Toch vind ik het wel heftig dat je als ex zijnde zo ontzettend respectloos met je ex vrouw om gaat. Het hoeft niet brandschoon, maar ruim gewoon je zooi op.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:35 schreef Meke het volgende:
Ik zag gisteren ook een gesponsorde post van Tienvanwil, waarin ze haar zware, zware wisseldag omschreef, en dat ze dan altijd even goed wilde eten. Ze somde op wat ze allemaal moest doen: afscheid nemen van Wil, sporten, thuiskomen en alle troep van haar ex opruimen. En dan ging ze even een makkelijke maaltijd uit de vriezer eten om toch op kracht te komen.
Heeelemaal onvoorziene backlash in de comments omdat ze benoemde dat ze de troep van haar ex op moest ruimen
Ze zit nu al te zeiken dat we op tijd de ijsjes moeten halen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:21 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze alles zaterdagochtend kopen denk ik…
en dan janken dat alles is uitverkochtquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:21 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze alles zaterdagochtend kopen denk ik…
Ja met de postcodeloterijquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Die post van de buurman van Lotte is weg?
Ik volg haar niet maar was dat een samenwerking???
Daarom heb ik haar omtvolgd, vind die pukkel onsmakelijk om te zienquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:25 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Over de rug van deze jongen maakt ze haar content. Vind haar een onprettige manier van communiceren hebben, vooral naar Joas. En die pukkel, ik kan alleen maar naar die pukkel bij naar neus kijken.
Ik vind haar zo grof in de mond ookquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:25 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Over de rug van deze jongen maakt ze haar content. Vind haar een onprettige manier van communiceren hebben, vooral naar Joas. En die pukkel, ik kan alleen maar naar die pukkel bij naar neus kijken.
Dat was allemaal goed was het enige wat ze erover zeiquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het best opvallend dat Judith niks heeft gedeeld over het gesprek met Bob zijn juffen
Ik dacht al waar hebben jullie het over, heb ik het gewoon gemist.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:12 schreef Moppie1982 het volgende:
Die post van de buurman van Lotte is weg?
Ik volg haar niet maar was dat een samenwerking???
quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:33 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja dit gebeurd ook zoveel vaker dan je denkt. Dit is inderdaad de grootste risicogroep. Hoop dat veel mensen dit lezen en dat het daardoor voorkomen wordt. Goed dus dat je deze link deelt!
Iedereen denkt altijd dat overkomt mij niet, tot het hen wel overkomt.
Ook een kleine noot met kruiken: niet te warm vullen asjeblieft. Als je tieners/oudere kinderen in huis hebt die zelf hun kruik vullen: niet te warm. Laat het water afkoelen. Maximaal vullen tot 60°.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik dat echt schaamteloos vinden, discriminatie gebruiken voor een samenwerking misschien wel een verzonnen verhaal! Ziekquote:
Hahaha ik durfde dit nooit te zeggen hier, maar ik zie ook niks anders dan die pukkel/moedervlek(?) 🙈quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:25 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Maar er zal dus niet gezegd zijn dat hij briljant is, dan had ze het wel benoemd 😅quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:17 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat was allemaal goed was het enige wat ze erover zei
Ik dacht ook dat ze laatst deelde dat ze inmiddels zelf een tijdelijke woning heeft.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel heftig dat je als ex zijnde zo ontzettend respectloos met je ex vrouw om gaat. Het hoeft niet brandschoon, maar ruim gewoon je zooi op.
Ik vind haar zo onvriendelijk naar haar kinderen toe. Hoe ze bij Joas aan komt fietsen en hem dan aanspreektquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef Miepje77 het volgende:
Joas van Jeanine bzzonder weer ontsnapt. Dat ze daar toch geen sloten op de deuren maken.
De reclame van de kluis hoor ik dagelijks op de radio en dan moet ik telkens aan haar denken. En dat ik haar er daarna nooit meer heb over gehoord. #samenwerkingquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:20 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Mag ik dat echt schaamteloos vinden, discriminatie gebruiken voor een samenwerking misschien wel een verzonnen verhaal! Ziek
Vond ik ook toen van LiekeVM die haar overleden dochtertje gebruikte voor de Nederlandse kluis..
Sorry mijn mening hoor
Ik vond dat zo walgelijk sorry! Dat is gewoon over lijken gaanquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:28 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
De reclame van de kluis hoor ik dagelijks op de radio en dan moet ik telkens aan haar denken. En dat ik haar er daarna nooit meer heb over gehoord. #samenwerking
Ach de man van dbm reageert ook altijd 😂😂😂😂quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zie hem ook niet meer. Ik zag net een nieuwe over sieraden. Hij met z’n altijd en eeuwige grijns en hij reageert onder de post van Lotte. Waarom? Zij spreken elkaar toch?
Ik heb hier dus laatst met verbazing naar gekeken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:33 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke smeert met vier lagen der gezicht volledig dicht en nog een poedertje er overheen 😱😱
Ik vind dat zo raar. Zit je dan naast elkaar en reageer je dan?quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:43 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ach de man van dbm reageert ook altijd 😂😂😂😂
Ik denk dat ze vooral tijd besteedt aan het verstoppen van haar huid die overigens heel normaal is. Dus waarom ze die verstopt?🤷♀quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik heb hier dus laatst met verbazing naar gekeken.
Ik vind haar in veel dingen ‘vies’ en ‘onverzorgd’ maar op haar manier besteedt ze dan wel weer veel aandacht aan haar make-up (alleen wat mij betreft de verkeerde aandacht )
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar. Zit je dan naast elkaar en reageer je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |