abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220853042
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220853048
Overigens komen onze glazenwassers uit Den Haag en witter dan dat zijn ze ook niet te krijgen. Ik had Joeri ook niet aangezien als iets wat niet-Nederlands is. Hoogstens een verre afstammeling van de VOC.
pi_220853060
Of zou Joeri toch deels Frans zijn? Vandaar de Bonjoeri?
pi_220853103
Sanneke naar de kermis en dan niet eens naar het prikkelarme uurtje? Of poffertjes halen weer weg?

AM heeft idd een wansmaak met die witte maillots. Hoe bedenk je dat voor een kind van vijf.
Maarja, hoeveel mag je verwachten van een vrouw die doodleuk op haar sloffels uit eten gaat.
pi_220853113
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Begin me echt te ergeren (trapje verder dan gewoon irritainment) aan dat Sanneke al het normale gedrag van mijan erg vind en alle fomme en gevaarlijke dingen "zijn schuld" vind.. kop hete thee bijna over hem heen want hij.... nee vrouw! Jij en je omgeving zorgen ervoor dat de optie er is dat hij het van de tafel kan trekken! Niet hij! Hij doet gewoon wat kinderen van zijn leeftijd doen!
Ik vind dit ook niet oké. Dit kan ontzettend gevaarlijk zijn.

Laat mensen hun thee desnoods met zo'n kindje pakken in de keuken met een slootje koud water erbij. Ongeluk zit echt in een klein hoekje en zo'n ongeluk wil je echt niet.

Ik vind dit met zo'n groep echt ontzettend onverantwoord dat blijkbaar niemand op hem let. Dat is hun allen aan te rekenen.
pi_220853155
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:22 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind dit ook niet oké. Dit kan ontzettend gevaarlijk zijn.

Laat mensen hun thee desnoods met zo'n kindje pakken in de keuken met een slootje koud water erbij. Ongeluk zit echt in een klein hoekje en zo'n ongeluk wil je echt niet.

Ik vind dit met zo'n groep echt ontzettend onverantwoord dat blijkbaar niemand op hem let. Dat is hun allen aan te rekenen.
Poeh ja, ik heb een paar maanden geleden een ongeluk gehad met hete thee en mijn jongste (2 jaar). Ik gooi er normaal altijd koud water bij maar zover was ik nog niet. Ik ben (en voel) me nog steeds zo schuldig, dat gun ik echt niemand.
Het is echt verschrikkelijk om dit mee te maken.

Uiteindelijk lijkt het allemaal mooi te helen, maar ik zie nog voor me hoe de vellen eraan hingen en mijn jongste aan het gillen was van de pijn.
pi_220853192
Ik vind de smaak van AM niet perse slecht. Maar ik ben Vrije school ouders gewend, vergeleken daarmee is de rest altijd smaakvoller 🤣
pi_220853222
Sanneke smeert met vier lagen der gezicht volledig dicht en nog een poedertje er overheen 😱😱
pi_220853369
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:27 schreef Lostit het volgende:

[..]
Poeh ja, ik heb een paar maanden geleden een ongeluk gehad met hete thee en mijn jongste (2 jaar). Ik gooi er normaal altijd koud water bij maar zover was ik nog niet. Ik ben (en voel) me nog steeds zo schuldig, dat gun ik echt niemand.

Uiteindelijk lijkt het allemaal mooi te helen, maar ik zie nog voor me hoe de vellen eraan hingen en mijn jongste aan het gillen was van de pijn.
Wat erg ook voor jouw kindje, helemaal als ze zo klein zijn. Als je alleen bent, is het nog een stuk lastiger denk ik met die grijpgrage handjes. Ik snap dat je jezelf schuldig kan voelen, maar dat is echt niet nodig. Jij hebt dit ook absoluut niet gewild.🫂

Fijn om te horen dat het gelukkig mee lijkt te vallen, maar het is niet niks. Lijkt me ook verschrikkelijk om als moeder mee te maken bij zo'n kleintje.

Ongeluk zit echt in een klein hoekje, daarom met zo'n grote groep volwassene snap ik niet dat je niet beter op zo'n kleintje let. Ik bedoel, je bent met meerdere mensen. Meerdere ogen die op kunnen letten.

Brandwonden zijn verschrikkelijk. Ik weet het uit eigen ervaring, mijn man is door een kruik als tiener in het brandwondencentrum terecht gekomen. Een brandwond kan zoveel schade aanrichten, ik vind dat daarvoor echt betere voorlichting mag worden gegeven.
pi_220853409
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:45 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Wat erg ook voor jouw kindje, helemaal als ze zo klein zijn. Als je alleen bent, is het nog een stuk lastiger denk ik met die grijpgrage handjes. Ik snap dat je jezelf schuldig kan voelen, maar dat is echt niet nodig. Jij hebt dit ook absoluut niet gewild.🫂

Fijn om te horen dat het gelukkig mee lijkt te vallen, maar het is niet niks. Lijkt me ook verschrikkelijk om als moeder mee te maken bij zo'n kleintje.

Ongeluk zit echt in een klein hoekje, daarom met zo'n grote groep volwassene snap ik niet dat je niet beter op zo'n kleintje let. Ik bedoel, je bent met meerdere mensen. Meerdere ogen die op kunnen letten.

Brandwonden zijn verschrikkelijk. Ik weet het uit eigen ervaring, mijn man is door een kruik als tiener in het brandwondencentrum terecht gekomen. Een brandwond kan zoveel schade aanrichten, ik vind dat daarvoor echt betere voorlichting mag worden gegeven.
Ja sommige dingen gebeuren echt in een split second, daarom moet je juist veeeeel voorzichtiger zijn dan je denkt. Ik had gelukkig niet zoveel water in mijn mok zitten (omdat er nog koud water bij moest) en het was dus echt maar 1 klots uit de mok, het viel niet eens om en toch zo zijn voetje verbrand.

Het stomme is dus eigenlijk nog wel wat ik mij super bewust ben van de gevaren, altijd koud water erbij doe en altijd zorg dat het buiten bereik van kinderen staat en dan 1x niet en dat gaat dan zo helemaal mis. Echt superkut.
pi_220853429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:50 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja sommige dingen gebeuren echt in een split second, daarom moet je juist veeeeel voorzichtiger zijn dan je denkt. Ik had gelukkig niet zoveel water in mijn mok zitten (omdat er nog koud water bij moest) en het was dus echt maar 1 klots uit de mok, het viel niet eens om en toch zo zijn voetje verbrand.

Het stomme is dus eigenlijk nog wel wat ik mij super bewust ben van de gevaren, altijd koud water erbij doe en altijd zorg dat het buiten bereik van kinderen staat en dan 1x niet en dat gaat dan zo helemaal mis. Echt superkut.
Ik wil net zeggen. Je doet het echt al ontzettend goed en je best om hierop te letten. Meer had je niet kunnen doen, en zeker niet in je eentje.
Gaat het nu een beetje met je kleintje? ❤️
pi_220853460
De verkoop van Natalie’s (vdlet) huis viel tegen, lagere prijs dan verwacht en nu ook nog opnieuw om de tafel omdat de keuring tegenviel.
pi_220853483
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
De verkoop van Natalie’s (vdlet) huis viel tegen, lagere prijs dan verwacht en nu ook nog opnieuw om de tafel omdat de keuring tegenviel.
Volgens mij is dat geen goed nieuws als een bouwtechnische keuring tegen valt, als er een flink bedrag afgaat. Dat gaat niet om een enkel raam dat rot is. Benieuwd wat daar dan uit is gekomen. 👀
pi_220853494
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:13 schreef Lostit het volgende:
Overigens komen onze glazenwassers uit Den Haag en witter dan dat zijn ze ook niet te krijgen. Ik had Joeri ook niet aangezien als iets wat niet-Nederlands is. Hoogstens een verre afstammeling van de VOC.
Ik heb zelfs in mijn stadse leven nooit een gekleurde glazenwasser gezien 🤔 ik vind het bijna een soort belediging naar glazenwassers omdat ze schijnbaar minder zijn dan joeri
pi_220853530
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:33 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke smeert met vier lagen der gezicht volledig dicht en nog een poedertje er overheen 😱😱
Ik vind dat ze wel mag stoppen met dat filmen, vind dat niet zo prettig om te zien iedere dag.
pi_220853588
Er zijn veel boeken in 1x uit het kastje van Debbie gehaald.

Nu heeft ze een sticker geplakt met ‘maximaal 2 boeken per bezoek’

Zou het helpen?
pi_220853595
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:50 schreef Lostit het volgende:

[..]

Maar dit is dus 100% wat ik bedoel! Ongeluk zit in een klein hoekje dus je hoeft je niet schuldig te voelen! Het is al kut genoeg dat ondanks hoe waakzaam je bent toch dingen gebeuren! Maar je zoekt wel de verantwoordelijkheid bij jezelf! Het is niet je kind zijn schuld omdat hij een boef is! Ik trek dat zo slecht bij Sanneke...
pi_220853600
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

Zou het helpen?
Maar als je de plaatjes vergelijkt staan de boeken die ze er laatst inzette nog in 😅🤷
pi_220853613
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

Zou het helpen?
Nee. Ik heb al jaren een minibieb en mijn ervaring is: zo min mogelijk regels hanteren. Zodra je (of iemand anders) boeken zet in de minibieb zijn ze niet meer van jou (of iemand anders). Erger je niet, verwonder je soms. Anders is het echt niet leuk.
pi_220853784
quote:

[..]

❤️
pi_220853798
Het leven van Milou O+
Wasjesdag en gekleurde sprinkles over je cappuccino, wat een leven.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220853802
En ik ben een podcast aan het luisteren waar ze het toevallig hebben over de potentiële gevaren van kinderen op social media gooien en ik wil steeds ‘hear hear’ naar ze gillen!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220853843
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:45 schreef Beertjeteddy het volgende:

Een brandwond kan zoveel schade aanrichten, ik vind dat daarvoor echt betere voorlichting mag worden gegeven.
Dit ^O^ . Mijn jongste lag met RSV op de kinderafdeling van een ziekenhuis waar ook een kinderbrandwondencentrum zit. Echt vreselijk om te zien.

En voor Sanneke, lees je even mee? Dat doe je vast namelijk wel. Je zoon zit namelijk in momenteel de grootste risicogroep voor brandwonden.
quote:
En nu gaan we het toch over hete thee hebben.

„In Nederland de belangrijkste oorzaak van brandwonden bij kleine kinderen – honderd tot honderdtwintig per jaar moeten ervoor naar het ziekenhuis. Het is de meest homogene groep die we zien. Ze zijn tussen de tien en achttien maanden oud, iets meer jongetjes dan meisjes. Ze kunnen zich opeens optrekken en dan krijgen ze dat kopje hete thee op tafel over zich heen.”
https://www.rkz.nl/leesti(...)er-bij-je-hete-thee/
pi_220853850
Ik die de story van Sanneke aan het bekijken was:

Wat leuk ze gaat iets doen met Mijan, middagje naar de kermis.

Paar seconde later was al mijn hoop verloren.

Want de poffertjeskraam staat er al en ik eet maar om de paar jaar poffertjes. Oh nee, paar maanden geleden nog en laatst ook nog een keer

MIJAN IS EEN SMIKKELBEER, SMIKKELBEER!

Wat een obsessie met eten heeft die vrouw, zo ongezond.
pi_220853864
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:53 schreef Kaatjepuk het volgende:

Want de poffertjeskraam staat er al en ik eet maar om de paar jaar poffertjes. Oh nee, paar maanden geleden nog en laatst ook nog een keer

Ik vind eten en drinken op de kermis altijd achterlijk duur😬. Zonde van mn geld. Alleen zwicht ik soms voor een oliebol😅
pi_220853873
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik vind eten en drinken op de kermis altijd achterlijk duur😬. Zonde van mn geld. Alleen zwicht ik soms voor een oliebol😅
Sanneke heeft geld genoeg, die let niet op de kleintjes.
pi_220853877
Heeft Sanneke na al die uitjes naar de Aldi nog niet ontdekt dat ze daar ook poffertjes hebben?
pi_220853890
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:55 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik wil net zeggen. Je doet het echt al ontzettend goed en je best om hierop te letten. Meer had je niet kunnen doen, en zeker niet in je eentje.
Gaat het nu een beetje met je kleintje? ❤️
Ja gelukkig wel! Ik geloof dat hij bijna twee weken een vetverband heeft gehad, we zijn heel goed begeleid door de huisarts en de assistentes. Dus om de andere dag langs om even te kijken en verband te wisselen enzo. Je ziet er nu bijna niks meer van, het is nog wel iets roder. En het was in januari gebeurd, ben benieuwd hoe het er over nog eens 4 maanden uitziet. De huid vernieuwd zich nog zo snel op deze leeftijd.
pi_220853898
Whaha voor de poffertjes naar de kermis. Prima dat dat je bijvangst is maar je gaat toch voor je kind erheen? Of niet natuurlijk
pi_220853901
die obsessie met eten van Sanneke is straks het enige dat ze aan haar kind heeft geleerd...triest
pi_220853903
Geen idee, maar ervaren Fransen racisme?
Lotte schrijft in een storie dat er veel gebeurd is onder de post over co-ouderschap, maar rept geen woord over wat er geschreven werd onder de post over de glazenwasser. Sneu mens.
Nog even en ik erger me meer aan haar dan aan Sanneke 😂
pi_220853913
quote:

[..]

Ach.. Wat ontzettend rot. Vriendin werkt bij de brandwonden stichting, het zit zo vaak in een klein hoekje. Hoe zwaar als je er zelf altijd erg in hebt en het dan nog misgaat. Sterkte voor allebei! 🫂
pi_220853917
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:00 schreef Mirp het volgende:
Heeft Sanneke na al die uitjes naar de Aldi nog niet ontdekt dat ze daar ook poffertjes hebben?
Maar dat is niet hetzelfde als versgebakken 🤪
pi_220853924
Maar meiden, jullie weten toch wel dat Mijan ook geen kermis-kind is? Hij vind daar niks aan hoor!
pi_220853930
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:10 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar dat is niet hetzelfde als versgebakken 🤪
Nee dat zal de smoes zijn haha.
pi_220853936
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:18 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik vind dat ze wel mag stoppen met dat filmen, vind dat niet zo prettig om te zien iedere dag.
Ik vind het ook onsmakelijk. Vraag mezelf af of zij ook haar handen grondig wast voordat ze er zo aan zit. En haar kwasten. Maar ik gok van niet...🤢
pi_220853941
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:05 schreef poohenzo het volgende:
die obsessie met eten van Sanneke is straks het enige dat ze aan haar kind heeft geleerd...triest
Laat ik het zo zeggen, met Sanneke haar obsessie met voeding snap ik dat ze er ontzettend anders uit is gaan zien als pak en beet 7-10 jaar terug.
pi_220853943
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:27 schreef Shuri het volgende:

[..]
Nee. Ik heb al jaren een minibieb en mijn ervaring is: zo min mogelijk regels hanteren. Zodra je (of iemand anders) boeken zet in de minibieb zijn ze niet meer van jou (of iemand anders). Erger je niet, verwonder je soms. Anders is het echt niet leuk.
Ik had er altijd een briefje ophangen dat ze wat over moesten laten voor de buren, maar toezicht was er niet dus dus iedereen kon doen waar hij of zij zin in had en ik vond dat ook prima.
pi_220854185
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Dit ^O^ . Mijn jongste lag met RSV op de kinderafdeling van een ziekenhuis waar ook een kinderbrandwondencentrum zit. Echt vreselijk om te zien.

En voor Sanneke, lees je even mee? Dat doe je vast namelijk wel. Je zoon zit namelijk in momenteel de grootste risicogroep voor brandwonden.
[..]
https://www.rkz.nl/leesti(...)er-bij-je-hete-thee/
Ja dit gebeurd ook zoveel vaker dan je denkt. Dit is inderdaad de grootste risicogroep. Hoop dat veel mensen dit lezen en dat het daardoor voorkomen wordt. Goed dus dat je deze link deelt!

Iedereen denkt altijd dat overkomt mij niet, tot het hen wel overkomt.

Ook een kleine noot met kruiken: niet te warm vullen asjeblieft. Als je tieners/oudere kinderen in huis hebt die zelf hun kruik vullen: niet te warm. Laat het water afkoelen. Maximaal vullen tot 60°.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:35:05 #40
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220854208
Ik zag gisteren ook een gesponsorde post van Tienvanwil, waarin ze haar zware, zware wisseldag omschreef, en dat ze dan altijd even goed wilde eten. Ze somde op wat ze allemaal moest doen: afscheid nemen van Wil, sporten, thuiskomen en alle troep van haar ex opruimen. En dan ging ze even een makkelijke maaltijd uit de vriezer eten om toch op kracht te komen.

Heeelemaal onvoorziene backlash in de comments omdat ze benoemde dat ze de troep van haar ex op moest ruimen _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220854459
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:13 schreef Mirp het volgende:

[..]
Nee dat zal de smoes zijn haha.
Dat is de smoes ook. Ze zegt dat ze daar verse poffertjes hebben en niet de kant en klare. Waarom ze verder naar de kermis gaat geen idee, want 2 weken geleden maakte Kon. Julianatoren geen indruk op haar binnenkind.
pi_220854501
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:14 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind het ook onsmakelijk. Vraag mezelf af of zij ook haar handen grondig wast voordat ze er zo aan zit. En haar kwasten. Maar ik gok van niet...🤢
Ze stopt haar vinger ook opnieuw in een potje nadat ze een deel op haar gezicht heeft gesmeerd.
pi_220854506
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:53 schreef Kaatjepuk het volgende:

Mijn thee ging haast over het scherm. Hardop gelachen om deze post _O-
pi_220854573
Mensen wilde de overal uitverkochte kopjes planner, maar waarom heeft zij er dan nog zo veel? Die hadden ook aan winkels kunnen leveren toch?
pi_220854588
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Koningsdag 11,50 per portie. Kon je flink wat van kopen🤣🤣
pi_220854593
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn thee ging haast over het scherm. Hardop gelachen om deze post _O-
Ik ook en zing het dan ook mee haha
pi_220854614
AM; zijn er meer mensen die stukjes ongeschilde banaan meenemen in een bakje? (Ik eet geen bananen) lijkt me heel onhandig met schillen, want het is een mini stukje.
Had die banaan nou maar iets om hem te beschermen zodat je er geen bakje omheen hoeft te doen 🤔
pi_220854627
@Die_van_verderop

Ik krijg geregeld te horen, je hebt een accent waar kom je vandaan? Is dat racisme?

Er zullen ongetwijfeld mensen racisme ervaren hier in Frankrijk. Over het algemeen zijn Fransen niet erg direct, dus wordt er met een omweg iets gezegd.

Het is vooral hier je er zelf mee omgaat, en dat geld overal. Sommige mensen voelen alles aan als racisme.

[ Bericht 14% gewijzigd door Maretakje op 21-05-2026 14:00:07 (Quote mislukt) ]
pi_220854637
I
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:02 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja gelukkig wel! Ik geloof dat hij bijna twee weken een vetverband heeft gehad, we zijn heel goed begeleid door de huisarts en de assistentes. Dus om de andere dag langs om even te kijken en verband te wisselen enzo. Je ziet er nu bijna niks meer van, het is nog wel iets roder. En het was in januari gebeurd, ben benieuwd hoe het er over nog eens 4 maanden uitziet. De huid vernieuwd zich nog zo snel op deze leeftijd.
Ik heb op volwassen leeftijd brandwonden gehad door thee (deels 2e graads) en dat is gewoon goed geheeld en zie je bijna niets meer van (Alleen ik zie het zelf alleen nog echt heel minimaal)
Beterschap voor de kleine!

En een tip: iemand laten overlezen als je brandwonden hebt. Kan ook telefonisch, scheelde zoveel in de pijn bij mij.
pi_220854643
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:28 schreef Maretakje het volgende:
Ik krijg geregeld te horen, je hebt een accent waar kom je vandaan? Is dat racisme?

Er zullen ongetwijfeld mensen racisme ervaren hier in Frankrijk. Over het algemeen zijn Fransen niet erg direct, dus wordt er met een omweg iets gezegd.

Het is vooral hier je er zelf mee omgaat, en dat geld overal. Sommige mensen voelen alles aan als racisme.
Ik vraag me ook nog steeds af waarom het vervelend is om voor glazenwasser aangezien te worden?

Misschien is het verkeerd gedacht van mij, of ben ik te naïef. Maar bij discriminatie denk ik aan iets negatiefs en vervelends en aangezien worden als glazenwasser vind ik niet negatief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')