Ik heb het een paar keer gelezen, maar heb geen idee wat je bedoelt en ben wel nieuwsgierig?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:30 schreef Post-its het volgende:
I
[..]
En een tip: iemand laten overlezen als je brandwonden hebt. Kan ook telefonisch, scheelde zoveel in de pijn bij mij.
Precies.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af waarom het vervelend is om voor glazenwasser aangezien te worden?
Misschien is het verkeerd gedacht van mij, of ben ik te naïef. Maar bij discriminatie denk ik aan iets negatiefs en vervelends en aangezien worden als glazenwasser vind ik niet negatief.
Ze is zo’n lekker gekke mama. Denk zoiets.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:38 schreef Post-its het volgende:
Waarom moest Debbie haar kinderen vorige week al omkopen voor de schoolfoto van vandaag? Als ik me al om liet kopen, dan zeker niet een week vooraf.
Kunnen we deze zin hier verbannen? Ik heb hem nu telkens in mijn hoofd 😂😂 (grapje uiteraard)quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:53 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik die de story van Sanneke aan het bekijken was:
Wat leuk ze gaat iets doen met Mijan, middagje naar de kermis.
Paar seconde later was al mijn hoop verloren.
Want de poffertjeskraam staat er al en ik eet maar om de paar jaar poffertjes. Oh nee, paar maanden geleden nog en laatst ook nog een keer
MIJAN IS EEN SMIKKELBEER, SMIKKELBEER!
Wat een obsessie met eten heeft die vrouw, zo ongezond.
Ik ben ook te naïef om altijd in racisme achtige termen te denken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af waarom het vervelend is om voor glazenwasser aangezien te worden?
Misschien is het verkeerd gedacht van mij, of ben ik te naïef. Maar bij discriminatie denk ik aan iets negatiefs en vervelends en aangezien worden als glazenwasser vind ik niet negatief.
Glazenwassers hebben een nuttigere baan dan influencers.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat alleen snapt als je een fluflu bent😬quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ook voor eenmalig gebruik neem ik aan, want hoe krijg je het anders goed schoon? Wat een verspilling weer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:52 schreef Harper het volgende:
Al die rare bakjes (de "spinner") met kleine vakjes zijn toch onwijs onhandig? Er passen net drie stukjes appel in een bakje. Sowieso kan ze toch ook gewoon een banaan en appel mee nemen?
En dan die plastic dingen om zelf ijs/yoghurt in te maken. Brrr, ik wil niet weten waar dat spul ingekocht is en of het wel aan de europese regelgeving voldoet.
Dit was ook mijn gedachte... Waarom week vooraf?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:38 schreef Post-its het volgende:
Waarom moest Debbie haar kinderen vorige week al omkopen voor de schoolfoto van vandaag? Als ik me al om liet kopen, dan zeker niet een week vooraf.
Omdat de kinderen nog moeten leren zakelijker te worden. Volgende keer raad ik ze aan om een week van te voren 5 euro te vragen. En dan ben een week later dreig je dat je niet boos maar heel verdrietig op de foto gaat kijken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit was ook mijn gedachte... Waarom week vooraf?
ja en dat ze hem moet insmeren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef papierentas het volgende:
En daar is Sanneke met meer waterspeelgoed. Een zwembadje, gieter en splashballen. Want het gaat echt warm worden en alleen de watertafel is het ook niet. ZIj verzint echt elke dag wat anders. Ik vraag me vooral af of ze een parasol of zonwering hebben, want allemaal leuk, maar lekker wegfikken bij die watertafel of in dat badje.
Niemand heeft verteld dat het in de zon zo warm is dus Sanneke en Mijan gaan het weekend vanuit het raam kijken naar de watertafel want te warm en geen wind. (En geen wind is zeldzaam in HellevoetSluis)quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef papierentas het volgende:
En daar is Sanneke met meer waterspeelgoed. Een zwembadje, gieter en splashballen. Want het gaat echt warm worden en alleen de watertafel is het ook niet. ZIj verzint echt elke dag wat anders. Ik vraag me vooral af of ze een parasol of zonwering hebben, want allemaal leuk, maar lekker wegfikken bij die watertafel of in dat badje.
Hij gaat inderdaad helaas heel snel verbranden en die tuin wordt een overhitte sauna, die al snel te klein wordt met al dat meuk.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
ja en dat ze hem moet insmeren.
Dat heeft niemand haar (nog) verteld.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Hij gaat inderdaad helaas heel snel verbranden en die tuin wordt een overhitte sauna, die al snel te klein wordt met al dat meuk.
Scherp! Dit had ik best als reactie willen plaatsen bij haar post. Dan maar hopen dat ze hier mee leest.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Glazenwassers hebben een nuttigere baan dan influencers.
Maar Debbie is ook wel slechte werkgever in dat opzicht.. nog nooit gehad dat ik vooraf betaald werd.. zelfs flip en flap worden pas na zielig in het ziekenhuis betaald met meuk! Volgende keer dus pas na de foto betalen! (Tip voor Debbie)quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:36 schreef Emma123454321 het volgende:
[..]
Omdat de kinderen nog moeten leren zakelijker te worden. Volgende keer raad ik ze aan om een week van te voren 5 euro te vragen. En dan ben een week later dreig je dat je niet boos maar heel verdrietig op de foto gaat kijken.
Dus vraag je opnieuw 5 euro. Voor inspiratie voor zielige gezichten kunnen ze naar hun moeder kijken.
Het is iets paranormaals als ik het goed uitleg. Ik ben heel nuchter, had niet eens door dat het gebeurde, maar ben het ziekenhuis heel dankbaar dat ze gebeld hebben met iemand die het kan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:44[/ ] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/230448]Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gelezen, maar heb geen idee wat je bedoelt en ben wel nieuwsgierig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |