Ik heb ooit een spreekbeurt van Henkjan Smits bijgewoond die het had over het hebben van de X-factor (hij gaf als voorbeeld Madonna; niet eens zo'n hele goede zangeres, maar heeft wel andere capaciteiten). Joan heeft die X-factor niet en het enige wat haar helpt (sorry not sorry) is de connectie met haar nichtjes Bella en Gigi Hadid (haar vader en hun moeder Yolanda Hadid zijn broer en zus). Ze is eens verhuisd naar New York, maar zelfs daar (dichter bij het vuur) kwam haar carrière niet van de grond. Ik vind haar ook een tikkeltje ordinair; jammer en vooral onnodig.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:43 schreef meesterinbreekster het volgende:
De nieuwe reclame van joannvdherik voor dove is ook echt tenenkrommend zeg!
Hoe vaak komen die ‘borden spaghetti of een pizza’ voor om 20.30?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om een boterhammetje om 20:30 maar ook om borden spaghetti of een pizza. Daar vind ik ook wat van. Geef ze wat yoghurt misschien maar zoiets zwaars nog? Ja, ik vind dat wel raar..
Ik zie gewoon een dreinende peuter, die op dinsdag (ofzo) ook aan haar vader geplakt wil blijven zitten en niet naar school. Ook vóór de beruchte meivakantie.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:31 schreef AnnArt het volgende:
Het is vrijdag, dus L is boos. Vlgs de planner van AM. Heerlijk die voorspelbare repeterende gedragingen en insta-posts. 🙄
Zou ze gaan emigreren? Kun je makkelijk overstappen op homeschooling, online werken kan ook vanuit buitenland, haar uitkering heeft ze, goedkoper wonen, weg uit het systeem vandaan. Maar wel in NL verzekerd blijven voor haar dure medicijnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:56 schreef AnnArt het volgende:
Ik denk ook dat Judith onder uit de zak heeft gekregen van de autonome juf. (Terecht zou dat zijn, vind ik.)
Enige kritiek laat Judith zich waarschijnlijk niet welgevallen. Ik vrees ook voor homescholing. Is Bob helemaal veroordeeld tot een bejaard leven en gaat alle aansluiting met leeftijdsgenoten mislopen.
Oh heerlijk, ik volg haar verder niet, dus leuk om te lezen dit.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:07 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb ooit een spreekbeurt van Henkjan Smits bijgewoond die het had over het hebben van de X-factor (hij gaf als voorbeeld Madonna; niet eens zo'n hele goede zangeres, maar heeft wel andere capaciteiten). Joan heeft die X-factor niet en het enige wat haar helpt (sorry not sorry) is de connectie met haar nichtjes Bella en Gigi Hadid (haar vader en hun moeder Yolanda Hadid zijn broer en zus). Ze is eens verhuisd naar New York, maar zelfs daar (dichter bij het vuur) kwam haar carrière niet van de grond. Ik vind haar ook een tikkeltje ordinair; jammer en vooral onnodig.
Heb ik vanmorgen ook gedaan op school. 15 minuten werk. Daarvoor nog naar de mondhygiënist geweest en nu weer op het werk! Ik wil een lintje💪🤣🤪quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:13 schreef popje het volgende:
Zo DBM heeft weer een uur geluizenpluisd, ze heeft toch weer wat meuk van de Action nodig hoor!
Hoe gaat ze het dan doen met de prikken? Ik zie haar dit overigens wel een keer doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:13 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Zou ze gaan emigreren? Kun je makkelijk overstappen op homeschooling, online werken kan ook vanuit buitenland, haar uitkering heeft ze, goedkoper wonen, weg uit het systeem vandaan. Maar wel in NL verzekerd blijven voor haar dure medicijnen.
Het lijkt mij stug dat een school er mee akkoord is dat ze B nog meer uit het ritme haalt door eerder op vakantie te gaan, weer een paar maanden buitenland enz. Of B doet het minder goed op school, doordat hij veel mist. En dat wil ze niet toegeven en autonome J gaat daarom wel haar eigen plan trekken.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:13 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Zou ze gaan emigreren? Kun je makkelijk overstappen op homeschooling, online werken kan ook vanuit buitenland, haar uitkering heeft ze, goedkoper wonen, weg uit het systeem vandaan. Maar wel in NL verzekerd blijven voor haar dure medicijnen.
Het lijkt mij stug dat een school er mee akkoord is dat ze B nog meer uit het ritme haalt door eerder op vakantie te gaan, weer een paar maanden buitenland enz. Of B doet het minder goed op school, doordat hij veel mist. En dat wil ze niet toegeven en autonome J gaat daarom wel haar eigen plan trekken.
Precies. En bijna niemand en hun moeder wordt doorgaans toch blij van een bak kwark met fruit voor het slapen gaan, na een volle en actieve dag. Gewoon comfortfood; een lekkere warm restje eten of een paar boterhammen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hoe vaak komen die ‘borden spaghetti of een pizza’ voor om 20.30?
Ik zag gisteren voor het eerst dat er nog spaghetti werd opgewarmd.
Het staat er echt! Heb er een screenshot vanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:41 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook niet.
Maar 7x bellen en DMen. Waarom zou je je telefoonnummer openbaar zetten op instagram en waarom denkt een Sanneke dat ze dan kan gaan bellen. Ze heeft nogal tijd over voor iemand die claimt de hele dag een kind aan zich geplakt te hebben. Die hele post over die smeerkaas en haar reacties op mensen zegt ook zoveel. Helemaal de mensen die zeggen 'ik doe smeerkaas met plakjes augurk'. Dit moet je proeven, dit moet je kopen. Ik moet helemaal niks.
Ik dacht dit ook maar kan het dan niet rijmen met het opknappen van de tuin 🤔quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:13 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Met haar frozen trommel 😂quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:13 schreef popje het volgende:
Zo DBM heeft weer een uur geluizenpluisd, ze heeft toch weer wat meuk van de Action nodig hoor!
Geen idee hoe laat haar kinderen wakker zijn, maar volgens mij zijn zij altijd gewoon op tijd de deur uit en op school. Misschien een uitzondering daargelaten, maar goed ik heb me laatst ook verslapen (man was naar kantoor en is dan al om 6.30u de deur uit) en waren die van mij ook te laat op school, kan een keer gebeuren. Maar Tamara haar kinderen zijn dus volgens mij altijd gewoon op tijd.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:53 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik kom ook mijn plasje even doen.
Sanneke: nooit verwacht dat ik zou lezen dat Sanneke heeft gedweild!
Ik ging met mijn peuter ook regelmatig een boodschapje doen. Stukje lopen/loopfietsen, een nuttige (en daar gaat het imo bij Sanneke al mis) boodschap, daarna even langs de geitenwei of een speeltuintje. En daar zit het verschil. Sanneke gaat helemaal niet op stap voor M, maar voor zichzelf.
Avondeten gebeurt hier ook tussen 17:00 en 18:00 vanwege trainingen van de kinderen. Daarna nog eten en douchen worden ze echt niet gezellig van, en ik ook niet. Ik vraag me dan af als kinderen zo laat naar bed gaan, hoe laat zijn ze dan ‘s ochtends wakker? Of mogen ze dan autonoom uitslapen net als B en te laat op school komen?
🎖🏅quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:19 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen ook gedaan op school. 15 minuten werk. Daarvoor nog naar de mondhygiënist geweest en nu weer op het werk! Ik wil een lintje💪🤣🤪
🎗 here you go!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:19 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen ook gedaan op school. 15 minuten werk. Daarvoor nog naar de mondhygiënist geweest en nu weer op het werk! Ik wil een lintje💪🤣🤪
Precies dit. Daar waar AM als een Duracel konijn "het land" rondgaat, ziet Maarten er voor mij steeds meer uitgecheckt en uitgeblust uit. AM loopt op haar pannetje 5 tandvlees, maar Maarten en zijn 4-dagen per week thuiswerken als IT-nog-wat-medewerker-koffie-drinken-met-AM-en-zijn-dagelijkse-vaste-klusjes mag inderdaad wel actiever zijn dan de elke ochtend verplichte knuffel voor Instagram en het aantrekken van L haar schoenen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:21 schreef Harper het volgende:
Maarten zegt dat Jet en Lot echt te zwaar worden voor de bakfiets en dat Lot maar eens moet gaan fietsen.
