Denk ik ook. En ik lees het bericht ook anders. Ik denk dat er veranderingen plaats gaan vinden op de school zelf.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:27 schreef Missinglink24 het volgende:
Denk eerder dat het gesprek normaal ging, en dat er dus niks te melden was over wonderkind Bob. Blijkt hij gewoon een normaal jongetje te zijn hee.
Dat doet ze nu dus bij de Action, dus win win he.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ipv weer geld uitgeven aan nutteloze zooi bij de Action had ze ook even aan dr 15.000 stapjes per dag kunnen werken, het is heerlijk weer om te wandelen!
Ja zij blinkt ook niet uit in het incasseren van kritiek. Ze zal wel woest zijn geweest.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Sanneke gaat wel ver om de poster vervolgens te gaan bellen en dan ook nog eens 7 keer, wat een koekwaus zeg!
Het gedrag van L. op vrijdagochtend is 'aangeleerd' door Annemarie. 'Ik wil bij mama blijven', komt door haar reacties op Lots gedrag. Ik denk dat Maarten dat zat is en ook nog in combinatie met het gefilm ervan. Maar dat zal hij wel niet mogen zeggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:30 schreef Missinglink24 het volgende:
Maarten is volgens mij gewoon helemaal klaar met kleine kinder dingen doen. Kreeg die 8 kinderen door zijn strot geduwd. Maargoed hij was er zelf bij.
Bij mijn staan reacties op ‘recents’ en dan is het de 6e reactie van asmareath.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:20 schreef papierentas het volgende:
[..]
Of ik de reacties nou op 'voor jou', 'meta verified' of 'meest recent' zet. Meer smaken heb ik niet. Deze reacties zie ik niet.
Ze zal dan wel heel autonoom afdwingen dat ze in het nieuwe woonland de medicijnen toegestuurd krijgt en ze daar onder behandeling komt bij een arts die overlegd met de NL artsen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:19 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Hoe gaat ze het dan doen met de prikken? Ik zie haar dit overigens wel een keer doen.
Waarom zou ze die uitkering kwijtraken? Het is geen ww, of bijstandsuitkeringquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:20 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Als ze emigreerde heeft ze haar uitkering niet meer neem ik aan, en ook met haar medicatie enz lijkt me dat wel ingewikkeld.
Daar zit wat in. Overweging maken mooie tuin of alleen een grasperk?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook maar kan het dan niet rijmen met het opknappen van de tuin 🤔
Ik zie het ook niet (bellen comment). Het enige wat ik van deze user zie is een reactie op koninklijkeeru die tegen Sanneke zegt "genieten!" en waarop zij antwoorden "lekker ongezond bedoelen jullie?"quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:37 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Bij mijn staan reacties op ‘recents’ en dan is het de 6e reactie van asmareath.
Als hij alléén dingen doet is Vrouw Filmer er niet bij om het vast te leggen hè?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:21 schreef Harper het volgende:
Maarten zegt dat Jet en Lot echt te zwaar worden voor de bakfiets en dat Lot maar eens moet gaan fietsen.
Ik zou zeggen: wat let je om met haar te gaan oefenen?
Want we zeggen dan wel dat Annemarie dat niet doet, maar Maarten doet ook weinig met de jongere kinderen, behalve ze naar scouting en paardrijden brengen.
Bij MG mogen de oudste 2 aanschuiven bij zijn hobby 'sleutelen' en barbecuen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:49 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt: hij onderneemt helemaal niks met hun alleen!
Valt er voor hem wat te verdienen dan? Een stone-spijkerbroek ofzo?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:09 schreef Cattolica het volgende:
Aha, Sam die vanmiddag met AM meegaat naar een samenwerking. Ik dacht al, wat is ie weer veelvuldig in het ouderlijk huis de laatste periode. Ik vraag me af, of ie per uur of dagdeel betaald wordt om z'n gezicht regelmatig te laten zien, alvorens de samenwerking te filmen.
Ze gaan naar die kook-artikelen-winkel, dus wellicht een nieuw schort, een dweil of iets dergelijks. Geen idee waar Sam zijn kook-hart harder van gaat kloppen 🥴. Voor de rest krijgt ie vast wel wat centjes. Althans hoop ik dat ie inmiddels wel zo slim is, om het niet meer gratis en voor niets te doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:24 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Valt er voor hem wat te verdienen dan? Een stone-spijkerbroek ofzo?
Ah, naar de kookwinkel. Komt goed uit, want S is nogal overtuigd van zijn kookkwaliteiten, gezien zijn attitude en precieze uitleg als hij aan het aanrecht van Huize Geerts staat. Heeft hij vast niet van zijn moeder met haar inspiratieloze kwakpotjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:28 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ze gaan naar die kook-artikelen-winkel, dus wellicht een nieuw schort, een dweil of iets dergelijks. Geen idee waar Sam zijn kook-hart harder van gaat kloppen 🥴. Voor de rest krijgt ie vast wel wat centjes. Althans hoop ik dat ie inmiddels wel zo slim is, om het niet meer gratis en voor niets te doen.
Heeft Sanneke haar 20 kratten vol met meuk nog weleens op Vinted gezet of is ze daar nog niet aan toe gekomen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoeveel spullen/kleding heeft Pascal wel niet? Ze blíj́ft aanvullen op Vinted?
Ze is in elk geval weer wezen shoppenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:07 schreef Mirp het volgende:
Zou Sanneke al lekker met M buiten aan het spelen zijn met zijn watertafel?
Nou ik wil net zeggen. Ze komen niks tekort in ieder geval, want anders blijft je niet doorgaan met kopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze is in elk geval weer wezen shoppen
Nee joh, dan neemt ze die vrouw er weer bij, kan ze er weer bovenop. Poly 2.0quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Mw die aangeeft dat ze niet bij Tim weg zou gaan als hij het met een ander zou doen 🤔 waarom gooi je dit online
Kopen kopen kopen. Ik vraag me af hoe zij door die winkels loopt ook. Elke dag dezelfde rondjes door de winkels. Ik ben woensdag wat winkels in geweest, maar ik ga niet gister en vandaag weer om dan weer wat te kopen. Koop wat je wil en klaar zou je denken. Het zijn de geluksmomentjes van haar dag ofzo. Wat een leven.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nou ik wil net zeggen. Ze komen niks tekort in ieder geval, want anders blijft je niet doorgaan met kopen.
En maar janken om tikkies. Ik hoop dat de mensen die haar tikkies betalen, ook haar stories zien. Deze vrouw is verre van zielig of armlastig.
Man man, wat een leven. En bedenk eens de dingen die ze kan doen met een kind van 18 maanden. Speeltuintje hier, zandbakje daar, even naar de geitjes en de hertjes en kijk eens, kleine eendjes en oh een vlinder etc. Zo simpel en overzichtelijk kan het zijn, ook als je autisme hebt (of juist dan).quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:25 schreef papierentas het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen. Ik vraag me af hoe zij door die winkels loopt ook. Elke dag dezelfde rondjes door de winkels. Ik ben woensdag wat winkels in geweest, maar ik ga niet gister en vandaag weer om dan weer wat te kopen. Koop wat je wil en klaar zou je denken. Het zijn de geluksmomentjes van haar dag ofzo. Wat een leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |