abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220854666
Waarom moest Debbie haar kinderen vorige week al omkopen voor de schoolfoto van vandaag? Als ik me al om liet kopen, dan zeker niet een week vooraf.
pi_220854711
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:30 schreef Post-its het volgende:
I
[..]
En een tip: iemand laten overlezen als je brandwonden hebt. Kan ook telefonisch, scheelde zoveel in de pijn bij mij.
Ik heb het een paar keer gelezen, maar heb geen idee wat je bedoelt en ben wel nieuwsgierig?
pi_220854716
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vraag me ook nog steeds af waarom het vervelend is om voor glazenwasser aangezien te worden?

Misschien is het verkeerd gedacht van mij, of ben ik te naïef. Maar bij discriminatie denk ik aan iets negatiefs en vervelends en aangezien worden als glazenwasser vind ik niet negatief.
Precies.
Lotte dus blijkbaar wel en dat vind ik dan weer bijzonder!
pi_220854720
Wat een hoeveelheid eten neemt AM mee. Alsof ze op een meerdaagse trektocht gaat 😁

En dan ben je de ‘schrijfster’ van 2 bestsellers (..) en hou je een voordracht in de bieb van huppelkutterveen en dan kun je ter plekke niet ergens wat eten! Krijg je dat niet aangeboden maar moet je in het kopieerhok je bammetje uit een gesponsord hersluitbaar zakje (goh, nog nooit gezien..) eten.
pi_220854747
Al die rare bakjes (de "spinner" 8)7 ) met kleine vakjes zijn toch onwijs onhandig? Er passen net drie stukjes appel in een bakje. Sowieso kan ze toch ook gewoon een banaan en appel mee nemen?
En dan die plastic dingen om zelf ijs/yoghurt in te maken. Brrr, ik wil niet weten waar dat spul ingekocht is en of het wel aan de europese regelgeving voldoet.
pi_220854788
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:38 schreef Post-its het volgende:
Waarom moest Debbie haar kinderen vorige week al omkopen voor de schoolfoto van vandaag? Als ik me al om liet kopen, dan zeker niet een week vooraf.
Ze is zo’n lekker gekke mama. Denk zoiets.

Ik vind het echt gestoord. Mijn kinderen krijgen zakgeld en kunnen een klein beetje verdienen met niet-alledaagse klusjes. Als ze chagrijnig op de schoolfoto willen staan: be my guest.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220854800
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:53 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik die de story van Sanneke aan het bekijken was:

Wat leuk ze gaat iets doen met Mijan, middagje naar de kermis.

Paar seconde later was al mijn hoop verloren.

Want de poffertjeskraam staat er al en ik eet maar om de paar jaar poffertjes. Oh nee, paar maanden geleden nog en laatst ook nog een keer

MIJAN IS EEN SMIKKELBEER, SMIKKELBEER!

Wat een obsessie met eten heeft die vrouw, zo ongezond.
Kunnen we deze zin hier verbannen? Ik heb hem nu telkens in mijn hoofd 😂😂 (grapje uiteraard)
pi_220854809
quote:

[..]
Ik vraag me ook nog steeds af waarom het vervelend is om voor glazenwasser aangezien te worden?

Misschien is het verkeerd gedacht van mij, of ben ik te naïef. Maar bij discriminatie denk ik aan iets negatiefs en vervelends en aangezien worden als glazenwasser vind ik niet negatief.
Ik ben ook te naïef om altijd in racisme achtige termen te denken.

Er wordt bij mij ook geregeld gevraagd of ik Duits, Engels of zelfs Amerikaans ben. Nee hoor, Nederlands en dat accent zal ik nooit kwijtraken.

En glazenwasser, ach iedereen moet een beroep uitoefenen en ik was in NL super blij met mijn glazenwassers. Niets discriminerends aan.
pi_220854837
quote:

[..]

Glazenwassers hebben een nuttigere baan dan influencers.
pi_220854895
quote:

[..]

Ik denk dat je dat alleen snapt als je een fluflu bent😬
pi_220854898
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:52 schreef Harper het volgende:
Al die rare bakjes (de "spinner" 8)7 ) met kleine vakjes zijn toch onwijs onhandig? Er passen net drie stukjes appel in een bakje. Sowieso kan ze toch ook gewoon een banaan en appel mee nemen?
En dan die plastic dingen om zelf ijs/yoghurt in te maken. Brrr, ik wil niet weten waar dat spul ingekocht is en of het wel aan de europese regelgeving voldoet.
En ook voor eenmalig gebruik neem ik aan, want hoe krijg je het anders goed schoon? Wat een verspilling weer.
pi_220854900
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:38 schreef Post-its het volgende:
Dit was ook mijn gedachte... Waarom week vooraf?
pi_220854970
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit was ook mijn gedachte... Waarom week vooraf?
Omdat de kinderen nog moeten leren zakelijker te worden. Volgende keer raad ik ze aan om een week van te voren 5 euro te vragen. En dan ben een week later dreig je dat je niet boos maar heel verdrietig op de foto gaat kijken.
Dus vraag je opnieuw 5 euro. Voor inspiratie voor zielige gezichten kunnen ze naar hun moeder kijken.
pi_220855031
En daar is Sanneke met meer waterspeelgoed. Een zwembadje, gieter en splashballen. Want het gaat echt warm worden en alleen de watertafel is het ook niet. ZIj verzint echt elke dag wat anders. Ik vraag me vooral af of ze een parasol of zonwering hebben, want allemaal leuk, maar lekker wegfikken bij die watertafel of in dat badje.
pi_220855073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef papierentas het volgende:
En daar is Sanneke met meer waterspeelgoed. Een zwembadje, gieter en splashballen. Want het gaat echt warm worden en alleen de watertafel is het ook niet. ZIj verzint echt elke dag wat anders. Ik vraag me vooral af of ze een parasol of zonwering hebben, want allemaal leuk, maar lekker wegfikken bij die watertafel of in dat badje.
ja en dat ze hem moet insmeren.
pi_220855086
Sanneke heeft weer geshopt hoor 🤦♀
pi_220855111
Smeerkaas is Sanneke's leven...op oa een kroosant 👉😑👈
pi_220855120
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef papierentas het volgende:
Niemand heeft verteld dat het in de zon zo warm is dus Sanneke en Mijan gaan het weekend vanuit het raam kijken naar de watertafel want te warm en geen wind. (En geen wind is zeldzaam in HellevoetSluis)
pi_220855138
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
ja en dat ze hem moet insmeren.
Hij gaat inderdaad helaas heel snel verbranden en die tuin wordt een overhitte sauna, die al snel te klein wordt met al dat meuk.
pi_220855163
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Hij gaat inderdaad helaas heel snel verbranden en die tuin wordt een overhitte sauna, die al snel te klein wordt met al dat meuk.
Dat heeft niemand haar (nog) verteld.
pi_220855181
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Scherp! Dit had ik best als reactie willen plaatsen bij haar post. Dan maar hopen dat ze hier mee leest.
pi_220855185
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:36 schreef Emma123454321 het volgende:

[..]
Omdat de kinderen nog moeten leren zakelijker te worden. Volgende keer raad ik ze aan om een week van te voren 5 euro te vragen. En dan ben een week later dreig je dat je niet boos maar heel verdrietig op de foto gaat kijken.
Dus vraag je opnieuw 5 euro. Voor inspiratie voor zielige gezichten kunnen ze naar hun moeder kijken.
Maar Debbie is ook wel slechte werkgever in dat opzicht.. nog nooit gehad dat ik vooraf betaald werd.. zelfs flip en flap worden pas na zielig in het ziekenhuis betaald met meuk! Volgende keer dus pas na de foto betalen! (Tip voor Debbie)
pi_220855207
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:44[/ ] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/230448]Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik heb het een paar keer gelezen, maar heb geen idee wat je bedoelt en ben wel nieuwsgierig?
Het is iets paranormaals als ik het goed uitleg. Ik ben heel nuchter, had niet eens door dat het gebeurde, maar ben het ziekenhuis heel dankbaar dat ze gebeld hebben met iemand die het kan.
https://2waves.nl/index.php/brandwonden-overlezen
pi_220855218
Ik ben alweer heel wat jaren uit de luiers, maar ik word zo langzamerhand bloednerveus van het in ontwikkeling opjagen van M door Sanneke. Volgens mij kan ze niet wachten totdat ie naar school(tje) gaat.
pi_220855227
Sanneke kan beter shoppen voor een parasol of een schaduw doek. En factor 50. En een UV shirt. Wat mist ze dan nog meer?
pi_220855237
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke kan beter shoppen voor een parasol of een schaduw doek. En factor 50. En een UV shirt. Wat mist ze dan nog meer?
Niks, want ze gaat toch niet buiten zitten
pi_220855241
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:03 schreef AnnArt het volgende:
Smeerkaas is Sanneke's leven...op oa een kroosant 👉😑👈
Zijn een hoop calorieën als je het overal in gooit en op smeert🙃
pi_220855243
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar stel dat... dat ze ons verrast 🤣🤪
pi_220855253
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee maar dat is het punt niet... ze moet het wel allemaal hebben! Omdat ze dat al heel lamg wilt hebben!! Ik denk dat ze ook nog een trampo nodig heeft en heeft ze al diverse fietsjes?? Ballenbak? Springkussen? Zandbak?
pi_220855413
quote:

[..]

Ik ook. Glazenwasser is voor mij een doodnormaal beroep, maar blijkbaar wordt het als minderwaardig en negatief beschouwd.

En dan die, al dan niet bestaande, buurman van Lotte. Die wordt nu weggeschreven als iemand die discrimineert. Misschien was de beste man gewoon op zoek naar een glazenwasser.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 15:48:46 #81
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220855415
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Ja arm binnenkind moet ineens naar buiten _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220855419
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:47 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik ook. Glazenwasser is voor mij een doodnormaal beroep, maar blijkbaar wordt het als minderwaardig en negatief beschouwd.

En dan die, al dan niet bestaande, buurman van Lotte. Die wordt nu weggeschreven als iemand die discrimineert. Misschien was de beste man gewoon op zoek naar een glazenwasser.
Het zegt dus eigenlijk veel meer over Lotte dan over die buurman 🙈
pi_220855423
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het zegt dus eigenlijk veel meer over Lotte dan over die buurman 🙈
Vind ik wel idd...
pi_220855427
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee maar dat is het punt niet... ze moet het wel allemaal hebben! Omdat ze dat al heel lamg wilt hebben!! Ik denk dat ze ook nog een trampo nodig heeft en heeft ze al diverse fietsjes?? Ballenbak? Springkussen? Zandbak?
Trampoline, zandbak, zwembad, zwemband, parasol, zonnehoedje, uv shirt, speelhuisje, speelbbq inclusief plastic eten etc. Moddertafel/buitenkeuken.
Genoeg te shoppen 🤑
pi_220855451
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Trampoline, zandbak, zwembad, zwemband, parasol, zonnehoedje, uv shirt, speelhuisje, speelbbq inclusief plastic eten etc. Moddertafel/buitenkeuken.
Genoeg te shoppen 🤑
Oeh en zo een graaf machine waar hij echt op kan zitten!
pi_220855460
En een waterpistool om JE MOEDER nat te spuiten.
pi_220855470
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:55 schreef Post-its het volgende:
En een waterpistool om JE MOEDER nat te spuiten.
Jaaaaaaaa!!!!!
pi_220855642
quote:

[..]
Deze mag op een tegeltje. _O_
pi_220855658
Ik zie Sanneke dit weekend ook niet in de tuin zitten. Veeel te warm. En ze heeft inderdaad ook helemaal geen parasol ofzo.
pi_220855750
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik zie Sanneke dit weekend ook niet in de tuin zitten. Veeel te warm. En ze heeft inderdaad ook helemaal geen parasol ofzo.
Ligt er al gras? Watertafel, een badje, waterspeelgoed, aarde en zand dat nog tussen de tegels moet. Heerlijke combi voor kinderen❤
pi_220855792
Als ze maar niet zelf met haar voeten in het badje gaat en dan weer haar tenen gaat filmen!

En wat is die vrouw obsessief met eten! Wauw
pi_220855855
Bzzonder Jeanine kreeg gisteren buikgriep en lag vandaag bijna de hele dag in bed en op de bank.
Maar ze moet en zal naar de meet&greet van demammavan.
Lekker voor alle andere aanwezigen :wtf:
pi_220855863
Debbie laat even duidelijk zien dat ze een wal onder haar oog heeft. Gelukkig kon ze haar nest weer in.
pi_220855979
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Er was toch iets anders dat ze al heel lang wou hebben, amper gebruikt, en dat krijgt ze nu niet verkocht via Marktplaats
pi_220856012
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:24 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Er was toch iets anders dat ze al heel lang wou hebben, amper gebruikt, en dat krijgt ze nu niet verkocht via Marktplaats
Eigenlijk best triest dat je als volwassen (?) altijd zoveel wil hebben. En het gaat om spullen en eten. Twee obsessies die beide niet goed voor haar zijn.
pi_220856134
quote:

[..]
Die echt werken voor hun centen. Ieuw, het idee alleen al.
pi_220856170
Joas van Jeanine bzzonder weer ontsnapt. Dat ze daar toch geen sloten op de deuren maken.
pi_220856203
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
Waarschijnlijk gaan ze alles zaterdagochtend kopen denk ik…
pi_220856217
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef Miepje77 het volgende:
Joas van Jeanine bzzonder weer ontsnapt. Dat ze daar toch geen sloten op de deuren maken.
Over de rug van deze jongen maakt ze haar content. Vind haar een onprettige manier van communiceren hebben, vooral naar Joas. En die pukkel, ik kan alleen maar naar die pukkel bij naar neus kijken.
pi_220856265
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:25 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Over de rug van deze jongen maakt ze haar content. Vind haar een onprettige manier van communiceren hebben, vooral naar Joas. En die pukkel, ik kan alleen maar naar die pukkel bij naar neus kijken.
Na lange tijd weer eens gekeken maar inderdaad. Triest.
Kan me voorstellen dat het een handvol is, maar veel liefde klinkt er niet in door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')