Ik zou zeggen: wat let je om met haar te gaan oefenen?
Want we zeggen dan wel dat Annemarie dat niet doet, maar Maarten doet ook weinig met de jongere kinderen, behalve ze naar scouting en paardrijden brengen.
Ow ja ik geloof je wel hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Het staat er echt! Heb er een screenshot van
Hoe plaatst ik dat hier 😂
Denk dat haar zoon ook nog niet klaar is... groep 5 op je loopfietsje en hello kitty vestje... 🤔quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:25 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Met haar frozen trommel 😂
En ze is niet klaar voor groep 5, deze meid is echt nog een meisje hoor
Precies dit zie ik ook. Tamara werkt met een militaire precisie en heeft een engelengeduld met een sterke grens; tot hier en niet verder.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat haar kinderen wakker zijn, maar volgens mij zijn zij altijd gewoon op tijd de deur uit en op school. Misschien een uitzondering daargelaten, maar goed ik heb me laatst ook verslapen (man was naar kantoor en is dan al om 6.30u de deur uit) en waren die van mij ook te laat op school, kan een keer gebeuren. Maar Tamara haar kinderen zijn dus volgens mij altijd gewoon op tijd.
Ja, en de aanschaf van een thuisbatterij, 'op lening met geen rente dus dan kost het niks'. Een lening kost hoe dan ook geld, want het moet toch afbetaald worden, met of zonder rente. Ze doet echt of ze goed omgaat met geld, maar ik zie het niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook maar kan het dan niet rijmen met het opknappen van de tuin 🤔
Ze heeft volgens mij (ook) een uitkering vanuit een, ooit zelf afgesloten, arbeidsongeschikheidsverzekering. En met een WAO kun je toch ook in het buitenland wonen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:20 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Als ze emigreerde heeft ze haar uitkering niet meer neem ik aan, en ook met haar medicatie enz lijkt me dat wel ingewikkeld.
Omdat zij het huis wil gaan onderverhuren wanneer zij en B in het buitenland wonen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook maar kan het dan niet rijmen met het opknappen van de tuin 🤔
Ik heb de Dove reclame nog niet gezien, maar dit klinkt als een Lotte voor de Postcodeloterij en een Joerie die door de buurman wordt aangezien als een glazenwasser. Oftewel rage-bait of ter zogenaamde herkenning.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:19 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Oh heerlijk, ik volg haar verder niet, dus leuk om te lezen dit.
Wel heel triest dat ze zo'n last heeft van haar embarrassing strong body odour🥀
Ja nu je het zegt: hij onderneemt helemaal niks met hun alleen!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:21 schreef Harper het volgende:
Maarten zegt dat Jet en Lot echt te zwaar worden voor de bakfiets en dat Lot maar eens moet gaan fietsen.
Ik zou zeggen: wat let je om met haar te gaan oefenen?
Want we zeggen dan wel dat Annemarie dat niet doet, maar Maarten doet ook weinig met de jongere kinderen, behalve ze naar scouting en paardrijden brengen.
Dat kan idd 🤔 we gaan het zien!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:42 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Omdat zij het huis wil gaan onderverhuren wanneer zij en B in het buitenland wonen?
Even voor mijn beelvorming, want heb het niet gezien. Sanneke plaatste die smeerkaas reclame, iemand reageerde daarop over haar huid, woorden heen en weer en toen postte die persoon hun telefoonnummer, Sanneke heeft 7x geprobeerd te bellen en toen uiteindelijk ook een DM gestuurd?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Het staat er echt! Heb er een screenshot van
Hoe plaatst ik dat hier 😂
Sanneke gaat wel ver om de poster vervolgens te gaan bellen en dan ook nog eens 7 keer, wat een koekwaus zeg!quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Er is een beetje ruzie onder Sanneke dr post, en Sanneke stalkt diegene nu 😂😂
Ipv weer geld uitgeven aan nutteloze zooi bij de Action had ze ook even aan dr 15.000 stapjes per dag kunnen werken, het is heerlijk weer om te wandelen!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:13 schreef popje het volgende:
Sanneke gaat wel ver om de poster vervolgens te gaan bellen en dan ook nog eens 7 keer, wat een koekwaus zeg!quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:40 schreef Moppie1982 het volgende:
Er is een beetje ruzie onder Sanneke dr post, en Sanneke stalkt diegene nu 😂😂
Ik heb het net nog zien staan hoor, even naar beneden scrollen bij de opmerkingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:18 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Oh wow, ik denk dat ze het heeft weggehaald. Dat had ik graag willen zien.
Ja maar over 2 uurtjes is het te warm en kan je dat als smoes gebruiken ✌️quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ipv weer geld uitgeven aan nutteloze zooi bij de Action had ze ook even aan dr 15.000 stapjes per dag kunnen werken, het is heerlijk weer om te wandelen!
Of ik de reacties nou op 'voor jou', 'meta verified' of 'meest recent' zet. Meer smaken heb ik niet. Deze reacties zie ik niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:15 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Sanneke gaat wel ver om de poster vervolgens te gaan bellen en dan ook nog eens 7 keer, wat een koekwaus zeg!
[..]
Ik heb het net nog zien staan hoor, even naar beneden scrollen bij de opmerkingen.
Jep!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:03 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Even voor mijn beelvorming, want heb het niet gezien. Sanneke plaatste die smeerkaas reclame, iemand reageerde daarop over haar huid, woorden heen en weer en toen postte die persoon hun telefoonnummer, Sanneke heeft 7x geprobeerd te bellen en toen uiteindelijk ook een DM gestuurd?
Ja zie je het staat er! Ben je toch niet goed!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:15 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Sanneke gaat wel ver om de poster vervolgens te gaan bellen en dan ook nog eens 7 keer, wat een koekwaus zeg!
[..]
Ik heb het net nog zien staan hoor, even naar beneden scrollen bij de opmerkingen.
Ja maar ze is zo stoer hequote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even flinke disclaimer.. ik kom officieel uit de grote stad en ken luilakken alleen sinds ik in the middle of nowhere woon op het platteland... en hier doen pubers het van 16 tot echt max 20... dus voor mij heel raar dat AM gaat luilakken 🤔 is het normaal in andere streken dat 50+ers mee doen??
Idem... zat bijna te denken dat ik misschien geblokt ben door de poster 🤔quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:20 schreef papierentas het volgende:
[..]
Of ik de reacties nou op 'voor jou', 'meta verified' of 'meest recent' zet. Meer smaken heb ik niet. Deze reacties zie ik niet.
Bij ons was het ook een puber ding, en niet met motoren maar met aanbellen en toiletpapier gooien tegen de huizen en niet met oma’squote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even flinke disclaimer.. ik kom officieel uit de grote stad en ken luilakken alleen sinds ik in the middle of nowhere woon op het platteland... en hier doen pubers het van 16 tot echt max 20... dus voor mij heel raar dat AM gaat luilakken 🤔 is het normaal in andere streken dat 50+ers mee doen??
Dan zal ze naar het buitenland moeten. B. is al op school geweest, dan is een vrijstelling moeilijk/niet te krijgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:56 schreef AnnArt het volgende:
Ik denk ook dat Judith onder uit de zak heeft gekregen van de autonome juf. (Terecht zou dat zijn, vind ik.)
Enige kritiek laat Judith zich waarschijnlijk niet welgevallen. Ik vrees ook voor homescholing. Is Bob helemaal veroordeeld tot een bejaard leven en gaat alle aansluiting met leeftijdsgenoten mislopen.
Zou hij niet zo onder de plak zitten dat zij dat niet toestaat? Wat schandalig zou zijn uiteraard, maar dat gezin is vrij bijzonder.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:49 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt: hij onderneemt helemaal niks met hun alleen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |