abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:55:59 #201
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220920326
Als je daadwerkelijk denkt dat Slot haalbaar is heb je echt het intellectueel vermogen van een paasei hoor.
pi_220920342
Dat maakt de gemiddelde supporter niet uit.

Wat met terugwerkende kracht nu nog gekker is, is dat je Bakkati [ :') ] hebt aangetrokken met het oog op het vertrek van Reijnen/Hake, maar die zitten er allebei nog.
pi_220920374
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:58 schreef bbuddybb het volgende:
Dat maakt de gemiddelde supporter niet uit.

Wat met terugwerkende kracht nu nog gekker is, is dat je Bakkati [ :') ] hebt aangetrokken met het oog op het vertrek van Reijnen/Hake, maar die zitten er allebei nog.
Reijnen zit er niet meer want dat contract liep af.
pi_220920379
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:38 schreef Qarrad het volgende:
ANNOUNCE AREND MARTIJN
Zelfs als hij er een klein beetje voor open had gestaan, Eenhoorn heeft zich wel als een heel klein kind gedragen rondom de overgang van AZ naar ons.
pi_220920382
ANNOUNCE ARNE.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:08:25 #206
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220920497
_O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220920528
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima bondscoach. Mooie timing
dat verwacht ik ook inderdaad, al mag je wel blijven hopen.
(en het gaat me niet om resultaten, maar gewoon iemand die spelers beter maakt en visie heeft - ook al kan het geduldige spel ook kritiek opleveren dat is toch wel 100x beter dan wat er nu aan beleid zit)
pi_220920532
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Zelfs als hij er een klein beetje voor open had gestaan, Eenhoorn heeft zich wel als een heel klein kind gedragen rondom de overgang van AZ naar ons.
In het belang van Feyenoord gaat Robert het gewoon uitpraten met Arne.
...hier om je mars te breken.
pi_220920538
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:14 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
In het belang van Feyenoord gaat Robert het gewoon uitpraten met Arne.
zelfs al zou eenhoorn over zijn schaduw stappen, bij slot ligt die wond veel dieper
pi_220920557
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Reijnen zit er niet meer want dat contract liep af.
Ahh my bad.
pi_220920572
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:17 schreef snabbi het volgende:

[..]
zelfs al zou eenhoorn over zijn schaduw stappen, bij slot ligt die wond veel dieper
Goed gesprek, rectificatie in de krant, aai over z’n kale kop en 8 miljoen per jaar salaris en alles is vergeven en vergeten.
...hier om je mars te breken.
pi_220920574
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Als je daadwerkelijk denkt dat Slot haalbaar is heb je echt het intellectueel vermogen van een paasei hoor.
Natuurlijk is die 99% zeker compleet onhaalbaar. Desalniettemin ben je gestoord als je geen lijntje uitgooit. Hij gaf destijds aan het boodschappen doen in de Albert Heijn te missen - na 2 jaar Liverpool kan hij ook gewoon de lokale Albert Heijn contant kopen. Weet jij veel wat voor heimwee-kronkel die in z’n kop heeft.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220920597
quote:
Niet alleen Arne Slot heeft zijn laatste werkdag bij Liverpool gehad. Ook assistenten Sipke Hulshoff en Giovanni van Bronckhorst vertrekken uit de Engelse havenstad, meldt Voetbal International. De Nederlanders Ruben Peeters (performance coach) en Roderick van der Ham (video-analist) vertrekken eveneens bij Liverpool. Het tweetal maakte net als Hulshoff in 2024 de overstap van Feyenoord naar Anfield. Etiënne Reijnen was juist van Feyenoord op weg naar Liverpool. Onduidelijk is of die stap nog doorgaat, nu Slot is vertrokken.
Kunnen we Ruben Peeters teruglokken?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220920642
Ja, laten we iedereen uit het verleden teruglokken.
pi_220920686
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:38 schreef bbuddybb het volgende:
Ja, laten we iedereen uit het verleden teruglokken.
Je hebt even gemist hoe we de afgelopen 2 jaar honderdmiljoenmiljard blessures hebben, en de 2-3 jaar daarvoor juist een topfitte selectie hadden?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220920688
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:38 schreef bbuddybb het volgende:
Ja, laten we iedereen uit het verleden teruglokken.
:')
...hier om je mars te breken.
pi_220920743
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima bondscoach. Mooie timing
Kijk eens ONTZETTEND dom
pi_220920748
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Als je daadwerkelijk denkt dat Slot haalbaar is heb je echt het intellectueel vermogen van een paasei hoor.
Snap je maat
pi_220920761
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Natuurlijk is die 99% zeker compleet onhaalbaar. Desalniettemin ben je gestoord als je geen lijntje uitgooit. Hij gaf destijds aan het boodschappen doen in de Albert Heijn te missen - na 2 jaar Liverpool kan hij ook gewoon de lokale Albert Heijn contant kopen. Weet jij veel wat voor heimwee-kronkel die in z’n kop heeft.
Je moet in ieder geval de banden warm houden, voor de toekomst over een jaar of tien/vijftien. Want dat deze man nog elders gaat slagen in Engeland, Spanje, Duitsland of Italië is een gegeven.
pi_220920765
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Kunnen we Ruben Peeters teruglokken?
Eens
pi_220921112
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:59 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Je moet in ieder geval de banden warm houden, voor de toekomst over een jaar of tien/vijftien. Want dat deze man nog elders gaat slagen in Engeland, Spanje, Duitsland of Italië is een gegeven.
Arne doet nog 1 à 2 clubs en dan is hij klaar. Die gaat niet nog 20 jaar door.
...hier om je mars te breken.
pi_220921121
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:49 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Arne doet nog 1 à 2 clubs en dan is hij klaar. Die gaat nog 20 jaar door.
Euhh wat
pi_220921143
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:51 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Euhh wat
*Niet
...hier om je mars te breken.
pi_220921348
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Kunnen we Ruben Peeters teruglokken?
pi_220921522
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:52 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
*Niet
Op basis waarvan denk je dat
pi_220921537
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:51 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Op basis waarvan denk je dat
Arne is een verstandige man. Die kiest straks voor z’n vrouw.
...hier om je mars te breken.
pi_220921553
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:53 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Arne is een verstandige man. Die kiest straks voor z’n vrouw.
Kinderen allen de middelbare school af, pas 47. Zeker nog tien jaar ruimte voor trainen in de wereldtop en dan terug naar ons.

Of dan een keer bondscoach.
pi_220923019
Liverpool heeft trouwens wel precies gedaan wat wij met Persie zouden moeten doen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220923075
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef H.FR het volgende:
Liverpool heeft trouwens wel precies gedaan wat wij met Persie zouden moeten doen.
Met het verschil dat Persie geen kampioen is geworden in zijn eerste jaar en eruit ging in de kwartfinale CL tegen de latere winnaar middels penalties terwijl hij heel de competitiefase CL IEDEREEN aan gort speelde

Maar eens, ze hebben gedaan wat wij zouden moeten doen
pi_220923320
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef H.FR het volgende:
Liverpool heeft trouwens wel precies gedaan wat wij met Persie zouden moeten doen.
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.

Maar goed, dat is misschien ook gekeken door een bril die TE graag wilde dat hij zou slagen omdat dat ook zeer positief op ons afstraalt.
pi_220923660
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.

Maar goed, dat is misschien ook gekeken door een bril die TE graag wilde dat hij zou slagen omdat dat ook zeer positief op ons afstraalt.
Hij is wat mij betreft aardig geslaagd. :)
pi_220923735
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Hij is wat mij betreft aardig geslaagd. :)
Tuurlijk, ben ik ook wel met je eens. Misschien was "geslaagd" ook niet de juiste woordkeuze, maar door een Feyenoord-bril kijkend kan die man natuurlijk nooit en nergens wat verkeerd doen. Dat bedoelde ik meer.
pi_220924600
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.

Maar goed, dat is misschien ook gekeken door een bril die TE graag wilde dat hij zou slagen omdat dat ook zeer positief op ons afstraalt.
Veel te makkelijk om het allemaal op Jota te gooien. Maar met daarnaast talloze blessures waaronder je topaankopen, aftakelende en muitende veteranen, een ontslagen set piece trainer en een selectie die sowieso al uit balans is, heb je echt redenen zat buiten Slot.

Had het volgend jaar niet gelukt, soit, dan wordt het logisch. Dit is niets meer dan opportunisme.

Geeft niet, Arend Martijn heeft 25 miljoen geharkt en gaat nu ergens anders schroeien.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Forum Admin zaterdag 30 mei 2026 @ 21:36:07 #234
35723 crew  GGMM
pi_220924612
Eigenlijk ligt het overal aan behalve aan Slot

Het zou me niets verbazen als Liverpool binnen de kortste keren afzakt naar de derde divisie na deze beslissing.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220924640
De nieuwe René is uit. Leuk.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220924925
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:41 schreef De_Pel het volgende:
De nieuwe René is uit. Leuk.
Leuk als een wortelkanaalbehandeling
pi_220925005
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:18 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Leuk als een wortelkanaalbehandeling
Jup
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 31 mei 2026 @ 10:27:59 #238
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220927614
Onze doorverkooppercentages uit 2022 zijn een aardige mislukking geworden trouwens. Senesi gaat transfervrij naar Spurs. Sinisterra en Malacia waren ook al geen succes.
pi_220928042
Raheem Sterling made to feel ‘worthless’, says close source amid player’s arrest
https://www.theguardian.c(...)in-close-source-says

“The psychological strain that has put on him is immeasurable. Isolated. The second he touches a ball, being told he’s a flop and he’s finished. Mocked. Heckled.

“He moved to the Netherlands to escape and rediscover his love for the game but the negativity followed. It’s been an extremely tough couple of years for him and this incident encompasses that.”

;(
  zondag 31 mei 2026 @ 13:33:50 #240
393053 De_Pel
Is weg.
pi_220928739
Al besproken.

Stelring is weg, Stelring blijft weg, en verder.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 31 mei 2026 @ 13:35:00 #241
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220928745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Als je daadwerkelijk denkt dat Slot haalbaar is heb je echt het intellectueel vermogen van een paasei hoor.
Die gaat ook nog geen bondscaoch worden, maar een andere Europese topclub coachen en anders tussen de subtop en top in.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 31 mei 2026 @ 13:37:42 #242
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220928760
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.

Maar goed, dat is misschien ook gekeken door een bril die TE graag wilde dat hij zou slagen omdat dat ook zeer positief op ons afstraalt.
En een nieuwe coach heeft dat overlijden niet meegemaakt en staat daar fris in.

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:33 schreef De_Pel het volgende:
Al besproken.

Stelring is weg, Stelring blijft weg, en verder.
Ik heb het idee dat ie zichzelf gewoon niet meer kan motiveren, ik heb wel eens spelers zonder ritme gezien en spelers die een tijd niet tegen een bal hebben getrapt, maar het leek alsof iemand op zijn 32ste voor het eerst op voetbal ging, zonder ooit te hebben gevoetbald. Zelfs oud-profs kunnen beter met een bal omgaan.

[ Bericht 32% gewijzigd door Vis1980 op 31-05-2026 13:57:35 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 31 mei 2026 @ 14:15:56 #243
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220928926
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:18 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Leuk als een wortelkanaalbehandeling
Mwah, aan een wortelkanaalbehandeling heb je tenminste iets.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 31 mei 2026 @ 14:23:32 #244
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220928966
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:25 schreef lbosse het volgende:
Raheem Sterling made to feel ‘worthless’, says close source amid player’s arrest
https://www.theguardian.c(...)in-close-source-says

“The psychological strain that has put on him is immeasurable. Isolated. The second he touches a ball, being told he’s a flop and he’s finished. Mocked. Heckled.

“He moved to the Netherlands to escape and rediscover his love for the game but the negativity followed. It’s been an extremely tough couple of years for him and this incident encompasses that.”

;(
Ik kan er maar weinig medelijden mee hebben als je vervolgens met een drugsje te veel op de vangrail in rijdt.

Verder had iemand hem wel mogen vertellen dat Nederland misschien niet het land is om aan de negativiteit te ontsnappen. Het sierde hem dat hij zijn carrière nieuw leven wilde blazen in plaats van centjes harken in een ander continent, maar zijn niveau lag echt heel laag. Blijft fascinerend om te zien bij buitenspelers dat het lijntje tussen wereldklasse en amateurniveau echt heel dun is. Als je de explosiviteit niet meer hebt moet je techniek wel heel goed zijn om mee te blijven draaien.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_220928998
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:27 schreef hhh38 het volgende:
Onze doorverkooppercentages uit 2022 zijn een aardige mislukking geworden trouwens. Senesi gaat transfervrij naar Spurs. Sinisterra en Malacia waren ook al geen succes.
Ik ben vooral benieuwd naar de bonussen. Als ik TM zie dan lijkt die van Kokcu wel te zijn behaald? Want daar stond die in de boeken als 25 miljoen en nu als bijna 30 miljoen.

Geen idee hoe zij aan die info komen verder.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:06:03 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220931594


D’n Deef ziet eruit als zunne smerige hardloper :{

@GurneyIsBestOke
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220932006
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Als je daadwerkelijk denkt dat Slot haalbaar is heb je echt het intellectueel vermogen van een paasei hoor.
twitter


Des ajax... Twitternaam klopt wel _O-
  Forum Admin zondag 31 mei 2026 @ 21:09:47 #248
35723 crew  GGMM
pi_220932022
Oei, iemand op Twitter zegt iets
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 31 mei 2026 @ 21:11:57 #249
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220932035
Ik las dat hij wel oren zou hebben naar een werkelijke uitdaging in Almelo.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:15:01 #250
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220932066
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik las dat hij wel oren zou hebben naar een werkelijke uitdaging in Almelo.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:07 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
[ x ]

Des ajax... Twitternaam klopt wel _O-
Ik sluit niet uit dat het ooit gaat gebeuren, maar zo vroeg laat mijn hard wel een beetje breken, hoor. Niet als in dat ik Slot ga haten, maar ik heb zoveel bewondering voor die man, dat houdt ik niet vol als ie ineens weer een concurent is.

Ik las Almelo wat laat, maar dat zie ik wat minder snel gebeuren, mooie klus voor Heitinga.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 31 mei 2026 @ 21:18:20 #251
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220932087
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[..]
Ik sluit niet uit dat het ooit gaat gebeuren, maar zo vroeg laat mijn hard wel een beetje breken, hoor. Niet als in dat ik Slot ga haten, maar ik heb zoveel bewondering voor die man, dat houdt ik niet vol als ie ineens weer een concurent is.

Ik las Almelo wat laat, maar dat zie ik wat minder snel gebeuren, mooie klus voor Heitinga.
Ik zie liever een vakman die zijn ambacht verstaat. Een type Erwin van de Looi
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:23:58 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220932125
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[..]
Ik sluit niet uit dat het ooit gaat gebeuren, maar zo vroeg laat mijn hard wel een beetje breken, hoor. Niet als in dat ik Slot ga haten, maar ik heb zoveel bewondering voor die man, dat houdt ik niet vol als ie ineens weer een concurent is.

Ik las Almelo wat laat, maar dat zie ik wat minder snel gebeuren, mooie klus voor Heitinga.
Ook bij @GGMM en @onlogisch zal dat nieuws hard aankomen mocht het zover komen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zondag 31 mei 2026 @ 21:29:26 #253
35723 crew  GGMM
pi_220932163
Mijn hard _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220932375
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:09 schreef GGMM het volgende:
Oei, iemand op Twitter zegt iets
Er post me daar toch een mongool, één met de naam Rene en een zooitje cijfers

Familie toevallig?
  Forum Admin zondag 31 mei 2026 @ 22:11:34 #255
35723 crew  GGMM
pi_220932385
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:09 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Er post me daar toch een mongool, één met de naam Rene en een zooitje cijfers

Familie toevallig?
Klopt, René is m'n familienaam.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 31 mei 2026 @ 22:15:42 #256
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220932403
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

D’n Deef ziet eruit als zunne smerige hardloper :{

@:gurneyisbestoke
Heeft een echt horloge (die halflos om zijn pols hangt) in plaats van een sporthorloge. Geen hardloper dus.

Verder dit lichaam inderdaad @Pisces29 . Derhalve de reden dat ik niet dit soort shirtjes draag :{
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 31 mei 2026 @ 23:26:31 #257
378023 Wotte
wotte!?
pi_220932649
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

D’n Deef ziet eruit als zunne smerige hardloper :{

@:gurneyisbestoke
Kan me niet voorstellen dat er veel druk op die schouders kan rusten.
pi_220934041
Directie DVD kopen.
pi_220934952
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Misschien is er nog wel een goede Belgische AD!
En wellicht loopt er dan in Rotterdam dan wel weer een goede TD rond!
Jij snapt het
* Verwijderd *
pi_220935777
https://www.fr12.nl/nieuw(...)oor-grondige-analyse

Geen uitgesproken "Van Persie blijft", maar ik ga er gewoon vanuit dat dat wel gaat gebeuren.
  maandag 1 juni 2026 @ 14:03:37 #261
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220935794
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)oor-grondige-analyse

Geen uitgesproken "Van Persie blijft", maar ik ga er gewoon vanuit dat dat wel gaat gebeuren.
Ik lees hem juist als dat er een opening wordt gemaakt naar een vervolg toe waarin zijn positie wel degelijk ter discussie gaat staan.
pi_220935797
Iedereen gefeliciteerd met de 26e verjaardag van Tengstedt!
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 14:30:30 #263
393053 De_Pel
Is weg.
pi_220935891
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:03 schreef Elan het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de 26e verjaardag van Tengstedt!
Wie?!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220936040
quote:
Rigaux kan nog niet zeggen dat Van Persie komend seizoen sowieso de trainer is van Feyenoord. ,,We moeten een analyse maken van afgelopen seizoen. Zodanig dat we ook duidelijk een beeld hebben voordat we beslissingen gaan nemen. Het is nu aan ons om de zaken helderder te krijgen."
https://www.ad.nl/voetbal(...)en-seizoen~a8df3d54/
  maandag 1 juni 2026 @ 15:16:53 #265
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220936178
Gezellig ballonnetjes opblazen achter het stuur, misschien was Raheem jarig? :P

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220936185
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Gezellig ballonnetjes opblazen achter het stuur, misschien was Raheem jarig? :P

[ x ]
Die zien we hopelijk niet meer terug
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 15:19:26 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220936188
quote:
Hij kan toch gewoon de eerste minuut van Feyenoord-AZ terugkijken

Met je analyse
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juni 2026 @ 15:21:24 #268
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220936202
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:18 schreef Elan het volgende:

[..]
Die zien we hopelijk niet meer terug
Wacht, het is wel jouw schuld. _O- _O- _O-

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220936233
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Wacht, het is wel jouw schuld. _O- _O- _O-

[ x ]
Thafuck mis je dan elke vorm van zelfreflectie .
Nog net niet het slavernijverleden van zijn betovergrootouders er bij gehaald.
blablablabla
pi_220936267
Die persconferentie is wel veelzeggend. Rigaux wil aanvallend en dominant voetbal spelen zal me niet verbazen dat ze Robin lozen bij Dick Schreuder uit komen.
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 15:40:27 #272
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220936279
Rico kan goed lullen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 1 juni 2026 @ 16:15:46 #273
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220936429
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:03 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik lees hem juist als dat er een opening wordt gemaakt naar een vervolg toe waarin zijn positie wel degelijk ter discussie gaat staan.
Lijkt mij inderdaad sterk dat vPersie deze ‘evaluatie’ gaat overleven. Je gaat niet de positie van de trainer op dit moment ter discussie stellen als je niet voornemens bent hem al te ontslaan. Binnen enkele weken verwacht ik een ‘Robin van Persie and Feyenoord part ways’.

Dan op zoek naar een opvolger, alsof het niet al druk genoeg is. En toevallig is de succesvolste trainer van de afgelopen 40/45 jaar bij Feyenoord net ontslagen bij Liverpool en vast op zoek naar een job :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_220936468
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Heeft een echt horloge (die halflos om zijn pols hangt) in plaats van een sporthorloge. Geen hardloper dus.

Verder dit lichaam inderdaad @:pisces29 . Derhalve de reden dat ik niet dit soort shirtjes draag :{
Gelukkig heeft hij een knappe kop. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:37:17 #275
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220936526
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Rico kan goed lullen.
En slaan.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:37:27 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220936530
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Gelukkig heeft hij een knappe kop. :)
Genoteerd.
What can change the nature of a man?
pi_220936752
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:37 schreef Elan het volgende:
Die persconferentie is wel veelzeggend. Rigaux wil aanvallend en dominant voetbal spelen zal me niet verbazen dat ze Robin lozen bij Dick Schreuder uit komen.
Ik zou er ook niet van staan te kijken als Robin gaat.
Anderzijds zijn het gewoon twee nieuwe koppen die rangorde bepalen en kritische supporters pleasen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:16:46 #278
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220936766
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Lijkt mij inderdaad sterk dat vPersie deze ‘evaluatie’ gaat overleven. Je gaat niet de positie van de trainer op dit moment ter discussie stellen als je niet voornemens bent hem al te ontslaan. Binnen enkele weken verwacht ik een ‘Robin van Persie and Feyenoord part ways’.

Dan op zoek naar een opvolger, alsof het niet al druk genoeg is. En toevallig is de succesvolste trainer van de afgelopen 40/45 jaar bij Feyenoord net ontslagen bij Liverpool en vast op zoek naar een job :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft @aTypisch je account overgenomen?
  maandag 1 juni 2026 @ 17:17:16 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220936770
Hij kan ook moeilijk op zijn allereerste werkdag een trainer ontslaan.

Ik gok dat ze al een tijdje tot de conclusie zijn gekomen dat flink saneren in een selectie en een trainer ontslaan een beetje teveel van het goede is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juni 2026 @ 17:20:47 #280
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220936792
Wel verrast dat ie dit zo zegt, ik denk dat ie de deur alvast open wil zetten naar een ontslag inderdaad.

Mogen ze wel haast gaan maken, 26 juni eerste training.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:43:22 #281
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220936921
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:20 schreef hhh38 het volgende:
Wel verrast dat ie dit zo zegt, ik denk dat ie de deur alvast open wil zetten naar een ontslag inderdaad.

Mogen ze wel haast gaan maken, 26 juni eerste training.
Ik denk dat ze met hem doorgaan, maar wel onder een soort van curatele.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 1 juni 2026 @ 17:46:36 #282
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220936940
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:17 schreef Caland het volgende:
Ik gok dat ze al een tijdje tot de conclusie zijn gekomen dat flink saneren in een selectie en een trainer ontslaan een beetje teveel van het goede is.
Dan had hij dat wel in minder verkapte woorden uitgesproken want dat is ook het enige argument om hem te houden.

Als je begint over een ‘analyse’, zet je de deur open voor een ontslag want geen weldenkend mens komt na een analyse tot de conclusie dat vPersie de juiste man is voor de klus.

Ik zie ook vPersie zich niet aanpassen naar de werkwijze van Rigaux. Hij vond vWonderen in de kleedkamer al te spannend. Laat staan een magere Belg die spelers knuffelt aan de zijlijn. Dat gaat snel botsen en dat advies zullen veel mensen (lees: Hake) hem al gegeven hebben.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 1 juni 2026 @ 17:50:18 #283
378023 Wotte
wotte!?
pi_220936962
Het lijkt haast wel Ajax met criminelen en een veredelde onverzorgde hoofdscout als technisch directeur. Ze zijn in Eindhoven jaloers op deze grootstedelijke problematiek.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:52:41 #284
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220936973
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze met hem doorgaan, maar wel onder een soort van curatele.
VPersie onder curatele plaatsen is als tegen de snuivers van de gele zijde zeggen dat ze écht geen fakkeltjes meer mogen afsteken.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 1 juni 2026 @ 17:53:22 #285
378023 Wotte
wotte!?
pi_220936974
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dan had hij dat wel in minder verkapte woorden uitgesproken want dat is ook het enige argument om hem te houden.

Als je begint over een ‘analyse’, zet je de deur open voor een ontslag want geen weldenkend mens komt na een analyse tot de conclusie dat vPersie de juiste man is voor de klus.

Ik zie ook vPersie zich niet aanpassen naar de werkwijze van Rigaux. Hij vond vWonderen in de kleedkamer al te spannend. Laat staan een magere Belg die spelers knuffelt aan de zijlijn. Dat gaat snel botsen en dat advies zullen veel mensen (lees: Hake) hem al gegeven hebben.
Ik denk dat Robin wel veilig is voor Rigaux in de kleedkamer van de sportschool.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:54:24 #286
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220936982
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:37 schreef Coco het volgende:

[..]
En slaan.
Dit is wel een rare opmerking.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 1 juni 2026 @ 17:55:27 #287
378023 Wotte
wotte!?
pi_220936991
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
VPersie onder curatele plaatsen is als tegen de snuivers van de gele zijde zeggen dat ze écht geen fakkeltjes meer mogen afsteken.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
VPersie onder curatele plaatsen is als tegen de snuivers van de gele zijde zeggen dat ze écht geen fakkeltjes meer mogen afsteken.
en terecht toch je laat je als internationaal topspeler toch niet de les lezen door een jeugdtrainer. Beetje respect voor je clubicoon.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:00:31 #288
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937029
Feyenoord ziet kans om Slot weer terug te halen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220937044
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:20 schreef hhh38 het volgende:
Wel verrast dat ie dit zo zegt, ik denk dat ie de deur alvast open wil zetten naar een ontslag inderdaad.

Mogen ze wel haast gaan maken, 26 juni eerste training.
Ze zijn beide autistische datanerds, als je dan gaat kijken hoe Robin in dat opzicht heeft gepresteerd qua resultaten kun je toch niet anders dan concluderen dat hij er uit moet.

Laat staan als je data vervolgens dieper gaat ontleden zoals de pressing, balbezit, gecreëerde kansen en eigenlijk elk aspect dat belangrijk is voor fatsoenlijk veldspel.
blablablabla
pi_220937055
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord ziet kans om Slot weer terug te halen?
Geloof niet dat daar nu sprake van is.

Slot gaat gewoon naar een grote Europese club. Los daarvan zullen hij en Eenhoorn nou niet de beste vrienden zijn door hoe hij is vertrokken bij AZ .
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 18:06:03 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220937098
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord ziet kans om Slot weer terug te halen?
Pascal Jansen die in november de klus overneemt

De gruwel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220937134
Slot is natuurlijk totaal niet realistisch, maar sluit ook niet uit dat ze gedacht hebben "voor de zekerheid toch maar even polsen" en dat na z'n "nee" RvP gewoon blijft.
pi_220937160
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Slot is natuurlijk totaal niet realistisch, maar sluit ook niet uit dat ze gedacht hebben "voor de zekerheid toch maar even polsen" en dat na z'n "nee" RvP gewoon blijft.
Denk niet dat Eenhoorn is gaan polsen.

Of ze moeten dat in het verleden laten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220937171
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Denk niet dat Eenhoorn is gaan polsen.

Of ze moeten dat in het verleden laten.
Neuh, dat is ook een van de grootste redenen waarom ik het al vanaf minuut 1 niet echt een realistisch idee vond.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:33:05 #295
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220937238
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord ziet kans om Slot weer terug te halen?
Natuurlijk niet, Slot heeft niets meer te bewijzen bij Feyenoord en in de eredivisie. Daarnaast onbetaalbaar.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 1 juni 2026 @ 18:42:48 #296
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937294
Is die Engelse cokesnuiver Sterling nog een overbetaalde Feyenoorder?
https://www.ad.nl/voetbal(...)m-sterling~a54bba32/

[ Bericht 65% gewijzigd door spapaars op 01-06-2026 18:53:00 ]
  maandag 1 juni 2026 @ 18:46:01 #297
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220937311
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Ze zijn beide autistische datanerds, als je dan gaat kijken hoe Robin in dat opzicht heeft gepresteerd qua resultaten kun je toch niet anders dan concluderen dat hij er uit moet.

Laat staan als je data vervolgens dieper gaat ontleden zoals de pressing, balbezit, gecreëerde kansen en eigenlijk elk aspect dat belangrijk is voor fatsoenlijk veldspel.
Volgens mij werd er over Rigaux gezegd dat ie juist géén autistische datanerd was.
pi_220937333
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Volgens mij werd er over Rigaux gezegd dat ie juist géén autistische datanerd was.
Hij zei tijdens de persconferentie van vandaag dat het wel heel belangrijk was om tot besluiten te komen, maar hij daarnaast ook heel erg veel waarde hecht aan het persoonlijke aspect. Bij Brugge stond hij heel dicht bij de spelersgroep en dus de trainer.
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 19:02:29 #299
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220937395
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij zei tijdens de persconferentie van vandaag dat het wel heel belangrijk was om tot besluiten te komen, maar hij daarnaast ook heel erg veel waarde hecht aan het persoonlijke aspect. Bij Brugge stond hij heel dicht bij de spelersgroep en dus de trainer.
Dat is in ieder geval niet wat een autist zou zeggen :P
pi_220937857
Arend gaat echt niet met Eenhoorn om tafel zitten. Die was een jaar later nog steeds vies mad dat hij bij AZ eruit was gekanjerd.

Zo heeft iedereen zijn mindere kanten, zelfs Arend.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')