abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220921537
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:51 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Op basis waarvan denk je dat
Arne is een verstandige man. Die kiest straks voor z’n vrouw.
...hier om je mars te breken.
pi_220921553
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:53 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Arne is een verstandige man. Die kiest straks voor z’n vrouw.
Kinderen allen de middelbare school af, pas 47. Zeker nog tien jaar ruimte voor trainen in de wereldtop en dan terug naar ons.

Of dan een keer bondscoach.
pi_220923019
Liverpool heeft trouwens wel precies gedaan wat wij met Persie zouden moeten doen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220923075
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef H.FR het volgende:
Liverpool heeft trouwens wel precies gedaan wat wij met Persie zouden moeten doen.
Met het verschil dat Persie geen kampioen is geworden in zijn eerste jaar en eruit ging in de kwartfinale CL tegen de latere winnaar middels penalties terwijl hij heel de competitiefase CL IEDEREEN aan gort speelde

Maar eens, ze hebben gedaan wat wij zouden moeten doen
pi_220923320
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:30 schreef H.FR het volgende:
Liverpool heeft trouwens wel precies gedaan wat wij met Persie zouden moeten doen.
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.

Maar goed, dat is misschien ook gekeken door een bril die TE graag wilde dat hij zou slagen omdat dat ook zeer positief op ons afstraalt.
pi_220923660
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.

Maar goed, dat is misschien ook gekeken door een bril die TE graag wilde dat hij zou slagen omdat dat ook zeer positief op ons afstraalt.
Hij is wat mij betreft aardig geslaagd. :)
pi_220923735
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:16 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Hij is wat mij betreft aardig geslaagd. :)
Tuurlijk, ben ik ook wel met je eens. Misschien was "geslaagd" ook niet de juiste woordkeuze, maar door een Feyenoord-bril kijkend kan die man natuurlijk nooit en nergens wat verkeerd doen. Dat bedoelde ik meer.
pi_220924600
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.

Maar goed, dat is misschien ook gekeken door een bril die TE graag wilde dat hij zou slagen omdat dat ook zeer positief op ons afstraalt.
Veel te makkelijk om het allemaal op Jota te gooien. Maar met daarnaast talloze blessures waaronder je topaankopen, aftakelende en muitende veteranen, een ontslagen set piece trainer en een selectie die sowieso al uit balans is, heb je echt redenen zat buiten Slot.

Had het volgend jaar niet gelukt, soit, dan wordt het logisch. Dit is niets meer dan opportunisme.

Geeft niet, Arend Martijn heeft 25 miljoen geharkt en gaat nu ergens anders schroeien.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Forum Admin zaterdag 30 mei 2026 @ 21:36:07 #234
35723 crew  GGMM
pi_220924612
Eigenlijk ligt het overal aan behalve aan Slot

Het zou me niets verbazen als Liverpool binnen de kortste keren afzakt naar de derde divisie na deze beslissing.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220924640
De nieuwe René is uit. Leuk.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220924925
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:41 schreef De_Pel het volgende:
De nieuwe René is uit. Leuk.
Leuk als een wortelkanaalbehandeling
pi_220925005
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:18 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Leuk als een wortelkanaalbehandeling
Jup
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 31 mei 2026 @ 10:27:59 #238
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220927614
Onze doorverkooppercentages uit 2022 zijn een aardige mislukking geworden trouwens. Senesi gaat transfervrij naar Spurs. Sinisterra en Malacia waren ook al geen succes.
pi_220928042
Raheem Sterling made to feel ‘worthless’, says close source amid player’s arrest
https://www.theguardian.c(...)in-close-source-says

“The psychological strain that has put on him is immeasurable. Isolated. The second he touches a ball, being told he’s a flop and he’s finished. Mocked. Heckled.

“He moved to the Netherlands to escape and rediscover his love for the game but the negativity followed. It’s been an extremely tough couple of years for him and this incident encompasses that.”

;(
  zondag 31 mei 2026 @ 13:33:50 #240
393053 De_Pel
Is weg.
pi_220928739
Al besproken.

Stelring is weg, Stelring blijft weg, en verder.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 31 mei 2026 @ 13:35:00 #241
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220928745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Als je daadwerkelijk denkt dat Slot haalbaar is heb je echt het intellectueel vermogen van een paasei hoor.
Die gaat ook nog geen bondscaoch worden, maar een andere Europese topclub coachen en anders tussen de subtop en top in.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 31 mei 2026 @ 13:37:42 #242
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220928760
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Terwijl je wat mij betreft helemaal geen oordeel had moeten vellen over dit seizoen na een gebeurtenis als de dood van Jota. Ik had Liverpool ook helemaal niet als zo'n opportunische club ingeschat.

Maar goed, dat is misschien ook gekeken door een bril die TE graag wilde dat hij zou slagen omdat dat ook zeer positief op ons afstraalt.
En een nieuwe coach heeft dat overlijden niet meegemaakt en staat daar fris in.

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:33 schreef De_Pel het volgende:
Al besproken.

Stelring is weg, Stelring blijft weg, en verder.
Ik heb het idee dat ie zichzelf gewoon niet meer kan motiveren, ik heb wel eens spelers zonder ritme gezien en spelers die een tijd niet tegen een bal hebben getrapt, maar het leek alsof iemand op zijn 32ste voor het eerst op voetbal ging, zonder ooit te hebben gevoetbald. Zelfs oud-profs kunnen beter met een bal omgaan.

[ Bericht 32% gewijzigd door Vis1980 op 31-05-2026 13:57:35 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 31 mei 2026 @ 14:15:56 #243
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220928926
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:18 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Leuk als een wortelkanaalbehandeling
Mwah, aan een wortelkanaalbehandeling heb je tenminste iets.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 31 mei 2026 @ 14:23:32 #244
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220928966
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:25 schreef lbosse het volgende:
Raheem Sterling made to feel ‘worthless’, says close source amid player’s arrest
https://www.theguardian.c(...)in-close-source-says

“The psychological strain that has put on him is immeasurable. Isolated. The second he touches a ball, being told he’s a flop and he’s finished. Mocked. Heckled.

“He moved to the Netherlands to escape and rediscover his love for the game but the negativity followed. It’s been an extremely tough couple of years for him and this incident encompasses that.”

;(
Ik kan er maar weinig medelijden mee hebben als je vervolgens met een drugsje te veel op de vangrail in rijdt.

Verder had iemand hem wel mogen vertellen dat Nederland misschien niet het land is om aan de negativiteit te ontsnappen. Het sierde hem dat hij zijn carrière nieuw leven wilde blazen in plaats van centjes harken in een ander continent, maar zijn niveau lag echt heel laag. Blijft fascinerend om te zien bij buitenspelers dat het lijntje tussen wereldklasse en amateurniveau echt heel dun is. Als je de explosiviteit niet meer hebt moet je techniek wel heel goed zijn om mee te blijven draaien.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_220928998
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:27 schreef hhh38 het volgende:
Onze doorverkooppercentages uit 2022 zijn een aardige mislukking geworden trouwens. Senesi gaat transfervrij naar Spurs. Sinisterra en Malacia waren ook al geen succes.
Ik ben vooral benieuwd naar de bonussen. Als ik TM zie dan lijkt die van Kokcu wel te zijn behaald? Want daar stond die in de boeken als 25 miljoen en nu als bijna 30 miljoen.

Geen idee hoe zij aan die info komen verder.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:06:03 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220931594


D’n Deef ziet eruit als zunne smerige hardloper :{

@GurneyIsBestOke
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220932006
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Als je daadwerkelijk denkt dat Slot haalbaar is heb je echt het intellectueel vermogen van een paasei hoor.
twitter


Des ajax... Twitternaam klopt wel _O-
  Forum Admin zondag 31 mei 2026 @ 21:09:47 #248
35723 crew  GGMM
pi_220932022
Oei, iemand op Twitter zegt iets
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 31 mei 2026 @ 21:11:57 #249
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220932035
Ik las dat hij wel oren zou hebben naar een werkelijke uitdaging in Almelo.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:15:01 #250
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220932066
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik las dat hij wel oren zou hebben naar een werkelijke uitdaging in Almelo.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:07 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
[ x ]

Des ajax... Twitternaam klopt wel _O-
Ik sluit niet uit dat het ooit gaat gebeuren, maar zo vroeg laat mijn hard wel een beetje breken, hoor. Niet als in dat ik Slot ga haten, maar ik heb zoveel bewondering voor die man, dat houdt ik niet vol als ie ineens weer een concurent is.

Ik las Almelo wat laat, maar dat zie ik wat minder snel gebeuren, mooie klus voor Heitinga.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')