Ik zie liever een vakman die zijn ambacht verstaat. Een type Erwin van de Looiquote:Op zondag 31 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit niet uit dat het ooit gaat gebeuren, maar zo vroeg laat mijn hard wel een beetje breken, hoor. Niet als in dat ik Slot ga haten, maar ik heb zoveel bewondering voor die man, dat houdt ik niet vol als ie ineens weer een concurent is.
Ik las Almelo wat laat, maar dat zie ik wat minder snel gebeuren, mooie klus voor Heitinga.
Ook bij @GGMM en @onlogisch zal dat nieuws hard aankomen mocht het zover komenquote:Op zondag 31 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit niet uit dat het ooit gaat gebeuren, maar zo vroeg laat mijn hard wel een beetje breken, hoor. Niet als in dat ik Slot ga haten, maar ik heb zoveel bewondering voor die man, dat houdt ik niet vol als ie ineens weer een concurent is.
Ik las Almelo wat laat, maar dat zie ik wat minder snel gebeuren, mooie klus voor Heitinga.
Er post me daar toch een mongool, één met de naam Rene en een zooitje cijfersquote:
Klopt, René is m'n familienaam.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Er post me daar toch een mongool, één met de naam Rene en een zooitje cijfers
Familie toevallig?
Heeft een echt horloge (die halflos om zijn pols hangt) in plaats van een sporthorloge. Geen hardloper dus.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
D’n Deef ziet eruit als zunne smerige hardloper![]()
@:gurneyisbestoke
Kan me niet voorstellen dat er veel druk op die schouders kan rusten.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
D’n Deef ziet eruit als zunne smerige hardloper![]()
@:gurneyisbestoke
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien is er nog wel een goede Belgische AD!
En wellicht loopt er dan in Rotterdam dan wel weer een goede TD rond!
Ik lees hem juist als dat er een opening wordt gemaakt naar een vervolg toe waarin zijn positie wel degelijk ter discussie gaat staan.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)oor-grondige-analyse
Geen uitgesproken "Van Persie blijft", maar ik ga er gewoon vanuit dat dat wel gaat gebeuren.
Wie?!quote:Op maandag 1 juni 2026 14:03 schreef Elan het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de 26e verjaardag van Tengstedt!
https://www.ad.nl/voetbal(...)en-seizoen~a8df3d54/quote:Rigaux kan nog niet zeggen dat Van Persie komend seizoen sowieso de trainer is van Feyenoord. ,,We moeten een analyse maken van afgelopen seizoen. Zodanig dat we ook duidelijk een beeld hebben voordat we beslissingen gaan nemen. Het is nu aan ons om de zaken helderder te krijgen."
Die zien we hopelijk niet meer terugquote:Op maandag 1 juni 2026 15:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Gezellig ballonnetjes opblazen achter het stuur, misschien was Raheem jarig?![]()
[ x ]
Hij kan toch gewoon de eerste minuut van Feyenoord-AZ terugkijkenquote:Op maandag 1 juni 2026 14:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/voetbal(...)en-seizoen~a8df3d54/
Wacht, het is wel jouw schuld.quote:
Thafuck mis je dan elke vorm van zelfreflectie .quote:Op maandag 1 juni 2026 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wacht, het is wel jouw schuld.![]()
![]()
![]()
[ x ]
Lijkt mij inderdaad sterk dat vPersie deze ‘evaluatie’ gaat overleven. Je gaat niet de positie van de trainer op dit moment ter discussie stellen als je niet voornemens bent hem al te ontslaan. Binnen enkele weken verwacht ik een ‘Robin van Persie and Feyenoord part ways’.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik lees hem juist als dat er een opening wordt gemaakt naar een vervolg toe waarin zijn positie wel degelijk ter discussie gaat staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Gelukkig heeft hij een knappe kop.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft een echt horloge (die halflos om zijn pols hangt) in plaats van een sporthorloge. Geen hardloper dus.
Verder dit lichaam inderdaad @:pisces29 . Derhalve de reden dat ik niet dit soort shirtjes draag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |