SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdient net als Ueda complimenten voor wat hij geleverd heeft met zijn gebrekkige vaardigheden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellenreuther is geen waardige eerste goalie voor Feyenoord, maar termen als Duitse mongool gaat wel een beetje ver. De beste man heeft gewoon een groot aandeel gehad in het behalen van de titel en ook in de bekerfinale die hij speelde was hij gewoon belangrijk.
Natuurlijk heeft hij zijn ietwat idiote acties maar daartegenover staat wel gewoon dat hij meermaals belangrijk geweest is en zijn waarde bewezen heeft. Wordt echt te ver naar beneden gehaald her en der.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Timon in de spits lijkt mij geen goed idee nee.
Juist in dat machtsspel blijkt hij wel een hele sterke speler. Als hij echt binnengehaald wordt, lijkt hij bij uitstek de man om deze veranderingen te forceren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:46 schreef RamboDirk het volgende:
De aanstelling van Eenhoorn voelt voor mij als een keuze tussen: bestuurlijke modernisering, of het vasthouden aan traditionele Feyenoord-dynamiek.
Sportief en organisatorisch is hij waarschijnlijk een upgrade. Zijn trackrecord bij AZ past bij wat Feyenoord nodig heeft om structureel topclub te blijven.
Maar juist omdat hij sterk, zelfstandig en uitgesproken is, legt zijn komst ook de bestuurlijke spanningen binnen Feyenoord bloot. Als de club hem volledig mandateert, kan hij Feyenoord structureel sterker maken. Gebeurt dat halfslachtig, dan wordt het snel een intern machtsspel. De toekomst zal het uitwijzen.
Hij is ook niet iemand die een geschiedenis heeft met snel ergens weggaan vanwege een conflict. Waarschijnlijk is dit ook de lastigste positie in zijn carrière, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ie de club naar zijn hand kan zetten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Juist in dat machtsspel blijkt hij wel een hele sterke speler. Als hij echt binnengehaald wordt, lijkt hij bij uitstek de man om deze veranderingen te forceren.
Absoluut veel vertrouwen in.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is ook niet iemand die een geschiedenis heeft met snel ergens weggaan vanwege een conflict. Waarschijnlijk is dit ook de lastigste positie in zijn carrière, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ie de club naar zijn hand kan zetten.
Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt ben je die structurele plek in de top 3 nooit kwijtgeraakt. Het doel moet vooral zijn om het sportieve gat met PSV en het financiële gat met Ajax te dichten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Absoluut veel vertrouwen in.
M.I. moet je onder hem definitief je structurele plek in de top 3 weer vaststellen en je zeer regelmatig melden in de titelstrijd.
Daarvoor had de schep in de grond gemoeten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt ben je die structurele plek in de top 3 nooit kwijtgeraakt. Het doel moet vooral zijn om het sportieve gat met PSV en het financiële gat met Ajax te dichten.
Hoe staan die er überhaupt voor vergeleken met ons? Er is krankzinnig veel geld binnengekomen wat jaren geleden maar ook heel veel uitgegeven aan brandhout.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt ben je die structurele plek in de top 3 nooit kwijtgeraakt. Het doel moet vooral zijn om het sportieve gat met PSV en het financiële gat met Ajax te dichten.
Ze hebben nog steeds een veel hogere basisbegroting (dus uitgezonderd Europese inkomsten), ¤170 miljoen vs ¤130 miljoen. Bovendien hebben ze de afgelopen 2 zomers (waarvan 1 na een dramatisch seizoen) nog voor in totaal ¤170 miljoen verkocht (tegenover ¤190 miljoen bij ons).quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe staan die er überhaupt voor vergeleken met ons? Er is krankzinnig veel geld binnengekomen wat jaren geleden maar ook heel veel uitgegeven aan brandhout.
Ajax, neemt wel structureel inkomsten uit Europees voetbal mee in de begroting. Voorheen maakte Ajax het zelf zo bont door op Champions League te begroten. Die 170 miljoen is inclusief Champions League. Vorig jaar lag dat op 140/150 zonder Champions League.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds een veel hogere basisbegroting (dus uitgezonderd Europese inkomsten), ¤170 miljoen vs ¤130 miljoen. Bovendien hebben ze de afgelopen 2 zomers (waarvan 1 na een dramatisch seizoen) nog voor in totaal ¤170 miljoen verkocht (tegenover ¤190 miljoen bij ons).
Ze hebben wel moeten krimpen in hun spelersbudget vergeleken met 3 jaar terug, maar toen was het meer dan 2x zo groot als bij ons.
Betreft top 3: ja, maar je hebt vaak meer naar beneden dan naar boven moeten kijken. Uiteindelijk komt het dit jaar goed, maar dat je moet vrezen voor NEC en Twente is al gênant genoeg.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord begroot ook Europees voetbal, maar eerder ongeveer op EL niveau.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax, neemt wel structureel inkomsten uit Europees voetbal mee in de begroting. Voorheen maakte Ajax het zelf zo bont door op Champions League te begroten. Die 170 miljoen is inclusief Champions League. Vorig jaar lag dat op 140/150 zonder Champions League.
Er is ook veel aan de stadioninkomsten te doen zonder schop in de grond. Daar is die éénwording voor bedoeld.quote:Die is overigens hoger dan Feyenoord met Champions League en de reden daarvoor brengt ons weer bij de schep in de grond.
Onder de streep ga je in de kuip nooit boven Ajax uitkomen.
Jij hebt ook chatgpt ontdekt. Leuk man.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:46 schreef RamboDirk het volgende:
De aanstelling van Eenhoorn voelt voor mij als een keuze tussen: bestuurlijke modernisering, of het vasthouden aan traditionele Feyenoord-dynamiek.
Sportief en organisatorisch is hij waarschijnlijk een upgrade. Zijn trackrecord bij AZ past bij wat Feyenoord nodig heeft om structureel topclub te blijven.
Maar juist omdat hij sterk, zelfstandig en uitgesproken is, legt zijn komst ook de bestuurlijke spanningen binnen Feyenoord bloot. Als de club hem volledig mandateert, kan hij Feyenoord structureel sterker maken. Gebeurt dat halfslachtig, dan wordt het snel een intern machtsspel. De toekomst zal het uitwijzen.
Poeh he, in drie jaar en 23 Europese wedstrijden heeft meneer twee keer een intikkertje gemaakt, mag het?quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij scoort alleen tegen echte kanonnen als Benfica, Bayern en Brazilië.
Dat is dus rond.quote:Devy Rigaux (38) wordt de nieuwe technisch directeur van Feyenoord. De huidige directeur sport van Club Brugge bevestigde dat nadat de Belgische club donderdag kampioen werd.
In eerste instantie vrij positief hierover. Club Brugge doet het al jaren vrij aardig/best goed in Europa.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is dus rond.
Hopelijk tegelijk met Eenhoorn presentatie volgende week.
Eens.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:43 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
In eerste instantie vrij positief hierover. Club Brugge doet het al jaren vrij aardig/best goed in Europa.
Zal niet alleen aan hem liggen natuurlijk, maar wel iemand met ervaring op dat vlak dus.
Blij mee.quote:
JAAAAAAAAquote:
Ajax voorbij, op alle fronten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
JAAAAAAAA
Dan is straks toch alles wel heel snel geregeld. Een echt goede AD en een veelbelovende TD. En dat voor de zomer nog.
Hij werd verguisd door de Nederlandse pers, die het maar een rare vogel vonden. Types als Derksen. Die data ideeën uit het Honkbal kunnen nooit werken in de voetbalwereld.quote:"I had a breakfast meeting with Billy at the MLB Spring Training and told him that a football club had shown interest in me. He asked me to consider him if I got the job. I flew to America with the club president to meet Beane and he agreed to consult for AZ. He later became a minority stakeholder."
Met eindelijk weer een losse TD/AD, een bewezen succesvolle AD met een heel groot draagvlak, en een zeer talentvolle TD, maar ook met de eenwording met het stadion, het oprotten van SinterSjaak en (waarschijnlijk ook) CharlaToon zet je in ieder geval wel hele goede stappen, zeker gezien ook de Zilvervloot vol CL miljoenen weer binnenvaart.quote:
Ik bemerk dat ik sinds het walgelijke post-Slot-tijdperk niet meer zo positief ben geweest over de toekomst van de club.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met eindelijk weer een losse TD/AD, een bewezen succesvolle AD met een heel groot draagvlak, en een zeer talentvolle TD, maar ook met de eenwording met het stadion, het oprotten van SinterSjaak en (waarschijnlijk ook) CharlaToon zet je in ieder geval wel hele goede stappen, zeker gezien ook de Zilvervloot vol CL miljoenen weer binnenvaart.
Eén goede transferzomer, waarbij je miljoenenverdieners als Ivan de Verschrikkelijke, meisje Stengs, Zerrouki en Bijlow kunt slijten en hopelijk ook nog wat prutsers kunt dumpen bij een G-team (Lotomba etc) en hopelijk een paar mooie versterkingen kunt binnenhalen, en de wereld ziet er al heel anders uit.
Eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik bemerk dat ik sinds het walgelijke post-Slot-tijdperk niet meer zo positief ben geweest over de toekomst van de club.
Als het deze zomer niet gebeurd dan gebeurd het wel in oktober, daar ben ik van overtuigd met sterke leiders als Eenhoorn en Rigaux.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als ze van Persie niet eruit tyfen wordt het gewoon helemaal niks natuurlijk.
Eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
JAAAAAAAA
Dan is straks toch alles wel heel snel geregeld. Een echt goede AD en een veelbelovende TD. En dat voor de zomer nog.
Dat zei men ook over Gio na zeven verloren wedstrijden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als ze van Persie niet eruit tyfen wordt het gewoon helemaal niks natuurlijk.
Dan zal toch in ieder geval de fitheid van de selectie doorgelicht moeten worden. Het is echt bizar zwakzinnig hoeveel blessures we al 2 jaar hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat zei men ook over Gio na zeven verloren wedstrijden.
Ik ben absoluut geen fan van Persie als trainer, maar hij heeft ook echt met een gemankeerde compleet onfitte selectie moeten werken.
De man heeft van een baggerspits als Ueda iets kunnen maken.
Wie weet hoe het volgend jaar loopt.
De announce is al een paar uur oud en RvP zit er nog.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Eens.
iemand met ervaring in het vak van AD, iemand met ervaring in het vak van TD, 2 gescheiden personen in AD en TD.. ze maken stappen - nu nog een trainer met ervaring
Je moet er überhaupt vanuit gaan dat er wel een seizoen en 2 transferperiodes overheen gaan om de nieuwe richting een beetje vorm te geven. Ik haat het woord tussenjaar, maar dat is hier wel een beetje van toepassing.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als het deze zomer niet gebeurd dan gebeurd het wel in oktober, daar ben ik van overtuigd met sterke leiders als Eenhoorn en Rigaux.
Maar mocht Pers pas in oktober het veld ruimen spelen we wel alweer een verloren seizoen natuurlijk.
Maar in ieder geval is de aanstelling van Eenhoorn en later Rigaux enorm hoopgevend.
Eens. Daarom lig ik niet direct wakker van RvP. Kan een nieuwe trainer instromen als het een beetje staat. Scheelt weer in je afkoopsom.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Je moet er überhaupt vanuit gaan dat er wel een seizoen en 2 transferperiodes overheen gaan om de nieuwe richting een beetje vorm te geven. Ik haat het woord tussenjaar, maar dat is hier wel een beetje van toepassing.
Wil niet zeggen dat je niet direct successen kan boeken of veranderingen kan zien. Oh Arne had ook een jaar nodig (nieuwe spelers erin, meuk laten afvloeien) maar die haalde toch de Conference League finale en je zag direct impact qua spel. Ook qua transfers en nieuwe spelers zag je toen een ander Feyenoord.
Wel realistisch inderdaad. Aan de andere kant werden we de laatste 2 keer kampioen net nadat er een hele lading nieuwe spelers moesten worden ingepast meen ik mij te herinneren.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Je moet er überhaupt vanuit gaan dat er wel een seizoen en 2 transferperiodes overheen gaan om de nieuwe richting een beetje vorm te geven. Ik haat het woord tussenjaar, maar dat is hier wel een beetje van toepassing.
Wil niet zeggen dat je niet direct successen kan boeken of veranderingen kan zien. Oh Arne had ook een jaar nodig (nieuwe spelers erin, meuk laten afvloeien) maar die haalde toch de Conference League finale en je zag direct impact qua spel. Ook qua transfers en nieuwe spelers zag je toen een ander Feyenoord.
Het gaat me niet eens om succes te halen, maar hoe moet een speler nu beter worden als er totale chaos is. Visie, discipline, spelinzicht en kracht. Daarom heb je nu al bekwame staf nodig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon niet Arnesen eruit kunnen pleuren dus dat verhaal was sowieso ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.
En zie vandaag, tja.
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon niet Arnesen eruit kunnen pleuren dus dat verhaal was sowieso ongeloofwaardig.
Even tijd geven om zijn kantoor in te richten.quote:
Ze hadden vorig jaar zomer toch al interesse in hem? En toen was die pas een jaar Technisch Directeur. Alhoewel hij dat officieel niet eens in zijn eentje was.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.
En zie vandaag, tja.
"Met Dévy Rigaux halen we een van de meest geprezen technisch beleidsbepalers in het Europese voetbal", zegt Toon van Bodegom, voorzitter van de raad van commissarissen bij Feyenoord.quote:
Dat is ook zo gebeurdquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Even tijd geven om zijn kantoor in te richten.
Rigaux niet kennenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
"Met Dévy Rigaux halen we een van de meest geprezen technisch beleidsbepalers in het Europese voetbal", zegt Toon van Bodegom, voorzitter van de raad van commissarissen bij Feyenoord.
Wie denkt ook dat hij tot een maand geleden nog nooit gehoord had van de belgische Marijn Beuker.
Hij is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de aankoop van Forbs. Ik kan me niet voorstellen dat je enthousiast bent.quote:
Die Forbs die nu een marktwaarde heeft van 3x de prijs waarvoor jullie hem vorig jaar hebben verkocht? Die Forbs die nu international is?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
"Met Dévy Rigaux halen we een van de meest geprezen technisch beleidsbepalers in het Europese voetbal", zegt Toon van Bodegom, voorzitter van de raad van commissarissen bij Feyenoord.
Wie denkt ook dat hij tot een maand geleden nog nooit gehoord had van de belgische Marijn Beuker.
Dus eigenlijk zeg je dat jij er geen kijk op hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die Forbs die nu een marktwaarde heeft van 3x de prijs waarvoor jullie hem vorig jaar hebben verkocht? Die Forbs die nu international is?
Ok man. Ajax én jij gelijk, Brugge de jackpot. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat jij er geen kijk op hebt
Nee, zo werkt het natuurlijk niet. Je kunt niet eerst luidkeels verkondigen dat Forbs een waardeloze voetballer is en vervolgens zijn aankoop gebruiken als bewijs dat je technisch directeur ineens verstand van zaken heeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ok man. Ajax én jij gelijk, Brugge de jackpot. Iedereen blij.
Ofzo..
Ongeloofwaardigheid, daar heeftquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het natuurlijk niet. Je kunt niet eerst luidkeels verkondigen dat Forbs een waardeloze voetballer is en vervolgens zijn aankoop gebruiken als bewijs dat je technisch directeur ineens verstand van zaken heeft.
Dit is ongeloofwaardig.
Ben wel consequent in ieder geval. Je kan me niet half jaar achtervolgen om vervolgens dit uit te kramen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ongeloofwaardigheid, daar heeftWotte
gelukkig niet zo'n last van
Lul op toafel.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben wel consequent in ieder geval. Je kan me niet half jaar achtervolgen om vervolgens dit uit te kramen.
Zonder excuses nog wel.
ANNOUNCE klaasweetallesquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:25 schreef Solispolar het volgende:
Wotte, CR7 en HMFfuckyouall in 1 topic. Genot.
Het is de taak van de RvC om bestuurders aan te stellen, niet van de RvB of ADquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
En zie vandaag, tja.
Waarom moet het nu ook meteen belazeren zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
En zie vandaag, tja.
Nee de downie Solispolar, daar zitten we op te wachtenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:25 schreef Solispolar het volgende:
Wotte, CR7 en HMFfuckyouall in 1 topic. Genot.
Yup maar ja, Toontje en Dennis regelden de boel wel samen of denk je echt dat ze wel serieus op zoek waren?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is de taak van de RvC om bestuurders aan te stellen, niet van de RvB of AD
nee maar ik neem het toon en sjaak dus meer kwalijk dan dennisquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup maar ja, Toontje en Dennis regelden de boel wel samen of denk je echt dat ze wel serieus op zoek waren?
Als jij roept dat je niemand kan vinden en nu staat er binnen 6 weken eentje dan heb je de boel gewoon bedonderd.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waarom moet het nu ook meteen belazeren zijn?
2024:quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
nee maar ik neem het toon en sjaak dus meer kwalijk dan dennis
Tja.quote:"Zo iemand vinden is niet makkelijk’’, zegt Te Kloese. ,,Ik kon hem niet vinden in elk geval.’’
Er is vanalles verrot binnen de structuur als je het mij vraagt. Ook dat transfers de goedkeuring van een RvC moeten krijgen, terwijl zij daar dus eigenlijk geen verantwoording afleggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
2024:
https://www.ad.nl/nederla(...)ur-vinden~a0293ce07/
[..]
Tja.
Sow. En ik dacht nog wel dat wij vrienden waren. Maar door je vergelijk met Klaas en HMF weet ik nu beter, ongeacht hoeveel Bacos er al in zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik schaar de @:de_pel ook in deze categorie
Rare conclusie. Je weet niet eens of die vorig jaar of dat jaar ervoor beschikbaar was. En nogmaals hij was niet eens een technisch directeur daar. Was hij kwa functie niet vergelijkbaar als Mark Ruijl toen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als jij roept dat je niemand kan vinden en nu staat er binnen 6 weken eentje dan heb je de boel gewoon bedonderd.
Vrienden met Wotte, dan hoef ik verder niet toe te lichten waarom ik inderdaad niet in één adem met jou genoemd wil worden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sow. En ik dacht nog wel dat wij vrienden waren. Maar door je vergelijk met Klaas en HMF weet ik nu beter, ongeacht hoeveel Bacos er al in zitten.
Daar gaat het niet om, Te Kloese riep dat 'ie niemand kon vinden, dat lijkt me dus bijzonder onwaarschijnlijk, die wilde zelf de regie, nou, dat hebben we geweten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 01:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Rare conclusie. Je weet niet eens of die vorig jaar of dat jaar ervoor beschikbaar was. En nogmaals hij was niet eens een technisch directeur daar. Was hij kwa functie niet vergelijkbaar als Mark Ruijl toen?
Hij zou toen zelfs een aanbod hebben gekregen om in de toekomst TD te worden en dus niet eens op dat moment. Nou achten ze hem dus na een extra jaartje ervaring bij Brugge dus schijnbaar wel geschikt. Deze gozer is voor een TD zijnde nog piepjong hé.
https://www.fr-fans.nl/ni(...)m_source=chatgpt.com
Ligt er ook aan wat er op dat moment beschikbaar was. Die Rigeaux zal de afgelopen twee jaar of nog niet geschikt genoeg of gewoon niet beschikbaar geweest op dat moment.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
2024:
[..]
Tja.
Je bent weer gigantisch aan het chargeren zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, Te Kloese riep dat 'ie niemand kon vinden, dat lijkt me dus bijzonder onwaarschijnlijk, die wilde zelf de regie, nou, dat hebben we geweten.
Ik ben vooral erg content over Eenhoorn, Rigaux moet ik nog maar zien.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verder moeten we natuurlijk ook nog maar zien of Rigaux een succes gaat worden. We slaan nog wel eens in de hosanna-stemming door als er een nieuw poppetje zit om vervolgens van een koude kermis thuis te komen.
Eerste signalen zijn natuurlijk meer dan prima.
Ik zie Feyenoord er best voor aan hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:33 schreef Tomatenboer het volgende:
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c3922gej3rzo
Volgens de BBC heeft Feyenoord interesse in de 39-jarige Jamie Vardy….
Mag toch hopen dat dat niet waar is. Kan ook bijna niet waar zijn trouwens.
Maar de BBC meldt het.
Dat Van Persie voorlopig blijft zitten lijkt me al langer duidelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord meldt dat Saïd Bakatti de nieuwe assistent trainer wordt voor Robin van Persie.
Geen goed nieuws dus want dat lijkt er niet op dat ze Robin van Persie gaan ontslaan.
Het is even afwachten hoe het uitpakt maar dit lijkt toch een droomduo dat nu is aangesteld. Volgens mij wilde Eenhoorn niet met Sjaak, dus nu was een goed moment om het stokje over te dragen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
2024:
[..]
Tja.
Wie is eigenlijk die man van AZ zo'n enge club heeft gemaakt? Is hij dat of die Huiberts.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is even afwachten hoe het uitpakt maar dit lijkt toch een droomduo dat nu is aangesteld. Volgens mij wilde Eenhoorn niet met Sjaak, dus nu was een goed moment om het stokje over te dragen.
Minstens. Voorbeeldprof en de medische staf van Feyenoord verricht wonderen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:59 schreef Scrummie het volgende:
Vardy altijd doen.
Die heeft nog wel een jaar of 2 te gaan.
Ten tijde van Scheringa was het het net een sekte, maar Ajax of Feyenoord zijn in principe geen haar beter gok ik zo.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk die man van AZ zo'n enge club heeft gemaakt? Is hij dat of die Huiberts.
Zal @:el-stinho wel weten
Zeg dat, ik lach me een ongeluk! Wat een dijenkletser.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef Elan het volgende:
Zou wel geinig zijn een TD die visie heeft jong talent aankopen en dan de 1e aankoop een 39 jarige
Eenhoorn had geloof ik wel een tiefushekel aan Ajax. Heeft een streepje voor, denk ik.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ten tijde van Scheringa was het het net een sekte, maar Ajax of Feyenoord zijn in principe geen haar beter gok ik zo.
Bij labiele doorgesnoven types als HMF zal dat soort sentiment wellicht een rol spelen, in principe zou het geen zak uit moeten maken. Zolang het een capabele bestuurder is zou zijn achtergrond er niet toe moeten doen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eenhoorn had geloof ik wel een tiefushekel aan Ajax. Heeft een streepje voor, denk ik.
Klopt ja, ik ben totaal niet kritisch op hun vaardigheden, zolang ze maar elke dag een amsterdamse vlag verbranden, ben ik tevredenquote:Op woensdag 27 mei 2026 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij labiele doorgesnoven types als HMF zal dat soort sentiment wellicht een rol spelen, in principe zou het geen zak uit moeten maken. Zolang het een capabele bestuurder is zou zijn achtergrond er niet toe moeten doen.
Denk dat Eenhoorn wel een van de betere bestuurders is van de afgelopen tien jaar in de Eredivisie.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij labiele doorgesnoven types als HMF zal dat soort sentiment wellicht een rol spelen, in principe zou het geen zak uit moeten maken. Zolang het een capabele bestuurder is zou zijn achtergrond er niet toe moeten doen.
Greg Bellamy, Vagner Love, Jamie Vardyquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:33 schreef Tomatenboer het volgende:
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c3922gej3rzo
Volgens de BBC heeft Feyenoord interesse in de 39-jarige Jamie Vardy….
Mag toch hopen dat dat niet waar is. Kan ook bijna niet waar zijn trouwens.
Maar de BBC meldt het.
vPersie trekt zijn lessen nooit, maar tenzij hij frontaal in botsing komt met Rigaux of Eenhoorn zal hij wel door blijven mogen. Wat ik overigens niet volledig uitsluit als vPersie zich absoluut niet laat lijnen. Maar dan krijg je hoe dan ook geen soepele transitie naar een nieuwe trainer.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Van Persie voorlopig blijft zitten lijkt me al langer duidelijk.
We gaan volgend seizoen snel zien of hij lessen heeft getrokken uit afgelopen seizoen. Denk dat Eenhoorn en Rigaux dan niet bang zijn om snel in te grijpen.
Top dit. Opgeladen het seizoen in. Zich nu al in de kijker spelen op het WK is onaannemelijk. Echt dikke winnaar met dit besluit van De Koe.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wij wensen Luciano een fijne vakantie!
Ja ik ben ook erg benieuwd naar de positie van assistent.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vPersie trekt zijn lessen nooit, maar tenzij hij frontaal in botsing komt met Rigaux of Eenhoorn zal hij wel door blijven mogen. Wat ik overigens niet volledig uitsluit als vPersie zich absoluut niet laat lijnen. Maar dan krijg je hoe dan ook geen soepele transitie naar een nieuwe trainer.
Rigaux zal hoe dan ook wel een gebrek aan voetbalkennis gaan opmerken in de technische staf. Bakkati is een leuke vent en alles maar geen 1 op 1 opvolger van de kwaliteiten/kennis van Reijnen, Sjon pompt de ballen, en Hake vertrekt vast ook wel. Niet dat het echt uitmaakt welk poppetje je daar neerzet met voetbalkennis, want vPersie luistert volgens mij toch nooit naar iemand tenzij ze hoger in de hiërarchie staan.
Maar daarom extra interessant om te zien wie Rigaux aanstelt als vervanger van Hake, mocht deze vertrekken. Dat is toch wel de positie van ‘eerste keuze voor interim-trainer’, en je ziet direct een beetje in wat voor vijver Rigaux gaat vissen.
Brave werkt uitstekend maat
Ik vraag mij om eerlijk te zijn ook af of er een serieuze samenwerking tussen Rigaux en vPersie mogelijk gaat zijn. Als Rigaux wil werken zoals bij Club Brugge, zal vPersie toch stevige concessies moeten mbt zijn eigen werkwijze, en omdat hij dat destijds niet wilde klapte het met vWonderen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook erg benieuwd naar de positie van assistent.
Rigaux is misschien (nog) niet in de positie om Van Persie te ontslaan, maar hij kan wel gewoon bepaalde verwachtingen uitspreken waar Van Persie aan gebonden is. Bijvoorbeeld dat hij wordt afgerekend op prestaties in topwedstrijden of op het aantal late tegendoelpunten. Of dat de adviezen van de assistent en medische begeleiding zwaarder moeten wegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:59 schreef De_Pel het volgende:
Nou Lotomba gaat volgend jaar intimideren en knallen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:04 schreef Zipportal het volgende:
Die Lotomba heeft zijn lange lokken afgeknipt zodat hij minder opvalt.
Maar hier trappen wij niet in.
Wat zet je jezelf weer voor lul met je calimeromentiteitquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:16 schreef PSVCL het volgende:
Valente (Ramselaar 2.0) niet opgeroepen....hoe is dat mogelijk
Je kan ook gewoon toegeven dat ik het weer goed had gezienquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat zet je jezelf weer voor lul met je calimeromentiteit
Blij dat onze sterspeler van de eerste seizoenshelft die voor het eerst een dubbel programma speelde dit seizoen deze zomer rust kan pakken om volgend seizoen de Eredivisie te dominerenquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat ik het weer goed had gezienJullie gingen weer eens veel te snel met het ophemelen van een speler die een paar leuke wedstrijden had gespeeld tegen laagvliegers in de Eredivisie
Heerlijk ditquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blij dat onze sterspeler van de eerste seizoenshelft die voor het eerst een dubbel programma speelde dit seizoen deze zomer rust kan pakken om volgend seizoen de Eredivisie te domineren
Werkelijk niemand vind het erg dat hij er niet bij is. Alleen maar mooi, meer rust en minder kans dat hij gelijk opgepikt wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blij dat onze sterspeler van de eerste seizoenshelft die voor het eerst een dubbel programma speelde dit seizoen deze zomer rust kan pakken om volgend seizoen de Eredivisie te domineren
Ik denk dat het wel goed komt, wel belangrijk dat hij goed gecoached word, dit is typsich zo een speler dat als het niet loopt hij gaat proberen te overcompenseren, terwijl je juist terug moet gaan naar de basis op zo een moment.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Werkelijk niemand vind het erg dat hij er niet bij is. Alleen maar mooi, meer rust en minder kans dat hij gelijk opgepikt wordt.
Maargoed, die knuppel is te simpel om zelfstandig recht te schijten, die gaat dit niet begrijpen.
Heeft Mitchell uiteindelijk niet een aardig/goed seizoen gedraaid in Oostenrijk?quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:11 schreef Qarrad het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltc9b3d21d6b647d24
Eerste inkomende geruchten-genot
Rigaux zal wel veel gaan shoppen in België.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:11 schreef Qarrad het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltc9b3d21d6b647d24
Eerste inkomende geruchten-genot
Over België gesproken.quote:Programma voorbereiding seizoen 2026-2027
Feyenoord werkt, nu het huidige seizoen erop zit, aan de invulling van de voorbereiding voor het nieuwe seizoen. In dit bericht lees je hoe het programma van de oefencampagne van het seizoen 2026-2027 eruitziet.
Start voorbereiding
De selectie van trainer Robin van Persie begint eind juni aan de voorbereiding. Op maandag 29 juni staat de eerste groepstraining op het programma.
Start oefencampagne
De eerste week van de voorbereiding wordt afgesloten met de eerste oefenwedstrijd. De oefencampagne start dit jaar in Dordrecht: Op zaterdag 4 juli tegen FC Dordrecht (14:30 uur).
Twee thuiswedstrijden
De oefencampagne wordt vervolgd met twee thuiswedstrijden: op zaterdag 11 juli tegen Club Brugge (12:00 uur, De Kuip) en op vrijdag 17 juli tegen Sporting de Charleroi (13:30 uur, Varkenoord).
Open Dag – Feyenoord Festival
Dit jaar vindt Feyenoord Festival plaats op zaterdag 18 juli. Vanaf 12 juni kunnen er gratis tickets geclaimd worden via de Feyenoord Ticketshop. Voor meer informatie kan je terecht op feyenoord.com/festival.
Trainingskamp & oefenwedstrijd
Feyenoord gaat ook deze zomer op trainingskamp, dit jaar in België. De selectie verblijft daar van zondag 19 juli t/m zaterdag 25 juli. De week van het trainingskamp wordt afgesloten met een oefenwedstrijd: op zondag 26 juli is Rayo Vallecano de tegenstander in De Kuip. (14:00 uur, 120 minuten).
Openingswedstrijd
Op zondag 2 augustus sluit Feyenoord zoals gebruikelijk de oefencampagne af met de traditionele Openingswedstrijd. De tegenstander wordt op een later tijdstip gecommuniceerd.
Kaartverkoop
Feyenoord verwacht op korte termijn te communiceren over de toegankelijkheid van alle oefenwedstrijden en de eventuele kaartverkoop.
Feyenoord ONE
Feyenoord zendt deze zomer alle oefenwedstrijden live uit op Feyenoord ONE. Evenals vorig jaar worden deze uitzendingen aangekleed met presentatie en voor- en nabeschouwing. Meer informatie hierover volgt.
Dus bij de 1 is jouw tegenargument dat hij uit Rotterdam komt, maar de ander zijn probleem is dat hij niet uit Rotterdam komt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel enorm kortzichtig om iemand als Eenhoorn aan te stellen als directeur, alsof er buiten het Rotterdamse niks beters te vinden is. En die nieuwe TD heb ik ook weinig vertrouwen in, die belg kent heel de club en de stad amper...
Als je niks van voetbal snapt, dan kan je er ook voor kiezen om gewoon niet te reageren.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus bij de 1 is jouw tegenargument dat hij uit Rotterdam komt, maar de ander zijn probleem is dat hij niet uit Rotterdam komt.
Leuke grap
Misschien is er nog wel een goede Belgische AD!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel enorm kortzichtig om iemand als Eenhoorn aan te stellen als directeur, alsof er buiten het Rotterdamse niks beters te vinden is. En die nieuwe TD heb ik ook weinig vertrouwen in, die belg kent heel de club en de stad amper...
Bord op schoot scouting genot. Lekker dichtbij huis houden in het Rotterdam wat je zo goed kentquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als je niks van voetbal snapt, dan kan je er ook voor kiezen om gewoon niet te reageren.
Had het wel leuk gevonden, hoor. Een beetje wat minuten maken en trainen met de beste spelers van Nederland. Daar wordt niemand slechter van en het prijskaartje gaat er ook van omhoog. Voor zijn fitheid is het fijn dat ie er niet bij zit, maar dan kijken we vooral naar Feyenoord, zelf zal die enorm balen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Werkelijk niemand vind het erg dat hij er niet bij is. Alleen maar mooi, meer rust en minder kans dat hij gelijk opgepikt wordt.
Maargoed, die knuppel is te simpel om zelfstandig recht te schijten, die gaat dit niet begrijpen.
Ook dat is er zo eentje. Haal je ze alleen maar van ver weg, moet je ze van dichterbij halen. Haal je ze dichtbij, is het bord op schoot, inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bord op schoot scouting genot. Lekker dichtbij huis houden in het Rotterdam wat je zo goed kent
Alles valt ineens op zijn plek.quote:Feyenoord-aanvaller Raheem Sterling gearresteerd
Raheem Sterling is donderdag aangehouden op verdenking van rijden onder invloed van drugs, zo melden Engelse media. De 31-jarige aanvaller van Feyenoord raakte met zijn Lamborghini betrokken bij een eenzijdig ongeval op de M3 in het Engelse Hampshire.
Advertentie
Sterling botste volgens de politie rond 09.00 uur tegen de vangrail. Er vielen geen gewonden.
De politie maakte donderdagavond bekend dat een Lamborghini op de zuidelijke rijbaan van de snelweg in botsing was gekomen met de wegafscheiding nabij Minley Interchange. Andere voertuigen waren niet betrokken bij het ongeval. Kort na de melding werd de bestuurder aangehouden.
Sterling wordt verdacht van het besturen van een voertuig terwijl hij onder invloed van drugs zou hebben verkeerd. Daarnaast loopt er onderzoek naar gevaarlijk rijgedrag, het bezit van een middel uit Class C en het niet afstaan van een vereist monster voor onderzoek. De aanvaller is op borgtocht vrijgelaten.
In de Britse drugswetgeving vallen in Class C middelen als kalmeringsmiddelen, bepaalde slaapmiddelen, anabole steroïden, lachgas en GHB.
Het gaat in elk geval niet om cannabis, want dat valt in het Verenigd Koninkrijk in de zwaardere Class B. Nog zwaardere middelen als cocaïne, heroïne en MDMA behoren tot Class A.
In een verklaring bevestigt de politie van Hampshire dat de aanhouding volgde op het ongeval. De autoriteiten benadrukten dat het onderzoek nog loopt en dat Sterling voorlopig op vrije voeten blijft.
De voormalig Engels international staat sinds februari onder contract bij Feyenoord. De Rotterdamse club legde de aanvaller vast nadat zijn samenwerking met Chelsea eerder dit jaar ten einde kwam.
Sterling kon in acht optredens voor Feyenoord niet overtuigen (geen goals, één assist) en beschikt over een aflopend contract.
Daar zijn we vanaf.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alles valt ineens op zijn plek.
Ok Klaasquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat was nog al snel bij zijn niveau wat hij bij ons liet zien. Maar het zal hem worst wezen denk ik, lekker weer wat centen geharkt en verder beetje genieten van het leven. Ik zou het ook doen als ik ze zo makkelijk kon verdienen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:10 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ook in een Lambo gaat het allemaal te snel voor hem
2028/2029 pas?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
In 2028-2029 spelen jullie kampioen door de gouden transferes van Dévy Rigaux
Als je ergens 300 miljoen shoptegoed vindt, kan het ook sneller dan spelers ontwikkelen natuurlijkquote:
Prima ventje die Rico. Begrijp dat ie een stuk of 10 talen spreekt, hopelijk komt Nederlands daar binnenkort ook bij.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Interview met Rico, zo gaan Willem en Boskamp hem noemen denk ik.
Bekijk deze YouTube-video
Ik wil die jongen gewoon nog 2 seizoenen in Eotterdam zien shinen voordat Rico hem voor de hoofdprijs wegbrengt. Daarvoor kan hij beter thuisblijven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Had het wel leuk gevonden, hoor. Een beetje wat minuten maken en trainen met de beste spelers van Nederland. Daar wordt niemand slechter van en het prijskaartje gaat er ook van omhoog. Voor zijn fitheid is het fijn dat ie er niet bij zit, maar dan kijken we vooral naar Feyenoord, zelf zal die enorm balen.
Dvd’tje van Feyenoord de tweede seizoenshelft gekeken, genot.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Kalmerings- en slaapmiddelen, dat verklaart veel.
Dan had ie die pillen niet in hoeven nemenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dvd’tje van Feyenoord de tweede seizoenshelft gekeken, genot.
Of hij heeft juist nog meer pillen ingenomen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan had ie die pillen niet in hoeven nemen
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Of hij heeft juist nog meer pillen ingenomen.
quote:The Telegraph meldt dat een bron dicht bij Sterling tegenover de krant heeft bevestigd dat de spanning van het abrupte einde van zijn carrière als topspeler zijn tol heeft geëist van zijn mentale welzijn. The Daily Mail doet daar nog een schepje bovenop. 'De psychologische druk die op hem is uitgeoefend is onmetelijk. Hij is geïsoleerd. Zodra hij een bal aanraakt, wordt hem verteld dat hij een mislukkeling is en dat het met hem gedaan is. Hij wordt bespot en uitgejouwd', schrijft het Engelse medium op basis van bronnen.
'Hij verhuisde naar Nederland om te ontsnappen en zijn liefde voor de sport te herontdekken, maar de negativiteit volgde hem. Het zijn een paar extreem zware jaren voor hem geweest en dit incident is daar een voorbeeld van', valt er te lezen. De vertegenwoordigers van Sterling wilden geen commentaar geven toen zij door Daily Mail Sport om commentaar werden benaderd.
Welkom in de voetbalwereldquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus eerst halen ze Reijnen en nu doen ze Slot weg?
In Italië en dat soort landen ja, maar dit opportunistische gedrag had ik niet verwacht van een club als Liverpool.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welkom in de voetbalwereld
Reijnen zit er niet meer want dat contract liep af.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:58 schreef bbuddybb het volgende:
Dat maakt de gemiddelde supporter niet uit.
Wat met terugwerkende kracht nu nog gekker is, is dat je Bakkati [] hebt aangetrokken met het oog op het vertrek van Reijnen/Hake, maar die zitten er allebei nog.
Zelfs als hij er een klein beetje voor open had gestaan, Eenhoorn heeft zich wel als een heel klein kind gedragen rondom de overgang van AZ naar ons.quote:
dat verwacht ik ook inderdaad, al mag je wel blijven hopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima bondscoach. Mooie timing
In het belang van Feyenoord gaat Robert het gewoon uitpraten met Arne.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zelfs als hij er een klein beetje voor open had gestaan, Eenhoorn heeft zich wel als een heel klein kind gedragen rondom de overgang van AZ naar ons.
zelfs al zou eenhoorn over zijn schaduw stappen, bij slot ligt die wond veel dieperquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:14 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
In het belang van Feyenoord gaat Robert het gewoon uitpraten met Arne.
Ahh my bad.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Reijnen zit er niet meer want dat contract liep af.
Goed gesprek, rectificatie in de krant, aai over z’n kale kop en 8 miljoen per jaar salaris en alles is vergeven en vergeten.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:17 schreef snabbi het volgende:
[..]
zelfs al zou eenhoorn over zijn schaduw stappen, bij slot ligt die wond veel dieper
Natuurlijk is die 99% zeker compleet onhaalbaar. Desalniettemin ben je gestoord als je geen lijntje uitgooit. Hij gaf destijds aan het boodschappen doen in de Albert Heijn te missen - na 2 jaar Liverpool kan hij ook gewoon de lokale Albert Heijn contant kopen. Weet jij veel wat voor heimwee-kronkel die in z’n kop heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Als je daadwerkelijk denkt dat Slot haalbaar is heb je echt het intellectueel vermogen van een paasei hoor.
Kunnen we Ruben Peeters teruglokken?quote:Niet alleen Arne Slot heeft zijn laatste werkdag bij Liverpool gehad. Ook assistenten Sipke Hulshoff en Giovanni van Bronckhorst vertrekken uit de Engelse havenstad, meldt Voetbal International. De Nederlanders Ruben Peeters (performance coach) en Roderick van der Ham (video-analist) vertrekken eveneens bij Liverpool. Het tweetal maakte net als Hulshoff in 2024 de overstap van Feyenoord naar Anfield. Etiënne Reijnen was juist van Feyenoord op weg naar Liverpool. Onduidelijk is of die stap nog doorgaat, nu Slot is vertrokken.
Je hebt even gemist hoe we de afgelopen 2 jaar honderdmiljoenmiljard blessures hebben, en de 2-3 jaar daarvoor juist een topfitte selectie hadden?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:38 schreef bbuddybb het volgende:
Ja, laten we iedereen uit het verleden teruglokken.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:38 schreef bbuddybb het volgende:
Ja, laten we iedereen uit het verleden teruglokken.
Kijk eens ONTZETTEND domquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima bondscoach. Mooie timing
Snap je maatquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Als je daadwerkelijk denkt dat Slot haalbaar is heb je echt het intellectueel vermogen van een paasei hoor.
Je moet in ieder geval de banden warm houden, voor de toekomst over een jaar of tien/vijftien. Want dat deze man nog elders gaat slagen in Engeland, Spanje, Duitsland of Italië is een gegeven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Natuurlijk is die 99% zeker compleet onhaalbaar. Desalniettemin ben je gestoord als je geen lijntje uitgooit. Hij gaf destijds aan het boodschappen doen in de Albert Heijn te missen - na 2 jaar Liverpool kan hij ook gewoon de lokale Albert Heijn contant kopen. Weet jij veel wat voor heimwee-kronkel die in z’n kop heeft.
Arne doet nog 1 à 2 clubs en dan is hij klaar. Die gaat niet nog 20 jaar door.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval de banden warm houden, voor de toekomst over een jaar of tien/vijftien. Want dat deze man nog elders gaat slagen in Engeland, Spanje, Duitsland of Italië is een gegeven.
Euhh watquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:49 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Arne doet nog 1 à 2 clubs en dan is hij klaar. Die gaat nog 20 jaar door.
Kinderen allen de middelbare school af, pas 47. Zeker nog tien jaar ruimte voor trainen in de wereldtop en dan terug naar ons.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:53 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Arne is een verstandige man. Die kiest straks voor z’n vrouw.
Met het verschil dat Persie geen kampioen is geworden in zijn eerste jaar en eruit ging in de kwartfinale CL tegen de latere winnaar middels penalties terwijl hij heel de competitiefase CL IEDEREEN aan gort speeldequote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef H.FR het volgende:
Liverpool heeft trouwens wel precies gedaan wat wij met Persie zouden moeten doen.
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef H.FR het volgende:
Liverpool heeft trouwens wel precies gedaan wat wij met Persie zouden moeten doen.
Hij is wat mij betreft aardig geslaagd.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.
Maar goed, dat is misschien ook gekeken door een bril die TE graag wilde dat hij zou slagen omdat dat ook zeer positief op ons afstraalt.
Tuurlijk, ben ik ook wel met je eens. Misschien was "geslaagd" ook niet de juiste woordkeuze, maar door een Feyenoord-bril kijkend kan die man natuurlijk nooit en nergens wat verkeerd doen. Dat bedoelde ik meer.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hij is wat mij betreft aardig geslaagd.
Veel te makkelijk om het allemaal op Jota te gooien. Maar met daarnaast talloze blessures waaronder je topaankopen, aftakelende en muitende veteranen, een ontslagen set piece trainer en een selectie die sowieso al uit balans is, heb je echt redenen zat buiten Slot.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.
Maar goed, dat is misschien ook gekeken door een bril die TE graag wilde dat hij zou slagen omdat dat ook zeer positief op ons afstraalt.
Jupquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Leuk als een wortelkanaalbehandeling
Die gaat ook nog geen bondscaoch worden, maar een andere Europese topclub coachen en anders tussen de subtop en top in.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Scrummie het volgende:
En een nieuwe coach heeft dat overlijden niet meegemaakt en staat daar fris in.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ie zichzelf gewoon niet meer kan motiveren, ik heb wel eens spelers zonder ritme gezien en spelers die een tijd niet tegen een bal hebben getrapt, maar het leek alsof iemand op zijn 32ste voor het eerst op voetbal ging, zonder ooit te hebben gevoetbald. Zelfs oud-profs kunnen beter met een bal omgaan.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:33 schreef De_Pel het volgende:
Al besproken.
Stelring is weg, Stelring blijft weg, en verder.
Mwah, aan een wortelkanaalbehandeling heb je tenminste iets.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Leuk als een wortelkanaalbehandeling
Ik kan er maar weinig medelijden mee hebben als je vervolgens met een drugsje te veel op de vangrail in rijdt.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:25 schreef lbosse het volgende:
Raheem Sterling made to feel ‘worthless’, says close source amid player’s arrest
https://www.theguardian.c(...)in-close-source-says
“The psychological strain that has put on him is immeasurable. Isolated. The second he touches a ball, being told he’s a flop and he’s finished. Mocked. Heckled.
“He moved to the Netherlands to escape and rediscover his love for the game but the negativity followed. It’s been an extremely tough couple of years for him and this incident encompasses that.”
Ik ben vooral benieuwd naar de bonussen. Als ik TM zie dan lijkt die van Kokcu wel te zijn behaald? Want daar stond die in de boeken als 25 miljoen en nu als bijna 30 miljoen.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:27 schreef hhh38 het volgende:
Onze doorverkooppercentages uit 2022 zijn een aardige mislukking geworden trouwens. Senesi gaat transfervrij naar Spurs. Sinisterra en Malacia waren ook al geen succes.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2026 21:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik las dat hij wel oren zou hebben naar een werkelijke uitdaging in Almelo.
Ik sluit niet uit dat het ooit gaat gebeuren, maar zo vroeg laat mijn hard wel een beetje breken, hoor. Niet als in dat ik Slot ga haten, maar ik heb zoveel bewondering voor die man, dat houdt ik niet vol als ie ineens weer een concurent is.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:07 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[ x ]
Des ajax... Twitternaam klopt wel
Ik zie liever een vakman die zijn ambacht verstaat. Een type Erwin van de Looiquote:Op zondag 31 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit niet uit dat het ooit gaat gebeuren, maar zo vroeg laat mijn hard wel een beetje breken, hoor. Niet als in dat ik Slot ga haten, maar ik heb zoveel bewondering voor die man, dat houdt ik niet vol als ie ineens weer een concurent is.
Ik las Almelo wat laat, maar dat zie ik wat minder snel gebeuren, mooie klus voor Heitinga.
Ook bij @GGMM en @onlogisch zal dat nieuws hard aankomen mocht het zover komenquote:Op zondag 31 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit niet uit dat het ooit gaat gebeuren, maar zo vroeg laat mijn hard wel een beetje breken, hoor. Niet als in dat ik Slot ga haten, maar ik heb zoveel bewondering voor die man, dat houdt ik niet vol als ie ineens weer een concurent is.
Ik las Almelo wat laat, maar dat zie ik wat minder snel gebeuren, mooie klus voor Heitinga.
Er post me daar toch een mongool, één met de naam Rene en een zooitje cijfersquote:
Klopt, René is m'n familienaam.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Er post me daar toch een mongool, één met de naam Rene en een zooitje cijfers
Familie toevallig?
Heeft een echt horloge (die halflos om zijn pols hangt) in plaats van een sporthorloge. Geen hardloper dus.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
D’n Deef ziet eruit als zunne smerige hardloper![]()
@:gurneyisbestoke
Kan me niet voorstellen dat er veel druk op die schouders kan rusten.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
D’n Deef ziet eruit als zunne smerige hardloper![]()
@:gurneyisbestoke
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien is er nog wel een goede Belgische AD!
En wellicht loopt er dan in Rotterdam dan wel weer een goede TD rond!
Ik lees hem juist als dat er een opening wordt gemaakt naar een vervolg toe waarin zijn positie wel degelijk ter discussie gaat staan.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)oor-grondige-analyse
Geen uitgesproken "Van Persie blijft", maar ik ga er gewoon vanuit dat dat wel gaat gebeuren.
Wie?!quote:Op maandag 1 juni 2026 14:03 schreef Elan het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de 26e verjaardag van Tengstedt!
https://www.ad.nl/voetbal(...)en-seizoen~a8df3d54/quote:Rigaux kan nog niet zeggen dat Van Persie komend seizoen sowieso de trainer is van Feyenoord. ,,We moeten een analyse maken van afgelopen seizoen. Zodanig dat we ook duidelijk een beeld hebben voordat we beslissingen gaan nemen. Het is nu aan ons om de zaken helderder te krijgen."
Die zien we hopelijk niet meer terugquote:Op maandag 1 juni 2026 15:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Gezellig ballonnetjes opblazen achter het stuur, misschien was Raheem jarig?![]()
[ x ]
Hij kan toch gewoon de eerste minuut van Feyenoord-AZ terugkijkenquote:Op maandag 1 juni 2026 14:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/voetbal(...)en-seizoen~a8df3d54/
Wacht, het is wel jouw schuld.quote:
Thafuck mis je dan elke vorm van zelfreflectie .quote:Op maandag 1 juni 2026 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wacht, het is wel jouw schuld.![]()
![]()
![]()
[ x ]
Lijkt mij inderdaad sterk dat vPersie deze ‘evaluatie’ gaat overleven. Je gaat niet de positie van de trainer op dit moment ter discussie stellen als je niet voornemens bent hem al te ontslaan. Binnen enkele weken verwacht ik een ‘Robin van Persie and Feyenoord part ways’.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik lees hem juist als dat er een opening wordt gemaakt naar een vervolg toe waarin zijn positie wel degelijk ter discussie gaat staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Gelukkig heeft hij een knappe kop.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft een echt horloge (die halflos om zijn pols hangt) in plaats van een sporthorloge. Geen hardloper dus.
Verder dit lichaam inderdaad @:pisces29 . Derhalve de reden dat ik niet dit soort shirtjes draag
Ik zou er ook niet van staan te kijken als Robin gaat.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:37 schreef Elan het volgende:
Die persconferentie is wel veelzeggend. Rigaux wil aanvallend en dominant voetbal spelen zal me niet verbazen dat ze Robin lozen bij Dick Schreuder uit komen.
quote:Op maandag 1 juni 2026 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad sterk dat vPersie deze ‘evaluatie’ gaat overleven. Je gaat niet de positie van de trainer op dit moment ter discussie stellen als je niet voornemens bent hem al te ontslaan. Binnen enkele weken verwacht ik een ‘Robin van Persie and Feyenoord part ways’.
Dan op zoek naar een opvolger, alsof het niet al druk genoeg is. En toevallig is de succesvolste trainer van de afgelopen 40/45 jaar bij Feyenoord net ontslagen bij Liverpool en vast op zoek naar een jobHeeft @aTypisch je account overgenomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze met hem doorgaan, maar wel onder een soort van curatele.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:20 schreef hhh38 het volgende:
Wel verrast dat ie dit zo zegt, ik denk dat ie de deur alvast open wil zetten naar een ontslag inderdaad.
Mogen ze wel haast gaan maken, 26 juni eerste training.
Dan had hij dat wel in minder verkapte woorden uitgesproken want dat is ook het enige argument om hem te houden.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:17 schreef Caland het volgende:
Ik gok dat ze al een tijdje tot de conclusie zijn gekomen dat flink saneren in een selectie en een trainer ontslaan een beetje teveel van het goede is.
VPersie onder curatele plaatsen is als tegen de snuivers van de gele zijde zeggen dat ze écht geen fakkeltjes meer mogen afsteken.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met hem doorgaan, maar wel onder een soort van curatele.
Ik denk dat Robin wel veilig is voor Rigaux in de kleedkamer van de sportschool.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan had hij dat wel in minder verkapte woorden uitgesproken want dat is ook het enige argument om hem te houden.
Als je begint over een ‘analyse’, zet je de deur open voor een ontslag want geen weldenkend mens komt na een analyse tot de conclusie dat vPersie de juiste man is voor de klus.
Ik zie ook vPersie zich niet aanpassen naar de werkwijze van Rigaux. Hij vond vWonderen in de kleedkamer al te spannend. Laat staan een magere Belg die spelers knuffelt aan de zijlijn. Dat gaat snel botsen en dat advies zullen veel mensen (lees: Hake) hem al gegeven hebben.
Dit is wel een rare opmerking.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
VPersie onder curatele plaatsen is als tegen de snuivers van de gele zijde zeggen dat ze écht geen fakkeltjes meer mogen afsteken.
en terecht toch je laat je als internationaal topspeler toch niet de les lezen door een jeugdtrainer. Beetje respect voor je clubicoon.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
VPersie onder curatele plaatsen is als tegen de snuivers van de gele zijde zeggen dat ze écht geen fakkeltjes meer mogen afsteken.
Ze zijn beide autistische datanerds, als je dan gaat kijken hoe Robin in dat opzicht heeft gepresteerd qua resultaten kun je toch niet anders dan concluderen dat hij er uit moet.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:20 schreef hhh38 het volgende:
Wel verrast dat ie dit zo zegt, ik denk dat ie de deur alvast open wil zetten naar een ontslag inderdaad.
Mogen ze wel haast gaan maken, 26 juni eerste training.
Geloof niet dat daar nu sprake van is.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord ziet kans om Slot weer terug te halen?
Pascal Jansen die in november de klus overneemtquote:Op maandag 1 juni 2026 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Denk niet dat Eenhoorn is gaan polsen.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Slot is natuurlijk totaal niet realistisch, maar sluit ook niet uit dat ze gedacht hebben "voor de zekerheid toch maar even polsen" en dat na z'n "nee" RvP gewoon blijft.
Neuh, dat is ook een van de grootste redenen waarom ik het al vanaf minuut 1 niet echt een realistisch idee vond.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk niet dat Eenhoorn is gaan polsen.
Of ze moeten dat in het verleden laten.
Natuurlijk niet, Slot heeft niets meer te bewijzen bij Feyenoord en in de eredivisie. Daarnaast onbetaalbaar.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij werd er over Rigaux gezegd dat ie juist géén autistische datanerd was.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zijn beide autistische datanerds, als je dan gaat kijken hoe Robin in dat opzicht heeft gepresteerd qua resultaten kun je toch niet anders dan concluderen dat hij er uit moet.
Laat staan als je data vervolgens dieper gaat ontleden zoals de pressing, balbezit, gecreëerde kansen en eigenlijk elk aspect dat belangrijk is voor fatsoenlijk veldspel.
Hij zei tijdens de persconferentie van vandaag dat het wel heel belangrijk was om tot besluiten te komen, maar hij daarnaast ook heel erg veel waarde hecht aan het persoonlijke aspect. Bij Brugge stond hij heel dicht bij de spelersgroep en dus de trainer.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij werd er over Rigaux gezegd dat ie juist géén autistische datanerd was.
Dat is in ieder geval niet wat een autist zou zeggenquote:Op maandag 1 juni 2026 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zei tijdens de persconferentie van vandaag dat het wel heel belangrijk was om tot besluiten te komen, maar hij daarnaast ook heel erg veel waarde hecht aan het persoonlijke aspect. Bij Brugge stond hij heel dicht bij de spelersgroep en dus de trainer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |