SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdient net als Ueda complimenten voor wat hij geleverd heeft met zijn gebrekkige vaardigheden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellenreuther is geen waardige eerste goalie voor Feyenoord, maar termen als Duitse mongool gaat wel een beetje ver. De beste man heeft gewoon een groot aandeel gehad in het behalen van de titel en ook in de bekerfinale die hij speelde was hij gewoon belangrijk.
Natuurlijk heeft hij zijn ietwat idiote acties maar daartegenover staat wel gewoon dat hij meermaals belangrijk geweest is en zijn waarde bewezen heeft. Wordt echt te ver naar beneden gehaald her en der.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Timon in de spits lijkt mij geen goed idee nee.
Juist in dat machtsspel blijkt hij wel een hele sterke speler. Als hij echt binnengehaald wordt, lijkt hij bij uitstek de man om deze veranderingen te forceren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:46 schreef RamboDirk het volgende:
De aanstelling van Eenhoorn voelt voor mij als een keuze tussen: bestuurlijke modernisering, of het vasthouden aan traditionele Feyenoord-dynamiek.
Sportief en organisatorisch is hij waarschijnlijk een upgrade. Zijn trackrecord bij AZ past bij wat Feyenoord nodig heeft om structureel topclub te blijven.
Maar juist omdat hij sterk, zelfstandig en uitgesproken is, legt zijn komst ook de bestuurlijke spanningen binnen Feyenoord bloot. Als de club hem volledig mandateert, kan hij Feyenoord structureel sterker maken. Gebeurt dat halfslachtig, dan wordt het snel een intern machtsspel. De toekomst zal het uitwijzen.
Hij is ook niet iemand die een geschiedenis heeft met snel ergens weggaan vanwege een conflict. Waarschijnlijk is dit ook de lastigste positie in zijn carrière, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ie de club naar zijn hand kan zetten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Juist in dat machtsspel blijkt hij wel een hele sterke speler. Als hij echt binnengehaald wordt, lijkt hij bij uitstek de man om deze veranderingen te forceren.
Absoluut veel vertrouwen in.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is ook niet iemand die een geschiedenis heeft met snel ergens weggaan vanwege een conflict. Waarschijnlijk is dit ook de lastigste positie in zijn carrière, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ie de club naar zijn hand kan zetten.
Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt ben je die structurele plek in de top 3 nooit kwijtgeraakt. Het doel moet vooral zijn om het sportieve gat met PSV en het financiële gat met Ajax te dichten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Absoluut veel vertrouwen in.
M.I. moet je onder hem definitief je structurele plek in de top 3 weer vaststellen en je zeer regelmatig melden in de titelstrijd.
Daarvoor had de schep in de grond gemoeten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt ben je die structurele plek in de top 3 nooit kwijtgeraakt. Het doel moet vooral zijn om het sportieve gat met PSV en het financiële gat met Ajax te dichten.
Hoe staan die er überhaupt voor vergeleken met ons? Er is krankzinnig veel geld binnengekomen wat jaren geleden maar ook heel veel uitgegeven aan brandhout.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt ben je die structurele plek in de top 3 nooit kwijtgeraakt. Het doel moet vooral zijn om het sportieve gat met PSV en het financiële gat met Ajax te dichten.
Ze hebben nog steeds een veel hogere basisbegroting (dus uitgezonderd Europese inkomsten), ¤170 miljoen vs ¤130 miljoen. Bovendien hebben ze de afgelopen 2 zomers (waarvan 1 na een dramatisch seizoen) nog voor in totaal ¤170 miljoen verkocht (tegenover ¤190 miljoen bij ons).quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe staan die er überhaupt voor vergeleken met ons? Er is krankzinnig veel geld binnengekomen wat jaren geleden maar ook heel veel uitgegeven aan brandhout.
