abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220858937
Mirthe wil graag een samenwerking met een automerk denk ik 🫣
pi_220858940
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:18 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Oh wow, ik denk dat ze het heeft weggehaald. Dat had ik graag willen zien. :X
Staat er nog hoor, misschien onder verborgen maar zie het nog staan de poster is Asma nog wat.. vast een fake account maar ja
pi_220858944
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Mirthe wil graag een samenwerking met een automerk denk ik 🫣
Net als de bakfiets, opeens wou ze die al en zijn ze duur.. wel naar Dubai enzo kunnen dan kan je ook een bakfiets halen maar moet gratis
pi_220858968
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:14 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik betwijfel dat. Binnen een week haalt ze iedereen door het slijk, de leid(st)ers, andere ouders, kinderen. Binnen no time ruzie.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat haar geduld met M nu al begint af te nemen en het "lopen-lezen-koken-spelen" teveel benoemt voor een kind van pak 'em beet 18 maanden. De hoeveelheid boeken en speelgoed geeft mij hartkloppingen (...).

Desalniettemin zie ik hetzelfde gebeuren als jij. Dion gaat heel wat pannetjes 5 sussen en wellicht al eerder dan de schoolperiode; bijvoorbeeld met buren want hieperdepiep zomer in de tuin.
pi_220858975
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:53 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik bedoelde ermee te zeggen dat haar geduld met M nu al begint af te nemen en het "lopen-lezen-koken-spelen" teveel benoemt voor een kind van pak 'em beet 18 maanden. De hoeveelheid boeken en speelgoed geeft mij hartkloppingen (...).

Desalniettemin zie ik hetzelfde gebeuren als jij. Dion gaat heel wat pannetjes 5 sussen en wellicht al eerder dan de schoolperiode; bijvoorbeeld met buren want hieperdepier zomer in de tuin.
En tegen die tijd kan ze weer zeuren dat ze zo vroeg op moet als Mijan naar school moet
pi_220858984
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En tegen die tijd kan ze weer zeuren dat ze zo vroeg op moet als Mijan naar school moet
En ze kan niets doen overdag want moet hem ook weer ophalen
pi_220858991
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als je net je kraamtijd uitkomt met een baby die slecht slaapt en iede te 2u een voeding nodig heeft is naar de winkel gaan misschien een uitje, omdat je blij bent dat het je gelukt is even het huis uit te gaan. Niet als je kind al 1,5 is...
Niet?

Genoeg thuiszittende moeders die dat leuk vinden hoor, even een rondje shoppen. Er zijn inderdaad ook heel veel andere dingen die je kunt doen, maar dagelijks naar de winkel met een peuter is wat mij betreft niet opeens heel raar.
pi_220858996
Ik blijf wat dat betreft nog steeds een Tamara fangirl. Ja, ik zie de minpunten ook en nee ik ga hierover niet in discussie. Veel spelen, ravotten, zwemmen in het open water, naar het zwembad, bij elkaar spelen met vriendjes, goed en met smaak eten en slapen (ook midden op de dag) is waar mijn hart een sprongetje van maakt. Punt.
pi_220859005
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:05 schreef Cattolica het volgende:
Ik blijf wat dat betreft nog steeds een Tamara fangirl. Ja, ik zie de minpunten ook en nee ik ga hierover niet in discussie. Veel spelen, ravotten, zwemmen in het open water, naar het zwembad, bij elkaar spelen met vriendjes, goed en met smaak eten en slapen (ook midden op de dag) is waar mijn hart een sprongetje van maakt. Punt.
Kinderen zijn idd altijd leuk bezig, en snap dat je dan nog honger hebt!
Daarbij pak ik zelf ook savond nog kwark met van alles erin !
pi_220859007
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:55 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ze heeft nog kindjes van 2 en 3, op die leeftijd at ik ook altijd rond 17:00 met ze, om 18;00 waren ze te moe om te eten.
Dan werd de maaltijd er niet gezelliger op.
Ik denk dat ieder van ons een eigen ritme daarin heeft, Tamara is alleen, heeft vele minden te voeden en zal ook een druk schema hebben met sporten en speelafspraakjes.
En sorry hoor, wat maakt het uit hoe laat iemand eet en of de kinderen om 20:30 nog een boterhammetje eten, ik snap het nut van deze discussie blijkbaar niet zo goed.
Het gaat niet alleen om een boterhammetje om 20:30 maar ook om borden spaghetti of een pizza. Daar vind ik ook wat van. Geef ze wat yoghurt misschien maar zoiets zwaars nog? Ja, ik vind dat wel raar..
pi_220859032
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En de speelafspraakjes, sporten met trainen en wedstrijden, discussies met een ontwikkelende brein, grote mond, niets lusten, niets willen en zich schamen voor HUN MOEDER.
pi_220859043
MCW
Staat om 01:15u weer koffers uit te ruimen. Want geen tijd gehad.. zij doet dit gewoon erom, ook dat wijntje nog even noemen.
Of je leeft gewoon ff een weekje uit die koffer totdat-ie leeg is, of je ruimt het op terwijl je de kinderen op bed legt, of je vraagt het aan Maudje of je doet het op de dagen dat je de Klaver niet hebt en niets instagramwaardigs te posten hebt (zoals afgelopen zondag en maandag want de stories sprongen van lievelingsstad Rotterdam op zaterdag naar dinsdag) maar waarschijnlijk is dit gewoon een verzonnen storie voor de controverse, die ze om 15:00 smiddags al fluisterend heeft opgenomen.

Net zoals over dat vreemdgaan van Tim, dropte ze dat in de podcast?

[ Bericht 0% gewijzigd door Fietsbel26 op 22-05-2026 08:29:52 ]
pi_220859121
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:07 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Kinderen zijn idd altijd leuk bezig, en snap dat je dan nog honger hebt!
Daarbij pak ik zelf ook savond nog kwark met van alles erin !
Ik was écht niet de beste moeder, maar vooral met eten en slapen hield ik me niet alleen maar aan de vaste en verplichte tijden van school en andere verplichtingen. Maar eten wanneer je honger of trek hebt en idem dito met rusten of slapen was daarbuiten de leidraad van mijn kinderen. Ligt natuurlijk ook aan de natuur van je kinderen, maar de mijne wisten ook geen misbruik te maken van de vrijheid die ik hun gaf. Dus autonoom zijn met orde, tucht en regelmaat 🤗.
pi_220859129
Over MCW: ik vind het nogal een bommetje wat ze dropt in dat stukje podcast. Zeker omdat Iris er nog half iets over MCW haar verschrikkelijke ervaring en dan "als het in mijn huwelijk zou gebeuren ".
Of dit is totaal uit context getrokken, of het is toch weer een schop richting JVP en Koen.
Iemand de podcast geluisterd?

En dan Judith. Ik heb het gevoel dat ze op haar kloten heeft gehad van de juf. Want als het zou gaan over iets positiefs over Bob dan zou ze het van de daken schreeuwen.
pi_220859137
quote:
Eens! En die het maar , grotendeels in je uppie, we kunnen overal wel wat van vinden en het zelf anders doen maar het zijn geen grote dingen.
Iedere moeder doet wat etenstijden betreft dat wat past binnen het gezin. Bij Tamara staan haar kinderen altijd op 1, ik vind het knap hoe ze het doet.
pi_220859145
Het is vrijdag, dus L is boos. Vlgs de planner van AM. Heerlijk die voorspelbare repeterende gedragingen en insta-posts. 🙄
pi_220859160
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:21 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Het staat onder haar smeerkaas post

Iemand zegt: eet jij ooit iets gezonds? Aan je huid te zien niet sjees. En daar gaat het verder
Eerst een volger die het opneemt, dan Sanneke die zegt schat bla bla bla
Dan geeft diegene aan dat Sanneke haar 7x gebeld heeft
Dan nog een berichtje ga je me nu dm’en etc
Sanneke kan dus niet tegen kritiek
Ze heeft onder haar post gedweild 🫣
pi_220859170
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:26 schreef WildeTuinen het volgende:
Over MCW: ik vind het nogal een bommetje wat ze dropt in dat stukje podcast. Zeker omdat Iris er nog half iets over MCW haar verschrikkelijke ervaring en dan "als het in mijn huwelijk zou gebeuren ".
Of dit is totaal uit context getrokken, of het is toch weer een schop richting JVP en Koen.
Iemand de podcast geluisterd?

En dan Judith. Ik heb het gevoel dat ze op haar kloten heeft gehad van de juf. Want als het zou gaan over iets positiefs over Bob dan zou ze het van de daken schreeuwen.
Ja, ze was heel kort over dat gesprek.

Judith haar geld account is bij mij in ieder geval ook weer verdwenen.
pi_220859175
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:00 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Niet?

Genoeg thuiszittende moeders die dat leuk vinden hoor, even een rondje shoppen. Er zijn inderdaad ook heel veel andere dingen die je kunt doen, maar dagelijks naar de winkel met een peuter is wat mij betreft niet opeens heel raar.
Nee, niet als dat je enige uitje is. En dat is bij Sanneke het geval. Tenzij Dion er is. Dan laat ze zich nog wel per auto vervoeren. Maar als het van haar moet afhangen dan gaat haar kind niks anders zien dan winkels. Hoe ik ook mijn best doe, ik zie dat in haar geval niet als uitje. Ja, een uitje voor haar.
pi_220859186
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:34 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze heeft onder haar post gedweild 🫣
Ja, ik zag het ook niet.

Maar 7x bellen en DMen. Waarom zou je je telefoonnummer openbaar zetten op instagram en waarom denkt een Sanneke dat ze dan kan gaan bellen. Ze heeft nogal tijd over voor iemand die claimt de hele dag een kind aan zich geplakt te hebben. Die hele post over die smeerkaas en haar reacties op mensen zegt ook zoveel. Helemaal de mensen die zeggen 'ik doe smeerkaas met plakjes augurk'. Dit moet je proeven, dit moet je kopen. Ik moet helemaal niks.
pi_220859199
De nieuwe reclame van joannvdherik voor dove is ook echt tenenkrommend zeg!
pi_220859205
quote:
Dit! Ja kinderen zijn in beeld maar mijns inziens beter in beeld dan menig ander kind
pi_220859234
Ik kom ook mijn plasje even doen.
Sanneke: nooit verwacht dat ik zou lezen dat Sanneke heeft gedweild!
Ik ging met mijn peuter ook regelmatig een boodschapje doen. Stukje lopen/loopfietsen, een nuttige (en daar gaat het imo bij Sanneke al mis) boodschap, daarna even langs de geitenwei of een speeltuintje. En daar zit het verschil. Sanneke gaat helemaal niet op stap voor M, maar voor zichzelf.

Avondeten gebeurt hier ook tussen 17:00 en 18:00 vanwege trainingen van de kinderen. Daarna nog eten en douchen worden ze echt niet gezellig van, en ik ook niet. Ik vraag me dan af als kinderen zo laat naar bed gaan, hoe laat zijn ze dan ‘s ochtends wakker? Of mogen ze dan autonoom uitslapen net als B en te laat op school komen?
pi_220859239
Niet Judith die zich wel/niet/wellicht/een beetje zorgen maakt in een volslagen vage post over financiële achtige dingen nu/vandaag/morgen/in de toekomst, maar wel net drie weken "de halve balkan" te hebben doorkruisd en alsnog enkele duizenden euro's te hebben weggeklapt voor een zogenaamd meest economisch voordelige vakantie en niet ver daarvoor een ski-tripje. Ik kan zo nog een paar accounts noemen waar ik eerst de vakantie(s) voorbij heb zien komen en nu in de financiële sores zitten, compleet met (half) zielige stories.

Disclaimer:
Mijn post gaat over fluflu's en "hun welbekende werkwijze" en niet over een willekeurig iemand in deze situatie. Van de top naar een dal kan razendsnel gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 22-05-2026 09:13:44 ]
pi_220859243
😂🤣 Judith heeft nog steeds niet door dat financieel adviseurtje spelen gewoon niet mag op insta... "ik snap het niet... ik doe niets wat niet mag" 🤦‍♂️ vriendin lees dan ook gewoon even de regels... omdat jij vind dat iets wel mag betekent niet dat de regels niet voor jou gelden!
Komt dit gewoon niet aan in haar autonome brein??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')