abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220846272


PROGRAMMA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEDRAGSREGELS IN DIT TOPIC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220846275
Laatste post van niveau

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wellenreuther is geen waardige eerste goalie voor Feyenoord, maar termen als Duitse mongool gaat wel een beetje ver. De beste man heeft gewoon een groot aandeel gehad in het behalen van de titel en ook in de bekerfinale die hij speelde was hij gewoon belangrijk.

Natuurlijk heeft hij zijn ietwat idiote acties maar daartegenover staat wel gewoon dat hij meermaals belangrijk geweest is en zijn waarde bewezen heeft. Wordt echt te ver naar beneden gehaald her en der.
Verdient net als Ueda complimenten voor wat hij geleverd heeft met zijn gebrekkige vaardigheden.

Wellenreuther nog veel meer dan Ueda trouwens. Stond er altijd als tweede in de rij. Waaronder tegen ajax en in andere topwedstrijden. Dat kan je van Ueda die alleen intikkertjes maakt tegen de lamme en blinde niet zeggen.

Wellenreuther is absoluut onwaardig als eerste keeper voor het niveau dat Feyenoord dient te ambiëren. Kan wel aanblijven als tweede keeper. Als ie dat wil, mag ie blijven.

Anders weg ermee.

Ueda sowieso weg ermee want voldoet niet als tweede spits en heeft veel teveel geld gekost.
pi_220846739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Timon in de spits lijkt mij geen goed idee nee.
:D
blablablabla
pi_220846746
Wel eens met de analyse van Dombo. Hopelijk deze zomer een fatsoenlijke nieuwe keepert.
blablablabla
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:46:20 #5
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220846765
De aanstelling van Eenhoorn voelt voor mij als een keuze tussen: bestuurlijke modernisering, of het vasthouden aan traditionele Feyenoord-dynamiek.

Sportief en organisatorisch is hij waarschijnlijk een upgrade. Zijn trackrecord bij AZ past bij wat Feyenoord nodig heeft om structureel topclub te blijven.

Maar juist omdat hij sterk, zelfstandig en uitgesproken is, legt zijn komst ook de bestuurlijke spanningen binnen Feyenoord bloot. Als de club hem volledig mandateert, kan hij Feyenoord structureel sterker maken. Gebeurt dat halfslachtig, dan wordt het snel een intern machtsspel. De toekomst zal het uitwijzen.
pi_220847552
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:46 schreef RamboDirk het volgende:
De aanstelling van Eenhoorn voelt voor mij als een keuze tussen: bestuurlijke modernisering, of het vasthouden aan traditionele Feyenoord-dynamiek.

Sportief en organisatorisch is hij waarschijnlijk een upgrade. Zijn trackrecord bij AZ past bij wat Feyenoord nodig heeft om structureel topclub te blijven.

Maar juist omdat hij sterk, zelfstandig en uitgesproken is, legt zijn komst ook de bestuurlijke spanningen binnen Feyenoord bloot. Als de club hem volledig mandateert, kan hij Feyenoord structureel sterker maken. Gebeurt dat halfslachtig, dan wordt het snel een intern machtsspel. De toekomst zal het uitwijzen.
Juist in dat machtsspel blijkt hij wel een hele sterke speler. Als hij echt binnengehaald wordt, lijkt hij bij uitstek de man om deze veranderingen te forceren.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:05:26 #7
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220847586
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Juist in dat machtsspel blijkt hij wel een hele sterke speler. Als hij echt binnengehaald wordt, lijkt hij bij uitstek de man om deze veranderingen te forceren.
Hij is ook niet iemand die een geschiedenis heeft met snel ergens weggaan vanwege een conflict. Waarschijnlijk is dit ook de lastigste positie in zijn carrière, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ie de club naar zijn hand kan zetten.
pi_220847649
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hij is ook niet iemand die een geschiedenis heeft met snel ergens weggaan vanwege een conflict. Waarschijnlijk is dit ook de lastigste positie in zijn carrière, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ie de club naar zijn hand kan zetten.
Absoluut veel vertrouwen in.

M.I. moet je onder hem definitief je structurele plek in de top 3 weer vaststellen en je zeer regelmatig melden in de titelstrijd.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:21:04 #9
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220847664
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:18 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Absoluut veel vertrouwen in.

M.I. moet je onder hem definitief je structurele plek in de top 3 weer vaststellen en je zeer regelmatig melden in de titelstrijd.
Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt ben je die structurele plek in de top 3 nooit kwijtgeraakt. Het doel moet vooral zijn om het sportieve gat met PSV en het financiële gat met Ajax te dichten.
pi_220847707
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt ben je die structurele plek in de top 3 nooit kwijtgeraakt. Het doel moet vooral zijn om het sportieve gat met PSV en het financiële gat met Ajax te dichten.
Daarvoor had de schep in de grond gemoeten.
pi_220847735
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt ben je die structurele plek in de top 3 nooit kwijtgeraakt. Het doel moet vooral zijn om het sportieve gat met PSV en het financiële gat met Ajax te dichten.
Hoe staan die er überhaupt voor vergeleken met ons? Er is krankzinnig veel geld binnengekomen wat jaren geleden maar ook heel veel uitgegeven aan brandhout.
blablablabla
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:41:08 #12
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220847783
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoe staan die er überhaupt voor vergeleken met ons? Er is krankzinnig veel geld binnengekomen wat jaren geleden maar ook heel veel uitgegeven aan brandhout.
Ze hebben nog steeds een veel hogere basisbegroting (dus uitgezonderd Europese inkomsten), ¤170 miljoen vs ¤130 miljoen. Bovendien hebben ze de afgelopen 2 zomers (waarvan 1 na een dramatisch seizoen) nog voor in totaal ¤170 miljoen verkocht (tegenover ¤190 miljoen bij ons).

Ze hebben wel moeten krimpen in hun spelersbudget vergeleken met 3 jaar terug, maar toen was het meer dan 2x zo groot als bij ons.
pi_220847984
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ze hebben nog steeds een veel hogere basisbegroting (dus uitgezonderd Europese inkomsten), ¤170 miljoen vs ¤130 miljoen. Bovendien hebben ze de afgelopen 2 zomers (waarvan 1 na een dramatisch seizoen) nog voor in totaal ¤170 miljoen verkocht (tegenover ¤190 miljoen bij ons).

Ze hebben wel moeten krimpen in hun spelersbudget vergeleken met 3 jaar terug, maar toen was het meer dan 2x zo groot als bij ons.
Ajax, neemt wel structureel inkomsten uit Europees voetbal mee in de begroting. Voorheen maakte Ajax het zelf zo bont door op Champions League te begroten. Die 170 miljoen is inclusief Champions League. Vorig jaar lag dat op 140/150 zonder Champions League.

Die is overigens hoger dan Feyenoord met Champions League en de reden daarvoor brengt ons weer bij de schep in de grond.

Onder de streep ga je in de kuip nooit boven Ajax uitkomen.
pi_220848181
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt ben je die structurele plek in de top 3 nooit kwijtgeraakt. Het doel moet vooral zijn om het sportieve gat met PSV en het financiële gat met Ajax te dichten.
Betreft top 3: ja, maar je hebt vaak meer naar beneden dan naar boven moeten kijken. Uiteindelijk komt het dit jaar goed, maar dat je moet vrezen voor NEC en Twente is al gênant genoeg.

Maar inderdaad, ik bedoelde er ook meer mee dat je structureel moet kunnen wedijveren met Ajax en PsV.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:30:05 #15
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220848272
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:59 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ajax, neemt wel structureel inkomsten uit Europees voetbal mee in de begroting. Voorheen maakte Ajax het zelf zo bont door op Champions League te begroten. Die 170 miljoen is inclusief Champions League. Vorig jaar lag dat op 140/150 zonder Champions League.
Feyenoord begroot ook Europees voetbal, maar eerder ongeveer op EL niveau.
quote:
Die is overigens hoger dan Feyenoord met Champions League en de reden daarvoor brengt ons weer bij de schep in de grond.

Onder de streep ga je in de kuip nooit boven Ajax uitkomen.
Er is ook veel aan de stadioninkomsten te doen zonder schop in de grond. Daar is die éénwording voor bedoeld.

En volgens mij zit het grootste verschil in de commerciële hoek en merchandise.
pi_220850180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:46 schreef RamboDirk het volgende:
De aanstelling van Eenhoorn voelt voor mij als een keuze tussen: bestuurlijke modernisering, of het vasthouden aan traditionele Feyenoord-dynamiek.

Sportief en organisatorisch is hij waarschijnlijk een upgrade. Zijn trackrecord bij AZ past bij wat Feyenoord nodig heeft om structureel topclub te blijven.

Maar juist omdat hij sterk, zelfstandig en uitgesproken is, legt zijn komst ook de bestuurlijke spanningen binnen Feyenoord bloot. Als de club hem volledig mandateert, kan hij Feyenoord structureel sterker maken. Gebeurt dat halfslachtig, dan wordt het snel een intern machtsspel. De toekomst zal het uitwijzen.
Jij hebt ook chatgpt ontdekt. Leuk man.
pi_220851223


:')
pi_220851440
quote:
Hij scoort alleen tegen echte kanonnen als Benfica, Bayern en Brazilië.
pi_220851749
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 23:34 schreef CR7 het volgende:

[..]
Hij scoort alleen tegen echte kanonnen als Benfica, Bayern en Brazilië.
Poeh he, in drie jaar en 23 Europese wedstrijden heeft meneer twee keer een intikkertje gemaakt, mag het?
pi_220851838
Wat een vermoeiende langspeelplaat.
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:02:44 #21
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220852090
Waar blijft de ANNOUNCE?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:11:05 #22
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220852227
Eenhoorn gesignaleerd bij de Kuip.

Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 10:15:31 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220853068
twitter


(lol)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:27:04 #24
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220857682
De ANNOUNCE duurt lang. :(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220857684
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]

(lol)
Overal waar jij gaat.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 10:33:35 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220859769
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:55:29 #27
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220860209
quote:
Devy Rigaux (38) wordt de nieuwe technisch directeur van Feyenoord. De huidige directeur sport van Club Brugge bevestigde dat nadat de Belgische club donderdag kampioen werd.
Dat is dus rond.

Hopelijk tegelijk met Eenhoorn presentatie volgende week.
pi_220860461
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dat is dus rond.

Hopelijk tegelijk met Eenhoorn presentatie volgende week.
In eerste instantie vrij positief hierover. Club Brugge doet het al jaren vrij aardig/best goed in Europa.

Zal niet alleen aan hem liggen natuurlijk, maar wel iemand met ervaring op dat vlak dus.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:48:46 #29
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220860483
Wat een goed nieuws allemaal :o
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:49:26 #30
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220860485
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:43 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
In eerste instantie vrij positief hierover. Club Brugge doet het al jaren vrij aardig/best goed in Europa.

Zal niet alleen aan hem liggen natuurlijk, maar wel iemand met ervaring op dat vlak dus.
Eens.

Al zal men zodra Van Persie blijft zitten wel weer gaan zagen aan de stoelpoten op Feyenoord Twitter.
pi_220860588
Heeft Dennis toch weer mooi geregeld als AD.
pi_220863498
Dat je bij wegvallen van je werknemer die AD en TD combineert meteen (haast wanhopig) op zoek moet gaan naar 2 mensen voor deze sleutelposities en gedurende de zoekperiode in een bestuurlijk vacuüm zit toont aan dat 1 werknemer deze 2 functies nooit had mogen combineren. Zo'n faal dat dit toegestaan is geweest. Bestuurlijk amateurisme van de buitencategorie. Waar is die RvC dan voor die hier op toezagen?
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 12:01:57 #34
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220866505
@capuchon_jongen graag reactie
What can change the nature of a man?
pi_220866550
twitter
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220866555
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 12:12:56 #37
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220866556
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:11 schreef De_Pel het volgende:
[ x ]
Rotterdam DNA
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 12:13:27 #38
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220866558
Is dit de grote ommekeer?
What can change the nature of a man?
pi_220866623
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:13 schreef Coco het volgende:
Is dit de grote ommekeer?
Niemand die in de toekomst kan kijken, dus dat is de grote vraag.
pi_220866650
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:11 schreef De_Pel het volgende:
[ x ]
Blij mee.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220866665
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:11 schreef De_Pel het volgende:
[ x ]
JAAAAAAAA

Dan is straks toch alles wel heel snel geregeld. Een echt goede AD en een veelbelovende TD. En dat voor de zomer nog.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 12:38:00 #42
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220866846
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:28 schreef H.FR het volgende:

[..]
JAAAAAAAA

Dan is straks toch alles wel heel snel geregeld. Een echt goede AD en een veelbelovende TD. En dat voor de zomer nog.
Ajax voorbij, op alle fronten.
What can change the nature of a man?
pi_220866887
Ik ben zelf fervent honkballiefhebber en heb mijn jeugd gesleten bij Neptunus.

Ik ben in die periode altijd enorm fan geweest van de persoon Eenhoorn.

Eenhoorn heeft zich in het honkbal als manager van het Nederlands team tussen 2001-2008 enorm bewezen en daarna ook nog als technisch directeur bij de KNBSB. Dat naast een voor Nederlandse begrippen in die tijd tophonkbalcarriere, met 37 wedstrijden op het topniveau en honderden in de Minor League.

Ook bij zijn overstap naar AZ was ik onder de indruk. Hij liet de KNBSB niet vallen middenin het seizoen ten behoeve van AZ. "Kom later maar terug, ik kan deze afleiding nu niet gebruiken".

Dat in de wetenschap dat de voetballerij een stuk meer verdient. Het zegt iets over zijn karakter.

In die periode trok hij Billy Bean naar zich toe, een drijvende kracht achter het gedachtegoed dat verfilmd werd in "Moneyball".

quote:
"I had a breakfast meeting with Billy at the MLB Spring Training and told him that a football club had shown interest in me. He asked me to consider him if I got the job. I flew to America with the club president to meet Beane and he agreed to consult for AZ. He later became a minority stakeholder."
Hij werd verguisd door de Nederlandse pers, die het maar een rare vogel vonden. Types als Derksen. Die data ideeën uit het Honkbal kunnen nooit werken in de voetbalwereld.

Al die jaren al fan. Ook in eerdere periodes bij bestuurlijke onrust bij Feyenoord had ik hem graag zien komen (heb dit toen ook geuit).

Ik geloof dus dat dit een UNANIEM BELACHELIJK SUCCES wordt. Heb echt goede hoop dat Feyenoord de juiste weg in gaat slaan.

_o_
pi_220866992
twitter


KAPOET MAKEN.
pi_220866994
@Coco is online. *O*
pi_220867065
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:13 schreef Coco het volgende:
Is dit de grote ommekeer?
Met eindelijk weer een losse TD/AD, een bewezen succesvolle AD met een heel groot draagvlak, en een zeer talentvolle TD, maar ook met de eenwording met het stadion, het oprotten van SinterSjaak en (waarschijnlijk ook) CharlaToon zet je in ieder geval wel hele goede stappen, zeker gezien ook de Zilvervloot vol CL miljoenen weer binnenvaart.

Eén goede transferzomer, waarbij je miljoenenverdieners als Ivan de Verschrikkelijke, meisje Stengs, Zerrouki en Bijlow kunt slijten en hopelijk ook nog wat prutsers kunt dumpen bij een G-team (Lotomba etc) en hopelijk een paar mooie versterkingen kunt binnenhalen, en de wereld ziet er al heel anders uit.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220867077
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Met eindelijk weer een losse TD/AD, een bewezen succesvolle AD met een heel groot draagvlak, en een zeer talentvolle TD, maar ook met de eenwording met het stadion, het oprotten van SinterSjaak en (waarschijnlijk ook) CharlaToon zet je in ieder geval wel hele goede stappen, zeker gezien ook de Zilvervloot vol CL miljoenen weer binnenvaart.

Eén goede transferzomer, waarbij je miljoenenverdieners als Ivan de Verschrikkelijke, meisje Stengs, Zerrouki en Bijlow kunt slijten en hopelijk ook nog wat prutsers kunt dumpen bij een G-team (Lotomba etc) en hopelijk een paar mooie versterkingen kunt binnenhalen, en de wereld ziet er al heel anders uit.
Ik bemerk dat ik sinds het walgelijke post-Slot-tijdperk niet meer zo positief ben geweest over de toekomst van de club.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220867127
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:02 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik bemerk dat ik sinds het walgelijke post-Slot-tijdperk niet meer zo positief ben geweest over de toekomst van de club.
Eens.
pi_220867290
Als ze van Persie niet eruit tyfen wordt het gewoon helemaal niks natuurlijk.
pi_220867332
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als ze van Persie niet eruit tyfen wordt het gewoon helemaal niks natuurlijk.
Als het deze zomer niet gebeurd dan gebeurd het wel in oktober, daar ben ik van overtuigd met sterke leiders als Eenhoorn en Rigaux.

Maar mocht Pers pas in oktober het veld ruimen spelen we wel alweer een verloren seizoen natuurlijk.

Maar in ieder geval is de aanstelling van Eenhoorn en later Rigaux enorm hoopgevend. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220867422
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:28 schreef H.FR het volgende:

[..]
JAAAAAAAA

Dan is straks toch alles wel heel snel geregeld. Een echt goede AD en een veelbelovende TD. En dat voor de zomer nog.
Eens.
iemand met ervaring in het vak van AD, iemand met ervaring in het vak van TD, 2 gescheiden personen in AD en TD.. ze maken stappen - nu nog een trainer met ervaring
pi_220867433
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als ze van Persie niet eruit tyfen wordt het gewoon helemaal niks natuurlijk.
Dat zei men ook over Gio na zeven verloren wedstrijden.

Ik ben absoluut geen fan van Persie als trainer, maar hij heeft ook echt met een gemankeerde compleet onfitte selectie moeten werken.

De man heeft van een baggerspits als Ueda iets kunnen maken.

Wie weet hoe het volgend jaar loopt.
pi_220867578
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Dat zei men ook over Gio na zeven verloren wedstrijden.

Ik ben absoluut geen fan van Persie als trainer, maar hij heeft ook echt met een gemankeerde compleet onfitte selectie moeten werken.

De man heeft van een baggerspits als Ueda iets kunnen maken.

Wie weet hoe het volgend jaar loopt.
Dan zal toch in ieder geval de fitheid van de selectie doorgelicht moeten worden. Het is echt bizar zwakzinnig hoeveel blessures we al 2 jaar hebben.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:12:22 #55
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220868024
_O_ *O* *O*
pi_220868036
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:11 schreef De_Pel het volgende:
[ x ]
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:44:56 #57
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220868472
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:48 schreef snabbi het volgende:

[..]
Eens.
iemand met ervaring in het vak van AD, iemand met ervaring in het vak van TD, 2 gescheiden personen in AD en TD.. ze maken stappen - nu nog een trainer met ervaring
De announce is al een paar uur oud en RvP zit er nog. :(

Wanbeleid @ZKA

:+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220868691
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Als het deze zomer niet gebeurd dan gebeurd het wel in oktober, daar ben ik van overtuigd met sterke leiders als Eenhoorn en Rigaux.

Maar mocht Pers pas in oktober het veld ruimen spelen we wel alweer een verloren seizoen natuurlijk.

Maar in ieder geval is de aanstelling van Eenhoorn en later Rigaux enorm hoopgevend. ^O^
Je moet er überhaupt vanuit gaan dat er wel een seizoen en 2 transferperiodes overheen gaan om de nieuwe richting een beetje vorm te geven. Ik haat het woord tussenjaar, maar dat is hier wel een beetje van toepassing.

Wil niet zeggen dat je niet direct successen kan boeken of veranderingen kan zien. Oh Arne had ook een jaar nodig (nieuwe spelers erin, meuk laten afvloeien) maar die haalde toch de Conference League finale en je zag direct impact qua spel. Ook qua transfers en nieuwe spelers zag je toen een ander Feyenoord.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:03:53 #59
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_220868725
Erg mooi nieuws :)
pi_220869332
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:59 schreef alopio het volgende:

[..]
Je moet er überhaupt vanuit gaan dat er wel een seizoen en 2 transferperiodes overheen gaan om de nieuwe richting een beetje vorm te geven. Ik haat het woord tussenjaar, maar dat is hier wel een beetje van toepassing.

Wil niet zeggen dat je niet direct successen kan boeken of veranderingen kan zien. Oh Arne had ook een jaar nodig (nieuwe spelers erin, meuk laten afvloeien) maar die haalde toch de Conference League finale en je zag direct impact qua spel. Ook qua transfers en nieuwe spelers zag je toen een ander Feyenoord.
Eens. Daarom lig ik niet direct wakker van RvP. Kan een nieuwe trainer instromen als het een beetje staat. Scheelt weer in je afkoopsom.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220869460
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:59 schreef alopio het volgende:

[..]
Je moet er überhaupt vanuit gaan dat er wel een seizoen en 2 transferperiodes overheen gaan om de nieuwe richting een beetje vorm te geven. Ik haat het woord tussenjaar, maar dat is hier wel een beetje van toepassing.

Wil niet zeggen dat je niet direct successen kan boeken of veranderingen kan zien. Oh Arne had ook een jaar nodig (nieuwe spelers erin, meuk laten afvloeien) maar die haalde toch de Conference League finale en je zag direct impact qua spel. Ook qua transfers en nieuwe spelers zag je toen een ander Feyenoord.
Wel realistisch inderdaad. Aan de andere kant werden we de laatste 2 keer kampioen net nadat er een hele lading nieuwe spelers moesten worden ingepast meen ik mij te herinneren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220870244
twitter


Erg mooi.
pi_220870335
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:59 schreef alopio het volgende:

[..]
Je moet er überhaupt vanuit gaan dat er wel een seizoen en 2 transferperiodes overheen gaan om de nieuwe richting een beetje vorm te geven. Ik haat het woord tussenjaar, maar dat is hier wel een beetje van toepassing.

Wil niet zeggen dat je niet direct successen kan boeken of veranderingen kan zien. Oh Arne had ook een jaar nodig (nieuwe spelers erin, meuk laten afvloeien) maar die haalde toch de Conference League finale en je zag direct impact qua spel. Ook qua transfers en nieuwe spelers zag je toen een ander Feyenoord.
Het gaat me niet eens om succes te halen, maar hoe moet een speler nu beter worden als er totale chaos is. Visie, discipline, spelinzicht en kracht. Daarom heb je nu al bekwame staf nodig.
pi_220870778
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:32 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Erg mooi.
Kutkeeper
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:27:36 #65
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220871768
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:32 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Erg mooi.
Wat een keeper _O-
What can change the nature of a man?
pi_220874417
Nu doorpakken #SjaakOut #ToonOut #RvPout #KrabbyOut
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220874663
Feyenoord heeft met Schaken goud in handen uit de jeugd.

Bless.

Die nahany is trouwens ook interessant voor de toekomst
pi_220889170
Lol, Bertje Konterman op m’n LinkedIn lijntje:

Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220890136


Luftwaffepiloot
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:36:23 #70
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220890512
Tijd voor die Belg.

#Announce.
pi_220890519
#ANNOUNCEASSMAN
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:12:13 #72
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220890695
twitter
pi_220890710
Z'n eerste taak is Robin van Persie eruit flikkeren
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:15:54 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220890714
#PERSOUT
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220890727
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[ x ]
Illuminati handen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:25:53 #76
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220890769
1 juni beginnen, 2 juni RvP weg. *O* *O* *O*

:+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:47:46 #77
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220890898
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.

En zie vandaag, tja.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220891000
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.

En zie vandaag, tja.
Hij had ook gewoon niet Arnesen eruit kunnen pleuren dus dat verhaal was sowieso ongeloofwaardig.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:05:32 #79
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220891020
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:03 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Hij had ook gewoon niet Arnesen eruit kunnen pleuren dus dat verhaal was sowieso ongeloofwaardig.
Ook dat ja.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220891028
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:25 schreef TweedeKlum het volgende:
1 juni beginnen, 2 juni RvP weg. *O* *O* *O*

:+
Dan pas?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:11:00 #81
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220891073
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:06 schreef alopio het volgende:

[..]
Dan pas?
Even tijd geven om zijn kantoor in te richten. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220891102
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.

En zie vandaag, tja.
Ze hadden vorig jaar zomer toch al interesse in hem? En toen was die pas een jaar Technisch Directeur. Alhoewel hij dat officieel niet eens in zijn eentje was.
pi_220891194
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[ x ]
"Met Dévy Rigaux halen we een van de meest geprezen technisch beleidsbepalers in het Europese voetbal", zegt Toon van Bodegom, voorzitter van de raad van commissarissen bij Feyenoord.

Wie denkt ook dat hij tot een maand geleden nog nooit gehoord had van de belgische Marijn Beuker.
pi_220891340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:11 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Even tijd geven om zijn kantoor in te richten. :+
Dat is ook zo gebeurd

pi_220891529
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:28 schreef Wotte het volgende:

[..]
"Met Dévy Rigaux halen we een van de meest geprezen technisch beleidsbepalers in het Europese voetbal", zegt Toon van Bodegom, voorzitter van de raad van commissarissen bij Feyenoord.

Wie denkt ook dat hij tot een maand geleden nog nooit gehoord had van de belgische Marijn Beuker.
Rigaux niet kennen _O-
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 14:23:07 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220891530
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:22 schreef CR7 het volgende:

[..]
Rigaux niet kennen _O-
Wie?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220891593
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:22 schreef CR7 het volgende:

[..]
Rigaux niet kennen _O-
Hij is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de aankoop van Forbs. Ik kan me niet voorstellen dat je enthousiast bent.
pi_220891617
Maar boys is dit niet een grote gok? Krap aan twee jaar ervaring als technisch directeur en naar verluidt niet eens als echte eindverantwoordelijke.

Hij heeft praktisch dezelfde cv als Marijn Beukers.
pi_220891650
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:28 schreef Wotte het volgende:

[..]
"Met Dévy Rigaux halen we een van de meest geprezen technisch beleidsbepalers in het Europese voetbal", zegt Toon van Bodegom, voorzitter van de raad van commissarissen bij Feyenoord.

Wie denkt ook dat hij tot een maand geleden nog nooit gehoord had van de belgische Marijn Beuker.
Die Forbs die nu een marktwaarde heeft van 3x de prijs waarvoor jullie hem vorig jaar hebben verkocht? Die Forbs die nu international is?
pi_220891680
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:44 schreef CR7 het volgende:

[..]
Die Forbs die nu een marktwaarde heeft van 3x de prijs waarvoor jullie hem vorig jaar hebben verkocht? Die Forbs die nu international is?
Dus eigenlijk zeg je dat jij er geen kijk op hebt :)
pi_220891938
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:48 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dus eigenlijk zeg je dat jij er geen kijk op hebt :)
Ok man. Ajax én jij gelijk, Brugge de jackpot. Iedereen blij.

Ofzo..
pi_220892144
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:35 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ok man. Ajax én jij gelijk, Brugge de jackpot. Iedereen blij.

Ofzo..
Nee, zo werkt het natuurlijk niet. Je kunt niet eerst luidkeels verkondigen dat Forbs een waardeloze voetballer is en vervolgens zijn aankoop gebruiken als bewijs dat je technisch directeur ineens verstand van zaken heeft.

Dit is ongeloofwaardig.
pi_220892521
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:15 schreef Wotte het volgende:

[..]
Nee, zo werkt het natuurlijk niet. Je kunt niet eerst luidkeels verkondigen dat Forbs een waardeloze voetballer is en vervolgens zijn aankoop gebruiken als bewijs dat je technisch directeur ineens verstand van zaken heeft.

Dit is ongeloofwaardig.
Ongeloofwaardigheid, daar heeft :') Wotte :') gelukkig niet zo'n last van
pi_220893142
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:58 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ongeloofwaardigheid, daar heeft :') Wotte :') gelukkig niet zo'n last van
Ben wel consequent in ieder geval. Je kan me niet half jaar achtervolgen om vervolgens dit uit te kramen.

Zonder excuses nog wel.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:15:14 #95
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_220893447
WotteGod.
pi_220893494
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:21 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ben wel consequent in ieder geval. Je kan me niet half jaar achtervolgen om vervolgens dit uit te kramen.

Zonder excuses nog wel.
Lul op toafel.
pi_220893516
Wotte, CR7 en HMFfuckyouall in 1 topic. Genot.
pi_220893657
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:25 schreef Solispolar het volgende:
Wotte, CR7 en HMFfuckyouall in 1 topic. Genot.
ANNOUNCE klaasweetalles

@eenhoorn
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220893785
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:45 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
ANNOUNCE klaasweetalles

@:eenhoorn
Ik schaar de @De_Pel ook in deze categorie
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:59:11 #100
378023 Wotte
wotte!?
pi_220893789
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:21 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Lul op toafel.
Zo zijn we niet getrouwd.
pi_220894046
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.

En zie vandaag, tja.
Het is de taak van de RvC om bestuurders aan te stellen, niet van de RvB of AD
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:03:21 #102
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220894235
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.

En zie vandaag, tja.
Waarom moet het nu ook meteen belazeren zijn?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220894695
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:25 schreef Solispolar het volgende:
Wotte, CR7 en HMFfuckyouall in 1 topic. Genot.
Nee de downie Solispolar, daar zitten we op te wachten
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:47:28 #104
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220894903
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef snabbi het volgende:

[..]
Het is de taak van de RvC om bestuurders aan te stellen, niet van de RvB of AD
Yup maar ja, Toontje en Dennis regelden de boel wel samen of denk je echt dat ze wel serieus op zoek waren?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220894905
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Yup maar ja, Toontje en Dennis regelden de boel wel samen of denk je echt dat ze wel serieus op zoek waren?
nee maar ik neem het toon en sjaak dus meer kwalijk dan dennis

-edit-
Overigens prima om kritiek te hebben op dat dennis een slechte aantrekker geweest is en daarmee een slechte td. Maar dat hij de duo rol combineert vind ik dus te wijten aan anderen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:48:46 #106
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220894906
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Waarom moet het nu ook meteen belazeren zijn?
Als jij roept dat je niemand kan vinden en nu staat er binnen 6 weken eentje dan heb je de boel gewoon bedonderd.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:51:54 #107
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220894920
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:48 schreef snabbi het volgende:

[..]
nee maar ik neem het toon en sjaak dus meer kwalijk dan dennis
2024:

https://www.ad.nl/nederla(...)ur-vinden~a0293ce07/
quote:
"Zo iemand vinden is niet makkelijk’’, zegt Te Kloese. ,,Ik kon hem niet vinden in elk geval.’’
Tja.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220894931
quote:
Er is vanalles verrot binnen de structuur als je het mij vraagt. Ook dat transfers de goedkeuring van een RvC moeten krijgen, terwijl zij daar dus eigenlijk geen verantwoording afleggen.

RvB moet beleid invullen en getoetst worden door de RvC. De RvC onderdeel van het uitvoerende beleid maken zonder verantwoording is echt een bizarre constructie. En dus ook andersom dat een RvB zichzelf samenstelt is ook bijzonder.

Dus hoe het hoort te gaan als je kijkt naar het verhaal van Dennis bij ESPN dat ze een visie hadden dat Hake de ervaring zou moeten geven aan RvP - dus dat er vooraf een constructie is bedacht (die dan achteraf niet blijkt te werken). Dat is dan wel goed beleid opgezet - maar bij de uitvoering te laat ingegrepen wmb.
pi_220895161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:58 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik schaar de @:de_pel ook in deze categorie
Sow. En ik dacht nog wel dat wij vrienden waren. Maar door je vergelijk met Klaas en HMF weet ik nu beter, ongeacht hoeveel Bacos er al in zitten.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220895208
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:48 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Als jij roept dat je niemand kan vinden en nu staat er binnen 6 weken eentje dan heb je de boel gewoon bedonderd.
Rare conclusie. Je weet niet eens of die vorig jaar of dat jaar ervoor beschikbaar was. En nogmaals hij was niet eens een technisch directeur daar. Was hij kwa functie niet vergelijkbaar als Mark Ruijl toen?

Hij zou toen zelfs een aanbod hebben gekregen om in de toekomst TD te worden en dus niet eens op dat moment. Nou achten ze hem dus na een extra jaartje ervaring bij Brugge dus schijnbaar wel geschikt. Deze gozer is voor een TD zijnde nog piepjong hé.

https://www.fr-fans.nl/ni(...)m_source=chatgpt.com
pi_220895334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Sow. En ik dacht nog wel dat wij vrienden waren. Maar door je vergelijk met Klaas en HMF weet ik nu beter, ongeacht hoeveel Bacos er al in zitten.
Vrienden met Wotte, dan hoef ik verder niet toe te lichten waarom ik inderdaad niet in één adem met jou genoemd wil worden.
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:42:07 #112
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220895783
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 01:29 schreef CR7 het volgende:

[..]
Rare conclusie. Je weet niet eens of die vorig jaar of dat jaar ervoor beschikbaar was. En nogmaals hij was niet eens een technisch directeur daar. Was hij kwa functie niet vergelijkbaar als Mark Ruijl toen?

Hij zou toen zelfs een aanbod hebben gekregen om in de toekomst TD te worden en dus niet eens op dat moment. Nou achten ze hem dus na een extra jaartje ervaring bij Brugge dus schijnbaar wel geschikt. Deze gozer is voor een TD zijnde nog piepjong hé.

https://www.fr-fans.nl/ni(...)m_source=chatgpt.com
Daar gaat het niet om, Te Kloese riep dat 'ie niemand kon vinden, dat lijkt me dus bijzonder onwaarschijnlijk, die wilde zelf de regie, nou, dat hebben we geweten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:49:07 #113
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220895857
quote:
Ligt er ook aan wat er op dat moment beschikbaar was. Die Rigeaux zal de afgelopen twee jaar of nog niet geschikt genoeg of gewoon niet beschikbaar geweest op dat moment.

Maar goed, we hoeven ook niet te ontkennen dat hij waarschijnlijk ook niet super hard aan het zoeken is geweest en het wel redelijk vond. En dat vond zo'n beetje iedereen hier de afgelopen jaren behalve de laatste 2. Dat er na Arne een TD (of AD als Te Kloese graag TD wilde blijven, wat je daar verder ook van mag vinden lijkt me wel duidelijk.

"De boel bedonderen" is gewoon ontzettend kort door te bocht, ik twijfel niet aan oprecht goede intenties in elk geval.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:06:07 #114
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220896293
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om, Te Kloese riep dat 'ie niemand kon vinden, dat lijkt me dus bijzonder onwaarschijnlijk, die wilde zelf de regie, nou, dat hebben we geweten.
Je bent weer gigantisch aan het chargeren zeg.

Natuurlijk kan je altijd iemand vinden, maar kennelijk even niemand die in het profiel past volgens Dennis. En dat hij dolgraag die taak ook zelf deed doet daar weinig aan af en is de term bedonderen verre van waard.
pi_220896300
Verder moeten we natuurlijk ook nog maar zien of Rigaux een succes gaat worden. We slaan nog wel eens in de hosanna-stemming door als er een nieuw poppetje zit om vervolgens van een koude kermis thuis te komen.

Eerste signalen zijn natuurlijk meer dan prima.
pi_220896419
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verder moeten we natuurlijk ook nog maar zien of Rigaux een succes gaat worden. We slaan nog wel eens in de hosanna-stemming door als er een nieuw poppetje zit om vervolgens van een koude kermis thuis te komen.

Eerste signalen zijn natuurlijk meer dan prima.
Ik ben vooral erg content over Eenhoorn, Rigaux moet ik nog maar zien.
pi_220896426
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c3922gej3rzo

Volgens de BBC heeft Feyenoord interesse in de 39-jarige Jamie Vardy….

Mag toch hopen dat dat niet waar is. Kan ook bijna niet waar zijn trouwens.

Maar de BBC meldt het. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220896458
Feyenoord meldt dat Saïd Bakatti de nieuwe assistent trainer wordt voor Robin van Persie.

Geen goed nieuws dus want dat lijkt er niet op dat ze Robin van Persie gaan ontslaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220896472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:33 schreef Tomatenboer het volgende:
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c3922gej3rzo

Volgens de BBC heeft Feyenoord interesse in de 39-jarige Jamie Vardy….

Mag toch hopen dat dat niet waar is. Kan ook bijna niet waar zijn trouwens.

Maar de BBC meldt het. :P
Ik zie Feyenoord er best voor aan hoor.
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:59:38 #121
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220896509
Vardy altijd doen.

Die heeft nog wel een jaar of 2 te gaan.
pi_220896639
Heeft de BBC niet gewoon een bericht van vorig jaar opnieuw geplaatst?
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:29:40 #123
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220896676
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord meldt dat Saïd Bakatti de nieuwe assistent trainer wordt voor Robin van Persie.

Geen goed nieuws dus want dat lijkt er niet op dat ze Robin van Persie gaan ontslaan.
Dat Van Persie voorlopig blijft zitten lijkt me al langer duidelijk.

We gaan volgend seizoen snel zien of hij lessen heeft getrokken uit afgelopen seizoen. Denk dat Eenhoorn en Rigaux dan niet bang zijn om snel in te grijpen.
pi_220896696
quote:
Het is even afwachten hoe het uitpakt maar dit lijkt toch een droomduo dat nu is aangesteld. Volgens mij wilde Eenhoorn niet met Sjaak, dus nu was een goed moment om het stokje over te dragen.
blablablabla
pi_220896729
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is even afwachten hoe het uitpakt maar dit lijkt toch een droomduo dat nu is aangesteld. Volgens mij wilde Eenhoorn niet met Sjaak, dus nu was een goed moment om het stokje over te dragen.
Wie is eigenlijk die man van AZ zo'n enge club heeft gemaakt? Is hij dat of die Huiberts.
Zal @El-Stinho wel weten
pi_220896736
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:59 schreef Scrummie het volgende:
Vardy altijd doen.

Die heeft nog wel een jaar of 2 te gaan.
Minstens. Voorbeeldprof en de medische staf van Feyenoord verricht wonderen.
pi_220896752
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:43 schreef Adames het volgende:

[..]
Wie is eigenlijk die man van AZ zo'n enge club heeft gemaakt? Is hij dat of die Huiberts.
Zal @:el-stinho wel weten
Ten tijde van Scheringa was het het net een sekte, maar Ajax of Feyenoord zijn in principe geen haar beter gok ik zo.
blablablabla
pi_220896756
Zou wel geinig zijn een TD die visie heeft jong talent aankopen en dan de 1e aankoop een 39 jarige
blablablabla
pi_220896765
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef Elan het volgende:
Zou wel geinig zijn een TD die visie heeft jong talent aankopen en dan de 1e aankoop een 39 jarige
Zeg dat, ik lach me een ongeluk! Wat een dijenkletser.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:51:21 #130
378023 Wotte
wotte!?
pi_220896771
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Ten tijde van Scheringa was het het net een sekte, maar Ajax of Feyenoord zijn in principe geen haar beter gok ik zo.
Eenhoorn had geloof ik wel een tiefushekel aan Ajax. Heeft een streepje voor, denk ik.
pi_220896786
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:51 schreef Wotte het volgende:

[..]
Eenhoorn had geloof ik wel een tiefushekel aan Ajax. Heeft een streepje voor, denk ik.
Bij labiele doorgesnoven types als HMF zal dat soort sentiment wellicht een rol spelen, in principe zou het geen zak uit moeten maken. Zolang het een capabele bestuurder is zou zijn achtergrond er niet toe moeten doen.
blablablabla
pi_220896832
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Bij labiele doorgesnoven types als HMF zal dat soort sentiment wellicht een rol spelen, in principe zou het geen zak uit moeten maken. Zolang het een capabele bestuurder is zou zijn achtergrond er niet toe moeten doen.
Klopt ja, ik ben totaal niet kritisch op hun vaardigheden, zolang ze maar elke dag een amsterdamse vlag verbranden, ben ik tevreden
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:13:14 #133
378023 Wotte
wotte!?
pi_220896901
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Bij labiele doorgesnoven types als HMF zal dat soort sentiment wellicht een rol spelen, in principe zou het geen zak uit moeten maken. Zolang het een capabele bestuurder is zou zijn achtergrond er niet toe moeten doen.
Denk dat Eenhoorn wel een van de betere bestuurders is van de afgelopen tien jaar in de Eredivisie.
pi_220897205
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:33 schreef Tomatenboer het volgende:
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c3922gej3rzo

Volgens de BBC heeft Feyenoord interesse in de 39-jarige Jamie Vardy….

Mag toch hopen dat dat niet waar is. Kan ook bijna niet waar zijn trouwens.

Maar de BBC meldt het. :P
Greg Bellamy, Vagner Love, Jamie Vardy _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220897560
Ik zou persoonlijk Vardy een leukere aanwinst vinden dan Stelring. Dat gezegd hebbende moet je natuurlijk geen 39-jarige (topvrrdiener) halen, zeker niet met de honderd miljoen miljard blessures die we hier de afgelopen 2 jaar hebben gehad. Kan me niet indenken dat dit serieus is.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220898157
Wij wensen Luciano een fijne vakantie!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:21:49 #137
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220898771
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat Van Persie voorlopig blijft zitten lijkt me al langer duidelijk.

We gaan volgend seizoen snel zien of hij lessen heeft getrokken uit afgelopen seizoen. Denk dat Eenhoorn en Rigaux dan niet bang zijn om snel in te grijpen.
vPersie trekt zijn lessen nooit, maar tenzij hij frontaal in botsing komt met Rigaux of Eenhoorn zal hij wel door blijven mogen. Wat ik overigens niet volledig uitsluit als vPersie zich absoluut niet laat lijnen. Maar dan krijg je hoe dan ook geen soepele transitie naar een nieuwe trainer.

Rigaux zal hoe dan ook wel een gebrek aan voetbalkennis gaan opmerken in de technische staf. Bakkati is een leuke vent en alles maar geen 1 op 1 opvolger van de kwaliteiten/kennis van Reijnen, Sjon pompt de ballen, en Hake vertrekt vast ook wel. Niet dat het echt uitmaakt welk poppetje je daar neerzet met voetbalkennis, want vPersie luistert volgens mij toch nooit naar iemand tenzij ze hoger in de hiërarchie staan.

Maar daarom extra interessant om te zien wie Rigaux aanstelt als vervanger van Hake, mocht deze vertrekken. Dat is toch wel de positie van ‘eerste keuze voor interim-trainer’, en je ziet direct een beetje in wat voor vijver Rigaux gaat vissen.

Brave werkt uitstekend maat :)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_220898777
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wij wensen Luciano een fijne vakantie!
Top dit. Opgeladen het seizoen in. Zich nu al in de kijker spelen op het WK is onaannemelijk. Echt dikke winnaar met dit besluit van De Koe.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:31:48 #139
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220898844
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
vPersie trekt zijn lessen nooit, maar tenzij hij frontaal in botsing komt met Rigaux of Eenhoorn zal hij wel door blijven mogen. Wat ik overigens niet volledig uitsluit als vPersie zich absoluut niet laat lijnen. Maar dan krijg je hoe dan ook geen soepele transitie naar een nieuwe trainer.

Rigaux zal hoe dan ook wel een gebrek aan voetbalkennis gaan opmerken in de technische staf. Bakkati is een leuke vent en alles maar geen 1 op 1 opvolger van de kwaliteiten/kennis van Reijnen, Sjon pompt de ballen, en Hake vertrekt vast ook wel. Niet dat het echt uitmaakt welk poppetje je daar neerzet met voetbalkennis, want vPersie luistert volgens mij toch nooit naar iemand tenzij ze hoger in de hiërarchie staan.

Maar daarom extra interessant om te zien wie Rigaux aanstelt als vervanger van Hake, mocht deze vertrekken. Dat is toch wel de positie van ‘eerste keuze voor interim-trainer’, en je ziet direct een beetje in wat voor vijver Rigaux gaat vissen.

Brave werkt uitstekend maat :)
Ja ik ben ook erg benieuwd naar de positie van assistent.

Rigaux is misschien (nog) niet in de positie om Van Persie te ontslaan, maar hij kan wel gewoon bepaalde verwachtingen uitspreken waar Van Persie aan gebonden is. Bijvoorbeeld dat hij wordt afgerekend op prestaties in topwedstrijden of op het aantal late tegendoelpunten. Of dat de adviezen van de assistent en medische begeleiding zwaarder moeten wegen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:14:33 #140
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220899177
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ja ik ben ook erg benieuwd naar de positie van assistent.

Rigaux is misschien (nog) niet in de positie om Van Persie te ontslaan, maar hij kan wel gewoon bepaalde verwachtingen uitspreken waar Van Persie aan gebonden is. Bijvoorbeeld dat hij wordt afgerekend op prestaties in topwedstrijden of op het aantal late tegendoelpunten. Of dat de adviezen van de assistent en medische begeleiding zwaarder moeten wegen.
Ik vraag mij om eerlijk te zijn ook af of er een serieuze samenwerking tussen Rigaux en vPersie mogelijk gaat zijn. Als Rigaux wil werken zoals bij Club Brugge, zal vPersie toch stevige concessies moeten mbt zijn eigen werkwijze, en omdat hij dat destijds niet wilde klapte het met vWonderen.

Dan zal Rigaux ook niet doof zijn voor de signalen van sommige medewerkers, oud-spelers en een groot deel van de supporters die vPersie totaal niet pruimen als hoofdtrainer. En de beroerde sportieve prestaties van vorig seizoen natuurlijk. Met Toon naar de achtergrond en Dennis weg zal vPersie ook maar weinig rugdekking hebben. Dus hij kan wel degelijk strakke eisen stellen aan het functioneren van vPersie en hem anders eruit gooien.

Maar om hem er direct uit te smijten is ook weer wat, en als Rigaux zijn aankopen niet direct renderen (wat prima kan) wordt er ook naar hem gekeken als hij in het lopende seizoen de trainer eruit gooit. Voor mijn gevoel is die eerste periode met vPersie nog wel echt een zure appel waar we doorheen moeten. Maar wie weet verbaast hij ons, ziet hij dat een machtsstrijd met de nieuwe TD bij voorbaat kansloos is en bindt hij wel degelijk in.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:21:20 #141
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_220899292
Van Persie zal er nu niet uit gaan, maar ik denk/hoop wel dat hij met deze 2 weinig fout mag doen gezien het afgelopen seizoen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:37:52 #143
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220901592
https://one.feyenoord.nl/video/963509?showInterstitial=true

Het leeft hier niet echt meer hè.

Zonde dat deze man nu pas AD is geworden.
pi_220901770
Nou Lotomba gaat volgend jaar intimideren en knallen hoor _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220901811
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:59 schreef De_Pel het volgende:
Nou Lotomba gaat volgend jaar intimideren en knallen hoor _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:04 schreef Zipportal het volgende:
Die Lotomba heeft zijn lange lokken afgeknipt zodat hij minder opvalt.

Maar hier trappen wij niet in.
pi_220902314
Valente (Ramselaar 2.0) niet opgeroepen....hoe is dat mogelijk
pi_220902347
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:16 schreef PSVCL het volgende:
Valente (Ramselaar 2.0) niet opgeroepen....hoe is dat mogelijk
Wat zet je jezelf weer voor lul met je calimeromentiteit
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220902366
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Wat zet je jezelf weer voor lul met je calimeromentiteit
Je kan ook gewoon toegeven dat ik het weer goed had gezien :) Jullie gingen weer eens veel te snel met het ophemelen van een speler die een paar leuke wedstrijden had gespeeld tegen laagvliegers in de Eredivisie
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:33:09 #149
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220902383
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat ik het weer goed had gezien :) Jullie gingen weer eens veel te snel met het ophemelen van een speler die een paar leuke wedstrijden had gespeeld tegen laagvliegers in de Eredivisie
Blij dat onze sterspeler van de eerste seizoenshelft die voor het eerst een dubbel programma speelde dit seizoen deze zomer rust kan pakken om volgend seizoen de Eredivisie te domineren :)
pi_220902434
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Blij dat onze sterspeler van de eerste seizoenshelft die voor het eerst een dubbel programma speelde dit seizoen deze zomer rust kan pakken om volgend seizoen de Eredivisie te domineren :)
Heerlijk dit _O_ als dat komend seizoen weer jullie sterspeler moet voorstellen hoeft PSV opnieuw niks te vrezen van Feyenoord .
pi_220902471
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Blij dat onze sterspeler van de eerste seizoenshelft die voor het eerst een dubbel programma speelde dit seizoen deze zomer rust kan pakken om volgend seizoen de Eredivisie te domineren :)
Werkelijk niemand vind het erg dat hij er niet bij is. Alleen maar mooi, meer rust en minder kans dat hij gelijk opgepikt wordt.

Maargoed, die knuppel is te simpel om zelfstandig recht te schijten, die gaat dit niet begrijpen.

[ Bericht 6% gewijzigd door De_Pel op 28-05-2026 00:05:22 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220904000
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Werkelijk niemand vind het erg dat hij er niet bij is. Alleen maar mooi, meer rust en minder kans dat hij gelijk opgepikt wordt.

Maargoed, die knuppel is te simpel om zelfstandig recht te schijten, die gaat dit niet begrijpen.
Ik denk dat het wel goed komt, wel belangrijk dat hij goed gecoached word, dit is typsich zo een speler dat als het niet loopt hij gaat proberen te overcompenseren, terwijl je juist terug moet gaan naar de basis op zo een moment.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:11:43 #153
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220905413
https://www.voetbalzone.n(...)/bltc9b3d21d6b647d24

Eerste inkomende geruchten-genot O+
pi_220911299
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:11 schreef Qarrad het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltc9b3d21d6b647d24

Eerste inkomende geruchten-genot O+
Heeft Mitchell uiteindelijk niet een aardig/goed seizoen gedraaid in Oostenrijk?

Verder ken ik deze speler niet goed genoeg om er een eerlijk oordeel over te vellen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:07:28 #155
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220912470
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:11 schreef Qarrad het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltc9b3d21d6b647d24

Eerste inkomende geruchten-genot O+
Rigaux zal wel veel gaan shoppen in België.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:43:11 #156
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220912759
quote:
Programma voorbereiding seizoen 2026-2027
Feyenoord werkt, nu het huidige seizoen erop zit, aan de invulling van de voorbereiding voor het nieuwe seizoen. In dit bericht lees je hoe het programma van de oefencampagne van het seizoen 2026-2027 eruitziet.

Start voorbereiding
De selectie van trainer Robin van Persie begint eind juni aan de voorbereiding. Op maandag 29 juni staat de eerste groepstraining op het programma.

Start oefencampagne
De eerste week van de voorbereiding wordt afgesloten met de eerste oefenwedstrijd. De oefencampagne start dit jaar in Dordrecht: Op zaterdag 4 juli tegen FC Dordrecht (14:30 uur).

Twee thuiswedstrijden
De oefencampagne wordt vervolgd met twee thuiswedstrijden: op zaterdag 11 juli tegen Club Brugge (12:00 uur, De Kuip) en op vrijdag 17 juli tegen Sporting de Charleroi (13:30 uur, Varkenoord).

Open Dag – Feyenoord Festival
Dit jaar vindt Feyenoord Festival plaats op zaterdag 18 juli. Vanaf 12 juni kunnen er gratis tickets geclaimd worden via de Feyenoord Ticketshop. Voor meer informatie kan je terecht op feyenoord.com/festival.

Trainingskamp & oefenwedstrijd
Feyenoord gaat ook deze zomer op trainingskamp, dit jaar in België. De selectie verblijft daar van zondag 19 juli t/m zaterdag 25 juli. De week van het trainingskamp wordt afgesloten met een oefenwedstrijd: op zondag 26 juli is Rayo Vallecano de tegenstander in De Kuip. (14:00 uur, 120 minuten).

Openingswedstrijd
Op zondag 2 augustus sluit Feyenoord zoals gebruikelijk de oefencampagne af met de traditionele Openingswedstrijd. De tegenstander wordt op een later tijdstip gecommuniceerd.

Kaartverkoop
Feyenoord verwacht op korte termijn te communiceren over de toegankelijkheid van alle oefenwedstrijden en de eventuele kaartverkoop.

Feyenoord ONE
Feyenoord zendt deze zomer alle oefenwedstrijden live uit op Feyenoord ONE. Evenals vorig jaar worden deze uitzendingen aangekleed met presentatie en voor- en nabeschouwing. Meer informatie hierover volgt.
Over België gesproken.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:47:07 #157
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220912773
Hoe gaat het eigenlijk met @DonRaja
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:58:10 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220912903
twitter


(op alle fronten)

#BRINGBACKBELTMAN
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220913255
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:58 schreef Caland het volgende:
[ x ]

(op alle fronten)

#BRINGBACKBELTMAN
En de Coolsingel bleef leeg. Wanbeleid #eenhoornout
pi_220913319
Wel enorm kortzichtig om iemand als Eenhoorn aan te stellen als directeur, alsof er buiten het Rotterdamse niks beters te vinden is. En die nieuwe TD heb ik ook weinig vertrouwen in, die belg kent heel de club en de stad amper...
* Verwijderd *
pi_220913438
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel enorm kortzichtig om iemand als Eenhoorn aan te stellen als directeur, alsof er buiten het Rotterdamse niks beters te vinden is. En die nieuwe TD heb ik ook weinig vertrouwen in, die belg kent heel de club en de stad amper...
Dus bij de 1 is jouw tegenargument dat hij uit Rotterdam komt, maar de ander zijn probleem is dat hij niet uit Rotterdam komt.

Leuke grap :)
pi_220913500
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:23 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dus bij de 1 is jouw tegenargument dat hij uit Rotterdam komt, maar de ander zijn probleem is dat hij niet uit Rotterdam komt.

Leuke grap :)
Als je niks van voetbal snapt, dan kan je er ook voor kiezen om gewoon niet te reageren.
* Verwijderd *
pi_220913723
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel enorm kortzichtig om iemand als Eenhoorn aan te stellen als directeur, alsof er buiten het Rotterdamse niks beters te vinden is. En die nieuwe TD heb ik ook weinig vertrouwen in, die belg kent heel de club en de stad amper...
Misschien is er nog wel een goede Belgische AD!
En wellicht loopt er dan in Rotterdam dan wel weer een goede TD rond!
pi_220914848
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:32 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Als je niks van voetbal snapt, dan kan je er ook voor kiezen om gewoon niet te reageren.
Bord op schoot scouting genot. Lekker dichtbij huis houden in het Rotterdam wat je zo goed kent _O_
pi_220915437
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Over België gesproken.
Rayo-goden _O_.

Waarschijnlijk met Jagoba Arrasate als trainer.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:07:48 #166
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220915809
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Werkelijk niemand vind het erg dat hij er niet bij is. Alleen maar mooi, meer rust en minder kans dat hij gelijk opgepikt wordt.

Maargoed, die knuppel is te simpel om zelfstandig recht te schijten, die gaat dit niet begrijpen.
Had het wel leuk gevonden, hoor. Een beetje wat minuten maken en trainen met de beste spelers van Nederland. Daar wordt niemand slechter van en het prijskaartje gaat er ook van omhoog. Voor zijn fitheid is het fijn dat ie er niet bij zit, maar dan kijken we vooral naar Feyenoord, zelf zal die enorm balen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:10:08 #167
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220915828
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:53 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Bord op schoot scouting genot. Lekker dichtbij huis houden in het Rotterdam wat je zo goed kent _O_
Ook dat is er zo eentje. Haal je ze alleen maar van ver weg, moet je ze van dichterbij halen. Haal je ze dichtbij, is het bord op schoot, inderdaad.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220916920
quote:
Feyenoord-aanvaller Raheem Sterling gearresteerd

Raheem Sterling is donderdag aangehouden op verdenking van rijden onder invloed van drugs, zo melden Engelse media. De 31-jarige aanvaller van Feyenoord raakte met zijn Lamborghini betrokken bij een eenzijdig ongeval op de M3 in het Engelse Hampshire.

Advertentie
Sterling botste volgens de politie rond 09.00 uur tegen de vangrail. Er vielen geen gewonden.

De politie maakte donderdagavond bekend dat een Lamborghini op de zuidelijke rijbaan van de snelweg in botsing was gekomen met de wegafscheiding nabij Minley Interchange. Andere voertuigen waren niet betrokken bij het ongeval. Kort na de melding werd de bestuurder aangehouden.

Sterling wordt verdacht van het besturen van een voertuig terwijl hij onder invloed van drugs zou hebben verkeerd. Daarnaast loopt er onderzoek naar gevaarlijk rijgedrag, het bezit van een middel uit Class C en het niet afstaan van een vereist monster voor onderzoek. De aanvaller is op borgtocht vrijgelaten.

In de Britse drugswetgeving vallen in Class C middelen als kalmeringsmiddelen, bepaalde slaapmiddelen, anabole steroïden, lachgas en GHB.

Het gaat in elk geval niet om cannabis, want dat valt in het Verenigd Koninkrijk in de zwaardere Class B. Nog zwaardere middelen als cocaïne, heroïne en MDMA behoren tot Class A.

In een verklaring bevestigt de politie van Hampshire dat de aanhouding volgde op het ongeval. De autoriteiten benadrukten dat het onderzoek nog loopt en dat Sterling voorlopig op vrije voeten blijft.

De voormalig Engels international staat sinds februari onder contract bij Feyenoord. De Rotterdamse club legde de aanvaller vast nadat zijn samenwerking met Chelsea eerder dit jaar ten einde kwam.

Sterling kon in acht optredens voor Feyenoord niet overtuigen (geen goals, één assist) en beschikt over een aflopend contract.
Alles valt ineens op zijn plek.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:15:19 #169
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220916945
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
lachgas
En of we gelachen hebben!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:18:44 #170
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_220917007
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Alles valt ineens op zijn plek.
Daar zijn we vanaf.
pi_220917015
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel enorm kortzichtig om iemand als Eenhoorn aan te stellen als directeur, alsof er buiten het Rotterdamse niks beters te vinden is. En die nieuwe TD heb ik ook weinig vertrouwen in, die belg kent heel de club en de stad amper...
Ok Klaas
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:43:43 #172
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220917119
Sterling _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220917130
Kalmerings- en slaapmiddelen, dat verklaart veel.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 00:03:10 #174
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220917144
Met Dévy Rigaux heeft Feyenoord goud in handen. Bij Club Brugge maakte hij uitstekende transfers
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 00:05:46 #175
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220917148
In 2028-2029 spelen jullie kampioen door de gouden transferes van Dévy Rigaux
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 00:12:13 #176
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220917162
Interview met Rico, zo gaan Willem en Boskamp hem noemen denk ik.

Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:10:35 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220917249
twitter


Ook in een Lambo gaat het allemaal te snel voor hem
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220917337
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:10 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Ook in een Lambo gaat het allemaal te snel voor hem
Dat was nog al snel bij zijn niveau wat hij bij ons liet zien. Maar het zal hem worst wezen denk ik, lekker weer wat centen geharkt en verder beetje genieten van het leven. Ik zou het ook doen als ik ze zo makkelijk kon verdienen.

Oke, dat rijden onder invloed is niet oké. Maar met geld zat zou ik mij behalve dat ook nergens druk over maken.
pi_220917490
Raheem the bad Dream genot.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220917563
Jota worden.
pi_220917963
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
In 2028-2029 spelen jullie kampioen door de gouden transferes van Dévy Rigaux
2028/2029 pas?
Rigaux out
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_220917993
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:51 schreef Cara het volgende:

[..]
2028/2029 pas?
Rigaux out
Als je ergens 300 miljoen shoptegoed vindt, kan het ook sneller dan spelers ontwikkelen natuurlijk
pi_220918266
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 00:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Interview met Rico, zo gaan Willem en Boskamp hem noemen denk ik.

Bekijk deze YouTube-video
Prima ventje die Rico. Begrijp dat ie een stuk of 10 talen spreekt, hopelijk komt Nederlands daar binnenkort ook bij.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220918272
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Had het wel leuk gevonden, hoor. Een beetje wat minuten maken en trainen met de beste spelers van Nederland. Daar wordt niemand slechter van en het prijskaartje gaat er ook van omhoog. Voor zijn fitheid is het fijn dat ie er niet bij zit, maar dan kijken we vooral naar Feyenoord, zelf zal die enorm balen.
Ik wil die jongen gewoon nog 2 seizoenen in Eotterdam zien shinen voordat Rico hem voor de hoofdprijs wegbrengt. Daarvoor kan hij beter thuisblijven.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:08:54 #185
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220918602
Raheem the dream trip. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:24:45 #186
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220918694
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Kalmerings- en slaapmiddelen, dat verklaart veel.
Dvd’tje van Feyenoord de tweede seizoenshelft gekeken, genot.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_220918936
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dvd’tje van Feyenoord de tweede seizoenshelft gekeken, genot.
Dan had ie die pillen niet in hoeven nemen :7
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:03:46 #188
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220918984
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Dan had ie die pillen niet in hoeven nemen :7
Of hij heeft juist nog meer pillen ingenomen. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220919414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Of hij heeft juist nog meer pillen ingenomen. :+
quote:
The Telegraph meldt dat een bron dicht bij Sterling tegenover de krant heeft bevestigd dat de spanning van het abrupte einde van zijn carrière als topspeler zijn tol heeft geëist van zijn mentale welzijn. The Daily Mail doet daar nog een schepje bovenop. 'De psychologische druk die op hem is uitgeoefend is onmetelijk. Hij is geïsoleerd. Zodra hij een bal aanraakt, wordt hem verteld dat hij een mislukkeling is en dat het met hem gedaan is. Hij wordt bespot en uitgejouwd', schrijft het Engelse medium op basis van bronnen.

'Hij verhuisde naar Nederland om te ontsnappen en zijn liefde voor de sport te herontdekken, maar de negativiteit volgde hem. Het zijn een paar extreem zware jaren voor hem geweest en dit incident is daar een voorbeeld van', valt er te lezen. De vertegenwoordigers van Sterling wilden geen commentaar geven toen zij door Daily Mail Sport om commentaar werden benaderd.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220919977
Eenhoorn, Slot is beschikbaar!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:23:21 #191
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_220920029
Welkom terug, Arne :)
pi_220920053
Die zal vast komen ja jongens
pi_220920072
Arne weer beschikbaar
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220920166
Dus eerst halen ze Reijnen en nu doen ze Slot weg?
pi_220920205
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus eerst halen ze Reijnen en nu doen ze Slot weg?
Welkom in de voetbalwereld
pi_220920240
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Welkom in de voetbalwereld
In Italië en dat soort landen ja, maar dit opportunistische gedrag had ik niet verwacht van een club als Liverpool.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:38:33 #197
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220920247
ANNOUNCE AREND MARTIJN
pi_220920280
Prima bondscoach. Mooie timing
pi_220920296
Als Eenhoorn en Rico niet NU in in het vliegtuig zitten naar Liverpool beginnen ze al met een faal
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220920304
Bob heeft al geen rugdekking meer van De Don en nu is Arond ook nog eens beschikbaar. :{

Ligt er uiterlijk eind oktober al uit, gok ik zo.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:55:59 #201
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220920326
Als je daadwerkelijk denkt dat Slot haalbaar is heb je echt het intellectueel vermogen van een paasei hoor.
pi_220920342
Dat maakt de gemiddelde supporter niet uit.

Wat met terugwerkende kracht nu nog gekker is, is dat je Bakkati [ :') ] hebt aangetrokken met het oog op het vertrek van Reijnen/Hake, maar die zitten er allebei nog.
pi_220920374
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:58 schreef bbuddybb het volgende:
Dat maakt de gemiddelde supporter niet uit.

Wat met terugwerkende kracht nu nog gekker is, is dat je Bakkati [ :') ] hebt aangetrokken met het oog op het vertrek van Reijnen/Hake, maar die zitten er allebei nog.
Reijnen zit er niet meer want dat contract liep af.
pi_220920379
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:38 schreef Qarrad het volgende:
ANNOUNCE AREND MARTIJN
Zelfs als hij er een klein beetje voor open had gestaan, Eenhoorn heeft zich wel als een heel klein kind gedragen rondom de overgang van AZ naar ons.
pi_220920382
ANNOUNCE ARNE.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:08:25 #206
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220920497
_O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220920528
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima bondscoach. Mooie timing
dat verwacht ik ook inderdaad, al mag je wel blijven hopen.
(en het gaat me niet om resultaten, maar gewoon iemand die spelers beter maakt en visie heeft - ook al kan het geduldige spel ook kritiek opleveren dat is toch wel 100x beter dan wat er nu aan beleid zit)
pi_220920532
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Zelfs als hij er een klein beetje voor open had gestaan, Eenhoorn heeft zich wel als een heel klein kind gedragen rondom de overgang van AZ naar ons.
In het belang van Feyenoord gaat Robert het gewoon uitpraten met Arne.
...hier om je mars te breken.
pi_220920538
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:14 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
In het belang van Feyenoord gaat Robert het gewoon uitpraten met Arne.
zelfs al zou eenhoorn over zijn schaduw stappen, bij slot ligt die wond veel dieper
pi_220920557
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Reijnen zit er niet meer want dat contract liep af.
Ahh my bad.
pi_220920572
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:17 schreef snabbi het volgende:

[..]
zelfs al zou eenhoorn over zijn schaduw stappen, bij slot ligt die wond veel dieper
Goed gesprek, rectificatie in de krant, aai over z’n kale kop en 8 miljoen per jaar salaris en alles is vergeven en vergeten.
...hier om je mars te breken.
pi_220920574
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Als je daadwerkelijk denkt dat Slot haalbaar is heb je echt het intellectueel vermogen van een paasei hoor.
Natuurlijk is die 99% zeker compleet onhaalbaar. Desalniettemin ben je gestoord als je geen lijntje uitgooit. Hij gaf destijds aan het boodschappen doen in de Albert Heijn te missen - na 2 jaar Liverpool kan hij ook gewoon de lokale Albert Heijn contant kopen. Weet jij veel wat voor heimwee-kronkel die in z’n kop heeft.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220920597
quote:
Niet alleen Arne Slot heeft zijn laatste werkdag bij Liverpool gehad. Ook assistenten Sipke Hulshoff en Giovanni van Bronckhorst vertrekken uit de Engelse havenstad, meldt Voetbal International. De Nederlanders Ruben Peeters (performance coach) en Roderick van der Ham (video-analist) vertrekken eveneens bij Liverpool. Het tweetal maakte net als Hulshoff in 2024 de overstap van Feyenoord naar Anfield. Etiënne Reijnen was juist van Feyenoord op weg naar Liverpool. Onduidelijk is of die stap nog doorgaat, nu Slot is vertrokken.
Kunnen we Ruben Peeters teruglokken?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220920642
Ja, laten we iedereen uit het verleden teruglokken.
pi_220920686
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:38 schreef bbuddybb het volgende:
Ja, laten we iedereen uit het verleden teruglokken.
Je hebt even gemist hoe we de afgelopen 2 jaar honderdmiljoenmiljard blessures hebben, en de 2-3 jaar daarvoor juist een topfitte selectie hadden?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220920688
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:38 schreef bbuddybb het volgende:
Ja, laten we iedereen uit het verleden teruglokken.
:')
...hier om je mars te breken.
pi_220920743
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima bondscoach. Mooie timing
Kijk eens ONTZETTEND dom
pi_220920748
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Als je daadwerkelijk denkt dat Slot haalbaar is heb je echt het intellectueel vermogen van een paasei hoor.
Snap je maat
pi_220920761
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Natuurlijk is die 99% zeker compleet onhaalbaar. Desalniettemin ben je gestoord als je geen lijntje uitgooit. Hij gaf destijds aan het boodschappen doen in de Albert Heijn te missen - na 2 jaar Liverpool kan hij ook gewoon de lokale Albert Heijn contant kopen. Weet jij veel wat voor heimwee-kronkel die in z’n kop heeft.
Je moet in ieder geval de banden warm houden, voor de toekomst over een jaar of tien/vijftien. Want dat deze man nog elders gaat slagen in Engeland, Spanje, Duitsland of Italië is een gegeven.
pi_220920765
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Kunnen we Ruben Peeters teruglokken?
Eens
pi_220921112
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:59 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Je moet in ieder geval de banden warm houden, voor de toekomst over een jaar of tien/vijftien. Want dat deze man nog elders gaat slagen in Engeland, Spanje, Duitsland of Italië is een gegeven.
Arne doet nog 1 à 2 clubs en dan is hij klaar. Die gaat niet nog 20 jaar door.
...hier om je mars te breken.
pi_220921121
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:49 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Arne doet nog 1 à 2 clubs en dan is hij klaar. Die gaat nog 20 jaar door.
Euhh wat
pi_220921143
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:51 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Euhh wat
*Niet
...hier om je mars te breken.
pi_220921348
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Kunnen we Ruben Peeters teruglokken?
pi_220921522
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:52 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
*Niet
Op basis waarvan denk je dat
pi_220921537
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:51 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Op basis waarvan denk je dat
Arne is een verstandige man. Die kiest straks voor z’n vrouw.
...hier om je mars te breken.
pi_220921553
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:53 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Arne is een verstandige man. Die kiest straks voor z’n vrouw.
Kinderen allen de middelbare school af, pas 47. Zeker nog tien jaar ruimte voor trainen in de wereldtop en dan terug naar ons.

Of dan een keer bondscoach.
pi_220923019
Liverpool heeft trouwens wel precies gedaan wat wij met Persie zouden moeten doen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220923075
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef H.FR het volgende:
Liverpool heeft trouwens wel precies gedaan wat wij met Persie zouden moeten doen.
Met het verschil dat Persie geen kampioen is geworden in zijn eerste jaar en eruit ging in de kwartfinale CL tegen de latere winnaar middels penalties terwijl hij heel de competitiefase CL IEDEREEN aan gort speelde

Maar eens, ze hebben gedaan wat wij zouden moeten doen
pi_220923320
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef H.FR het volgende:
Liverpool heeft trouwens wel precies gedaan wat wij met Persie zouden moeten doen.
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.

Maar goed, dat is misschien ook gekeken door een bril die TE graag wilde dat hij zou slagen omdat dat ook zeer positief op ons afstraalt.
pi_220923660
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.

Maar goed, dat is misschien ook gekeken door een bril die TE graag wilde dat hij zou slagen omdat dat ook zeer positief op ons afstraalt.
Hij is wat mij betreft aardig geslaagd. :)
pi_220923735
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Hij is wat mij betreft aardig geslaagd. :)
Tuurlijk, ben ik ook wel met je eens. Misschien was "geslaagd" ook niet de juiste woordkeuze, maar door een Feyenoord-bril kijkend kan die man natuurlijk nooit en nergens wat verkeerd doen. Dat bedoelde ik meer.
pi_220924600
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.

Maar goed, dat is misschien ook gekeken door een bril die TE graag wilde dat hij zou slagen omdat dat ook zeer positief op ons afstraalt.
Veel te makkelijk om het allemaal op Jota te gooien. Maar met daarnaast talloze blessures waaronder je topaankopen, aftakelende en muitende veteranen, een ontslagen set piece trainer en een selectie die sowieso al uit balans is, heb je echt redenen zat buiten Slot.

Had het volgend jaar niet gelukt, soit, dan wordt het logisch. Dit is niets meer dan opportunisme.

Geeft niet, Arend Martijn heeft 25 miljoen geharkt en gaat nu ergens anders schroeien.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Forum Admin zaterdag 30 mei 2026 @ 21:36:07 #234
35723 crew  GGMM
pi_220924612
Eigenlijk ligt het overal aan behalve aan Slot

Het zou me niets verbazen als Liverpool binnen de kortste keren afzakt naar de derde divisie na deze beslissing.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220924640
De nieuwe René is uit. Leuk.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220924925
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:41 schreef De_Pel het volgende:
De nieuwe René is uit. Leuk.
Leuk als een wortelkanaalbehandeling
pi_220925005
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:18 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Leuk als een wortelkanaalbehandeling
Jup
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 31 mei 2026 @ 10:27:59 #238
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220927614
Onze doorverkooppercentages uit 2022 zijn een aardige mislukking geworden trouwens. Senesi gaat transfervrij naar Spurs. Sinisterra en Malacia waren ook al geen succes.
pi_220928042
Raheem Sterling made to feel ‘worthless’, says close source amid player’s arrest
https://www.theguardian.c(...)in-close-source-says

“The psychological strain that has put on him is immeasurable. Isolated. The second he touches a ball, being told he’s a flop and he’s finished. Mocked. Heckled.

“He moved to the Netherlands to escape and rediscover his love for the game but the negativity followed. It’s been an extremely tough couple of years for him and this incident encompasses that.”

;(
  zondag 31 mei 2026 @ 13:33:50 #240
393053 De_Pel
Is weg.
pi_220928739
Al besproken.

Stelring is weg, Stelring blijft weg, en verder.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 31 mei 2026 @ 13:35:00 #241
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220928745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Als je daadwerkelijk denkt dat Slot haalbaar is heb je echt het intellectueel vermogen van een paasei hoor.
Die gaat ook nog geen bondscaoch worden, maar een andere Europese topclub coachen en anders tussen de subtop en top in.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 31 mei 2026 @ 13:37:42 #242
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220928760
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.

Maar goed, dat is misschien ook gekeken door een bril die TE graag wilde dat hij zou slagen omdat dat ook zeer positief op ons afstraalt.
En een nieuwe coach heeft dat overlijden niet meegemaakt en staat daar fris in.

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:33 schreef De_Pel het volgende:
Al besproken.

Stelring is weg, Stelring blijft weg, en verder.
Ik heb het idee dat ie zichzelf gewoon niet meer kan motiveren, ik heb wel eens spelers zonder ritme gezien en spelers die een tijd niet tegen een bal hebben getrapt, maar het leek alsof iemand op zijn 32ste voor het eerst op voetbal ging, zonder ooit te hebben gevoetbald. Zelfs oud-profs kunnen beter met een bal omgaan.

[ Bericht 32% gewijzigd door Vis1980 op 31-05-2026 13:57:35 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 31 mei 2026 @ 14:15:56 #243
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220928926
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:18 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Leuk als een wortelkanaalbehandeling
Mwah, aan een wortelkanaalbehandeling heb je tenminste iets.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 31 mei 2026 @ 14:23:32 #244
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220928966
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:25 schreef lbosse het volgende:
Raheem Sterling made to feel ‘worthless’, says close source amid player’s arrest
https://www.theguardian.c(...)in-close-source-says

“The psychological strain that has put on him is immeasurable. Isolated. The second he touches a ball, being told he’s a flop and he’s finished. Mocked. Heckled.

“He moved to the Netherlands to escape and rediscover his love for the game but the negativity followed. It’s been an extremely tough couple of years for him and this incident encompasses that.”

;(
Ik kan er maar weinig medelijden mee hebben als je vervolgens met een drugsje te veel op de vangrail in rijdt.

Verder had iemand hem wel mogen vertellen dat Nederland misschien niet het land is om aan de negativiteit te ontsnappen. Het sierde hem dat hij zijn carrière nieuw leven wilde blazen in plaats van centjes harken in een ander continent, maar zijn niveau lag echt heel laag. Blijft fascinerend om te zien bij buitenspelers dat het lijntje tussen wereldklasse en amateurniveau echt heel dun is. Als je de explosiviteit niet meer hebt moet je techniek wel heel goed zijn om mee te blijven draaien.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_220928998
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:27 schreef hhh38 het volgende:
Onze doorverkooppercentages uit 2022 zijn een aardige mislukking geworden trouwens. Senesi gaat transfervrij naar Spurs. Sinisterra en Malacia waren ook al geen succes.
Ik ben vooral benieuwd naar de bonussen. Als ik TM zie dan lijkt die van Kokcu wel te zijn behaald? Want daar stond die in de boeken als 25 miljoen en nu als bijna 30 miljoen.

Geen idee hoe zij aan die info komen verder.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:06:03 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220931594


D’n Deef ziet eruit als zunne smerige hardloper :{

@GurneyIsBestOke
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220932006
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Als je daadwerkelijk denkt dat Slot haalbaar is heb je echt het intellectueel vermogen van een paasei hoor.
twitter


Des ajax... Twitternaam klopt wel _O-
  Forum Admin zondag 31 mei 2026 @ 21:09:47 #248
35723 crew  GGMM
pi_220932022
Oei, iemand op Twitter zegt iets
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 31 mei 2026 @ 21:11:57 #249
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220932035
Ik las dat hij wel oren zou hebben naar een werkelijke uitdaging in Almelo.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:15:01 #250
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220932066
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik las dat hij wel oren zou hebben naar een werkelijke uitdaging in Almelo.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:07 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
[ x ]

Des ajax... Twitternaam klopt wel _O-
Ik sluit niet uit dat het ooit gaat gebeuren, maar zo vroeg laat mijn hard wel een beetje breken, hoor. Niet als in dat ik Slot ga haten, maar ik heb zoveel bewondering voor die man, dat houdt ik niet vol als ie ineens weer een concurent is.

Ik las Almelo wat laat, maar dat zie ik wat minder snel gebeuren, mooie klus voor Heitinga.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 31 mei 2026 @ 21:18:20 #251
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220932087
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[..]
Ik sluit niet uit dat het ooit gaat gebeuren, maar zo vroeg laat mijn hard wel een beetje breken, hoor. Niet als in dat ik Slot ga haten, maar ik heb zoveel bewondering voor die man, dat houdt ik niet vol als ie ineens weer een concurent is.

Ik las Almelo wat laat, maar dat zie ik wat minder snel gebeuren, mooie klus voor Heitinga.
Ik zie liever een vakman die zijn ambacht verstaat. Een type Erwin van de Looi
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:23:58 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220932125
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[..]
Ik sluit niet uit dat het ooit gaat gebeuren, maar zo vroeg laat mijn hard wel een beetje breken, hoor. Niet als in dat ik Slot ga haten, maar ik heb zoveel bewondering voor die man, dat houdt ik niet vol als ie ineens weer een concurent is.

Ik las Almelo wat laat, maar dat zie ik wat minder snel gebeuren, mooie klus voor Heitinga.
Ook bij @GGMM en @onlogisch zal dat nieuws hard aankomen mocht het zover komen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zondag 31 mei 2026 @ 21:29:26 #253
35723 crew  GGMM
pi_220932163
Mijn hard _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220932375
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:09 schreef GGMM het volgende:
Oei, iemand op Twitter zegt iets
Er post me daar toch een mongool, één met de naam Rene en een zooitje cijfers

Familie toevallig?
  Forum Admin zondag 31 mei 2026 @ 22:11:34 #255
35723 crew  GGMM
pi_220932385
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:09 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Er post me daar toch een mongool, één met de naam Rene en een zooitje cijfers

Familie toevallig?
Klopt, René is m'n familienaam.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 31 mei 2026 @ 22:15:42 #256
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220932403
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

D’n Deef ziet eruit als zunne smerige hardloper :{

@:gurneyisbestoke
Heeft een echt horloge (die halflos om zijn pols hangt) in plaats van een sporthorloge. Geen hardloper dus.

Verder dit lichaam inderdaad @Pisces29 . Derhalve de reden dat ik niet dit soort shirtjes draag :{
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 31 mei 2026 @ 23:26:31 #257
378023 Wotte
wotte!?
pi_220932649
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

D’n Deef ziet eruit als zunne smerige hardloper :{

@:gurneyisbestoke
Kan me niet voorstellen dat er veel druk op die schouders kan rusten.
pi_220934041
Directie DVD kopen.
pi_220934952
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Misschien is er nog wel een goede Belgische AD!
En wellicht loopt er dan in Rotterdam dan wel weer een goede TD rond!
Jij snapt het
* Verwijderd *
pi_220935777
https://www.fr12.nl/nieuw(...)oor-grondige-analyse

Geen uitgesproken "Van Persie blijft", maar ik ga er gewoon vanuit dat dat wel gaat gebeuren.
  maandag 1 juni 2026 @ 14:03:37 #261
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220935794
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)oor-grondige-analyse

Geen uitgesproken "Van Persie blijft", maar ik ga er gewoon vanuit dat dat wel gaat gebeuren.
Ik lees hem juist als dat er een opening wordt gemaakt naar een vervolg toe waarin zijn positie wel degelijk ter discussie gaat staan.
pi_220935797
Iedereen gefeliciteerd met de 26e verjaardag van Tengstedt!
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 14:30:30 #263
393053 De_Pel
Is weg.
pi_220935891
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:03 schreef Elan het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de 26e verjaardag van Tengstedt!
Wie?!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220936040
quote:
Rigaux kan nog niet zeggen dat Van Persie komend seizoen sowieso de trainer is van Feyenoord. ,,We moeten een analyse maken van afgelopen seizoen. Zodanig dat we ook duidelijk een beeld hebben voordat we beslissingen gaan nemen. Het is nu aan ons om de zaken helderder te krijgen."
https://www.ad.nl/voetbal(...)en-seizoen~a8df3d54/
  maandag 1 juni 2026 @ 15:16:53 #265
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220936178
Gezellig ballonnetjes opblazen achter het stuur, misschien was Raheem jarig? :P

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220936185
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Gezellig ballonnetjes opblazen achter het stuur, misschien was Raheem jarig? :P

[ x ]
Die zien we hopelijk niet meer terug
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 15:19:26 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220936188
quote:
Hij kan toch gewoon de eerste minuut van Feyenoord-AZ terugkijken

Met je analyse
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juni 2026 @ 15:21:24 #268
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220936202
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:18 schreef Elan het volgende:

[..]
Die zien we hopelijk niet meer terug
Wacht, het is wel jouw schuld. _O- _O- _O-

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220936233
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Wacht, het is wel jouw schuld. _O- _O- _O-

[ x ]
Thafuck mis je dan elke vorm van zelfreflectie .
Nog net niet het slavernijverleden van zijn betovergrootouders er bij gehaald.
blablablabla
pi_220936267
Die persconferentie is wel veelzeggend. Rigaux wil aanvallend en dominant voetbal spelen zal me niet verbazen dat ze Robin lozen bij Dick Schreuder uit komen.
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 15:40:27 #272
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220936279
Rico kan goed lullen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 1 juni 2026 @ 16:15:46 #273
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220936429
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:03 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik lees hem juist als dat er een opening wordt gemaakt naar een vervolg toe waarin zijn positie wel degelijk ter discussie gaat staan.
Lijkt mij inderdaad sterk dat vPersie deze ‘evaluatie’ gaat overleven. Je gaat niet de positie van de trainer op dit moment ter discussie stellen als je niet voornemens bent hem al te ontslaan. Binnen enkele weken verwacht ik een ‘Robin van Persie and Feyenoord part ways’.

Dan op zoek naar een opvolger, alsof het niet al druk genoeg is. En toevallig is de succesvolste trainer van de afgelopen 40/45 jaar bij Feyenoord net ontslagen bij Liverpool en vast op zoek naar een job :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_220936468
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Heeft een echt horloge (die halflos om zijn pols hangt) in plaats van een sporthorloge. Geen hardloper dus.

Verder dit lichaam inderdaad @:pisces29 . Derhalve de reden dat ik niet dit soort shirtjes draag :{
Gelukkig heeft hij een knappe kop. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:37:17 #275
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220936526
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Rico kan goed lullen.
En slaan.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:37:27 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220936530
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Gelukkig heeft hij een knappe kop. :)
Genoteerd.
What can change the nature of a man?
pi_220936752
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:37 schreef Elan het volgende:
Die persconferentie is wel veelzeggend. Rigaux wil aanvallend en dominant voetbal spelen zal me niet verbazen dat ze Robin lozen bij Dick Schreuder uit komen.
Ik zou er ook niet van staan te kijken als Robin gaat.
Anderzijds zijn het gewoon twee nieuwe koppen die rangorde bepalen en kritische supporters pleasen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:16:46 #278
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220936766
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Lijkt mij inderdaad sterk dat vPersie deze ‘evaluatie’ gaat overleven. Je gaat niet de positie van de trainer op dit moment ter discussie stellen als je niet voornemens bent hem al te ontslaan. Binnen enkele weken verwacht ik een ‘Robin van Persie and Feyenoord part ways’.

Dan op zoek naar een opvolger, alsof het niet al druk genoeg is. En toevallig is de succesvolste trainer van de afgelopen 40/45 jaar bij Feyenoord net ontslagen bij Liverpool en vast op zoek naar een job :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft @aTypisch je account overgenomen?
  maandag 1 juni 2026 @ 17:17:16 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220936770
Hij kan ook moeilijk op zijn allereerste werkdag een trainer ontslaan.

Ik gok dat ze al een tijdje tot de conclusie zijn gekomen dat flink saneren in een selectie en een trainer ontslaan een beetje teveel van het goede is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juni 2026 @ 17:20:47 #280
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220936792
Wel verrast dat ie dit zo zegt, ik denk dat ie de deur alvast open wil zetten naar een ontslag inderdaad.

Mogen ze wel haast gaan maken, 26 juni eerste training.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:43:22 #281
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220936921
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:20 schreef hhh38 het volgende:
Wel verrast dat ie dit zo zegt, ik denk dat ie de deur alvast open wil zetten naar een ontslag inderdaad.

Mogen ze wel haast gaan maken, 26 juni eerste training.
Ik denk dat ze met hem doorgaan, maar wel onder een soort van curatele.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 1 juni 2026 @ 17:46:36 #282
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220936940
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:17 schreef Caland het volgende:
Ik gok dat ze al een tijdje tot de conclusie zijn gekomen dat flink saneren in een selectie en een trainer ontslaan een beetje teveel van het goede is.
Dan had hij dat wel in minder verkapte woorden uitgesproken want dat is ook het enige argument om hem te houden.

Als je begint over een ‘analyse’, zet je de deur open voor een ontslag want geen weldenkend mens komt na een analyse tot de conclusie dat vPersie de juiste man is voor de klus.

Ik zie ook vPersie zich niet aanpassen naar de werkwijze van Rigaux. Hij vond vWonderen in de kleedkamer al te spannend. Laat staan een magere Belg die spelers knuffelt aan de zijlijn. Dat gaat snel botsen en dat advies zullen veel mensen (lees: Hake) hem al gegeven hebben.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 1 juni 2026 @ 17:50:18 #283
378023 Wotte
wotte!?
pi_220936962
Het lijkt haast wel Ajax met criminelen en een veredelde onverzorgde hoofdscout als technisch directeur. Ze zijn in Eindhoven jaloers op deze grootstedelijke problematiek.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:52:41 #284
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220936973
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze met hem doorgaan, maar wel onder een soort van curatele.
VPersie onder curatele plaatsen is als tegen de snuivers van de gele zijde zeggen dat ze écht geen fakkeltjes meer mogen afsteken.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 1 juni 2026 @ 17:53:22 #285
378023 Wotte
wotte!?
pi_220936974
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dan had hij dat wel in minder verkapte woorden uitgesproken want dat is ook het enige argument om hem te houden.

Als je begint over een ‘analyse’, zet je de deur open voor een ontslag want geen weldenkend mens komt na een analyse tot de conclusie dat vPersie de juiste man is voor de klus.

Ik zie ook vPersie zich niet aanpassen naar de werkwijze van Rigaux. Hij vond vWonderen in de kleedkamer al te spannend. Laat staan een magere Belg die spelers knuffelt aan de zijlijn. Dat gaat snel botsen en dat advies zullen veel mensen (lees: Hake) hem al gegeven hebben.
Ik denk dat Robin wel veilig is voor Rigaux in de kleedkamer van de sportschool.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:54:24 #286
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220936982
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:37 schreef Coco het volgende:

[..]
En slaan.
Dit is wel een rare opmerking.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 1 juni 2026 @ 17:55:27 #287
378023 Wotte
wotte!?
pi_220936991
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
VPersie onder curatele plaatsen is als tegen de snuivers van de gele zijde zeggen dat ze écht geen fakkeltjes meer mogen afsteken.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
VPersie onder curatele plaatsen is als tegen de snuivers van de gele zijde zeggen dat ze écht geen fakkeltjes meer mogen afsteken.
en terecht toch je laat je als internationaal topspeler toch niet de les lezen door een jeugdtrainer. Beetje respect voor je clubicoon.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:00:31 #288
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937029
Feyenoord ziet kans om Slot weer terug te halen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220937044
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:20 schreef hhh38 het volgende:
Wel verrast dat ie dit zo zegt, ik denk dat ie de deur alvast open wil zetten naar een ontslag inderdaad.

Mogen ze wel haast gaan maken, 26 juni eerste training.
Ze zijn beide autistische datanerds, als je dan gaat kijken hoe Robin in dat opzicht heeft gepresteerd qua resultaten kun je toch niet anders dan concluderen dat hij er uit moet.

Laat staan als je data vervolgens dieper gaat ontleden zoals de pressing, balbezit, gecreëerde kansen en eigenlijk elk aspect dat belangrijk is voor fatsoenlijk veldspel.
blablablabla
pi_220937055
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord ziet kans om Slot weer terug te halen?
Geloof niet dat daar nu sprake van is.

Slot gaat gewoon naar een grote Europese club. Los daarvan zullen hij en Eenhoorn nou niet de beste vrienden zijn door hoe hij is vertrokken bij AZ .
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 18:06:03 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220937098
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord ziet kans om Slot weer terug te halen?
Pascal Jansen die in november de klus overneemt

De gruwel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220937134
Slot is natuurlijk totaal niet realistisch, maar sluit ook niet uit dat ze gedacht hebben "voor de zekerheid toch maar even polsen" en dat na z'n "nee" RvP gewoon blijft.
pi_220937160
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Slot is natuurlijk totaal niet realistisch, maar sluit ook niet uit dat ze gedacht hebben "voor de zekerheid toch maar even polsen" en dat na z'n "nee" RvP gewoon blijft.
Denk niet dat Eenhoorn is gaan polsen.

Of ze moeten dat in het verleden laten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220937171
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Denk niet dat Eenhoorn is gaan polsen.

Of ze moeten dat in het verleden laten.
Neuh, dat is ook een van de grootste redenen waarom ik het al vanaf minuut 1 niet echt een realistisch idee vond.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:33:05 #295
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220937238
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord ziet kans om Slot weer terug te halen?
Natuurlijk niet, Slot heeft niets meer te bewijzen bij Feyenoord en in de eredivisie. Daarnaast onbetaalbaar.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 1 juni 2026 @ 18:42:48 #296
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937294
Is die Engelse cokesnuiver Sterling nog een overbetaalde Feyenoorder?
https://www.ad.nl/voetbal(...)m-sterling~a54bba32/

[ Bericht 65% gewijzigd door spapaars op 01-06-2026 18:53:00 ]
  maandag 1 juni 2026 @ 18:46:01 #297
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220937311
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Ze zijn beide autistische datanerds, als je dan gaat kijken hoe Robin in dat opzicht heeft gepresteerd qua resultaten kun je toch niet anders dan concluderen dat hij er uit moet.

Laat staan als je data vervolgens dieper gaat ontleden zoals de pressing, balbezit, gecreëerde kansen en eigenlijk elk aspect dat belangrijk is voor fatsoenlijk veldspel.
Volgens mij werd er over Rigaux gezegd dat ie juist géén autistische datanerd was.
pi_220937333
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Volgens mij werd er over Rigaux gezegd dat ie juist géén autistische datanerd was.
Hij zei tijdens de persconferentie van vandaag dat het wel heel belangrijk was om tot besluiten te komen, maar hij daarnaast ook heel erg veel waarde hecht aan het persoonlijke aspect. Bij Brugge stond hij heel dicht bij de spelersgroep en dus de trainer.
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 19:02:29 #299
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220937395
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij zei tijdens de persconferentie van vandaag dat het wel heel belangrijk was om tot besluiten te komen, maar hij daarnaast ook heel erg veel waarde hecht aan het persoonlijke aspect. Bij Brugge stond hij heel dicht bij de spelersgroep en dus de trainer.
Dat is in ieder geval niet wat een autist zou zeggen :P
pi_220937857
Arend gaat echt niet met Eenhoorn om tafel zitten. Die was een jaar later nog steeds vies mad dat hij bij AZ eruit was gekanjerd.

Zo heeft iedereen zijn mindere kanten, zelfs Arend.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220937922
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')