Ajax, neemt wel structureel inkomsten uit Europees voetbal mee in de begroting. Voorheen maakte Ajax het zelf zo bont door op Champions League te begroten. Die 170 miljoen is inclusief Champions League. Vorig jaar lag dat op 140/150 zonder Champions League.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds een veel hogere basisbegroting (dus uitgezonderd Europese inkomsten), ¤170 miljoen vs ¤130 miljoen. Bovendien hebben ze de afgelopen 2 zomers (waarvan 1 na een dramatisch seizoen) nog voor in totaal ¤170 miljoen verkocht (tegenover ¤190 miljoen bij ons).
Ze hebben wel moeten krimpen in hun spelersbudget vergeleken met 3 jaar terug, maar toen was het meer dan 2x zo groot als bij ons.
Betreft top 3: ja, maar je hebt vaak meer naar beneden dan naar boven moeten kijken. Uiteindelijk komt het dit jaar goed, maar dat je moet vrezen voor NEC en Twente is al gênant genoeg.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord begroot ook Europees voetbal, maar eerder ongeveer op EL niveau.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax, neemt wel structureel inkomsten uit Europees voetbal mee in de begroting. Voorheen maakte Ajax het zelf zo bont door op Champions League te begroten. Die 170 miljoen is inclusief Champions League. Vorig jaar lag dat op 140/150 zonder Champions League.
Er is ook veel aan de stadioninkomsten te doen zonder schop in de grond. Daar is die éénwording voor bedoeld.quote:Die is overigens hoger dan Feyenoord met Champions League en de reden daarvoor brengt ons weer bij de schep in de grond.
Onder de streep ga je in de kuip nooit boven Ajax uitkomen.
Jij hebt ook chatgpt ontdekt. Leuk man.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:46 schreef RamboDirk het volgende:
De aanstelling van Eenhoorn voelt voor mij als een keuze tussen: bestuurlijke modernisering, of het vasthouden aan traditionele Feyenoord-dynamiek.
Sportief en organisatorisch is hij waarschijnlijk een upgrade. Zijn trackrecord bij AZ past bij wat Feyenoord nodig heeft om structureel topclub te blijven.
Maar juist omdat hij sterk, zelfstandig en uitgesproken is, legt zijn komst ook de bestuurlijke spanningen binnen Feyenoord bloot. Als de club hem volledig mandateert, kan hij Feyenoord structureel sterker maken. Gebeurt dat halfslachtig, dan wordt het snel een intern machtsspel. De toekomst zal het uitwijzen.
Poeh he, in drie jaar en 23 Europese wedstrijden heeft meneer twee keer een intikkertje gemaakt, mag het?quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij scoort alleen tegen echte kanonnen als Benfica, Bayern en Brazilië.
Dat is dus rond.quote:Devy Rigaux (38) wordt de nieuwe technisch directeur van Feyenoord. De huidige directeur sport van Club Brugge bevestigde dat nadat de Belgische club donderdag kampioen werd.
In eerste instantie vrij positief hierover. Club Brugge doet het al jaren vrij aardig/best goed in Europa.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is dus rond.
Hopelijk tegelijk met Eenhoorn presentatie volgende week.
Eens.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:43 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
In eerste instantie vrij positief hierover. Club Brugge doet het al jaren vrij aardig/best goed in Europa.
Zal niet alleen aan hem liggen natuurlijk, maar wel iemand met ervaring op dat vlak dus.
Blij mee.quote:
JAAAAAAAAquote:
Ajax voorbij, op alle fronten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
JAAAAAAAA
Dan is straks toch alles wel heel snel geregeld. Een echt goede AD en een veelbelovende TD. En dat voor de zomer nog.
Hij werd verguisd door de Nederlandse pers, die het maar een rare vogel vonden. Types als Derksen. Die data ideeën uit het Honkbal kunnen nooit werken in de voetbalwereld.quote:"I had a breakfast meeting with Billy at the MLB Spring Training and told him that a football club had shown interest in me. He asked me to consider him if I got the job. I flew to America with the club president to meet Beane and he agreed to consult for AZ. He later became a minority stakeholder."
Met eindelijk weer een losse TD/AD, een bewezen succesvolle AD met een heel groot draagvlak, en een zeer talentvolle TD, maar ook met de eenwording met het stadion, het oprotten van SinterSjaak en (waarschijnlijk ook) CharlaToon zet je in ieder geval wel hele goede stappen, zeker gezien ook de Zilvervloot vol CL miljoenen weer binnenvaart.quote:
Ik bemerk dat ik sinds het walgelijke post-Slot-tijdperk niet meer zo positief ben geweest over de toekomst van de club.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met eindelijk weer een losse TD/AD, een bewezen succesvolle AD met een heel groot draagvlak, en een zeer talentvolle TD, maar ook met de eenwording met het stadion, het oprotten van SinterSjaak en (waarschijnlijk ook) CharlaToon zet je in ieder geval wel hele goede stappen, zeker gezien ook de Zilvervloot vol CL miljoenen weer binnenvaart.
Eén goede transferzomer, waarbij je miljoenenverdieners als Ivan de Verschrikkelijke, meisje Stengs, Zerrouki en Bijlow kunt slijten en hopelijk ook nog wat prutsers kunt dumpen bij een G-team (Lotomba etc) en hopelijk een paar mooie versterkingen kunt binnenhalen, en de wereld ziet er al heel anders uit.
Eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik bemerk dat ik sinds het walgelijke post-Slot-tijdperk niet meer zo positief ben geweest over de toekomst van de club.
Als het deze zomer niet gebeurd dan gebeurd het wel in oktober, daar ben ik van overtuigd met sterke leiders als Eenhoorn en Rigaux.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als ze van Persie niet eruit tyfen wordt het gewoon helemaal niks natuurlijk.
Eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
JAAAAAAAA
Dan is straks toch alles wel heel snel geregeld. Een echt goede AD en een veelbelovende TD. En dat voor de zomer nog.
Dat zei men ook over Gio na zeven verloren wedstrijden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als ze van Persie niet eruit tyfen wordt het gewoon helemaal niks natuurlijk.
Dan zal toch in ieder geval de fitheid van de selectie doorgelicht moeten worden. Het is echt bizar zwakzinnig hoeveel blessures we al 2 jaar hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat zei men ook over Gio na zeven verloren wedstrijden.
Ik ben absoluut geen fan van Persie als trainer, maar hij heeft ook echt met een gemankeerde compleet onfitte selectie moeten werken.
De man heeft van een baggerspits als Ueda iets kunnen maken.
Wie weet hoe het volgend jaar loopt.
De announce is al een paar uur oud en RvP zit er nog.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Eens.
iemand met ervaring in het vak van AD, iemand met ervaring in het vak van TD, 2 gescheiden personen in AD en TD.. ze maken stappen - nu nog een trainer met ervaring
Je moet er überhaupt vanuit gaan dat er wel een seizoen en 2 transferperiodes overheen gaan om de nieuwe richting een beetje vorm te geven. Ik haat het woord tussenjaar, maar dat is hier wel een beetje van toepassing.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als het deze zomer niet gebeurd dan gebeurd het wel in oktober, daar ben ik van overtuigd met sterke leiders als Eenhoorn en Rigaux.
Maar mocht Pers pas in oktober het veld ruimen spelen we wel alweer een verloren seizoen natuurlijk.
Maar in ieder geval is de aanstelling van Eenhoorn en later Rigaux enorm hoopgevend.
Eens. Daarom lig ik niet direct wakker van RvP. Kan een nieuwe trainer instromen als het een beetje staat. Scheelt weer in je afkoopsom.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Je moet er überhaupt vanuit gaan dat er wel een seizoen en 2 transferperiodes overheen gaan om de nieuwe richting een beetje vorm te geven. Ik haat het woord tussenjaar, maar dat is hier wel een beetje van toepassing.
Wil niet zeggen dat je niet direct successen kan boeken of veranderingen kan zien. Oh Arne had ook een jaar nodig (nieuwe spelers erin, meuk laten afvloeien) maar die haalde toch de Conference League finale en je zag direct impact qua spel. Ook qua transfers en nieuwe spelers zag je toen een ander Feyenoord.
Wel realistisch inderdaad. Aan de andere kant werden we de laatste 2 keer kampioen net nadat er een hele lading nieuwe spelers moesten worden ingepast meen ik mij te herinneren.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Je moet er überhaupt vanuit gaan dat er wel een seizoen en 2 transferperiodes overheen gaan om de nieuwe richting een beetje vorm te geven. Ik haat het woord tussenjaar, maar dat is hier wel een beetje van toepassing.
Wil niet zeggen dat je niet direct successen kan boeken of veranderingen kan zien. Oh Arne had ook een jaar nodig (nieuwe spelers erin, meuk laten afvloeien) maar die haalde toch de Conference League finale en je zag direct impact qua spel. Ook qua transfers en nieuwe spelers zag je toen een ander Feyenoord.
Het gaat me niet eens om succes te halen, maar hoe moet een speler nu beter worden als er totale chaos is. Visie, discipline, spelinzicht en kracht. Daarom heb je nu al bekwame staf nodig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon niet Arnesen eruit kunnen pleuren dus dat verhaal was sowieso ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.
En zie vandaag, tja.
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon niet Arnesen eruit kunnen pleuren dus dat verhaal was sowieso ongeloofwaardig.
Even tijd geven om zijn kantoor in te richten.quote:
Ze hadden vorig jaar zomer toch al interesse in hem? En toen was die pas een jaar Technisch Directeur. Alhoewel hij dat officieel niet eens in zijn eentje was.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.
En zie vandaag, tja.
"Met Dévy Rigaux halen we een van de meest geprezen technisch beleidsbepalers in het Europese voetbal", zegt Toon van Bodegom, voorzitter van de raad van commissarissen bij Feyenoord.quote:
Dat is ook zo gebeurdquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Even tijd geven om zijn kantoor in te richten.
Rigaux niet kennenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
"Met Dévy Rigaux halen we een van de meest geprezen technisch beleidsbepalers in het Europese voetbal", zegt Toon van Bodegom, voorzitter van de raad van commissarissen bij Feyenoord.
Wie denkt ook dat hij tot een maand geleden nog nooit gehoord had van de belgische Marijn Beuker.
Hij is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de aankoop van Forbs. Ik kan me niet voorstellen dat je enthousiast bent.quote:
Die Forbs die nu een marktwaarde heeft van 3x de prijs waarvoor jullie hem vorig jaar hebben verkocht? Die Forbs die nu international is?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
"Met Dévy Rigaux halen we een van de meest geprezen technisch beleidsbepalers in het Europese voetbal", zegt Toon van Bodegom, voorzitter van de raad van commissarissen bij Feyenoord.
Wie denkt ook dat hij tot een maand geleden nog nooit gehoord had van de belgische Marijn Beuker.
Dus eigenlijk zeg je dat jij er geen kijk op hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die Forbs die nu een marktwaarde heeft van 3x de prijs waarvoor jullie hem vorig jaar hebben verkocht? Die Forbs die nu international is?
Ok man. Ajax én jij gelijk, Brugge de jackpot. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat jij er geen kijk op hebt
Nee, zo werkt het natuurlijk niet. Je kunt niet eerst luidkeels verkondigen dat Forbs een waardeloze voetballer is en vervolgens zijn aankoop gebruiken als bewijs dat je technisch directeur ineens verstand van zaken heeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ok man. Ajax én jij gelijk, Brugge de jackpot. Iedereen blij.
Ofzo..
Ongeloofwaardigheid, daar heeftquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het natuurlijk niet. Je kunt niet eerst luidkeels verkondigen dat Forbs een waardeloze voetballer is en vervolgens zijn aankoop gebruiken als bewijs dat je technisch directeur ineens verstand van zaken heeft.
Dit is ongeloofwaardig.
Ben wel consequent in ieder geval. Je kan me niet half jaar achtervolgen om vervolgens dit uit te kramen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ongeloofwaardigheid, daar heeftWotte
gelukkig niet zo'n last van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |