daar vind ik ook wat van. Geef ze wat yoghurt misschien maar zoiets zwaars nog? Ja, ik vind dat wel raar..
Ik zie gewoon een dreinende peuter, die op dinsdag (ofzo) ook aan haar vader geplakt wil blijven zitten en niet naar school. Ook vóór de beruchte meivakantie.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:31 schreef AnnArt het volgende:
Het is vrijdag, dus L is boos. Vlgs de planner van AM. Heerlijk die voorspelbare repeterende gedragingen en insta-posts. 🙄
Zou ze gaan emigreren? Kun je makkelijk overstappen op homeschooling, online werken kan ook vanuit buitenland, haar uitkering heeft ze, goedkoper wonen, weg uit het systeem vandaan. Maar wel in NL verzekerd blijven voor haar dure medicijnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:56 schreef AnnArt het volgende:
Ik denk ook dat Judith onder uit de zak heeft gekregen van de autonome juf. (Terecht zou dat zijn, vind ik.)
Enige kritiek laat Judith zich waarschijnlijk niet welgevallen. Ik vrees ook voor homescholing. Is Bob helemaal veroordeeld tot een bejaard leven en gaat alle aansluiting met leeftijdsgenoten mislopen.
Oh heerlijk, ik volg haar verder niet, dus leuk om te lezen dit.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:07 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb ooit een spreekbeurt van Henkjan Smits bijgewoond die het had over het hebben van de X-factor (hij gaf als voorbeeld Madonna; niet eens zo'n hele goede zangeres, maar heeft wel andere capaciteiten). Joan heeft die X-factor niet en het enige wat haar helpt (sorry not sorry) is de connectie met haar nichtjes Bella en Gigi Hadid (haar vader en hun moeder Yolanda Hadid zijn broer en zus). Ze is eens verhuisd naar New York, maar zelfs daar (dichter bij het vuur) kwam haar carrière niet van de grond. Ik vind haar ook een tikkeltje ordinair; jammer en vooral onnodig.
Heb ik vanmorgen ook gedaan op school. 15 minuten werk. Daarvoor nog naar de mondhygiënist geweest en nu weer op het werk! Ik wil een lintje💪🤣🤪quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:13 schreef popje het volgende:
Zo DBM heeft weer een uur geluizenpluisd, ze heeft toch weer wat meuk van de Action nodig hoor!
Hoe gaat ze het dan doen met de prikken? Ik zie haar dit overigens wel een keer doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:13 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Zou ze gaan emigreren? Kun je makkelijk overstappen op homeschooling, online werken kan ook vanuit buitenland, haar uitkering heeft ze, goedkoper wonen, weg uit het systeem vandaan. Maar wel in NL verzekerd blijven voor haar dure medicijnen.
Het lijkt mij stug dat een school er mee akkoord is dat ze B nog meer uit het ritme haalt door eerder op vakantie te gaan, weer een paar maanden buitenland enz. Of B doet het minder goed op school, doordat hij veel mist. En dat wil ze niet toegeven en autonome J gaat daarom wel haar eigen plan trekken.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:13 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Zou ze gaan emigreren? Kun je makkelijk overstappen op homeschooling, online werken kan ook vanuit buitenland, haar uitkering heeft ze, goedkoper wonen, weg uit het systeem vandaan. Maar wel in NL verzekerd blijven voor haar dure medicijnen.
Het lijkt mij stug dat een school er mee akkoord is dat ze B nog meer uit het ritme haalt door eerder op vakantie te gaan, weer een paar maanden buitenland enz. Of B doet het minder goed op school, doordat hij veel mist. En dat wil ze niet toegeven en autonome J gaat daarom wel haar eigen plan trekken.
Precies. En bijna niemand en hun moeder wordt doorgaans toch blij van een bak kwark met fruit voor het slapen gaan, na een volle en actieve dag. Gewoon comfortfood; een lekkere warm restje eten of een paar boterhammen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hoe vaak komen die ‘borden spaghetti of een pizza’ voor om 20.30?
Ik zag gisteren voor het eerst dat er nog spaghetti werd opgewarmd.
Het staat er echt! Heb er een screenshot vanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:41 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook niet.
Maar 7x bellen en DMen. Waarom zou je je telefoonnummer openbaar zetten op instagram en waarom denkt een Sanneke dat ze dan kan gaan bellen. Ze heeft nogal tijd over voor iemand die claimt de hele dag een kind aan zich geplakt te hebben. Die hele post over die smeerkaas en haar reacties op mensen zegt ook zoveel. Helemaal de mensen die zeggen 'ik doe smeerkaas met plakjes augurk'. Dit moet je proeven, dit moet je kopen. Ik moet helemaal niks.
Ik dacht dit ook maar kan het dan niet rijmen met het opknappen van de tuin 🤔quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:13 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Met haar frozen trommel 😂quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:13 schreef popje het volgende:
Zo DBM heeft weer een uur geluizenpluisd, ze heeft toch weer wat meuk van de Action nodig hoor!
Geen idee hoe laat haar kinderen wakker zijn, maar volgens mij zijn zij altijd gewoon op tijd de deur uit en op school. Misschien een uitzondering daargelaten, maar goed ik heb me laatst ook verslapen (man was naar kantoor en is dan al om 6.30u de deur uit) en waren die van mij ook te laat op school, kan een keer gebeuren. Maar Tamara haar kinderen zijn dus volgens mij altijd gewoon op tijd.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:53 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik kom ook mijn plasje even doen.
Sanneke: nooit verwacht dat ik zou lezen dat Sanneke heeft gedweild!
Ik ging met mijn peuter ook regelmatig een boodschapje doen. Stukje lopen/loopfietsen, een nuttige (en daar gaat het imo bij Sanneke al mis) boodschap, daarna even langs de geitenwei of een speeltuintje. En daar zit het verschil. Sanneke gaat helemaal niet op stap voor M, maar voor zichzelf.
Avondeten gebeurt hier ook tussen 17:00 en 18:00 vanwege trainingen van de kinderen. Daarna nog eten en douchen worden ze echt niet gezellig van, en ik ook niet. Ik vraag me dan af als kinderen zo laat naar bed gaan, hoe laat zijn ze dan ‘s ochtends wakker? Of mogen ze dan autonoom uitslapen net als B en te laat op school komen?
🎖🏅quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:19 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen ook gedaan op school. 15 minuten werk. Daarvoor nog naar de mondhygiënist geweest en nu weer op het werk! Ik wil een lintje💪🤣🤪
🎗 here you go!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:19 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen ook gedaan op school. 15 minuten werk. Daarvoor nog naar de mondhygiënist geweest en nu weer op het werk! Ik wil een lintje💪🤣🤪
Precies dit. Daar waar AM als een Duracel konijn "het land" rondgaat, ziet Maarten er voor mij steeds meer uitgecheckt en uitgeblust uit. AM loopt op haar pannetje 5 tandvlees, maar Maarten en zijn 4-dagen per week thuiswerken als IT-nog-wat-medewerker-koffie-drinken-met-AM-en-zijn-dagelijkse-vaste-klusjes mag inderdaad wel actiever zijn dan de elke ochtend verplichte knuffel voor Instagram en het aantrekken van L haar schoenen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:21 schreef Harper het volgende:
Maarten zegt dat Jet en Lot echt te zwaar worden voor de bakfiets en dat Lot maar eens moet gaan fietsen.
Ik zou zeggen: wat let je om met haar te gaan oefenen?
Want we zeggen dan wel dat Annemarie dat niet doet, maar Maarten doet ook weinig met de jongere kinderen, behalve ze naar scouting en paardrijden brengen.
Ow ja ik geloof je wel hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Het staat er echt! Heb er een screenshot van
Hoe plaatst ik dat hier 😂
Denk dat haar zoon ook nog niet klaar is... groep 5 op je loopfietsje en hello kitty vestje... 🤔quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:25 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Met haar frozen trommel 😂
En ze is niet klaar voor groep 5, deze meid is echt nog een meisje hoor
Precies dit zie ik ook. Tamara werkt met een militaire precisie en heeft een engelengeduld met een sterke grens; tot hier en niet verder.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat haar kinderen wakker zijn, maar volgens mij zijn zij altijd gewoon op tijd de deur uit en op school. Misschien een uitzondering daargelaten, maar goed ik heb me laatst ook verslapen (man was naar kantoor en is dan al om 6.30u de deur uit) en waren die van mij ook te laat op school, kan een keer gebeuren. Maar Tamara haar kinderen zijn dus volgens mij altijd gewoon op tijd.
Ja, en de aanschaf van een thuisbatterij, 'op lening met geen rente dus dan kost het niks'. Een lening kost hoe dan ook geld, want het moet toch afbetaald worden, met of zonder rente. Ze doet echt of ze goed omgaat met geld, maar ik zie het niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook maar kan het dan niet rijmen met het opknappen van de tuin 🤔
Ze heeft volgens mij (ook) een uitkering vanuit een, ooit zelf afgesloten, arbeidsongeschikheidsverzekering. En met een WAO kun je toch ook in het buitenland wonen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:20 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Als ze emigreerde heeft ze haar uitkering niet meer neem ik aan, en ook met haar medicatie enz lijkt me dat wel ingewikkeld.
Omdat zij het huis wil gaan onderverhuren wanneer zij en B in het buitenland wonen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik heb de Dove reclame nog niet gezien, maar dit klinkt als een Lotte voor de Postcodeloterij en een Joerie die door de buurman wordt aangezien als een glazenwasser. Oftewel rage-bait of ter zogenaamde herkenning.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:19 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Oh heerlijk, ik volg haar verder niet, dus leuk om te lezen dit.
Wel heel triest dat ze zo'n last heeft van haar embarrassing strong body odour🥀
Ja nu je het zegt: hij onderneemt helemaal niks met hun alleen!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:21 schreef Harper het volgende:
Maarten zegt dat Jet en Lot echt te zwaar worden voor de bakfiets en dat Lot maar eens moet gaan fietsen.
Want we zeggen dan wel dat Annemarie dat niet doet, maar Maarten doet ook weinig met de jongere kinderen, behalve ze naar scouting en paardrijden brengen.
Dat kan idd 🤔 we gaan het zien!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:42 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Omdat zij het huis wil gaan onderverhuren wanneer zij en B in het buitenland wonen?
Even voor mijn beelvorming, want heb het niet gezien. Sanneke plaatste die smeerkaas reclame, iemand reageerde daarop over haar huid, woorden heen en weer en toen postte die persoon hun telefoonnummer, Sanneke heeft 7x geprobeerd te bellen en toen uiteindelijk ook een DM gestuurd?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Het staat er echt! Heb er een screenshot van
Hoe plaatst ik dat hier 😂
Sanneke gaat wel ver om de poster vervolgens te gaan bellen en dan ook nog eens 7 keer, wat een koekwaus zeg!quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Ipv weer geld uitgeven aan nutteloze zooi bij de Action had ze ook even aan dr 15.000 stapjes per dag kunnen werken, het is heerlijk weer om te wandelen!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:13 schreef popje het volgende:
Sanneke gaat wel ver om de poster vervolgens te gaan bellen en dan ook nog eens 7 keer, wat een koekwaus zeg!quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik heb het net nog zien staan hoor, even naar beneden scrollen bij de opmerkingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:18 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Oh wow, ik denk dat ze het heeft weggehaald. Dat had ik graag willen zien.
Ja maar over 2 uurtjes is het te warm en kan je dat als smoes gebruiken ✌️quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ipv weer geld uitgeven aan nutteloze zooi bij de Action had ze ook even aan dr 15.000 stapjes per dag kunnen werken, het is heerlijk weer om te wandelen!
Of ik de reacties nou op 'voor jou', 'meta verified' of 'meest recent' zet. Meer smaken heb ik niet. Deze reacties zie ik niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:15 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Sanneke gaat wel ver om de poster vervolgens te gaan bellen en dan ook nog eens 7 keer, wat een koekwaus zeg!
[..]
Ik heb het net nog zien staan hoor, even naar beneden scrollen bij de opmerkingen.
Jep!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:03 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Even voor mijn beelvorming, want heb het niet gezien. Sanneke plaatste die smeerkaas reclame, iemand reageerde daarop over haar huid, woorden heen en weer en toen postte die persoon hun telefoonnummer, Sanneke heeft 7x geprobeerd te bellen en toen uiteindelijk ook een DM gestuurd?
Ja zie je het staat er! Ben je toch niet goed!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:15 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Sanneke gaat wel ver om de poster vervolgens te gaan bellen en dan ook nog eens 7 keer, wat een koekwaus zeg!
[..]
Ik heb het net nog zien staan hoor, even naar beneden scrollen bij de opmerkingen.
Ja maar ze is zo stoer hequote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even flinke disclaimer.. ik kom officieel uit de grote stad en ken luilakken alleen sinds ik in the middle of nowhere woon op het platteland... en hier doen pubers het van 16 tot echt max 20... dus voor mij heel raar dat AM gaat luilakken 🤔 is het normaal in andere streken dat 50+ers mee doen??
Idem... zat bijna te denken dat ik misschien geblokt ben door de poster 🤔quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:20 schreef papierentas het volgende:
[..]
Of ik de reacties nou op 'voor jou', 'meta verified' of 'meest recent' zet. Meer smaken heb ik niet. Deze reacties zie ik niet.
Bij ons was het ook een puber ding, en niet met motoren maar met aanbellen en toiletpapier gooien tegen de huizen en niet met oma’squote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even flinke disclaimer.. ik kom officieel uit de grote stad en ken luilakken alleen sinds ik in the middle of nowhere woon op het platteland... en hier doen pubers het van 16 tot echt max 20... dus voor mij heel raar dat AM gaat luilakken 🤔 is het normaal in andere streken dat 50+ers mee doen??
Dan zal ze naar het buitenland moeten. B. is al op school geweest, dan is een vrijstelling moeilijk/niet te krijgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:56 schreef AnnArt het volgende:
Ik denk ook dat Judith onder uit de zak heeft gekregen van de autonome juf. (Terecht zou dat zijn, vind ik.)
Enige kritiek laat Judith zich waarschijnlijk niet welgevallen. Ik vrees ook voor homescholing. Is Bob helemaal veroordeeld tot een bejaard leven en gaat alle aansluiting met leeftijdsgenoten mislopen.
Zou hij niet zo onder de plak zitten dat zij dat niet toestaat? Wat schandalig zou zijn uiteraard, maar dat gezin is vrij bijzonder.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:49 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt: hij onderneemt helemaal niks met hun alleen!
Denk ik ook. En ik lees het bericht ook anders. Ik denk dat er veranderingen plaats gaan vinden op de school zelf.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:27 schreef Missinglink24 het volgende:
Denk eerder dat het gesprek normaal ging, en dat er dus niks te melden was over wonderkind Bob. Blijkt hij gewoon een normaal jongetje te zijn hee.
Dat doet ze nu dus bij de Action, dus win win he.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ipv weer geld uitgeven aan nutteloze zooi bij de Action had ze ook even aan dr 15.000 stapjes per dag kunnen werken, het is heerlijk weer om te wandelen!
Ja zij blinkt ook niet uit in het incasseren van kritiek. Ze zal wel woest zijn geweest.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Het gedrag van L. op vrijdagochtend is 'aangeleerd' door Annemarie. 'Ik wil bij mama blijven', komt door haar reacties op Lots gedrag. Ik denk dat Maarten dat zat is en ook nog in combinatie met het gefilm ervan. Maar dat zal hij wel niet mogen zeggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:30 schreef Missinglink24 het volgende:
Maarten is volgens mij gewoon helemaal klaar met kleine kinder dingen doen. Kreeg die 8 kinderen door zijn strot geduwd. Maargoed hij was er zelf bij.
Bij mijn staan reacties op ‘recents’ en dan is het de 6e reactie van asmareath.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:20 schreef papierentas het volgende:
[..]
Of ik de reacties nou op 'voor jou', 'meta verified' of 'meest recent' zet. Meer smaken heb ik niet. Deze reacties zie ik niet.
Ze zal dan wel heel autonoom afdwingen dat ze in het nieuwe woonland de medicijnen toegestuurd krijgt en ze daar onder behandeling komt bij een arts die overlegd met de NL artsen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:19 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Hoe gaat ze het dan doen met de prikken? Ik zie haar dit overigens wel een keer doen.
Waarom zou ze die uitkering kwijtraken? Het is geen ww, of bijstandsuitkeringquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:20 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Als ze emigreerde heeft ze haar uitkering niet meer neem ik aan, en ook met haar medicatie enz lijkt me dat wel ingewikkeld.
Daar zit wat in. Overweging maken mooie tuin of alleen een grasperk?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet (bellen comment). Het enige wat ik van deze user zie is een reactie op koninklijkeeru die tegen Sanneke zegt "genieten!" en waarop zij antwoorden "lekker ongezond bedoelen jullie?"quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:37 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Bij mijn staan reacties op ‘recents’ en dan is het de 6e reactie van asmareath.
Als hij alléén dingen doet is Vrouw Filmer er niet bij om het vast te leggen hè?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:21 schreef Harper het volgende:
Bij MG mogen de oudste 2 aanschuiven bij zijn hobby 'sleutelen' en barbecuen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:49 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Valt er voor hem wat te verdienen dan? Een stone-spijkerbroek ofzo?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:09 schreef Cattolica het volgende:
Aha, Sam die vanmiddag met AM meegaat naar een samenwerking. Ik dacht al, wat is ie weer veelvuldig in het ouderlijk huis de laatste periode. Ik vraag me af, of ie per uur of dagdeel betaald wordt om z'n gezicht regelmatig te laten zien, alvorens de samenwerking te filmen.
Ze gaan naar die kook-artikelen-winkel, dus wellicht een nieuw schort, een dweil of iets dergelijks. Geen idee waar Sam zijn kook-hart harder van gaat kloppen 🥴. Voor de rest krijgt ie vast wel wat centjes. Althans hoop ik dat ie inmiddels wel zo slim is, om het niet meer gratis en voor niets te doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:24 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Valt er voor hem wat te verdienen dan? Een stone-spijkerbroek ofzo?
Ah, naar de kookwinkel. Komt goed uit, want S is nogal overtuigd van zijn kookkwaliteiten, gezien zijn attitude en precieze uitleg als hij aan het aanrecht van Huize Geerts staat. Heeft hij vast niet van zijn moeder met haar inspiratieloze kwakpotjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:28 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ze gaan naar die kook-artikelen-winkel, dus wellicht een nieuw schort, een dweil of iets dergelijks. Geen idee waar Sam zijn kook-hart harder van gaat kloppen 🥴. Voor de rest krijgt ie vast wel wat centjes. Althans hoop ik dat ie inmiddels wel zo slim is, om het niet meer gratis en voor niets te doen.
Heeft Sanneke haar 20 kratten vol met meuk nog weleens op Vinted gezet of is ze daar nog niet aan toe gekomen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoeveel spullen/kleding heeft Pascal wel niet? Ze blíj́ft aanvullen op Vinted?
Ze is in elk geval weer wezen shoppenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:07 schreef Mirp het volgende:
Zou Sanneke al lekker met M buiten aan het spelen zijn met zijn watertafel?
Nou ik wil net zeggen. Ze komen niks tekort in ieder geval, want anders blijft je niet doorgaan met kopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze is in elk geval weer wezen shoppen
Nee joh, dan neemt ze die vrouw er weer bij, kan ze er weer bovenop. Poly 2.0quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Mw die aangeeft dat ze niet bij Tim weg zou gaan als hij het met een ander zou doen 🤔 waarom gooi je dit online
Kopen kopen kopen. Ik vraag me af hoe zij door die winkels loopt ook. Elke dag dezelfde rondjes door de winkels. Ik ben woensdag wat winkels in geweest, maar ik ga niet gister en vandaag weer om dan weer wat te kopen. Koop wat je wil en klaar zou je denken. Het zijn de geluksmomentjes van haar dag ofzo. Wat een leven.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nou ik wil net zeggen. Ze komen niks tekort in ieder geval, want anders blijft je niet doorgaan met kopen.
En maar janken om tikkies. Ik hoop dat de mensen die haar tikkies betalen, ook haar stories zien. Deze vrouw is verre van zielig of armlastig.
Man man, wat een leven. En bedenk eens de dingen die ze kan doen met een kind van 18 maanden. Speeltuintje hier, zandbakje daar, even naar de geitjes en de hertjes en kijk eens, kleine eendjes en oh een vlinder etc. Zo simpel en overzichtelijk kan het zijn, ook als je autisme hebt (of juist dan).quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:25 schreef papierentas het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen. Ik vraag me af hoe zij door die winkels loopt ook. Elke dag dezelfde rondjes door de winkels. Ik ben woensdag wat winkels in geweest, maar ik ga niet gister en vandaag weer om dan weer wat te kopen. Koop wat je wil en klaar zou je denken. Het zijn de geluksmomentjes van haar dag ofzo. Wat een leven.
Ik zie het net inderdaad, ongelooflijk wat een leeg bestaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze is in elk geval weer wezen shoppen
Ik zie het dus echt niet. Heb alles al aangeklikt. 😂quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:15 schreef proud_mami het volgende:
[..]
[..]
Echt ja. Sanneke is echt verslaafd aan kopen én eten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:25 schreef papierentas het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen. Ik vraag me af hoe zij door die winkels loopt ook. Elke dag dezelfde rondjes door de winkels. Ik ben woensdag wat winkels in geweest, maar ik ga niet gister en vandaag weer om dan weer wat te kopen. Koop wat je wil en klaar zou je denken. Het zijn de geluksmomentjes van haar dag ofzo. Wat een leven.
Het is echt ongelofelijk hoeveel die vrouw denkt te moeten kopen omdat het een paar dagen mooi weer wordt. En dan inderdaad weer geen logische dingen zoals een parasol, zonnebrand of een UV pakje maar allemaal meuk.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Weer ¤35 uitgegeven door Sanneke en weer aan kleding. Wat een zeikverhaal over dat een korte broek te koud is. Mijan heeft alleen maar dikke joggingbroeken of lange broeken die óók te koud zijn?? Zou ze het zelf nog snappen? Gooi een dun dekentje over zijn beentjes en klaar 🤷♀️ En wéér rompers, die had ze nog niet zoveel maar heb ik de afgelopen tijd al tig keer voorbij zien komen in haar shoplogs 🤡 Die vrouw koopt zoveel dat ze het zelf ook niet meer weet. Voor dat geld had ze met Mijan ook een leuk uitje kunnen doen.
Denk het niet. Haar kind zit aan haar vastgeplakt en in de uren dat hij slaapt gaat zij chillen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:45 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Heeft Sanneke haar 20 kratten vol met meuk nog weleens op Vinted gezet of is ze daar nog niet aan toe gekomen?
Ik vind dit zo'n lieve reactie, dankjewel.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Een hele dikke knuffel voor jou ❤️! Ondanks alles wat je meemaakt, ben jij de liefste forummer hier en heb jij altijd een warme reactie op anderen 🙏.
Ja alsof je sterft zonder ijs. Nou je kan beter zonnebrand kopen met deze temperaturen. Maar dat zal onze koopfreak allang gedaan hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:49 schreef Moondance het volgende:
[..]
Het is echt ongelofelijk hoeveel die vrouw denkt te moeten kopen omdat het een paar dagen mooi weer wordt. En dan inderdaad weer geen logische dingen zoals een parasol, zonnebrand of een UV pakje maar allemaal meuk.
En ze doet ook zo panisch over dat vast alle ijsjes op zijn in de supermarkt want weet iedereen al dat het ECHT HEEL WARM WORDT?!?!
Ik zie ze ook niet. Er staat bij mij dat er 32 reacties zijn, maar ik zie er pakweg 20.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:38 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik zie het dus echt niet. Heb alles al aangeklikt. 😂
Ik ben vanmorgen even naar de Hema en Wibra geweest voor precies dezelfde dingen, omdat het warm word en nu voel ik me net Sanneken😂 of juist niet, want mn zoon had alleen nog maar een dikke winter slaapzak en dochter past dr pyjama's echt niet meer dus ik moest wel 😅quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:59 schreef Moppie1982 het volgende:
We kunnen wel concluderen dat Sanneke koopverslaafd is hè?
Wat een onzin dingen ook, slaapzak en pyjama
Met warmte gooide ik ze altijd met romper en een dun slaapzakje op bed op die leeftijd! Pff zij koopt om het kopen
Ik heb dit dus ook echt heel vaak, heb al die dingen al aangeklikt maar krijg ze gewoon niet te zien. Zo jammer, had wel even wat te lachen kunnen gebruiken. 😂quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet. Er staat bij mij dat er 32 reacties zijn, maar ik zie er pakweg 20.
Heb ik wel vaker en vraag me dan altijd af hoe dat dan kan 😂
#oudwijf
Vind ik heel wat anders. Sanneke koopt vrijwel dagelijks iets. Dit is kopen omdat je het moet. Je kan moeilijk je kindje in 30 graden met een dikke winter pyjama laten liggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:07 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen even naar de Hema en Wibra geweest voor precies dezelfde dingen, omdat het warm word en nu voel ik me net Sanneken😂 of juist niet, want mn zoon had alleen nog maar een dikke winter slaapzak en dochter past dr pyjama's echt niet meer dus ik moest wel 😅
De hoeveelheid reacties zijn een combinatie van de reacties op Insta en Facebook.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet. Er staat bij mij dat er 32 reacties zijn, maar ik zie er pakweg 20.
Heb ik wel vaker en vraag me dan altijd af hoe dat dan kan 😂
#oudwijf
Het gebeurt echt wel regelmatig dat ze ‘‘s avonds nog iets eten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hoe vaak komen die ‘borden spaghetti of een pizza’ voor om 20.30?
Ik zag gisteren voor het eerst dat er nog spaghetti werd opgewarmd.
Ik vind het met een ouder kind geen uitje als je niks nodig hebt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:00 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Niet?
Genoeg thuiszittende moeders die dat leuk vinden hoor, even een rondje shoppen. Er zijn inderdaad ook heel veel andere dingen die je kunt doen, maar dagelijks naar de winkel met een peuter is wat mij betreft niet opeens heel raar.
Aha, ik heb geen Facebook, misschien zie ik daarom die reactie niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:10 schreef Harper het volgende:
[..]
De hoeveelheid reacties zijn een combinatie van de reacties op Insta en Facebook.
(verder geen idee waar het over gaat, ik heb geen interesse in Sanneke)
Vaak hebben die voorwaarden dat je niet langer dan x periode in het buitenland mag verblijven.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:42 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Waarom zou ze die uitkering kwijtraken? Het is geen ww, of bijstandsuitkering
Hij doet wel dingen met hen alleen, vooral als AM op pad is voor promotie van dingen enzo. Alleen hij post er niet over. En dan is het voor die kids even lekker zonder camera in hun bakkes.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:49 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
tenzij gesponsored en dat er een boek in een gesponsorde doos komt, dan kookt ze opeens wel uit een kookboek.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM 😍 de kookboekenafdeling bij de sponsor. Maar ze Maarten kookt altijd volgens de (vaak herhaalde) recepten van de Appie?
Volgens mij wordt er dan voornamelijk thuis aangerommeld. Ook fijn, maar heel vaak is dat niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:24 schreef J-net het volgende:
[..]
Hij doet wel dingen met hen alleen, vooral als AM op pad is voor promotie van dingen enzo. Alleen hij post er niet over. En dan is het voor die kids even lekker zonder camera in hun bakkes.
Foei! Oké oké ik ben ook bij de zeeman Action etc geweest! Maar is de eerste keer denk in een weekquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:07 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen even naar de Hema en Wibra geweest voor precies dezelfde dingen, omdat het warm word en nu voel ik me net Sanneken😂 of juist niet, want mn zoon had alleen nog maar een dikke winter slaapzak en dochter past dr pyjama's echt niet meer dus ik moest wel 😅
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |