Ik betwijfel dat. Binnen een week haalt ze iedereen door het slijk, de leid(st)ers, andere ouders, kinderen. Binnen no time ruzie.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:22 schreef Cattolica het volgende:
Ik ben alweer heel wat jaren uit de luiers, maar ik word zo langzamerhand bloednerveus van het in ontwikkeling opjagen van M door Sanneke. Volgens mij kan ze niet wachten totdat ie naar school(tje) gaat.
Ze besteed daar zogenaamd zoveel aandacht aan omdat ze hoopt dat mensen gaan vragen " waar heb je dat van, wat is dit wat je gebruikt.. ' Let maar op hoe bewust ze zogenaamd onbewust dat in beeld brengt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik heb hier dus laatst met verbazing naar gekeken.
Ik vind haar in veel dingen ‘vies’ en ‘onverzorgd’ maar op haar manier besteedt ze dan wel weer veel aandacht aan haar make-up (alleen wat mij betreft de verkeerde aandacht )
Mijn man heeft een eigen bedrijf en begint vroeg en is dus op tijd thuis.. en af en toe werkt hij in de avond thuis door... ik werk vanaf thuis en plan buiten de deur afspraken zo in dat ik kind gewoon uit school kan halen (uitzondering kan altijd) tussen 5 en half 6 eten is de regel hier 👍quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:46 schreef Geertje_G het volgende:
Hoe dan?? Hoe vroeg start je werkdag dan?
Ik krijg echt error van 17 uur eten. Ben vaak nog niet eens klaar met mijn werk, laat staan dat ik gekookt heb.
Mijn jongste knd spelen dus voor het eten lang buiten.
Kunnen ze daarna mooi douchen en naar bed.
En waarom gooit ze haar zo vieze knieën zo online. En dat filmpje om 01.15 's nachts met al doe rotzooi en dat ze het zichzelf wel leuk maakt met wijn.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Mw die aangeeft dat ze niet bij Tim weg zou gaan als hij het met een ander zou doen 🤔 waarom gooi je dit online
Ik snap discussies over make up, krokante truien etc niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:55 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ze heeft nog kindjes van 2 en 3, op die leeftijd at ik ook altijd rond 17:00 met ze, om 18;00 waren ze te moe om te eten.
Dan werd de maaltijd er niet gezelliger op.
Ik denk dat ieder van ons een eigen ritme daarin heeft, Tamara is alleen, heeft vele minden te voeden en zal ook een druk schema hebben met sporten en speelafspraakjes.
En sorry hoor, wat maakt het uit hoe laat iemand eet en of de kinderen om 20:30 nog een boterhammetje eten, ik snap het nut van deze discussie blijkbaar niet zo goed.
Ze at om 17:45 zag ik net op de post, vind ik niet echt vroeg.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:36 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik snap discussies over make up, krokante truien etc niet.
Men verbaast zich over laat nog wakker bij Tamara.
Ik liet daar theorie vroeg avondeten= later op de avond honger op af.
Begeef me zelf in kringen waar zo vroeg eten ondenkbaar is.
Oei spannend, boze Sannekequote:Op donderdag 21 mei 2026 23:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Er is een beetje ruzie onder Sanneke dr post, en Sanneke stalkt diegene nu 😂😂
😂quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:33 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
En waarom gooit ze haar zo vieze knieën zo online. En dat filmpje om 01.15 's nachts met al doe rotzooi en dat ze het zichzelf wel leuk maakt met wijn.
Timmie met z'n handen in zijn zak. En Maudje werd nog even in het zonnetje gezet. De grote regisseur van het hele leven van Michelle. Ik denk dat het enige dat ze niet hoeft over te nemen van Michelle is die hele klim maken 3 mail daags 😬
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het niet vinden. 👀quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Er is een beetje ruzie onder Sanneke dr post, en Sanneke stalkt diegene nu 😂😂
Het staat onder haar smeerkaas postquote:
Sanneke kan nergens tegen. Kan ze niks aan doen want autisme enzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:21 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Het staat onder haar smeerkaas post
Iemand zegt: eet jij ooit iets gezonds? Aan je huid te zien niet sjees. En daar gaat het verder
Eerst een volger die het opneemt, dan Sanneke die zegt schat bla bla bla
Dan geeft diegene aan dat Sanneke haar 7x gebeld heeft
Dan nog een berichtje ga je me nu dm’en etc
Sanneke kan dus niet tegen kritiek
Als je net je kraamtijd uitkomt met een baby die slecht slaapt en iede te 2u een voeding nodig heeft is naar de winkel gaan misschien een uitje, omdat je blij bent dat het je gelukt is even het huis uit te gaan. Niet als je kind al 1,5 is...quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke kan nergens tegen. Kan ze niks aan doen want autisme enzo.
Onder het bericht waarin ze de woonkamer binnenkomt met die watertafel vraagt iemand waarom ze naar de winkels gaat als ze van plan is om niks te kopen. Daarop antwoordt ze dat dit de uitjes zijn als je 24/7 met een kind zit. Ik kan 1001 andere uitjes bedenken maar Sanneke heeft overduidelijk maar één focus.
Ja vind ik ook en nu is hij er weerquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Toch raar , dat hij niet kwam toen Tatiana “ verkering” had, daarvoor kwam hij er een aantal keren per week
Oh wow, ik denk dat ze het heeft weggehaald. Dat had ik graag willen zien.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:21 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Iemand zegt: eet jij ooit iets gezonds? Aan je huid te zien niet sjees. En daar gaat het verder
Een hele dikke knuffel voor jou ❤️! Ondanks alles wat je meemaakt, ben jij de liefste forummer hier en heb jij altijd een warme reactie op anderen 🙏.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 03:11 schreef Beertjeteddy het volgende:
[/spoiler]
...
Lekkere late reactie om dit tijdstip,
...
[/spoiler]
Staat er nog hoor, misschien onder verborgen maar zie het nog staan de poster is Asma nog wat.. vast een fake account maar jaquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:18 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Oh wow, ik denk dat ze het heeft weggehaald. Dat had ik graag willen zien.
Net als de bakfiets, opeens wou ze die al en zijn ze duur.. wel naar Dubai enzo kunnen dan kan je ook een bakfiets halen maar moet gratisquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Mirthe wil graag een samenwerking met een automerk denk ik 🫣
Ik bedoelde ermee te zeggen dat haar geduld met M nu al begint af te nemen en het "lopen-lezen-koken-spelen" teveel benoemt voor een kind van pak 'em beet 18 maanden. De hoeveelheid boeken en speelgoed geeft mij hartkloppingen (...).quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:14 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat. Binnen een week haalt ze iedereen door het slijk, de leid(st)ers, andere ouders, kinderen. Binnen no time ruzie.
En tegen die tijd kan ze weer zeuren dat ze zo vroeg op moet als Mijan naar school moetquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermee te zeggen dat haar geduld met M nu al begint af te nemen en het "lopen-lezen-koken-spelen" teveel benoemt voor een kind van pak 'em beet 18 maanden. De hoeveelheid boeken en speelgoed geeft mij hartkloppingen (...).
Desalniettemin zie ik hetzelfde gebeuren als jij. Dion gaat heel wat pannetjes 5 sussen en wellicht al eerder dan de schoolperiode; bijvoorbeeld met buren want hieperdepier zomer in de tuin.
En ze kan niets doen overdag want moet hem ook weer ophalenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En tegen die tijd kan ze weer zeuren dat ze zo vroeg op moet als Mijan naar school moet
Niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als je net je kraamtijd uitkomt met een baby die slecht slaapt en iede te 2u een voeding nodig heeft is naar de winkel gaan misschien een uitje, omdat je blij bent dat het je gelukt is even het huis uit te gaan. Niet als je kind al 1,5 is...
Kinderen zijn idd altijd leuk bezig, en snap dat je dan nog honger hebt!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:05 schreef Cattolica het volgende:
Ik blijf wat dat betreft nog steeds een Tamara fangirl. Ja, ik zie de minpunten ook en nee ik ga hierover niet in discussie. Veel spelen, ravotten, zwemmen in het open water, naar het zwembad, bij elkaar spelen met vriendjes, goed en met smaak eten en slapen (ook midden op de dag) is waar mijn hart een sprongetje van maakt. Punt.
Het gaat niet alleen om een boterhammetje om 20:30 maar ook om borden spaghetti of een pizza. Daar vind ik ook wat van. Geef ze wat yoghurt misschien maar zoiets zwaars nog? Ja, ik vind dat wel raar..quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:55 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ze heeft nog kindjes van 2 en 3, op die leeftijd at ik ook altijd rond 17:00 met ze, om 18;00 waren ze te moe om te eten.
Dan werd de maaltijd er niet gezelliger op.
Ik denk dat ieder van ons een eigen ritme daarin heeft, Tamara is alleen, heeft vele minden te voeden en zal ook een druk schema hebben met sporten en speelafspraakjes.
En sorry hoor, wat maakt het uit hoe laat iemand eet en of de kinderen om 20:30 nog een boterhammetje eten, ik snap het nut van deze discussie blijkbaar niet zo goed.
En de speelafspraakjes, sporten met trainen en wedstrijden, discussies met een ontwikkelende brein, grote mond, niets lusten, niets willen en zich schamen voor HUN MOEDER.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En tegen die tijd kan ze weer zeuren dat ze zo vroeg op moet als Mijan naar school moet
Ik was écht niet de beste moeder, maar vooral met eten en slapen hield ik me niet alleen maar aan de vaste en verplichte tijden van school en andere verplichtingen. Maar eten wanneer je honger of trek hebt en idem dito met rusten of slapen was daarbuiten de leidraad van mijn kinderen. Ligt natuurlijk ook aan de natuur van je kinderen, maar de mijne wisten ook geen misbruik te maken van de vrijheid die ik hun gaf. Dus autonoom zijn met orde, tucht en regelmaat 🤗.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:07 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Kinderen zijn idd altijd leuk bezig, en snap dat je dan nog honger hebt!
Daarbij pak ik zelf ook savond nog kwark met van alles erin !
Eens! En die het maar , grotendeels in je uppie, we kunnen overal wel wat van vinden en het zelf anders doen maar het zijn geen grote dingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:05 schreef Cattolica het volgende:
Ik blijf wat dat betreft nog steeds een Tamara fangirl. Ja, ik zie de minpunten ook en nee ik ga hierover niet in discussie. Veel spelen, ravotten, zwemmen in het open water, naar het zwembad, bij elkaar spelen met vriendjes, goed en met smaak eten en slapen (ook midden op de dag) is waar mijn hart een sprongetje van maakt. Punt.
Ze heeft onder haar post gedweild 🫣quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:21 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja, ze was heel kort over dat gesprek.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:26 schreef WildeTuinen het volgende:
Over MCW: ik vind het nogal een bommetje wat ze dropt in dat stukje podcast. Zeker omdat Iris er nog half iets over MCW haar verschrikkelijke ervaring en dan "als het in mijn huwelijk zou gebeuren ".
Of dit is totaal uit context getrokken, of het is toch weer een schop richting JVP en Koen.
Iemand de podcast geluisterd?
En dan Judith. Ik heb het gevoel dat ze op haar kloten heeft gehad van de juf. Want als het zou gaan over iets positiefs over Bob dan zou ze het van de daken schreeuwen.
Nee, niet als dat je enige uitje is. En dat is bij Sanneke het geval. Tenzij Dion er is. Dan laat ze zich nog wel per auto vervoeren. Maar als het van haar moet afhangen dan gaat haar kind niks anders zien dan winkels. Hoe ik ook mijn best doe, ik zie dat in haar geval niet als uitje. Ja, een uitje voor haar.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:00 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Niet?
Genoeg thuiszittende moeders die dat leuk vinden hoor, even een rondje shoppen. Er zijn inderdaad ook heel veel andere dingen die je kunt doen, maar dagelijks naar de winkel met een peuter is wat mij betreft niet opeens heel raar.
Ja, ik zag het ook niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze heeft onder haar post gedweild 🫣
Dit! Ja kinderen zijn in beeld maar mijns inziens beter in beeld dan menig ander kindquote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:05 schreef Cattolica het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |